Monday, May 9, 2016

Unknown

පොඩි කොල්ලොදෙන්නගෙං කාපු කෑම



මේ කතාව නම් ටිකක් විතර අවුල් වෙන්නත් පුලූවන්. එත් ඉතිං කරන්න දෙයක් නැහැ. මේක මට වුනු ඇත්තම කතාවක්.

අපේ නෑදෑ වෙන අක්කා කෙනෙක් බැඳල හිටිය පොරක් එක්ක මම කාලෙක ඉඳල සෙට් වෙනවා. එයාලා ඉන්නේ පොඩ්ඩක් විතර අවුල් පැත්තක.

ඒක වත්තක්. ඇත්තටම ඒ අක්ක අයියත් එක්ක පැනල ගිහිං තමයි බැන්දෙ. ඊට පස්සේ අවුරුදු ගානකින් තමයි අපි එයත් එක්ක සම්බන්ධකම් පටන් ගත්තේ.

කොහොම හරි ඒකෙන් පස්සේ මට තමයි හොඳම චාන්ස් එක වැදුනේ. මොකද මිනිහා හෙන වල් පඳුරක්. ත්‍රී විල් එකක් තමයි එලෙව්වෙ.

පස්සේ රට ගිහිනුත් ඩ්‍රයිවින් ජොබ් එකක් කරල ආයේ ලංකාවට ඇවිල්ලත් ත්‍රී විල් එකක්ම තමයි දැං එලවන්නේ.

රට ගිහිං එද්දි ගෙනාපු ෆෝන් එකක් එහෙම මට දීල තමයි පොර මාව ගල්කොල්ල කරගත්තේ.

හැබැයි එකක් කියන්න තියනවා. අර අක්කත් එච්චර හොඳ කෙනෙක් නෙමෙයි. අයියා රට ඉන්න කාලේ වටේටම ඇල්ලූවා. ඒ හින්දම දෙන්න අතර ප්‍රශ්නත් තිබුනා.

කොහොම හරි මේ කතාව කියන්න යන්නේ පොරත් එක්ක සිද්ධියක් නෙමෙයි. වෙන එකක්. පොර දවසක් මට අක්කල ගෙදර නැති දවසක කතා කරලා අපි සෙට් උනා.

අපි සෙට් වෙනව කියන්නේ ඉතිං ඌ මට කටට දෙනව ගල් කපනවා පුකේ අරිනවා කියන ඒවා තමයි.

මොකද ඌ තනිකරම ටොප්. කිසිම දවසක බොටම් පැත්තට ආසාවක්වත් පෙන්නපු එකෙක් නෙමෙයි.

මාත් හොඳට ස්පෝට් එහෙම කරපු කෙල්ලන්ගෙනුත් බේරෙන්න බැරි කොල්ලෙක්. ඒත් මූත් එක්ක සෙට් වෙන්න පටන් අරන් දැං මටත් ආසාව වැඩි බොටම් පැත්තට.

මොකද මම ඒ ලෙවල් කරන කාලෙ ඉඳලම තමයි අයියත් එක්ක සෙට් වෙන්න ගත්තේ.

කොහොම හරි මම කියුවනේ එයාලා හිටියේ වත්තක කියලා. අයියගේ අයියලා දෙන්නෙක් හිටියෙත් එතනම එහා පැත්තේ ගෙවල් දෙකක.

ගෙවල් කියන්නේ එකටම ඇලිච්ච පොඩි පොඩි ගෙවල් තමයි. මුඩුක්කු ටයිප් පැත්තක් නෙමෙයි. එච්චරම ඩීසන්ට් නැති අය වැඩිපුර ඉන්න පැත්තක්.

ඒ අස්සේ ඉතිං ඩිග්‍රි කාරයෙත් ඉන්නවලූ. ඉතිං අර ගෙවල් දෙකේ ඉන්නවා ඕලෙවල් කරන කොල්ලො දෙන්නෙක්. අයියගෙ අයියලාගේ පුතාලා.

උං දෙන්න ඕලෙවල් කියුවට හෙන මදාවියො දෙන්නෙක්. දැක්කහම පේනවා කාඩ පාට. බීගෙන ජොයින්ට් ගහගෙන ඉන්න උන් කියලා පේනවා.

දෙන්නම එකම ඉස්කෝලෙට ගියේ. දෙන්නම රගර් ටීම් එකෙත් ඉන්නවා. හැබැයි මොන මදාවි වැඩේ කලත් උං දෙන්නා ඉගෙන ගන්නවත් කියලා තමයි ආරංචිය ආවේ.

කොහොම හරි අයියා දැං මට දාගෙන පුකේ අරිනවා. ටික කාලයක් අපි සෙට්වෙලා හිටියෙ නැති නිසා මට එදා රිදුනත් වැඩියි. ආතල් එකත් වැඩියි. මට ඉතිං කෑ ගැහුනත් වැඩියි.

අයියා මට ඇරල ඉවර වෙලා මාවත් ත්‍රී විල් එකේ දාගෙන එක්කං යන්නං කියුවා බස් එකට දාන්න. එහෙම්ම අක්කලව එක්කං එන්න යනවා කියුව පහුවදා තමයි ආයේ එනවා කියුවේ ගෙදර.

ඔහොම අපි යන්න එනකොට අර කොල්ලෝ දෙන්න කියුව අයියට බාප්පෙ අපිවත් හන්දියෙන් දාං යන්න කියලා.

උන් දෙන්නවත් දාගෙන දැං අපි එනවා. උං එක්ක මං වැඩි කතා බහක් නැහැ කොහොමත්. මොකද උං පොඩි කාලේ මාර දගයි. ඒ නිසා මං වැඩිය ගනං ගන්නේ නැහැ.

මං දැං අයිනට වුනා. උන් දෙන්නම නැග්ග. මට එහා පැත්තට අවේ අශේන්. අශේන් මගෙන් ඇහුව ‘ආ අයියා ගෙදර යනවද.. අද ද ආවේ...’ කියලා.

මම ඔවු අශේන් කියුවා. පැතුමුත් ‘අයියා...’ කියලා හිනාවක් දැම්මා. නෑකම කසේ වෙතත් ලොකු වයස පරතරයක් නැති නිසා උං මට කියන්නේ අයියා කියලා.

අපි හන්දියට ඇවිත් බැස්සා. අයියා එහෙමම ගියා. මම අරුං දෙන්නටම ‘මම එහෙනං යන්නං කියලා’ යන්න හදනකොට අශේන් කියනවා..

‘පොඩ්ඩක් ඉන්නකෝ.. මොකෝ හදිස්සිය..’ කියලා.

මට එච්චරම ඇහුව තාලේ ඇල්ලූවෙත් නැහැ. මොකද පොර පැතුම් දිහා හිනා වෙවී ඇහැකුත් ගහලා තමයි මගෙං එහෙම ඇහුවේ.

මම ටිකක් තරහෙං වගේ ‘නැහැ එහෙම හදිස්සියක් නැහැ බං. මෙතන ඉන්න ඈ ඉතිං උඹලත් එක්ක ලව් කර කර...’ කියලා කියුවා.

එක පාරටම පැතුම් කියුවා ‘ඇයි බාප්පත් එක්ක විතරද තමුසෙ ලව් කරන්නේ..’ කියලා. මට පොල්ලෙං ගැහුව වගේ එක පාරටම.

ඒත් එක්කම අශේන් ෆෝන් එක අරං වීඩියෝ එකක් ප්ලේ කරල මට පෙන්නල කියුවා ‘මෙන්න තියනවා තමුසෙ ලව් කරන ලස්සන’ කියලා.

මට දාඩියත් දැම්ම. අයියා මට අරින එක මුං වීඩියෝ කරලා. අයිය මට ඩොගී ස්ටයිල් තියාගෙන බොක්කටම වදින්න පලන එකක් වීඩියෝ වෙලා තිබ්ඛෙ.

මම ‘ආහ් ආහ් තව අරින්න තව අරින්න’ ගගා කෙඳිරි ගාන එකත් හොඳට ඇහෙනවා. මම ලැජ්ජාවට කියුවා ‘ඕක නවත්තපං හුත්තෝ.. කාටහරි ඇහෙයි’ කියලා.

ඒ පාර පැතුම් කියනවා ‘ඇයි තොට ලැජ්ජද. කරන්න හොඳයි. දකිද්දි තමයි ලැජ්ජ නේද. ලැජජ නැද්ද කැරියො. හිටහං අක්කට පෙන්නල ඉල්ල දෙන්නං උඹට’ කියලා.

මම දැං හිතුවේ මුං මල් කාරයෝ නිසා සල්ලි ඕන වෙලා තමයි මුං මේ මාව බ්ලැක් මේල් කරන්න යන්නේ කියලා.

මම ඇහුවා ‘හරි දැං උඹලට මොනාද වෙන්න ඕන’ කියලා. මු කියුවා හරි ඕන දේ කියන්නම් දැං අපිත් එක්ක යමංකො කියල ත්‍රී විල් එකක් කතා කරං ඒකට මාව නග්ග ගත්තා.

දැං ආයේ ගේ පැත්තටම යනවා. මම හිතුවේ කොහො හරි මල් පොට් එකකට හරි බෝතලයක් හරි ගන්න යනවා කියලා.

කොහොම හරි මුං ආයේ ගියේ අයියලගේ ගෙදරට. එයාලගෙ ගෙදරට යන්න යතුරක් ඕන නැහැ. ලොක් එක කැඩිලා. මාවත් එක්ක ගෙන මුං ගේ ඇතුලට ගියා.

ගිහිං මම ඇහුවා ‘හරි දැං තමුසෙලට මොනාද ඕනෙ’ කියලා.

අශේන් හිනා වෙලා පැතුම් දිහා බලලා කියනවා ‘උඹට දැං මොනාද බන් ඕනෙ’ කියලා.

පැතුම් හිනා වෙලා කියනවා ‘උඹට ඕන දේම තමයි..’ කියලා දෙන්නම හිනා වෙවී බල්ග් දෙක මිරිකන්න ගත්තා.

ඇත්තටම මම හීනෙකිංවත් මුං දෙන්නට මේක ඕනවෙලා තියෙන්නේ කියලා හිතුවෙ නැහැ. මොකද මුං දෙන්නටම ෆුල් ස්ටේ්‍රට් ලූක් එකක් තියෙන්නේ.

අශේන් බල්ග් එක මිරිකන ගමන් කියනවා ‘මොකද කියනනේ. වැඩේ ෆුල් පබ්ලික් කරන්නද. අපිටත් සැපක් දෙනවද’ කියලා.

මට උං දෙන්නට ආස හිතුනට ඒ වෙලේ නං එච්චරම සෙක්ස් උවමානවක් තිබුනේ නැහැ. මොකද අයියත් දෙතුන් පාරක්ම වැඩේ දිලා තිබුනේ.

අනික කලබල වුන නිසා ටිකක් මහන්සිත් එක්ක. මම කියුවා හරි එහෙනං ඉසෙල්ල වොෂ් එකක් දාගෙන ඉමු කියලා. මම වොශ් එකක් දාගෙන ආවා.

එනකොට දෙන්නම කාමරේ ටී ශර්ට් දෙක ගලවලා ශෝට් දෙක පිටිං සිගරට් දෙකක් පත්තු කරං ඉන්නවා. දෙන්නම ඇඳලා හිටියේ බොටම් රෙද්දෙං මහපු ශෝට් දෙකක්.

අශේන් නිල් පාට එකක්. පැතුම් කොල පාට එකක්. දෙන්නම මම කාමරේට ආවට පස්සේ ඇ`දං නැගිටලා කාමරෙන් එලිට ගිහිං වටේ සර්ච් එකක් දාලා ආවා.

නැගිටලා එහෙ මෙහෙ යනකොට මං දැක්ක දෙන්නගෙම පොට්ටනි දෙක හොඳට පිම්බිල පේනවා. මං හිතා ගත්තා දෙන්නට හොඳ පොලූ දෙකක් ඇති කියලා.

දැං මං ඇඳේ ඉඳගෙන ඉන්නවා තුවායත් ඇඳගෙන. මුං දෙන්න කමරේට ආවා. ඇවිත් මගේ ඉස්සරහිං හිට ගත්තා.

දෙන්නම එකම උස. එකම ගාන ඇ`ග. දෙන්නම කලූයි. ඇ`ග ගානට කට් වුනු මධ්‍යම ප්‍රමාණයේ ඇ`ගවල් දෙකක්. දෙන්නම සෙට් එක දානවා කියලා පේනවා.

හැබැයි තව ටික කාලෙකිං නං දෙන්නම හෙන සද්ධන්ත වෙනවා. මොකද තාම පොඩියි නේ. තව හැදෙනකොට නියමෙට තියෙයි.

ඉස්සරටහ ආපු ගමං මං දෙන්නගෙ පොටිටනි දෙක කලිසං වලට උඩිං අතගාන්න ගත්තා. අප්පා පිම්බිලා තියෙනකොට මම හිතුවනේ නැගලා ඇති කියලා. දෙකම තාම පොඩ්ඩක්වත් නැගලා නැහැ.

හොඳට ස්පොන්ච් කෑලි දෙකක් වගේ එඛෙනවා තාම. මම වොශ් එකක් දාගනිද්දිම හිතාග්ත්තා මුං දෙන්නට හොඳ බෝලයක් බස්සලා අර වීඩියෝ එක ෆෝන් එකෙං මකනවා කියලා.

මම ටික වෙලාවක් මිරික මිරික ඉඳලා දෙන්නට කියුවා ‘හරි මම උඹලට ඕන සැපක් අද දෙනවා. හැබැයි උඹලා ඔක්කොටම කලිං අර වීඩියෝ එක ෆෝන් එකෙං අයින් කරන්න ඕන’ කියලා.

අශේන් පැතුම් දිහා බලලා ඇහුවා ‘උඹ මොකෝ කියන්නේ...’ කියලා.

පැතුම් කියුවා ‘ඕක තවත් තියං මොන හුත්තක් කරන්නද බං. අයිං කරපං. දැං ලයිව් තියෙනවනේ...’ කියලා හිනා වුනා.

ඊට පස්සේ අශේන් ෆෝන් එක අරං මට පෙන්නලා වීඩියෝ එක ඩිලීට් කරා. දැං තමයි මට සැටිස් උනේ.

මේ ඔක්කොම කරනකං මං දෙන්නගෙ වලූ දෙක අත ඇරියෙ නැහැ. හොඳට මසාජ් එක දුන්නා. දැං දෙකම සෙමි හාඩ් වෙලා තියෙන්නේ.

දෙන්නම කලිසං දෙක ගලවලා දැම්මා. ජොක්කුත් එක්කම. දැං මං ඉස්සරහ තියනවා මල්ලිලගේ පොලූ දෙක.

දෙකම බාගෙට නැගලා. කියන්න දෙයක් නැහැනේ ෆුල් කාඩයො දෙන්නෙක්ගෙ පොලූ දෙක ගැන. දෙකම හෙන පොලූ දෙකක්. වයසට නෙමෙයි ඒවගෙ සයිස්.

ෆුල් නැග්ගහම දෙන්නගෙම 8.5 විතර දිග 7 විරත මහත හොඳ මස් පොලූ දෙකක්. ඇට වලූ දෙකත් හොඳ ගානයි. තව ලොකු වෙද්ද් මුං දෙන්නගෙ පෙලූ පත බාවවල් දෙකක් වෙනවා ශ=වර්. අනිවා 10ට වැඩි වෙයි.

මයිල් නං දෙන්නම ශේව් කරලා. ඇ`ගවල් දෙකෙත් මයිල් නැහැ. කකුල් දෙකෙත් ගානට මයිල් තියෙන්නේ.

මාත් එච්චරම කෙට්ටුත් නැති මහතත් නැති කෙනෙක්. ගොඩක් සුදුයි මම. මගේත් මයිල් නැති ස්මූත් බොඩි එකක් තියෙන්නේ. මාත් යට ශේව් කරලා ඉන්නේ.

දැං මං අශේන්ගේ පොල්ල කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. උරන ගමං පැතුම්ගේ පොල්ල අතේ ගහන්න ගත්තා. ටිකකින් අශේන්ගේ පොල්ල හොඳට නැගලා ආවා.

දැං මං හොඳට කෙල දාදා සක් එක දෙනවා. අශේන් කෙඳිරි ගානාව සැපට. ඒක බලන් ඉඳල පැතුම්ට දැං ඉවසිල්ලක් නැහැ.

මම අශේන්ගේ පොල්ල අයිං කරලා පැතුම්ගෙ පොල්ල කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. ඒකත් හොඳට කෙල දාලා ඉරුව උගුරටම දාගෙන.

පැතුමට නං ආතල් එක වැඩි කමට දනිස් දෙකත් පණ නැතිව වගේ ඉන්දවෙන්න යනවා.

මම දැන ගත්තා දෙන්නා ගන්න ආතල් එකෙං මුංට වැඩිය සැප ලැඛෙන්නේ නැතිව ඇති කියලා.

මම ඇහුවා ‘මොකෝ කාලෙකිංද මල්ලිලා සැපක් ගන්නේ...’ කියලා.

පැතුම් කියනවා ‘ඔව් ඉතිං හැමදාම තමුසෙල වගේ වේසියෝ හම්බුවෙන්නේ නැහැනේ කියලා...’ ඌ කොහොමත් චාරයක් නැති එකා.

මට මල පැන්නා. මම ඇහුව ‘කවද හුත්තෝ වේසි කියලා...’

එතකොට ඌ කියනවා ‘ඇයි හුත්තියේ අක්කගෙ මිනිහට කියලා පුකේ ඇරෝ ගන්න එකා වේසි නෙමෙයි නං මොකාද කියලා’

අශේන් මැදට පැනලා ‘මේ දෙන්නම නවත්ත ගනිල්ල බං. බඩු දෙක වගේ රණ්ඩු වෙන්නේ නැතිව’ කියලා.

ඒකෙං පැතුම්ටත් නෝන්ඩි නිසා ඌත් ටක්ගාලා කට වහගත්තා.

ඊට පස්සෙ අශේන් කියනවා ‘නැහැ අයියේ අපි ඉස්කෝලේ පොඩි එකෙක්ට ඇර ඇර හිටියා. ඌ දැං වෙන ඉස්කෝලෙක. අපිට කිසිම ආතල් එකක් නැහැ’ කියලා.

මං ඇහුවා ‘ඇයි ඉතිං වෙන එකක් ට්‍රයි කලේ නැද්ද’ කියලා.

මිනිහ කියනවා ‘අපි කොලූ කාරයෝ නෙමෙයි නේ බං. අරුත් උගේ කැමැත්තෙං අපිට දුන්නේ.

ඉතිං එහෙම හොයාගෙන යන්නේ නැහැ’ කියලා.

පස්සෙ මම හිනා වෙවී ඇහුවා ‘එහෙනං මොන හුත්තකටද යකෝ මගේ පස්සෙං ආවේ’ කියලා. ඒ පාර දෙන්නටම හිනා.

පැතුම් කියුවා ‘නැහැ අද මං උදේ බාප්පලගේ ගේ පිටිපස්සට ආවේ බයික් එක ගන්න. එතකොට තමයි අයයේ උඹ කෙඳිරි ගාන හ`ඩ ඇහුනෙ. පස්සේ මම එබිල බැලූව අර ජනේල්ලෙං’ කියලා.

ඊට පස්සේ ඌ අශේනටත් කියලා දෙන්නම ඇවිත් බලං ඉඳලා.

අශේන් උගේ ෆෝන් එකෙං වීඩියෝ කරගෙන. දෙන්නම කතා වෙලා අද මගට ගිහිං මේක පෙන්නලා මාව වැඩේට සෙට් කර ගමු කියලා.

කොහොම හරි කතාව අස්සේ දෙන්න මාරුවෙං මාරුවට මගේ කටට කරා. දැං මං සක් කරන්නේ නැහැ. උං මට මවුත් ෆක් කරනවා.

දෙන්න තරගෙට වගේ කටේ අරිනවා. එකෙක් කරලා හුස්මක් ගන්න දෙන්නේ නැහැ අනිත් එකා ඇදලා අරං උගේ තඩි පොල්ල කටේ ඔබලා කටේ කරනවා.

මං කොච්චර අතිං පස්සට තල්ලූ කර කර නවත්තන්ක කියුවත් අහන්නේ නැහැ. හුස්ම ගන්න මිනිත්තු බායක් විතර දීලා ආයේ වේගෙන් කරනවා.

මට දැං අමාරු නිසා මම බලෙංම අශේන්ව ටිකක් පස්සට තල්ලූ කරලා හුස්ම අරගෙන උගේ ඇට දෙක ලික් කරන්න පටන් ගත්තා.

ඒකෙං පොර ටිකක් සලෙන්ඩර් වුනා. මං දැං හොඳට අශේන්ගෙ ඇට දෙක් සූප්පු කර කර කනවා. ඒ ගමං එක අතකිං පොල්ල අතේ ගහනවා.

ටිකකින් අනිත් අත පැතුම් අරගෙන උගේ පොල්ල උඩිං තියාගෙන කියනවා අතේ ගහන්න කියලා. දෙන්නම අත් වලිං මගේ තං දෙක පොඩි කරනවා.

මට දැං ඉන්න බැහැ ආතල් එක. ටිකකිං පැතුම්ගෙත් ඇට දෙක කෑවා. දැං මං පැයක් විතර තිස්සේ දෙන්නගෙ කටට ගන්නවා. මට හොඳටම කට රිදෙනවා.

මං කටට ගන්න එක නවත්තලා ඇඳේ ටිකක දිගා වුනා. ඒ එක්කම දෙන්නම දෙපැත්තෙන් ඇවි මගේ තං දෙක උරන්න ගත්තා.

මම කියුවනේ මම කෙට්ටුම නැති කෙනෙක් කියලා. අනික ස්පොට්ස් එහෙමත් කරලා තියන නිසා මගේ චෙස්ට් එක තියනවා හොඳට බල්ක් එකට.

ගෑණියෙක්ගෙ වගේ තං දෙකක් නෙමෙයි. හැබැයි හොඳට පිරිපුන් තං දෙකක් තියෙන්නේ. ලොකු රෝස පාට නිපල් දෙකක් එක්ක.

දෙන්න හොඳට තං දෙක එක්ක සෙල්ලං කලා. ඒ කරලා පැතුම් මගේ ඇග උඩට ඇවිත් තොල දාන්න ග්තතා. තොල දාන ගමං ඇග උඩම දෙපැත්තට දගලලා මගේ කකුල් දෙක හොඳට පලල් කර ගත්තා.

ඒ කරලා පපුව දිගේ බඩ දිගේ දිව ගගා ඇවිත් කකුල් දෙක හොඳට පලල් කරලා පුකට දිව දාන්න ගත්තා.

ටිකකින් පැතුම් අයිං වෙලා අශේන්ට දිව දාන්න දුන්නා. ඔහොම දෙන්නා මාරුවෙං මාරුවට දිව දැම්මා චක චක ගගා. දැං මගේ පුකෙං කෙල පෙරෙනවා.

ජානමය ගති ගුණද මංදා දෙන්නා නෙමෙයි මගේ පයියට අතවත් තිබ්ඛෙ. බාප්පා වගේම තමයි මුං දෙන්නත්. ෆුල් ටොප්.

ටිකකිං අශේන් අවා මගේ ඇග උඩට. ඇවිත් හොඳ තොලත් දැම්මා විනාඩි පහක විතර. ඒ දාන ගමං ඌත් ඇග උඩ දෙපැත්තට පැද්දි පැද්දි මගේ කකුල් දෙක පලල් කරගත්තා.

මං දැන ගත්තා මූ දැං ඇතුලට දාන්න තමයි හදන්නේ කියලා. මාත් තොල දාන ගමං හොඳට කකුල් දෙක පලල් කරලා ඉඩ හැදුවා.

පස්සේ තොල දාන ගමං ම එක අතක් පහලට ගෙනිහිං අශේන් පොල්ල අරං මගේ හිලට තියලා තද කලා. එක පාර නං දාන්න වුනේ නැහැ.

ටිකක් ට්‍රයි කරලා මල්ලි පොල්ල දැම්මා මගේ හිලට. ටිකක් අමාරු වුනාට ඒක එච්චර ගානක් නැහැ. මොකද මුංගේ බාප්පා මට හොඳට කවලා නිසා දැං එච්චර ගානක් නැහැ.

දැං අශේන් ටික ටික වේගෙ වැඩි කර කර මට තොල දදා ගහනවා. පොල්ල හොඳ ලොකු නිසා හොඳට දැනෙනවා. දැං කොල්ලා තොල දාන එකත් නවත්තලා දිව හපාගෙන ‘හ්ම්.. හ්ම්..’ ගගා මට ගහනවා.

මටත් ‘හහ්.. හහ්...’ ගගා ගෑවෙනවා බඩ උඩ ඉඳගෙන දගලන නිසා. හුස්ම ගන්නත් අමාරුයි. ඒත් බොක්කටම වදින නිසා මාර ආතල්.

ටිකකින් අශේන් නවත්තලා පැතුම්ට දුන්නා චාන්ස් එක. පැතුම් බාගෙට වාඩි වෙලා ඉසෙල්ලාම හොඳට හිල දිහත් බලාගෙනම පොල්ල ඇතුල්ට බස්සලා තමයි මගේ ඇග උඩ හාන්සි වෙලා තොලක් දාන ගමන් ගහන්න පටන් ගත්තේ.

උගෙත් ඒ රිදම් එකම තමයි. කිසි වෙනසක් නැහැ. පත පත ගාලා මට දෙනවා ඇඳ විට්ටමෙත් ඔලූව වදිනවා. අශේන් ඇවිත් කොට්ටයක් දැම්මා.

එහෙම ටික වෙලාවක් ගහලා පැතුම් නැගිට්ටා. පස්සේ අශේන් ඇවිත් මාව නැගිට්ටගවලා ඇඳ උඩම ඩොගී ස්ටයිල් තියලා අරින්න ගත්තා.

අරින ගමං මගේ තං මිරික මිරික මටත් සැපත් දෙනවා. පැතුම් ඉස්සරහිං ඇවිත් මට කටට දෙන්න ගත්තා. ඊට පස්සේ එක තනක් ඌ මිරිකනවා අනික අශෙන් මිරිකකනවා.

ටිකකිං දෙන්නා ප්ලේස් දෙක මාරු කරගත්තා. ඔහොම හෙන වෙලාවක් දෙන්නා මාරු කර කර මට ඇරියා.

දැං දෙන්නට හොඳ ගනං. පැතුම් කියනවා ‘යකෝ තෝ හොඳට අල්ලං ඉන්නවා අපිට හති’ කියලා.

අශේන් කියුවා හරි එහෙනං මෙහෙමකරපු කියලා මාව අතිං ඇදගෙන සාලෙට අරං ගියා. පැතුමත් පස්සෙං ආවා.

ගිහිං සෙටි එකේ වාඩි වෙලා කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාලා උගේ පොල්ල උඩ වාඩි වෙන්න කියුවා.

මං දැං අශේන්ගේ පොල්ල උඩ වාඩි වෙලා හිමීට පොල්ල බස්ස ගත්තා. කොඳු නාරටියට යන කං පොල්ල බැස්සා. දැං මං අශේන්ගෙ පොල්ල උඩ පොල් ලෙලි ගහනවා.

පැතුම් අනිත් පැත්තේ ඉඳගෙන අතේ ගගහ ඉනන්වා බලාගෙන. ටික වෙලාවකිං අශේන් නවත්තලා පැතුම්ගේ පැත්තට මාව යැව්වා.

මම එහෙමම හිටගෙන පැතුම්ගෙ පැත්තට මාරුවෙලා පැතුම්ගෙ පොල්ල උඩ වාඩි වුනා.

ඊලගට පැතුම්ටත් පොල් ලෙලි ආතල් එක දුන්නා ඌ කොර වෙලා වගේ ‘ආහ්.. ආහ්.. මචං අශා ඉන්න බෑ බං.. බඩත් කොර වෙලා වගේ ආතල් එක...’ කියලා.

ඔහොම මාරුවෙං මාරුවට දෙන්නගේ පොලූ උඩ - උඩ පැන පැන මම ඇරව ගත්තා. දැං මට මහන්සියි. මම අශේන්ගේ උඩදිම වැඩේ නවත්තලා ඉස්සරහට නැමිලා ඌට තොලක් දැම්මා.

තාම උගේ පොල්ල මගේ හිල ඇතුලෙ. අශේන් එහෙමම මගේ කිහිලි දෙක අස්සෙං අත දාලා කරෙං අල්ලගෙන නැගිට්ටා. මට ටිකක් බයත් හිතුනා වැටෙයි කියලා.

ඒත් වැටුනේ නැහැ. රගර් ගහන පොරවල්නෙ පොඩි උනාට මොකද. එහෙම අශේන් මාව එල්ලගෙන ගැහුවා. ඒක නං වදිනවා කියන්නේ බොක්කත් හිල් කරගෙනම.

ටිකකිං අශේන් මාව බිමිං තිබ්බා. පැතුමටත් ඕනෙ කියලා මාව එල්ලගෙන ගැහුවා. අශේන් ගහද්දි මම ටිකක් පහතට එල්ලිල වගේ හිටියේ.

පැතුම් එල්ලං ගහද්දි නං හොඳට ඌව බදාගෙන කෙලිංම එල්ලිලා හිටියෙ. එහෙම ගගහ ඉද්දි ටිකකිං අශේන් පස්සෙං ඇවිත ඌත් පොල්ල අස්සට දැම්මා.

පැතුම්ගෙ පොල්ල ඇතුලෙ නිසා ටිකක් අතිං හද හද ටික වලොවක් ට්‍රයි කරන්න වුනා ඒ වැඩේට නං.

කොහොම හරි දෙන්න එක්ක පොලූ දෙකම බැස්සුව අස්සට. ඒක නං ටිකක් රිදුනා. මොකද ෆස්ට් ටයිම් පොලූ දෙකක් එකපාර මගේ හිලට බැස්සුවෙ.

ටික වෙලාවක් එහෙම ගහලා මාව බිමට අරං අශේන් සෙටියෙ තියලා උඩිං ඇවිත් මට ගහන්න ගත්තා. දැං මිනිහ එකසිය ගානට මට හුකනවා.

දැං නං මට හොඳ ගනං. මට ගහන ගහන හැම පාරක් ගානෙම කෙඳිරි ගෑවෙනවා. ටිකකිං පැතුම් පැත්තකිං ඇවිත් කටට දෙන්න පටන් ගත්තා.

දැං කෙඳිරි ගාන්නත් ඉඩක් නැහැ. පස්සේ දෙන්න මාරු වුනා. දැං පැතුම් ගහනවා මට හිටු කියලා. අශේන් කටට දෙනවා.

ටික වෙලාවයි එහෙම ගැහුවේ පැතුම්ට බඩු යන්න ඇවිත් පොල්ල එලියට අරං අතේ ගහන්න ගත්තා.

අශෙන් මට කටට දිදී හිටිය නිසා මිනිහා මගේ ඔලූවෙං අල්ලා මිනිහගේ පොල්ල පැත්තට කරලා හයියෙං අතේ ගහන්න ග්තතා.

අශේන ගිහිං ආයෙ මට ගහන්න පටන් ගත්තා. දැං අශෙන් වේගෙං මට ගහනවා. පැතුම් මූන ලගට කරන් පොල්ල වේගෙං අතේ ගහනවා.

ටිකකිං පැතුම් ‘ආහ්..හම්මා.....’ ගාගෙන බඩු ලෝඩ් එකක්ම මගේ මූනට විද්දා. උණුම උණු බඩු ග`ගක් මගේ මූනේ.

ඒක දැකලා අශේන් තව හයියෙන් ගහනවා මෝල වැඩි වෙලා. මට රිදුන පාර හයියෙංම ‘ආහ්... අ..ශේ...න්....’ ගෑවුනා.

ඒත් එක්කම අශේනුත් පොල්ල එලියට අරං ‘හා්හ්...හූහ්...’ ගාගෙන මගේ මූනට බඩු විද්දා. ඌටත් බඩු ගියා ලෝඩ් එකක් ම.

ඒ වෙන කොට පැතුම් සෙටිය පිටි පස්සේ පැත්තට ගිහිං මගේ තං දෙකම හොඳට මිරිකනවා.

ඒ ආතල් එකත් එක්ක මාත් අතේ ගහන්න ගත්තා. අශේනට බඩු යද්දිම මටත් බඩු ගියා. දැං තුන්දෙනාටම හොඳ ගනං.

‘මං ඇහුව දැං හොඳද අමාරුව දෙන්නගෙ’ කියලා. තුන්දෙනාම හිනාවුනා.

මං කියුවා ‘දැං ඉතිං මං යන්නං’ කියලා.

ඩබල කියනවා ‘අයියල හෙටනෙ එන්නේ අද ඉන්න’ කියලා.

ආතල් උනාට මට උං එක්ක එක දිගටම සෙක්ස් කරන්න උවමනාවක් ඇත්තටම ඇති වුනේ නැහැ.

මං කියුවා ‘අපෝ බැහැ මං යන්න ඕන’ කියලා වොශ් එකක් දාගන්න ගියා.

ගිහිං ඇවිත් ඇඳ ගන්න හදනකොට ආයේ ඇහෙනවා මම අර අයියා අරින වෙලාවෙ කෑ ගගහ හිටිය එක.

මම ටාර් ගාලා හරිලා බැලූවා. අරුං දෙන්න කුපාඩි විදියට හිනා වෙවී බලං ඉනන්වා. පැතුම්ගෙ අතේ උගේ ෆෝන් එක.

මං මුකුත් කියන්නත් කලිං පැතුම් කියනවා ‘හුත්තෝ... තෝ හිතුවද අපි තුංපනේ උං කියලා. අශා ඩිලීට් කරන්න කලිං මේක මගේ ෆෝන් එකට දැම්ම. ඒ විතරක් නෙමෙයි ලැප් එකෙත් කොපියක් තියනවා කියලා’

අශේන් කියනවා ‘දැං ඉතිං ස්දද නොකර අද ඉඳලා රෑ වෙද්දිත් අපිට ආතල් එකක් දීලා හෙටම යමු නේද’ කියලා.

මට ඉතිං එදා රෑත් ඉඳල අරුං දෙන්නට රෑ එලි වෙනකං ආතල් දෙන්න වුනා.

පහුවදා උදෙත් උං දෙන්න නිදිමර ගාතෙම තියගෙන මට ගැහුවා. පස්සෙ මම ගෙදර ආවා.

ඔහොම දිගටම මුං මගෙං ආතල් ගන්නවා. ගෙවල් වල පාටි, දානෙ ගවෙල්, බන ගෙවල්, තියන දවස් වලට කොහොම හරි මුං සෙට් කරගෙන මට වැඩේ දෙනවා.

දැං උං ඒ ලෙවලූත් කරලා ඉවරයි. කෑලිත් හෝ ගාලා උංට ඉන්නවා.

ඒත් කාලෙකට සැරයක් හරි දෙන්න එක්කම එකතු වෙලා මට අරිනවා. එක එක්කෙනා තනියම නං සෙට් වෙලාම නැහැ මේ අවුරුදු ගානටම.

අයියත් තාම මට අරිනවා. පොර නං පොරට ඕන වුනු ගමං ත්‍රී වීල් එකේ කොහො හරි තියාගෙනත් මට ගහනවා. හැබැයි බාප්පා දන්නෙ නැහැ පුතාල දෙන්නගෙ වැඩ.

ඒත් අරුං දෙන්නට නං එහෙම තැන් නැහැ. වැඩිපුරම අයියලා ගෙදර නැති දවස් සෙට් කරං එහෙ තියං තමයි මට අරින්නේ.

අයිතිය - සැප කතා

Get eats from two young guys 

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :