Sunday, June 13, 2021

Sepa katha

තුන්වරක් තුන බයි ස්ටෝරිය (Bi Sex With Couple)

 


කොච්චර කොල්ලෝ ගහල තිබ්බත් කෙල්ලෙක් එක්ක සැපක් මම අරන් තිබ්බෙම නැහැ... මම ලංකා ලව් එකේ පොස්ට් එකක් දැම්මා එක්කෙනෙක්ව හොයල... ... කෝල් ආව ගොඩක්..

ඒ අතර විශේෂ එකක් ආවා... කොල්ලෙක් කතා කලේ... ප්ලේස් තියෙනවද ඇහුවම තියෙනවා ගෙදර කිව්වා... වයිෆ් ඉන්නවා එයා බාධාවක් නැහැ කිව්වා... ඔයා කැමති නම එයා එක්කත් ඉන්න පුළුවන් කිව්වා... මම ඒ යෝජනාව ගැන සලකා බැලුවත් පොඩි බයකුත් ආවා... අන්තිමේදී තීරණය කළා එහෙ යන්න...

තරමක දුර යන්න ඕනේ බස් එකේ.. එයා කියපු තැනින් මම බැහැලා කෝල් එකක් දුන්නා... ටික වෙලාවකින් ආවා... බයික් එකක අරුදු 28ක විතර කොල්ලෙක්... සුදු ප්‍රියමනාප කොල්ලෙක්...මට එතකොට වයස 20ක් වගේ ඇති... බයික් එකේම නැගලා අපි ගොඩක් දුර ඇතුලට ගියා. පොඩි ගෙයක්...

අවුරුදු 3ක 4ක ළමයෙකුත් හිටියා... එයාගේ වයිෆ් ආවා... අවුරුදු 25ක විතර මාර ගැමි ලස්සනක් තියෙන කෙල්ලෙක්, මම කෙල්ලෝ සීන් වැඩිය නැති වුනත් මෙයාව දැක්කම ආස හිතුනා... දැන් මහා රෑ ජාමේ... අක්ක ලමයව නලවල නිදි කරවලා සාලෙන් ගෙනත් තිබ්බා... අක්ක ඇවිල්ලා යමු මල්ලි කාමරේට කියලා මාව එක්කරගෙන ගිහින් සරමක් දුන්නා ඇදගන්න කියලා...

එයා නයිටි එකක් ඇදගත්තා... අක්කා කාමරෙන් ගියා.. අයියා ආවා ඇතුලට.. මල්ලි බයවෙලාද කියලා අහලා මගේ ලගට ඇවිත් තොලක් දැම්ම හරිම ස්වීට්... එතකොටම අක්කා ආවා... ආ දෙන්නා වැඩ පටන් අරගෙන වගේ... මම යන්නම් කියලා යන්න හදද්දී අයියා අතින් අල්ලගත්තා... අක්කා මගේ දිහා බලන ගමන් අයියට කිව්වා මල්ලි කැමතිද දන්නේ නැහැනේ කියල... මගේ අකමැත්තක් නැති බව පෙන්වන්න මම ඔලුව වැනුවා... ඒ එකම අක්කත් අපේ තොලට එක්කාසු වුනා....

අපි කිටි කිටියේ බදාගෙන එක දිගට තොල දාන්න ගත්තා,, එක එක්කෙනාගේ මූණවල් ලෙවකන්න ගත්තා... මට ආතල් වැඩි කමට ඇස් පියවෙන්න ගත්තා... එක පුදුම සැපක්.. ඒ එක්කම අපි තුන්දෙනාම ඇඳට බර වුනා..අයියා අක්කගේ නයිටිය ගැලෙව්වා..

කාමරේ කළුවරේ තිබ්බ නිසා එයාගේ ඇඟ දකින්න මට බැරිවුනා... අක්කා මැද අපි දෙන්නා දෙපැත්තේ.. අක්කගේ තන පුඩුවක් අයියා කටේ දාගෙන සූප්පු කරන ගමන් මටත් එහෙම කරන්න කියලා අතින් සන් කළා.. කොල්ලන්ගේ නිපල් අම්බානක සක් කලත් කෙල්ලෙක්ගෙ ෆර්ස්ට් ටයිම්... මම රවුම් තන හරිම ආසාවෙන් නිපල් එක සක් කළා... අක්කා කෙඳිරි ගාන ගමන් අපි දෙන්නගෙම ඔලු අතගෑවා...

අපි දෙන්නම අක්කගේ ඇඟ තොල්වලින් තෙත් කරනගමන් පහලට ගිහින් අක්කගේ රසවිල ලඟට ලංවුනා.. අක්කා කකුල් දෙක උස්සලා ඇඳ උඩින් තියාගත්තා.. අපි දෙන්නා ඇඳ පාමුල.. අක්කගේ කකුල් ඈත් කරලා අපි දෙන්නා ලෙවකන්න ගත්තා.. අක්කගේ කෙඳිරිල්ල වැඩි වුනා.. අපි දෙන්නම මූණ ඔබාගෙන ලෙවකන්න ගත්තා... එතකොට නොදැනීම අපේ තොල් එකටෙක පැටලෙන්න ගත්තා..

අපි දෙන්නා වැඩේ පැත්තකට කරලා තොල දන්නා ගත්තා.. එයාගේ දිව වෙලාවකට මගේ කට තුලෙ මගේ එක එයාගේ ඇතුලේ... තොල දානකොට ඉබේම ඇස් පියවෙන එක සාමාන්‍ය දෙයක්.. අපි කිස් කරපු වෙලා වැඩියි.. අක්කා බිමට ඇවිල්ලා අපි දෙන්නවම උරහිස්වලින් අල්ලලා ඉස්සුවා,, අපි තුන්දෙනාම ආයේ කිස් කරන්න ගත්තා... අක්කයි මාවයි කිස් එකට සෙට් කරවපු ඓයා මගේ බෙල්ල ලෙවකන ගමන් පහලට ගිහින් මගේ සරම කඩලා කටට ගත්තා.. අයියා සක් කාපර් කෙනෙක්..

හොඳට ටොපා පන්නපු මගේ පයිය උගුරටම වෙනකන් බස්සගත්තා...ඒ අස්සේ අක්කා මගේ මූණ බදාගෙන මාව කිස් කරනවා.. සුරලෝකේ දොරටුව භියස ඉන්නවා වගේ තමා මට දැනුනේ...අයියා පොල්ල ඇත ඇරලා ඇට දෙක බැස්සා.. ඇටෙන් ඇටේ කටට දාගෙන උරන්න ගත්තා... අක්කා මගේ තොලෙන් මිදිලා ම්ස්ගේ පපුවට ලංවෙලා තිබ්බේ..

අක්කා මගේ නිපල් සක් කරන්න ගත්ත... අයියා ඒ අස්සේ මගේ කකුල් ඈත් කරලා මගේ පුක හිලට දිව තිබ්බා... කරන්ට් එකක් වැදුණු හා සමාන අත්දැකීමක් ලබපු මට කෙලින් හිටගෙන ඉන්න පන නැතිවේගෙන .ආවා. ලඟම තිබුණු බිත්තියට මම අත් දෙක තිබ්බා... මම බිත්තියට අත් තියාගෙන අයියා මාව පොඩ්ඩක් නාවලා මගේ කකුල් ඈත් කරලා පිටිපස්සෙන් ඇවිල්ලා මගේ පුකේ හිල ලෙවකන්න ගත්තා..

අක්කා මගේ ඉස්සරහින් අස්සෙන් ඇවිල්ලා නවිල මගේ කටට ගත්තා.. එකවර සැප දෙකක්.. දැන්නම් මම දොරටුව අභියස නෙවෙයි.. සුර ලෝකේ...පස්සේ දෙන්නම නැගිට්ටා.. අයියා මගෙන් ඉල්ලීමක් කළා... මල්ලි මම උබට දාන්නද කියලා.. මම මීට කලින් දාගෙන තිබ්බෙම නැහැ... 

ඉතිං අයියා මට අරින්න ට්‍රයි කළා..ඩොගී ස්ටයිල් තමා දාන්න හැදුවේ.. එයා තට්ටම් ඈත් කරලා දිව දැම්මා... අක්කත් පිටිපස්සෙන් ගිහින් දිව දානවා මට තේරුණා.. පස්සේ හොඳට කෙළ ගාපු අයියා කිව්වා.. අමුවෙන් දාමු මල්ලි මට උඹව ෂුවර් කියලා.. එයා දාන්න ට්‍රයි කළා.. මට නිකන් ඉරාගෙන යනවා වගේ දැනුණා.. අක්කා ඉස්සරහින් ඇවිත් මගේ මූණ අල්ලගෙන මාව කිස් කරනවා.. මට ගොඩක් අමාරුයි කියලා අක්කට තේරුණු නිසා අක්කා අයියට කිව්වා.. නවත්තමු කියලා..අයියට මගේ එකට දාන්න බැරිවුණා..
 

අයියා ඇඳේ කෙළවරකින් වාඩිවුණා.. මට ටිකක් අප්සෙට් ගියා ඉතිං.. අයියට ඒක තේරුණා.. අවුල් ගන්න එපා හුත්තෝ කියලා අයියා මගේ පිටට එකක් තට්ටු කළා... මල්ලි මගේ එක පොඩ්ඩක් ගන්නවද කියලා අයියා ඇහුවා.. එයාට හිටගන්න කියලා.. මම ඇඳේ ඉඳගෙන අයියගේ එක කටට ගන්න ගත්තා.. ඒක ටිකක් දැඩි එකක්.. සුදුයි.. ටොපා දිලිසෙනවා..
 

මම හොඳට ලෙවකන්න ගත්තා... මම පයි උරන්න මාරම ආසයි.. හොඳට ලෙවකන්න ගත්තා.. අයියා මගේ ඔළුවෙන් අල්ලගෙන ඒ සැප ගත්තා... අක්කා ඇඳේ දිගාවෙලා මගේ උකුලේ මූණ හොවාගෙන.. මගේ එක කටට ගන්න ගත්තා.. මං මුළු අවධානයම දුන්නේ අයියගේ පයියට.. මම ඒක හොඳට ඉරුවා... අයියට අමර සැප... අයියා එකපාරටම මාව පැත්තකට තල්ලු කළා.. එයාට යන්න එන්නැති කියලා මට එතකොට තමා තේරුණේ...
 

අක්කත් මගේ ගැනිල්ලා නවත්තලා වාඩිවුණා... අයියා ඇහුවා මුලින්ම දාන්නේ මටද නැත්තන් අක්කටද කියලා...මම ඒ වෙනකොට කොල්ලෝ දෙතුන් දෙනෙක්ට දාලා තිබ්බත් කෙල්ලෙක්ට දාලම තිබ්බේ නෑ.. ඒත් කටක් ඇරලා කියන්නේ කොහොමද මුලින්ම අක්කට දාන්නම් කියලා.. අයියම කිව්වා අක්කට දාන්නකෝ එයාට ඉවසිල්ලක් නෑ වගේ කියලා.. ඊට කලින් මට අක්කගේ එක ලෙවකන්න උවමනාවක් තිබ්බා.. ඒක නම් මම කිව්වා..
 

මට ඒක බලන්න ඕනේ කියලත් කිව්වා.. එතකොට අයියා ලයිට් එක දැම්මා.. අක්කා ඇඳේ නිදාගෙන මට ලෙවකන්න කකුල් පළල් කරලා දුන්නා..මං දිව එතනට තියලා හොඳට ඒක ලෙවකන්න ගත්තා.. මට මගේ වැඩේ කරන්න දීලා අයියා එතනින් නැඟිටලා ගියා..මම හොඳට දිව දාන්න ගත්තා.. අක්ක කෙඳිරි ගගා ඇඹරෙනවා... මම ටික වෙලාවක් දිව දානකොට අක්කා කිව්වා.. එන්න මල්ලි ඔය ඇති මට තව ඉන්න බෑ.. ඇතුළට දාන්න කියලා..මම එහෙමම ඇඟ උඩට ආවා..
 

අක්කා අල්ලලා එතනින් තියාගෙන දාන්න කිව්වා.. මම දාලා ගහන්න ගත්තා.. අක්කා කකුල් පළල් කරලා මගේ පුකට උඩින් දාගෙන මාව අත් දෙකෙන්ම බදාගත්තා.. මම ගහන්න ගත්තා.. අක්කා කෙඳිරි ගානවා හොඳට...මම ගහගෙන ගහගෙන ගියා... අයියා එතකොට ඇතුළට ආවා..
 

මට ඉවසන්න බැරි සැපක් එතකොටම වගේ මම යන්න එනවා කියලා කෑගහගෙනම යැව්වා.. මට බඩු ගංගාවක් අක්කගේ හුත්ත ඇතුළේ ගියා කියලා තේරුණ..අයියා කිව්වා.. මදැයි මං දාගන්න හිටියා කියලා.. අපිට මුළු රැයක්ම තියෙනවනේ පණ.. එන්න ඔයා උඩට කියලා අක්කා අයියට අඬ ගැහුවා.. මම අක්කගේ ඇඟෙන් අයින් වෙලා අයියට ඉඩ දුන්නා.... (panahata panaha)

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments
September 19, 2022 at 1:26 PM delete

hi mama asaye katata ganna back kiss karanna back ekata dagan oyala kemathe one sapak denawa call me 0750633501

Reply
avatar