Tuesday, June 8, 2021

Sepa katha

දානෙ ගෙදරදි මස්සිනත් එක්ක - With brother-in-law




අපේ නැන්දගේ දුවගේ ළමයගේ මාස තුනේ කිරි දානය දෙන්න ලෑස්ති කරලා තිබ්බා. මමත් ඔය වැඩ වලට උදව් වෙන්න ගියා. 

නැන්දගේ දුවගේ ඒ කිව්වේ අක්කගේ මහත්තයා හෙන හොට්. රැවුල වවලා තට්ටය ටිකක් පෑදුණු කළු උස පොරක්. ෆිට් ඇඟක් තමා තිබුණේ. මිනිහා අපේ පවුලට සම්බන්ධ වුනු දා ඉඳන් මම ලයින් ඉතින්. ඒක මිනිහට තේරුණාද නැද්ද මිනිහා ෆුල් ස්ට්‍රේට්ද කියලා මම දන්නෙත් නෑ ඉතිං. 

ඉතිං එදත් ගිහින් වැඩපළ කරන් හිටියා. මිනිහා සරමක් ගහගෙන හිටියේ. කැහැපට ගහලා. මිනිහගේ කකුල්වල මයිල් පිරිලා. පපුවෙත් එහෙමයි. රෑ දොළහට විතර මිනිහා කතා කළා. මල්ලී මල් ටිකක් කඩන්න ඕනේ යමු කියලා. අපි ඉතිං ගියා මල් කඩ කඩ ආගිය තොරතුරු කතා කර කර ඉන්නකොට මූ එකපාරම ඇහුවා 

"මල්ලී කොලුසීන් එකේ තාම ඉන්නවද" කියලා. මට නිකන් හික් ගෑවුණා. 

"මොන සීන් එකේද අයියේ" කියලා මම ඇහුවම. 

"උඹට හරියට ඇහුණනේ.. මම ඇහුවේ දැන් උඹ කොල්ලො ගහන්නේ නැද්ද කියලා.." 

"අයියා මොනවා කියනවද මන්දා.." කියලා මම බිම බලාගෙන මල්කඩන්න ගත්තා... 

"උඹයි මල්ලියි ඉස්සර කොල්ලෝ ගහලා තියෙනවනේ?" මට කිව්වේ මල්ලී ඒ කියන්නේ නැන්දගේ පොඩි පුතා. මුගේ බාල මස්සිනා. මම ඌ එක්ක ඉස්සර ඔය සිල්ලර ආතල් අරන් තියෙනවා. මං හිතුවේ පස්සේ ඌ සීන් එකේ නැතුව ඇති කියලා. දැන් අරූ ආයේ කතාව. 

"අක්කගේ බඩට ළමයෙක් ආපු දා ඉඳන් මට සෙක්ස් හම්බවුණේ නෑ බං. උඹේ මල්ලි තමා ඒ අමාරුකම් මගේ ඇරියේ. මම කොල්ලෝ ගහලම තිබ්බේ නෑ. මල්ලි තමා මාව හදලා ගත්තේ. ගෑණුන්ට හුකනවට වඩා ඒක ආතල්.." 

මම මේ ඔක්කොම ලැජ්ජාවෙන් බිම බලාගෙන අහගෙන හිටියා. 

"මේ දවස් ටිකේම ගෙදර අය නිසා ඒ ආතල් එකත් ගන්න බැරිවුණා. බැරිද මල්ලී පොඩි ආතල් එකක් දෙන්න." 

මූ සරම උස්සලා මට පෙන්නුවා. ඒක කැරි දාර සයිස් පකක්. රෝසම රෝස පාට ටොපා ගැහිච්ච පකක්. නහර බේරිලා පේනවා. මිනිහට ෆුල් නැඟලා. මේ ඔක්කොම දැක්කේ කොහොමද අහන්න එපා කලුවරේ. ලයිට් කණුවක් යට තමා මල් ගහ තිබ්බේ. මම ආයේ මොනවා කියන්නද මගේ තොල කට වේලුනා ඒක දැකලා. ඌ ආයේ මොනා කියන්නද ඒ යගදාව ඉස්සරහ මම දණින් නැමුණේ හිතන්නත් ඉස්සෙල්ලා. 

මම ටොපාට කිස් එකක් දීලා හෙමීට ලොවන්න ගත්තා. පොර ඉන්න මල්ලි කියලා. ලයිට් කණුව පස්සට ගියා. එතන බෑවුම. පස්සේ වෙල. මල් ගහට දැන් වැහිලා. පොර සරම ඔළුවෙන් පන්නලා මල් ගහේ වැනුවා. දැන් ෆුල් හෙළුවෙන්. මම දණ ගහගෙන ඒ දාර පයිය උරන්න ගත්තා. ටොපාව කටින් එකයි. හොඳට කෙළ දාලා ලෙවකෑවා අයිස් පලමක් වගේ. එළියට අරන් පයිය උස්සලා වටේටම ලෙවකෑවා. අඟල් අටකට වඩා ඇති පයිය. කෙළ වලින් නාවපු පයිය මගේ මුණ පුරා මම ගාගත්තා. ඒක අරන් මගේ කම්මුල්වලට ගහගත්තා. එතකොට අයියත් පයිය කෙළවරින් අල්ලන් මගේ මූණට ඒකෙන් ගැහුවා. 

මම කට ඇරියා දිව එළියට දාලා. අයියා මගේ ඔළුවෙන් අල්ලන් ඒක කට ඇතුළට දාන්න ගත්තා. මගේ උගුරටම බැස්සා. අයියා මට කටේ හුකන්න ගත්තා. 

"මල්ලී මට යන්න එන්නේ..." කියනකොටම මම එළියට ගත්තා. 

"දැන්ම යවන්න එපා දෙයියෝ..." කියලා නැඟිටලා අයියගේ නිපල් සක් කරන්න ගත්තා. පොඩ්ඩක් අයියව රිලැක්ස් කරන්න. නිපල් දෙකම මාරුවෙන් මාරුවට ලෙවකාලා ආයේ පයියට බැස්සා. ආයේ පයිය පොඩ්ඩක් ලොවලා ටියුන් කරපු මම ඇට දෙකට බැස්සා. කකුල් ඈත් කරවලා. ඇට දෙක දිවෙන් තෙත් කළා. පොර ඇඹරෙන්න ගත්තා. 

"අයියේ පොඩ්ඩක් අනිත් පැත්ත හැරෙන්න.." 

"ඇයි මල්ලී.." 

"හැරෙන්නකෝ" කියලා පොරව අනිත් පැත්ත හරවලා තට්ටම් ඈත් කරලා පුකේ හිලට දිව දාන්න ගත්තා. 

අයියා "හම්මෝ මල්ලී" කියලා ලයිට් කණුව බදාගත්තා. 

"අයියේ තට්ටම් දෙක අයියා ඈත් කරන්නකෝ.." කියලා මම දිව දාන්න ලෙවකන්න ගත්තා. 

"හම්මේ මල්ලී මෙහෙම සැපක් උඹලගේ අක්කවත් මල්ලිවත් මට දීලා නෑ බං..." කියලා කිව්වා.

"මල්ලි මට වඩා ජුනියර්නේ අයියේ.. මේවා අපි තියාගත්ත ගුරු මුෂ්ටි..." කියලා අයියගේ පුකේ හිල කෙළ දාලා හොඳට තෙත් කරලා ලෙවකන්න ගත්තා. ඕන හැඩි දැඩි එකෙක්ව හොඳට මෙල්ල කරන්න පුළුවන් දිව දාලා. 

"මල්ලි මට නම් දැන් නිකන්ම යයි බං.." 

"අයියේ යවන්න එපා" කියලා අනිත් පැත්ත හරවලා මම ආයේ ලොවන්න ගත්තා. මගේ ඔළුව අයින් කරලා අයියා අතේ ගහන්න ගත්තා. 

"පිස්සුද අයියේ මෙච්චර කරලා මෙහෙම කරන්න කෝ එන්න" කියලා මම ආයේ සක් කරන්න ගත්තා. 

"මල්ලි උඹ අහකට වෙයන්.. මට යන්න එන්නේ.." කියලා මගේ ඔළුව අයින් කරන්න අයියා හැදුවා. මම අත් දෙක අල්ලගෙන ඔළුව හොල්ලන්න ගත්තා. අයියා කෑගහගෙන බඩු ලෝඩ් එකක් කැරි ගංගාවක් මගේ කටේ පිටාර යැව්වා. මම එක බිංදුවක්වත් අහක නොදමා ඔක්කොම ගිල්ලා. පයියේ ඉතුරුවෙලා වැක්කෙරන ටිකත් මම දිවෙන් සුද්ද කළා. ආයේ ආයේ ටොපා පන්නලා එන ටිකත් එක්ක්ම මම ගිල්ලා. මුළු පයියම දිවෙන් ක්ලීන් කළා. 

"ඇති බං.. උඹ මට තවත් යවන්නද හදන්නේ.. උඹ නම් දෙයියෙක් බං.. මට උඹව ඕනේ බං.. ඊළඟ පාර උඹේ මේකත් ඕනේ" කියලා මගේ පුක මිරිකුවා අයියා. 

"වරෙන් දැන් යමු.." අයියයි මායි පහළට යනකොට මල්ලි එනවා. මේ මල්ලිට මුකුත් කියන්න එපා. ඌ මට ලව්. අප්සෙට් ගහයි. අයියා එහෙම කිව්වා. 

"කෝ කඩපු මල්.. මං මේ පරක්කු මොකද බැලුවා.." 

"හුටා කඩපු මල් ටික ගහේද කොහෙද.." ආයේ මම ගන්න හැරුණා.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :