Friday, June 18, 2021

Sepa katha

අවුරුදු දවසක දොස්තර කෙනෙක් එක්ක (With A Doctor )




මේ අවුරුද්දේ නෙවේ ගිය අවුරුද්දේ වුනු සීන් එකක්... අවුරුද්දට නෑයෝ ඔක්කොම ආවා අපේ ගෙදර කෑමට.. කසින්ස්ලා සේරම ආවා... එක කසින් කෙනෙක් එක්ක මගේ සීන් එකක් තිබ්බා... අපේ පුංචිගේ පුතා... අපි දෙන්නටම හෙන මෝල... ඒත් ඉතින් ඉෂ්ට සිද්ධ කරගන්න තැනක් නැහැ.. කට්ටියම පිරිලා... ඉතින් ඔන්න අම්මා අයිස්ක්‍රීම් එකක් ගේන්න මාව පිටත් කළා... අහල පහලක කඩයක්වත් නැහැ... ඔහොමම ගියා... ටවුන් එකට..

ෆුඩ් සිටියට ගිහින් අයිස් ක්‍රීම් එකත් අරන් ආවා බස් එකක් තියෙයිද බලන්න... මොන බස්ද.. බලන් ඉද්දී, කාර් එකක් නතර කළා... කොල්ලෙක් සඟ දාලා හැන්ඩි පොරක්... අවුරුදු 30ක් විතර ඇති... මල්ලී අයිස්ක්‍රීම් එක කොහෙන්ද ගත්තේ ඇහුවා... මං කිව්වා ෆුඩ් සිටියෙන් ගත්තේ කියලා... මල්ලි ෆුඩ් සිටිය කොහෙද ඇහුවා.. මං පෙන්නුවා අරහෙට යන්න ඕනේ කියලා.. අනේ මල්ලි මට පෙන්නනවද තැන...

මල්ලිව ගෙදරට දාන්නම් කියලත් කිව්වා... මිනිහා එහෙම කියන ගමන් උගේ බල්ජ් එක අතකින් මිරිකනවා මම දැක්කා... හරි කියලා මම ආරාධනාව පිළිගත්තා... මම ඉස්සරහින් නැග්ගා... ඔන්න ෆුඩ් සිටියටත් ආවා... මිනිහා ලීටරේ අයිස්ක්‍රීම් එකකුත් ගත්තා... මු දැන් යන ගමන විස්තර අහනවා... හෙවන තැනකින් නවත්තලා මල්ලි මට චූ බරයි දාලා එන්නම් කියලා ඌ බැස්සා...

පස්සේ බැහැලා මගේ වීදුරුවට තට්ටු කරලා මල්ලිටත් බර නම් දාමු කිව්වා... මාත් බැස්සා... මිනිහා සිපර් එක ඇරලා ගත්තා භාණ්ඩේ එළියට චූ දාන පාටක් නැහැ.. ටොපා පන්නලා තියන් ඉන්නවා... මාත් එලියට අරන් චූ දැම්මා... මිනිහා අතේ ගහනවා වගේ ඉස්සරහ පස්සට කරනවා... මට තේරුණා ගොනා පොල් පැලේ කන්න හදන්නේ කියලා... මගේ මොන අකමැත්තක්ද මම මිනිහගේ මුණ දිහා බැලුවම ඌ මල් හිනාව දැම්මා... මාත් ඒකම දැම්මා යමු මල්ලි එහෙනම් කියලා ආයේ නැග්ගා.. මල්ලි අපේ ගෙවල් මේ ළඟ එහෙට ගිහින් යමුද ඇහුව...

මට දැන් අයිස්ක්‍රීම් එකත් දෙන්න ඕනේ ගෙදරට අයියේ මේක දීලා මම එන්නම් ටිකක් එහායින් අයියා නවත්තන් ඉන්නවද කියලා මම ඇහුවම මිනිහා ඕකේ කිව්වා... යන ගමන් මට කුප්ප අදහසකුත් පහල වුණා.. අයියේ මගේ කසින් මල්ලි කෙනෙකුත් ඉන්නවා එයාවත් එක්කන් එන්නද ඇහුවාම.. ශා මල්ලි මරුනේ කිව්වා.. ගෙදරට ගිහින් මල්ලිට හෙමිහිට සීන් එක කියලා අපි දෙන්නා ගෙදරින් මාරු වුණා...

පොරගේ කාර් එක ගෙවල් ළඟ තිබ්බේ... මම නැග්ගා ඉස්සරහින්... මල්ලි අනේ අයියේ උඹත් පස්සට වරෙන්කො කියපු නිසා මං ආයේ පස්සෙන් නැග්ගා... ආ දෙන්නත් එක්ක මේ ඩිංගට මාව ඩ්‍රයිවර් කළාද කියලා ඌ හිනාවක් දාගෙන ඇහුවා.. මම අයේෂ්මන්ත කියලා මුලින්ම ඌ නම කිව්වා... අපි දෙන්නගෙම නමුත් ඒත් එක්කම කිව්වා... මල්ලි කියනකොටයි මටත් මීටර් වුණේ පොර ඩොක්ටර් කෙනෙක්, ඩොක්ටර් පාස් එක වීදුරුවේ ගහල තිබ්බා... පිටිපස්සේ වීදුරු කළු කරලා තිබ්බේ...

අපේ එකාට මෝල උපරිම ගහල තිබ්බේ...ඌට කෙල්ලෙක් ඉන්නවත් එක්ක... මූ මාව බදාගෙන ආවේ.. ආ මල්ලිලාට හදිසි වගේ... කරන දෙයක් කරගන්නකෝ කියලා ඌ ආයි අර හිනාව දම්මා... ඌ මාර ලස්සනයි ඒ හිනාවට, අවසරය ලැබුණු ගමන් අපේ එකා කළේ මගේ කට කාපු එක... ඌ සිරාවටම තොල දානවා... අපි දෙන්නා බදාගෙන තොල දාන්න ගත්තා.. දන්නෙම නැතුව උගේ ගෙදරට ඇවිල්ලා... ගෙයක් කියන්නේ මාර ලස්සන ගෙයක්... තට්ටු තුනක විතර... වැඩකාරයෙකුත් හිටියා.. අලි බල්ලෙකුත් හිටියා...

ඇතුළට එක්කන් ආවා අපි දෙන්නව... පොර බැඳලා.. මඟුල් ෆොටෝ විතරක් නෙවේ හුරුබුහුටි ළමයි දෙන්නත් එක්ක ගත්ත ෆොටෝත් සාලේ ගහල තිබ්බා.. මට එතකොට නම් හිතට පොඩි ගිල්ටි ගතියක් ආවා... අපේ එකාට නම් ඕනේ මඟුලක්... ඌ අපිට ඩ්‍රින්ක් එකක් දුන්නා.. කූල් එකක්.. මල්ලිලා වොෂ් එකක් දාගෙන එන්න කියලා අපි දෙන්නවා වොෂ් රූම් එකට යැව්වා... මාත් වොෂ් එකක් දාගෙන එන්නම් කියලා ඌ ගියා...

අපි දෙන්නා වොෂ් එක දාගෙන ආවා... තුවා දෙකක් අපි දෙන්නට දුන්නා... පොරත් ආවා තුවාය ගහගෙන සිරාවට මාරු ඇඟ මොද්ලර් කෙනෙක් වගේ... අර ඩොක්ටර් කෙනෙක් ළඟ තියෙන කරුණා ගතිය මිනිහා ළඟ එකෙන්ම තිබ්බා... අපේ එකා ලඟට ගිහින් උගේ බද අතගාන්න ගත්තා.. අනේ අම්මපා මූට ඉවසන් ඉන්න බැරි හැටියක්... මෑන්ට හිනා යමු උඩට කියලා මූ අපිව එක්කරන් ගියා...

අපිව ඇඳේ වාඩි කරවලා මිනිහා ළඟ තිබ්බ පුටුවකින් වාඩි වුණා.. අපි දෙන්නා දිහා බලාගෙන... මං ඇහුවා අයියා බැඳලද කියාඅ ඔව් මල්ලි.. ළමයි දෙන්නෙකුත් ඉන්නවා... එතකොට ඇයි මේවා? ඕවට පුරුදු වුණාම ඕවත් ඕනේ මල්ලි, මම ලස්සනට පවුල් ජීවිතේ ගත කරනවා... ඉඳලා හිටලා මේවත් කරනවා... කොල්ලෝ ගහන එක වෙනම රසයක් බං..

කෙල්ලෝ වගේ නෙවේ අපේ හැඟීම් අපේ අවශ්‍යතාවයන් තේරෙන්නේ කොල්ලෙක්ටම තමයි... අද වයිෆ් ගමේ ගියා.. මට අද ඩියුටි... මට ඉන්නවා පාර්ට්නර් කෙනෙක් ගොඩක් වෙලාවට අපි දෙන්නා තමා සෙට් වෙන්නේ.. එයත් ඩොක්ටර් කෙනෙක්.. එයා අද ගමේ ගිහින්.. මං කොල්ලෙක් හොයාගෙන ටවුන් එකට ආවා නෙවේ.. තෙල් ගහන්න ආවේ.. ඔයාව දැක්කම පොඩ්ඩක් කතා කරලා බලන්න හිතුනා... වැදගත් පෙනුමක් තිබ්බ නිසා...

කවුද හිතුවේ ඉතින් එකක් ගත්තම තව එකක් ෆ්‍රී හම්බවෙයි කියලා... ආයේ අර හිනාව දැම්මා.. මල්ලිට හිතෙනවද ඔයා මේ කසාද බැඳපු මිනිහෙක් එක්ක වරදක් කරන්නේ කියලා.. එහෙම හිතන්න එපා.. මේක පවුල් ජීවිතේ ගෙවලා පොඩි විරාමයක් ලැබුණාම කරන දෙයක්.. නැතුව මගේ ජීවිතේ මේක නෙවෙයි... නිකන් පාර්ටි එකකට ගියාම ද්රින්ක් එකක් ගන්නවා වගේ දෙයක්.. පස්සේ මතකයක් නැහැ... ලොකු විචාරය මන් අහන් ඉද්දි මල්ලි මගේ ටවල් එක කඩලා කටට ගන්න ට්‍රයි කරනවා... ඔයාලා කරන යන්න මං බලන් ඉන්නම් කියලා... පොරත් ටවල් එක ගලවලා දාලා අපි දිහා බලන් ඉන්නවා ...

මල්ලි දනගහගෙන මගේ එක උරන්න ගත්තා.. මට නම් දැන් අම්බානෙක හාර්ඩ් වෙලා.. මල්ලි තනිකර බොටම් පාර්ට් එක... මට ඔය කොයිකත් එකයි... සෙට් වෙන එකා එල නම් ඇරගන්න මම දෙපාරක් හිතන්නේ නැහැ... මල්ලි නම් උරන්න දෙයියනේ... හොඳට ලොවනවා... දැන් අයියා පුටුව අපි දිහාට හරවාගෙන අතේ ගහනවා... පෙන විදිහට ලොකු භාණ්ඩයක්...

මම අතින් එන්න කියලා පොරට කිව්වත් උ හිනාව දාලා ෂේප් වුනා... මල්ලි මගේ පොල්ල ඇත ඇරලා දැන් වැල්ලට බැහැලා... ඇට කන්න මල්ලි තරම් හපනෙක් මට සෙට් වෙලාම නැහැ... මං දැන් අත්දැකීමෙන් දන්නවා මල්ලී ඊලඟට එන්නේ මං ආසම තැනට විත්තිය... ඒ තමා හිල.. මල්ලි කෙලින්ම මගේ කකුල් දෙක ඉස්සුවා.. මාව ඇන්දේ පෙරලලා.. එයාගේ අත් දෙකෙන් මගේ කලාව අල්ලගත්තා.. මම මගේ අත් දෙකෙන් හිල පුළුවන් තරම් ඈත් කළා... මල්ලිගේ දිව එතනට තිබ්බා... මම ආසම වැඩේ..

ඔයාලත් ඒ අත්දැකීම විඳගෙන තියෙනවනම් දන්නවා එකේ තියෙන සැප... මට එතකොට කෙඳිරි ගෑවෙනවා නෙවෙයි කෑ ගැස්සෙනවා.. ඇස් පියාගෙන මං බෙරිහන් දෙනවා... මල්ලි දන්නා ශිල්ප සේරම දාලා මගේ හිලට පුළුවන් තරම් සැප දෙනවා... කෙළ දාලා හොඳට ලොවනවා.. අයේෂ් දැන් ගේමට ඇවිල්ලා... මිනිහා මගේ ඔලුවට උඩින් ඇවිල්ලා මට කටට දෙන්න ගත්තා... උගේ අලි බාවා මගේ කටින් එකයි...

මරු පයිය... මම බුදියගෙන ඉන්න නිසා ඒක උගුරටම බහිනවා...අයියේ මං ඇතුළට දාන්නද? මොකක්? මල්ලි අහපු එකෙන් මම ටිකක් සප්‍රයිස් වුණා කිව්වොත් හරි.. මොකද මල්ලි මට එහෙම අහලා දාලම නෑ.. මම බලෙන් දාගත්තොත් මිසක්.. කමක් නෑ දාපන්.. තව ටිකක් තෙත් කරහන්... අයේෂ් ඇහුවා කොන්ඩම් ඕනද කියලා.. ඕනේ නෑ අපි දෙන්නට දෙන්නා ෂුවර් කියලා මම කිව්වා...

මල්ලිට තියෙන මෝල නිසාම උගේ පයියත් පත සයිස්.. මූ කෙළ ටිකක් ගහලා... පයිය තියලා හෙමිහිට බැස්සුවා.. බුරුස් ගාලා ඇතුළට ගියා.. මල්ලී කකුල් කරේ තියාගෙන මට පම්ප් කරන්න ගත්තා.. මට ඒ තරම් වේදනාවක් දැනුණේ නෑ.. මම කිව්වා හයියෙන් ගහපන් කියලා.. මල්ලී හනුමා දර පලන්න් වගේ ගහගෙන ගියා.. දැන් අයේෂ් මගේ නිපල් උරන්න ගත්තා.. මගේ ස්මූත් බොඩි..

මිනිහා මාර ආතල් දෙන විදිහට නිපල් සක් කරන්න ගත්තා.. ඒක මාර ආතල්.. පස්සේ අපි දෙන්නා 69කරන්න ගත්තා.. අයේෂ් මගේ උඩ.. අයේෂ් මගේ බාවා උරනවා මම අයේෂ්ගේ.. අයේෂ් එකට නම් මම මාර ආස කළා.. අයේෂ් මගේ එක උරන එක නතර කළා.. මට හිතුණා හරි මල්ලී මට ගහන ගමන් අයේෂ් එක්ක තොල දානවා..මල්ලි එහෙම්මම මට ගහන එක නතර කළා.

අයෙෂ් මගෙන් ඇහුවා මල්ලි මම දාන්නද කියලා පොර කොන්ඩම් එකක් දාගෙන ඇලවෙලා මට උඩට නඟින්න කිව්වා.. මල්ලි කලින් මට දාපු නිසා අවුලක් නැතුවම ඇතුළට බැස්සා.. පොර මගේ ඉනෙන් අල්ලගෙන මාව උස් පහත් කරන්න ගත්තා.. මම ස්ලිම් නිසා ලේසියෙන් ඒක කරන්න පුළුවන් වුණා.... ඇඟට බර නොවී ගාණට ඇරගන්න මම හොඳට දන්නවා.. මල්ලි පේන්න නෑ.

මම හොඳට ආතල් දෙනකොට අයේෂ්ට ඉන්න බෑ.. ඌ මාව උඩ දාන එක නතර කළා.. මමම ගහගන්න ගත්තා.. ඇඳ අල්ලගෙන.. අයේෂ් මාව උස්සලා පයිය ඇතුළේ තියාගෙනම නැඟිට්ටා.. මාව උස්සගෙන ගහන්න ගත්තා.. ඒකත් මාර ආතල් එකක්.. බොක්කටම වදිනවා.. අම්මටසිරි මෙයාලා.. කියාගෙන මල්ලී ඇතුළට ආවා.. අයේෂ් එහෙම්මම නතර කළා.. කොල්ලට දාඩියත් දාලා..

එහෙම්මම ඇඳට වැටුණා.. මම වොෂ් රූම් ගියා.. ගිහින් එනකොට අයේෂ්ව පෙරලගෙන මල්ලි ඇඟ ලෙවකනවා.. මමත් ජොයින්වුණා.. අපි දෙන්නම මෑන්ව ලෙවකන්න ගත්තා.. සික්ස් පැක් බොඩිය.. හම්මේ අත ගෑවත් සනීපයි.. අයේෂ් හිටපන් පොඩි වැඩක් කරන්න කියලා.. නැඟිටලා ගියා..අපි දෙන්නා බලන් ඉන්නවා අයේෂ් ආවේ අයිස්ක්‍රීම් එකත් අරගෙන.. මිනිහා අර හිනාවම ආයේ දාලා මල්ලිව ඇඳෙන් නැඟිට්ටවලා මාව ඇඳෙ පෙරලෙව්වා අර අයිස්ක්‍රීම් එක අරන් මගේ ඇඟේ වැක්කෙරුව ඒක ෆ්‍රිජ් එකට දාලා නෑ දියවෙල.. මල්ලි පටන් ගමු කියලා දෙන්නත් එක්ක අයිස්ක්‍රීම් ටික ලෙවකන්න ගත්තා.. මුළු ඇඟම පපුව බඩ බුරිය.. හම්මේ සනීපය.. සීතලත් එක්ක.

මාර ආතල් එක වල්ලට ටිකක් දාලා දෙන්නත් එක්ක හොඳට ලෙවකෑවා.. මටත් ඒක අයේෂ්ට කරන්න ඕන වුණා.. ඌටත් ඒ ටිකම කළා.. පස්සේ අයේෂ් කිව්වා ඌට දාන්න කියලා.. මල්ලි තමා මුලින්ම දැම්මේ කොන්ඩම් එකක් දාලා අයේෂ්ට ඩොගී ස්ටයිල් එකට අරින්න ගත්තා.. බොටමා තමා දැන් වැඩ්ඩා වෙලා තියෙන්නේ.. මම නැගිටලා මල්ලිට කටට දුන්නා.. කටට ගන්න ඌ රුසියනේ...

මල්ලි උඹත් දැන් දාපන් කියලා අයේෂ් කිව්වා...මං දැම්මා.. හොඳ ටයිට් හිල... මාත් ඩොගී ස්ටයිල්මයි ගැහුවේ.. පොර නියමෙට දෙනවා.. මල්ලි ඉස්සරහින් ගිහින් අයේෂ්ට කටට දෙන්න ගත්තා.. පස්සේ මටම හති වැටුණා.. පස්සේ අයේෂ් ආයේ මගේ ඇඟට ගොඩවුණා... දෙන්නම් ඇටි හැලෙන්න වගේ ඇක්ෂන් එකක් ඌ දුන්නේ.. මම ජීවිතේට මේ තරම් දීලා නෑ.. දැන් නම් පුපුරු ගහනවා.. අයේෂ් ගහන ගැහිල්ලට මට හොඳට ෆීල් වෙනවා..

ජීවිතේ පළවෙනි වතාවට එකෙක් අරිද්දී මට බඩු ගියා.. ඒකත් අතේ නොගහම.. හෙන ගොඩකුත් ගියා..මුළු ඇඟම වැහෙන්න.. අයේෂ් එළියට අරන් මගේ එහා පැත්තට ඇවිල්ලා අතේ ගහන්න ගත්තා මල්ලිත් ආවා.. මම දෙන්නවම අල්ලගෙන පයිය දිවෙන් තෙත් කරන්න ගත්තා... දෙන්නම එක පාර වගේ මගේ මූණයි ඇඟයි වැහෙන්න බඩු කන්දරාවක් යැව්වා.. මාව දෙන්නත් එක්ක එකතුවෙලා බඩුවක් කළානේ.. කියලා කියද්දී මුන් දෙන්නම පහක් දාන ගමන් බක බක ගාලා හිනා වුණා.. ඔන්න ඔහොම තමා මම අවුරුදු කෑම කෑවේ...

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :