Thursday, June 10, 2021

Sepa katha

පුංචිගෙ ගෙදර බෝඩිං අයියලා (Boarders At Punchi's House)




මෙ කතාව ඇත්ත ම ඇත්ත කතාවක්. මේක සිද්ද උනේ කොළඹ කිට්ටුව. එතකොට අපි ජීඑවත් උනේ කොලබ කිට්ටුව ගමක.

මගෙ වයස මේ වෙනකොට 14 කි. අපි නොර්මල් ෆැමිලි එකක්. අපේ ගෙවල් කිට්ටුවම ඉන්නව අපි අම්මගෙ නන්ගි. එයාලට අපිට වඩා සල්ලි තිබ්බ. ඒ ගෙදර අපි නිතරම යනව. මෙ ගෙදර ඉන්නව නැවතිල (බෝඩින්) වෙලා අයියල තුන් දෙනෙක්. දෙන්නෙක් තලෙලුයි. අනිත් එකා නම් සුදුම සුදුයි.

මගෙ වයස 14 උනාට මගෙ ඇඟ පත ගොඩක් හැදිල තිබුනෙ. ඒ වගේම මම ජිම්නාස්ටික් එහෙම කරනව . ගෙදර නිකන් ඉන්නකොට උනත් මට බල්ටියක් නොගහ ඉන්න බැහැ. මාර විසයක් මට ඒ දවස්වල තිබුනෙ. නිකන් ඉන්නකොට ගෙදර උලු අස්සෙ හරි මම එල්ලෙනව. ඒ මගේ හැටි.

කොහොම හරි මට කියන්න ඕනෙ මෙච්චරයි. මමත් අවන්කවම තල එලලු ලස්සන කොල්ලෙක්.

අර අයියල 3න් දෙනාම හිටියෙ එකම කාමරේක. නිදා ගන්නෙත් එකම අඳේ. ඒක ලොකු ඇඳක්. නලින්ද, සුදීප, නිලන්ත තුන්දෙනාගෙ නම්. නිලන්ත කියන එකා නම් සුදුම සුදුයි. ඒ උනාට ඕ හරිම නපුරු පාටයි. අනිත් උන් දෙනන්නත් මාර ගති . සුදු නැති උනාට.

උන්ගෙ වයස ඒ කාලෙඩි 26ක් වගේ ඇති. ඔක්කොම උන් නුවර. ඉතින් ටිකෙන් ටික මට උන් තුන් දෙනා ගැන ආසවක් ඇති උනා. ඒත් මට බයි. කිසිම කෙනෙක් අදටවත් හිතන්නෙ නැහැ මම සුබ්ජෙක්ට් එකට ඉන්නව කියල. මොකද මම අදටත් කෙල්ලො එක්කත් ඉන්න නිසාා. කවදාවත් මම චාටර් වෙලත් නැහැ. මට අයියල තුන් දෙනා ගැන එහෙම සෙක්ස් කරන්න ආසවක් ඇති උනේ ඇයි කියල අදටත් මම දන්නෙ නැහැ.

කොහොම හරි දවසක් අපේ අම්මල ගියා අප්පච්චිගෙ ගමේ. මම විතරයි ගෙදර. ඉතින් මට විතරක් තනියම ඉන්න බැරි නිසාා මම ගියා ගෙවල් වහල පුන්චිලගෙ ගෙදර. රෑ 7 ට විතර ගියෙ. අම්මල මට කෑම හදල තියල ගියෙ.

මම පුන්චිලගෙ ගෙදර යන්කොට පුන්චිලත් ගෙදර නැහැ. එයාගෙ මහත්තයගෙ ගෙදර ගිහින්. අර අයියල 3න් දෙනාගෙන් 2ක් විතරයි ඉන්නෙ. ඒ කියන්නෙ තලෑලලු දෙන්න විතරයි ඉන්නෙ. (නලින්ද/සුදීප කියන අයියල.

" අ මල්ලි මොකද මෙ වෙලාවෙ" (නලින්ද අයිය)

"අම්මල ගමේ ගියා. මම විතරක් නිසා ආවෙ. පුන්චිල කො?"

"පුන්චිලත් අයියලගෙ ගෙදර ගිය." (සුදීප අයිය)

පුන්චි කොහෙ හරි යනකොට කාමර සේරම ලොක් කරල යන්නෙ. සාලෙ විතරක් ඕපන් එකේ තියල යනව අයියලට ටීවී බලන්න.
ඒ එක්කම මාර විදියට වහින්න ගත්තා. ටික වෙලාවක් ටීවී බල බල ඉඳල මට සැරින් සැරේ පුටුව උඩම නින්ද යනව. එක පැරටම ගැස්සිල අහරුනා.

ඒ පාර නලින්ද අයිය කතා කරල කිව්ව "මල්ලි හොඳටම වහිනව. නිදිමතනම් ගිහින් අපේ ඇඳේ නිදා ගන්න." අද නිලන්ත අයිය නැහැ කියල." මම තෑන්ක්ස් කරල කමක් නද්ද කියල අහල නිදා ගන්න ගිය.

හැබැයි මම ඇඳ උඩට ගියෙ සෙක්ස් කරන්න හිතාගෙන නම් නෙමේ. මාර නිදිමතයි. ඒ නිසායි නිදා ගන්න ගියෙ. ඒ අයියලත් මට ගොඩක් අදරේයි උන් හොඳ ජොබ් කරන උන්. ඒ උනාට උන්ට කෙල්ලො පේන්න බැහැ සෙවල හලනව.

ඉතින් මම වැස්ස උනත් ටී ශිර්ට් එක ගලවල ඇඳ උඩින් නිදා ගත්තා. හොඳට නින්ද යාගෙන එනකොට. මගෙ හිතේ මොකක්ද මන්ද වල් කමක් උඩට එන්න ගත්තා. මේ වෙනකොට රෑ 8 විතර වෙලා.

මම දැන් ඇඳ මැද්දට වෙන්න නිදි. අර අයියල දෙන්නත් ටීවී එක ඔෆ් කරල රූම් එකට ආව. මට ඕනෙ දැන් මේ වෙනකොට මුන් දෙන්නව සෙක්ස් වලට ගන්න. ඒත් බයයි, හොරෙක් වගේ මම නිදි වගේ ඇස් දෙක වහගෙන හිටිය.

නලින්ද අයිය දැං පාට සරමක් සහ සුදීප අයිය කොටු කොටු පාට පාට සරමක් ඇදගෙන හිටියෙ. උන්ටත් මට වගෙ ටීශිර්ට් ඇදන් නිදා ගන්න බැහ. වැස්ස උනත් උනුත් මම වගේ.

ඉතින් දැන් මගෙ වම් පැත්තට සුදීප අයිය ආව. දකුනු පැත්තෙ නලින්ද අයිය. ඉතින් දැන් ඔහොම තව විනාඩි 15 ක් අයියල දෙන්න ඔෆ්ෆස් එකේ දේවල් ගැනයි කෙල්ලො ගැනයි කතා කර කර හිටිය.

මට දැන් ඉන්න බැහැ නිකම්ම මෝල් වෙලා. මට ඉන්නම බැරි තැන මමනිදි ගානට නලින්ද අයියගෙ පපුවට අතක් දැම්ම. සෙක්ස් කරන්න සෙට් උනාට. මට හොඳ එක්ස්පීරියන්ස් එහෙම නැහැ. කොහොමහරි මම නලින්ද අයියට අත දානව සුදීප අයියා දැක්ක. ඌ කියනව

"මුගෙ ඇගපත ලොකු උනාට, බල්ටි ගැහුවට හෙන පොඩි එකා බන්." කියලා.

නලින්ද අයිය" හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් කියල" නිකන් හිටිය. මගෙ අත ඒත් අයින් කරේ නැහැ. උගේ බෙඩ්ශීට් එක අරගෙන මාවත් පෙරවල දාගත්තා.

ඔහොම ඉන්නකොට මම නලින්ද අයියගෙ පැත්ට්තටම හැරිල තව තව කිට්ටු උනා. දැන් උන් දෙන්නම හොඳටම නිදි. මම මගේ නැගපු පයියත් නලින්ද අයියගෙ කකුල් දෙකේ ගානව දැන්. ඒත් ඌට නොතේරෙන්න නිදි වගේ. තාමත් මගෙ වම් අත නලින්ද අයියගෙ ඇග උඩ. මම නිදා ගත්තාෙ ශොර්ට් එකක් ඇඳල. මොකද මට සරම් ඇඳල පුරුදු නැති නිසා.

ටික වෙලාවක් යනකොට මට තව තව ඉන්න බරි උනා. මම නලින්ද අයියව තදින් බදා ගත්තා. තාමත් ගොරව ගොරව වහිනව. එක පාරටම නලින්ද අයියට අහරුන. මම ඒක දැන ගහ්තෙ ඌ "චෙක්" කියල සද්ද කරපු නිසා.

ඒත් හබැයි ඌ මගෙ අත අයින් කලේ නැහැ. මට මාර හැපි ඉතින්. මම ඒත් වෙන මොකුත්නම් කරන්න ගියෙම නැහැ. මොකද මට ගොඩක් බයි එහෙම කරන්න ඒ නිසා.

මම දැන් දන්නව නලින්ද අයියටත් දැනෙන්න ඇති මගෙ පයිය නැගල කියල. මොකද ඌ ඇඳන් ඉන්නෙ සරමක් නිසා. පස්සෙ එකපාරටම මූ මගෙ පත්තට හරුන. හැරිල මූත් අතක් දාගත්තා. දැන් දෙන්නගෙ පයියවල් දෙක ලග ලග. මාව දැන් ගැහෙනව. මොකද ආසයි බයි නිසා.

පස්සෙ නලින්ද අයියත් මගේ ඇඟට අතක් දැම්ම. ඒත් ඌ මගේ පයියට උගේ පයිය කිට්ටු කලේ නැහැ. ගොරවනව වැඩි නිසා මම ඒකෙන් ප්‍රයෝජන ගත්තා. මම නලින්ද අයියගෙ බාව ලගට මගෙ බාව කිට්ටු කරල වම් අතින් එයාව තවත් බදා ගත්තා.

මූට ටික ටික නැගගෙන එනව කියල මට හොඳටම තේරුනා. ඒත් මම පොඩි එකා නිසා අයියෙගෙ බාව අල්ලන්න බය හිතුන. ටික වෙලාවකින් නලින්ද අයිය මාව උගේ ලගට ඇඳල අරන් තද කර ගත්තා. උගේ බාව හොඳට දැන් මගේ බාවෙ ඇතිලෙනව. දැන් ටික ටික උ හුකන්න වගී පයිය ට පයිය ගානවා දැන් ෆක් කරනව. හරිම හෙමින්.

මු ඊට පස්සෙ එක පාරටම මගෙ අත අරගෙන උගේ බාව උඩට තිබ්බ. මාර සයිස් ඒක. අගල් 8ක් විතර ඇති. මොකද මගෙ අතට වඩා මහතයි. මම කලිනුත් කිවෙවෙව. මගේ ඇගත් වයසට වඩා හැදිල තිබ්බෙ. එහෙම වෙලත් නලින්ද අයියගෙ බාව මගෙ අතට වඩා මහතයි. දිගයි.

පස්සෙ මූත් මගෙ බාව අල්ලන්න ගත්තා. දැන් මට 100 නැගල. දැන් දෙන්නට දෙන්න අතේ ගහ ගන්නව, අයිය මට ගස්සනව. මම ඌට ගස්සනව. දැන් නලින්ද අයියගෙ ඇඟේ සරම නැහැ රෙද්ද විතරයි දෙන්නගෙම ඇඟේ තියෙන්නෙ. සුදීප අයිය හොඳටම නිදියන් ඒ වෙලාවෙ හිටියෙ.

එක පාරටම අකුනක් ගැහුව. අපි දෙන්නවත් ගැස්සුන. නලින්ද අයියයි මමයි සුදීප අයියත් ඒ එක්කම නැගිට්ට. නැගිටල ලයිට් එක දාල උගෙ ෆෝන් එක චාජ් වෙන්න ගහල තිබ්බ එක ගැලෙව්ව. මම හිතුව ඉවරයි ඌ සේරම දැක්ක කියල ලයිට් එක දාපු නිසා.

පස්සෙ මූ ලයිට් එක නිමල නලින්ද අයියට කතා කරල කියනව.

"අඩෝ නලින්ද උබ පොඩි එකාට සෙට් වෙලා නේද? උඹේ පුක එලියෙ රෙද්ද අයින් වෙලා උඹේ පුපේනවා." මගෙ ඇග නිකම් සීතල වෙලා ගියා. නැගල තිබ්බ පයිය නිකම්ම බැස්ස.

නලින්ද අයිය එක පාරටම නැගිටල ලයිට් එක දැම්ම.

ඩාල සරම කඩා ගත්තා. මම දැන් තාම නිදි වගේ. නැගිටල. කෙලින්ම මු මගේ ඇඟ උඩට නැග්ග. නැගල මාව ඉබින්න ගත්තා. තොල් උරන්න ගත්තා. මට බයයි දැන් ඒත් මු කිසිම ගානක් නතුව වැඩ.......

පස්සෙ සුදීපය " හුකන්නො මූ ගෙදරට කිවොත් නිකන් ඉන්න වෙන්නෙ." සුදීප අයිය කිව්ව.

"මූත් බඩුවක් බන්" නලින්ද කිව්වා.

ටික වෙලවකින් නලින්ද අයිය උගේ සරම පත්තකට විසි කරල මාව තොල් වලින් තෙමන්න ගත්තා. සුදීප අයියත් අත දාලා මගේ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්ත. ඌ කියනව. "මුගේ කඳ බලපංකො බන් මූ පොඩි නැහැ බන්. බලපන්කො" කියලා.

දැන් නම් මට හොඳටම නැගල. සුදීප අයියටත් නැගල. සුදීප අයියගෙ බාව අගල් 7ක් විතර ඇති. ටොපා රතුම රතුයි. නලින්ද අයියගෙනම් ටොප කලුයි.

ඉතින් පස්සෙ දැන් නලින්ද අයිය මගේ තොල් උරල එක පාරටම මට කටට දුන්න. මගෙ කටට දා ගන්න බැහැ මට ඒක. මාර සයිස්. අඟල් 8ක් විතර කලු මහත පයියක්. සුදීප අයිය මගෙ හිල උරනව. මම ඇස් වහගෙන දැන්. ලජ්ජ නිසා සහ බය නිසා.

සුදීප අයිය කියනව "බය වෙන්න එපා මල්ලි ඇස් අරපන්" අපිත් කෙල්ලො හිටියට ඉඳල හිටල මෙ සුබ්ජෙක්ට් එක කරනව කියල"

"අපි දෙන්න කොල්ලො ගෙනල්ල සෙට් වෙනව බන් ඉඳල හිටල" හබැයි කොල්ලො නිලන්ත අයිය නං මේවට නැහැ. ඌ කන කුඩු කරයි. ඌ ඔය සුබ්ජෙක්ට් වලට ආස නැහැ."

කොහොම හරි තාමත් නලින්ද අයියගෙ පයිය මගෙ කටේ. උගේ ජූස් මගේ කටේ බීරෙනව දැන් අතුලෙ. මම ඊය කිව්වා. පස්සෙ මූ එහෙම තයි තව කාලෙකින් කරද්දි දැං ඊය කිව්වට තව ටික කාලෙකිං ඉල්ල ඉල්ල කයි මේවා. " කියලා.

පස්සෙ සුදීප අයිය දැන් මට ගල් කප්න්න අරගත්තා. නලින්ද අයිය අතේ ගහනවා. මට නම් හිතා ගන්න බැහැ දැන්. පිස්සු වගෙ.

සුදීප අයිය දැන් සරම විසි කරල අමු හෙලුවෙන් මට ගල් කපනව. මගේ තං උර උර පිස්සුවෙන් වගේ මට ගල් කපනවා. නලින්ද අයිය මට කටට දෙනවා.

පස්සෙ මාඅව ඇඳල අරන් නලින්ද අයිය මට ගල් කපන්න ගත්තා. පස්සෙ මාව බිම දාගෙන දෙන්න මාරුවෙන් මාරුවට ගල් ක්පනව. ටික වෙලාවක් එහෙම කපල නලිද්ද අයියා මාව බිම දනගැස්සුවා. දන ගස්සලා එයාගේ පයිය මගේ කටේ එබුවා. පස්සෙ ඔලුවෙං අල්ලගෙන හයියෙං කටේ හුකන්න ගත්තා. ටික වෙලාවක එහෙම කටේ කරද්දි නලින්ද අයිය එක පාරටම කෑ ගහන්න ගත්තා.

පස්සෙ සුදීප අයිය මගේ කටේ හුකන්න ගත්තා. දැන් දෙන්නා මාරුවෙන් මාරුවට මගේ කටේ කරනවා . මම දන ගහගෙන අනිත් දෙන්න හිටගෙන.  එක පාරටම නලින්ද අයියගෙ බඩු මගේ මූනට විද්දා.

ඌ "ආආහ්හ්හ්හ්හ්හ් අහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් අහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්" ගාගෙන උගේඑ කැරි ශෝට් 7 ක් 8ක් මගේ මූනෙ හැලුවා.

අ එක්කම මගේ බඩුත් විද්ද. සුදීප අයියත් අතේ ගහනව දැන් කොන්ද නමාගෙන. එක පාරටම ඌත් කෑ ගහගෙන මගේ මූණ උඩට උගේ බඩු හැලුව. පස්සෙ උන් දෙන්නම මට තොල ඩානව. ඊඑ සීන් එක මාර ආතල් මට.

පස්සෙ විනාඩි 5ක් විතර තොල් දැම්ම. අයියල දෙන්නගෙ මේ වෙකොට බාව වල් ඇකිලෙන්න අරන්. දෙන්නගෙම ඒත් ලාවට කැරි බේරෙනව. පස්සෙ උන් දෙන්න මාව බාත් රූම් එකට එක්කන් ගිහින් තුන් දෙනාම වොශ් එකක් දාගෙන නිදා ගත්තා. තාමත් වහිනව මෙ වෙනකොටත්.

එච්චරම තයි එදා වඅනේ. තුන් දෙනාම තුරුලු වෙලා නිදා ගත්තා. ආයේ පහුවදා උදෙත් නැගිට්ට ගමන් කලේ මුං දෙන්නා මාව කාපු එක තමයි.  ඒ කතාව පස්සෙ කියන්නං.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :