Wednesday, July 19, 2023

Sepa katha

යලුවගේ මල්ලිගේ බඩුවක් වීම



මේ සිද්දිය වෙනකොට මට වයස 34. මම සමන්. මේ සිද්දියට සම්බන්ධ අනික් කෙනා අංජන. මගේ යාලුවා කුමාරගේ මල්ලි. මගේ යාලුව කුමර බැදලා වයිෆ් ළමයි ඒක්ක පිට රටක ඉන්නෙ. අංජන මල්ලි බැදලා ඉන්නේ. අංජන මල්ලිට වයස 31. එයගේ දෙවෙනි බබා ලැබෙන්න වයිෆ්ව එයාලගේ මහා ගෙදර යවා තිබෙන කාලෙක සිද්ද  වුන දෙයක් මේක.


දවසක් මම වැඩ කරපු තැන වැඩකට ටිකක් දුර යන්න වුනා මට. ඉතිං එදා මම එනකොට ෑරී 8.30 ට වගේ. මම බස් එකේ ඇවිත් හන්දියෙන් බැහැලා තවත් බස් එකක යන්න ඕන. ඒ වෙලාවට බස් අඩුයි. මම බස් හොල්ට් එකට වෙලා ඉන්නකොට එෆ් ඉසඩ් බයික් එකක් නැවැත්තුවා මගේ ලගටම කරලා. බයික්කාරයා හෙල්මට් දාලා නිසා එකපාරට අදුරගන්න බෑ. ඒ කොල්ලා සරමක් ඇදගෙන ටී සර්ට් එකක් ඇදලා හිටියේ. නගින්න මම ගිහින් දාන්නම් කියලා කිවුවා. ගොඩක් දවසට හන්දියේ ඉද්දී කවුරු හරි ගමේ කෙනෙක් ගියොත් මාව ගෙදරට දානවා ඉතිං වැඩිය හිතුවේ නෑ අදුනගත්තේ නැතත් මම නැග්ගා බයික් එකට. නැග්ගට පස්සේ කොල්ලා ගාවින් මෝල් වෙලා යන සුවදක් ආවා. 


මමත් බයෙන් බයෙන් පොඩ්ඩක් කොල්ලගේ සරමට උඩින් කලවා හරියෙන් අත තියාගෙන ගිා. කිලෝමීටර් දෙකක් වගේ ගෙදරට යන්න තියෙන්නෙත්. යනගමන් මම පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ මගේ අත ඉස්සරහට කලා. ඊට කලිනුත් එහේම කරලා ගමේ කොල්ලෝ කීහිපදෙනෙක්ගෙන් පොඩි පොඩි ආතල් අරන් තියෙනවා මම. ටිකක් දුර යද්දි මගේ අත කොල්ලගේ පොට්ටනිය හරියේ අත ගෑවෙන ගානට ආවා. එක පාරට මේ යකා බයික් එක නැවැත්තුවා බැහැපිය පොන්නයා කියලා. මම ගොඩක් බය උනා ඒකට මම වයස 34 උනාට ශරීර ප්‍රමානයෙන් පොඩියි. කොල්ලා උස මහත කොල්ලෙක්. මේ යකා මට බැනලා බස්සලා ඌත් බැස්සා හෙල්මට් එක ගලවන ගමන්. ඈ පොන්නයෝ තොට හුකෝගන්න ඕන වෙලාද කියලා හෙල්මට් එක ගැලෙවුවම තමයි මට දෙලොව රත් වුනේ. කුමාරයගේ මල්ලි අංජන මට උන්හිටි තැන් මතක නෑ. ගොලු වෙලා වගේ හිටියා බිම බලාගෙන. 


එහෙම ඉද්දි අරූ ආයෙත් බනිනවා මට දැන්නේ තේරෙන්නේ තෝ ඇයි බදින්නේ නැතිව ඉන්නේ කියලා. පොඩ්ඩක් ආරන්චි උනත් තෝ කොල්ලන්ගේ කටට ගන්නවා කියලා විශ්වාස කලේ නෑ. කැරි පොන්නයා හිටපන්කෝ මම අපේ අයියටත් කියනවා තො ගැන. ගමේ උන්ටත් කියනව කැරි පොන්නයා. තොට හොද වැඩක් කරන්නම් කිය කියා බනිනවා. මට දැන් බයටම ගොත ගහනගමන් අනේ මල්ලි එහේම කරන්න එපා කියන තැනකට වදින්නම්, අනේ කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්, කාටවත් කියන්න එපා. ඔයා කියලා නොදැන එහෙම කලේ කියලා වැන්දේ නැති ටික විතරයි. ආ තො ඒ කියන්නේ තෝ මම නැතිව වෙන එකෙක් වුනානම් ඌට කියලා හුකෝගන්නවා කියලානේ. හරි නැගපන් පොන්නයා බයික් එකට කියලා කොල්ලා ආයෙත් හෙල්මට් එක දාගෙන බයික් එකට නැග්ගා. 


නැගලා මගෙන් අහනවා ගමේ කාත් එක්කද තව සෙට් වෙලා ඉන්නේ කියලා. මම අන්ජන මල්ලිට කාටවත් කියන්න එපා කියලා බයේ ගැහි ගැහි කිය කිය අඩනවා. මු මගුල් අහනවා. තෝ මම කියනදේ කරනවද එහෙනම් දැන් යමන් අපේ ගෙදර ගෙදර කවුරුත් නෑ, ගෑනි ගමේ ගියා මගේ වැඩේ කරගෙන ගිහින් දාන්නම් කියලා අපේ ගෙවල් පහු කරගෙන කිලෝමීටරයක් වගේ ගිහින් තවත් පාරවල් දෙකකින් හරවලා ගෙදරකට ආවා. දැන් බැහෑලා වරෙන් ගේ ඇතුලට එහෙම කියලා සරමත් කහැපොට ගහගෙන කොල්ලා හෙල්මට් එකත් ගලවලා දොර ඇරලා ගෙට ගියා මමත් සපත්තු ගලවලා බයෙන් බයෙන් ඇතුලට ගියා.


ගේ ඇතුලට ගිය ගමන් මල්ලි දොර නිකන් වැහුවා වහලා ගිහින් පුටු සෙටි එකේ වාඩි වෙලා මට කිවුවා ඔක්කොම ඇදුම් ගලපන් කියලා. මම බෑ කිවුවම මට කනට එකක් ගැහුවා කැරි පොන්නයා මම කියන දේ කරපන් නැතිනම් තෝව මම නැති කරනවා කියලා. මම බයෙන් බයෙන් ඇදුම් ගැලෙවුවා. අනේ මල්ලි කාටවත් කියන්න එපා කිය කියා ඇදුම් ගලවලා දාලා, මගේ පොල්ල හරිය අතින් වහාගෙන මම හිටගත්තා. මල්ලි කිවුවා දැන් පොන්නයා දොර ගාවට ගිහින් දන ගාගෙන වරෙන් මම ඉන්න තැනට කියලා කිවුවා. මම කියපු විදියටම දොර ගාවට ගිහින් දන ගාගෙන බල්ලෙක් වගේ අන්ජන මල්ලි ලගට යන ගමන් අන්ජන කියනවා තෝ අද ඉදන් මගේ පොන්න වේසි. තෝ මම කියන උන්ට කියලා හුකෝගන්න ඕන. හරිද පොන්නයෝ ගගා බනිනවා. 


අනේ මල්ලි වෙන අයට කියලානම් බෑ කියද්දිම ලගට ඇවිත් මගේ පුකට පයින් ගැහුවා වැටෙන්න. මම කියන දේ කරපිය වේසි කියලා ගහලා අයේත් ගිහින් සැටි එකෙන් වාඩි වෙලා වරෙන් දන ගාගෙන කියලා කිවුවා. මම දන ගාගෙන අන්ජන මල්ලි ලගට ගියාම දැන් තෝ මගේ සරම ඇතුලට රින්ගලා ජොකා පිටින් ලෙවකාපිය කියලා. මමත් ඒකට ගොඩක් ආස නිසා ඉක්මනින් එයාගේ සරම ඇතුලට රින්ගලා ජොකා ඉම්බා. 


එකෙන් ආව වල් සුවද. කොල්ලට නැගලා චූ සුවදයි කොල්ලගේ ෆ්‍රී කම් සුවදයි එක්ක මාත් උපරිම මෝල් වෙලා කොල්ලගේ ජොක පිටින් හොදට ලෙවකෑවා කොල්ලගේ මුලු වල්ලම. කොල්ලට සැප වැඩි වෙලා කෙදිරි ගානවා. මගෙන් අහනවා පොන්න වේසිට මතකද මාත් එක්ක අපේ පන්තියේ හිටිය සච්චනයව. මට උත්තර දෙන්න සිහියක් නෑ මුගේ ජොකා ලෙවකනවා ඇරෙන්න. මූ එක පාරට නැවිලා මගේ පුකට් එකක් ගහලා තොගේ මිනිහා මම අහන දේට උත්තර දෙන්න තෝ දන්නේ නැතිද පොන්න හුත්ති කිය කියා බනිනවා. 


මම ඉක්මනින් ජොකා ඇතඇරලා මට මතකයි කියලා කිවුවා. එහෙම බෑ පොන්නයෝ තෝ මට කතා කරන්න ඕන මගේ මිනිහා කියලා අයෙත් ගැහුවා පුකට රිදෙන්නම. ඒ කරලා පොන්නයා දැන් තො මගේ ජොකා ගලවලා තොගේ පක වටේ ඔතාගෙන කටට ගනින් පොන්නයා කියලා කිවුවා. මාමත් ඒ කියපු විදියට කලා එයා පොඩ්ඩක් ඉස්සිලා ජොකා ගලවන්න පහසු කලා. කරලා ඒ ජොකාව අයෙත් ඉබලා මගේ පොල්ල වටේ ජොකා ඔතාගෙන අන්ජන මල්ලි ගේ කටට ගන්න අතරේ මල්ලි සච්චනට කෝල් එකක් ගත්තා. ඒ සච්චා උබ කොහේද ඉන්නේ අහ් වරෙන් අපේ ගෙදර සැපකට කියලා කෝල් එක කට් කලා. මට අනික් පැත්තෙන් කතා කරන එක අහෙන්නේ නෑ ඒත් තේරුනා අද මට බබා හම්බෙනවා කියලා. මුන් වයස නැති වුනාට හොදට ඇගපතහැදිලා තියෙන කලුවට කලුවේ ඉන්න ජඩ කොල්ලෝනේ. කමක් නෑ දැන් ඉතින් මට මූ කියන විදියට ඉන්න වෙන නිසා ඉවසන් ඉන්නවා කියලා හිත හදාගත්තා.


ටික වෙලාවක් අන්ජනගේ ‌පොල්ල කකා ඉද්දි දැන් මගේ ඇට දෙක ලොවපිය ලොල්ලෝ කියල කිවුවා. මම  පකයි ඇටයි ලෙව කන්න ගත්තා. ටොපා ගැහිච්ච කලු දාර පකක් තියෙනවා මූට. ඇට දෙකත් ගොඩක් ලොකුයි. කොහෝම හැදිලද මන්දා ඒහෙම. මුගේ සරම ඇතුලේ ඉදන් පක ලෙවකනකොට එලියෙන් බයික් එකක් නැවැත්තුවා ඇහුනා. මම බයට සරම ඇතුලෙන් එලියට එන්න හදද්දි අන්ජන එන්න දුන්නේ නෑ පක එබුවා කටේ. ඔලුව හිර කරගත්තා. මට හුස්ම ගන්නත් බෑ මුගේ පයිය මගේ උගුරේ. 


කවුරු හරි ආව කෙනා අන්ජුවෝ කියලා කතා කලා අන්ජන කිවුවා ඌට දොර ලොක් කරලා නෑ ඇරගෙන වරෙන් කියල. කිවුවම ආව කෙනා ගෙට ඇතුල් වෙලා දොර වැහුවා. දර වහලා අන්ජනගෙන් අහුවා මොකද බන් මේ ඇදුම් වගයක් බිම කියලා. එතකොටනම් තේරුනා ඇවිත් ඉන්නේ වෙන කවුරුවත් නෙවෙයි සච්චන මල්ලි. අන්ජන කියනවා පොන්නයෙක් හම්බුනා වරෙන් කියලා සරමට උඩින් මගේ ඔලුවට තට්ටුවක් දැම්මා. 


අප්පට උබ කවදද බන් කොලු සීන් එකට සෙට් උනේ ඊයා බන් උබට පිස්සුද හුත්තෝ ලොල්ලෝ ගහන්නේ. උබ මේ වටේ ගම් කියක ගෑනුන්ට හුකනවද බන්. එච්චර ඉදලත් මොකටද බන් පොන්නයෝ ගහන්නේ. රටේ ගෑනු නෑ වගේ කියලා අරු අන්ජනයට බනිනවා. මට ආයෙත් බය හිතුනා. අන්ජන කියනවා මටත් මූ බයික් එකේදි පොල්ලට ටච් එක දෙද්දි එහේම හිතුනා බන්. මේ පොන්නය විශේශයි හැබැයි. මූ වගේ ගෑනුන්න්ටත් බෑ බන් කටට ගන්න. අංජන කියනවා. 


මම හිතුවේ සැපක් කියද්දි බඩුවක් කියලා උබ ඕන හුත්තක් කරගනින් ඔය පොන්නයා එක්ක මම යනවා කියලා දොර ඇරියා සච්චනයා යන්න. ඒ වෙලාවෙම අන්ජන අහනවා උබට මතකද උබට ස්කෝලේ 11 දී ප්‍රිෆෙක්ට් කෙනෙක් අර කෙල්ලෝ ගොඩක් ඉන්න තැන බැන්නා කැත විදියට පොලිමට යන්න දන්නේ නෑ කියලා. ඔව් ඔව් කොහෝම අමතක කරන්නද බන් මම ලයින් දාපු බට්ටිත් හිටියනේ බන් එතන මොකාද උගේ නම සමනා ඒකා එදා මට කෑ ගහපු එකෙන් බට්ටි එක්ක සෙට් වෙන්න බැරි උනානේ පුදුම තරහක් එන්නේ බන් ඒවා මතක් වෙද්දි. 


එහෙම කියද්දිම අන්ජ්න සරම පොඩ්ඩක් උස්සලා මගේ පුක පේන විදියට එහේනම් අද මේ පුකට පාරක් ගහලා පල කියලා. අෆ්ෆට ඇත්තට මේ ඉන්නේ ඌද කියලා අහන ගමන් ආයෙත් ඇරපු දොර වැහුවා. වහලා ටිකකින් මට පුකට පාරක් වැදුනා පොන්නයා තොගේ පුක රෙන්න බැරි වෙන්න කිම්බක් කරනවා අද කියලා. මට බයයි ආශාවයි දෙකම නිසා ඉක්මනින් දගලලා අංජනගේ සරම ඇතුලෙන් එලියට ආවා. සච්චනයා ඒ එක්කම ගැහුවා කනේ පාරක් මාව අංජනගේ ඇග උඩට වැටුනා. මාව වැටුන ගමන් තදින් මාව අල්ලගත්ත අංජනයා මගේ පුක ඉස්සිලා තියෙන විදියට තියලා තද කරගත්තා මට හෙල්ලෙන්න බැරි වෙන්න. 


ඒ වෙලාවේ සච්චන මගේ පුකට ගහනගමන් එක පාරටම ඇගිල්ලක් එබුවා. අවුරුද්දකින් වගේ ඇරගෙන තිබුනේ නැති නිසා හිල වැහිලා වගේ. මට ගොඩක් රිදුනා මට කෑ ගැහුනා. එතකොටම අංජනයා මගේ කට වැහුවා අතින්. පොන්න වේසි තොගේ පුක කිම්බක් කරනවා අපේ පකවල් දෙකම ඔබලා යවන්නේ තොට ඇවිදගන්න බැරි වෙන්න. කෑ ගැහුවොත් තොටම තමයි ලැජ්ජාව කියලා, සච්චනයා උබේ ජොකා දීපන් මුගේ කටේ ඔබන්න කිව්වා. සච්චන අඳං හිටිය බොටම ගලෝලා ජොකත් ගලෝලා දුන්නා.  අංජන මල්ලි ස්ච්චනගේ ජොකා මගේ කටේ එබුවා කෑ ගහන්න බැරි වෙන්න. ඒ ගමන් මුන් දෙන්නා මගේ පුකට ඇගිලි ඔබනවා මට රිදෙනවා කෑ ගහන්නත් බෑ. මම දැන් අඩනවා මාව සෙටි එකේ දිගා කරපු අංජන මගේ පුක පැත්තට ගිහින් කෙල පාරක් ගහලා අගිලි ගහනවා. 


ඒ අතරේ සච්චන මගේ මූන උඩට ඇවිත් කටින් ජොකා අයින් කරලා උගේ පක එබුවා මගේ කටේ උගුරට යනකල්ම. ඒ අතරේ අංජන මල්ලි උගේ දාර පකේ ටොපා ගාවනවා තෙරේනවා මට බලන්න විදියක් නෑ ඒත් ඉවසන් ඉන්න වෙනවා මගෙත් ආශාව වැඩි වෙලා දැන් රිදෙන අමාරුවට වැඩිය. මුන් දෙන්නට කියලා ඇරගන්න අමාරුව වැඩියි. 


අංජන මල්ලි සච්චනට කිවුවා මේ පොන්නයගේ අත්දෙකෙන් අල්ලපම් කියලා සච්චන අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන උගේ පයිය මගේ කට ඇතුලටම එබුවා අනික් පැත්තෙන් අංජන මගේ කකුල් දෙක කරෙන් තියාගෙන පුක උඩට හිටින්න තියලා එක පාරටම උගේ දාර පක එබුවා මගේ හිලේ මට රිදිල්ලට කදුලු පැන්නා. දැන් සනීපද වේසි තොට මේක කරගන්න නේද ඕන වෙලා තිබුනේ කියලා අංජන මට අරිනවා. එතකොට ස්ච්චනයා මගේ කටට උගේ පුක ‌ඇටදෙක ඔබලා ලෙවකාපිය පොන්නයා කිය කිය මට බනිනවා. ඒ වල්ලත් ලෙවකලා අරුගේ අරින එකේ ආතල් එකත් විදගෙන ඉන්නකොට අයේ සච්චනයා උගේ පොල්ල එබුවා මගේ කටේ. 


ටිකකින් මගේ කටෙන් පක අයින් කරලා මගේ කටට කෙල ගහනවා සච්චනයා. ඒත් අංජන පුකේ අරිනවා කැරි පොන්නයෝ උබ අපේ හුජ්ජ නාපන් කියලා බනිනවා. උබව වේසියෙක් කරනවා අපේ උන්ට කියලා පොලිම් දානව වේසියේ කිය කියා අරිනවා. අංජන කියනවා සච්චනයා මුගේ හිල හිරයි බන් අයේ මේ වගේ හිරට හිලක හුකන්නේ කාලෙකින්. ආතල් වරෙන් උබත් මේකට ඔබපන් කියලා මාව වඩාගත්තා. මම ආයෙත් අඩන්න ගත්තා අනේ මල්ලි එහෙම කරන්න එපා මම මැරෙයි මගේ පුක ඉරෙයි එහෙම කරන්න එපා කියලා. 


ඒකටනම් ඇත්තටම බය උනා. අංජනයා උස්සන් ඉද්දි සච්චනයා මගේ පුකට ගහනවා තොගේ පුක කිම්බක් වගේ කරලා යවන්නේ අද දෙකම එකට බස්සනවා. තොගේ පොන්න කිම්බේ බලපිය පොන්නයා තෝව අපි සේල් දානවා කිය කිය සච්චන මගේ පුකට උගේ පයිය තියලා බස්සන්න හැදුවා. මට රිදෙනවා මම දගලනවා. ඒත් සච්චනටත් පක ඔබන්න බැරි උනා. අයෙත් අංජනයාම වඩාගෙන මට ඇරලා ඇරලා බිමින් තිබ්බා. මට බල්ලෙක් ඉන්නවා වගේ ඉන්න කියලා දන්ගස්සවලා අංජන මල්ලි අයෙත් පුකේ අරින්න ගත්තා. ඒ ගමන් ඉස්සරහින් ස්ච්චන පයිය කටේ ඔබලා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලන් තද කරන් ඉන්නවා. 


ඒ අතරේ අංජනට කැරි ගියා මගේ හිල ඇතුලෙම. මරු බන් ස්ච්චෝ මුගේ හිල පොඩියි ගෑනුන්ගේ කිම්බට වැඩිය මේක හිරයි. මගේ කැරි තිබුනට මේ වේසිට උබ ඇරපන් කියලා ස්ච්චනට මගේ පුක බාර දුන්නා. මට රිදෙනවත් එක්ක. මම මොහෝතකට හිතුවා දැන් එක්කෙනයිනේ කියලා. ආයෙත් අංජන ඉස්සරහින් ඇවිත් ආයෙත් කැරි ගිය පයිය මගේ කටේ එබුවා. මොනා කරනද ගෑවිලා තිබුන කැරි ටිකත් ලෙවකලා ආයෙත් උරන්න ගත්තා. 


ඒ අතරේ ස්ච්චන අරිනවා රිදෙන්නම. අංජගේ කැරිත් එක්ක චක චක ගාන සද්දෙත් එනවා. ගෙදර පුරා බඩු සුවදයි මට තව තව ආසයි. පොන්න වේසි ලබන සතියේ වරෙන් තව පකවල් දෙක තුනක් සෙට් කරලා තියන්නම් කියලා අංජන කිවුවා. මට බයටම අනේ මල්ලි ඒහෙම කරනන් එපා කියද්දි අංජන කනේ පාරක් ගැහුවා. ස්ච්චන පුකට ගැහුවා. 


පොන්නයා තෝ අපි කියන්න දේ කරපන්. අපි තෝව බැල්ලියෙක් කරනවා වේසි කියලා මාව උඩ අතට හරවලා සච්චන් කකුල් කරේ තියන් අරිනවා. අංජන මුන උඩ ඉදගෙන කටට පයිය ඔබලා ගහනවා. ටිකකින් සච්චන කෑ ගහගෙන බඩු යැවුවා මගේ පුකේම වේසි මට යනවා කියාගෙන. මගේ හිලෙන් දෙන්නගේ බඩු ක්‍රිම් වෙලා වැක්කෙර්ව්ද්දි ස්ච්චන හිලෙන් පක එලියට ගත්දිම ආයෙත් අංජන පුකට පයිය දාලා ගහගෙන ගහගෙන ගියා. 


ක්‍රීම් එකක් වගේ එද්දිත් අංජන ගහලා කැරි යැවුවා. මටනම් පනත් නෑ දැන්. පල වේසි වොෂ් රූම් එකට කියලා කිවුවා. මම වොෂ් රූම් එකට ඇතුල් වෙද්දි පිටිපස්සෙ ඉදන් අංජන කිවුවා දැන් මෙතන දනගහනිං පොන්න හුත්ති කියලා. 


මට ඇඩෙනවා අනේ දැන්නම් ආයෙත් බෑ මහත්තයෝ කියලා. දැන තොට අරින්න නෙවෙයි වේස බැල්ලිගේ ඇග හොදවන්න හදන්නේ කියලා මුන් දෙන්නා හිනා වෙනවා මම දන ගැහුවම මගේ ඇගටයි මූනටයි ඒම් කරලා කොල්ලෝ දෙන්නා මට චූ කෙරුවා. වේසි අපේ හුජ්ජ පාර දැනෙනවද වේසියේ කිය කියා ඔක්කොම ඉවර කරලා තුන් දෙනාම වොෂ් කරගෙන ඇවිත් අංජන මල්ලිම මාව ගෙදර ගිහින් දැම්මා. එදා ඉදන් අංජන මල්ලි මාව උගේ බඩුව කරගෙන එක එක වුනට කියලා හිකෙවුවා.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :