Tuesday, June 15, 2021

Sepa katha

අල්ලපු ගෙදර මල්ලි (With Neighbor Boy)




හායි යාලුවනෙ ඉතින් මට උන සීන් එකක් ඔයාලට කියන්න ආවා. ආයේ මං ගැන් කෙටියෙන් කියන්නම්. මං හර්ශ. වයස 25යි. මගෙ ෆිගර් එක චබි. ලොකු තන් දෙකයි බෝල පුකකුයි තියෙන්නෙ. මං ක්‍රොස්ඩ්‍රෙස් කරන්නත් ආසයි. ෆුල් බොටම්. ගොඩක්ම ආස කටට අරන් උරලා කැරි බොන්න.

ඉතින් මේක උනෙ හරියට මේ නොවැම්බර් 21. අපේ ගෙදර කවුරුත් හිටියෙ නෑ මං විතරයි හිටියෙ. ඉතින් මං ගේ ඉස්සරහට වෙලා ඉද්දි එහා ගෙදර මල්ලි එලියට වෙලා ෆෝන් එක ඔබ ඔබ ඉන්නවා දැක්කා. පොඩි දවස්වල අපි සෙල්ලම් කරද්දි ඌ මට ගල් කපල තියෙනවා. මං මල්ලිගෙ ජුන්ඩා උරනවා වතුර එනකම් ඒ කාලේ. මල්ලි මට වඩා අවුරුදු 4ක් බාලයි. හොඳ ඇග පත සුදුවට ඉන්නවා කොල්ලා.

ගෙදර කවුරුත් නැති එකෙ මට මල්ලි ගැන ආසාවක් ආවා. ආයේ දැන් අහන්නත් මොකක්ද වගෙ. අපි ලොකුයි චා වෙයි කියලා. මොකක් හරි කියලා මං ආ සුදු මල්ලි කියලා කතා කරා. මල්ලිත් ආ අයියෙ මොකො වෙන්නෙ කියන් අපේ ගෙ පැත්තට ආවා. ෆෝන් එක ඔබ ඔබ ඇවිත් කෝ නැන්දා එහෙම ඇහුව්වා. මං කිව්වා ඔක්කොම ටවුන් ගියා බං මං තනියම කියලා.

මට ඔනී මල්ලිව ගේ ඇතුලට එක්ක යන්න. මල්ලි දුමක් තියෙනවා දාමුද ඇහුව්වා කොල්ලා. නෑනෙ මරු යමු නිදහසෙ සිකරට් එකක් බොන්න කියලා දෙන්නම ගේ ඇතුලට ආවා. ඇවිත් සැටියෙන් වාඩි උනා. මං මල්ලිට සිකරට් එක දුන්නා පත්තු කරන්න කියලා. කොල්ලා පත්තු කරා. ඔහොම බීලා මට දුන්නා. මාත් බොන ගමන් කොල්ලා ට්‍රැක් එකට ගන්න ඔනී නිසා,

‘මල්ලි මතකද ඒ කාලේ අපි දෙන්නා කරපුවා කවුරුත් නැති උනාම‘ කියලා මං මතක් කරා.

‘අපො ඔව් අයියෙ. අපි දෙන්නා කොච්චර ගල් කපා ගත්තද. හිනා යනවා නේද මතක් වෙද්දි‘ කියලා හිනා උනා.

මටත් ඔනී උනේ කොල්ලට මතකද බලන්න. කොල්ලට හොදට මතකයි. මං හිමිට මල්ලිගෙ කකුල අල්ලගෙන,

‘ඉස්සර මං උරපු ජුන්ඩා දැන් කොහොමද බලන්න ආසයි‘ කියලා මං කිව්වා. සුදු මල්ලි මගෙ මූන දිහා බලලා,

‘අයියා ට ඔනී නම් බලලා උරන්න. මේ තියෙන්නෙ‘ කියලා කලිසම පහත් කරලා පයිය එලියට ගත්තා. දැන් පොඩි නෑ. නගින් නැතුව අගල් 5ක් වගෙ. ටොපා ගැහිලා. මං පයිය අල්ලන් මිරිකුවා ටක් ගලා... ‘දැන් කොල්ලා ලොකු වෙලානෙ‘ කියලා .

මල්ලි හිනාවෙලා ‘ඔව් දැන් ලොකුයි අයියේ ඔක්කම. හැමදාම එක විදිහට ඉන්න බෑනේ නේද.. අයියාත් දැන් ලොකුයි නේ‘ කියද්දි මං මල්ලිගෙ පයිය අල්ලගෙන කටේ දා ගත්තා.

මල්ලිගෙ උකුලට බර වෙලා නිදාගෙන හිටපු මල්ලිගෙ ජුන්ඩා නහර උලුප්පගෙන නැකිට්ටා. දැන් තමයි හොදට දැක්කෙ මල්ලිගෙ ලොකු. අගල් 7 ක් වගෙ නහර පිරිනු ටොපා ගැහුන උල්ම උල් පයියක්. ඉස්සරහින් පොඩි. ටොපා ගාව ඉදන් උඩට එද්දි මහතයි. හරියට පොල් උලක් වගෙ. මං හොදට ලෙවකාලා කටේ දාගෙන උරද්දි මල්ලි අත් දෙක දිග ඇරගෙන සැටියෙ පස්සට බරවෙලා ඔලුව උස්සන් ඉන්නවා.

‘අම්මො අයියෙ ඔයා සුපිරියට උරනවනේ. කෙල්ලන්ට වඩා හොදට. මරු‘ කිව්වා. මං පයිය ලෙවකන ගමන් ‘ඔව් ඉතින් සුදු මල්ලිලා අපිව අමතක කරාට අනික් කොල්ලො නිකන් ඉන් නෑනේ‘ කියලා හිනාවෙලා ආයේ කටෙ දාන් ඉරුවා.

මල්ලි මං දිහා බලලා ‘ඉතින් කවුද දන්නෙ අයියා තාම පොඩි කාලෙ කරපුවට කැමති කියලා. අනික කලින් දන්නවනම් සැප හැමදාම ගන්නවනෙ‘

මං පයිය අත ඇරලා නැකිට්ටා. ‘හා ඒවා වැඩක් නෑ දැන් හරිනෙ. දැන් සුදු මල්ලි දෙන්නකො සැප අයියට‘ කියලා කලිසම ගලවලා දැන්මා. මල්ලිත් නැකිටලා බාගෙට ගලවගෙන හිටපු කලිසම ගැලෙව්වා. ගලවලා මාව බදාගෙන මගෙ බෙල්ල කිස් කරා.

මං ‘මල්ලියො කුක්කු බොන්න අයියගෙ හොදට මිරිකලා පැට්ටො‘ කිව්වා. මල්ලි මගෙ ශර්ට් එක ඇතුලට අත දාලා මගෙ තන් දෙක අල්ලගෙන මිරිකුවා. මං මල්ලිගෙ අත ගගා ඉන්නවා. පස්සෙ මං මගෙ ශර්ට් එක ගලවලා දැන්මා. මල්ලි තන් මිරිකන ගමන් ‘අයියගෙන් මං වැඩක් ගත්තෙ නැති උනාට කොල්ලො හොදට සැප අරගෙන කියලා තන් දෙකෙන් කියන්න පුලුවන්‘ කියල කව්වා.

ඇයි ඉතින් කොල්ලො මිරිකන විදිහට තන් ලොකු නොවි තියෙයිද. මල්ලි මගෙ තන් දෙක අල්ලගෙන මිරිකන ගමන් මාරුවෙන් මාරුවට තනෙ සූප්පු කරා. මං මල්ලිගෙ පයිය අල්ලන් මිරිකනවා. ටොපා ජූස් වලින් නෑවිලා බේරෙනවා මගෙ කකුල දිගෙ. මට පුකට දාගන්න ඔනී දැන් කහනවා වගෙ මෝලට.

මං මල්ලිගෙ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන ‘මල්ලි පැට්ටො පස්සට දාන්නකො. ඔයාගෙ චන්ඩියා දාලා අයියට රිදෙන්න කරන්නකො‘ කිව්වා. මල්ලි ‘මං හිතුවෙ ගල් කපන්න විතරයි කියලා. බැලින්නම් ඇතුලට දාන්න පුලුවන්. එහෙනම් අයියෙ සැටිය අල්ලගෙන නැමෙන්න‘ කියලා මාව නමලා මගෙ හිලට කෙල ගාලා පයිය හේත්තු කරා.

මගෙ තට්ටම් දෙක මැදින් හිලට ටොපා වදිනකොට ඇගම හීතල වෙලා ගියා. මං අත් දෙක පස්සට ‍‍‍යවලා තට්ටම් දෙක ඈත් කරලා අල්ලගෙන ‘සුදු මල්ලි හිමිට බස්සන්න‘ කිව්වා. මල්ලි පයිය අල්ලන් ඉස්සරහට තද කරා හිමින්. උල් පයියෙ ටොපා බැස්සා ශේප් එකේ. මල්ලි පයිය අතඇරලා මගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන අයියෙ රිදෙනවනම් කියන්න කියලා මල්ලි ඉස්සරහට තද කරා. තව පයිය පුකෙ බාගයක් විතර බැස්සා. ටිකක් රිදෙන්න ගත්තා. ඒ පයිය උඩට යන්න යන්න මහතට තියෙන්නෙ. ඉස්සරහින් උල් නිසා මං අත දාලා මල්ලිගෙ පයිය අල්ලන් මං හිමිට පස්සට ඉස්සරහට වෙවි බස්සගත්තා. පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ඉතුරු හරියත් ඔක්කොම. දැන් මල්ලිගෙ පයිය මගෙ පුකෙ සම්පූර්ණයෙන් .

මල්ලි මගෙ තට්ටම් මිරික මිරික ‘ඒ කාලේ අයියගෙ පුක මෙච්චර ලොකු නෑනෙ. දැන් ලොකුයි නේ. අනික එතකොට පුකට අපි දැම්මෙ නෑනෙ. කවුද අයියට ඉස්සෙල්ලාම ඇරියෙ‘ අහද්දි මං ඉස්සරහා සැටිය අල්ලගෙන ‘සුදු මල්ලි අපි ගැන බැලුවෙ නැති උනාට අයියලා මාමාලා කට්ටිය තමයි බැලුවෙ. ෆේස්බුක් එකෙන් තමයි ගොඩක් අය සෙට් උනේ. මං කියන්නම්කො දැන් ඉතින් වැඩෙ කරලා ඉමුකො සුදු මල්ලි‘ කිව්වා.

මල්ලිත් හිමින් පයිය පස්සට ටිකක් අරන් ආයෙ එබුවා ඇතුලට. ඔහොම ටිකක් කරලා පයිය එලියට අරන් ආයේ ඇතුලට දැන්මා. දාලා ටිකක් වේගයෙන් පුකෙ අරින්න ගත්තා. මල්ලි අරිද්දි ටොපා බොක්කට වදිනවා. හොදට දැනෙනවා. මං කෙදිරි ගාන්න ගත්තා.

‘සුදු මල්ලි අරින්නකො තව හයියෙන්... ආආආආ අම්ම්ම්ම්ම්ම් හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම් ස්ස්ස් ආආආආආආආආආආ හ්හ්හ්හ්හහ්හ්හ් හ්ම්ම්ම්ම්ම් ඕඕඕඕඕඔ... අයියට රිද්දන්න... මගෙ මල්ලියො ඔයාට තමයි මේ පුක හැමදාම.. ඉස්සර ගල් කැපුවා දැන් පුකේ අරිනවා... මේ ඇග උරුම උබටයි සුදු මල්ලි...‘ කියලා මං කෑ ගහනවා. මල්ලි පුකෙ අරිනවා පිස්සුවෙන් වගේ. ඇට දෙක පුකෙ වදිනවා පට පට ගාලා. මල්ලි විනාඩි 5 6 ක් වගෙ ඇරලා පයිය එලියට අරන් ‘අයියෙ පොල් ලෙලි ගහමු‘ කියලා බිම නිදාගෙන පයිය අල්ලන් හිටියා. මාත් මල්ලිගෙ මූන දිහා බලන් කකුල් පලල් කරන් ගානට පයිය හිලට ඒම් කරලා වාඩි උනා පයිය උඩින්.

අම්මෝ මල්ලිගෙ උල් පයිය හිල පසාරු කරගෙන බහිද්දි දැනෙන ෆීලින් එක කියන්න වචන නෑ. හිරට හිලට බස්සගත්තා ආයෙත් සම්පූර්ණයෙන්. මං දැන් මල්ලිගෙ කකුල් දෙක උඩ ඉදන් ඉන්නෙ. පයිය පුක ඇතුලෙ. මගෙ පයියෙන් ජූස් බේරෙනවා මල්ලිගෙ බඩ උඩට. මල්ලි මගෙ පයිය අල්ලන් ජූස් ටික ඇගිල්ලෙන් අරන් ‘අයියේ ආ‘ කියලා මගෙ කටට ඇගිලි වලින් ජූස් ටික දුන්නා.

මාත් මල්ලිගෙ ඇගිලි දෙක ලෙවකාලා කටෙ දාන් ඇගිලි සූප්පු කරා. මල්ලි අත අරන් මගෙ තන් දෙක අල්ලන් මිරිකන්න ගත්තා. මහත නිසා තන් දෙක හොදට එල්ලෙනවා. ගෑනියෙක් වගෙම 36 සයිස් වගෙ තන් දෙක. මල්ලි හරි ආසාවෙන් තන් මිරිකුවා. මං හිමිට ඉස්සිලා පොල් ලෙලි ගහා ගන්න ගත්තා.

මල්ලි තන් දෙක අල්ලගෙන මිරික මිරික ඉන්නවා. මං හොදට පොල් ලෙලි ගහගන්නවා. මල්ලි ටිකකින් ඉස්සිලා මාව බදාගත්තා. බදාගෙන අනික් පැත්තට මාව පෙරලාගෙන මට අරින්න ගත්තා. මාත් කකුල් දෙක පලල් කරන් මල්ලිට ඉඩ දුන්නා. ඔහොම විනාඩි 10 15 විතර මට එක එක විදිහට පුකෙ ඇරියා. මාත් හොදට පුක දීගෙන හිටියා.

මල්ලි ‘අයියෙ කැරි යන්න එන්නෙ.. මොකද කරන්නෙ...‘ කියද්දි මං කිව්වා ‘සුදු මට පොවන්න ඔයාගේ කැරි ඔක්කොම...‘ කියලා කට ඇරියා.

මල්ලි පයිය පුකෙන් එලියට අරන් මගෙ කටෙ ඔබලා අතෙ ගහන්න ගත්තා. මාත් ටොපාව දිවෙන් ලෙවකන්න ගත්තා. විනාඩි 2 කින් විතර මල්ලිගෙ පයියෙන් උනුම උනු ගනකමට කැරි විද්දා. කට පුරාම. අම්මෝ ඇබුල් රස. මං රස කර කර ගිලලා. පයිය අල්ලන් ලෙවකන්න ගත්තා. මල්ලිට පන නෑ දැන්.

මල්ලි සැටියෙ වාඩි වෙලා ඉන්නවා. මං මල්ලිගෙ පයිය අල්ලන් ලෙවකාලා සුද්ද කලා. මල්ලිගෙ පයිය ටික ටික පොඩි උනා. මටත් දැන් කැරි යවාගන්න ඔනි නිසා මං ‘සුදු මල්ලි මට යවා ගන්න ඔනී. මගෙ තන් උරන්න...‘ කියලා අතේ ගහලා යැව්වා බඩු ටික .

මල්ලි ෆොන් එක අරන් මැසෙජ් බලන්න ගත්තා. ඔක්කොම කොල්ලො සෙට් වෙන්න මැසෙජ් කරලා තියෙන්නෙ. ලොකු පයි වල ෆොටො එහෙම එවලා. මල්ලි ‘අයියා මෙච්චරකල් අපි අමතක කරලා තියෙන්නෙ මෙකෙන් සැප හොදට හම්බෙනවා නේද‘ කිව්වා. මල්ලි නෙට් එකට ගිහින් ගේ විඩියො සයිට් එකට ගිහින් විඩියො බලන්න ගත්තා. ඒකේ කොල්ලො ගොඩක් එක කොල්ලෙක් වට කරගෙන පුකෙ අරිනවා කටට දෙනවා.

අයිය මෙහෙම ආත්ල් එකකුත් දෙන්නං අපේ සෙට් එකම එකතු වෙලා කියල කිව්ව. මල්ලි ත්‍රීවිල් එකක් එලෝනව. ඒ ස්ටෑන්ඩ් එකේ සෙට් එක ගැන ඒ කිව්වෙ. පස්සෙ කියන්නං ඒ කතාව. සුදු මල්ලි එයාගේ ස්ටෑන්ඩ් එකේ යාලුවො සෙට් එකත් එක්ක මට බඩුවකට වගේ ගහපු විදිය.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments
Anonymous
AUTHOR
February 22, 2024 at 11:56 AM delete

Uba nikan Babuvak velane u issaraha mnnm ehema evata kamathi na Oita vada gathiyata Inna thibba

Reply
avatar