Saturday, June 12, 2021

Sepa katha

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි 03 - ගඟ අයිනේ ලෑලි කාමරේ (With Chutte Ayiya At Village - Part 03)

 


 

සබැඳි කතා - 

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 01  

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 02

 

ටික දවසක් යනකම් ආපහු චුට්ටේ අයියා හමු වෙන්න බැරි වුනේ එදා ඇවිත් හිටපු තිලින අයියා එක්ක මූත් කොලඹ ගිහින් නිසා. මට චුට්ටේ අයියා දවසට සැරයක් මැසේජ් කරලා සැපදුක ඇහුවා. මම හිටියේ නිකම් අමුතුම සතුටකින්. ඒක ආදරය වගේ දෙයක් නෙවේ, ඊට එහා ගිය ආසාවක් සහ වල් කමක් කිව්වොත් හරි. තිලින අයියා එක්ක පොර වෙන බඩු ගහන බවත් කිව්වා. කොල්ලොත් ගහනවාද කියල මට අහන්න හිතුනාත් ඌට තියෙන බය නිසා ඇහුවේ නෑ. දවසක් හවස චුට්ටේ අයියා කෝල් කලා.

"අයියා ගමේ ආවාද?" මම කතා කරපු ගමන් ඇහුවා නෙවේ ඇහුනා

"ඇයි උඹට මෝල්ද හහ්හහ්" චුට්ටේ අයියා කැත හිනාවක් දැම්මේ සද්දේට

"නෑ ඉතින් අයියාව මතක් වෙනවානෙ.."

"මාවද මතක් වෙන්නේ නැත්නම් මගේ පොල්ලද?" චුට්ටේ අයියා ටිකක් බීලා වගේ කතා කලේ.

"ඔයාව අයියෝ..”

"කියපන් මගේ පොල්ල මතක් වෙනවා නේද?" චුට්ටේ අයියා වල් විදිහට ඇහුවා

"ඒකත් මතක් වෙනවා"

"තව මොනවද?"

"තව මුකුත් නෑ"

"තොඳොල් වෙන්නේ නැතුව කියපන් හුත්තො, මම දීපු සැප මතක් වෙනවා නේද?" පොර සැර දැම්මා

"ම්ම් ඔව්.."

"හහ්හහ්හා,, හිටපන් මම ආපු ගමන් උඹේ පුකේ අමාරුව සනීප කරන්නම්. ඒක නෙවේ මම ගත්තේ උඹට මොනවද ගෙනත් දෙන්න ඕනේ කියලා අහන්න.." මූ එක පාරටම කිව්වාම මාව ඩිම් වුනා.

"ම්මුකුත් ඕන නෑ අයියෙ. ඔයා එන්නකෝ.."

"හරි එහෙනම් මම තියනවා, හෙට ඇවිත් කෝල් එකක් දෙන්නම්"


මමත් ඉතින් පහුවදා වෙනකම් දත කට මැදගෙන බලන් හිටියා. ඒත් කොහෙද මූ කතා කලේ නෑ. පහුවදා රෑ වෙනකම් බලන් ඉඳලා මම නිකමට මැසෙජ් එකක් යැව්වා. රිප්ලයි කලේත් නෑ. පහුවදා උදේ මැසෙජ් එකක් එවලා තිබුනා එද්දි රෑ වුනා. හවසට හම්බවෙන්න එන්නම් කියලා. මම ඉතින් ෆුල් හැපි එකේ ඉස්කෝලේ ගියේ. එදා නම් ඉස්කෝලේ ඇරෙනකම් වත් සිහියක් තිබුනේ නෑ. ගෙදර ආව ගමන් නාගෙන කාලා බීලා මම ෆෝන් එකත් අරන් ඇඳේ පෙරලුනා. මට යන්තම් ඇස් පියවෙනකොටම වගේ චුට්ටේ අයියගෙන් කෝල් එකක්.

"උඹ ගෙදරද ඉන්නෙ?"

"ඔව් අයියෙ"

"අපේ ගෙදර කට්ටිය ඉන්නවා අද. උඹට පුලුවන්ද 7ට විතර ගඟ පැත්තට යන්න එන්න?" චුට්ටේ අයියා කලේ ගඟේ වැලිගොඩ දාන බිස්නස් එකක් නිසා ඒ හරියේ තැනක් ඇති කියල මට හිතුනා.

"එන්නම් අයියේ"

"මම උඹලාගේ ගෙදර ලඟට එන්නම්"

කිව්වාත් වගේ පොර 6.30ට විතර කතා කරලා එන්න කිව්වා, මම ඉක්මනට පාර පැත්තට ගියා. යද්දි චුට්ටේ අයියා ඉන්නවා බයික් එකත් නවත්තගෙන, මුලින් දවසේ ඇඳන් හිටියා වගේ ගල් ෂෝටක් ඇඳලා, හැබැයි ඌට ඒක ටිකක් හිරයි වගේ, ගල් දෙකටම ඇලිලා ගලේ මයිලුත් හොඳට පේනවා, කලු අත් කොට ස්කිනියකුත් ගහලා, මට නම් දැක්ක ගමන් බදා ගන්නමයි හිතුනේ.

“නැගපන් වහින්න කලින් යමු" චුට්ටෙ අයියා මට කියන ගමන්ම බයික් එක ස්ටාර්ට් කර ගත්තා. ඒ වෙලාවේ අහසත් කලු කරගෙන ගොරවන්න පටන් අරන් තිබුනේ. ඉක්මනට වහී කියලා මටත් හිතුනා. අපි විනාඩි 5න් ගඟ ලඟ. පොර කෙලින්ම ගියේ වැලිගොඩ දාන පැත්තට, අපි ටිකක් දුර ගිහින් ගඟ අයිනේ කැලෑව වැවුන පොඩි අඩි පාරකට බයික් එක හැරෙව්වා, ටිකක් දුර යද්දි අපි මතු වුනේ ගඟේ වැඩිය කවුරුත් යන්නේ නැති පැත්තකට, චුට්ටේ අයියා බයික් එක නැවත්තුවා. මම බැහැලා වට පිට බැලුවා, එතන පොඩියට ලෑලි වලින් ගහපු කාමර කෑල්ලක් තිබුනා. "යමන්" චුට්ටේ අයියා මගේ කරට අතත් දාගෙන ඒ කාමරේ පැත්තට ගියා. දොරට දාල තිබුන පොඩි ඉබ්බා ගලවලා ඇතුලට ගියා. ඒක ඇතුලේ බූරු ඇඳකුයි, පොඩි මේස කෑල්ලකුයි විතරයි තිබුනේ. චුට්ටේ අයියා මේසේ උඩ තිබුන චිමිනි ලාම්පුව පත්තු කලා.

"ජොයින්ට් එකක් ගහමු" චුට්ටේ අයියා එහෙම කියලා සූස්තියක් පත්තු කර ගත්තා.

මම බූරු ඇඳ උඩ වාඩි වුනා. චුට්ටේ අයියාත් මගේ එහා පැත්තේ වාඩි වෙලා ජොයින්ට් එක අදිනවා මගේ ගල අත ගාන ගමන්. ටිකක් වෙලා ඇදලා මට දික් කලා. මමත් උගුරු 3-4ක් ඇද්දා. එහෙම මාරුවෙන් මාරුවට ජොයින්ට් එක ගහල ඉවර කරලා චුට්ටේ අයියා නැගිට්ටා. මේසේ උඩ තිබුනු බෑග් එකක් අරන් මගේ දිහාවට විසි කලා.

"මේ මොකක්ද?" මම ඇහුවා

"ඇරලා බලපන්, උඹට කොලඹින් ගත්තේ" චුට්ටේ අයියා දොර වහලා ඇතුලෙන් ලොක් එක දාන ගමන් කිව්වා. මම බෑග් එක ඇරලා බැලුවා. කලු පාට ලස්සන ටී ශර්ට් එකක්.

"ලස්සනයි අයියෙ" මම මාර ආසාවෙන් ඒක හරවා හරවා බැලුවා.

"උඹලගේ තාත්තා රට ඉඳන් අරන් එන ඒවා තරම් හොඳ නැතුව ඇති, මම දැක්කම හිතුවා උඹට හරි යයි කියලා, ඒකයි ගෙනාවෙ" චුට්ටේ අයියා මාව බූරු ඇඳේ පෙරල ගත්තා. මම ටීශර්ට් එකයි බෑග් එකයි පැත්තකින් තිබ්බා.

චුට්ටේ අයියා මගේ පුක මිරික මිරික බෙල්ල ඉඹිනවා.. මම චුට්ටේ අයියාව තද කරලා බදා ගත්තා. මගේ බෙල්ල හප හපා ඉඹපු චුට්ටේ අයියා නැගිටලා ස්කිනියයි ෂෝටයි ගලවලා දැම්මා. හිරට හිරේ කලු බ්රීෆ් ජොකෙක් ඇඳන් හිටියේ, පයියා එලියට පනින්න දඟලනවා. මමත් ටීශර්ට් එකයි ෂෝටයි ගලවලා දැම්මා. මම ඇඳන් හිටියේ සුදු පාට බ්රීෆ් ජොකෙක්.

"තෝ මොකද අද ජන්ගියක් ඇඳගෙන ආවේ? මම තොට කියලා තියෙනවා නේද පටි ජොකෙක් ඇඳන් එන්න කියලා" චුට්ටේ අයියා මල පැනලා මගේ කොන්ඩෙන් ඇදලා ලඟට අරගෙන අනිත් පැත්ත හරවලා පුකට අතින් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.

"ආව් ආව්.. අනේ ආයේ කරන්නේ නෑ" මම එහාට වෙන්න දඟලන ගමන් කිව්වා

"මම එක පාරක් කියන දේ ආපහු කියන්නේ නෑ, අනිත් දවසේ මම කියන විදිහට ආවේ නැත්නම් පුක ඉරනවා වෙසිගේ" චුට්ටේ අයියා ආයෙත් මගේ පුක රත් වෙන්න පාරවල් දෙකක් ගැහුවා.

"පටි ජොකා හෝදලා තිබුනේ නෑ.." මම කිව්වා

"මට ඒ හුත්තවල් වැඩක් නෑ, උඹේ ජොකාගේ සුවඳ බලන්න නෙවේ ඇඳන් එන්න කිව්වෙ මම, අනිත් දවසෙ හෝදල තිබුනත් නැතත් පටි ජොකා විතරයි උඹ අඳින්නේ, මම කිව්වොත් විතරයි වෙන ජොක්කු අඳින්න පුලුවන්, පොන්නයා. දන ගහ ගනින්" චුට්ටෙ අයියා මට අණ කලා.

මම චුට්ටේ අයියාගේ කකුල් දෙක ලඟ දන ගහ ගත්තා. ඌ මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා උගේ ජොකාගේ පොට්ටනිය මූනේ ඇතිල්ලුවා. සුපුරුදු චූ ගඳ මිශ්ර වුන දාඩිය ගඳට මාව තවත් මෝල් වුනා, චුට්ටේ අයියා ජොකාගෙන් පක පන්නලා මගේ කටේ එබුවා, මම ටොපා සූප්පු කර කර උරන්න ගත්තා. චුට්ටේ අයියා ආස ටිකක් තදට සක් කරනවාට. ටිකකින් මගේ කට ඇතුලටම ඔබලා කටට හුකන්න ගත්තා ඔලුවෙන් අල්ලගෙන, කීප වතාවක්ම උගුරට බස්සලා තියාගෙන හිටියා. ඊට පස්සෙ පයිය කටින් එලියට අරන් "ගලවපිය ජන්ගිය" කියලාමගෙ කම්මුලට එකක් ගැහුවා. මම බයටම ඉක්මනට ජොකා ගලවලා දැම්මා, මම දැන් ෆුල් හෙලුවෙන්, මාව අනිත් පැත්ත හරවපු චුට්ටේ අයියා මගේ පුක අස්සෙ මූන ඔබා ගත්තා, චුට්ටෙ අයියගෙ දිහාවට පුක දික් කරගෙන මම බූරු ඇඳ අල්ල ගත්තා. චුට්ටේ අයියා දිව මගේ හිල ඇතුලට ඔබ ඔබා ලෙව කන්න ගත්තා, මගෙ හිල උරලා බිව්වා වගේ, චූස් චූස් සද්දෙත් ඇහෙනවා. මමත් පුක තව උස්ස උස්ස දුන්නා. මට ඒ සැප පුරුදු කලේ චුට්ටේ අයියා.

පයිය අතෙ ගගහා ටිකක් වෙලා හිලට සැප දුන්නු චුට්ටේ අයියා නැගිටලා මගේ හිලට උගේ පයිය තියලා ටිකක් ඇතුලට එබුවා, "ආහ්.." මගේ හිල රත් වේගෙන ගියා

"මගේ පයියෙන් කන්න ආසයි නේද චූ කොල්ලො?"

"ඔව් අයියේ"

"හිටපන් මම අද තොට හුකනවා කටින් එන්න, පොන්නයා, මම කියන දේ අහන්නේ නැති එකේ දඬුවම" එහෙම කියලා චුට්ටේ අයියා එක පාරට මගේ හිල ඇතුලටම උගේ තඩි පයිය බස්සලා හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා. මට නිකම්ම කෑ ගැහුනා, ඌට කියල හුකා ගත්ත පලවෙනි දවසෙ වත් ඒ වගේ රිදුනේ නෑ මට.

"කෑ ගහන්න පොන්නයා, හිටපන් තොට" චුට්ටේ අයියා බූරු ඇඳ උඩ තිබුන උගේ ජොකාව මගේ කට ඇතුලටම ඔබලා වේගෙන් ගහන්න ගත්තා. මගේ ඇස් වලින් කඳුලුත් පැන්නා. පුක ගිනියම් වෙලා වගේ.

පොර දන්න හැම සෙල්ලමක්ම දාලා මට ඇරියා. ඒ පාරවල් වල සැරට මට කෑ ගැහුනත් කටේ උගේ ජොකා ඔබලා නිසා සද්දේ එලියට යන්නේ නෑ, මම හයියෙන් ජොකාව හපා ගත්තා. චුට්ටේ අයියා මගේ කකුලක් එක අතකින් උස්සගෙන පයි පාර දෙන්න ගත්තා, ඊට පස්සෙ මාව බූරු ඇඳ උඩට දාලා මගේ පිටි පස්සෙන් ඇඟ උඩට නැගලා ආපහු හිලට උගේ පයිය ඔබලා විනාඩි 10ක් විතර ගැහුවා. මට ඒ වෙද්දි ආතල් එකක් ඇවිත් තිබුනේ, මම තව පුක උස්ස උස්ස දුන්නා. චුට්ටේ අයියා මට හිකුවේ තරහින් වගේ. මාව බූරු ඇඳේ හරව හරවා පැය බාගයක් විතර හුකලා බඩු ටික ඇතුලෙම විද්දා. මාව බදාගෙනම හති ඇරපු චුට්ටේ අයියා මගේ පුකට අතින් පාරක් ගහගෙනම පයිය එලියට අර ගත්තා.

"නැගිටලා වරෙන් එලියට පොන්නයා" චුට්ටේ අයියා මාව හෙලුවෙන්ම එලියට අරන් ගියා.

"දන ගහගෙන උරපන් ආපහු මගේ පයිය" මම දණ ගහගෙන පයියේ ගෑවිලා තිබුන කැරි ටික සෙරම දිවෙන් සුද්ද කරලා උරන්න ගත්තා, ටිකකින් මගේ කටට ලුනු රස දෙයක් දැනුනා, යකඩෝ මූ මගේ කටට චූ කරනවා, මම ටක් ගාලා කටෙන් පයිය එලියට දැම්මා, ආපහු කන රත් වෙන්න කම්මුල් පාරක් වැදුනා.

"පොන්න හුකන්නා, ගනින් කටට හුජ්ජ ටික" චුට්ටේ අයියා බලෙන්ම මගේ කට ඇරලා චූ කලා, ඉතුරු ටික මගේ ඇඟට දැම්මා. (ඇත්තටම ඒකෙනුත් මම අලුත් ආතල් එකක් ගත්තා කිව්වොත් හරි )

ඌ මගේ ඇඟම චූ වලින් නාවලා ආපහු මගේ කටේ ඔබලා හුකන්න ගත්තා. විනාඩි දහයක් විතර කටේ හුකලා ආපහු කැරි ලෝඩ් එකක් මගේ කටට දීල පොර පයිය එලියට අර ගත්තා.

"ඇඳුම් දා ගනින්, මට යන්න තියෙනවා" චුට්ටේ අයියා කිව්වා

"මෙහෙම?" මම ඇහුවා

"ගඟෙන් වතුර බාල්දියක් අරන් හලා ගනින්, කන පලා ගන්නේ නැතුව ඉක්මනට වරෙන් පොන්න හුත්තා" චුට්ටේ අයියා බාල්දියක් පෙන්නලා කාමරේ ඇතුලට ගියා,

මම දඩිබිඩි ගාලා ගඟෙන් වතුර බාල්දි දෙකක් දාගෙන ඇවිත් ටීශර්ට් එකෙන් යන්තම් පිහ දාගෙන ඇඳුම් දා ගත්තා. වැඩි කතා බහක් නැතුවම මාව ගෙදර ලඟින් බස්සලා මිනිහා යන්න ගියා. මට නිකම් හිතට අවුල් වගේ, ඌ මාත් එක්ක තරහා වුනාද කියලා. ගෙදර ගිහින් බාත් රූම් එකෙන් හොඳට නාගෙන මම කාමරේට ගියා. චුට්ටේ අයියා මැසෙජ් එකක් එවලා.

"හෙට උදේ පුක පලා ගන්න ලෑස්ති වෙලා හිටපන්, පොන්නය මම කිව්ව විදිහට වරෙන්, පටි ජොකා ඇඳන් වරෙන්, හෝදන්නේ නැතුව, උදේ වෙද්දි වේලෙන්නෙ නැහැනෙ. තෙරුනාද තොට?"

හෙට සෙනසුරාදානෙ. මට ෆුල් හැපි.

"හා අයියේ, මම කියන විදිහට එන්නම්, සොරි අද වුන වැරැද්දට"

මම එහෙම රිප්ලයි එකක් යැව්වා. හැරෙන තැපෑලෙන් මූ එවනවා
"හෙට උඹට අදට වඩා ගොඩාක් හුකනවා, ලෑස්ති පිට වරෙන්, මට අද ඉක්මනට යන්න වුනා, නැත්නම් මම තෝව ගහක බැඳලා හුකන්නේ" කියලා

"මම ආපහු එහෙම කරන්නේ නෑ අයියේ, සමාවෙන්න"

"හරි හෙට උදේ 10 වෙද්දි ලෑස්ති වෙලා හිටපන්"

මම ගුඩ්නයිට් පාරක් රිප්ලයි කරලා ඇඳට වැටුනේ හෙට දවස කොහොම වෙයිද කියලා හිත හිතා. පුක තවමත් දනවා මුගේ හිකිල්ලට. හෙට චුට්ටේ අයියා තෑගි දීපු ටීශර්ට් එක අඳිනවා කියලා හිතාගෙන මම නින්දට වැටුනා.

තවත් කොටසකින් හමුවෙමු.

සබැඳි කතා - 

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 01  

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 02

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 03

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments
Anonymous
AUTHOR
June 5, 2022 at 1:38 PM delete

godak lassani ilaga kotasath ikmanata kiyanna

Reply
avatar