Thursday, June 17, 2021

Sepa katha

ෆෝසස් කොල්ලෝ තුනක් එක්ක ගත්ත ෆන් එක (Fun With Forces Guys)


HI කොල්ලනේ. මං ගැන කියනව නං වයස 22. උස 5'10 කලුමත් නැති තලෙළු handsome. versatile more top කොල්ලෙක්. පොල්ල 7.5+ කලු මහත එකක්.

මේ සීන් එක උනේ සෙනසුරාදා දවසක. Mc එකේ කෑල්ල එක්ක ෆිල්ම් එකක් බලල ඒකිව බස් එකට දාලා කොටුවෙන් හවස කෝච්චියක සෙට් වෙලා රාගම station එකට ආවා. මට යන්න ඕනේ මීගමුවට. කොහොම හරි මීගමුවට අන්තිම කෝච්චිය තිබ්බෙ 8.15ටද කොහෙද.

රාගම stationඑක ගැන උබලට ඉතිං අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ නෑනේ. gay paradise එකක් වගේ තමයි. හැබැයි ඉන්න ගොඩක් උන් නාකි ගොබ්බ ඩයල්. මුං ඉතිං ඇහැට කනට පේන sexy කොල්ලෙක්ව දැක්කාම කෙල පෙරාගෙන පයියයි පුකයි අත ගගා ගිලින්න වගේ බලං ඉන්නෙ. මං ඇදං හිටියෙ රතු පාට short එකයි. brown colour t එකයි සෙරප්පු දෙකයි. Bag එකයි. තාම වෙලාව 7යි. negombo train එක එන්නෙ 4 වෙනි ෆ්ලැට් ෆෝම් එකට. ඒ හිටපු ඩිංගට කොහොම හරි 4.5 දෙනෙක් ඇවිල්ල ඉගි බිගි පාලා try කරල බැලුවා. ඒත් එකෙක් වත් මට සෙට් වෙන ජාතියෙ නෙමේ. ඒ හිංද මං වැඩිය ගනං ගත්තෙ නෑ බැරිම තැන උන් වැඩේ අතෑරල ගියා.

ඔහොම ඉද්දි ගම්පහ side එකේ ඉදල කොටුවට යන train එකක් ආවා. කෑල්ල එක්ක ඉදල ආපු හින්දයි චොර සෙට් එකක් try කරපු හින්ද මේ වෙලාවෙ කොල්ලෙක් set කර ගන්නම ලොකු ඕනෙ කමක් කොහොම හරි මේ වෙලාවෙ තිබ්බෙ නෑ. ඒත් අර පුරුද්දට වගේ train එකෙන් බහින උන් දිහා බලං ඉදියා.

මුං සේරම බැහැල bags ටික කරට දාගෙන යන්න ගියා. එතන ඉදියා වයස 27ක වගේ කලු උස පොරක් උගේ bulge එක මාර size."ෂා කැරි size නෙ මේක. කව්ද බං මූ" එහෙම්ම හිමිට මූන උස්සල මුගෙ මූන බලද්දි දැක්කෙ මූට් මගෙ දිහා බලං ඉදල කියලා. ෂා වස නෝන්ඩිය මූ නිකං කින්ඩි හිනාවක් දැම්මෙ. මට ඉතිං වහ කන්න හිතුනා. එහෙම්ම නැගිටල අනිත් පැත්ත side එකේ bunch එකට forward උනා. චහ් මෙහෙමත් චාටර විල්ලක්.

ඔය එක එක apps. fb වලින් අදුරං සෙට් වෙලා තිබ්බට public සෙට් වෙලා ෆන් අරං තිබ්බෙ නෑ ලොකුවට. ඒ හිංදමද කොහෙද ඒ සීන් එක මට සැහෙන්න නෝන්ඩි කියලමයි හිතුනෙ. 4 වෙනි flat form එකේ එහා පැත්තෙ තියෙන්නෙ බඩු  ගෙනියන කෝච්චි පෙට්ටිනෙ ඒක උබල දන්නවනේ. අර set එක බැහැල දැං camp එක පැත්තට ගියා ඒ එක්කම තව කොල්ලො 3ක් අර කෝච්චි පෙට්ටි තිබ්බ පැත්තට ගියා. මං වැඩිය ගනං ගත්තෙ නෑ shape එකේ phone එක ඔබ ඔබ ඉදියා.

"ස්…ස්… මල්ලි. කොහෙ යන්නද මේ ඉන්නෙ" මොකාද මේ ඔලුව උස්සල බලද්දි අර කලිං කිව්ව අයියා. හුටා මූ මට බනින්නද යන්නෙ.

"ඇ..යි......ඇයි අයියේ"

"හා හා මොකද මල්ලි ගොත ගහන්නෙ. බය වෙලාද ඉන්නෙ. බය වෙන්න එපා මං හොරෙක් නෙමේ"

"අපි මෙතන navy camp එකේ. ගම්පහ match එකක් ගහල ආවෙ. මහන්සි යන්නත් එක්ක පොඩ්ඩක් දුමක් දාන්න නැවතුනේ"

"ආහ්. මං මේ මීගමුවට යන්න train එක එනකං ඉන්නෙ අයියෙ"

"මල්ලිගෙ වයස කීයද"

"22. අයියගෙ?"

"30. කොහෙද මේ රෑ වෙලා ගියේ"

"කෑල්ල එක්ක mc ගියා film එකක් බලන්න"

"මලයට කෑල්ලකුත් ඉන්නවද. මාත් බැදල"

"මල්ලි කොල්ලන්ටත් ආසයි වගේ නේද. මං දැක්ක මගෙ bluge එක දිහා දිවත් එලියෙ දාගෙන බලං ඉන්නවා"

නොදකිං.. වස නෝන්ඩිය.

"න්...නෑ...න්...නෑ අ..යි.යේ.."

"හරි හරි බං ඕව මොනාද බැදපු අපිත් ගෑනුන්ට වඩා ආස කොල්ලන්ට.."

"කෝච්චියට තව වෙලාත් තියෙන එකේ ගමුද පොඩි සැපක්"

"ඒ...ත්..අයියේ.."

එච්චරයි කියන්න පුලුවන් උනේ මූ මාව ඇදල අරං එක අතක් ඉන වටේ දාලා තද කරගෙන අනිත් අතින් ඔලුව අල්ලගෙන මට හොද තොලක් දාන්න ගත්තා.

මූ ගාව දාඩිය ගදේ බෑ. හැබැයි ගදකට වඩා ඒක ඒ වෙලාවෙ අමුතුම සුවදයි. මූ නිකං kissing expert කෙනෙක් වගේ දිව.අබර අබර දැනෙන්නම තොල දානව කිසිම හදිස්සියක් නැතුව. ආතල් එක වැඩි කමට මට ඇස් දෙකත් පිය උනා.

"ඒයි හුත්තො මොනාද ඔය කරන්නෙ"

බය වෙච්ච පාරට මං අයියව තල්ලු කරල දැම්මා. (ආහ් මට අමතක උනානෙ මේ අයියගෙ නම කියන්න. රුමේෂ්)

"චරියා මොකද යකෝ කරන්නෙ මේ පොඩි එකත් බය උනා"

"බය නෙමෙයි උබල කරන එව්වට කරන්න ඔනේ. යකෝ සිහියක් නැද්ද මෙතන ඉදං තොල් දාන්නේ. ආන්න අරෙහෙටත් පේනව තොපි මෙතන කරන එව්වා"

හුකා. සිරා නේන්නං.

" මලය මේ ඉන්නෙ මගෙ camp එකේ බොක්කවල් දෙක. මේ අනිකා චාමර"

චරියට වයස 27ක් වගේ ඇති. මූ නං ටිකක් සුදුයි. උස නං අර ගානටම වගේ ඇති.

චාමර තලෙළුයි ඌට 25ක් වගේ.

"මචං මෙතන මුකුත් කරන්න බෑනේ වරෙං අරෙහෙට පැන ගමු"

අපි 4 දෙනාම ෆලැට් ෆොර්ම් එකෙන් බැහැල එහාපැත්තෙ නවත්තල තිබ්බ කෝච්චි පෙට්ටි පැත්තට ගියා. පට්ට කලුවලයි රුමේෂය නං මාව අතඅරින්නෙවත් නෑ. මූ පැනපු ගමං ආයෙත් තොලට සෙට් උනා.

අරුන් දෙන්න බෑග් දෙක ගලවල මොනාදෝ එලියට අරං අපි දෙන්න දිහා බලාගෙන ඔතන්න ගත්තා. අම්මා එල කියනෙ එලේ එල මුං ගාව මේව නැත්තං වැඩක් නෑනේ.. ඔතල ඉවර වෙලා 4 දෙනාම මාරු කරං ඉරුවා.

3.4 අදිද්දි මට හොද ගනං පාවෙනවා වගේ.

"මලය ඇදුම් ගලෝපං උබ ඕක දැං ඇදං ගෙදර යන්නත් එපැයි"

මං shape එකේ සේරම ගලෝලා බෑග් එක උඩින් තියල අයින් කලා අරුන් 3දෙනා නං ගලෝල බිමට දැම්මා.

"රුමෙයා අයින් වෙයං. මූව දැං මට ඕනේ." චරියා ඇවිල්ල ට smooth body touch එකක් දාන ගමන් මගේ නිපල් දෙකට වැඩේ දෙන්න ගත්තා. දැදුම් ගැලෙව්වට මොකද මං තාම මුන්ගෙ පකවල් දිහා බැලුව්‍ර් නෑ. මගෙ නං ඒ වෙද්දි full hard වෙලා තිබ්බෙ.

රුමෙෂයගෙ පක තමා එතන තිබ්බ ලොකුම එක අගල් 8.5කට වැඩි මිසක් අඩු නං නෑ. චාමරයා ඒ වෙද්දි කෙල පෙර පෙර දාගෙන ඒක උරනවා. චාමරයගෙයි චරියගෙයි 7.5 වගේ ඇති.

විනාඩි 5ක් විතර වැඩේ ගියාට පස්සෙ අරුන් දෙන්නත් අපිට සෙට් උනා දැං උන් 3න් දෙනා එකතු වෙලා මට සැප දෙනවා. මල් පහසත් එක්ක සෙක්ස් පහස ලැබෙද්දි තියෙන ආතල් එක මොන වගේද කියල අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ නෑනේ. මුං තුන්දෙනා දැං සැරින් සැරේ උගුර ගානේ අදින ගමන් මට වැඩේ දෙනවා එකෙක් තොල දානවා තව එකෙක් නිපල් කනවා එකෙක් පක උරනවා. ආයෙ ටිකකින් හිලට දිව දානවා. මං ඉතිං දීගෙන ඉන්නවා. මුං එකෙක් වත් දැං මට නිකං ඉන්න දෙන්නෙම නෑ. මුන්ට අම්බානෙකට වැදිලද කොහෙද දැං.මුං කරද්දි මට හොදට රිදෙනවා.

"ආයි ……"

"කෑගහන්න එපා පකෝ"

රුමේෂයා දුන්න හොද කෙල පාරවත් 3.4ක් මගෙ කට ඇරලා.

තිබ්බ මෝලටයි වේදනාවටයි සේරටම වඩා මුං ගාව තිබ්බ දාඩිය සුවදටයි කික් එකෙ හිටපු මං සේරම ගිල්ලා.

එහෙම්ම පාත් වෙලා මං දැං පොලු 3ට කෙල ගහල තුනම මාඅරුවෙන් මාරුවට SUCK ඓක දෙනවා. මුං 3ත් සැරින් සැරේ කෙල වක්කර කර මට maxa supඑක දෙනවා.

මුන් 3ත් මට ඒ වගේම return fun එකක් දුන්නා. ඊට පස්සෙ රුමේෂය පෙට්ටිය අතුලෙ දොර ගාවා ඇල වෙල කෙලින් කරන් ඉන්නවා.

"මලය ඇවිල්ල ඉද ගනිං වස්තු. තවත් නං ඉන්න බෑ"

මං උගෙ උඩ නැගල පයියෙ කෙල ගාලා හිලෙත් ගාගෙන හිමිට වාඩි උනා. හම්මේ සැප පුකේ කාලෙකින් පොල්ලක් බස්ස ගන්නෙ. ටිකක් අමාරුවෙන් කෙල ගගා කොහොම හරි දාගෙන එහෙම්මම රුමෙයගෙ ඇග උඩින් ඇල උනා.

දැං මූ හිමීට ගහනවා. කැරිම ආතල් මුගෙ කලු අගල් 8.5 ක් විතර මහත පයිය මගෙ බොක්කටම වදිනවා. ඒ අස්සෙ චාමරයා ඇවිල්ල උගෙ පුක පලල් කරං මගෙ මූන උඩ ඉද ගත්තා.

දැං අරූ පුකේ හුකද්දි මං අනිකගෙ හිල කෙල ගගහ හොදට ලොවනවා. මගේ කෙල මගෙ මූනටම බේරෙනවා. විනාඩි 3.4ක් යද්දි මට අරු ගහන එක නැවැත්තුවා ඒ එක්කම ආයෙ පුක නිකං ඉරෙනවා වගෙ තේරුනා.

හුකනවා චරියත් උගෙ පයිය බස්සනවා. මට දැං ඉන්න බෑ පුදුම වේදනාවක් ආවෙ. දගලන්න හැදුවට බෑ රුමේෂයා තද කරල අල්ලගෙන. චරියත් පුකට තියල තද කරගෙන අත් දෙක අල්ලන් හිර කර ගත්තා.

මට කදුලු බේරෙනවා කෑ ගහන්නත් බැස් දගලන්නත් බෑ. ඒ මදිවට මූ බස්සුවෙ එක පාරට නිකං හෙනයක් ගහනවා වගේ. සෙට් උන මෝඩකම කියල හිතුනා දගලන්නත් බෑ කෑ ගහන්නත් බෑ. වේදනාව උපරිමයි. ඉවසන්න බැරිම තැන මට චු ගියා. ඇත්තම කිව්වොත් චූ ගියෙ නෑ චූ විද්දා.

චාමරයා එක පාරට නිධානයක් හම්බෙච්ච එකෙක් වගේ චූ ටික විදින දිහාවට කට ඇල්ලුවා. යකෝ මූ කැරි බඩුවක්නෙ. මූ පුලුවන් උපරිමේටම කට අල්ල අල්ල මගේ චූ බොන්න ගත්තා. ඒක බලං ඉද්දි අරුං දෙන්න හොදට වැඩේ දෙනවා. ටිකක් වෙලා යද්දි දැං මටත් ආතල්. එකක් එලියට යද්දි එකක් අතුලට යනවා. මට දැං මං හුස්ම ගන්න speed එක වැඩි කියල හොදටම තේරුනා. චරියා ටක් ගාලා ගංජා සුරුට්ටුව දික්කරල බීපං කිව්වා. දෙකක් තුනං ඇද්දට පස්සෙ වැඩේ shape.

දැං මුං දෙන්න චක චක ගගා ගහනවා. මටත් දැං තවත් හොදට ඕනේ. මුන්ගෙ කෙලයි මගෙ හිලේ jucui mix වෙලා හිල හොදටම wet වෙලා.ටික වෙලාවකිං චරිය පොල්ල එලියට අරං චාමරයට ගහපං කිව්වා.

Sex කියන්නෙ මේවටනෙ බං. බලං ඉදියත් ඇති බඩු යනවා. චරිය එහෙම්ම පුක පලල් කරල රුමේෂයගෙ කට උඩින් වාඩි වෙලා මාත් එක්ක තොලට සෙට් උනා. මූ තොල දාද්දි කෙල වක්කර වක්කර දාන්නෙ. කෙල සේරම අරූගේ ඇගේ.

දැං වෙලාව 8ටත් කිට්ටුයි. මුං දෙන්නා ගහන speed එක එක පාරට වැඩි උනා. ඔව් ඔව් මචංලා එක්ක තමයි උබ දන්නවනේ එහෙම වෙන්නෙ බඩු යන්න කියල. මං වැඩේ තේරිලා නැගිටින්න හැදුවා විතරයි මුං දෙන්නටම ඇතුලෙ බඩු ගියා. මට හොදට තේරෙනවා උනු උනු කැරි ඇතුලෙ වැදිලා බේරීගෙන එනවා.

මං නැගිට්ට එහෙම්මම. දැං මේවා එලියට දාන්නත් එපැයි. නැගිටල කක්ක දාද්දි ඉදගන්නව වගේ පැත්තකින් ඉදං දාන්න යද්දි මු 3නා මාව එක පාරට පෙරලගෙන මගෙ කකුල් කරට එනකං නැවුවා. නවලා මල පෙරේතයො 3ක් වගේ හිලෙං මං වක්කරන mixture එක මුං මාරුවෙන් මාරුවකට ලෙකවන්න ගත්තා. මාත් හොදට හිලෙන් push කර කර එලියට දැම්මා. කොහිම හරි මුං අන්තිම බින්දුව එනකන්ම හිල මාරුවට උරල හොදට clean කලා.

දැං නං හොද ගනං. ඇගට මෙලෝ පනක් නෑ. වෙලාව බැලුවා. හුකනවා train එකට වෙලාව හරි නේද.

"අයියේ. මට හොදටම late මං ඇදගන්න ඕනේ."

මුං 3දෙනාට මාර upset.

"මලයා උබ අපිට ගහන්නෙ නැද්ද"

"අනේ වෙලාවක් නෑ බං අයියේ. මේක මිස් උනොත් මට යන්න එකක් නෑ."

"මොනා කරන්නද. ඇද ගනිංකො එහෙනං"

ඔය කිව්වට කොහෙ ඇද ගන්නද මුලු ඇගම ගදයි. චූ ගදයි මුන්ගෙ කැරි ගදයි. කෙල ගදයි යකෝ මං මෙහෙම යන්නෙ කොහොමද. හොද වෙලාවට මුං ගාවයි මං ගාවයි වතුර බෝතල් තිබ්බා. ටක් ගාලා මූනටයි ඇගටයි වක් කර ගෙන හෝදගෙන ලේන්සුවෙන් පිහිද ගත්තා.

මුං නං මේ එහා පැත්තට පනින එකනෙ කියල උං හෝද ගත්තෙ නෑ. ඒ එක්කම announcement එක දුන්නා train එක එනවා කියලා. ටක් ගාලා ඇද ගත්තා ඒ එක්කෙම train එක ආවා. වෙන මුකුත් කතා කරන්න time එකක්. තිබ්බෙ නෑ බෑග් එක දාගෙන දුවල ගිහින් train එකට පැන ගත්තා. පල වෙනි පෙට්ටියෙ බලු බල්ලෙක් නෑ. ඒකත් හොදයි බාගෙට හෝදගෙන හින්දා ඇග තාම ගදයි. ගෙදර ගිහිල්ලා හොද wash එකක් දාලා අතේ පාරකුත් ගහලා හොදට නිදා ගත්තා. ඊට පස්සෙ තමා ගත්ත ආතල් එකේ results එන්න ගත්තෙ.

හ හ හ ඔව් ඔව් බං doubt penetration කරපු 1st time නෙ. කොහොම හරි ටික දවසක් ඇවිද ගන්න අමාරුවෙන් හිටියා. ඒත් ඒ pain එක මතක් වෙද්දි තාමත් නගිනවා. එච්චරට ආතල්.

දුක කියන්නෙ තිබ්බ හදිස්සියට එකෙක්ගෙවත් number එකක් ගන්න බැරි උනා. සමහරවිට මේ කතාව උන් 3නා ගෙන් එකෙක් කියවද්දි මාව මතක් වෙයිනේ. අමතක වෙන්නෙ කොහොමද ඒ ෆන් එක. අනේ ඉන්නව නං කියපල්ලා මට ආයෙත් උබලව ඕනේ. හැබැයි මේ පාර උබල 3ට හුකන්නෙ මං. දැං කොල්ල ටිකක් ලොකුයි කොල්ලගෙ පකත් තිබ්බට වඩා ලොකුයි.




Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :