Sunday, June 13, 2021

Sepa katha

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි 04 - යාළුවො තුන්දෙනෙක් එක්ක ගිය ට්‍රිප් එක (With Chutte Ayiya At Village - Part 04)

 


 

සබැඳි කතා - 

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 01  

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 02

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 03

 

කතාව ටිකක් දිග නිසා මම සමහර තැන් මග ඇරල ලියන්නේ. මම හොඳම සිදුවීම් ටික ලියන්නම්කෝ. යකා බැඳ ගත්තා වගේ තමයි මේක ලියන එකත්, කමක් නෑ පටන් ගත්ත මගුල ලියලා ඉවරයක් කරමුකෝ නේද.

ඉතින් චුට්ටේ අයියා එක්ක මගේ සෙල්ලම් තිබුනා කාලයක් යනකම්. කොහොමත් සතියකට සැරයක් දෙපාරක් වත් ඌ මාව සෙට් කරගෙන මට හිකුවා. උන්ගේ ගෙදරදි, සමහර වෙලාවට උගේ ගඟ ලඟ වාඩියේ එහෙමත් නැත්නම් කැලැව අස්සේ, ඌට එන්න එන්නම මගේ පුක ගැන තියෙන ආසාව වැඩි වුනා කිව්වොත් හරි, ඌට ඕන ඕන වෙලාවට මාව ගෙන්න ගත්තා, තිලිණ අයියාව සෙට් කලාට පස්සේ ඌ ආපහු වෙන කොල්ලො එක්ක මාව සෙට් කලේ නෑ. 

චුට්ටේ අයියගේ පොලු පාර කාලා කාලාම මගේ පුක් හිල ඒ පයියට හුරු වුනා කිව්වොත් හරි. හැබැයි මුගෙන් කොච්චර ඇර ගත්තත් මගේ හිල ලොකු වුනේ නෑ. සමහර විට මගේ ඇඟ පොඩි නිසා වෙන්නත් ඇති. චුට්ටේ අයියා කියන විදිහට තමයි මම හිටියේ, දිගටම පටි ජොකා ගහන්නත් මට හුරු කලේ ඌ තමයි, එලියට යනකොටත්, පන්ති යද්දිත්, කොටින්ම මට ඉස්කොලේ යනකොටත් පටි ජොකා ගහන්න කියලා කිව්වා, සුදු කලිසම එක්ක පටි ජොකා ඇන්දාම හොඳට පේනවා. 

ඒක නිසා මම මුල් දවස් වල චුට්ටේ අයියාට හොරෙන් V ජොක්කුම ගහගෙන ඉස්කෝලෙ ගියා, ඒත් දවසක් ඉස්කෝලෙ ඇරිලා එද්දි චුට්ටේ අයියා පාරේ ඉඳලා මගේ හොර වැඩේ මාට්ටු වුනා කියපන්කෝ. මාව එහෙම්මම බයික් එකේ දාගෙන අරන් ගියේ උන්ගේ ගෙදර. වචනයක්වත් නොකියා මාව ගේ ඇතුලට දාලා දොර වහපු ගමන් හොඳ කනේ පාරක් වැදුනා තරු ඔක්කොම විසි වෙන්න, පොර හිටියේ බීල කියලා මට තේරුනා. ඇස් දෙකත් රතුම රතුයි.

"පොන්න හුත්තා, මම තොගේ හොරේ අල්ල ගන්න තමයි අද පාරේ රැකල හිටියේ, මම ඊයෙත් දැක්ක තෝ ඉස්කෝලෙ ඇඳන් ගියේ ජන්ගි කොටයක් කියලා"

චුට්ටේ අයියා මගේ බෙල්ලෙන් අල්ලලා කාමරේට තල්ලු කලා. මම විසි වෙලා ගිහින් නැවතුනේ මේසේ ලඟ. මගේ ලඟට ආපු චුට්ටේ අයියා මගේ කම්මුලට තව දෙකක් ගහලා "ගලවපිය ඇඳුම්" කිව්වා. මම ඇඳුම් ගලවන ඇතරේ චුට්ටේ අයියා ඩෙනිමෙ බෙල්ට් එක ගැලෙව්වා.

"අනේ අයියේ ගහන්න එපා, මම ආයේ කරන්නේ නෑ.." මම බය වෙලා කෑ ගැහුවා. අද නම් හොඳ කෑමක් කන්න වෙනවා කියල මට තේරුනා.

"ආපහු කරන්නේ නෑ? තෝව මරනවා අද.. වෙසි" චටස් ගාල මගෙ ඇඟ මැද්දටම බෙල්ට් පාරක් ගහපු චුට්ටේ අයියා මම ගලවලා දාපු ජොකාව කට ඇතුලටම ඔබලා පුකට බෙල්ට් එකෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා. මම දඟලනකොට තව වේගෙන් ගැහුවා. කොච්චර ගැහුවාද මතක නෑ, පුකේ පාර හිටින්න ගැහුවා. මම ගිරිය යටින් කෑ ගැහුවත් මූ මට කිසිම බුරුලක් දුන්නේ නෑ. මම අඬ අඬා ඇඳේ වැටිලා ඉද්දි ඩෙනිම අස්සෙන් පයිය එලියට අරන් කෙල තලියක් ගාලා මට රිදෙන්නම පුකේ ඇරියා. මම ගෙදර ගියෙත් අඬ අඬා. ගෙදර ආච්චි හිටියෙත් නෑ, කොහේ හරි යන්න ඇති. ගෙදර ගිය ගමන් මම දවල්ට කන්නෙත් නැතුව එහෙම්මම නිදා ගත්තා. තට්ටම් දෙක ගිනි ගන්නවා වගේ. පුක් හිලත් දැවිල්ලයි. මම හවස නැගිට්ටෙ ආච්චි කතා කරද්දි,

"මොකද කොලුවො උඹ දවල්ට කන්නෙ වත් නැතුව නිදාගත්තේ. මූනත් කලු වෙලා, අසනීපයක්ද?

"නෑ ආච්චි, ඔලුව කැක්කුමක් ඇල්ලුවා, දැන් අඩුයි" මම එහෙම කියලා ශේප් වුනා. මුලු ඇඟම ඇදුම් කනවා. මට චුට්ටේ අයියා කරපු වැඩෙන් තරහකට වඩා දැනුනේ ලොකු දුකක්. ආපහු ඌත් එක්ක යන්නේ නෑ කියල මම හිතා ගත්තා. මම ආච්චි ලව්වා වතුර ටිකක් උනු කරගෙන ඇඟ හෝද ගත්තා.. වතුර ගෑවෙද්දි බෙල්ට් පාරවල් වැදුනු තැන් දනවා. මම අමාරුවෙන් ඇඟ හෝදගෙන ඇවිත් දැවිල්ල තැන් වල බේබි ක්රීම් ගා ගත්තා. එදා රෑ වෙද්දි මට උණ ගැනුනා. කොහොමින් හරි දවස් 3ක් විතර ගෙදරටම වෙලා හිටියා. ෆෝන් එකත් ඔෆ් කරගෙන. ඒ වෙනකොට හීරුනු තැන් එහෙම හොඳ වෙලා. හැබයි පාර හිටලා තිබුනා, මට කන්නාඩියෙන් පෙනුනා. ඒ දවස් ටික ගෙවෙනකොට මට චුට්ටේ අයියා ගැන තිබුන තරහාත් අඩු වුනා, මම 4 වෙනි දවසෙ ෆෝන් එක ඔන් කලා. ඒත් එක්කම හෝ ගාලා මැසේජ් එනවා, ඉස්කෝලෙ එවුන් එවපු ඒවා, පහලට යද්දි චුට්ටේ අයියාගෙන් ආව මැසෙජ්, මිස්ස් කෝල් ඇලට්.

"අමිල උඹ මාත් එක්ක තරහාද?”

"හුත්තො ෆෝන් එක ඔන් කරපිය”

"අමිල මම ආපහු උඹට කරදර කරන්නේ නෑ" මම ඒවා බලලා මුකුත් රිප්ලයි නොකර උන්නා. පැය බාගෙකින් විතර චුට්ටේ අයියා කෝල් කරනවා. මට නිකම්ම අන්සර් කෙරුනා.

"හලො" "කොහේද අමිල හිටියෙ? ඇයි පෝන් එක ඔෆ්?" චුට්ටේ අයිය කවදාවත් නැතුව මගේ නම කියලා කතා කරනවා.

"මට උණ හැදිලා හිටියෙ, අද තමයි අඩු වුනේ ටිකක්”

"එහෙමද? මට එදා ටිකක් වැඩි වෙලා හිටියේ. අනික තරහෙන්. මම ආපහු උඹට මුකුත් කියන්න කරන්න එන්නේ නෑ. මම උඹලගේ ගෙවල් පැත්තේනුත් ගියා ඒත් දොර වහලා තිබුනේ”

"ආච්චි කුරුඳු කෑල්ලට යනවනේ දවල්ට"

"උඹ මාත් එක්ක තරහද?”

"නෑහ්"

"පරිස්සමෙන් හිටපන්. මම උඹ ගැන හොයන්නේ නෑ කරදර කරන්නෙත් නෑ ආපහු. උඹට ඕන විදිහකට හිටපන්. සොරි" චුට්ටේ අයියා එහෙම කියද්දි මට ෆට්ට දුකක් දැනුනේ.
"අනේ මම තරහ නෑ අයියේ. මම වැරැද්ද කලේ..”

"ඔව් ඒකට තමයි දඬුවම දුන්නේ, ඒත් ඒක සැර වැඩියි, උඹව මට ඕන විදිහට තියා ගන්න බෑ.. මමයි වැරැද්ද කලේ"

"එහෙම කියන්නෙපා අයියේ, මම මීට පස්සේ අයිය කියන ඕනම දෙයක් කරන්නම්. මත් එක්ක තරහ වෙන්න එපා." මම වධ කලා.

"හා හා සනීප වුනාම කියපන්කෝ.. බෙහෙත් බිවද?"

"ඔව් ආච්චි පස්පන්ගුව තම්බලා දුන්නා, ඒකට අඩු වුනා, දැන් හොඳයි”

"හොඳටම සනීප වුනාම කියපන්. ඕකට හොඳ ජොයින්ට් එකක් ගැහුවා නම් හරි යනවා. හහ් හහ් හා"

"ජොයින්ට් එකක් ගැහුවා නම් හොඳයි.. හී හී"

"වරෙන්කෝ උඹටයි උඹේ පුකටයි දෙකටම ජොයින්ට් ගස්සන්නම්..”

"හෙට එන්නද?"

"හ්ම් මම කියන්නම්, දැන් විභාගේත් ලඟයි නේද, පාඩම් කරපන්. මම පස්සේ කතා කරන්නම්" චුට්ටේ අයියා එහෙම කියලා ෆෝන් එක තිබ්බා. මොන දේ වුනත් ඌ මට ආදරේ කියලා මට හිතුනා.

ඊට පස්සේ දවසේ මම චුට්ටේ අයියලගේ ගෙදර ගිහින් ඌත් එක්ක කතා කර කර ඉඳලා ජොයින්ට් එකකුත් ගහල, පොඩි ආතල් එකක් අරන් ආවා, මට උන හැදිල හිටපු නිසා ඌ මට පුකේ අරින්න ආවේ නෑ, කටට දීලා බඩු ටික යැව්වා විතරයි. හැබැයි එදා සිදු වීමෙන් පස්සේ මම පටි ජොකාටම හුරු වුනා. චුට්ටේ අයියාට කවදාවත් බොරු කලෙත් නෑ. ඒ බයට වඩා ආදරේට. චුට්ටේ අයියා මට නිතර නිතර පටි ජොක්කු, ගල් ශෝට්, ටීශර්ට් ඌට කැමති විදිහේ ඒවා ගෙනත් දුන්නා. කාලයත් එක්ක මගේ ගාව වැඩි පුරම තිබුනේ පටි ජොක්කු.

සමාවෙයල්ලා මේ කොටසේ සෙක්ස් වැඩිපුර නෑ. මම කතාවේ සෙක්ස් තියෙන තැන් වලට එන්නම් අනිත් කොටසින්. 

ඉතින් කාලය ඉක්මනට ගෙවිලා ගියා, ඉස්කෝලෙ, පන්ති, බාහිර වැඩ.. ඒ හැම දෙයක්ම අතරේ, චුට්ටේ අයියා එක්කත් සෙල්ලම් කලා අඩුවක් නැතුව. පුලුවන් වුන හැම වෙලාවකම චුට්ටේ අයියා මාව උගේ ගෑනි කර ගත්තා. සතියකට දවසක් දෙකක් වත් චුට්ටේ අයියා මට පුකේ ඇරියා. උන්ගේ ගෙදරදි, කැලේ පඳුරු අස්සේ, උගේ වාඩියෙදි වගේම, සමහර දවසට රෑ මැද්දේ ඇවිත් අපේ ගේ පිටි පස්සෙදිත් මට හුකලා ගියා.

ඒ ලෙවල් විභාගේත් ඉවර වුනා. ඊට පස්සේ මට තවත් නිදහස හම්බ වුනා. චුට්ටේ අයියා අලුත් වෑන් එකක් ගත්තා ඔය අතරෙදි. මිනිහා මට කතා කලා දවසක් ට්රිප් එකක් යන්න. දවස් 3කට. විභාගෙත් ඉවර නිසා මට ආච්චි මුකුත් කිව්වෙත් නෑ. යන්න කලින් දවසෙ චුට්ටේ අයියා කෝල් කරලා කිව්වා උදේ 6 වෙද්දි බෝක්කුව ලඟට එන්න කියලා. මම ඉතින් පහුවදා උදෙන්ම නැගිටලා ලෑස්ති වුනා. මම සුපුරුදු පරිදි පටි ජොකා ගහලා කලු ට්රැක් බොටමකුයි, ස්කිනියකුයි ඇන්දා. 5.45 වෙද්දි චුට්ටේ අයියා මැසෙජ් කලා වරෙන් කියලා. මම ඉතින් බෑග් එකත් එල්ලගෙන බෝක්කුව ලඟට දිව්වා ඉක්මනටම. චුට්ටේ අයියාගේ අලුත්ම කිරි ටොයියා වෑන් එක ඇවිත් මගේ ලඟ නැවැත්තුවා. චුට්ටේ අයියා නිල් ඩෙනිමයි රතු බොඩිෆිට් ටී එකයි ඇඳලා, මම ඉතින් උගේ දිහා කන්න වගේ බලාගෙන නැග්ගා

"තිලිණයා ව ගන්නත් ඕනේ හෝමාගම ටවුන් එකෙන්. ඒකයි උදෙන්ම එන්න කිව්වේ" චුට්ටේ අයියා කිව්වා

"තිලිණ අයියාත් එනවාද?" මම ඇහුවේ දවස් 3ම හොඳ කෑමක් සෙට් වෙයි කියලා හිතාගෙන.


"ඔව් තිලිණයි, මගේ තව යාලුවෝ දෙන්නෙකුයි.." මාව ඩිම් වුනා තව දෙන්නෙක්, මම ඒත් මුකුත් කිව්වේ නෑ මූ මට බනින්න ගත්තොත් කියලා, මම සද්ද නැතුව ඉන්න නිසා ඌට ඒක තෙරිලාද කොහෙද..

"ඇයි උඹට අවුල්ද? ආතල් එකක් ගන්න යන්නේ, අපි දෙන්න විතරක් ගිහින් ලවු කරන්නද" චුට්ටේ අයියා කින්ඩි හිනාවක් දාගෙන කියනවා
"අවුලක් නෑ, ඒත් බයයි.."

"බය වෙන්නෙ මොකටද හුත්තො, වැඩිම වුනොත් උඹට පුකේ අරිනවා, වෙන මුකුත් කරන්නේ නෑ" මූ නම් කියයි. මම එපැයි පුක දෙන්න.. මම සද්ද නැතුව හිටියා.
අපි 7.30 වගේ වෙද්දි හෝමාගමට ආවා, තිලිනයා තව කොල්ලො දෙන්නෙක් එක්ක ඉන්නවා. එකෙක් කලුයි, අනිකා නම් තලෙලුයි.

"මම පිටිපස්සට යන්නද?" මම චුට්ටේ අයියාගේන් ඇහුවේ තිලිනයාට ඉස්සරහා සීට් එක දෙන්න හිතාගෙන.

"නෑ ඕන්නෑ. උඹ ඔහොම හිටපන්"

උන් 3 දෙනාම වෑන් එකේ පිටි පස්සට නැග්ගා. "ආ චූටි කොල්ලා, කාලේකින් දැක්කේ" තිලින අයියා කෑ ගහනවා. තිලින අයියා නිල් බොටමකුයි අලු පාට ටී එකකුයි ගහලා ලස්සනයි. උගේ බොටම අස්සෙන් වල්ල හොඳට ඉලිප්පිලා පේනවා.
"ඔව් නේහ්, කොහොමද තිලින අයියේ”

"සැපෙන් සුවෙන් ඉන්නවා කොල්ලෝ, ආහ් මචන්ලා මේ ඉන්නේ අමිල මල්ලි, මූ ගැන තමයි මම කිව්වේ, අමිල මල්ලි මේ ඉන්නේ චානක" තිලින අයියා කලු කොල්ලාව පෙන්නලා කිව්වා, මම උගේ දිහා බලල හිනා වුනා. පොර ඇඳන් හිටියේ නිල් ඩෙනිම් ශෝර්ටක් එක්ක සුදු ටී එකක්. අත් වල මසල්ස් හොඳට පේනවා. කකුල් වල නම් මවිල්. චුට්ටේ අයියාගේ වගේ.

"මූ තමයි කාවින්ග, මූට කියන්නේ අපි ගලයා කියලා, මූට ගල් දෙකක් පෙන්නන්න බෑ, හහ්හහ්" ඒ කිව්වේ තලෙලු කොල්ලා ගැන. ඌ නම් ඇවිත් හිටියේ ගමේ යන්න වගේ කලු ඩෙනිමකුයි, දම් පාට ශර්ට් එකකුයි, ඒකත් යට කරලා

"අඩෝ ගලයා උඹ මනමාලියෙක් බලන්න යන ගමන්ද ඩෝ ආවේ.. නිකම් නලුවා වගේ" චුට්ටේ අයියා ඒ ටිකට අරූව නෝන්ඩි කලා.

"නෑ හුකන්නෝ, ටී ශර්ට් ටික ඔක්කොම තෙතයි. අනිත් ඒවා හෝදලා නෑ. අනික තොපි මට කිව්වේ ඊයේ රෑ නේ හුත්තෝ" ගලයා කියනවා

"අපි හයිවේ එකෙන් දාලා මඟින් කමු නේද?" චුට්ටේ අයියා ඇහුවා.

"ඔව් බන් ඉයේ රෑ කෑවට පස්සේ තවම කෑවේ නෑ" ගලයා කිව්වා

"අෆෝ තොගේ බඩජාරි කම නම්"

මම ඉතින් ජීවිතේට හයිවේ එකක ගිහින් නැති නිසා වට පිට බල බලා මාර ආසාවෙන් හිටියේ. අපි ඉතින් වල් පල් දොඩව දොඩව හයිවේ එකේ සේවා ප්රදේශයට ආවා. මට නම් පට්ට චූ බරක් තිබුනේ. වෑන් එක නවත්තපු ගමන් මම බැහැ ගත්තා.
"අයියේ පම්ප් එකක් දාන්න තැනක් තියෙනවාද මෙතන?" මම චුට්ටේ අයියගේන් හිමීට ඇහුවා, "යමු මටත් යන්න ඕනේ, උඹලා ගිහින් කන්න මොනවද හොඳ කියලා බලපල්ලා" චුට්ටේ අයියා අනිත් උන් තුන්දෙනාට කිව්වා

"ආ ආ අරුණයා ඒවා ඔට්ටු නෑ, උඹ කොහේද පොඩි එකාව දක්කගෙන යන්නේ?" චානක අයියා නෝන්ඩියට වගේ ඇහුවා

"ඌට ඕනේ තැනක අරන් යන්න පුලුවන්ලු බන් උගේ අයිතියට ලියලා දීල තියෙන්නේ අමිල මල්ලි" තිලින අයියා කියද්දි චුට්ටේ අයියා තිලින අයියාගේ බඩට හිමීට පාරක් ගහගෙනම මාත් එක්ක ටොයිලට් එකට යන්න ආවා.

ටොයිලට් එකේ ටිකට් කඩන්න ඉන්න ඇන්ටි එකෙක්ගෙන් රුපියල් 20ක්ම ගත්තා කියහන්කො. චූ කරන්න විතරක්, බොකක් දාන්න එහෙම 50ක් විතර ගන්නව ඇති. මම පම්ප් එක දාද්දි චුට්ටේ අයියාත් මට එහා පැත්තේ එකේ සෙට් වෙලා. උගේ පයිය නම් නැගලා නැති වෙලාවක් නැතුව ඇති. චුට්ටේ අයියා ඇහැක් ගහල මගේ පුක ටිකක් මිරිකුවා. අපි චූ දාල එලියට ආවා. අනිත් උන් තුන් දෙනා කෑම බලනවා.

කොහොමින් හරි කාල බීලා සිගරට් එකකුත් ගහලා අපි සෙට් එක ආපහු යන්න පිටත් වුනා. අපි ගියේ තංගල්ල පැත්තේ මුහුද අයිනේ තියෙන තැනකට. ඒක චුට්ටේ අයියලාගේ ගෙදරක්. බලා ගන්න හිටියේ චුට්ටේ අයියාගේ මාමා කෙනෙක්. අපි එහෙට යද්දි 11.30 විතර වුනා.

"චූටි පුතා මේ දවස් ටිකේ ඉන්නවානේ. මම යනවා අපේ දූලගේ දිහාවේ, මම අනිද්දා උදේ එන්නම්, කෑම බීම ටික අද දවල්ට හදල තියෙන්නේ, රෑට ඉඳි ආප්ප ටික ගුණසිරිගේ කඩෙන්..”

"හොඳයි මාමා, හෙට කෑම ඕන නැහැ, අපි ඇවිදින්න යනවා එලියෙන් කන්න බැරියැ, මාමා ගිහින් එන්ඩ" චුට්ටේ අයියා එහෙම කියලා මෑන්ස්ව පිටත් කලා.

"අනේ අයියේ මුහුදේ නාමුකො.." මම චුට්ටේ අයියාට කිව්වා. මම පොඩි කාලේ ඉඳන් මුහුදේ නාන්න ආසයි.

"හිටහන් බන්, දැන් මේ අව්වේ බෑ, හවස් වෙලා බහිමු, වරෙන් බෝතල් ටික ගමු”

ඒ ගෙදර පිටි පස්සෙ හට් එකක් වගේ හදල තිබුනා බොන්න සෙට් වෙන්නම වගේ. මුහුද හොඳට පේනවා. අපි කට්ටිය ගෙනාපු බෝතල් බයිට් ටික ඔක්කොම අරන් ඒකට සෙට් වුනා. මමයි චානක අයියයි පුටු ටික අරන් ආවා, චුට්ටේ අයියයි කාවින්ග අයියයි (ගලා දෙන්න ටී ශර්ට් ගලවල දාල, කාවින්ග අයියාගේ බොඩි එකේ එක මයිලක් වත් නෑ. සාමාන්ය ඇඟක්. කෙට්ටුයි, තිලින අයියා ආවා ජොයින්ට් එකකුත් පත්තු කරගෙන.

ඌත් ටී එක ගලවල බොටම පිටින්, උගේ බොඩි එක ගැන නම් විතර උඹලා දන්නවනෙ. උගේ වල්ල නම් හොඳට නෙරලා පේනවා. බොටම ටිකක් පහත් වෙලා, පුක පැත්තෙන් ජොකාගේ වාටියත් පේනවා. ඒකත් එදා වගේම කැල්වින් ජොකෙක් හැබැයි අද එක සුදු පාට, දැන් මමයි චානක අයියයි විතරයි උඩට ඇඳන් ඉන්නෙ. අපි කට්ටියම වාඩි වෙලා බොන්න පටන් ගත්තා.

"මුගේ පොඩි කමට නෙවෙයි බන් බොන හැටි බලපන්කො, ශොට් දෙකක් ඉවරයි.." චානක අයියා කියනවා

"එහෙම තමයි අපි හදල අරන් තියෙන්නේ ගානට.." චුට්ටේ අයියා මගේ වීදුරුවට තව අරක්කු ටිකක් දාන ගමන් කිව්වා.

"මූට වැඩියෙන් බොන්න දීලා අපිට උඩ බලන් ඉන්න වෙයිද දන්නේ නෑ.." තිලින අයියා කියනවා.

තව ශොට් දෙකක් විතර ද ගනිද්දි මට හොඳ ගනන්, දාඩියත් දාලා, චුට්ටේ අයියා තව දෙන්න ඇහුවත් මම එපා කිව්වා. මම උන්ගේ කතා අහගෙන ඔහේ හිටියා. ටිකකින් චුට්ටේ අයියාත් බීල ඉවර කරලා නැගිට්ටා.

"යමු පොඩ්ඩො ඇතුලට" චුට්ටේ අයියා මාවත් නැගිට්ටවන ගමන් කිව්වා..

"තෝ තනියෙන් කන්නද හදන්නේ.." චානක අයියා අහනවා

"උඹලත් හිමීට ඉවර කරලා වරෙල්ලා, මට දවස් දෙක තුනක ඇරියස් එකක් කවර් කර ගන්න තියෙනවා.." චුට්ටේ අයියා එහෙම කියන ගමන් මගේ කරටත් අත දාගෙන ගේ ඇතුලට එක්ක ගියා.. මාව කාමරේ ඇතුලට එක්ක ගිහින් හිමීට තොලක් දාන ගමන් මගේ ස්කිනිය ගලවලා මගේ තන් පුඩු ඇඟිලි වලින් මිරිකන්න ගත්තා. මමත් චුට්ටේ අයියගේ තන් මිරික මිරික ආතල් එකේ තොල් ඉරුවා. මම චුට්ටේ අයියාගේ ඩෙනිමෙ බොත්තම් ගලවලා පාත් කරලා පයිය මිරික මිරික සැප දුන්නා. චුට්ටේ අයියගේ කොල පාට ජොකා ජූස් වලින් හොඳට තෙත් වෙලා. මම චුට්ටේ අයියාගේ තොල් අත ඇරලා දන ගහ ගත්තා. ජොකාගෙන් පයිය පන්නලා හොඳට ලෙව කෑවා. චුට්ටේ අයියා ඇඳෙන් වාඩි වෙලා ඩෙනිම ගලවලා මාව ඇදලා අරන් මගේ තන් උරන්න ගත්තා. හප හපා හොඳට උරලා ආපහු මගේ කටට උගේ පයිය එබුවා. මම උගුරටම බස්සගෙන උරලා චුට්ටේ අයියාට සැප දුන්නා. ටිකකින් මාව ඇන්ද උඩට දාල මගේ බොටම ගලවල දාපු චුට්ටේ අයියා මගේ තට්ටම් දෙක මැද්දට හොඳට දිව දාල ලෙව කෑවා. මම ආසාවට කෙඳිරි ගෑවා..

"චුට්ටේ අයියා... ම්ම් මට අරින්නකෝ.." මම පුක උස්සලා දෙන ගමන් කෙඳිරි ගෑවා..

චුට්ටේ අයියා මගේ පුකට කෙල දාලා පිටි පස්සෙන් පයිය එබුවා.. හෙමින් හෙමින් බස්සලා ටිකකින් යකා වගේ අරින්න ගත්තා. මම ආසම විදිහට හොඳට රිදෙන්නම හිකුවා. ටික වෙලාවකින් චානක අයියා ඇතුලට ආවා. උගේ අතේ සිගරට් එකක්..

"වරෙන් උඹත් සෙට් වෙයන්" චුට්ටේ අයියා ඌට කියලා මගේ පුකෙන් උගේ පයිය අරන් ඇඳ උඩ වාඩි වුනා. මම ඉස්සරහින් ගිහින් චුට්ටේ අයියාගේ පක බස්ස ගත්තා. දැන් චුට්ටේ අයියා ඉස්සි ඉස්සි මට හුකනවා.

චානක අයියා ටී ශර්ට් එක ගලවලා දාලා මගේ ඉස්සරහින් හිට ගත්තා.. පට්ට ඇඟ.. මසල්ස් කට් වෙලා. පපුව එහෙම ගානට, හැබැයි ඇඟ පුරාම මයිල්. ඒ වුනාට මාර ගති. මම උගේ ශොර්ට අල්ලගෙන බොත්තමයි සිප් එකත් ගලවලා පහත් කලා. ඌ යටට ඇඳලා හිටියෙත් කලු පාට පටි ජොකෙක්. පිස්සු හැදෙනවා. උගේ වල්ල ජොකා අස්සෙන් පිම්බිලා. මම ඒක අස්සෙන් උගේ වල්ල එලියට ගත්තා. අම්බෝ ඒ පකේ ලොකු. කලු මහත පයිය, අඟල් 8ක් විතර දිගයි. මම ඒ පකේ පෙර සම පස්සට කරලා කටේ ඔබාගෙන උරන්න ගත්තා, මම ඒක උරන අතරේ චුට්ටේ අයියා මට පුකේ අරිනවා. චානක අයියා කෙඳිරිගාන කම් මම ඉරුව. කොල්ලට දැන් බඩු යන ගාන, ටිකක් වෙලා එහෙම උරනකොට චානක අයියා මගේ කටින් පයිය අර ගත්තා.

චුට්ටේ අයියා මාව ඇඳේ තියලා කකුල් දෙක කරට දාගෙන හුකන්න ගත්තා. ඒ අතරේ චානක අයියා මගේ පපුව උඩට ඇවිත් උගේ හිල මගෙ කටට තිබ්බා. මම ඒකට දිව දාල ලෙව කෑවා, එහෙම ටිකක් වෙල පුක ලොවාගෙන චානක අයියා ආපහු මගේ කටට එබුවා උගේ දාර පයිය. ඌ මගේ උගුරටම බස්සන්න හදනවා, මම කාපු ලොකුම පොල්ල තමයි ඒක. චුට්ටේ අයිය එන්න එන්නම වේගේන් හුකනවා. ඔහොම හුකන ගමන් එක පාරම ගොරවගෙන වගේ චුට්ටේ අයියා බඩු ටික ඇතුලෙම යැව්වා. බඩු ඔක්කොම මගේ හිලේ. ඌ පයිය හිලෙන් ඇදලා ගත්තා. චානක අයියා ඇඳෙන් බිමට බැහැලා කොපු පැකට් එකක් අරගෙන කඩලා එකක් දා ගත්තා. චුට්ටේ අයියාගේ පයියෙන් කැරි බේරෙනවා. කොපුවක් දාගෙන ක්රීම් ටිකකුත් පයියෙ ගාගෙන චානක අයියා මගේ හිලට කිට්ටු කලා. ඌ හිමීට පයිය තියලා ටික ටික බැස්සුවා ලතාවකට වගේ. විනාඩියක් විතර හෙමින් හෙමින් ඇතුලට ඔබලා කකුල් කරේ තියාගෙන ගහන්න පටන් ගත්තා. චුට්ටේ අයියා සිගරට් එකක් පත්තු කරගෙන ඇඳේ වාඩි වෙලා චානක අයියා මට හුකනවා බලන් ඉන්නවා. මටත් සිගරට් උගුරක් දෙකක් දුන්නා ඒ අතරේ.

විනාඩි 10ක් විතර චානක අයියා හිකුවා, ඌට නම් මාර හයියක් තියෙන්නේ, එක පාරම මාව වඩා ගත්තා, මගේ පුක ඉරාගෙන වගේ උගේ දාර පයිය තව ඇතුලට බැස්සා. මම අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි චානක අයියාගේ වටේ ඔතා ගත්තා, මූ මාව බිත්තියට තද කරගෙන හුකාගෙන ගියා පිස්සෙක් වගේ.. පස්සේ ආපහු මාව ඇඳේ දාගෙන හිකුවා තොල් හපාගෙන. ඒ අතරේ තිලින අයියයි, ගලා (කාවින්ග ) අයියයි ආවා, චානක අයියා පයිය එලියට අරන් හති දැම්ම.. ඌට බඩු ගිහින් නම් නෑ තවම.

"අපිටත් සැපක් දියන් මල්ලි" තිලින අයියා එහෙම කියන ගමන් උගේ බොටම ගලවලා ජොකා උඩින් පයිය මිරිකනවා, මට තවම හති.

මම බිම දන ගහගෙන තිලින අයියාගේ ජොකා අස්සෙන් පයිය අරන් උරන්න ගත්තා, උගේ ඇට වල්ලට තමයි මම ආසම. ඒක මාර ලොකුයි, මම එකත් හොඳට සූප්පු කලා. ඒ අතරේ චානක අයියා ඇවිත් පිටිපස්සෙන් මාව නැගිට්ටවලා දෙකට නවලා ආපහු පුකට බැස්සුවා. දැන් තිලින අයියා මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන කටේ හුකනවා, චානක අයියා පුකේ අරිනවා. මගේ කකුල් දෙක පන නෑ වගේ.

විනාඩි 10ක් විතර ඒ විදිහට හුකලා චානක අයියා බඩු යැව්වා, ඌ කොපුවක් දාගෙන හිටපු නිසා මට තේරුනේ නෑ, මම ආපහු දන ගහ ගත්තා. කාවින්ග අයියත් කලිසම ගලවලා මගේ ගාවට ආවා, ඌ ඇඳන් හිටියේ රතු පාට ශොර්ට් ටයිප් ජොකෙක් ricco කියලා. ඌ පයිය එලියට අරන් අතේ ගහනවා, අඟල් 6ක විතර සාමාන්ය මහත පයියක්. තිලින අයියයි, කාවින්ග අයියයි දෙන්නම මාරුවෙන් මාරුවට මට කටට දුන්නා. ටිකකින් පයියට කොපුවක් දාගෙන තිලින අයියා ඇඳේ දිගා වුනා,

"වරෙන් මල්ලියෝ මේක උඩින් වාඩි වෙයන්.." තිලින අයියා මට කතා කලා.

මම කාවින්ග අයියාගේ පයිය අත ඇරලා ගිහින් තිලින අයියගේ පක උඩින් වාඩි වුනා. තිලින අයියා මගේ ඉනෙන් අල්ලගෙන උස්ස උස්ස ගහන්න පටන් ගත්තා. ඒ අතරේ කාවින්ග අයියා පැත්තකින් ඇවිත් ආපහු මට කටට දෙනවා. මම අමාරුවෙන් ඒකත් උරන ගමන් තිලින අයියගෙ පයියෙන් පොල් ලෙලි ගස්ස ගත්තා. ටිකක් වෙලා එහෙම හුකපු තිලින අයියා මාව ඇඳේ පෙරලගෙන මගේ තන් උර උර හුකන්න ගත්තා. විනාඩි 15ක් විතර හුකලා ඌත් බඩු යවලා පයිය එලියට ගත්තා, මගේ පුකෙන් චුට්ටේ අයියාගේ කැරි බේරෙනවා තවමත්. පුකට නිදහසක් හම්බ වුනේ නෑ මම හැරෙන්නත් කලින් කාවින්ග අයියා චොක් ගාල උගේ පයිය බැස්සුවා.

ඌ මට හරවා හරවා එක එක විදිහට ගැහුවා ඒත් එච්චර රිදුනේ නෑ, උගේ පයිය එච්චරම ලොකු නැති නිසා, ඌට නම් විනාඩි 10ක් විතර ගහනකොට බඩු ගියා. මම මැරිලා වගේ ඇඳේ වැටිලා හිටියා.

"උඹට අමාරුද අමිල?" චුට්ටේ අයියා මගේ ලඟට ඇවිත් ඇහුවා.

"නෑහ්" මම හිමින් කිව්වා..

"අමාරු නැද්ද බන් පයි 4ක්ම බස්සගෙනත්,," තිලින අයියා මගේ පුක මිරිකලා පාරක් ගැහුවා.

චුට්ටේ අයියා ජොකා අස්සෙන් උගේ පයිය අරන් ආපහු මගේ කටට දුන්නා. මම ඒක ආසාවෙන් උරන්න ගත්තා.. ඒ අතරේ චානක අයියා ආපහු මෝල් වෙලා මගේ හිලට උගේ දාර පයියා බැස්සුවා.. ඒ පාර නම් රිදුනා. ටිකක් වෙලා ඌ හිමින් හිමින් ඇරියා. මමත් ටිකක් තදින් චුට්ටේ අයියාගේ පක ඉරුවා. විනාඩි දහයක් විතර ඇරලා චානක අයියා ආපහු බඩු යැව්වා.

තිලින අයියයි කාවින්ග අයියයි ඇඳේ පැත්තකට වෙලා සිගරට් බොනවා. චානක අයියා පුකෙන් පයිය එලියට ගත්ත ගමන් චුට්ටේ අයියා ආපහු දෙවෙනි වතාවට මට අරින්න ගත්තා. ඔබලා ගහගෙන ගහගෙන ගියා, ඒ අස්සෙ තිලින අයියා ආපහු උගේ බැහැලා තිබුන පයියා මගේ කටේ එබුවා. මම ඒක උරන ගමන්ම චුට්ටේ අයියාගේ පයි පාර වින්දා. විනාඩි 15ක් විතර මට හුකලා චුට්ටේ අයියා තව කැරි ලොඩ් එකක් මගේ පුක අස්සෙම විද්දා. දැන් නම් අමාරුයි. මම හිමීට තිලින අයියාගේ පයිය කටෙන් එලියට දාල නැගිට්ටා. මාව විසි වෙනවා වගේ.

"දැනට ඇති නේද බන්, වොශ් එකක් දාගෙන මොනව හරි කමු, 4ත් පහු වෙලා හුත්තෝ.." තිලින අයියාත් නැගිටින ගමන් කිව්වා. අපි යන්තම් ඇඟ පත හෝදගෙන කෑම කාලා පොඩි විවේකයක් ගත්තා.

කට්ටිය කාලා බීලා පොඩි නින්දක් එහෙම දාලා නැගිටිනකොට 6ට විතර ඇති. තිලින අයියා කිව්වා බීච් එක පැත්තේ ගිහින් මුහුදට පැනලා නාමු කියලා. මම ඉතින් බලන් හිටියේ මුහුදේ නාන්නමනේ,

අපි බීච් එක පැත්තට යනකොට ඉර බැහැගෙන යනවා. අපි කට්ටියම ටී ශර්ට් ගලවලා දාල ඇඳන් හිටපු කොට කලිසම් පිටින් වතුරට බැස්සා. වැඩිය සෙනග හිටියෙත් නැති නිසා අපි ඇති වෙන්න දඟලලා පිස්සු කෙලලා ගොඩට එද්දි කලුවරත් වැටිලා. අපි ගෙදරට ඇවිත් ශවර් එකෙන් ආපහු නා ගත්තා. කොල්ලො ටික ඔක්කොම හෙලුවෙන්. ඒ අතරේ චුට්ටේ අයියා මට පුකේ ඇරියා මම තිලින අයියාගේ කටට ගන්න අතරෙදි. අනිත් උන් දෙන්නාත් මට ටිකක් වෙලා කටට දුන්නා. අපි ඉක්මනට නාගෙන ආපහු බොන්න සෙට් වුනා. මුන් මුලු බාර් එකක්ම අරන් ඇවිත්ද කොහෙද, බෝතල් කොහෙන්ද මන්දා මෙච්චර,

මම සුපුරුදු පටි ජොකා යටට ගහලා, කොට කලිසමක් එක්ක ස්කිනියක් ඇඳ ගත්තා. තිලින අයියා කලු ගල් ශොර්ටක් ගහලා උඩට මුකුත් නැතුව. චානක අයියා බොටමක් ගහලා. කාවින්ගයා නම් සරමක් ගහගෙන. චුට්ටේ අයියා ගල් ශොර්ටකුයි ටී ශර්ට් එකකුයි ඇඳගෙන එලියට ආවා.

"මම කඩේට ගිහින් ඉඳි ආප්ප ටික අරන් එන්නම්.."

"සිගරට් ටිකකුත් අරන් වරෙන්.." චානක අයියා කිව්වා.

"කාවින්ග වරෙන් උඹට ෆෝන් කාඩ් එකක් ගන්න ඕනේ කිව්වා නෙහ්?" චුට්ටේ අයියා කාවින්ගයා එක්ක ගියා. උන් දෙන්නා ගිහින් එනකම් අපි බොන්න පටන් ගත්තා. දවල් බීපු ඒවා කොහේ ගිහින්ද දන්නේ නෑ. මමත් ශොට් එකක් දා ගත්තා, චුට්ටේ අයියයි කාවින්ග අයියයි ගිය පරක්කුවෙන් ආපහු ආවා.



උන් දෙන්නාත් ආව ගමන්ම වාඩි වෙලා බොන්න සෙට් වුනා. චානක අයියා මේසේට තට්ටු කර කර සින්දුවක් කියන්න පටන් ගත්තා. කට්ටියටම ගානකට වැදීගෙන එද්දි තිලින අයියා මාව ඇදලා අරන් උගේ ඔඩොක්කුවේ වාඩි කරව ගත්තා. උගේ පයිය නැගලා මගේ පුකේ වදිනවා, මාත් ආතල් එකේ දීගෙන හිටියා. ටිකකින් තිලින අයියා මගේ ස්කිනිය ගලවලා මගේ තන් දෙක මිරිකලා ආතල් දෙන්න පටන් ගත්තා. මගේ පයියත් නහුතෙටම නැගලා ජොකා අස්සේ. මාව නැගිට්ටවපු තිලින අයියා වාඩි වෙලාම මාව උගේ පැත්තට හරවගෙන මගේ තන් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට හප හපා උරන්න ගත්තා. අනිත් අයියලා තුන් දෙනා දැන් අපේ ශෝ එක බලාගෙන ඩ්රින්ක් එක දානවා. ඒ අස්සේ චානක අයියා ඇවිත් මගේ ශොර්ට පාත් කරලා හිලට දිව දාල ආතල් එකක් දුන්නා. තිලින අයියා උගේ බොටම අස්සෙන් පයියා එලියට අරන් වනනවා. මම පහත් වෙලා කටට ගත්තා.

"අඩෝ කාට හරි පෙනෙයිද බීච් එකේ යන උන්ට?" කාවින්ග අයියා ඇහුවා.

"මොකෙක්ට වත් මෙතන පේන්නේ නෑ බන් ගිහින් කොපු පැකට් එකක් අරන් වරෙන්.."

චුට්ටේ අයියා එහෙම කියලා ශොට් එකක් දාගෙන මගේ ලඟට ආවා. මම තිලින අයියාගේ පක උරන ගමන් චුට්ටේ අයියා දිහා බැලුවා. චුට්ටේ අයියා ටී ශර්ට් එකයි ශොර්ටයි ගලවලා පුටුවක් උඩට දැම්මා. පොර දැන් ජොකා පිටින් බාව මිරික ගන්නවා. මම අත දික් කරලා චුට්ටේ අයියාගේ පක ජොකා අස්සෙන් එලියට අරන් අතේ පාරක් ගැස්සුවා. තිලින අයියා නැගිටලා බොටම ගලවලා ෆුල් හෙලු වුනා. මම ඒ අතරේ චුට්ටේ අයියාගේ පක ලොවන්න ගත්තා. ඒක නම් කොච්චර කටට ගත්තත් එපා වෙන්නේ නෑ මට. ඒත් එක්කම තිලින අයියත් උගේ පයිය මගේ කටට ලන් කලා. මම දැන් දෙන්නගේම පයි දෙක මාරුවෙන් මාරුවට උරනවා.

කාවින්ග අයියා කොපු පැකට් එක අරගෙන ඇවිත් මේසේ උඩ තියලා උගේ සරම ගලවලා දැම්මා. උත් යටට ජොකෙක් ගහගෙන ඉඳලා තියෙන්නේ, කලු පාට. ඌ ජොකාත් ගලවලා හෙලු වුනා. තිලින අයියා මගේ කටින් පයිය අරගෙන මගේ පිටි පස්සට ගියා. චානක අයියා මගේ හිල ලෙව කන එක නවත්තලා ඉස්සරහට ආවා. මම චුට්ටේ අයියගේ, කාවින්ග අයියාගේයි, චානක අයියාගෙයි පොලු තුනම හොඳට කෙල දදා සූප්පු කලා. තිලින අයියා මොනවදෝ සීතල දෙයක් මගේ හිලේ ගාලා උගේ පයිය එබුවා. කිසි අමාරුවක් නැතුව ලිස්සල ගියා ඇතුලටම.

ඒ අස්සෙ චානක අයියයි කාවින්ග අයියයි තොලක් දාන්න සෙට් වෙලා. මම හිතුවේ උන් ඒවා කරන්නේ නෑ කියලා. ෆට්ට කොල්ලෝ දෙන්නෙක්නේ. උන් දෙන්න පයියවල් මිරික මිරික තොල මරන අතරේ චුට්ටේ අයියා මගේ උගුරටම බස්සලා හිකුවා. මට විනාඩි දහයක් විතර පුකේ ඇරපු තිලින අයියා කොපුවෙම බඩු යවලා පයිය එලියට ගත්තා. චානක අයියා කාවින්ගයගේ තොල අත ඇරලා කොපුවක් දාගෙන වැඩේට බැස්සා. ඌ නම් හිමින් හුකන්න දන්නේ නෑ. මගේ ඉනෙන් අල්ලගෙන හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා මැශින් එකක් වගේ. මම කෙඳිරි ගගා චුට්ටේ අයියාගේ පයිය උරනවා. ටික වෙලාවකින් චුට්ටේ අයියා මගේ කටින් පයිය එලියට අරන් පිටි පස්සට ගියා. චානක අයියා තවම පුකේ හුකනවා. ඒ අතරේ කාවින්ග අයියා ඇවිත් උගේ පයිය මගේ කටට දුන්නා.

"අඩෝ මට අද කලින්ම බඩු ගියානේ හුත්ත, මුගේ හිල සැපයි බන්.." තිලින අයියා ජොයින්ට් එකක් පත්තු කර ගන්න ගමන් ආපහු පුටුවකින් වාඩි වුනා.

"මට නම් තව අරින්න පුලුවන්, හිල තදයිනේ.." චානක අයියා මගේ කොල බොක්කටම වදින්න හුකන ගමන් කියනවා.

"උඹේ පක ඉතින් වන්ගෙඩියකට දැම්මත් තදයි තමයි.." කාවින්ග අයියා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන කටේ හුකනවා.

විනාඩි 2-3කින් චානක අයියාත් කැරි යවලා පයිය එලියට ඇදලා ගත්තා, ඒ පරක්කුවෙන් චුට්ටේ අයියා උගේ පයියා ඔබලා හුකන්න ගත්තා. මට දැන් මහන්සියි, හති වගේ. මම කාවින්ග අයියගේ පයිය කටෙන් එලියට දාල හුස්ම ගත්තා ටිකක්. චුට්ටෙ අයියා පයිය එලියට අරන් මගේ පටි ජොකා ගලවලා මව හෙලු කලා. මගේ පයියෙන් ජූස් වැක්කෙරෙනවා. චුට්ටේ අයියා පුටුවක වාඩි වෙලා මාව උගේ පයිය උඩ වාඩි කරව ගත්තා, මම ඉතින් උඩ පැන පැන හුකා ගත්තා. ඒ අස්සේ චානක අයියා කාවින්ග අයියාගේ පක උරනවා. මම ඒක බල බලා අතේ පාරක් ගහ ගන්න ගමන් චුට්ටේ අයියගේ පයිය උඩ යට බස්ස ගත්තා.

චානක අයිය උරපු විදිහට කාවින්ග අයියාට බඩු යන්න ලන් වෙල ඌ පයිය අරුගේ කටින් එලියට අරන් අතේ පාරක් ගහලා බඩු ටික යැව්වා. චුට්ටේ අයියා මාව නැගිට්ටවලා පිටි පස්සෙන් බදාගෙන පුකේ ඇරියා. විනාඩි 10කින් විතර බඩු ලෝඩ් එකක් මගේ පුක ඇතුලේ යවලා පයිය එලියට ගත්තා. ආපහු යන්තම් ඇඟ පත හෝදගෙන අපි බෝතලේට සෙට් වුනා. කොහොම හරි කාල බීලා නිදා ගන්නකොට රෑ 2ත් pahu වෙලා. මමයි චුට්ටේ අයියයි චානක අයියයි නිදා ගත්තේ එක කාමරේක. තිලින අයියයි කාවින්ග අයියයි අනිත් කාමරේ නිදා ගත්තා. කොහොම හරි රෑ මැද්දෙත් චුට්ටේ අයියයි චානක අයියයි මගේ පුකේ ඇරියා.

ඔය විදිහට තමයි ට්රිප් එකේ අනිත් දවසත් ගෙවුනේ. ඇති වෙන්න හුකා ගත්තා. හොඳ ෆන් එකක් ගත්තා.

සබැඳි කතා - 

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 01  

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 02

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 03

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 04

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :