Monday, June 14, 2021

Sepa katha

දුම්රියපොළ අසළ (At Train Station)

 


මේක දැනට අවුරුදු 5 වගේ කලින් කේස් එකක් .මම ඒ කාලේ පාමන්කඩ ඔෆිස් එකක වැඩ කලේ. මේ සිදු වීම නිසා මේ පැත්තට මාව තල්ලු උනා ටිකක් .

ඉතින් ඔන්න මම සමහර දවස් වලට 7.30 වෙනකං වැඩ ඉදලා හිටලා. එදාටත් ආව කෝච්චිය අලඅල්ලන්න , කොහෙද ලං වෙන කොටම මිසිං.

ඉතින් තව පැයක් හිටු කියලා මම ස්ටේෂන් එකේ බංකුවක වාඩි වෙලා මුහුදු පැත්තට බලන් හිටියා .

ඔයා අතරෙ මට තේරැනා කවුද පොරක් මා දිහා හොදටම බලනවා . බලන ගමන් හිනා උනා මම ත් හිනා උනා වයස 35 40 ක උස කෙට්ටු පොරක් . මම ත් ඉතින් ඒ කාලෙ 25 වගේ ඇති .

එයා මගේ ගාවට ඇවිත් කතා කලා . කෝච්චිය ගිය එක ගැන මිනිහා කතා කරන ගමන් මාව හොදටම බලනවා.

මල්ලි සිගරැට් බොනවාද අහ් , බොනවා. අය්යෙ , සිගරැට් එකක් ගහමු හා , මෙතන අවුල් නිසා බීච් එක පැත්තට යමු කිව්වා . කෝච්චි පාරෙන් එහා බීච් සයිඩ් , වැටකෙයියා ගාලක් තියෙනවා එතන පට්ට කලුවර තැනක්.

මට හිතුනා මේක හොරෙක් ද කියලා . කමක් නැහැ යමු. කියලා දෙන්න එක්ක ගියා .

එතන ඉන්න කොට ස්ටේෂන් එක පෙනුනට එතන මලාට පේන්නේ නැහැ . අය්යෙ සිගරැට් එකක් පත්තු කර ගත්තා.

මිනිහා රුවන් සිකුරිටි කෙනෙක් කලින් ආමි ඉදලා තියෙන්නේ ගෙදර කලුතර පැත්ත . මම ත් විස්තර කිව්වා . මිනිහා සිගරැට් එක මට දුන්නා බොන්න . ඒ පාර මිනිහා මුහුදු පැත්තට අල්ලාගෙන කලිසම් පාත් කරලා චූ කරන්න ගත්තා මට හොදටම පේනවා . මම ත් නිකං බැලුවා ශා හොද සයිස් එකක් නැගල නැහැ ඒත් දිගයි . ටොපා ගැහිලා තිබ්බෙ . මමටත් චූ බරයි මාත් කලිසම් පාත් කරලා දාන්න ගත්තා , මිනිහා බැලුවා ඒ දිහා හොදටම අහ මල්ලි පය්ය පොඩි නේ. මට බැලුනා ඔව් මගේ එක ඒකට වඩා පොඩී නේ.

ඔව් අය්යෙ ඔයා තරම් ලොකු නැහැ නේ කියලා මම කිව්වා . අපිට පුලුවන් ඕන්නං ලොකු කරන්න කියලා චූ කරලා ඉවර කරපු පය්ය හිමීට පොඩි කරනවා මා දිහා බලන්. මගේ ගාවට ආවා. මම ත් චූකරලා ඉවරයි . මගෙන් අවුලක් නැහැ කියලා මිනිහා හිතලා ඇවිත් මගේ එක අල්ල ගෙන ඇට වල්ල එක්ක ඇතගානවා.

මටත් ආතල් එකක් ආවා ස්කෝලේ යන කාලේ පොඩි කොලු ආතල් අරන් තියෙනවා ඇරෙන්න එහෙම සීන් එකේම නෙමෙයි මම . මට කෙල්ලෙක් හිටියා ඒ දවස්වලත්.

මූ අතගාන ගමන් පය්යේ ටොපා ගහලා,මට අතේ පාරක් දෙනවා. මූහුදු හුලන් පාර දැනෙනවා සැපට.

මට නිකං ම අත ගියා මිනිහා ගේ එකට. ඒක මරු නේ නැගගෙන එනවා නියමෙට ඒක .

මම ඒක පාත් වෙලා අතගගා බැලුවා. මිනිහා ජොක කලිසම් එක්ක පාත් කරලා තිබ්බේ.ඒක මරු ඇට දෙක හරිය විතරක් මව්ල් තියෙන්නේ අනිත් හරිය බාලා මවිල්. අතේ ගහලම ටොපා කලු වෙලා වගේ. ගැහිලා තිබ්බේ බාගෙට මගේ එක වගේ රෝසපාට එකක් නෙමෙයි . මම ටොපා ගහලා බැලුවා . මල්ලි කොහොම ද ලොකු නේද .

හ්ම් ටිකක් විතරක් නෙමේ.

ටිකක් සෙල්ලම් කරමුද කියන අතර රුවන් අය්යෙ කලිසම් ගලවලා දැම්මා . මම පාත් වෙලා ඉන්න අතඅතරම ඔන්න එහෙනම් කියලා එක පාරට මිනිහා එබුවා කටට බලෙන් ම අම්මෝ. ඒක හිර උනා . මම කවදා වත් පකක් කටට අරන් තිබ්බෙ නැහැ . ඒක අමුතු උනා නිකං රබර් එකක් කටට එබුවා වගේ මම කට ඇතුලෙ ම තියාගෙන හිටියා.

අප්පිරියක් හිතුන්නෑ මුලන් ම ටොපා හරිය ටිකක් ලෙවකාලා . පස්සේ ඒක වටේ ලෙවකාලා ටොපාගේ හිලට දිව තියලා උරලා බැලුවා . පස්සේ ටික ටික කට ඇතුලත් දාගත්තා,දැන් ටික කිරි ඇබුල් රසක් එනවා. එතකොට මරු. ඔහොම ටික උරන අතරේ ඇටදෙකත් අතගගා සැප දුන්නා තාම ජොකා තියෙන නිසා කරදරේ නිසා ජොකා පහලට දැම්මා . දැන් රුවන් ටික ටික කෙදිරියක් දානවා .

මම වල්ලෙන් එක ඇටයක් සූප්පු කරන්න ගත්තා ඇටදෙකේ මවිල් බූසිය එල්ලෙද්දී මරු ඔහොම්මම මාරුවෙන්න වල්ලයි පකයි සූප්පු කලා. මිනිහා ට දැන්ම යන්නෑ වගේ . රුවන් මාව නැගිට්ටාවලා මගේ පකත් අතගගා පුක පැත්තට මිරිකනවා පුකේ හිලට ඇගිල්ලක් දැම්මා කෙල ගාලා. මම ජොකයි කලිසමයි ගලවලා වැටකෙයියා ගහක එල්ලුවා . දැන් රුවන් පාත් වෙලා මගේ පුක පලු දෙපැත්තට කරලා හිල පාදනවා. දැන් දැන් දිව දානවා පුක් හිලට . මරු ඔහොම දිව දාලා ඇගිලි 3ක්ම පුකට අරිනවා කෙලගගා. පස්සේ .

මටත් ඇගිල්ලෙන් පුකේ අරින ආතල් එකට බඩු යන්න ලංඋනා. අය්යෙ මට යන්න වගේ. එහෙම ද ඉන්නවා කියලා රුවන් මගේ පය්ය ට අතේ පාර දෙන්න ගත්තා ටිකක් වෙලා අතේ ගහන ගමන් මගේ මූණට තොලක් දාන්න ගත්තා . හිමීට මගේ යටිතොලෙන් දිවදාල තොල උරලා තොල දානවා සැරට මගේ කෙල්ල වත් එච්චර සැපක් දෙන්නෑ අප්පා. ශා ඒ ආතල් එකට මට බඩු ගියා . රුවන එතකොට මගේ පුකට ඇගිලි 3ක්ම බස්සා පුකේ අරිනවා . බඩු ටික ඌ අරගෙන මගේ පුකවටමෙ ගෑවා. හොදට.


Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

2 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
March 13, 2024 at 10:29 PM delete

+94 72 086 6929
Talk krl ghnn free ghnn puluwn

Reply
avatar