Monday, June 14, 2021

Sepa katha

අපේ පූල් එකේ වැඩට ආපු කොල්ලා (With Pool Boy )



අපේ අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම ජීවත්වුණේ එංගලන්තයේ. ඒ නිසා අපිට ටිකක් සල්ලි තියෙනවා. මං හිටියේ මගේ අයියත් එක්ක. මම කොළඹ ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කූල් එකක තමයි ඉගෙන ගත්තේ. එතකොට මට අවුරුදු 18ක්. මම උසයි කලුයි. බොඩි බිල්ඩින් කරන නිසා ටිකක් මස්කියුලර් බොඩි එකක් තිබ්බේ.

මට හැබැයි ඒ කාලේ කොල්ලෝ ගැන ඒ තරම් හිතක් ගියේ නැහැ. සෙක්ස් කරල තිබුනෙ නැති උනත් කෙල්ලන්ට තමයි හිත ගියේ. අපේ අම්මයි තාත්තයි එංගලන්තයේ ජීවත් වුණ නිසා අයියයි මායි විතරයි ගෙදර හිටියේ. අපිට ලොකු ගෙයක් තිබුණා. තට්ටු තුනක්. පහල තට්ටුවේ ස්විමිං පූල් එකකුත් තිබුණා .

අයියා නීති විද්යාලයේ නීති පාඨමාලාවක් කරමින් හිටියේ. මං හිතන්නේ එයා gay වෙන්න ඇති කියලා. මොකද අපේ ගෙදර එයා හිටියේ උඩම් තට්ටුවෙ. මං හිටියේ දෙවෙනි තට්ටුවේ. එයාට නිතර කොල්ලො කාමරේට එනවා. ඒ වගේම තමයි අපේ ගෙදර වැඩට එයා එක එක ජාතියේ ලස්සන කොල්ලෝ ගෙන්නගෙන ඉන්නවා.

එදා මං ගෙදර එනකොට අපේ ගෙදර තිබිච්ච පූල් එකේ වැඩ කරන්න පූල් boy කෙනෙක් ඇවිත් හිටියා මං කොල්ලන්ට ඒ තරම් කැමැත්තක් නැතත් මේ කොල්ලා දැක්ක ගමන් මට කරන්ට් එකක් වැදුණා වගේ වුණා. ..මෙයා කෙට්ටුයි උසයි. පැන්සලක් වගේ කෙට්ටුයි කියල කිව්වට වරදක් නෑ.

මට අදහගන්න බැරි වුණා මේ කොල්ලගෙ ලස්සන. ගොඩක් සුදුයි. ටිකක් කෙල්ලෙක් වගේ. ඒත් එහෙමම නෑ. ඒ උනාට මාර ලස්සනයි. හැන්සම්. smooth body එකක් තිබුනෙ. ඒ මදිවාට කොන්ඩෙත් උරහිස් ගාවට වවලා.

කට් වුන බොඩි එකක් තිබුනෙ. නිපල්ස් එලියට නෙරලා. දිග කකුල්. ඒ ගල් දෙක මාර ලස්සනයි. මයිල් පොඩ්ඩක්වත් නෑ. කෙල්ලෙක්ගෙ වගේ. පෙනුම් අවුරුදු 16 ක් පොඩි කොල්ලෙක් වගේ. ඒත් පස්සෙ දැන ගත්නා එයාට 18 කියලා. බගේ වයසෙමයි. ඒ වුනාට් පොඩි මල්ලි කෙනෙක් නැත්නම් ටිකක් කෙල්ලෙක් වගේ.

ඒ මදිවාට ඌ ඇදලා හිටියෙ හීනි සුදු පාට ඇතුල පේන සිල්ක් swimming trunk එකක්. බුරියටත් පහලින් උගේ ඇග සෙන්ටි මීටර කිහිපයක් විතරයි ඒකෙන් කවර් වෙලා තිබුනෙ. පොල්ලක් පැත්තකට දාලා ලස්සනට දිලිසි දිලිසි පේන්න තිබුණා. speedo swimming trunk එකක් නිසා උගේ ලොකු තට්ටම් දෙකත් ලස්සනට පෙනුනා.

පූල් එකේ කොළ අහුලන්න කොල්ලා පහලට පාත් වුණ වෙලාවෙ ඒ පිටුපස පැත්තේ තට්ටං දෙක මාර ලස්සනයිට නෙරලා පෙනුනා. මැද උගේ හිල පෙනුනේ නැති වුණාට ඒකත් මාර ලස්සන ඇති කියලා මට හිතුණා. මං gay උනේ නැතත්, මේ කොල්ල දැක්ක ගමන් මගේ ඩෙනිම ඇතුලෙ හිරවෙලා හිටිය දඟයා ප්රාණවත් වෙන්න පටන් ගත්ත. මට ඉවසුම් නැතිවුනා. ඇයි මට මෙහම වෙන්නේ?

Good evening sir. මාව දැක්ක ගමන් කොල්ලා මට ආචාර කරා. අපේ අයිය මං හිතන්නෙ මෙයාට හොඳට ගෙවනවා ඇති මේ වැඩ කරනවට. මේ කොල්ල මගේ මුහුණ දිහා බලාගෙන කෙලින් හිටගෙන සේරම එයාගෙ දුහුල් ජොකා තුලින් සේරම ජාති මට පෙන්නගෙන මාව ඇවිස්සෙන විදියට මට ආචාර කරා. මාර බැල්මකුත් තිබ්බේ. අපි දෙන්නා ගෙ ඇස් ගැටුනා.

මට මොකද්ද එකක් උනා. කවදාවත් නැතුව මේ කොල්ලෙක් දැකලා.

මම "හලෝ කොහොමද?" ඇහුවා.

මොකක්ද ඔයාගෙ නම්?

"මම සහන්. සර්ගේ අයියා මට මේ පූල් එකේ වැඩ කරන්න කිව්වා."

"ඕකේ සහන්"

"මම සහන්. සර්ගේ අයියා මට මේ පූල් එකේ වැඩ කරන්න කිව්වා."

"ඕකේ සහන්"

එහෙම කියලා මං මගේ කාමරේට ගියා.

මගේ උඩ තට්ටුවේ කාමරයට මේ පූල් එක හොදට පේනවා. හැබැයි පහල ඉන්න අයට මං කාමරේ ඉදන් බලා ඉන්නවා කියලා පේන්නේ නෑ. මං කාමරේට ගිහින් ඇඳුම් ලිහලා දැම්මා. දැන් මන් පටි ජොකා පිටින්. මන් මේ කොල්ල දිහා බලන්න පටන් ගත්තා. එදා අයියා පාටි එකට ගිහිල්ලා ඉන්න පරක්කු වුණා කියලා තිබුනේ. සහන් දැන් පූල් එක පිරිසුදු කරනවා. ඉස්සරහ පැත්ත හැරුණම එයාගේ ලස්සන චෙස්ට් එක, තන පුඩු, දුහුල් ජොකාට හිරවෙලා තියෙන එයාගෙ දිට දගයා මට පේනවා.


පිටුපස හැරුනාම මෙයාගේ ලස්සන බෝල තට්ටම් අර දුහුල් ජොකා ඇතුලෙන් නෙරිලා පේනවා. මට කවදාවත් නැතුව කොල්ලෙක්ගෙ body එකක් දැකල නැගලා. මෙයාට මාව පේන්නෙ නැති වුනත් මෙයා මට ෂෝ එකක් දානවා වගේ උඩ තට්ටුව දිහා බලාගෙන හොඳට පූල් එක සුද්ද කරනවා මට දැන් ඉන්න බෑ මගේ එකෙන් දැන් precum ලීක් වෙනවා. පටි ජොකා ඇතුලේ මගේ දඟයා ඉහලට එසවිලා.

පස්සේ මට ඉන්න බැරිම තැන මගේ එක මං එළියට ඇදලා ගත්තා. ඊට පස්සේ මෙයාගේ ලස්සන body එක, පොට්ටනිය, චෙස්ට් එක, nipples, කකුල් දිහා බලාගෙන ඒව මතක් කර කර අතේ ගහන්න ගත්තා. අම්මෝ මට ඉන්න බෑ. යන්න වගේ. ටික වෙලාවක් යනකොට මේ boy එක පාරටම වැඩ නැවැත්තුවා ආ මිනිහා swimming pool එක සුද්ද කරලා ඉවර වෙලා වගේ.

අපරාදේ ආතල් ඇති වෙන්න යන්නේ. මට බඩු පිට වෙනකන් වත් මූ හිටියේ නෑනේ. මූ දැන් ඇඳුම් ඇඳන් ගෙදර යයිද? මාර upset. ආතල් කෑවා. පස්සෙ එකපාරටම මේ boy පූල් එකේ මන් ඉන්න පැත්තට ආවා. පස්සෙ මෙයා එතන ඉදන් මගේ පැත්ත් බලාගෙන exercise කරන්න පටන් ගත්තා.

අත් ඉහලට එසවීම, දෙපසට යොමු කිරීම, shoulder කැරකවීම. කකුල් විහිදුවීම, neck rotations මේවා කරන කොට උගෙ කෙට්ටු muscular body එකේ අර ලස්සන cut muscles ඉලිප්පිලා මාර ලස්සනයි. ඒ මදිවට උගේ සුදු පාට trunk එක ඇතුලෙ හිටිය දගයාවත් නෙරලා පේනවා.

මං දැන් මේ live show එක බලාගෙන අත මරනවා. පස්සෙ මෙයා වට පිට බලලා swimming trunk එක ගැලෙව්වා. අම්මෝ දැන් තමයි මුගේ නිරුවත් body එක හරියට දැක්කෙ. සම්පූර්ණයෙන් නැගල තිබ්බෙ නැති වුණාට උගෙ දිග tool එක පණ ගහලා.

පස්සේ push ups කලා. එතකොට පිටුපස සුන්දරත්වය පෙනුනා. දැන් නම් උගෙ එකත් සිරස් වෙලා. මාර බාන්ඩයක්. මට ඒක දැක්කම ඉන්නම බැරිවුනා. මන් හොඳටම අතේ ගහන්න ගත්තා. පස්සෙ squat දැම්මා. එයා මට ශෝ එකක් දානවා වගේ මට පිටිපස්ස පැත්ත හැරෙන වෙලාවට මුගෙ පස්ස පැත්ත් ලස්සනට පේනවා.

මැද තියෙන රෝස පාට රස ගුලත් හොඳට පෙනුනා. මාර ලස්සනයි. පස්සේ මේ බෝයි ස්විමින් පූල් එකේ උඩ ඩයිවින් බෝර්ඩ් එකට නැගලා මට හොඳටම පේන්න වගේ ටික වෙලාවක් මගේ පැත්ත බලාගෙන ඉඳලා පස්සේ පූල් එකට පැන්නා.

දැන් එයා පූල් එකේ නිරුවතින් එයාට මෙයාලට පීනනවා. මටනං ඉන්නම බැරිවුනා. හොඳට අතේ පාරක් ගහලා බඩු පිටකරගන්න ඕනෑකමක් තිබුණාත් මට වෙන අදහසක් ආවා. අපේ අයියා ඌට එන්න කිව්වා නම්, මේ වගේ ලස්සන කොල්ලෙක් ගෙන්න ගත්තා නම් අනිවාර්යයෙන් ම මෙයා ගේ වෙන්න ඕනෑ.

ඒ වගේම මූ හැසිරෙන විඩියට වගේම හැඩරුව අනුව මූ ස්ලේව් බොටමක් වෙන්න ඕනෙ. අයියා මූට කරනවා ඇති. ඒ වගේම හොදට ගෙවනවත් ඇති. මේ වගේ හැසිරෙන්නේ මට කියලා කර ගන්න වෙන්න ඇති. කොහොමත් මන් අයියාට වඩා handsome ඒ වගේම තරුණයි. දගකාරයි.

කෙල්ලො වගේම මේ වගේ ලජ්ජාශීලී කොල්ලොත් මාව දැක්කහම එකක් ඇඹරෙනවා මන් ලව්ව කර ගන්න. ඒත් මං කවදාවත් කොල්ලෙක්ට කරලා නෑ. ඒ වගේම මට ඒ කාටවත් හිත ගිහින් න. ඒ උනාට අද මුගෙ සෙල්ලම් දැක්කහම මටනම් ඉන්න බැරි වුණා. මං ඉක්මනට පටිජොකා ඇතුලට මගෙ දගයව දාගෙන තුවායකුත් අරගෙන පල්ලෙහාට බැස්සා.

මං යනකොට මූ නිරුවතින් නානවා. මුගේ ඒකත් දැන් සෑහෙන කෙලින් වෙලා. මං එකපාරටම පූල් එක ලගට ගිහින් කෑ ගැහුවා. ඒ සහන් උබ ඔය මොනවද කරන්නේ? සහන් එකපාරටම හොඳටම බය වුණා. එලියට ඇවිල්ල ඉක්මනටම මූගේ ජොකා හොයන්න පටන් ගත්තා.

මොකද හුත්තෝ උඹ හෙලුවෙන් exercise කලේ? දැන් හෙලුවෙන් නාන්නෙ? මෙතන කවුරු හරි දැක්කොත් එහෙම? මං හිටියේ පටි ජොකා ඇදගෙන. උඩින් තුවාය දාගෙන. ඒ නිසා කෙලින් වෙලා තිබිච්ච මගෙ එක පෙනුනේ නෑ.

මම හොඳට ධෛරය අරගෙන කෑ ගැහුවා. මූ හොඳටම බය වෙලා. දැන් වෙව්ලනවා. අනේ සොරි සොරි සර් කවුරුවත් පේන්න හිටියෙ නැති හින්ද තමයි මෙහෙම exercise කරලා නෑවේ.
සර්ගේ අයියා මට කියල තියෙනනේ ඕන විදියට මෙතන නාන්න කියල.

ඇයි බල්ලො දැන් අද අයියා ඉන්නවද මෙතන? දැන් ඉන්නේ මමයි. අනේ sorry sir. මගෙ වයසෙම මං ආස කරන පොඩි කොල්ලෙක් උනාට මං හිතුවා. මූට ටිකක් සැරෙන් කතා කරන එක හොඳයි කියලා. වරදක් කලා නම් සමාවෙන්න සර්. එහෙනම් උඹ වරදට දඩුවම් විදින්න ලෑස්තිද?

ඔව් සර්. සර් කියන ඕනෑ දෙයක් කරන්නම්. මූ බැගෑපත් ලෙස ඒත් සතුටින් කිව්ව කියලා මට හිතුනා. දන ගහපන් බල්ලා අද මං කියන විදිය හිටියේ නැත්තන් තොට හොඳ වැඩක් කරනවා. කොල්ලා ඉක්මනට නැගිටලා ජොකා ගන්න එයා පැත්තට යන්න හැදුව. තොට මං කිව්වෙ ඇඳුම් අදින්න කියලද?

බයට දැන් මුගේ එක පොඩ්ඩක් බැහැලා. මූ උගේ රහස් ප්රදේශය අතින් වහගෙන මං දිහා බයෙන් බලාගෙන හිටියා. ඌ වෙව්ලනවා. උත්තර දීපන් මොකද මං කිව්වේ? දණ ගහන්න කියලා සර්. එනම් දනගහපිය. මම තවත් හයියෙන් කිව්වා. මෙයා එකපාරම මගේ ඉස්සරහා දණ ගැහුවා.

සම්පූර්ණ නිරුවතින්. ඒත් අත් දෙකෙන් උගේ දඟයා වහගෙන. මට තද වුණා. දැන් අත් දෙක උඩට අරන් පිටිපස්සට තියාගනින්. මු දැන් අත් දෙක ඔලුවෙ පිටිපස්සට තියාගෙන දැන් දණගහගෙන ඉන්නවා. දැන් මූ සේරම එලියෙ දාගෙන. wow niyama show එක.

තෝ මොකද මගේ පැත්ත බලාගෙන එක්සයිස් කරේ? අනේ සොරි මං එහෙම හිතාගෙන කරේ නෑ. අනේ sir මගේ ඇති වරදක් උනානම් මං sir කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්. මං හිමින් සැරේ උගෙ ලඟටම ආවා. මං ඇඳන් හිටිය තුවාය එළියට විසිකරල දැම්මා. දැන් මං ඉන්නෙ පටි ජොකා පිටින්.

මං උගේ මූන දිහා බලාගෙන ඉස්සරහට ආවා. සහන් මගේ බොඩි එක දිහා ආසාවෙන් වගේ බලාගෙන ඉන්නවා මං දැක්කා. මං ඌ ඉස්සරහ ඌට සෙන්ටි මීටර කිහීපයක් ඉස්සරහ නැවතුනා. නැවතිලා කෙලින්ම එයාගෙ මූන දිහා මම බැලුවා. දැන් එයාගේ මූණ මගේ පොට්ටනිය ඉස්සරහ තියෙන්නේ. මෙයා මගේ එක දිහා කෑදරකමින් බලනවා. මං මගේ දගයා අතින් අල්ලලා පොඩ්ඩක් මිරිකුවා. එත්කොට ඒක පණ ගහලා ආවා.

සහන් මගේ බොඩි එක දැකලා සහ මගේ පටි ජොකා ඇතුලේ ඉන්න දඟයා දැකලා කෙල පෙරනවා වගේ මට තේරුණා. මිනිහා බොහොම ආසාවෙන් මගේ body එකයි දගයයි දිහා ආසාවෙන් බලනවා. ඌටත් දැන් හොදටම නැගලා. ඒකත් පෙන්නගෙන අත් දෙක පිටිපස්සට තියාගෙන ඌ දණ ගහගෙන මා ඉස්සරහ. මාර දර්ශනය !

ආ උඹත් ආසයි නේද එහෙනම්. ඔවු සර්. සර්ව දැකපු මුල් සැරේම මට මොකද්ද උනා. මං තව ටිකක් සහන් ළඟට ළං වුණා. දැන් මගෙ ජොකා සහන්ගෙ මූණ ළඟමයි තියෙන්නෙ. එයා මගෙ මගේ ජොකාගෙන් එන සුවඳ විඳින්න පටන් ගත්තා.

මං room එකේ ඉදන් මූ දීහා බලගෙන ගත්ත ආතල් එක නිසා මගේ ජොකා precum වලින් තෙත් වෙලා තිබ්බේ. සර් මං මේක ටච් කරන්නද? ඌ ඇහුව. පස්සෙ මෙයා මගේ පොට්ට්නිය අත ගාන්න පටන් ගත්ත. මෙයා මේකට පුරුදු කාරයෙක් වගේ. වැඩි හදිස්සියක් නැතුව හිමින් සැරේ මගේ දිග දගයා අත් ගෑවා.

උඩ බෑන්ඩ් එක ඇතුලට අත දාලා හිමින් සැරේ athula අතගෑවා. වගේම වගේ ම මගේ පටි ජොකාගේ පැත්තෙනුත් අත දැම්මා. හැබැයි මගේ දඟයාව ඇල්ලුවෙ නෑ. මාර ෆීලින්ග් එකක් තමයි මෙයා දෙන්නෙ. tease කරනවා මාව. මාව පොලඹවනවා. ඒත් හරියට දඟයාව ටච් කරන්නෙ නැතුව වටේ ටච් කරනවා. අම්මෝ මාර හැඟීම් එන්නෙ. පස්සේ මගෙ කකුල්දෙකය් ඊට පස්සේ මගේ sixpacks තියන washboard abs ටච් කරන්න ගත්තා .

සර්. මගේ මුණ දිහා බලාගෙන එයා අහනවා ඇයි? අවුලක් නෑ නේද සර්. මං කතා කරේ නෑ ඒත් දීගෙන හිටියා. සර් කැමතිනම් මං සර්ට හොඳ මසාජ් එකක් දෙන්නම්. මට හොඳට මසාජ් කරන්න පුළුවන්.

මම සර් train වෙච්ච measure කෙනෙක්. සර් මෙතන ඇලවෙන්න කෝ. කියලා මට පූල් එකේ තියෙන බංකුවක් පෙන්නුවා. මං ජොකා පිටින් මම බංකුව උඩ ඇලවෙන්න ගියා. සහන් මාව නැවැත්තුවා. "සර් මේක හරියට කරමු. සර්ගෙ ඇඳුම් සේරම ගලවන්න ප්ලීස්". පස්සේ මං මගේ පටි ජොකාත් ගලෝල නිරුවතින් යටි බැලි අතට දිගා වුණා.


මට හොඳටම චාජ් වෙලා. මෙයා දැන් මොනවා කරයිද? පස්සේ සහන් ගිහින් එයාගේ ජොකා ඇදගත්තා. සර් මේවා හරියට professional විධියට කරන්න ඕනේ. ඒකයි මං මේක ඇඳගත්තේ. එහෙම කියලා එයා කාමරේට ගිහින් තෙල් බෝතලේකුත් අරගෙන ආවා. මේ තියෙන්නෙ සර් sesame oil. මසාජ් වලට විශේෂයෙන් හදපු oil එකක්. සර් ඔහොම රිලැක්ස් වෙලා ඉන්න. enjoy කරන්න. කියල එයා වැඩ පටන් ගත්තා.

මෙයා මුලින්ම පටන් ගත්තෙ යටි පතුල් වලින්. යටිපතුලේ දිගටමයි, ඇඟිලි වලයි හොදට තෙල් ගාලා හිමින් සැරේ පිරිමැද්දා. සෑම ඇඟිල්ලක්ම වෙන වෙනම මසාජ් කරලා හොඳට පිරිමැද්දා. සනීපෙට අතගාලා මසාජ් කරා. ඊට පස්සේ මගේ කෙන්ඩ ප්රදේශය සහ ඊටත් උඩින් තිබෙන මගේ ශක්තිමත් කළවා ප්රදේශයත් මෙයා බොහෝම සැලකිල්ලෙන් මසාජ් කරා. පස්සේ මෙයා පසුපස පැත්තේ මං squat දාලා හොඳට හදාගෙන තියෙන තට්ටං වල තෙල් ගාල, ඒවත් වටේට රවුමට හොඳට මසාජ් කලා.


ඒ වගේම මැද තියෙන දාරේ දිගේ තෙල් දාලා ඒක දිගේ එයාගේ ඇඟිල්ල සිනිඳුවට ඉහළට පහළට ගෙනිච්චා. අම්මෝ මට ඉන්න බෑ. එයා ඇතුල් කරයි කියලා මං බලාපොරොත්තුවෙන් හිටියත් එයා එයාගෙ ඇඟිල්ල වටේට වටේට මාව පොලඹවන විදිහට දිගටම පිරිමැද්දා සනීපෙට අතගෑවා. ඒත් කිසිම වෙලාවක එයාගේ ඇඟිල්ලක් මගේ එක ඇතුලට දැම්මෙ නැහැ.

එකෙත් මාර ගතියක් තියෙනවා. එකපාරටම වැඩේ කරනවා වෙනුවට. පස්සේ මෙයා මගේ බැක්සයිඩ් එකේ shoulders, ඒ වගේම බෙල්ල මසාජ් කළා. ඒ වෙලාවේ එයාගේ දුහුල් ජොකාගෙන් වැසුණු දඟයා මගේ මූන ගාවමයි තිබුණේ. ඒකත් හොඳටම ප්රාණවත් වෙලා.

පස්සේ මෙයා කිව්වා සර් දැන් අනිත් පැත්තට හැරෙන්න කියලා. මන් ටිකක් අදිමදි කලේ මගේ එක හොදටම එකසිය ගානට නැගල තිබ්බ නිසා. ඒත් දැන් ඉතින් මොනව කරන්නද මං අනිත් පැත්තට හැරුනා. එතකොට මං දැක්කා සහන් බොහොම ආදරෙන් මගේ බොඩි එක දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. අතේ තෙල් බෝතලෙත් තියාගෙන..


එයාගේ එයාගෙ දුහුල් ජොකා ඇතුලෙ අර අවයවයත් හොඳටම හොඳටම ප්රාණවත් වෙලා. ඒක එයාගෙ දුහුල් ඇදුම ඇතුලෙ දකුණු පැත්තට යොමු යොමු වෙන්න තිබ්බේ. දිග වැඩි නිසා ටොපා පොඩ්ඩක් දකුණු පැත්තෙන් එළියටත් ඇවිල්ලා. ඒක බලලා මගේ ඇස් පිනවන අතර මං ඊළඟට මගේ මගේ බොඩි එකට ලැබෙන්න නියමිත ඒ ලස්සන ස්පර්ෂයේ ඊලග කොටස ලබා ගන්න සූදානම් වුනා.

මෙයා උඩ පැත්ත පටන් ගත්තෙ ආපහු යටිපතුල් වල ඉඳල. ඉස්සල්ලම යටිපතුල්වල ඇඟිලි එකිනෙක වෙන වෙනම ලස්සනට මසාජ් කරා. ඊට පස්සේ යටි පතුලේ පහල කොටස. යටි පතුල්වල තෙල් ගාලා සිනිදුවට පිරිමැද්දා. කො හො ම ද sir මසාජ් එක හොදද? සහන් ඇහුවෙ බෙහොම සිහින් ස්වරයකින්. අම්මෝ නියමයි බන් සනීපයි. Sir relax කරන්න. කියලා මෙයා පස්සේ ඉහල කෙන්ඩා.


ර්ර්ලගට මගේ ශක්තිමත් muscular කලවා දෙක බොහොම ආසාවෙන් අත ගාලා මසාජ් කලා. පස්සේ කකකුලක් ගානේ උඩට උස්සල උඩ ඉඳලා පල්ලෙහාට එක් එක් කකුල මසාජ් කරා. ඊට පස්සෙ කකුල් දෙක දණිස්සෙන් නවලා ඒ මැද තිබිච්ච හිලටත් අත යැවුවා.

පස්සේ මෙයා ඉගටිය, මගේ ගේ බඩ ප්රදේශය තෙල් ගාලා, අතගාලා සම්භාහනය කළා. ඒත් මගේ සිරස් වෙලා එයා දිහා බලගෙන හිටපු මගේ දගයාට එයා කිසිම සැලකිල්ලක් ලබා දුන්නේ නැහැ. ඒකට නම් මටත් මට ටිකක් අප්සෙට් ගියා. ඒත් මං හිතන්නේ මෙයා ඒක අන්තිම ජවනිකාව විදියට තියා ගන්නවා ඇති. බලමුකෝ මොකද වෙන්නේ කියලා.


පස්සේ සහන් මගේ චෙස්ට් එක අතගාල, nipples ලස්සනට මිරිකලා ඒවත් මසාජ් කලා.ඊළඟට මගේ දකුනු අත අරගෙන, කෙලවර ඇඟිලිවල ඉදන් පටන් අරන්, යටි බාහුව සහ උඩ බාහුව දක්වා මසාජ් කරා.ඒ වගේම අනිත් අතත් සම්භාහනය කලා.පස්සේ මෙයා මගේ shoulders මසාජ් කරා.ඊළඟට මෙයා මං බලාපොරොත්තුත්තු වෙච්ච නැති දෙයක් කලා.

මෙයා එයා ඇඳල හිටියෙ අර හීනි ස්විමිං ට්රන්ක් එක ගලවලා දැම්මා. අම්මෝ මෙයා දැන් මං වගේ සම්පූර්ණ නිරුවතින්. එයාටත් හොඳටම චාජ් වෙලා. එයාගේ දගයත් අංශක 180ක උඩට නැගලා. මෙයා ගිහින් එයාගෙ ස්විමිං ට්රන්ක් එක මගේ ජොකා ගලවල තිබ්බ තැනටම දැම්මා. ඒත් එක්කම එයා මගේ පටි ජොකා අතට අරන් ඒකෙ සුවඳ බලන්නත්, දෙපැත්තෙ දාර දිගේ රස බලන්නත් පටන් ගත්තා.


අර මගේ උදේ ඉඳලා ඇඳගෙන ඉඳලා දාඩිය පිරිච්ච ජොකා. ඒ වගේම මෙයාගෙ action බලලා ඇතිවෙච්ච වින්දනේ නිසා පිටවෙච්ච precum පිරුණු ජොකා. මෙයා දැන් ඒක මගේ දිහා බලාගෙන සුවඳ බලනවා, රස බලනවා. මාර දර්ශනයක්. පස්සේ එයා මගේ ජොකාව එතනටම දැම්මා. පස්සේ එයා නිරුවතින්ම ඇවිත් මගේ ඇඟ උඩට නැග්ගා.

කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාලා කෙලින් වෙලා තිබිච්ච අපි දෙන්නාගෙම අවයව එකිනෙකට සමීපව ස්පර්ශ වන පරිදි, මගේ ඇඟ උඩින් බංකුව මත එයා දන ගැහුවා. එයාගෙ මූණ මගේ පැත්තට යොමුවෙලා. අපි දෙන්නගෙ දෑස් ගැටුනා. කොහොමද මට සර් මසාජ් එක.


මෙයා මගෙන් ඇහුවේ මගේ එක අතක් එයා අල්ලා ගෙනෙ මගේ අත්ල එයාගෙ ඇහිලිවලින් පිරිමදින අතරෙ.
මගේ අත්ල බොහොම ආදරෙන් අත ගෑවෙ පෙම්වතෙක් තම ආදරයට අත ගානවා වගේ. නියමයි සහන්. උඹ නම් මාරයි. මන් ගොඩක් ආසයි. මං මොනාද මේ කියවන්නේ?

තව ටිකක් ඉන්න සර්. තවම මසාජ් එක ඉවර නෑ. එහෙම කියලා එයා මගේ පැත්තට බර වෙලා මගේ බෙල්ලෙයි, මූණෙයි යම්තමට ඔයිල් ගෑවා. පස්සෙ බෙල්ල සහ මුහුනෙ හැම තැනම හිමින්සැරේ ටච් කරා. ආදරණීය විදිහට මගේ ඇස් දිහා බලාගෙන එයා ලා මසාජ් එකක් දුන්නා.

මසාජ් එකක් කිව්වට ඒක නං මූනේ හැම තැනම වගේ හිමිට අත ගාපු එකයි එයා කලේ. මගේ කම්මුල්, නහය, ඇහිබැම, ඇස් ගාව වල, නළල, මූනෙ දෙපැත්ත, කන් පෙති පිරිමැද්දා. මට නම් මාර ආදරණීය හැඟීමක් ආවේ. මෙයා මේ මොනවද කරන්න යන්නේ මට. මූන ටච් කරාට මෙයා මාව කිස් කරේ නැහැ. අපහු මාව tese කරා (බලාපොරොත්තු දීල නොකර හිටියා).

මාව පිස්සු වට්ටනවා නේද? පස්සේ මගේ කොණ්ඩෙත් අර තෙල් ටිකක් දාලා, ඔලුවත් ලස්සනට මසාඡ් කරන්න ගත්තා. Head massage එක නං ටිකක් තදින් රළුවට කරා. මාර සනීපයි. මට ඉන්න බෑ. මීළඟට මෙයා මොනවද කරන්න යන්නේ? මායි ඩොමිනේට් වෙන්න හිටියේ. දැන් බලපුවහම මෙයාගෙ මායම් වලට මං අවනත වෙලා.

පස්සේ මෙයා පහලට ගිහිල්ලා මුල් පාර වටේ ගියාට ඇල්ලුවෙ නැති මගේ දඟයා වටේට හිමින් මසාජ් කරන්න පටන් ගත්තා. එයා එයාගෙ අල්ලට තෙල් ටිකක් අරගෙන ඒක දඟයා වටේට හිමින් සැරේ ගෑවා. පස්සේ පහල ඉඳලා උඩට දඟයාව හිමින් සැරේ අතගෑවා. පහල තියෙන මගෙ පොට්ටනියත් රිදෙන්නේ නැති වෙන්න සීරුවෙන් හිමින් පිරි මැදලා මසාජ් කලා.

මගේ දගයගේ දෙපැත්ත ලස්සනට හිමින් සැරේ වෙලා අරගෙන ගොඩක් වෙලා පිරිමැද්දා. වටේම හිමින් එයාගෙ ඇගිලි සාත්තුවට ලක් වුනා. ඒකෙ ඉලිප්පිලා තිබිච්ච චූටි නහර ආසාවෙන් පිරිමැද්දා. ඒක එයා ආසාවෙන් වින්දා. හරියට පූජනීය වස්තුවක් වන්දනා කරනවා වාගේ.

දැන් මගේ එකේ කෙළවරෙන් හොඳටම precum ගලන්න පටන් ගත්තා. මෙයා ඒ කෙළවරත් හිමින් සැරේ ස්පර්ශ කරා. එයාගේ සින්දු ඇඟිලි පුඩු වලින් ඒකෙ තියෙන දියරය ඇල්ලුවා.

පස්සෙ මෙයා ලං වෙලා එයාගෙ දිවෙ අර precum වල රහ බලන්න පටන් ගත්තා. එයා ඒවයේ රහ බලන අතරෙ මගේ පැත්තට ඇස් යොමු කරලා මං දිහා ආදරෙන් බලන් හිටියා. අම්මෝ මටනං ඉන්න බෑ. මට එයා ගැන ආව හැගීම කමුකබවද? හුදු ආසාවද? නැත්නම් ආදරයද?

මොනාද මෙයා මේ කරන්නේ. මං හිතන් ආවේ ආපු ගමං මූට හොඳට අරින්න. දැන් මොනාද මේ. තාම මුකුත් කරලා නෑ. සක් කරේ නෑ fuක් කරේ නැහැ අඩු ගානේ kiss කරේ වත් නැහැ. පස්සෙ සහන් මගෙ මූන ගාවට ලංවෙලා sexy voice එකෙන් මට කියනවා. සර් දැන් මසාජ එකනම් ඉවරයි. අනික් වැඩ වලට ඉස්සර මං සර්ව නාවන්න යන්නේ.

එහෙම කියලා මෙයා මාව shower එක ගාවට එක්ක ගෙන ගියා. පස්සේ showerඒක ඇරලා හිමින් සැරේ මාව නාවන්න පටන් ගත්තා. කොන්ඩේ මුන බෙල්ල පපුව nipples මගේ Sixpack abs හිමින් පිරිමදිමින් හේදුවා. පස්සේ අත් උස්සලා අත් වල ඉහලට සිට පහලටත් ඉකිලිත් හේදුවා.

ඊලඟට මගේ දයාව හොදට හෝදලා කකුල් හොඳට හේදුවා. පස්සෙ Body wash මුලු දැනේම හෙමින් සැරේ ගාලා හේදුවා. මගේ දගයාගෙ පෙර සම පහලට ඇදලා එකත් හොඳට හේදුවා. පිටිපස්සේ මගේ නිල වටේ හොඳම හෝදලා පස්සෙ ඇගිලිවලින් හිල දැතුලත් හේදුවා.

පස්සෙ shower එක වහලා මගේ කොන්ඩේ ඉඳන් පටන් අරන් ආදරණීය විදියට තුවායෙන් මාව පිහ දැම්මා. ඊලඟට මෙයා දැන් සර් ආයෙ අර Bench එකට යමු කියලා කිව්වා. ඒ වුනාට මට වෙන අදහසක් ආවා. මන් සහන්ව කිව්වා දැන් අපි මගේ bed room එකට යමු කියලා. හරි සර්.

එහෙම කියලා සහන් මට කියනවා "සර් අකමැති නැත්නම් .." කියලා මෙයා .මගේ කොන්ඩේ අතගාන ගමන් ටිකක් අදි මදි කරමින් අහනවා. "මම සර්ගෙ අර පටි ජොකා ඇත්දට කමක් නැද්ද සර් .please" අම්මෝ මාර මහ ඉල්ලීමක්නේ. මං කොහොමද බෑ කියන්නේ. ඒක අහපු ගමන් මටත් ටිකක් නැග්ගා.

අම්මෝ අර මගේ pre cum දාඩිය සහිත පටි ජොකා මෙයා අඳින්න? සහන් එකකිලුටුයි නේ. අනේ නමත් නෑ සර්. මං ඒකට ගොඩක් කැමතියි.please Sir.

එහෙම කියලා එයා මගේ අර dirty ජොතා ගාවට ගිහින් එක අතට අරන් මුලින්ම එයා ඒක එයාගෙ මූනට ලං කලා. පස්සෙ ඒක එයා නහය ලඟට අනේ ඒක ඉඹින්න පටන් ගත්තා. මෙයා ඒකට මත් වෙලා වගේ. ඌට ඒකෙ පහසට හොඳටම නැග්ගා. මේක බලන් ඉඳලා මටත් නැග්ගා.

අම්මෝ මගේ පහසට වහ වැටිලා කොල්ලෙක් වින්දනයට පත් වෙලා. සහන් උඹ ඔය මොනාද කරන්නේ? අනේ sorry සර් . සර් මාර sexy. එහෙම කියලා එයා මගේ පටි ජොකා ඇඳ ගත්තා. අම්මෝ මගේ පටි ජොකා දැන් සහන් ඇඳ ගෙන. මගේ දහයාගේ පුස් දැන් එයාගෙ එකේ ගෑවෙනවා.

දැන් එතකොට මට අදින්න එකක් නෑනේ. මං කිව්වා. sorry සර්. සර්ට තුවාය අදින්න පුලුවන් නේද? උඹ ජොකා ඇදත් මං තුවාය? ඒක හරියන්නේ නෑ බන්. මට උඹේ ජොකා දීපන්. මං කිව්වා.

මගේ ජොකා? අනේ සර් සර්ට එක හරියන්නේ නෑ. ඇයි ඒ? උඹට මගේ එක අදින්න පුලුවන් නම් ඇයි මට උඹේ එක අදින්න බැරි? අනේ සර් ඒක හොඳටම කිලුටුයි. මම දවස් තුනකින් හෝදලා නෑ. ඒකට කමක් නෑ.ගෙනෙන් බලන්න එක. මං කිව්වා.

සහන් එයාගේ බෑග් එකෙන් රතුපාට, පාට ගියපු සමහර තැන්වල හිල් හැදුනු පරණම පරණ v shape ජොකෙක් අරන් ආවා. මේක සර්ට ගැලපෙන්නේ නෑ ගොඩක් පරණයි. කමක් නෑ. දීපංකො බලන්න. මං උගේ ජොකා අතට ගත්තා. අම්මෝ ඒක ගොඩක් පරණයි. ඒ වගේම මෙයා ගොඩක් කල් ඇඳලා වගේ.

මං කවදාවත් වෙන කොල්ලෙක්ගෙ පොතක් කියා ෂර්ට් එකක්වත් අල්ලලා නෑ. ඇඳලා නෑ. ඒත් මූ මාව form කරපු නිසා මාත් එක ඇද ගත්තා. ඒක ඇදලා මගෙ දඟයාව ඒක ඇතුලට දා ගත්තා. දා ගත්තා කිව්වට බොහෝම අමාරුවෙන් තමා එක ඇතුලට ඔබ්බවා ගත්තේ. මොකද මගේ එකඒතරමට නැගලා.

මගේ එක ඇදත්ත ගමන් මූ මගේ දිහා ආදරයෙන් බලා හිටියා. පස්සෙ ලඟට ඇවිත් මං ඉස්සරහ හිට ගත්තා. එයා අපේ පොට්ටනි දෙක එකිනෙකට ගෑව්වා. අපි දෙන්නාගේ ම සිරස් වෙච්චදගයෝ ජොක්කු තුළින් එතිනට ගැටුනා. අපි දෙන්නගේ ඇස් එකිනෙක ගැටුනා. මට නුහුරු අත්දැකීමක්. කවදාවත් කවුරුත් මේ තරම් මට සමීප වෙලා නෑ.

මං මගේ තොල එයාට ලං කලා. අපි දෙන්නගේ තොල් ගැටුනා. අපි දිගටම තොල් කිස් කරන්න ගත්තා. ඇසට ඇස බලාගෙන පොට්ටනි ගාව ගාව තුරුල් වෙලා kiss කලා. විනාඩි 15ක් විතර හොඳට තොල් ඉරුවා.

පස්සෙ එයා මත් ඉස්සරහා දණ ගැහුවා. එයා මගේ පොට්ටනිය මං ඇදන් හිටිය එයාගෙ ජොකාතුලින් හෙමින් touch කලා. පස්සෙ මෙයා මගේ දගයව පොතා තුළින් ඉබ්න්න ගත්තා. ඊළඟට මෙයා ජොකාගෙ පැත්තෙන් මගේ දහයාගේ කෙලවර එළියට අරන් ඒ කෙලවර සුප්පු කලා.

පස්සේ මගේ සම්පූර්ණ අගල් 8 ම එලියට අරන් කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. පහල ඉදලා උඩට දාරෙ දිගේ වටේටම දිව ගෙනිහින් පස්සෙ ටොපා සූප්පු කලා. මෘදුව වගේම තදිනුත් suck කලා. මගේ දිග දගයව උගුරටම අරන් ඉරුවා. අම්මෝ මාර සැප. කෙල වලින් තෙමමින් මගේ එක හොඳට සක් කලා.

පස්සෙ මන් ඇදන් හිටිය ජොකාව ගලවල දාලා මාව අනිත් පැත්ත හැරෙව්වා. පස්සේ මගේ පිටුපස හිලට දිව දාන්න පටන් ගත්තා. අවුලක් නෑ නේද සර් ? කියලා එයා ගොඩක් ආසාවෙන් මගේ හිලට දිව දාලා ඒකට එයාගේ දක්ෂ දිවේ පහස ලබා දුන්නා. මුලින් මසාජ් කළාට දිව දැම්මේ නෑනේ.

කාමරේට ගිහින් කරන්න හිටියට මූ එකට ඉඩ දුන්නේ නෑ නේ? කමක් නෑ ඇවිස්සිලා ඉන්න වෙලේ දිගටම කරන එක තමයි හොද. please සර් සර්ගෙ එක මගේ ඇතුලට දානවද? මෙයා ඇහුවා. මන් හිතුවේ තව ටිකක් දේවල් කරල ඉවර වෙලා ඒ අන්තිම වැඩේ කරන්න. කමක් නෑ. දැනටත් සෑහෙන වැඩ කලානේ. massage කලා. මාව නැව්වා. ජොකා fun ගත්තා.

ඒත් මෙයාට ලෙඩ තියේද දන්නෙ නෑ. කෝ බං ඒ වුනාට කොන්ඩොම් ඕනෑනේ. සර් මං නම් clean. HIV test එක negative . බය වෙන්න එපා. සහන් කිව්වා. ඇත්ත වෙන්න ඇතිසහන් ඒත් කොන්ඩම් දාන ඒක දෙන්නටම හොඳයිනේ.

ok සර් එහෙනම් ඉන්නකෝ. කියලා මෙයා කාමරේට ගිහින් උගේ බෑග් එකෙන් කොන්ඩම් එකක් අරගෙන ආවා. පස්සේ එයා මගෙ ඉස්සරහ දණ ගහලා මගේ එක අල්ලලා ඒක තව ටිකක් ෆෝම් කරා. පස්සේ කොන්ඩම් එක මගේ එකට පරිසමින් දැම්මා.

දැන් හරි සර්. පස්සේ කොන්ඩම් එක මගේ එකට පරිසමින් දැම්මා. දැන් හරි සර් . පස්සෙ මෙයාගෙ රෝස පාට හිල සහිත පස්ස පැත්ත මගේ පැත්තට එන විධියට එයාට bench එකේ අත් තියාගන්න කිව්වා. මං එයාගෙ ලස්සන තට්ටම් ඈත් කරලා අර රෝස පාට හිල මගේ ඇහිල්ලෙන් massage කලා.

අම්මෝ එක රස ගුලාවක් වගේ. මං ඇහිල්ල හෙමින් සැරේ උගේ විවරයට ඇතුල් කරලා ඇතුලට පිටතට ඇහිල්ල ගෙනයමින් ඇගිලි සංසර්ගයක් කළා. මෙයා කෙදිරි ගාන්න පටන් ගත්තා. ආහ්. ආආ .......... අනේ සර් නියමයි. අම්මෝ සර්........

පස්සෙ මං ඇගිල්ලෙන් උගේ විවරය පහළ තියෙන පුරස්ථ ග්රන්ථිය massage කලා. එතැන හරියට ඇල්ලුවොත් කොල්ලට සුර සැප තමා. අනේ.: සර් නියමයි සර්. මට නම් ඉන්න බෑ මගෙ දෙයියෝ. මූ පිස්සුවෙන් කෑ ගහනවා. මට තව ඇගිල්ලක් ඇතුල් කළා. මෙයා නලියනවා. අනේ සර් . මටත් මුගෙ කෙදිරියට තව ආතල්. අනේ සර්. දැන් සර්ගෙ එක දාන්න සර්. please සර්.


මූ බැගෑපත් වෙනවා. මට පස්සෙ මගේ එකට කෙල තලියක් ගහලා මගේ ටොපා උගෙ හිලට තිබ්බා. කෝ ජෙල් එකත් නෑනේ. කෙළ ඉතින් ස්වභාවික lubricant එකක් නේ. මං උගේ ඉගටියෙන් අල්ලගෙන මුලින් හිමින් වැඩ පටන් ගත්තා. ඇතුලට. පිටතට .. ටික වෙලාවක් අඩු වේගයකින් ගැහුවා. පස්සේ ටිකෙන් ටික වේගය වැඩි කරා.

ආහ්. නියමයි. සර් තව හයියෙන් ගහන්න සර්. ආහ්. ආහ්. ආහ්. අම්මෝ සර්. ෆක් මී හාඩ් සර්. අයි ලව් යූ සර්. සර් නියමයි සර්. මූ කෑ ගහනවා.

මාත් දිග පහරවල් ඌට එල්ල කරා. උගේ ලිං පතුලටම මගේ ප~ පහරවල් වැදුනා. මං වේගය වැඩි කරමින් පස්සෙ ආයෙ අඩුකරමින් එයාට ගැහුවා. ඇතුලට පිටතට ~ වමට දකුනට වගේම වටේට කරකවා කරනවා මෙයාට ගැහුවා.

මට දැන් යන්න හොඳටම ළඟයි. සර් ඇතුලෙ යවන්න එපා. යන්න කිට්ටු වෙලා කියන්න. මට සර්ගෙ බඩු සේරම බොන්න ඕනෑ. අම්මෝ මුට තියෙන ආසාවල්. මං ඒපාර ගහන එක නවත්තලා මගේ දහයාව එලියට ගත්තා.

පස්සෙ මෙයා දණ ගහගෙන යන්න ඔන්න මෙන්න තිබුණු මගේ දගයාව එයා එයාගෙ කටට අරගෙන උරන්න ගත්තා. මට ඉන්න බෑ. ආතල් වැඩි වෙලා මගේ තරලය ලෝඩ් එකක් මං විද්දා. සහන් කට ඇරලා අරලෝඩි එකම තලු මරමින් රස විදිමින් බිව්වා. බිංදුවක් නෑර එසේමේ බිව්වා. අම්මෝ මට සහන් ගැන පුදුම හැගීමක් ආවේ. අනේ thank you සර්.

අනේ සර් මගේ බඩු සර්ගෙ පපුව උඩ යවන්න දෙන්න. කියලා මෙයා අතේ ගහන්න ගත්තා. විනාඩියක් යන්න ඉස්සර මෙයා එයාගේ බඩු ලෝඩ් එකක් මගේ පපුව මතට විද්දා. අම්මෝ දැන් දෙන්නටම මහන්සියි. ඔන්න ඔහොමයි අපේ ගෙදර පුල් එකේ වැඩට ආපු pool boy එක්ක මන් මුල්ම ලිංගික අත්දැකීම ගත්තේ..

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :