Tuesday, May 3, 2016

Unknown

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි 01 ( With Chutte Ayiya At Village - Part 01)



"හතරේ කණුව බැහැ ගන්න.." කොන්දාගේ කෑ ගැහිල්ලත් සෙනග අස්සෙනුත් මම අමරුවෙන් බස් එකෙන් බැහැ ගත්තා. හ්ම් දැන් ඉතින් මේ ටික පයින් ගාටපන්කෝ. මම හිතින් කියවා කියවා පාර පැන්නේ කිරි පැකට් එකක් බොන්න හිතාගෙන. ඉස්කෝලේ ඇරිලා වොලිබෝල් ප්රැක්ටිසුත් ගිහින් ආව නිසා පොඩි බඩගින්නකුත් තිබුනා. කිරි පැකට් එකත් අරන් කඩෙන් එලියට බහිනකොටම

 "බ්රාස්ස්" මෝටර්සයිකලයක් ඇවිත් ඇඟේ හැප්පෙන ගානට නතර කලා. මම පස්සට පැන්නේ නිකම් අන්ඩක් කඩා ගන්නේ මොකටද කියල හිතන ගමන්මයි. හොඳට ඇඟ පත තියෙන කලු ඩයල් එකක්, ගල් ෂෝටකුයි, බොඩි ෆිට් ටී එකකුයි ඇඳලා, උගේ ඇඟ නම් සුපිරි කියලා මට හිතුනා..

 හෙල්මට් එක වත් ගලවන්නේ නැතුව බයිසිකලෙන් බැහැපු එකා කඩේ ඇතුලට ගිහින් "මුදලාලි, සිගරට් 10ක් දෙන්න" කියනවා මට ඇහුනා. මම එලියට වෙලා පාඩුවේ කිරි පැකට් එක බිව්වා.

 අරූ එලියට ඇවිත් හෙල්මට් එක ගලවලා බයික් එකේ කන්නාඩියක එල්ලලා, සිගරට් එකක් පත්තු කර ගත්තා. එතකොටයි මම උගේ මූන දැක්කේ. ගමේ ඉන්න වසවර්ති පොරක්.ඌට ගමේ කවුරුත් කතා කලේ චුට්ටෙ කියලා. මිනිහා ගඟේ වැලිගොඩ දාන බිස්නස් එකක් කලේ, හැබයි ගමටම ගංජා සප්ලයි කරන්නේ පොර කියන එක ප්රසිද්ද රහසක්. කාලයක් ආමි එකේ ඉඳලා ඒකෙන් අයින් වෙලා ඇවිත් තමයි දැන් ගමේ ඉන්නෙ. වයස අවුරුදු 26ක් විතර ඇති.

 "ආ අමිල මල්ලි, ප්රැක්ටිස් කරලා එන ගමන් වගේ" එක පාරටම හෙන ගහනවා වගේ මූ මගේ පැත්ත හැරිලා අහද්දි මම ගල් ගැහුනා.

 "ඔ..ඔව් අයියේ"
 මම තවම හිටියෙ සෙල්ලම් කරන්න ඇඳපු කොට කලිසමයි, ටී ශර්ට් එකයි ඇඳගෙන, මම එක හුස්මට කිරි පැකට් එක බීලා හිස් පැකට් එක කුනු ගොඩට විසි කරලා ගෙදර යන්න හිතාගෙන පාරට බැස්සා.

 "යන්නම් අයියේ" මම අරූට කියාගෙනම ආවා.

 කිලෝමීටර් 1.5ක් විතර පයින් ගෑටිල්ලක් තියෙන්නෙ. මම ටිකක් දුර පයින් එද්දි මගේ ගාවින් ඇවිත් චුට්ටේ අයියා බයිසිකලේ නැවැත්තුවා.

 "නැගපන් මල්ලි, මම ගෙවල් ගාවින් දාගෙන යන්නම්" අරූ කියන පරක්කුවෙන් මමත් නැග ගත්තෙ, පයින් යනවාට වඩා දාහෙන් සම්පතයි කියල හිතාගෙන.

 "උඹ දැන් කීය වසරේද?" බයිසිකලේ යන ගමන් චුට්ටේ අයියා මාත් එක්ක කතාවට වැටුනා.

 "12 වසරේ"

 "මම හිතුවා 10 වසරේ විතර ඇති කියලා. කොල්ලා පොඩිම නෑ එහෙනම්. කෙල්ලෙක් එහෙම ඉන්නවාද?"

 "මොන කෙල්ලොද අයියේ"

 "ඇයි බන් ඔය වයසට කෙල්ලෙක් නැත්නම් ආතල් එකක් නැහැනේ"
 මම සද්ද නැතුව හිටියා.

 "කෙල්ලොන්ට කැමති නැද්ද?" මූ එක පාරටම ඇහුවාම මාව ඩිම් වුනා. මීට කලින් දහම් පාසැලේ අයියා කෙනෙක් එක්ක ගල් කපලා තිබුනා විතරයි.

 "එහ්. එහෙම එකක් නෑ අයියේ.."

 "හ්ම්ම්... එහෙම කියන ගමන් මූ බයිසිකලේ කැලෑව පැත්තට හැරෙව්වා..
 "මේ කොහෙද අයියෙ යන්නෙ?"

 "පොඩ්ඩක් හිටහන් මට චූ බරක් තියෙනවා"

 බයිසිකලේ කැලේ ඇතුලට වෙන්න ටිකක් දුර අරන් ගිහින් මූ නැවැත්තුවා. මමත් බයිසිකලෙන් බැස්සා ඉතින්, මූ නැතුව මට විතරක් ඕක පිටිපස්සෙ නැගල ඉන්න පුලුවන්ද..

 චුට්ටේ අයියා ටිකක් එහාට ගිහින් පඳුරකට චූ කරන්න පටන් ගත්තා, චොර චොර ගාල චූ වැටෙන සද්දෙට මම ඒ පැත්ත බැලුවා, මගේ ඇස් දෙක නැවතුනේ චුටේගේ පොල්ල ලග, කලුපාට නහර ඉලිප්පුන මහත පයියක්, ටොපා ගැහිලා, එවෙලෙත් බාගේට කෙලින් වෙලා අඟල් 5ක් විතර ඇති, නැග්ගම කොහොම ඇතිද, පයිය වටෙට කලු මවිල් ගොන්නක්.., මම බලනවා කියල පොර දැක්ක, මම අහක බලා ගත්තා.

 "මොකෝ උඹ මීට කලින් දැකලා නැද්ද කොල්ලෝ චූ කරන හැටි" අරූ කින්ඩියට වගේ අහනවා. මම සද්ද නැතුව හින වෙලා බිම බලා ගත්තා. චුට්ටෙ අයියා චූ දාල ඉවර වෙලා මගේ ලඟට ආවා.

 "යමුද?" මම ඇහුවේ ඉක්මනට ගෙදර ගිහිල්ලා අර දැක්ක පයිය මතක් කරලා අතේ පාරක් වත් ගහන්න ඕනේ කියල හිතාගෙන.

 "හිටපන්, මොකද හදිස්සි" අරූ එහෙම කියල සිගරට් එකක් පත්තු කර ගත්තා ආපහු..

 "උඹ ගහනවාද?" අරූ සිගරට් පැකට් එක මට දික් කරන ගමන් ඇහුවා. ඉඳලා හිටලා මටත් සිගරට් පෙවිලා තියෙනවා යාලුවො එක්ක පන්ති යනකොට. මමත් එකක් අරගෙන පත්තු කර ගත්තා.

 අපි දෙන්නා සිගරට් එක ගහන ගමන් කතාවට වැටුනා. ඔහොම ටික ටික කතාව අතට හැරුනා. ගමේ කෙල්ලොන්ට හුකපු ඒවායි, ආමි එකේ ඉඩ්ඩි කොල්ලොන්ට ඇරපු ඒවඉ, එව කියද්දි මටත් නිකම්ම මෝල් වුනා. මගේ ජොකා අස්සේ පොල්ල දඟලනවා. මම ඇඳන් හිටියෙ සිල්ක් කොට කලිස්මක් නිස නැගලා කියලා හොඳට පේනව.

 සිගරට් කොටේ විසි කරලා චුට්ටේ මගේ පැත්තට හැරුනා. මගේ ඇහැ ගියේ උගේ ගල් ශෝටට, කලිසම අස්සෙන් හොඳට පිම්බිලා පේනවා. මූ එක පාරටම මගේ පොල්ල මිරිකුවා, මාව ගැස්සුනා.

 "මේකත් පොඩිම නෑ වගේ. මොකද කොල්ලො උඹට නැගලා?" 

චුට්ටේ මගෙ පයිය මිරිකන ගමන්ම අහනවා,, මම මුකුත් කියන්නේ නැතිව ඉන්නකොට මූට තේරුනා මගේ අකමැත්තක් නෑ කියලා. මගේ අත අරන් උගෙ කලිසම උඩින් තියා ගත්තා, මමත් හිමීට ඒක මිරිකුවා, ඒක නම් එසේ මෙසේ පොල්ලක් නෙවෙයි කියලා මට තේරුනා. 

චුට්ටේ එක අතකින් මගේ ඔලුව අල්ලගෙන තොලක් දාන්න ගත්තා, උගේ මූනේ තිබුන රැවුල් කොට මගේ මූනේ ඇනෙද්දි ආසාවේ බෑ, උගේ ඇඟෙන් ආව දාඩිය ගඳට මාව තවත් වශී වුනා. මම තව හොඳට උගේ පොල්ල මිරිකුවා. 

චුට්ටේ මගෙ බෙල්ලෙන් අල්ලලා මව බිමට පාත් කලා, මම දණගහ ගත්තාම චුට්ටෙ උගේ ෂෝට පාත් කලා, උගේ වල්ල වහන්න ජොකා මදි, තද නිල් පාට V බ්රීෆ් ජොකා අස්සෙන් වල්ල එලියට අරන් මම ඒක ඉම්බා. හිමීට දිව ගාලා, ටොපාව ලෙව කෑවා. ඒ අතරේ උගේ බෝල මිරිකුවා.

 "ම්ම්ම් කට ඇතුලටම දාලා උරපන් කොල්ලෝ.." චුට්ටෙ මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලන්, මම පොල්ලෙන් බාගයක්ම කටේ දාගෙන ඉරුවා. උණු ප්රීකම් ආසවෙන් ගිල්ලා. මට නිකම් පිස්සු වගේ. 

මගේ කට දෙපැත්තෙන් කෙල බේරෙනකම් කටට හුකපු චුට්ටෙ, මව නැගිට්ටවලා අනිත් පැත්ත හැරෙව්වා, මම අත්දෙක බයිසිකලෙන් තියා ගත්තා. මගේ ශෝට පාත් කරපු චුට්ටේට "ෂා මරුනේ" කියල කියවුනා. 

මම ඇඳන් හිටියෙ ප්රැක්ටිස් වලට අඳින කලු පාට පටි ජොකෙක්. "ෆට්ට පුක" එහෙම කියන ගමන් මගෙ තට්ටමකට අතින් ගහපු චුට්ටෙ මගෙ තට්ටම් මෑත් කරලා ඒක අස්සේ මූන ඔබා ගත්තා. දිවෙන් කිති කව කවා මගේ හිල හොඳට ලෙව කාපු චුට්ටේ 

"මම කාපු රසම හිල" කියලා ඇඟිල්ලක් හිලට එබුවා, මට ටිකක් රිදුනා. 

"ආව්"

 "කෑ නොගහා හිටපන් හුකන්නෝ, මම අද මේ හිලට හුකලා තමයි තෝව ගෙදර යවන්නෙ" චුට්ටෙ සැර කරල කියද්දි මට බය හිතුනා.

 "අනේ අයියෙ, කලින් දාලා නෑ, රිදෙයි.."

 "ආහ් මමද එහෙනම් උඹේ පෙට්ටිය කඩන්නේ, සුපිරි" එහෙම කියලා චුට්ටේ තව කෙල තලියක් ඇඟිලි වලට අරන් මගේ හිලට දාලා ඇඟිලි දෙකක්ම බැස්සුවා. 

මගේ හිල නිකම් දැවිල්ල ගන්නවා වගේ, එත් ඇර ගන්නත් ආසාව හිත යටින් තියෙනවා. මූ කෙල දාලා දාල අන්තිමට ඇඟිලි 3ක්ම බැස්සුවා.. 

දැන් නම් දැවිල්ල ගතිය පොඩ්ඩක් අඩුයි, ආපහු කෙලින් වුන චුට්ටෙ, උගේ දාර පොල්ල ආපහු කටට දුන්නා. මම කෙල ගගහා ඉරුවා කලින් බලපු වැලක දැකපු විදිහට, ටිකක් වෙලා කටට දීපු චුට්ටේ, උගේ ෂෝටයි, ජොකයි ගලවල බයික් එක උඩින් දැම්මා, පස්සේ මාව හරවලා උගෙ පයියේ කෙල තලියක් ගාගෙන මගේ හිලට තියලා හිමීට තද කලා. "අයියියො... ආ...ව්" මට ආපු වේදනාව දරා ගන්න බැරුව කෑ ගැහුනා..

 "කෑ ගහන්න එපා හුකන්නො" චුට්ටේ මගෙ කට අතින් තද කරගෙන ආපහු බස්සන්න හැදුවා, මට දැනුනා මගේ පුක ඉරාගෙන ඒ දාර පක ඇතුලට බහිනවා, මගේ ඇස් නිකම් නිලංකාර වේගෙන යනවා, ටිකක් වෙලා පොල්ල ඇතුලේ තියාගෙන හිටපු චුට්ටේ හිමීට පම්ප් කරන්න ගත්තා, දැන් නම් රිදෙන එක අස්සේ ආතල් එකකුත් තියෙනවා. 

ටිකක් වෙලා හිමින් ඇරපු චුට්ටෙ පක එලියට අරගෙන තව කෙල තලියක් පුකට ගහලා, උගෙ පොල්ලෙත් ගා ගත්තා, ආපහු හිමීට හිලට තියලා තද කරනකොට මට කෑ ගැහුනා, ඒ පාර නම් ඌට මල පැන්නා, බයික් එක උඩ තිබුන උගේ ජොකාව අරන් උන්ඩි කරලා මගේ කටේ ඔබලා අතින් තද කරගෙන යකා වගේ මට අරින්න ගත්තා, මම කොච්චර දැඟලුවත් මූ දිගටම මට හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා, විනාඩියක් දෙකක් ගහනකොට මට රිදිල්ල නැති වෙලා ආතල් එකක් දැනෙන්න ගත්තා,

 මට තවත් ඉවසන්න බැරුව කෙඳිරි ගාන්න ගත්තා,

 "උඹට සැපද හුකන්නෝ, ආහ් කියපන්" චුට්ටේ හුකන වේගේ වැඩි කරන ගමන් අහනවා,

 "ම්ම්" මගෙ කටේ උගෙ චූ ජොකා ඔබලා නිසා කෙඳිරියක් විතරයි.. විනාඩි දහයක් විතර ඒ විදිහට පුකේ හුකපු චුට්ටේ මගේ කටෙන් උගේ ජොකාව අරන් අත් දෙකෙන්ම මාව බදාගෙන අරින්න ගත්තා. මම කකුල් දෙක තව පලල් කර ගත්තා.

 "තව රිදෙන්ඩ ඕනේ නේද?" චුට්ටේ ආපහු හයියෙන් ගහන ගමන් මගෙ බෙල්ල හරවගෙන තොලක් දැම්මා. මූනේ රැවුල් කොට ඇනෙනකොට මම තව ඇවිස්සුනා. මගේ එක කකුලක් උස්සගෙන ඇරියා, කොල්ලා මුලු ඇඟම බර කරලා ආයේ වේගෙන් ගහනකොට මම බයිසිකලේ තදින් අල්ලගෙන හිටියේ වැටුනොත් කියලා. 

මිනිහා ටිකක් Rough. මට රිදෙන්න ඇරියා. ඒත් මෝල් වෙලා හිටපු මම ඒකෙන් තව ඇවිස්සුනා. චුට්ටේගේ මුලු පොල්ලම මගේ හිල ඇතුලේ කියලා මට දැනුනේ උගේ බෝල්ස් මගෙ තට්ටම් වල වදින නිසා.

 "අප්පා මේ හිලේ තද.. මට මෙච්චර තද හිලක් හම්බ වෙලාම නෑ.." අරින ගමන් චුට්ටේ කියවනවා..

 එන්න එන්නම මුගේ ගැහිල්ල සැර වුනා.. "මට බඩු යන්න ලඟයි කොල්ලා" එහෙම කියන ගමන් චුට්ටේ මට හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා, විනාඩියක් වත් ගියේ නෑ, මගේ බෙල්ල හපාගෙනම, හිල ඇතුලේ රස්නෙට චුට්ටේගේ කැරි පහර පිට පහර වැදුනා, ටිකක් වෙලා මාව බදාගෙන හිටපු චුට්ටේ හිමීට පොල්ල ඇදලා අරගත්තා. 

උගේ ජොකා අරගෙන පයිය පිහදාගෙන, ඒකම ඇඳගෙන උගේ ශෝට අතට අරගෙන මගේ දිහා බැලුවා, මම උගේ ඇඟ දිහා බලන් හිටියේ ආසාවෙන්, චුට්ටේ අයියා ඇත්තටම හැන්ඩ්සම්. 

අඩි හයක් විතර උස six pack ඇඟ. කලු වුනාට sexy, පපුවේ මවිල්, වම් අතේ මකරෙකුගේ පච්චයක් කොටලා.

 "මොකද තවම මෝල්ද හුකන්නො, කලිසම ඇඳ ගනින්" චුට්ටේ මගේ පුකට අතින් හයියෙන් පාරක් ගහල කිව්වා..

 "මොකද ඔච්චර සැර?" මම ඇහුවා

 "උඹට ලව් කරන්ඩ ඕන නැහැනේ, හොඳට හුකන්න පුලුවන්.." චුට්ටෙ මාව බදාගෙන තොලක් දාල පුක මිරිකුවා.

 "ආයේ හුකන්ඩ හිතෙනවා, ඒත් දැන් පරක්කුයි"

 "ආයේ කවද්ද පුලුවන්?" මම ඇහුවා

 "උඹේ ෆෝන් නම්බර් එක දියන්, මම කෝල් කරන වෙලාවට එන්න ලෑස්ති වෙලා හිටපන්.. අද ඉඳන් උඹ මගේ ගල් කොල්ලා" චුට්ටේ එහෙම කියලා මගේ නම්බර් එකත් ෆෝන් එකට දාගෙන, උගේ ෆෝන් එකෙන් මිස් කෝල් එකක් දුන්නා.

 "ෆෝන් එක ඔන් එකේ තියා ගනින්, මම කොයි වෙලේ කතා කරයිද කියලා දන්නෙ නෑ, කියන වෙලාවට එන්න රෙඩි වෙලා හිටපන්”

මාව බයික් එකේ දාගෙන ගෙදර ලඟින් බස්සපු චුට්ටේ අයියා හෝන් එකත් ගහගෙන යන්න ගියා. මම ගෙදර ගිහිල්ලා කෙලින්ම දිව්වෙ ටොයිලට් එකට. පුක ඇතුලේ හිර වෙලා තිබුන කැරි ලෝඩ් එකක්ම එලියට දැම්මා..

අයිතිය - karikolla93

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :