Monday, June 7, 2021

Sepa katha

ලර්නන්ස් එකේදි හම්බවුන අක්කා (The Girl I Met At Driving Learners)




එයා රිද්මි.  ගම බදුල්ල. විවාහවෙලා ඉන්නෙ කොලබට.  එයාගේ හස්බන්ඩ් පුද්ගලික ආයතනයක වැඩකරන්නෙ. එයා එයාගෙ මහ ගෙදර තමා ඉන්නෙ.  අම්ම තාත්තා එක්ක. මැරි කරල තාම අවුරුද්දයි.  

ඉතින් රිද්මි අක්කගේ හස්බන්ඩ් සති දෙකෙන් දෙකට තමා ගෙදර එන්නෙ. අක්ක ඩිග්‍රි එකෙක් කරල ජොබ් එකක් ලැබෙනකල් ඉන්නෙ. මෙහෙම ඉන්නකොට අක්කගෙ හස්බන්ඩ් අක්කට කියල තියනවා ගෙදරටම වෙලා ඉන්න එකේ ලර්නස් එකට ගිහිල්ල ලයිසන් එක ගන්න බලන්න කියල. ඉතින් එතනදී තමා මම අක්කව ඉස්සෙලාම දැක්කෙ.

එයා සුදුයි. ඇත්තම කිව්වොත් මම දැකල තිබ්බ් ලස්සනම ඇග තිබ්බෙ එයාට. එයා නිකන් මොඩ්ල කෙනෙක් වගේ. ගවුම් ඈදල තමා ලර්නර්ස් එකට එන්නෙ. කොහොම හරි එයයයි මමයි එක සෙට් එකට තමා වැටුනෙ. මටත් සතුටුයි මෙයා ලග ඉන්න පුලුවන්නෙ කියල. ඒත් ඉතිං දෙයක් කියන්න ඔනෙ. අක්කා ලස්සන උනාට උඩගුකමක් පන්ඩිතකමක් නැ. හරිම දගකාර ගති තිබ්බෙ. අපි කැම කනකොට එකපාරටම පැනල එයත් කනව. අපි ෆෝන් එකක් උනත් බලනකොට ලගට ඈවිල්ල උදුරන් බලනව. හැමෝ එක්කම හිනාවෙලා කෙලින් කතාකරන කෙල්ලෙක් රිද්මි අක්ක. 

ඉතිං ඔහොම සතියක් දෙකක් ගියා. ඈත්තටම කියනවනම් මම හැමදාම රැට අක්කව මතක් කරගෙන එහෙම තමා නිදාගන්නෙ. එයා එතරම් ලස්සනයි. හිතට වැදිල හිටියෙ. . ඔහිම ඉන්නකොට තමා මට එයාගෙන් sms එකක් ආවෙ. 

“මල්ලි. මාර්ග නීති පොත මගේ නැතිවෙලා. හෙට අහන එව ටික මට imo කරන්න පුලුවන්ද ”

ඔන්න ඕක තම මැසේජ් එක. ඉතිං එදා රැ අපි දෙන්න sms 100 විතර ශෙයා කරගත්තා. මගේ විස්තර අක්කගෙ විස්තර එහෙම. එත් කිසිම අනවශ්‍ය දෙයක් ශෙයා උනේ නැ. මම එයාට එහෙම දෙයක් කියන්න හිතුවත් එයා සැර නිසා මන් මොකුත් කිව්වෙ නැ. 

පහුවදා එයා ඇවිත් හිටියා. අම්මො. එදා නම් ඉරිසියාවෙ බැ. එය මට තැන්ක්ස් කලා මැසෙජ් කලාට. එදා අක්කයි මමයි අක්කගෙ යාලු නර්ස් අක්ක කෙනෙකුයි කලින්ම ප්‍රැක්ටිස් ඉවරකරල ටවුන් එකට ආව. මගේ කාර් එකෙන්. මම ඒ දෙන්නට යෝජනා කලා ලන්ච් එක ගමු කියල. නර්ස් අක්ක මගේ එක්ක සැහෙන්න ෆිට්. එයාට තමා මම කිව්වෙ අක්ක කැමති උනා. අපි ලන්ච් එක ගන්න අතරේ කතාඋනේ සෙනසුරාද ඉරිද ලර්නර්ස් නැතිනිසා මොකෝ වෙන්නෙ කියල. ඉතිං අක්ක කිව්ව මල්ලිගේ කාර් එකෙන් පුරුදුවෙමු කියල. මාත් හා කිව්ව. නර්ස් අක්කත් කැමති උනා. 

එදා රැ. . මට මැසේජ් එකක්වත් අක්ක දැම්මෙ නැ. මමත් පලුවෙන් හිටියෙ ඒ නිසාම මම නර්ස් අක්කට මැසේජ් කලා. අක්ක එක්ක මැසේජ් කරන ගමන් රිද්මි අක්ක ගැනත් එහෙන් මෙහෙන් ඈහුව. නර්ස් අක්ක කියනව මම රිද්මි දිහා බලනවලු නිතරම. ඇයි මොකො අක්කව ඔනෙ වෙලා වත්ද කියල අහනකොට මගේ පපුව පිච්චිලා වගෙ ගියා. මම නැ නැ කියල කිව්ව. එත් නර්ස් අක්ක කිව්වෙම මගෙ හිතේ අක්ක ගැන මොනහරි අදහසක් තියනව කියල. මම නැම කිව්ව. අක්ක කිව්ව ඔනෙනම් රිද්මි අක්කට කියන්නම් කියල. මම එයාගෙන් බැගැපත්වෙලා ඉල්ලුවා එහෙම කරන්න එපා. තව සති දෙකයි අපිට තියෙන්නෙ. අක්ක තරහ වෙයි කියල. 

ඔන්න ඔහොම දවස් දෙක තුනක් ගෙවිල ගියා. මගේ කර් එකෙ ඩ්‍රයිවින් පුරුදුවෙනකොට මන් front mirror එකෙන් අක්ක දිහා බලනවා. මාරයි. පිස්සු වගේ මට දැං නම්. අහන්නම කියල හිතුන. ඒත් මන් හිත පාලනේ කරගත්තා. 

එදා රැ රිද්මි අක්ක මැසේජ් කලා. මං හිතන්නෙ අක්කත් පාලුවෙන් හිටියෙ. මොකද එයාගෙ ෆෝන් එකෙ උනත් පිරිමි ලමයින්ගේ නම්බර්ස් එකක් වත් නැ. හිටිය එකම පිරිමි නම්බර් එක මගෙ. එදා අපි හුග වෙලා චැට් කලා. අවසානෙ එයා කැමතිම සින්දුව, කැම, එයාගෙ ලග්නෙ, එයාගෙ කැමතිම අදුම් වගෙ දෙවල් මන් අහගත්තා. එදා රැ 12 විතර වෙනකල් අපි ඇහැරල. පහුවදා මම යන්න ටිකක් පරක්කු වෙලා. ලමයි ඔක්කොම ලර්නර්ස් වැන් එකට නැගල. මම එබිල බලනකොට අක්ක අතක් තියාගෙන මට සීට් එකක් අල්ලගෙන. එදා මට එයා ගැන පුදුම ආදරයක් ඇතිඋනා. අන්සතු මලක් උනාට . එදා එයා මම එක ලගින්ම ගියෙ. එහෙම දවස් 4,5 ක්ම අපි සීට් අල්ලගෙන ගියෙ. ඒත අක්කගෙන් අහන්න බයයි. මේක ෆ්‍රෙන්ඩ් ශිප් එකක් වගේනෙ.

කොහොම හරි එක දවසක් අක්ක කිව්ව, අයියලගේ මහගෙදර යන්න වෙනව. එයා යනව බස් එකේ කියල. මම කිව්ව මොකුත් හිතන්නෙ නැත්තං අක්කව කර් එකේම ගිහින් දාන්නම් කියල. ඒත් අක්ක ඒකට අකමැති උනා. මොකද ටවුන් එකේ ඉන්නෙ ඔක්කොම වගේ එයාලගේ ෆැමිලි එක අදුරන අය. ඒනිසා ප්‍රශ්නයක් වෙයි කිව්ව්. මන් කිව්ව එහෙනම් මගට ගිහින් දාන්නම් කියල. එකටත් එයා බැ කිව්ව. මම ට්‍රයි කලේම එක්කන් යන්න. අක්ක එදා ඉදල දවස් 3 පිට පිට ලර්නර්ස් ආවෙ නැ. මහ පාලුවක්. නර්ස් අක්ක එ අතරේ මට ගැස්සිලා යන දෙයක් කිව්ව. 

”මල්ලි. ඔන්න මම වැඩේ ගානට අහල තියෙන්නෙ. ඔන්න මට දෙන්නම හොද පාටි එකක් දෙන්න ඕනෙ ” කියල. 

එතකොට නර්ස් අක්ක රිද්මි අක්කට කියල මම අක්ක ගැන ආදරෙන් ඉන්නෙ. අහගන්න බැරුව කියල. මට තරහක් ආවත් හිත යටින් මාර ගැම්මක් ආවෙ. මොකද අක්කලා දෙන්න මම ගැන කතා වෙනවනෙ. අනික එහෙම කිව්ව කියල රිද්මි අක්ක මගේ එක්ක තරහවෙලත් නැනෙ. මට එ වෙලාවෙ තේරුනා රිද්මි අක්කව දාගන්න පුලුවන් කියල. එනිසා මම පුල පුලා බලන් හිටියෙ එය එනකල්. . 
ඔන්න දවස් 4 කට පස්සෙ රැ එයා මට මැසේජ් කලා. එදා මම රැ කාර් එකට ඇවිල්ල පන්දර 3 වෙනකල් විතර sms 1000 විතර කලා. අපි සින්දු කිව්ව. කොල්ස් ගත්තෙ නැ. එයා ගෙදර නිසා. ඒ උනටාට හුගක් sms කලා. 

පහුවදා එයා එනකොට පරක්කු වෙලා. මම අත තියන් එයාට සීට් එකක් අල්ලන් හිටියෙ. අක්ක දගකාර බැල්මක් දාල good morning හැමොඉටම කියාගෙන නැග්ග.

එදා ලර්නර්ස් ඉවර උනේ 11. 30 ට. අක්කල දෙන්නම දාගෙන මම කර් එකේ බස් එකට දාන්න යනකොට නර්ස් අක්ක කලින් බැස්ස. බහින ගමන් එයා මට මගේ ෆෝන් එක බලන්න කිව්ව. අක්කට හොරෙන් වගෙ. මම බැලුව. නර්ස් අක්කගෙන් එස් එම් එස් එකක්.
 
“ඔන්න අද තමා චාන්ස් එක. මන් ඉඩ දීල බැස්ස. දැන් ඉතින් ඔයාගෙ අතේ තමා. ”

මම බලනකොට රිද්මි අක්ක ග්ලාස් එකෙන් එලිය බලන්. එයා පිටිපස්සෙ සීට් එකේ. මන් ඉස්සරහට එන්න්න කිව්වට ආවෙමනැ. මම අක්ක්කට කිව්ව ටිකක් කතාකරන්න ආසයි අක්ක අපි ඉමුද ටිකක් කියල. එයා වොච් එක දිහා බලල හා කිව්ව. මම කාර් එක කවුරුවත් නැති පාරකට දාල නතර කලා. මන් ඉස්සරහ සීට් එකේ. එයා පිටුපස්සෙ. එයා බැග් එකෙන් ඈපල් ගෙඩියක් අරන් මට දික් කලා. ආ. මේක ඔයගෙ. මන් එනකොට කොලඹින් ගත්තෙ ඔයාට කිව්ව. මන් ඒක ගන්න ගමන් එයාගෙ අත අල්ලගත්තා. එයා ආපහු ඇද්දත් මන් තදින් අල්ලන් හිටියෙ. 

“මරන්නද හදන්නෙ ” එයා තරහින් වගේ ඇහුව. මන් දැක්ක මන් අල්ලපු ටිකට එයාගෙ අත රතුවෙලා. 

“එන්නකො ඉස්සරහට.“ මන් එයාගෙ අත අල්ලගෙන ම කිව්ව. 

“බැහ්. පිස්සුද. මාව ගෙදරින් එලවයි කවුරුහරි දැක්කොත්” කියල එයා ජනෙල්ලෙන් එලිය බලන් කල්පනා කරන්න්න ගත්තා. මම අත අතැරල පිටිපස්සෙ සීට් එකට ගියා. එයාගෙ ලගට. 

“අක්ක. මට සමාවෙන්න. ඒත් මට බැ මේක තවත් හිතේ තියන් ඉන්න. මම මැරෙන්න උනත් ලැස්ති. අක්කට මන් හුගක් ආසයි. . අදරෙයි. ”

කියනකොට එයාගෙ තොල් දෙක වෙවුලන්න වගේ ගත්තා. එයා බිම බලගෙන හිටිය. මොකුත් කිව්වෙ නැ. මන් ඒ අවසරෙන් එයාගෙ බෙල්ල කිස් කලා. මාරම සුවදක්මලක් වගෙ. එයා මගේ වම් කකුලෙ දනහිසෙන් අල්ලගත්තා එයාගෙ ඈගිලිවලින් මිරිකගෙන වගෙ.
 
“මට බයයි. ” අක්ක කෙදිරිගැවා. 

මන් ඇහුව හොටෙල් එහෙකට යමුද කියල. අක්ක කිව්ව බැ කියල. මන් එහෙම් කියනකොටම එයාගෙ ලිප්ස් දෙක කිස් කරන්න ගත්තා. එයා මගෙ අතක් අල්ලගෙන ඉඩ දීගෙන හිටියා. මම එයාව කිස්කරන ගමන් එයාගෙ ගවුම යටින් කකුල් දෙක අල්ලන්න ගත්තා. එයා මගේ ඔලුවට අත තියගෙන හිටියා. මෙහෙම විනාඩි 5 වගේ හිටියහම මගෙ පොල්ල උපරිම ලොකුවෙලා තිබුනෙ. මම අක්කගෙ අතක් අරන් පොල්ල උඩින් තියාගත්තා. අක්ක හිමින් ඒක අල්ලන්න ගත්තා. මම අක්කව තදින් කිස් කලා. එයාගෙ ගවුම නිසා කුක්කු දෙක උරන්න බැ. කාර් එකේ නිසා. ඒත් මන් ගවුමට පිටින් එව මිරිකුවා. අක්ක ඈස් පියාගෙන මට ඉඩදීල හිටියා. මම අක්කව සීට් එකා හාන්සි කෙරෙව්ව. එකරල වට පිට බැලුව. පාරෙ කවුරුවත් නැ. මම එයාගෙ පැන්ටි එක ගලවලා කකුල් දෙක ඈත් කරගෙන pussy එක ලෙවකැවා. අක්ක පිස්සියෙක් උනා. එහෙම විනාඩි දෙකක් විතර උරනකොට අපිට ඇහුන ඈතිං වාහන සද්දයක්. 

මම ටක්ගාලා ඈතුලෙන්ම ඉස්සරහ සීට් එකට පැන්න. අක්ක ගවුම හදාගෙන පැන්ටි එක පර්ස් එකට දාගත්තා. පන්සලක එනවුන්ස් එකක්. ඒක එතනිනයන්න විනාඩි 10 විතර ගියා. ඒත් මගේ පොල්ල තාම නැගල. මන් ආපහු අක්කගේ සීට් එක ලගට ගියා. ගිහින් මගේ කලිසම ගලවලා පොල්ල එලියටගත්තා. 

“අම්මො” අක්කට එකපාරටම කිය උනා. මම එයාගෙ අත අරන් තියාගෙන අතෙ ගසසව ගත්තා. ඒ අතරෙ එයාව ලිප්ස් කිස් කලා. එයා මගෙ දිහා රවල වගෙ බලල “මේකෙ බෙහෙත් ගානවද මෙච්චර ලොකු” කියල ඈහුව. ඒ අහල අනික් අතෙන් මගෙ බෝල්ස් දෙක මිරිකන ගමන් අතේ ගැහුව. මට ඉන්නම බහැ.
 
මම එයාගෙ බෙල්ල කිස්ස්කරනගමන් “උරන්න කෝ අක්ක” කිව්ව.

එයා වටපිට බලල මගෙ එක කටට ගත්තා. අම්මො. අක්ක ඒක හොදට දන්නව. ඒකෙන් බාගයක් වගෙ තමා එයාගේ කටට යන්නෙ. එ ටික එයා උපරිමෙන් ඉරුවා. එතකොටම නර්ස් අක්කගෙන් sms එකක් ආවා. 

“රිද්මි අක්කත් උබට කැමති. i wish you two are happy today !” කියල. 

මම ෆොන් එක සාක්කුව දාගෙන වට පිට බැලුවා. අව්ලක්ම නැ. අක්කව අයින් කරල කලිසම ගලවලාම දාලා අක්කව දිගා කෙරෙව්ව. නිලියක් වගේ එයා. මගෙ ලග දැනුත් ෆොටො තියනව. දාන්න බැනෙ. දැම්මොත් ඔයාලටත් ඉකි ගැහෙයි. 

මම අක්කගෙ ඔලුව පැත්ත්ට මගෙ පයිය එන්න දාල එයගෙ පුසි එකට මම ඔළුව තියාගත්තා. එයගෙ ශේව් කරල හාර්ට් මාක් එකක් එනවිදියට තමා එයා කට් එකක් ගහල තිබුනෙ. අක්කගෙ කටට මම බස්සවන ගමන් එයගෙ එක කෙල ගහ ගහ ලෙවකැවා. පස්සට කෙල යන කොට එවත් ලෙවකැවා. ජූස් හුගක් යන්ව. එයාට. 

මම ගහනකොට එයාට කෙල වැක්කෙරෙනවා. උරනව හොදට. ඔහොම ටිකවෙලාවක් ගහනකොට එයා දගලන්න ගත්තා. මන් දැනගත්තා එයාට යන්න එන්නෙ කියල. මම නැගිටලා එයාගෙ කකුල් ඈත් කරල පයිය දැම්ම. විනාඩි 5 විතර උපරිමෙන් ගැහුවා. 
එයා එක පාරම මාව බදාගෙන මගේ අත හැපුවා.

“මල්ලිහ්. . ම්හ්හ්හ්හ්හ්හ්. පන….” කියාගෙන සීට් එකේ හාන්සිඋනා. 

මම ගැහිල්ල නැවැත්තුවෙ නැ. මං ගැහුව හොදටම. මට ආසයි අස්සෙම බඩු යවන්න. ඒත් මේකි පව්නෙ…

මම පයිය එලියට අරන් එයගෙ කටට දුන්නා. එයා ඉරුවා. මගෙ බඩු යන්නම එනව. එයා පයියා අහකට කලා. මට නතර උනා. 

“ඈයි. . ? ” මම ඈහුවා. 

“බොන්න බැ. බීල නැහැ කිව්ව” රිද්මි අක්ක. 

මම එයාව දිගාකරවලා ගහන්න ගත්තා. අන්තිමේට එයාගෙ එක අස්සෙම මගෙ බඩු… එයා මාව බදාගෙන හිටියා විනාඩියක් වගෙ. ආපහු වාහන සද්දයනක් ආව. අපි ඈදුම් ඈදන් එතනින් පිටත් උනා…

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :