Friday, May 6, 2016

Unknown

චුට්ටේ අයියා එක්කගමේදි 02 - චුට්ටෙයි යාලූවා තිලිනයි දෙන්නම එක්ක (With Chutte Ayiya At Village - Part 02)



දවසක් දෙකක් ගියා, චුට්ටේ අයියාගෙන් කෝල් එකක් එයි කියලා බලන් හිටියත් බුවා කතා කලෙත් නෑ, මුල් දවස් දෙකේ නිතරම ෆෝන් එක දිහා බලන් හිටියා වුනත් කතා කලේ නැති නිසා මම හිතුවා ආපහු කතා කරන එකක් නෑ කියලා, ඒත් එදා ගත්ත ආතල් එක මතක් කර කර මම සෑහෙන්න අතේ ගැහුවා,

 ඔහොම සතියක් විතර ගෙවිලා ගියා, මමයි චුට්ටේ අයියයි මුලින්ම සෙට් වුනේ සිකුරාදා දවසක, ඊට පස්සේ සතියේ සෙනසුරාදා හවස මම ගමේ යාලුවො එක්ක ගඟට ගියා නාන්න. කොල්ලො ටික ගඟට පැනලා ටික වෙලාවක් දඟල දඟල ඉන්නකොට මෝටර් බයිසිකලේක සද්දේ ඇහිලා මම පාර පැත්ත බැලුවා, චුට්ටේ අයියා තව පොරක් එක්ක බයික් එකේ ඇවිත් ගඟ උඩ පාරේ නවත්තලා අපේ සෙට් එකේ කොල්ලෙක්ට කතා කලා, උගේ නම ගයාන්.

 ඌ ගගෙන් ගොඩට පැනලා චුට්ටේ අයියා ලඟට ගිහින් මොනවාද කුටු කුටු ගෑවා, මම චුට්ටේ දිහා බලන් හිටියත් මූ නිකම් හිටියේ මාව දන්නේ නෑ වගේ. පොර ඇඳන් හිටියෙ නිල් ඩෙනිමකුයි, කලු ශර්ට් එකකුයි, ශර්ට් එකේ අත් නවල, බොත්තම් බාගේට ගලවලා, පපුව හොඳට පේනවා, මට ඒක දැක්ක ගමන් නැග්ගා, වතුර යට නිසා අනිත් උන්ට පෙන්නෙ නැහැ, පස්සේ අරූ ගයාන්ගේ අතට මොනවාද ගුලි කරලා යන්න ගියා. ගයාන් අරූ දීපු ගුලිය උගේ ඇඳුම් අස්සෙ ඔබලා ආපහු ඇවිත් වතුරට පැන්නා.

 "හවසට ගහන්න මල් කෑල්ලක් ගත්තා බං, චුට්ටේ අයියාගේ බඩු හොඳයි" ගයාන් අපිට කිව්වා. උගෙ බඩු වල හොඳ තරම දන්නෙ මමනේ, මම හිතින් හිතුවා. අපි ගඟේ පැයක් විතර නාලා පිස්සු කෙලලා ගෙවල් වලට ආවා. මම පට්ට බඩගින්නේ හිටියෙ, ගෙදර ගිය ගමන් බත් කාලා ටීවි එක දාගෙන ඒක ඉස්සරහා වාඩි වුනා,

 “පුතේ 7 ප්රෝත්ති දාපන්කො" ආච්චි එහෙම කියාගෙන සාලෙට ආවා,

 මම ජීවත් වුනේ ආච්චි එක්ක, අපේ තාත්තා හිටියේ රට, අම්මා ගැන නම් මතකයක් නෑ, ලොකු වෙද්දි තමයි දැන ගත්තේ අම්මා මම පොඩි කාලෙම තාත්තවයි මාවයි අත ඇරලා වෙන කසාදයක් කරගෙන කියලා. පොඩි කාලේ ඉඳන් මාව හැදුවේ ආච්චි, ඒ නිසා මම ආච්චි ට ගොඩක් ආදරෙයි. මම ටීවි එකේ චැනල් එක මාරු කරලා කාමරේට මාරු වුනා.

 නිකමට ෆෝන් එක අතට ගත්තාමයි දැක්කේ චුට්ටේ අයියගේන් මිස්කෝල් 3යි, මැසේජ් එකකුත් එවලා, මගේ පපුව ඩිග් ඩිග් ගාන්න පටන් ගත්තා.

 "කොහෙද හුකන්නෝ ඉන්නේ" මැසෙජ් එක දැක්කම මට හිනා.

 "ගෙදර" මම එහෙමම රිප්ලයි එකක් යවලා ඇඳේ පෙරලුනා. ඒ පරක්කුවෙන් මෙන්න මූ කෝල් කරනවා.

 "හෙලෝ" "කොහෙද පකයෝ හිටියේ, මම කී පාරක් ගත්තාද?" චුට්ටෙ ලයින් එක එහා පැත්තෙන් ගොරවනවා..

 "මම දැනුයි අයියෙ ෆෝන් එක ගත්තේ, ගෙදර ඇවිත් දැන් ටිකක් වෙලා"

 "හ්ම්, දැන් එන්න පුලුවන්ද අපේ ගෙදරට..?" අරූ අහද්දි මාව සීතල වුනා

 "දැන්? ම්ම්"

 "ඔව් හුත්තො දැන් තමයි" අරූ එහෙම කියද්දි මටත් යන්න ආසාවක් ඇති වුනා

 "විනාඩි 10ක් වගේ යයි" මම කිව්වා. "එදා වගේ පටි ජොකා ගහල බුරුල් කලිසමක් ඇඳන් වරෙන්" අරූ එහෙම කියලා කට් කලා. අදත් කෑමක් වගේ තියෙන්නේ. මම එහෙම හිතාගෙන ඇඳුම් වැටේ එල්ලෙන පටිජොකා අතට ගත්තා. මේ විදිහට තිලින අයියා උගේ ඇට දෙක මගේ පුකේ වදින්නම බස්සල හිකුවා. මගේ පුක හිරි වැටිලා වගේ. චුට්ටේ අයියා උගේ පයිය මගේ උගුරටම බස්සලා කටේ හිකුවා. ගහපු ගංජා සැරටද, නැත්නම් බීපු අරක්කු වල මතද මම දන්නේ නෑ මට ඒ වෙලාවේ දැනුනේ මාර සැපක්. සෑහෙන්න වෙලාවක් මගේ හිල එක්ක ඔට්ටු වුන තිලිනය අන්තිමෙදි උගේ පයිය හිලෙන් එලියට අර ගත්තා, "අඩෝ මගේ පයියත් රිදෙනවා, කාලෙකින් මෙහෙම පුකකට ඇරියේ" තිලින එහෙම කියලා කොපුව ගලවලා බිමට දැම්මා
 "මගෙත් පයිය හම ගියා මූට ඇරපු මුල් දවසෙ හහ්හහ්" චුට්ටේ අයියා මගේ පිටි පස්සෙන් ඇවිත් මොන කොපුවක් වත් නැතුව අමුවෙන්ම පුක් හිලට එබුවා. ඒක උනුවෙන්ම ඇතුලට බැස්සෙ කිසි අමාරුවක් නැතුව.
 "හුකතො කොපුවක් දාලා ගහපන්" තිලිනයා කෑ ගහුවා
 "මූට එව්වා ඕන නෑ බන්, මට මූව ශුවර්"
 "මම උඹ කොපු නැතුව අරිනවා දැක්ක පල වෙනි වතාව.." තිලින අයියා කිව්වේ පුදුමෙන් වගේ
 "මම ගමේ ගෑනියෙක්ට වත් ගහන්නේ නෑ බං කොපු නැතුව, ඒත් මම මූව ගහපු පලවෙනි දවසෙම ශුවර් කලා" චුට්ටේ අයියා එහෙම කියද්දි ඇත්තටම මට ඌ ගැන ආදරයක් හිතුනා.
 "අපරාදේ තෝ මට කලින් කිව්ව නම් මමත් මූට අරින්නේ අමුවෙන්"
 "හා හා මේ ඒවා නම් වානා මල්ලි, මූට අමුවෙන් අරින්නේ මම විතරයි" චුට්ටේ අයියා සිරාවටම කිව්වේ
 "අෆ්ෆට, උඹ මූව අයිති කරගෙන වගේනෙ කතාව" තිලිනයත් ඇර ගන්න හදනවා
 "පුලුවන් නම් කර ගන්නවා තමයි හුත්තො, මෙහෙම කඳක් තියෙනවා නම් ආයෙ මොකටද ගෑනු හහ් හහ් හා" චුට්ටේ අයියා මට හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා, මමත් ආසාවෙන් දීගෙන හිටියා.
 "මගේ කටට ගනින් කොල්ලො, උඹේ පුකේ ඇරලා පයිය නිකම් හිරි වැටිලා වගේ" තිලින අයියා මගේ ඉස්සරහින් කටට දෙන ගමන් කිව්වා. රබර් රහක් ආවේ ඒකෙන්. මම ඒක උර උර රස බලන අතරේ චුට්ටේ අයියා මට රිදෙන්නම ඇරියා. විනාඩි දහයකට විතර පස්සේ චුට්ටේ අයියා ඇඳේ දිගා වුනා.
 "වරෙන් මේක උඩ වාඩි වෙයන්" චුට්ටේ අයියා අණ කලා. මම නැගිටලා ගිහින් චුට්ටෙ අයියගෙ බඩ දෙපැත්තෙන් කකුල් දාලා පහත් වුනා, චුට්ටෙ අයියා මගේ හිලට උගේ පයියා ලං කලා, මම හිමීට ඒක උඩින් වාඩි වුනා.

 "හ්ම් දැන් පොල් ලෙලි ගහනවා වගේ ගහ ගනින්" චුට්ටේ අයියා මගේ ඉන දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන පයිය හිල ඇතුලටම ඔබලා කිව්වා.

 මමත් ටිකෙන් ටික උස් පහත් වෙන්න ගත්තා. ඒකත් මාර ආතල් වැඩක්.. ඔහොම ටිකක් වෙලා ගහ ගන්නකොට මට මහන්සි, මම නැවැත්තුවා. චුට්ටේ අයියා මගේ ඉනෙන් අල්ලලා උස්ස උස්ස අරින්න ගත්තා. දැන් නම් කාපු බීපු ඔක්කොම ගිහින්, මහන්සියි. ටිකක් වෙලා ඒ විදිහට ඇරපු චුට්ටේ අයියා එහෙමම මාව ඇඳේ පෙරලගෙන යකෙක් වගේ අරින්න ගත්තා. මේ සීන් එක බල බල තිලින අයියා සිගරට් එකක් බොනවා එක අතකින් උගේ පයිය මිරිකන ගමන්.. විනාඩි පහ හයක් මෙහෙම ඇරපු චුට්ටේ අයියා ගොරවගෙනම මගේ හිල ඇතුලේ බඩුටික විද්දා.. අපි දෙන්නටම හොඳටම දාඩිය දාලා. මාව ටිකක් වෙලා ඒ විදිහට බදාගෙන හිටපු චුට්ටෙ අයියා මගේ හිලෙන් පයිය එලියට අරන් ඇඳේ ඇල වුනා.

 තිලින අයියා සිගරට් එකේ කොටේ නිවලා බිමට දාලා මගේ කකුල් දෙකෙන් ඇදලා අනිත් පැත්ත හැරෙව්වා, පයියට ආපහු කොපුවක් දාගෙන ක්රීම් ටිකකුත් ගාගෙනම මගෙ ඇඟ උඩට නැග්ගා, මගේ හිල දැන් ලූස් වෙලා, මුගේ පක හොඳට බහිනවා, මාව බදාගෙන අරින ගමන් කන ලෙව කනවා, හපනවා.. මම ඒ අතරේ බැලුවේ චුට්ටේ අයියා නැගිටලා ගියේ කොහේද කියලා, පොරත් සිගරට් එකක් ගහනවා."උඹට සැපද මල්ලියෝ? උඹ ආසද" තිලින අයියා මගේ කනට කරලා හිමීට අහනවා. මම "ම්ම්" කියලා පොඩි සද්දයක් දැම්මා.

 ටික වෙලාවකින් මූ නැගිටලා මාව හිටෙව්වා. ඉනෙන් අල්ලගෙන පිටිපස්සෙන් ගහන්න ගත්තා. චුට්ටේ අයියා පයිය මිරික මිරික ඉන්නවා. මෙන්න ඌට ආපහු නැගලා.

 "මචන් මේ පුකට නම් කොච්චර ගැහුවත් මදි" තිලින කියනවා

 "උඹට කොහොමත් වැඩි වෙලාවක් ගහන්න පුලුවන්නේ”

 මුන් දෙන්නා අද මාව මෙහෙම තියා ගන්න වගේ කල්පනාව. තිලින මට එක එක විදිහට ඇරල ඇරලා විනාඩි 10කට විතර පස්සේ පයිය එලියට ගත්තා. ඌ ඇඳේ උඩු අතට දිගා වෙලා "කටට ගනින්” කිව්වා

 මමත් ඇඳේ දිගා වෙලා පොල්ල කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. චුට්ටේ අයියා උගේ පකේ කෙල තලියක් ගාගෙන පිටිපස්සෙන් බැස්සුවා මට ආපහු. කලින්ටත් වඩා වේගෙන් චුට්ටේ අයියා මට පුකේ ඇරියා, දැන් නම් ආතල් එකට වඩා රිදෙනවා. මම කෙඳිරි ගගා තිලින අයියාගේ පක සූප්පනවා. ටිකකින් මගේ කටින් පයිය අර ගත්තු තිලින අයියා මගේ මූනට ලන් කරලා වේගෙන් අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. විනාඩි දෙකක් විතර ගහනකොටෑල පාරටම ලොකු කැරි පාරක් මගේ මූනේ වැදුනා. ඒත් එක්කම තිලින අයියා උගේ පයිය මගේ කටේ එබුවා. ඉතුරු කැරිටික ඔක්කොම මගේ කට ඇතුලේ. උකුවට, පනි රසයි, තිත්ත රසයි කලවම් වුනු උනු උනු කැරි මගේ කට පුරාම. තිලින අයියා එහෙමම මගේ කට ඇතුලේ පයිය තියාගෙන හිටියා, මම කටේ තිබුන උගේ කැරි ටික එහෙමම කට දෙපැත්තෙන් බේරෙන්න ඇරියා.
 ඒ අතරේ චුට්ටේ අයියාට දෙවෙනි සැරේ බඩු යන්න ලන් වෙලා, මට ඇරගෙන ඇරගෙන ගියා.. “ආහ්..ආහ්” එහෙම කෑ ගහගෙනම චුට්ටේ අයියා ආපහු සැරයක් මගේ හිල උනු කැරි වලින් පිරෙව්වා.

 "ආහ්.. අද නම් එල" තිලින අයියා මගේ කටින් පයිය අරගෙන කියනවා.

 "කැරි සැපක්" චුට්ටේ අයියා උගේ පයිය එලියට අරන් බිම වැටිලා තිබුන උගේ ජොකා අහුලගෙන පිහ දා ගත්තා, මගේ පුකේ හිලත් පිහ දැම්මා. මම තවමත් පටි ජොකා පිටින්, මුන් ඒක ගලවන්න පොඩ්ඩක් වත් වද වුනෙත් නැහැනේ. මමත් අමාරුවෙන් නැගිට ගත්තා.

 "පොඩ්ඩො උඹ ගෙදර යන්නත් ඕනේ නේද? උබලැයි ආච්චි බලනවා ඇති කොහෙද කියලා" චුට්ටේ අයියා උගේ ඇඳුම් රැක් එකෙන් ශෝටක් අරන් දා ගන්න ගමන් කිව්වා. තිලිනයා නම් හෙලුවෙන්ම ඇඳේ වැටිලා ඉන්නවා මැරිලා වගේ.

 "ඔව් අයියේ මම යන්නම්, ආච්චිට මම කිව්වේ ඉක්මනට එනවා කියලා"

 "හහ් හා, හොඳ ඉක්මන" චුට්ටේ අයියා එහෙම කියලා සිගරට් එකක් පත්තු කරගත්තා, මම බිම වැටිලා තිබුන මගේ ශෝටයි, ටී එකයි අරගෙන ටී එකෙන් මගේ කට පිහ දා ගත්තා.

 ඒවා එහෙමම ඇඳගත්තා, තිලින අයියාත් නැගිටලා ආවා.

 "මේ මම මූව බෝක්කුව හරියට දාලා එන්නම්, උඹ හිටපන්" චුට්ටේ අයියා තිලින අයියාට කිව්වා
 "ඔනේ නෑ අයියේ, මම යන්නම් බයික් එකේනේ යන්නේ”

 "උඹ පන්ඩිත වෙන්නේ නැතුව වරෙන්, තව පාරක් පුකේ හුකා ගන්න ඕනේද තොට?" චුට්ටේ අයියා මට තගේ දැම්මා. ඌ ටීශර්ට් එකකුත් දාගෙන මාත් එක්ක එලියට ආවා.

 "යන්නම් තිලින අයියේ" තිලින අයියාත් ටවල් එකක් පටලවගෙන අපිත් එක්ක එලියට ආවා.

 "එල මල්ලි, ආයේ සෙට් වෙමුකෝ" තිලින අයියා ඇහැක් ගහලා මගේ පුක මිරිකුවා

 "උඹට අවුලක් නැහැනේ?" චුට්ටේ අයියා මගදි අහනවා

 "නැහ්.." "උඹ හොඳ කොල්ලා. උඹට ඕන දෙයක් තියෙනවා නම් කියපන්"

 "ඕන දෙයක් කිව්වෙ?" මම ගොනා වගේ ඇහුවා

 "ඕන දෙයක් කිව්වේ, ඕනම දෙයක්, හැබයි මම කියන විදිහට කීකරුව ඉන්න ඕනේ, උඹේ කට තමයි වැඩි, මම හදලා ගන්නම්කො, මම ආපහු ඉක්මනට කතා කරන්නම්, දැන් මෙතන ඉඳලා පලයන්, ගෙදර ගිහින් කෝල් එකක් දියන්”

 "තිලිනයා හොඳ එකා, මාත් එක්ක ආමි එකේ ඉන්න කාලෙ ෆිට් වුනේ. ඒ වගේ තව හොඳ උන් ඉන්නවා මගේ බොක්කවල්" චුට්ටේ අයියා කියද්දි මම අහගෙන හිටියේ මොනවා හරි හරස් ප්රශ්න අහන්න ගිහින් ආයේ බැනුම් අහන්න වෙන බයට.

 "මම ගියා, ගුඩ් නයිට්"

 "හ්ම් ගුඩ් නයිට්"

 මාව ගමේ ප්රදාන පාර ගාවට වෙනකම් ඇරලල චුට්ටේ අයියා ගියා, බයික් එකට නැග්ගත් පැද ගන්න අමාරුයි, පුක ඉරුවානේ මුන් දෙන්නා මට එකතු වෙලා, කොහොම හරි එතන ඉඳලා විනාඩි 3න් මම ගෙදර.
 මම ආවා කියලා මැසේජ් එකකුත් චුට්ටේ අයියාට දාලා මම නා ගන්න ගියා, පුකේ තිබුන කැරි ටිකත් එලියට යවලා නාගෙන එද්දි මැසෙජ් එකක් තියෙනවා.

 "පුක හෝදගෙන නිදා ගනින්, උඹ දැන් මගේ. මට ඕන වෙලාවට මට ඕන විදිහට විතරයි උඹ කොල්ලො ගහන්නේ. මම කියන උන් එක්ක විතරයි හුකා ගන්න පුලුවන්. තෙරුනාද?" කියලා

 "තේරුනා අයියේ" මම රිප්ලයි කලා

 "එල.. "
 ඔන්න ඔය විදිහට තමයි මාව චුට්ටේ අයියා අයිති කර ගත්තේ, මෙතනින් එහාට ගොඩාක් දේවල් වුනා. ඒවා ඉස්සරහට.

අයිතිය - karikolla93

සබැඳි කතා - 

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 01  

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 02

චුට්ටේ අයියා එක්ක ගමේදි - 03

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments
chamu7
AUTHOR
April 10, 2019 at 3:22 PM delete

Wow meka pattha ko chutthe aiyage ewwa thawa dannako

Reply
avatar