Wednesday, June 9, 2021

Sepa katha

ඉස්කෝලේ කොල්ලට ගහපු හැටි (With School Boy)



මෙ සිද්දිය වෙද්දි මට අවුදු 34ක් විතර ඇති. මම ටීච් කර් 12 පන්තියට physics. දවසක් පන්තියෙ හැම ළමයෙක්ගෙම බෑග් චෙක් කරා.

චෙක් කරද්දි මම දැක්ක ලමයෙක්ගෙ බෑග් එකෙ බ්ලූ පත්තරයක පිටු වගයක් තියනව. ඒකෙ තිබුනෙ බ්ලු පත්තර ගොඩකින් වෙන් කරපු පිටු වගයක්. ඒවගෙ හැම එකෙම තිබුනෙ කොල්ලො ගහන ඒව.

මමත් හරි ආසාවෙන් කියෙව්ව. කොල්ල දැක්කම මට ප්‍රින්සිප්ල් ගාවට යවන්න දුක හිතුන. අහින්සක කොල්ලෙක්. මම ඇහුව කාගෙන්ද කියල. බලද්දි මෙව දිල තියෙන්නෙ මු එන ස්කූල් බුස් එකෙ ඩ්‍රයිවර්.

මට තෙරුනා මු ගේ කියල. මම ස්ටාෆ් රූම් එකෙ කවුරුත් නැති වෙලවක ගෙන්නල විස්තර ඇහුව. මම කිව්ව මමත් ආසයි දැනගන්න කටවත් කියන්නෑ කියල.

මූ එක්ක ඩ්‍රයිවර් සෙට් වෙනව. ඩ්‍රයිවර් බැඳපු කොල්ලෙක්. දෙන්න වැඩිය මුකුත් කරල නෑ. අත ගානවලු, කිස් කරනවලු, එක දවසක් ගල් කැපුවලු.

මෙව අහද්දි මටත් ආස හිතුන. මම ඇහුව ස්කූල් බස් එක යන්නෙ කීයටද කියල. ඒක යන්නෙ හවස 3.30ට. මු 2ට ගිහින් 3.30 වෙනකන් ඩ්‍රයිවර් එක්ක සෙල්ලම් කරනව. මම ඇහුව මාත් එක්ක ආසද කියල. මූ කැමති කිව්ව ගත් කටටම. මටත් ආසයි. ලස්සන සුදු කොල්ලෙක්.

මම කිව්ව නෙක්ස්ට් වීක් එකෙ දවසක් කියන්නම් එන්න කියල. කොල්ලා කැමති වෙලා ගියා. යන්න කලින් මම ටක් ගල ලඟට අරන් කිස් එකකුත් දුන්නා.

අපි දෙන්න සෙට්වෙන දවස අවා. මුත් කැමත්තෙන් අවා මත් එක්ක. මම එතකොට ගුරුනිවාසෙන් අයින් වෙලා නැවතිල හිටියෙ වෙන ගෙදරක. එ ගෙදරට එක්ක ගියා. මම ඇහුව ඩ්‍රයිවර්ට කිව්වද කිව්වද කියල. බලද්දි මු ඩ්‍රයිවර්ට ක්ලාස් තියනව කියල ඇවිත් තියෙන්නෙ.

මම නැවතිල ඉන්න තැනට ගිහින් දෙන්නම කෑම කෑවා. ඊට පස්සෙ මම කිව්වා වොශ් එකක් දාගන්න කියල. මූ ඇඳුන් පිටින්ම බාත්‍ රූම් එකට යන්න ලෑස්ති. මම කිව්ව අදුම් ගලවන්න ලැජ්ජ වෙන්න නැතුව මමනෙ ඉන්නෙ කියල. 12 වසරෙ උනාට පොඩි එකෙක් වගේ. කෙට්ටුයි. සුදුම සුදුයි. යන්තන් දැලි රුවුල වගේ ඇවිත් තියෙන්නේ. තොල් රෝස පායටයි. ටිකක් ගෑනු ළමයෙක් වගේ. කටහඬත් ඒ වගේ.

ඊට පස්සෙ මම ඇහුව මං ඇඳුම් ගලවන්නද කියල. කොල්ල මුකුත් නොකිය හිටියා. මම ලඟට ගිහින් ශිර්ට් එකේ බොත්තම් එක එක ගැලෙව්ව. කොල්ල ලඟ ඕඩිකොලෙන් සුවඳයි. මං ශර්ට් එක ගලවලා බැනියම පිටින් කොල්ලව බදාගත්තා. මූ සද්ද නැතුව හිටියා.

මං පස්සෙ කොල්ලගෙ කලිසමත් ගැලෙව්වා. දැං කොල්ලා බැනියමයි ජොකයි පිටින්. ලා කොලපාට ජොකෙක් ඇඳල හිටියෙ. මං මුළු ඇඟම හොඳට අත ගෑවා. මට නැගල නහුතෙට. කලිසම පුපුරන්න වගේ දැං. මං ස්ලිම් ෆිට් අඳින්නෙ. එහෙම්ම කොල්ලව දනගස්සවලා මං මගේ පයිය හරියෙ කොල්ලගේ මූන අල්ලං ඇතිල්ලුව පිස්සුවෙන් වගේ. කොල්ලට ටිකක් අපහසුයි. ඒත් කොල්ලා සද්දයක් නැහැ ඒත්. මං ඒත් හිතුවා මූ බයට ආවට අකමැතිද කියලා.

මං ඇහුවා ඇයි අකමැතිද කියලා. මූ නැහැ සර් කිව්වා. ඊට පස්සෙ මං කිව්වා එහෙනං වොශ් එකක් දාගෙන එමු කියලා දෙන්නම බාත්රූම් එකට ගියා. මාත් ඇඳුං ගලෝලා ජොකා පිටිං යන්න ලැහැස්ති වුනා. මං ඇඳල හිටියෙ දුඹුරු පාට ජොකෙක්. බාත්රූම් එකට ගියා විතරයි කොල්ලා ආයේ දන ගහගෙන පිස්සුවෙං වගේ මගේ පයිය හරියෙ මූන අතුල්ලගන්න ගත්තා ජොකා පිටිං.

යාන්තං මට ටිකක් ෆිට් උනා. මොකද මං කැමති නැහැ අකමැත්තෙං මේවා කරන්න. මං ඇහුවා මොකෝ උනේ කියලා. කොල්ල කියනව සර් අව්ලක් නැත්තං දෙයක් කියන්නද කියල. මං කිවවා කියනන් කියලා. මූ කියනාව මුගේ මූණටයි ඇඟටයි චූ කරන්න කියලා. මට පුදුමයි. මං කිව්වා ඔයාට අවුලක් නැත්තං කරන්නං කියලා.

පස්සෙ මං ජොකා ගලවලා කොල්ලව දණගස්සලා චූ පාරක් ඇල්ලුවා. උදේ ඉඳල චූ නොකර හිටිය නිසා හෙන ගොඩක් ගියා කොල්ලව නාවන්නම. කොල්ලා මූන අල්ලගෙන හිටියා. පස්සෙ එහෙම්ම මං මගේ පයිය කොල්ලගෙ කටේ එබුවා. කොල්ල දැං හොඳට කටට ගන්නවා. බාත්රූම් එකේ දනගහගෙනම. රෝස පාට තොල් වලිං හොඳට සැප දෙනවා මට.

මගේ පොල්ල 8ක් විතර තඩි කලු පොල්ලක්. කොල්ලගෙ කටෙං එකයි මගෙ පොල්ල. ඌ හෙන අමාරුවෙන් ටොපා විතරක් ලෙවකකා මට සැප දෙනවා. ටික වෙලාවකිං මං කොල්ලගෙ ඔළුවෙං අල්ලගෙන පොල්ල උගුරටම බැස්සුවා. කොල්ලා අමාරුවෙං ඉන්නවා. කැස්සත් වගේ. මං ඇතුලටම බස්ස බස්ස කොල්ලට කටේ හුකන්න ගත්තා. කොල්ලගෙ කට දෙපැත්තෙන් සෙවල බේරෙනවා. ටික වෙලාවකින් මං දැක්කා කොල්ලා ඇඹරෙනවා. කොල්ලට බඩු ගිහිං. මං ඇහුවා දැං මොකෝ කරන්නේ කියල. මූ කියන අවුලක් නෑ සර් කරගෙන යන්න කියලා.

ටික වෙලාවකින් මං පොල්ල එලියට අරං ඇට දෙක උරන්න කිව්වා. කොල්ලා දැං මාරුවෙන් මාරුවට මගේ ඇට දෙක කනවා. ඇට දෙකත් මගේ හෙන සයිස්. යටට හොඳට එල්ලෙනවා. මූ මුට පුලුවං උපරිමේට අමාරුවෙන් අත්දෙංම අල්ලගෙන ඇටදෙකටයි පොල්ලටයි හොඳට සැප දෙනවා. දැං පැය බාගයක් විතර මූ දණගහගෙන මගේ වල්ල ඉස්සරහ. මට යන්න වගේ එනවා දැං ඒක දැකලා. නවත්ත ගන්න හැදුවට බැරි උනා. එක පාරටම කැරි ලෝඩ්එකක් කොල්ලගේ මූන පුරා විද්දා. කරන්න දෙයක් නැහැ. කොල්ලට නං උපරිමේට මෝල් වෙලා. තවත් කන්න හදනවා පොල්ල.

මං නැගිට්ටවල ශවර් එක ඇරල නාන්න පටන් ගත්තා. දෙනන්ම හොඳට නාලා එලියට ආවා. ඒ එද්දි ආයේ මෝල් වෙලා මට. මං එහෙම්ම හෙලුවෙන් කොල්ලව ඇඳේ පෙරලගෙන කොල්ලගේ තං දෙක උරන්න ගත්තා. කොල්ල දැං ඇඹරෙනවා ඉන්න බැරුව. මං රෝසපාට නිපල් දෙක හොඳට කෑවා.  තොල් දෙකත් පිස්සුවෙං වගේ කෑවා.

මං දැං කොල්ලගෙ ඇඟ උඩ දපල දාලා කොල්ල මට යට වෙලා. මං කළු ඇඟපත හොඳට තියන හෙයාරි බොඩි එකක් තියන කෙනෙක්. කොල්ලා මගේ පපුව ඉඹ ඉඹ ආතල් ගන්නවා. ටික වෙලාවකින් මං කොල්ලගෙ කකුල් දෙක උස්සලා හිලට දිව දාන්න පටන් ගත්තා. කොල්ල දැං ඇඹරෙනවා. එහෙම ටික වෙලාවක් දිව දාලා මං හොඳට කෙල දාලා ඇඟිලි ගැහුවා. ඇඟලි තුනක් විතර බසද්දි කොල්ල ටිකක් කෙඳිරි ගාන්න ගත්තා.

මං හොඳට හිල පාදලා කෙල තලියකුයි මගේ ක්‍රීම් ටිකකුයි දාලා පයිය හිමීට බස්සන්න ගත්තා. මුල ටිකේදි ටිකක් අමාරු වුනා. කොල්ලා බයටත් එක්ක ටිකක් කෑහැවුවා. අනේ සර් බයයි කියලා. මං කිව්වා බය වෙන්න එපා ඔහොම තමයි තවටිකකින් හරියනවා කියලා.

ටිකකින් මං හිමීට මුලු පොල්ලම ඇතුලට බැස්සුවා. විනාඩි 5ක් විතර හිමීටම ගැහුවා. ඊට පස්සෙ ටික ටික වේගෙ වැඩි කලා. දැං මං කොල්ලගෙ ඇඟඋඩ ඉඳගෙන දිගටම කොල්ලට හුකන්න ගත්තා. හෙන වේගෙන්. කොල්ල කෙඳිරි ගගා මාව බදාගෙන ඉන්නවා.

එහෙම විනාඩි 10ක් විතර ගහලා මං කොල්ලව නැගිට්ටවලා ඩොගී ස්ටයිල් තියලා හුකන්න ගත්තා. ඒත් කොල්ලට මුල ටිකේ අමාරුයි. මං හිමීට පටන් අරං ටික ටික වේගෙ වැඩි කලා. පත පත ගගා සද්දෙට දැං කොල්ලට ගහනවා. ටිකකිං කොල්ලට අයෙම බඩු ගියා. තාම පොඩිනේ. ආතල් එකට බඩු යනවා ඉක්මනට. මං ඇහුවා නවත්තන්නද කියලා. කොල්ල කියනවා නැහැ සර් කමක් නැහැ කරන්න කියලා. එහෙම විනාඩි දහයක් විතර මං උපරිම වෙගෙන් ගැහුවා. කොල්ලට දැං මාර ටයඩ්. ඇයි දෙපාරක්ම බඩුත් ගිහිං. මං හනුමා වගේ ගහනවා. ටිකකිං මටත් යන්න ආවා. මං ඇගුලෙම බඩු යැව්වා.

දෙන්නම එහෙම්ම ටික වෙලාවක් ඉඳලා ආයේ වොශ් එකක් දාගන්න ගියා. බාත්රූම් එකේදි ආයේ නැගලා. එහෙම්ම දණ ගස්සවලා ආයේ කටට දුන්නා කොල්ලගෙ. කොල්ලත් ආයේ හොඳට කෑවා පොල්ල. ඒ ගමන නං ඉක්මනට බුඩු ගියා දෙන්නටම එකටම වගේ. පස්සෙ වොශ්එකක් දාගෙන එලියට ආවා.

මං කොල්ලව ගෙවල් ලඟටම ගිහිං බැස්සුවා. මං ඒ ඉස්කෝලෙං එනකං  කොල්ලට ගැහුවා. අර ඩ්‍රයිවරුත් එක්ක දෙන්නමත් කොල්ලට ගැහුවා. ඒ කතා පස්සෙ කියන්නං.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :