Thursday, June 10, 2021

Sepa katha

කොම්පියුටරේ හදන්න ගිහින් ඇන්ටා එක්ක ගත්තු ආතල් එක (The fun I got with Aunt to fix the computer - 01)




හරි හරි ලලිත් මල්ලි. . , මන් මේ පොඩි වැඩකට හිරවෙලයි ඉන්නෙ. ” දුරකතන ඇමතුමක සිටි ප්‍රියන්ත මාමා කියනු මට ඇසිනි.

“අහ් හා එහෙමද එහෙනම් ඉන්න මන් විනාඩියෙන් එන්න. : ඔහු තවදුරටත් කියනු ඇසිනි.

“පුතා ඔයා එහෙනම් ඔය කොම්පියුටර් එක හදල ඉවර වෙලා මට කෝල් එකක් දෙන්න, මම ඔයාව ගිහින් දාන්න එන්නම්.  මේ මගේ යාලුවෙක්ගෙ හදිස්සි වැඩක්.  එන්න එන්න කියල කරදරේ, බැරිම තැන තමයි මේ යන්නෙ. . ”

කතා කරන ගමන්ම ප්‍රියන්ත මාමා පඩිවෙල අඩියට දෙකට බසිමින් යට තට්ටුවට පිවිසුනි.

මොහොතකින් ඔහුගේ ත්‍රීවීල් එක පනගන්වන හඩත් එය වේගයෙන් ඇදී යන හදත් ඉහල මාලයේ සිටි මට ඇසුනි.  ප්‍රියන්ත මාමා ප්‍රදේශයේ ඉහල නමක් හිමි කරගත් වියාපාරිකයෙකි. මාමා කෙතරම් හොද වියාපාරිකයෙක් උනත් මිනිසුන් ඔහු ගැන කතා උනේ ඔහු තරම් ලෝබ මසුරෙකු අහල ගම් හතකවත් නැති බවයි.

ප්‍රියන්ත මාමා අපට දුරින් නෑයකු වේ. ඔහු අද මාව ඔහුගේ ගෙදරට රැගෙන ආවේ කොම්පියුටර් එකක් සාදාගන්නයි. කොම්පුටර් එක මම කරන්ට් එකට ගහල බැලුව. ඒත් ඒක ඕන් උනේ නෑ.  බීප් බීප් කියල සද්දයක් එන්න ගත්ත. මට වැඩේ තේරුනා. රැම් කාඩ් එක බුරුල් වෙලයි තිබ්බෙ. මම ඒක ගහලවල ආයෙත් ගැහුව. දැන් කොම්පියුටර් එක කිරි ටොයිය වගේ වැඩ.

කවුදෝ පඩි පෙල නැග ගෙන උඩට එන සද්දෙ මට ඇහුනා. .  සද්දට ටික ටික මන් ගාවටම එන්න ගත්ත.

“මොකද පුතා වෙලා තියෙන්නෙ. ”

ශා. . !! පට්ට සුදු කකුල්. , කෙහෙල් කදන් වගේ මහතයි. ඇදන් ඉන්නෙ කොටම කොට සායක්. සුදු කකුල් වල කලව වලින් භාගයක් විතර එලියෙ. උඩට ඇඳපු බ්ලවුස් එකත් ඒකටම කැපෙනව. හිර වෙලා ගෝව ගෙඩි වගේ තන් දෙක.  කිරි සුදු අත් දෙකම එලියෙ.  ස්ට්‍රේට් කරපු කොන්ඩෙ දිලිසෙනව.

ජම්බු ගෙඩිය වගේ හිනාවක් දාගෙන ඒ ආවෙ වෙන කවුරුවත් නෙවෙයි. ප්‍රියන්ත මාම ලඟදි ගෙනාපු ෆ්‍රෙශ්ම ෆ්‍රෙශ් අලුත ගෙනා මනමාලි. නම සුරංගි. ප්‍රියන්ත මාමට වයස හතලිස් පහක් වගේ. ඒත් මේකිට වයස විසි හතක් වගේ වෙන්නෙ කියල මට කවුදෝ කිවුව මතකයි.

සෙක්ස් වීඩියෝ වල ඉන්න බඩුවක් වගේ මේකිනම් සුපිරි. මම එක පාරට දැකපු මේ දසුනෙන් මන් මත් වෙලයි හිටියෙ.

“මොකද පුතා වෙලා තිබුනෙ. දැන් නම් වැඩ නේද. ?” නැන්ද කොම්පියුටරේ තිරය දිහා බලල මගේ ලග තිබ්බ පුටුවෙන් වාඩි උනා.

“ඔ . . ඔ . .  ඔව් ඒත් තව පොඩි වැඩ ටිකක් කරන්න තියෙනව ඇන්ටි.”

මට ඉබේම කියවුනා.

“හ්ම්ම්. .  ඒමද. ?” නැන්ද ඇහුවා.

නැන්ද සුදු කකුල් එකක් උඩ එකක් දාගෙන වාඩි වෙලා මන් දිහාට නැවිලයි උන්නෙ.  සුදු කලුල් බ්ලවුස් එක අස්සෙන් පේන කකුල් මාව වනචරයෙක් කලා.  ඒ මදිවට ඒකිගෙ ගාවින් ආවෙ මාරම සුවදක්. පිච්චමල් සෙන්ට් එකක්ද කොහෙද.

ඒ සේරම අස්සෙ මගේ පයියත් නගින්න ගත්ත.  මේකි යන පාටක් නෑ. එහෙමම කොම්පියුටර් එකයි මගෙයි දිහයි මාරුවෙන් මාරුවට බල බල ඉන්නව. මාත් බොරුවට කොම්පියුටරේ එක එක ඒව ඔබනව.

“ඉන්නකො මන් තේ එකක් හදාගෙන එන්නම්” නැන්ද එක පාරටම නැගිටල තේ හදන්න ගියා.

ඒකි යද්දියි මන් හොදටම හැරිල නැන්දගෙ පුක දිහා බැලුවේ. අම්මෝ ඒක.  වට්ටක්කා ගෙඩියක් වගේ රවුමට ඉස්සුනු පුක.  ගස්සන ගැස්සිල දැක්කත් ගහන්න හිතෙන තරමට.  නැන්ද පුක ගස්ස ගස්ස යද්දි. ඒකි ඇදන් ඉදපු නිල් පාට කොටම කොට සාය ඒ තාලෙටම එහෙට මෙහෙට ගැස්සෙනව, උඩ යනව. මේව දක්කිද්දි මට එකසිය ගානට මෝල් වෙලයි තිබ්බෙ.

නැන්ද නොපෙනී ගියත් එක්කම මම පෝන් එකේ දාගෙන ඉදපු සෙක්ස් වීඩියෝ එකක් ඔපන් කරල හිමීට බලන්න ගත්ත ඒ ගමන් නැන්දව මතක් කර කර මගේ පයිය සිනිදුවට අතගා ගත්ත.

මෙහෙම ටික වෙලාවක් කරද්දියි මට ගනදෙවි නුවන පහල උනේ.  නැන්දලගෙ නිදන කාමරේ තිබ්බෙ මට කොම්පියුටරේ හද හදා ඉදපු කාමරේට එහා පැත්තෙමයි.

මම වැල බලන එක නතර කරල හිමීට ඒ කාමරේ ඇතුලට රින්ග ගත්ත.  නැන්දත් දැම්ම එන පාටක් නෑ. කාමරෙන් භාගයක් විතර තිබ්බෙ ලොකු ඇදක්. ඒකෙ පට්ට සැප මෙට්ටයක් දාලයි තිබ්බෙ. ඇදට එහා පැත්තෙන් තිබ්බ ලී අල්මාරියක්. ඊටත් එහයි ඇදුම් රාක්කය.

මන් ඇදුම් රාක්කය ගාවට හිමීට කිට්ටු කලා. ඒකෙ වැඩිපුරම තිබ්බෙ නැන්දගෙ ඇදුම්. රතු පාට, නිල් පාට, රෝස පාට එක එක පාටින් බ්‍රශියර්, පෑන්ටි ඇදුම් රාක්කෙ එල්ලල තිබ්බ.  

සුරංගි නැන්දගෙ සුදු යට ගවුම්, නයිටි එහෙම තිබ්බෙ ඊට පොඩ්ඩක් එහයින්. මන් නැන්දගෙ ලා රෝස පාට පෑන්ටියක් අරන් හිමීට ඉම්බ.  අම්මා ඒකෙ සුවද කන්න හිතෙනව. ඊට පස්සෙ බ්‍රා එකක් අරන් ඉබ්බ ඒකත් පට්ට.

දැන් මට හොදටම නැගල.  මගේ පයියෙ කොන්ඩුව හරියත් පොඩ්ඩක් විතර තෙත් වෙලා. මම ඇදන් ඉටපු ශෝට් කලිසම දනහිස ගාවට යනකන් පාත් කලා. මම ජොකෙක් ඇදල නෙවෙයි හිටියෙ ඒ වෙලාවෙ. මම එකසිය ගානට නැගපු අමු පයිය නැන්දගෙ පෑන්ටියෙන් සුමුදුවට අතුල්ල ගත්ත. ඒකෙන් දැනුනු සැපතට මන් වල්මත් උනා.  

නැන්දගෙ සුදු දැල් දැල් නයිටිය අරන් මම ඒක ඇද ගත්ත.  මම ඇදන් ඇඳපු කලිසමයි ශර්ට් එකයි දෙක ගලවල විසික් කලා.  දැන් මම අමු හෙලුවෙන් නැන්දගෙ නයිටියත් ඇදගෙන.

මම සුරංගි නැන්දට වඩා ගොඩක් උසයි. ඒ වගේම මහතයි. සුරංගි නැන්ද වගේ තුන් ගුනයක් විතර මම ලොකුයි හරියටම කිවුවොත්.  ඒ නිසා නැන්දගෙ නයිටිය හොදටම ඇදිල ඉරිල යන තරම් ඇගට ෆිට් වෙලයි තිබ්බෙ.

ඒ දුහුල් නයිටිය මාර සනීපයක් ඇගට ගෙනාවෙ.  මම සුරංගි නැන්දගෙ පෑන්ටියක් අරන් පයිය වටේ ලාවට ඔතාගත්ත. ඊට පස්සෙ බ්‍රශියර් එකක් අරගත්ත. ඒක ලෙදර් බ්‍රා එකක්.  බ්‍රා එකේ පියන් දෙක මැද්දට මගේ පයිය තියල මම එකෙන් අතේ ගහන්න ගත්ත.  මම නැන්දගෙ සුදු කකුල් ගැට මත කර කර නැන්දට හුකනව කියල හිතාගෙන අතේ ගහන්න ගත්ත.

දඩාස්ස්ස්…!!!

එක පාරටම මගේ පිටි පස්සෙන් වීදුරුවක් බිදෙන සද්දයක් ඇහුනා.  මම එහෙමම පිටිපස්ස හැරිල බැලුවා. .  හුටා මෙන්න බොලේ නැන්ද ඇස් දෙක උඩ ගිහින්, බයවෙලා වගේ මගේ දිහා බලන් ඉන්නව. මමත් නැන්දගෙම නයිටිය ඇදන් පයියත් කෙලින් කරන් රාගයෙන් මත් වෙලා නැන්ද දිහා බලන් ඉන්නව.

මද වේලාවක් මගේ දිහා බලන් ඉදපු නැන්ද. .  බක බක ගා හිනා අනා.  නැන්ද බඩ අල්ලගෙන හිනා වුන විදියෙන් මගෙ හිතේ ඇතුවුනු තාවකාලික බය නැතිවෙලා ගියා.  අද නම් මේකිට හුකලමයි යන්නෙ කියල මගේ හිතට තදින්ම හිතුනා.
 
“පුතා. . ඔයා මන් හිතුවට වඩා ගොඩාක් අමාරුකාරයෙක් වගේ. මම නම් හීනෙන්වත් හිතුවෙ නෑ. .  හහ හහ හාඅ අම්මෝ. .  මේ දැකලා… අහ්හ් ආහ්හ්හ්. . අයියෝ මේ මොනාද කරන්නෙ පුතා. . ”

නැන්දාගේ හිනාව එකපාරටම නතර උනේ කාමයෙන් මත්වෙලා හිටිය මම නැන්දාව එක පාරම පැනල තුරුල් කර ගත්තාම.  මම නැන්දව තුරුල් කරගෙන බෙල්ල මූන කාමයෙන් මත් වෙලා ඉඹින්න ගත්තා. එයාව තුරුල් කරගෙන පොඩි කරලා.
 
සුරංගි නැන්දා වෘකයෙක්ට හසුවූ හා පැටියෙකු මෙන් අසරන විය.
මම නැන්දාට වඩා උස මහතින් වගේම ශක්තියෙනුත් වැඩි වුනු නිසා නැන්දට මගේ ග්‍රහනයෙන් පොඩ්ඩක්වත් මිදෙන්න පුලුවන් උනේ නෑ. .

“අනෙ පුතා. .  අයියෝ. .  මොනාද අප්පා මේ කරන්නෙ. .  මාමා දැනගත්තොත් වසල හමාරයි.  ”

මම නැන්දාට තවත් කතා කරන්නට ඉඩ දුන්නේ නැත. එයාගේ නා දලු වගේ රතු පාට තොල් පෙති දෙකම මගේ තොල් වලින් තද කරගෙන මම ඒවා උරන්න පටන් ගත්තා.  ඈ යමක් කියන්න හදන විටම මම ඇගේ තොල් පෙති වේගයෙන් උරමින් රස විදින්න ගත්තා.

ඒ නිසා නැන්ද කියන්න උත්සාහ කල කිසිම දෙයක් පිටතට ඇසුනේ නැත.  විනාඩි පහක් පමන නැන්දාට හුස්ම ගැනීමටවත් ඉඩ දුන්නෙ නැතුව මම නැන්දාව තදින් තුරුල් කරන් ඇගේ තොල් පෙති සූප්පු කලා. විනාඩි පහකට පමන පසු මම ඇගේ තොල් වලට පොඩි නිදහසක් දුන්නා.
 
නැන්දාගේ ඇස් පුදුමයෙන් ලොකු වී තිබුනා.  ඇගේ ඇස් වලින් රාගයෙන් ගිනිගන්න ඇගේ හැගීම් මට දැනුනා.  මා නැන්දාගේ කාමුක හැගීම් විශාල ලෙස අවුසා තිබුනි.

“ඔයා නම්ම්ම් …. උම්ම්මාආආඅ…ම්මම්ම්ම්. . ” මම හිතුවෙ වත් නැති විදියට නැන්දා මගේ ඔළුව බදාගෙන මගේ තොල් කිස් කරන්න ගත්තා.
මමත් නැන්දව තුරුල් කරන් ඇගේ පිට සිනිදුවට අතගාමින්, ඇගේ සිනිදු ශරීරයේ පහස විද ගත්තා.

ටික ටික පහලට අත ගගා ගියපු මම නැන්දාගේ බෝල වගේ පිම්බුනු පුක අත් දෙකෙන්ම මිරිකන්න පටන් ගත්තා දැනුනු සනීපය. පුලුන් කොට්ටයක් මිරිකන්න්න වගේ සිනිදු ගතියකුත් රබර් බෝලයක් වගේ බම්ප් වෙන ගතුයකුත් මගේ අත් වලට දැනුනා.

“අම්. . ම්ම්ම්මා… ආඅ. ම්ම් හ්ම්ම්ම් ම්හ්හ්හ් හ:. .  ” ඒ නැන්දා මගේ තොල් උරන හඬයි. ඒ හඬ මගේ හැගීම් තවත් අවුස්සන්න උනා.
මගේ පපුවට තුරුල් වෙලා උන්නු නැන්දාගේ තන් දෙක ටික ටික පිම්බෙන්න ගතියක් මගේ පපුවට දැන්න්න ගත්තා.  මම පුක මිරිකන එක නවතා ඇගේ උත්තේජනය වෙමින් තිබුනු තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා. නැන්දා ඇදන් ඉදපු බ්ලවුස් එක මම හිම් සැරේ ගලවා ඇද උඩට වීසි කලා.  ඊලගට ඇයගේ බ්‍රා එකේ හුක් එක පන්නා එයත් ඈතට විසි කලා.

මීට පෙර කවදාවත් සෙක්ස් කර තිබුනු නැති මට අසීමිත විදියට කාමුක හැගීම් ගලා එන්න ගත්තා.  අදනම් මේකිට දෙනවා සැපක් . .  !! පුක පලනවා හුත්තී. .  !! මගේ හිත විලාප දෙන්න ගත්තා. .

මම නැන්දා ඇදගෙන ඉදපු කොටම කොට සාය ඇගේ කකුල් දෙක දිගේ පහලට ඇද බලෙන්ම වගේ ගලා වීසි කලා. සුරංගි නැන්දා කාමයෙන් මත් උනු මගේ ක්‍රියාකාරකම් පුදුමයෙනුත් ලිංගික ආසාවෙනුත් බලාඅගෙන උන්න. .
 
“අම්මේ මෙහෙම වල් කොල්ලෙක් දැක්කමයි. . මාව ඉතුරු කරයිද මන්ද මේ යන විදියට ” නැන්දා හිනාවෙලා කිවුවා.

“තාම ඇන්ටි මගේ වැඩ පටන් ගත්තෙ නෑ. .  ග‍්රර‍්රර‍්රර‍්ර හවු හවු හවූඋ. . ” මම එහෙම බල්ලෙක් වගේ සද්ද කර කර නැන්දගේ කිම්ම්බ හප හපා උරන්න ගත්තා.  ඒ ගමන් පුක දෙපැත්තෙන් මිරික මිරික පුකට හයියෙන් පාරවල් දෙක තුනකුත් ගැහුවා.

නැන්දා වෙලාවකට ආසාවෙන් හිනා වෙමිනුත්, වෙලාවකට වේදනාවෙන් . .  ” ඌයී. .  ආවූ. .  අනේ ආ. . !! ” ලෙස සද්ද කරන්න විය.

මම නැන්දාගෙ හුත්ත ඇතුලට ඇගිලි දෙකක් දාලා වේගයෙන් සොලවන ගමන් මෑ මල ලෙවකන්න ගත්තා. නැන්දාගේ රස විල වේගයෙන් කැල තෙද්දි නැන්ද කෙදිරි ගාමින් එහෙට මෙහෙට ඇබරෙන්න ගත්ත. කකුල් දෙකෙන් හුත්ත තද කරගන්න වගේ ඇබරි ඇබරි මගේ ඔලුව හුත්තට තදින් තියල තද කරගෙන පිස්සියෙක් වගේ කෑ ගහන්න ගත්තා.

“ආ…ආ…. . ආඅවූ. . ඌ. . ­. .  ම්ම්ම්ම්. .  හාආඅ. .  අහහහ්ම්ම්ම්ම්…”

නැන්දා රාගයෙන් මත්වී කැගසද්දී මම තවත් වේගයෙන් ඇගේ රස විල කලතන්න ගත්තා.

ඒත් එක්කම නැන්දාගේ සර්වාංගයම වෙවුලන්න ගත්තා.

“අනෙ අනෙ අනේ…!!! අනේම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්. ­. .  හාඅ අයියෝ ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් ආආඅ. .  ”

මගේ අත දිගේ උනුසුමට දිය දාරාවක් වගේ නැන්දාගේ බඩු විදින්න ගත්තා, ඒවා ටැප් එක ඇරියා වගේ මගේ අත දිගේ පහලට ගලා ආවා.
ඒත් එක්කම නැන්දාගේ වෙවුලීම නැවතූ, පන නැතිවී මගේ ඇගට හේත්තු වුනා.  මම ඈව ආශාවෙන් තුරුල් කරන් ඉබින්න ගත්තා.

“අනේ පැටියෝ. . මම බැදල මාස තුනක් වෙනව දැනට . ඒත් මට එයාගෙන් කවදාවත්ම මේ වගේ සැපයක් ලැබුනෙ නෑ. .  හැමදාටම ඔයා මගේ වෙන්න. ” නැන්දා ම්ට තුරුල් වෙලා.  මගේ යකඩයක් වගේ කෙලින් වෙලා තිබ්බ පයිය අතගාන ගමන් කිවුවා.

ඒත් සමගම ගෙදර මිදුලට ත්‍රීවීල් රතයකුත් තවත් වාහනයකුත් එක හඩක් අප දෙදෙනාට ඇසෙන්නට විය.

“අයියෝ ඔන්න මාම එනවා.  ඉක්මනට ඉක්මනට. . ” නැන්දා ඉක්මනින් බිම වැටී තිබූ වීදුරු කටු ටික පත්තර පිටුවකට එකතු කරන්න විය.

මමත් ඉක්මනින්ම මගේ කලිසමත් ශර්ට් එකත් ඇද ගෙන කාමරයෙන් එලියට ආවෙමි.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :