Wednesday, June 9, 2021

Sepa katha

නිවාඩුවකට ලංකාවට ආපු සුද්දා - 02 (Foreigner Who Came To Sri Lanka For A Holiday - 02)

 


 

මම ඔයාලටකියලා තිබුනනේ අපේ ගෙදර සුද්දෙක් හිටියා කියලා එරික් කියලා. එයා දවසක් මට දුන්න ආතල් එකක් ගැනත් ඔයාලට කිව්වනේ. ඔය විදියට එරික් මට නිතරම හිකුවා. ඒ වෙන කොට මට හස්බන්ඩ්ට වඩා එරික් ඕන වෙලා තිබුණා.

මගේ යාළුවෙක් ඉන්නවා දමිතා කියලා. නියම කඳ. හැබැයි තලෙළුයි. මාර sexy look එකක් තියෙන්නේ. එයා වැඩ කරන්නේ මම උගන්වන් school එකේමයි. මෙයා මට විහිළු කරන්න ගත්තා උඹ එරික්ට දෙනවා නේද කියලා.

මමත් බැරිම තැන ඇහුවා උඹත් කැමතිද කියලා රට එකකින් කන්න කියලා. දමිතා කියනවා අපි යන්නේ නෑනේ මූදු.. අපිට කොයින්ද මාළු කියලා. මට ඒ කතාවෙන්ම තේරුනා මෙයා කැමතියි කියලා.

අනික මෙයාගේ හබිත් නිකන් ලමිස්සි වගේ කිසිම පිරිමි ගතියක් නෑ. මට හිතා ගන්න බෑ දමිතා කොහොම ඉන්නවද කියලා. දවසක් මම දමිතා නැවිලා ඉන්න ෆොටෝ ටිකක් දමිතට හොරෙන් ගත්තා මම ඒවා එරික්ට පෙන්නලා කැමතිද කියලා ඇහුවා.

එරික් කියනවා ඔයා කැමතිනම් මමත් කැමතියි කියලා. ඔන්න දවසක් අපේ මහත්තයා බිස්නස් වැඩකට කුරුණැගල ගියා. එහෙම ගියන් පස්සේ දවස් දෙකක් විතර ඉන්නවා. එයාට එරික් ගැනවත් මං ගැනවත් සැකයක් නෑ. එයා ඒ තරම් පැහැදිලා ඉන්නේ.

ඔන්න එදා ස්කොලේ යන්න කලියෙන් මම දමිතට call කරලා කිව්වා හොඳ සාරියක් ඇඳන් වරෙන් කියලා. මෙයා ඇහුවා ඒ මොකටද කියලා. මම කිව්වා අද දිව්‍යෙලාකයේ යන්න කියලා. මෙයා ලඟ තියෙනවා මාර සාරියක්. ඒක ඇන්දම මාර සෙක්සි පෙනුමක් එන්නේ. මම කිව්වා යට ඒවත් හොඳට පොලිෂ් කරන් වරෙන් කියලා. තව හොඳ ජංගියක්. පොයින්ට් එක වැඩිපුර තියෙන බ්‍රා එකක් ඇඳන් වරෙන් කියලා. කොහොමත් අපි දෙන්නා එකතු වුනාම වැඩිපුර සෙක්ස් ගැන කතා කරන නිසා එයාට ගානක් නෑ.

මෙයත් කිව්ව විදියට සාරිය ඇඳන් ඇවිල්ලා තිබුනා. මට වදේ කොහේ යන්නද කියලා. මම බැරිම තැන කිව්වා උඹ මරන්න කියලා.

කොහොමහරි ඉස්කෝලේ ඇරපු ගමන්ම අපි දෙන්නා අපේ ගෙදර ගියා. ගෙදර ගිය හැටියෙම එරික් තමයි දොර ඇරියෙ. ඇරලා එයා මට තොලක් දැම්මා. ගෑනිට පුල් හොල්මන් මේ මොකද වෙන්නේ කියලා.

ඊට පස්සේ දමිතා ලඟට ගිහින් so beautiful nice body කියලා කිව්වා. දැන් මට මෙයා බනිනවා මෙහෙට ගෙනාපු එකට. අපි පොඩි වොෂ් එකක් දාලා දවල්ට කෑම ගන්න හැදුවා. එරික් අපි දෙන්නටම කිව්වා ඇඳුම් මාරු කරන්න එපාය කියලා.

දමිතා කියනවා මල කොලමක්නේ මේ කියලා. අපි කෑම ගන්න මෙසේ වාඩි වුනා. අපි දෙන්නා එරික්ගේ දෙපැත්තෙන් තමයි වාඩි වුනේ. ඒක මම හිතලම තමයි කලේ. දවල්ට කාලා ඉවර වුනයින් පස්සේ දමිතා dessert ඉල්ලුවා. මම කිව්වා එරිගෙන් තමයි ඉල්ල ගන්න වෙන්නෙ කියලා. ඊට පස්සේ එරික් අපි දෙන්නට කතා කරලා එක පාරටම කලිසම පාත් කරලා එයාගේ පයිය පෙන්නුවා.

මම කිව්වා මේකේ තමයි ඩෙසට් එක කියලා එයාව බලෙන්ම වගේ අල්ලගෙන එරික්ගේ පයිය ලග දණ ගස්වලා කටට පයිය ලං කරලා ඉරෙව්වා. ඒත් එයා අදි මදි කරනවා. පස්සේ එරික් පයිය මට දුන්නා උරන්න කියලා. මම පයිය උරන අතරේ දමිතා නැගිටින්න හැදුවා.

ඒක දැකලා එරික් දමිතාව නැගිට්ටවලා අරන් තොල් උරන්න ගත්තා. ටික වෙලාවක් කරද්දි දමිතගේ ලැජ්ඡාව නැති වෙලා ගියා. ඊට පස්සේ එරික් හෙමිහිට දමිතට දුන්න පයිය උරන්න.

මාව නැගිට්ටවලා තොල් ඉරුවා. දැන්නම් දමිතා අර blue film වල ඉන්න නිලියක් වගේ. ඒ තරම් ඇවිස්සිලා. ඊට පස්සේ අපි දෙන්ගෙම ඇදුම් එරික් අයින් කරලා දමිතව එතන තිබුන සෙටියේ දිගාරවලා හුත්ත උරන්න ගත්තා.

එහෙම ටික වෙලාවක් ඉඳපු එරික් මට දමිතගේ හුත්ත ලෙව කන්න කියලා කිව්වා. මම එදා තමයි වෙන ගෑණියෙක්ගේ හුත්තක් සජීවීව දැක්කේ. මමත් දන්න විදියට කිම්ඹේ රස විඳින අතරේ එරික් මගේ පස්සෙන් තියලා හුත්තට පොල්ල බැස්සුවා.

මම දමිතගේ කිම්ඹ ලෙවකනවා එරික් මට ඩොගී ස්ටයිල් එකට හුකනවා. දමිතත් කෙඳිරි ගනවා. ඊට පස්සේ දමිතට එරික්ගේ එක උඩ නැගලා පොල්ලෙලි ගහන්න කිව්වා. මගේ හුත්ත එරික්ට කන්න ඉල්ලුවා. මම එයාගේ කටට මගේ හුත්ත දුන්නා. දමිතත් තාලෙට පොල්ලෙලි ගහනවා.

ඊට පස්සේ අපි දේනනම නැගිට්ටවලා දමිතා ඉස්සෙල්ලා දණ ගස්සුවා. ඊට පස්සේ දමිතායි ඇඟ උඩින් මාව දණ ගැස්සුවා. අපි දෙන්ගෙම හුතු දෙක හොඳට පේන්න හදා ගත්තා. ඊට පස්සේ අපි දෙන්නට මාරුවෙන් මාරුවට හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා. එහෙම විනාඩි 10 විතර කරගෙන ගියාම එයාට යන්න ලංවීගෙන ආවා.

පස්සේ අපි දෙන්නට පයියි ඇට දෙකයි උරන්න දුන්නා. දිලා ඉවර වෙලා එයාගේ කැරි ටික අපි දෙන්නගේ කට ඇතුලට හැළුවා. එහෙමයි අපි එරික් එක්ක සතුටු වුනේ. අදටත් දමිතා dessert ඉල්ලුවම හිනා යනවා මට. මේක ඇහෙන අනිත් ගුරුවරු පුදුම වෙලා වගේ බලන් ඉන්නවා. ඔන්න ඔහොමයි අපේ කතාව.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :