Saturday, September 8, 2018

Sepa katha

FB ආමි අයියලා දෙන්නාට Rest එකේදි දීපු සැප






හායි මේක ඇත්තම කතාවක්. මෙ වෙබ් සයිට් එක බලනවත් ඇති ඒ අයියලා දෙන්නා. මේ කතාව කියන්නම් වැල් වටාරම් නැතුව. මගෙ නම හර්ශ නුවන්. ෆ්බි ඉන්නෙත් ඒ නමින්. මං ඉස්සෙල්ලා වැඩ කරේ ඒටීඑම් හදන අයියා කෙනෙක් ගාව. 

 එයා දෙහිවල. අපිට වැඩක් ආවා කඩුවෙල ********** බැංකුවේ. එටීඑම් එක හදන්න අපි ආවා එතනට. ඇවිත් වැඩ පටන් ගත්තා. දවස් 6,7ක වැඩක්. ඒ නිසා අයියා කඩුවෙලින් රූම් එකකුත් ගත්තා. කොලබ පාරෙ එනකොට හයිලෙවල් පාලම පහු කරලා එද්දි වම් අත පැත්තෙ තියෙනව ගෙස්ට් එකක්. එකේ රූම් එකක් ගත්තා දවස් 6කට සල්ලි දීලා. මොකද මැශින් වගයකුත් තියෙනවා ඒවා තියලා එන්න බෑනේ. ඒ නිසා ඊට පස්සෙ වැඩ කරලා 5ට විතර ආවා.

අපි ගෙස්ට් එකට වොශ් දාලා අයියා කෑම අරන් දෙන්න යමු කිව්වා කෑමත් අරන් දීලා බියර් එකකුත් අරන් දිලා ගෙස්ට් එක ගාවින් මාව දාලා අයියා කිව්ව මල්ලි ඔයා රූම් එකට යන්න මං ගෙදර ගිහින් උදෙ එන්නම් අක්කත් තනියෙන් නිසා කියලා. මං හා කියලා රූම් එකට ගියා. රූම් එක තිබ්බෙ දෙවනි තට්ටුවෙ මං බියර් එක කඩලා ගහන ගමන් මං ෆ්බි ගියා මගෙ ගේ එකවුන්ට් එකේ ඉද්දි මං බැලුවා කඩුවෙල ටොප් කොල්ලො කියලා පෙජ් එක. එකේ තිබ්බා එක එක පොස්ට් මාත් දැන්මා පොස්ට් එකක් ගෙස්ට් එකෙ නම දාලා ප්ලෙස් තියෙනවා ටොප් කොල්ලො කවුද ඉන්නෙ කියලා. කවුරුත් කමන්ට්ස් නෑ මාත් බියර් එක ගැහුව්වා බාගයක් විතර. ඉට පස්සෙ බැලුවා පොස්ට් එක අම්මො කොමොන්ට්ස් ගොඩයි එන්නද එන්නද අහලා. එක කමන්ට්ස් එකක් තිබ්බා මාත් ඒ ගෙස්ට් එකෙ ඉන්නෙ කියලා. මට ඒකට කැමත්තක් ඇවිත් මැසෙජ් කරා. ඒත් මගෙ රූම් එක කිව්වෙ නෑ.

නම අනිල් කුමාර මට මැසෙජ් කරා වයස 40යි ඉන්නෙ ආමි එකෙ. මෙහෙ වෙඩින් එකකට ආපු ගමං ෆුල් ටොප් කිව්වා. මාත් මගෙ විස්තර කිව්වා ෆුල් බොටම් කිව්වා විතරයි මල්ලි රූම් එක කියන්න මල්ලි ගගා මැසෙජ් කරනවා. මටත් බියර් එක වැදිලා මටත් මෝල ඒත් කිව්වේ නෑ. තව විස්තර ඇහුව්වා ෆොටො එව්වා පයියෙ මාත් පුකෙ ෆොටො යැව්වා. අනේ මල්ලියෝ එක පාරක් දීපන් ඕක මට ඒ ඇති ගගා මැසෙජ් කරා. මටත් මෝල වැඩි දැන් මං රූම් එක කිව්වා. මල්ලි දොර අරින්න දොර ඉස්සරහා ඉන්නෙ කිව්වා.

මටත් පුදුමයි මාර ඉක්මන් මං දොර ඇරියා අයියා ඇවිත් ඇතුලට බදා ගත්තා. අම්මෝ මල්ලියා කියලා මං කිව්වා දොර වහන්න කිව්වා. දොර වහලා ඇදට ආවා මල්ලියා මං හිතුවෙ බොරු කියලා ඒත් මල්ලියා ඉන්නවානෙ කියලා මාව අල්ලන් තොලක් දාන්න ගත්තා. මාත් බීලනෙ මාත් තොලට හෙල්ප් කර. මිනිහා කට ඇතුලට දිවදාලා තොල දානවා. මාරම ආතල් එකක් මාව ඇදට පෙරලා ගත්තා.

අයියා තොල දාන ගමන් මගෙ ශර්ට් එක ඇතුලට අත් දෙක දාලා මගෙ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා. මාත් අයියගෙ ඔලුවෙන් අල්ලන් තොල දැන්මා හොදට. අයියා තන් දෙක මිරිකන ගමන් මගෙ නිපල් දෙක ඇගිලි වලින් මිරිකනවා. මාරම ෆන් එතකොට.

අයියා තොල දාන එක නවත්තලා මට අත් දෙක උස්සන්න කියලා ශර්ට් එක ගැලෙව්වා. ඊට පස්සෙ අයියත් එයාගෙ බැනියම ගැලෙව්වා. පපුවේ මයිල් පිරිලා මං අයියා ගෙ පපුව අත ගාද්දි කොල්ලො ඇදෙ නිදා ගන්න කියලා ඇදට ආවා. ඇවිත් මාව පෙරලං මගෙ තං දෙක මාරුවෙන් මාරුවට උරන්න ගත්තා. තන් දෙක මිරිකන ගමන් මාරම ෆිලින් එකක් අයියට කිසි හදිස්සියක් නෑ. මටත් මෙහෙම නිදහසෙ ආතල් එකක් ඇබෙන පලවෙනි පාර නිසා මාත් ආසාවෙන් අයියට ඔනේ දෙයක් කරන්න ඉඩ දීලා හිටියා.

අයියා ඔහොම මගෙ තන් දෙකෙන් ආතල් අරන් ලෙවකාගෙනම පල්ලට ඇවිත් මගෙ කලිසම ගලවලා දාලා මගෙ පයිය කටේ දාන් උරන්න ගත්තා. අම්මෝ මාර සැප. මං ඇබරි ඇබරි කෙදිරි ගාන්න ගත්තා. අයියා මගෙ කකුල් දෙක ඈත් කරලා මගෙ හිල ලෙවකන්න ගත්තා. දිවෙන් අයියා හොදට සැප දීලා පුරුදු කාරයෙක්. ඒ ලෙව කන ගමන් ඇගිල්ලක් පුකෙ හිලට ඔබලා කෙල දදා ගහන්න ගත්තා. මටත් ඉන්නම බෑ. මං අයියාට කිව්වා අයියගෙ එක උරන්න ඔනී කියලා. දෙන්නම් කොල්ලො එකට දෙකක් දෙන්නම් ඉවසලා ඉන්න කියලා නැකිටලා කලිසම ගලවලා ජොකාත් ගැලෙව්වා. පයියෙන් පැනි බේරෙනවා ටොපා ගැහිලා මහත අගල් 7ක් වගෙ ලොකු පයියක්. ආ කොලොලො ඇති වෙනකම් උරපන් කියලා කටේ ඇතුලට දැන්මා. මාත් අත් දෙකෙන් අල්ලන් හොදට ඉරුවා. ජූස් නිසා මාර රහක් ආවෙ මං හොදට ලෙව කෑවා.

මං ඇදේ නිදාගෙනම අයියගෙ පයිය ඉරුවා. ජුස් ඔක්කම ලෙව කෑවා. අයියත් මගෙ ඔලුව අත ගගා ඉන්නවා. මාත් පයිය කටේ දාන් උරන ගමන් ඇට දෙක අල්ල අල්ල හිටියා. අයියා පොඩ්ඩක් ඉන්න මල්ලි කියලා බියර් එක අතට අරන් මල්ලි ආ කියන්න කියලා පයියේ කොන මගෙ කටට දාලා බියර් එයාගෙ පයියට වක් කරා. පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ බියර් වලින් පයිය හොදන් බියර් මගෙ කටේ.

මාත් බිව්වා අයියගෙ ඇටෙ දෙකෙ ඉදන් බියර්. මන් ලෙවකන්න ගත්තා ඒ ටික. අයියා එක කකුලක් ඇද උඩින් තියලා ආ දැන් ලෙව කන්න කියලා කිව්වා. මන් ඇදෙන් බැහැලා අයියගෙ ඇට දෙකේ ඉදන් පුකෙ දාරෙත් ලෙවකාගෙන ගියා. මට දැන් බියර් බිපු නිසා මත් වෙලා. මං නැකිටලා ඇද උඩට ඇවිත් දන ගහලා නැමුනා. අයියේ ඇතුලට දාන්න කියලා. හා මල්ලියො මටත් ඔනී දැන් මේක කියලා, පස්සට එකක් ගහලා, අතට කෙල තලියක් අරන් පුකේ හිලේ ගාලා, ආයේ කෙල ටිකක් අරන් පයියෙ ටොපාගේ ගාලා, මල්ලී අත් දෙකෙන් තට්ටන් දෙක ඇත් කරන්න කියලා, ටොපා හිලට තියලා තද කරා. ටොපා උල් නිසා ටොපා බැස්සා ලෙසියෙන් කෙලත් එක්ක.

මුල් ටික බැස්සා ලේසියෙන්. ඒත් පයියේ මැද හරියෙදි ටිකක් රිදෙන්න ගත්තා හිල මගේ. මං ඉස්සරහට උනා. අයියා ඇතුලට දාද්දී රිදුනා ද මල්ලියෝ ඉන්න හිමිට දාන්නම් කියලා පයිය එලියට අරන් ආයේ කෙල ටිකක් අතට අරන් මගෙ හිලේ ගාලා ඇගිල්ලක් ගැහුවා හිලට. ගහලා පයියෙත් කෙල ගාලා මල්ලියා තට්ටම් දෙක ඈත් කරන් ඉන්න දානකම් කිව්වා. මාත් අත් දෙකෙන් ඇත් කරන් අයියට හෙල්ප් එක දුන්නා. අයියගෙ පයිය හිලට තියලා තද කරා. මගෙ ඇගට බර වෙන ගමන් හිලත් පලාගෙන පයිය සම්පුර්ණයෙන් බැස්සා. පොඩ්ඩක් රිදිල්ලක් අවා. මං ඇදට වැටිලා හිටියා. අයියත් මාව බදන් හිටියා පයිය හිලෙම තියන්.

මටත් බියර් ටික වැදිලා නිසා මං අයියට කිව්වා ඔහොම ටිකක් අරින්න කියලා. හා මල්ලියෝ කියලා අයියා ඉස්සෙනවා පහත් වෙනවා ඉන්න බෑ ආතල් එකත් එක්ක රිදෙනවා පුක. අයියා මාව බදාගෙන පුකෙ අරිනවා. විනාඩි 5 වගෙ ඔහොම අරිද්දි රිදෙන එක නැති වෙලා අතල් එක විතරයි දැනුනේ. මට ඉන්න බෑ මං කෙදිරි ගාන්න ගත්තා. අයියා ට තේරුනා මට දෑන් ආතල් කියලා.

අයියා පයිය එලියට අරන් මල්ලි දන ගහන් නැමෙන්න කිව්වා. මාත් නැමුනා. අයියා පයිය හිලට දැන්මා. හයියෙන් දාලා ගහන්න ගත්තා මාර වේගෙකින්. මගෙ උරහිස් දෙකෙන් අල්ලන් අයියගෙ ඇට දෙක මගෙ පුකේ තක් තක් ගලා වදිනවා. මාරම ආතල් එකක් දැනුනේ. නිදහසෙ පුකේ අරින පලවෙනි වතාව නිසා. මාත් හොදට දීගෙන හිටියා. ගහපු වෙගෙ අඩු වෙන්න ගත්තා ටිකෙන් ටික මට දැනුනා. මන් ඇහුව්වා ගියාද කියලා. නෑ මල්ලි තව අරින්න ඔනී. ඉද ගන්නකො මේක උඩින් කියලා අයියා නිදා ගත්තා.

මා නැකිටලා කකුල් දෙක අයියාගේ ඇග දෙපැත්තන් දාලා පයිය උඩින් වාඩි වෙලා මුලු පයියම බස්ස ගත්තා පුකට. අයියා කිව්වා මල්ලි ගහා ගන්න කියලා. මන් ඉස්සි ඉස්සි පුකෙ ඇර ගන්න ගද්දි අයියා මගෙ තන් දෙක මිරික මිරික ආතල් ගත්තා. මාරම ආතල් එකක් ඔහොම හුකා ගද්දි. මට මහන්සි ඉන්න බෑ. මං එහෙම්මම අයියගෙ පපුව උඩ ඔලුව තියලා ඇල උනා.

අයියා එක පාර මාව බදාගෙන අනික් පැත්තට පෙරලන් කකුල් දෙක ඈත් කරල එයාගෙ කරේ තියන් පුකේ අරින්න ගත්තා. ගෑනියෙක් ට හුකනවා වගේ. ඉන්න බෑ මාත් කෙදීරි ගෑවා. හයියෙන් ගහන්න තව හයියෙන් කියලා. එක පාරටම රූම් එකේ දොර ඇරන් කලු උස මහත අයියා කෙනෙක් අවිත්, දොර වහලා ඉන්න බෑ බන් උබ ඉවර වෙනකම් කිව්වා.

මං නැකිටින්න හදද්දී එපා මල්ලියෝ ඒයා මගේ යාලුවෙක්. ඔයාට අන්තිමෙදී අදුන්නලා දෙන්න හැදුවේ කලින් ඇවිත්. අවුලක් නැත්තන් ඌවත් සෙට් කර ගමුද ඇහුව්වා. මන් අකමැත්තෙන් වගෙ ඔලුව වැනුවා විතරයි ඒ කොල්ලා උබ අරිනකම් මං කටට දෙන්නම් කියලා පයිය දික් කරන් ඇදට ආවා.

ඇදට ඇවිත් ශර්ට් එකත් ගලවලා දාලා මල්ලි මන් කසුන් අවුලක් නෑනේ කොල්ලො කියලා කටට ලං කරා පයිය. ඒකත් අගල් 7 වගෙ ටොපා ගැහිලා නැති කලුම කලු පයියක්. මයිල් ඔක්කම කපලා ක්ලින්. මාත් ඔලුව වනලා කැමැත්ත පෙන්නුවා. ඊට පස්සෙ කසුන් මගෙ කටෙ එබුවා කලු පයිය.

මාත් අතෙන් අල්ලන් උරන්න ගත්තා. අර අයියා මගෙ කකුල් දෙක ඈත් කර කර පුකෙ අරිනවා. මාරම ආතල් එකක් එක පයියක් වෙනුවට පයි දෙකක් හම්බුන නිසා. කසුන් අයියා කටට දෙන එක නවත්තලා නැකිට්ටා. නැකිටලා මචං මටත් දීපන් අරින්න ටිකක් උබ කටට දීපන් කියලා අනිත් අයියට කිව්වා. අයියත් අරින එක නවත්තලා පයිය එලියට අරන් ඇදට ඇවිත් නිදා ගත්තා.

කසුන් කිව්වා මල්ලි දන ගහන්න අරුගෙ පයිය කටෙ දාන් කියලා. මාත් පයිය කටෙ දාන් උරන ගමන් පුක දික් කරන් නැමුනා. කසුන් අයියා කෙල ටිකක් පයිය ට ගහලා පයිය එබුවා පුකට. අමාරුවක් නැතුව බැස්සුවා පුක ඇතුලටම පයිය. ඊට පස්සෙ ගහන්න ගත්තා හනුමා දර පලන්න වගෙ. අනිත් අයියා කටට දෙනවා. ඔහොම විනාඩි 15 විතර පුකේ ඇරලා පයිය එලියට අරන් ඇදෙන් වාඩි වෙලා ඉදගනින් පයිය උඩින් කියලා සැරෙන් කිව්වා.

මාත් නැකිටලා ඉදගෙන ගහා ගන්න ගත්තා. ඒ ගහා ගද්දි කසුන් නැකිටලා මගෙ තන් දෙක මාරුවෙන් මරුවට උරන්න ගත්තා මාත් කසුන් අයියා ව බදාගෙන හිටියා. කසුන් මගෙ තන් අතාරින්නෙම නෑ. හප හප ආතල් ගන්නවා. ඒ ගමන් අනික් අයියා ට කිව්වා උබත් ඇරපන් මූට කියලා.

මාව බදාගෙන කසුන් අයියා නිදා ගත්තා ඇදෙන්. අනික් අයියා නැකිටලා පස්සට ගිහින් කසුන් අයියගෙ පයිය මගෙ හිලෙ තියෙද්දිම කෙල ටිකක් අරන් අතට හිලට ගාලා ඇගිලි දෙකක් එබුවා. ආව් කිව්වා මං රිදුන නිසා. ඉන්න මල්ලියා කියලා එලියට අරන් ආයේ කෙල තලියක් දාලා ඇගිලි දෙක ගැහුව්වා. කසුන්ගෙ කලු පයියයි අයියගෙ ඇගිලි දෙකයි පුකෙ.

ඉන්න බෑ මට. අයියා ඇගිලි දෙක එලියට අරන් මේසෙ උඩ තිබ්බ බියර් එක අරන් ඇවිත් බොන්නකො මේක කියලා දුන්නා. මාත් බිව්වා. වෙරි පිටනෙ ඉවර වෙනකම් බොන්න කිව්වා. මාත් බීලා ඉවර කරා. මට දැන් හොදට ම වෙරි. ඉන්න බෑ. අයියා ඇද උඩට ඇවිත් කටට දුන්නා. මාත් උරන්න ගත්තා. අයියා පයිය අරන් ආයෙ පස්සට ගියා. කසුන් අයියා මාව බදා ගෙන හිටියා. අනික් අයියාගෙ පයිය මගෙ පුක් හිලෙ ගෑවෙනවා තේරුනා. එක පාර අයියා තියලා තද කරා. මට හික් ගෑවුනා. පුක ඉරුනා මට තේරුනා. පයි දෙකම පුකේ. කසුන් අයියා තදින් බදාගෙන තාම.

ඉන්න බෑ වෙරි නිසා රිදිල්ල අඩු උනා. අයියා හිමිට අරින්න පටන් ගත්තා. ආතල් එක වැඩි උනා. මන් කෑ ගහන්න ගත්තා. අයියා හයියෙන් ගහන්න කියලා. අයියත් වේගේ වැඩි කරා. කසුන් අයියත් ගහන්න පටන් ගත්තා. ඒ පාර දෙන්නම හුකනවා ඉන්න බෑ.

දෙන්නා මරුවෙන් මරුවට අරිනවා. කසුන් අරිද්දි අයියා මගෙ තන් දෙක මිරිකනවා. අයියා ගද්දී කසුන් ගහන එක නවත්තලා මගෙ තන් දෙක මිරිකන ගමන් උරනවා. ඉන්න බෑ පුකයි පපුවයි රත් වෙලා මගේ. ඉන්න බෑ. අයියා කිව්වා මල්ලි කැරි බොනවද පුකෙම දාන්නද කියලා. මං ආස කැරි බොන්නනෙ අයියෙ කිව්වා. හා මල්ලි කියලා පයිය එලියට ගත්තා. කසුන් උබ තව අරිනවාද ඇහුවා අයියා. ඔව් බං තව අරින්න ඔනී කිව්වා. අයියා ඇද උඩට ආවා.

කසුන් අයියා අරිනවා හීමිට ඉස්සි ඉස්සි. අයියා ඇද උඩ හිටගෙන මගෙ කටට දුන්නා. අයියගේ පයිය මාත් කටේ දාන් සූප්පුව දාන්න ගත්තා. අයියා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලන් කටේ හුකන්න ගත්තා. ටොපා උගුරටම වදිනවා ගහද්දී ඉන්න බෑ. කට දෙපැත්තන් කෙල බේරෙනවා. ඇගෙත් එක්ක.

විනාඩි තුන හතරක් ගැහුව්වා. ගහලා පයිය එලියට අරන් මල්ලි ඇට දෙක ලෙව කන්නකො කියලා පයිය ඉස්සුවා. මාත් ඇට දෙක දිවෙන් ලෙව කන්න ගත්තා මරුවෙන් මාරුවට. ඊට පස්සෙ ඇටයක් කටේ දාන් සූප්පපන්න ගත්තා. අයියා අතේ ගහනවා. එක පාරටම අයියා මගෙ ඔලුවෙන් අල්ලන් පයියේ කොන මගෙ කට ගාවින් තියලාහයියෙන් අතෙ ගහන්න ගත්තා.

තප්පරයෙන් සුදු පාටට උනුම උනු කැරි පාරක් කට ඇතුලට වැටුනා. ලුනුම ලුනු රහයි. මන් පයිය කටේ ඇතුලට දාන් උරලා ගත්තා. පයියේන් ආපු ඔක්කම කැරි ටික. අගල් 7 පයි රාජයා මගේ කටේ ඇතුලෙම පොඩි උනා. අයියා නැමිලා මට කිස් එකක් දුන්නා මරු මල්ලියා කාලෙකින් සැපක් හම්බුනෙ කියලා.

කසුන් අයියා ගහන එක නවත්තලා මචං දන ගහපන් කිව්වා. මාත් නැකිටලා දන ගහා ගත්ත කසුන් පස්සෙන් ඇතුලට දාලා ගහන්න ගත්තා. විනාඩි 5ක් විතර එක දිගට හුකලා එක පාර වේගෙ වැඩි කරලා මගේ ඇග උඩ ඇල උනා. පුකෙන් රස්නයක් දැනුනා. මල්ලිය බඩු ගියා කිව්වා. මං දුකින් අපරාදේ කිව්වා. කමක් නෑ යන්න කලින් කැරි කවලා යන්නම් කියලා ඇද උඩට වැටුනා. මාත් නැකිටලා ගියා වොශ් එකක් දා ගන්න. වෙලාව පාන්දර 2යි.

මං වොශ් රූමෙකට යද්දි අයියා නැකිටලා කසුන් වරෙන්කො ආසාවක් තියෙනවා ඉශ්ට කර ගන්න කියලා කිව්වා. මාත් නැවතිලා බලන් හිටියා. දෙන්නම හොඩවැල් දෙක වන වන ලගට ආවා. යන්කො මල්ලියෝ කියලා වොශ් රූම් එකට ආවා තුන් දෙනාම.

මං ඇහුව්වා මොකක්ද අයියගෙ ආසාව කැමති දෙයක් කරන්න කියලා. නෑ මල්ලියෝ මල්ලියා චැට් කරද්දි කිව්වෙ කැරි බිලා චු නාන්න ආසයි කියලා. එක මතක් උනා කියලා. මං හිනාවෙලා කියුවා පාන්දර නිසා උනු වතුර කොහොමත් හොදයිනෙ කියලා. දෙන්නම හිනා වෙලා ඒක ඇත්ත කයුවා. මං බිම දන ගහා ගෙන ඉද ගත්තා.

අයියලා දෙන්න පයි දෙක මගෙ මූනට දික් කරන් ඉන්නවා. මං කසුන් අයියා ගෙ පයිය අල්ලන් අයියාගෙ පයිය උරන්න ගත්තා. මාරුවෙන් මරුවට උරද්දි මල්ලි කට අල්ලපන් කියලා අයියා චූ කරන්න ගත්තා. කට ඇතුලේ යි මූනෙයි වැටෙන්න. රස්නෙම රස්නෙයි. උනු තේකක් ඇගේ වගෙ. ලුනු රසයි. මං කටට වැටුන ටික බිව්වා. කසුන් අයියා ත් චු කරන්න ගත්තා. කසුන් අයියගෙ ටොපා ගැහිලා නිසා හයියෙන් පෙශර් වෙල චු එන්නෙ උගුරටම. ආයේ කෙලින්ම ඔලුවෙ ඉදන් නැව්වා. අයියාලා දෙන්නටම සතුටු යි.

මං අයියලා දෙන්නා චු කරලා ඉවර උනාම පයි දෙක උරලා අන්තිම චූ බින්දුවත් බිව්වා. මාව නැකිට්ටලා අයියලා දෙන්නම කිස් කරලා මල්ලි මාරම ෆන් එකක් දුන්නේ අමතක වෙන් නෑ කවදාවත්. මාත් මේ දෙකත් මට අමතක වෙන් නෑ කියලා ඇල්ලුව්වා. ආයේ කවද්ද මේකෙන් අරින්නෙ කියලා පයි දෙක අල්ලන් ඇහුව්වා. මේ දෙකට වඩා ඒවත් තියෙනවා සෙට් කරලා දෙන්නම්. මං ඇහුව්වා කවද්ද කියලා. ඉක්මනින් මල්ලිට කෝල් එකක් දෙන්නම්කො කියලා නම්බර එකත් ඉල්ලන් අයියලා දෙන්නා ගියා. මාත් වොශ් දාන් හෙලුවෙන් ම නිදා ගත්තා.

උදේ මට උන වගේ. වහිනවා හොදට. ඒ එක්කම මගේ අයියා කෝල් කරා මල්ලි වහිනවනේ අද බෑනේ වැඩ කරන්න හෙටම වැඩ කරමු මන් හෙට එන්නම් ඔයගේ පොතට සල්ලි දැන්ම්මා කෑම අරම් කන්න කිව්වා. මාත් හැපි එකේ හා කියලා කට් කරලා නැකිටලා ටවල් එක ඇදන් එහා රූම් එකට ගියා. අයියලා ඉන්නව්ද බලන්න. යද්දී දොර ඇරලා මාත් හිමිට ඇතුලට ගියා. යද්දී ගෙස්ට් එකෙ අංකල් ඇද අස් කරනවා. ආ සර් කාවද බැලුවේ මේකෙ හිටපු සර්ලා දෙන්නා ගියා නේ කිව්වා.

මං අවුලෙන් අපහු හැරුනා. මගේ රූම් එකට එන්න. එක පාරටම පිටිපස්සෙන් මාව ගෙස්ට් එකෙ අංකල් බදා ගත්තා. මං කිව්වා අත අරින්න අංකල් මොකක්ද මේ කරනෙ කෑ ගහන්න කලින් කියලා. ඇයි කොල්ලො ඊයේ පාන්දර කෑ ගැහුව්වා මදිද. මං ඉයේ ෆුල් ශෝ එකම දැක්කා කොල්ලො. ආමි කොල්ලන්ට විතර ද මේක අපිට නැද්ද කියලා ටවල් එක කැඩුවා.

එක අතකින් මාව බදාගෙන ඉන්න ගමන් අනිත් අතින් පුක අත ගාන්න ගත්තා. මාත් රත් උනා ගොරොසු අතින් පුක අල්ලද්දි. අයේ අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ නෑ. වැස්ස වෙලාව කොහොමත් එකයිනේ මං අංකල් ට කිව්වා දොර ඇරලනේ යන් මගේ රූම් එකට කියලා. හා පුතේ කියලා අංකල් මාව අතින් අල්ලන් රූම් එකට ආවා.

කියන්න අමතක උනානෙ අංකල්ට වයස 45,50ක් වගේ ඇති. කෙට්ටුයි මට වඩා ටිකක් උසයි. සරමක් ඇදන් හිටියේ. මගෙ රූම් එකට අංකලුයි මායි ආවා. පුතේ ඊයේ රෑ ඉදන් පාන්දර වෙනකම් උබලා ගත්ත ෆන් එක මන් දොරේ හිලෙන් බලන් හිටියේ. කොහොමද උබව සෙට් කර ගන්නෙ කියලා හිතන් හිටියෙ වෙලාවට උදේ ම අරුන් හොයන් ආවේ.

උන් යද්දි ත් කියනව ඇහුනා මාර ආතල් ගගා. ඉන්න බැරිවුණා ඒවා ඇහෙද්දි. අද උබ මගේ. මාව ලගට ඇදලා අරන් බදාගෙන කිස් කරන්න ගත්තා. මං අමු හෙලුවෙන්. අංකල් ඇදුම් ඇදන්. මගේ මූන බෙල්ල ලෙවකන්න ගත්තා. මං අංකල් බදාගෙන සරමේ ගැටේ ඇද්දා. සරම බිම. මයිල් එකයි සුදු පාට මයිලුත් තියෙනවා. අංකල් මගේ පුකේ හිලට ඇගිල්ලක් දැන්මා. ඉන්න බෑ මට. ඉන්න බැරි තැන අංකල් පුකේ අරින්නකෝ කිව්වා. ඉන්න කොල්ලො අද උබ මගෙ තමයි කිව්වා.

ඉවසපන් කොල්ලො කියලා අංකල් ඇදේ නිදාගෙන පුතේ උබේ හිල මගේ කටට දීලා උබ මගේ එක උරපන්කෝ. මාව ලගට ඇදලා ගත්තා. මාත් කකුල් දෙක ඈත් කරලා අංකල්ගෙ කටට හිල සෙට් වෙන විදිහට වාඩි වෙලා අංකල්ගෙ පයිය අල්ලන් උරන්න ලෑස්ති උනා.

මෙච්චර වෙල බැහැලා තිබ්බ පයිය පන ගහලා නැකිටින්න ගත්තා. මයිල් ටික ඇතුලෙ න් අංකල්ගෙ වයසට නෙමෙයි බාන්ඩේ. ටොපා ගැහිච්ච හීනි අගල් 6ක වගේ දිග බාන්ඩයක්. මං කටේ දාන් උරන්න පටන් ගත්තා. අංකල් හිල ලෙව කකා පුකේ ඇගිලි ගහනවා. කෙලදදා ඇගිලි තුන හතර ම ඔබ ඔබ ආතල් ගන්නවා. රිදෙන්නෙ නෑ හිතලටත් එක්ක රත් වෙනවා. මාත් කෑ ගගහා පයිය උරනවා අංකල් මාව ඇදට දාල නැකිට්ටා.

නැකිටලා ඇදේ කොනේ හිටගෙන කොල්ලො කකුල් දෙක මැද්දට ඔලුව දාලා සූප්පපන් කියලා ඇට දෙක උස්සලා මගෙ ඔලුව ඔබා ගත්තා කල්කුල් දෙක අස්සෙ. මයිල් ගොඩයි මං ලෙවකන්න ගත්තා. අංකල් මගෙ තන් දෙක මිරිකනවා හයියෙන් අත් දෙකෙන්ම. මන් ඇට දෙක කටේ දාන් උරනවා.

හිටපු ගමන් කකුල් දෙක ලං කරනවා හිර වෙනවා ඔලුව ඉන්න බෑ. උරන එක නවත්තලා නැකිටින්න කිව්වා මට. මාත් නැකිට්ටා නැකිටලා අංකල් බදා ගත්තා මං ඉන්න බෑ පුක නලියනවා. අංකල් අරින්නෙත් නෑනෙ ඉන්න බෑ. අංකල් මගේ කටට කට තියලා මගේ තොල උරන්න ගත්තා. මං ආස නෑ තොල් දාන්න. ඒත් අංකල් තොල දාන විදිහට ආස හිතුනා.

දිව මගේ දිවේ පටල පටල මගේ කෙලත් උරලා ගන්නවා ඉන්න බෑ. ඔහොම තොල දාලා ටිකක් වෙලා ඉදලා අංකල් මාව ඇදේ නිදි කරවලා මගේ පයිය උරන්න ගත්තා කෙල දදා. මට යන්න වගේ ගියොත්නම් ආතල් ගන්න බෑ. ඒ නිස අංකල් ව ඇදලා මං උඩට ගත්තා. මං කිව්වා මට යනවා ඉක්මනින් ඒ නිසා අංතිමට උරන්නකෝ කිව්වා.

හා කොල්ලො කියලා මගෙ තන් දෙක මාරුවෙන් මරුවට උරන්න ගත්තා. නාකියා උනාට සැප දෙන්න රුසියා. මගේ තන් දෙක හප හප ආතල් ගන්නවා. දත් පාරත් හිටින්නම හපනවා. කොල්ලො කකුල් දෙක ඈත් කරලා පුක පොඩ්ඩක් උස්සන්න කියලා පුක යටින් කොට්ටයක් තිබ්බා. දැන් පයිය ඉස්සරහින් ඉස්සිලා පුකේ හිල හොදට පේනවා. අංකල් ඇගිලි දෙකක කෙල ගාලා හිලට තියලා බැස්සුවා.

මාත් තව ඈත් කරලා උදව් කරා අංකල් තව ඇගිල්ලක් ඔබලා රිදෙනවා නම් කියන්න කිව්වා. මං හා කියලා තව පලල් කරා. අංකල් මහපට ඇගිල්ල නැතුව ඇගිලි හතරම බස්සලා අතින් අරින්න ගත්තා. මං කිව්වා පයිය දාලා හුකන්නකෝ ඇග උඩට නැගලා කියලා. අංකල් අත අරන් පයිය එබුවා හිලට.

ඔබලා හිමිට ගහන්න ගත්තා. හදිස්සියක් නෑ අංකල් ට. මගේ තන් මිරිකන ගමන් හුකනවා. ගානක්වත් නෑ. මටත් ආතල් මන් පලල් කරන් ඉන්නවා. මරූ කොල්ලො උබ අල්ලන් ඉන්න විදිහට හොදට හුකන්න පුලුවන්.

ඔයා ආසද තව කොල්ලො සෙට් වෙනවට කියලා මාව කිස් කරා. මං කෙදිරි ගාන ගමන් ඔව් අංකල් කිව්වා. අරින ගමන් මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා තොලක් දැන්මා. කොල්ලො මේකට රෑට එන උන් බඩු ඉල්ලනවා. උබ ඉන්න එකේ බඩු හොයන්න ඔනී නෑනේ. මං සෙට් කරන්නම් ඇති වෙනකම් කොල්ලො. උබටත් ඔනී ආතල් එකනේ කිව්වා. කියලා මාව බදන් හයියෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගිහිම් ඇග උඩට වැටුනා.

මතු සම්බන්ධයි...


Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments
Unknown
AUTHOR
February 24, 2020 at 11:03 PM delete

Did you hear there's a 12 word phrase you can say to your partner... that will induce deep feelings of love and impulsive attraction to you buried within his heart?

That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, treasure and protect you with his entire heart...

===> 12 Words That Trigger A Man's Love Impulse

This impulse is so hardwired into a man's brain that it will drive him to work better than before to to be the best lover he can be.

As a matter of fact, fueling this all-powerful impulse is absolutely mandatory to having the best ever relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

...You will immediately find him open his mind and heart for you in a way he never experienced before and he'll identify you as the one and only woman in the world who has ever truly interested him.

Reply
avatar