Monday, July 4, 2016

Unknown

සමීරගේ දිනපොත 02 - හොඳම යාළුවගේ අයියාඑක්ක



මලින්ම කලින් දාපු ස්ටෝරියට කමෙන්ට්ස් කරපු නොකරපු කියවපු හැමෝටම තෑන්ක්ස් කිව්වා... සමීරගෙ දිනපොතේ දෙවැනියට ලියැවෙන මේ කථාවත් මටම සිද්ධවුන සිදුවීමක් තමයි....කලින් එකටම වගේ ඔන්න මේකටත් හොඳට යහමින් ලුණු ඇඹුල් දාලා තමයි ලියන්නෙ.


වැඩි කථා අවශ්‍ය නෑ, අපි ස්ටෝරියට බහිමුකො.... ඔන්න මේ සිදුවීමත් සිදුවුනේ හරියටම ඒ ලෙවල් ඉවර වෙලො ගෙදර ඉන්න දවස්වලම තමයි.... හරියටම කිවුවොත් රසික අයියත් එක්ක සිද්ධවුන සීන්කෝන් එකට පස්සෙ සිද්ධවුන සිදුවීමක්.

එදා බදාදා දවසක්... මගේ ඛෙස්ට් ෆ්‍රෙන්ඩෙක් හිටියා මලිත් කියලො... පොර මට අගහරුවාදා රෑ කෝල් කරලා පොඩි ගමනක් යන්න කතා කලා. ඒක ගමනක් කිව්වට ගමනක් ම නෙමෙයි.... ඇත්ලෙටික් මීට් එකක්. හරියටම කිව්වොත් සුරංග අයියා පාටිසිපේට් වෙන ඇත්ලටික් මීට් එකක්.

කවුද මේ සුරංග?... මොකද්ද මේ ඉවෙන්ට් එක?.... ඇයි මේකට යන්න මලිත් උඹට කතා කලේ?.... මේ වගේ දහසක් ප්‍රශ්ණ උඹලගේ මොල ඇතුලෙ දැනටමත් කරනම් ගහනවා ඇති. ඒ හැම ද්කටම උත්තර දීගෙනම මම මගේ ස්ටෝරියට බහින්නම්කො.

සුරංග කියන්නෙ මගේ ඛෙස්ට් ෆ්‍රෙන්ඩා මලිත් ගෙ අයියා.... ඒ වෙනකොට වයස අවුරුදු 24ක විතර කොල්ලෙක්... හරියටම කිව්වොත් මටයි මලිත්ටයි වඩා අවුරුදු 5කින් විතර වැඩිමල් පොරක්. මෑන් උස අඩි 6කට ආසන්නව වගේ ඇති... ඩාර්ක් ටෑන් ස්කින් කලර් එකක් තියන ප්‍රොෆෙශනලි ඇත්ලටික් කරන, නිතර නිතර ජිම් එකේම කාලය ගතකරන පොරගෙ බොඩි එක ගැන මම අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනෙ. ඒ තරම් ඒක පර්ෆෙක්ට්. ආර්ම්ස් වල මසල්ස්, කට් වෙලා ඩිෆයින්වෙලා තියන චෙස්ට් එක, සික්ස් පැක් ඩිෆයින් වෙලා තියන බොඩි එක.... පට්ටම සිරා බොඩි එකක් තමයි පොරට තිබුනෙ.

රසිකයගෙ සීන් එක වෙලා මේ වෙනකොට ටික දවසක් ගෙවිලා තිබුනා... ඇත්තම කිවනවා නම් එදා ඉඳලා පාරක දකින ස්මාර්ට් හැන්ඩි කොල්ලො පවා රසිකයගෙ බොඩි එකත් එක්ක සසඳන්න මම පුරුදු වෙලා හිටියා.... සුරංග අයියව දැක්කමත් මට මතක් වුනේ රසික අයියව තමයි.... රසික අයියත් එක්ක බැලුවම සුරංග අයියා උසයි.... ඒ තරම් මසල්ස් වලින් ඩිෆයින් වුන බොඩි එකක් නොතිබුනත් සුරංග අයියට ටෆ් හාර්ඩ් බොඩි එකක් තිබුනා.... සමහර විට මෑන් ප්‍රොෆෙශනලි ඇත්ලෙටික්ම කරන පොරක් නිසා වෙන්න ඇති. 400 මීටර්ස් රනින් තමයි මිනිහගෙ ඉවෙන්ට් එක.

ඔන්න ඔන්න ආයෙත් මම ට්‍රැක් පැන්නා වගේ නේද.... ට්‍රැක් පැන්නා වගේ වුනත් ආයෙත් ස්ටොරියට එන්න කලින් අතීත කථාවක් කියන්න ඕන කියලා හිතෙනවා... මොකද ඒක ස්ටෝරියේ සීන් එකටම අදාලව සිද්ධවුන පුංචි සීන්කෝන් එකක් නිසා.

මලිත්ගෙ අයියා සුරංග කියන්නෙ මගෙත් එක්ක මාර ෆිට් පොරක්. මාත් එක්ක විතරක් නෙමෙයි කාත් එක්ක වුනත් පොර ඉක්මනින්ම ෆිට් වෙන්න පුළුවන් පුදුමාකාර පර්සනෑලිටි එකක් තිබුනා. ඒ වගේම තමයි මෑන්ගෙ වල් කමත්.... ලස්සන කෙල්ලෙක් පේන්න බෑ පස්සෙන් යනවා. ඒ විතරක්ද, මෑන්ගෙ ලැප් එකේ හාර්ඩ් එක වැල වලින් කොයි වෙලෙත් පුරවගෙන තමයි ඉන්නෙ... ඇත්තම කියනවා නම් මලිත්කාරයා ඔය ගැන දන්නවද දන්නෙත් නෑ... මොකද සුරංග අයියා මලිත්ට හොරෙන් මගෙත් එක්ක ඕන තරම් වැල ෆිලේම්ස් ශෙයාර් කරගෙන තියනවා.

එහෙම බුදු ෆිට් එකක් තමයි පොරට මාත් එක්ක තියෙන්නෙ. කොහොමහරි දැනට සති 2කට විතර කලින් මලිතුයි, මමයි සුරංග අයියයි ඩී වී ඩී වගයක් ගන්න කොල්ලුපිටියට ගියා... වැඩේ කරන් එනකොට අපි තුන් දෙනාට සෙට්වුනේ කට කපලා සෙනග හිටිය බස් එකක්....වෙලාවෙ හැටියට මේකත් හොඳයි කියලො සෙනග අතරෙ අපි තුන් දෙනාම බස් එක ඇතුලට ගොඩවුනා.

සෙනග අතරෙ මලිත්කාරයා කොහාට අතුරුදහන් වුනාද දන්නෙ නෑ... මෑන් ඉස්සරහට යනවා විතරයි දැක්කෙ. මමයි සුරංග අයියයි හිටියෙ නම් එක ලග.... එක ලග කිව්වේ හරියටම මගේ පිටිපස්සෙ තමයි සුරංග අයියා හිටියෙ. ටිකදුරක් යනකොට බස් එකේ සෙනග තව ටිකක් වැඩිවුනා වගේ දැනුනා... ඔය එක්කම සුරංග අයියත් මගේ පිටි පස්සට හේත්තු වුනා.

සෙනග වැඩිකමට මට මේ සීන් එක ඒ තරම් ඒ වෙලාවෙ නෝට් වුනෙ නෑ.... ඒත් මම ඇඳගෙන හිටිය ටයිට් ඩෙනිමට උඩින් පුක මැද්දෙ දිග උණුසුම් දෙයක් හිරවෙද්දි ඒක පකක් නේද කියලා අමුතුවෙන්ම තේරුම්ගන්න තරම් අවශ්‍ය වුනේ නෑ මට... ඔහොම ටික වෙලොවක් ගියා... මමත් ඔහේ නිකන් තියන පුකනෙ කියලො ඔහේ දික් කරගෙන හිටියා. සුරංගයත් දැන් එක එක පැත්තට මගේ පුකට ජැක ගහනවා. 

අම්මා ගහයි බැට් එකෙන් කිව්වලු... යකෝ බලාගෙන ගියාම මූට කෙලේලො විතරක් නෙමෙයි, කොලු පුකක් පේන්නත් බෑ වගේනෙ. මට ඒ වෙලාවෙ යාන්තමට වගේ හිනාවකුත් ගියා. ඒ එක්කම මම ශේප් එකේ පිටි පස්ස හැරිලො සුරංගයා දිහා බැලුවා... මෙන්න මූ කිඩියට අහක බලෙන් හිනා වෙනවා. මමත් ඔහේ ඕන පුකක් කියලො හිතන් ආයෙත් ඉස්සරහ බලා ගත්තා.

කොහොමහරි ඒම් කරලො ඒම් කරලා ට්‍රයි කරලා ට්‍රයි කරලා අන්තිමටම සුරංගයා ඩෙනිමට උඩින් මගේ පුකේ දාරෙ මැද්දෙ පක තද කරගෙන ජැක ගැහුවා...ඒ ජැක ගමනාන්තය වෙනකන්ම වැදිලො තිබුන හැටි මට තාමත් මතක්වෙනවා. කොහොමහරි මේ සිද්ධවුන සීන් එක සීන් එකක්ම විතරක් වුනා.

එදා ඒ සිද්ධවුන සිදුවීමට පස්සෙ මම අනන්තවත් මලිත්ගෙ ගෙදරදි සුරංග අයියාව හමුවුනා.... ඒත් අපි දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්වත් මේ සිදුවුන දේ ගැන කතාකලේ වත් නෑ... සුපුරුදු විදියටම ඔහේ වල් පල් ටෝක් කර කර හිටියා.

ඔන්න ඔය අතීත කතාව කියන්න ස්ටොරියෙන් පිට පැන්න මම ආයෙත් අපේ ස්ටෝරියට එන්නම්කො....

ඔන්න ඉතින් මමත් මලිත්ගෙ ආරාධනාව පිලිඅරගෙන පොරගෙ පවුලෙ අම්මයි තාත්තයි නංගීයි එක්ක සුරංග අයියගෙ ඇත්ලටික් මීට් එක බලෙන්න ගියා. ඒක තිබ්ඛෙ සුගතදාස ස්ටේඩියම් එකේ. එදා බදාදා දවසක් වුන නිසාද, මීට් එක ප්‍රොවින්සියල් එකක් වුන නිසාද දන්නෙ නෑ ස්ටේඩියම් එකේ එච්චර ක්‍රවුඩ් එකක් නම් හිටියෙ නෑ... කොහොමහරි තැනින් තැන හිටපු මිනිස්සු අතරින් ගිහින් අපි පැවිලියන් එකේ උඩට වෙන්න තියන සීට් පෝලිමක ඉඳ ගත්තා.

මීට් එක පටන් අරන් පැයක් විතර ගියා......

අපි ඉන්න තැනට ආපු සුරංග අයියගෙ වයසෙම කොල්ලෙක් අපි සුරංග අයියගෙ ෆැමිලි එකද කියලො ඇහුවා... මලිත් කිව්වා ඔව් කියලා.... සුරංග අයියගෙ බෑග් එක අරන් මල්ලිටයි මල්ලිගෙ යාළුවටයි අපේ හවුස් එකට එන්න කිව්වා කියලා මෑන් කිව්වා. ඔන්න ඒ ආරාධනාවත් එක්ක සුරංග අයියගෙ ජිම් බෑග් එකත් අරන් මමයි මලිතුයි අර ආපු අයියගෙ පස්සෙන් වෙස්ටන් ප්‍රොවින්ස් හවුස් එකට ආවා.

‘මල්ලි, බෑග් එකට ග්ලූකෝස් පැක් එක දා ගත්තද?...’ අපිව දැකපු සුරංග අයියා අපේ ලගට එනගමන් ඇහුවා.

‘මම දන්නෙ නෑ... ඇයි තමුසෙ මේකට දාගත්තෙ නැද්ද?’ මලිත් බෑග් එක සුරංග අයියගෙ අතට දෙන ගමන් කිව්වා.

සුරංග අයියා බෑග් එක ඇරලො ග්ලූකෝස් පැක් එක අරන් එතන එහායින් හිටිය පොරක් ලගට විසි කලා. ‘හැමදේම මම කරන්න ඕනෙද මැට්ටෝ... ඔය මොළයක් තියෙන්නෙ හිතන්න තමයි’ සුරංග අයියා කින්ඩියට වගේ මලිත්ට කිව්වා.

ඔන්න ඒ එක්කම සුරංග අයියගෙ ඉවෙන්ට් එකට ලෑස්ති වෙන්න කියලා එනවුන්ස් එකක් ලෙැබුනා. සුරංග අයියා ඇඳන් හිටිය ට්‍රැක් බොටම ගලවලො බෑග් එකට එබුවා.... ඒ වෙලොවෙ මගේ ඇස් තිබුනෙ නම් සුරංගයගෙ කොළපාට ට්‍රැක් ටයිට් ෂෝර්ට ගාව තමයි. පොරගෙ බලේජ් එක පිම්බිලො ලොකුවට ඒකෙන් පේනවා... ඒක ඇතුලෙ හිරවෙලො තෙරපිලො තියන පයියෙ සයිස් එක මට නිකමට වගේ හිතාගන්න පුළුවන් වුනා.

ඒත් එක පාරටම වගේ සුරංග අයියා මගේ දිහා බැලුවා.... ඇත්තටම ඒකත් මට නෝට් වුනේ ටික වෙලොවක් ගියාම තමයි. ලැජ්ජාවෙ බෑ.... මේකා මට හොරෙන් ඇහැක් ගහලො කින්ඩියට වගේ කට කොනෙන් හිනාවුනා. මම එකපාරට මලිත් දිහා බැලුවා..... ඒකා වටේ ඉන්න කෙල්ලා දැකලෙ පිස්සු වැටිලද කොහෙද.... මෙලෝ සිහියක් නෑ. ‘ඇති යන්තම් මූට නෝට් වෙලා නෑ’ මම මගේ හිතෙන් මටම කියා ගත්තා.

කොහොමහරි ඔන්න සුරංග අයියගෙ ඉවෙන්ට් එක තිබ්බා.... පොර 400 මීටර්ස් වලින් සෙකන්ඩ් ප්ලේස් ගත්තා.... මලිතුයි මායි ගිරිය පලාගෙන හොඳ චියර් එකකුත් දුන්නා.... මොනා වුනත් අපේ එකානෙ.

ඉවෙන්ට් එක ඉවරවෙලො හැමෝගෙම සුබ පැතුම් එක්ක සුරංග අයියා හවුස් එකට ආවා... ඇවිත් අපි ලගට ඇවිත් දාඩිය පිටින්ම අපිව බදාගත්තා... බදාගෙන ට්‍රැක් ෂෝර්ට පිටින්ම අපි ලගින් එහෙම්මම ඉඳ ගත්තා.

ඔන්න ඒ එක්කම මලිත්ගෙ මොබයිලේ ෆෝන් එකට කෝලේ එකක් ආවා.... ‘හරි අම්මා, එන්නම්’ කියලා ආන්සර් කරපු මලිත් සුරංග අයියට මෙහෙම කිව්වා...

‘අන්න තමුසෙට මොනාද හදාගෙන ඇවිත්... මම ගෙනත් දෙන්නද?’ මලිත් කියපු දේට සුරංග අයියා ඔළුවෙන්ම හා කිව්වා.

‘සමීර උඹ ඔහොම හිටපන්... මම සින් ගාලො ගිහින් එන්නම්’ මමත් යන්න නැගිටින අතරෙ මලිත් මගේ උරහිසට තට්ටුවක් දමන ගමන් කිව්වා. ඒත් එක්කම මලිත් අපි ඉන්න තැනින් එහාට අවිදන් ගියා.

වෙලාව ඔහොම විනාඩියක් විතර ගතවෙන්න ඇති... මම ඇස් කොනකින් වගේ දැක්කා සුරංග අයියා සුරංගයාගෙ බලේජ් එක උඩින් අත තියාගන්නවා. මට මතක් වුනේ රසිකයව.... රසිකයත් එක්ක අන්තිමට සිද්ධවුන සීන්කෝන් එක.

මමත් ඒ එක්කම නිකමට වගේ සුරංග අයියගෙ දිහා බැලුවා... මෙන්න මූ වටපිට බලලො බලේජ් එක මිරිකන ගමන් මගෙන් ඕනෙද කියලො ඉගියෙන් අහනවා. මටත් ඉබේටම වගේ වටපිට බැලුනා.... ඇයි යකෝ මූට මන්දමෝල්වත් ද?... කවුරුහරි දැක්කනම් එහෙම... විළිලැජ්ජාවෙ බෑ.

‘මචං අපි පහලෙට යමුද?.... වටේ ටිකක් ඇවිදලා එමු’ සුරංග නැගිටින ගමන් ඇහුවා.

‘දැන් මලිතුත් එයිනෙ සුරංග අයියෙ... ආවම තුන් දෙනාම යමු’

‘දැන් යමු බං.... පොඩ්ඩකට ගිහින් එමු’ සුරංග අයියගෙ ආතලේ බේරෙන මුහුණ දැක්කම මට මතක් වුනේ රසික අයියව.... එදා අන්තිම දවසෙ ග්‍රවුන්ඩ් එකේ පොර මට දැම්මෙත් මේ පානියම තමයි.... අපි නොදන්න පානි. මමත් අන්තිමට මූගෙ පානියට අහුවෙලො නැගිට්ටා.

‘මචං ළහිරු, අපි එලියට ගිහින් එන්නම්... මල්ලි ආවොත් අපි ඉක්මනට එනවා කිව්වා කියලො කියපන්’ සුරංග අයියා එහායින් ඉඳගෙන ඉන්න අයියා කෙනෙක්ට කිව්වා.

‘ඕකේ මචං... මම කියන්නම්’

ඔන්න ඔහොම සුරංග අයියයි මායි හවුස් එකෙන් එළියට ඇවිත් ස්ටේඩියම් එක පිටිපස්ස පැත්තට ගියා...සුරංගයා මාවත් අරගෙන ස්ටේඩියම් එක පිටිපස්සෙ තියන රෙස්ට් රෑම් එක පැත්තට යන්නෙ කියලො මට ඉවෙන් වගේ තේරුනා.

මගේ අනුමාණය වැරදියි.... පොර රෙස්ට් රූම් එක පහු කරන් ගිහින් කොනේම තියන රූම් එකක් ගාව නැවතුනා. ඒ රූම් එකේ දොරේ ලෙඅලුත් වැඩියා කිරීම සඳහා වසා ඇතලෙ කියලො ගහලො තිබුනා තාමත් මට හොඳට මතකයි. වටපිට බලෙලො අඩුම තරමෙ සික්කෙක් වත් නැති බව තහවුරු කරගත්ත පොර දොරේ අගුලෙ කැරකුවා.... ඒක පට ගාලො ඇරුනා.

අපි දෙන්නම ඒ රූමට ඇතුලේ වුන ගමන් රූමෙ දොරත් වහලො ඇතුලෙන් ලොක් කරපු සුරංග, රූම් එකේ අතුලෙ කවුරුහරි ඉන්නවද කියලො බලෙන්න ඒකෙ තිබුණ හැම අස්සකටම ගිහින් බැලුවා. පේන විධියට ලෙෑලි වගයක් හැරෙන්න ඇතුලෙ කිසිම හැලෙහොලේමනක් නෑ....

ගතවුනේ තත්පර ගනනයි.... කවුරු කොහොම කලින් වැඩේට සෙට්වුනාද මන්දා සුරංගයි මායි පිස්සුවෙන් වගේ තොලේ මරන්න පටන් ගත්තා..... දිවවලේ සූප්ප සූප්ප තොලේ මරා ගත්තා. මාර ඉන්ටෙන්ස් එකක් ඒ වෙලොවෙ තිබුනෙ. ඔය අතරෙ තොලෙවලේ උරන සද්දෙ, දිව සූප්පන සද්දෙ චක චක ගාමින් හතරවටේ පැතිරුණා.... හැබැයි අපිට නම් ඒ ගැන වගේ වගක් වත් නැති තරම්.

විනාඩි කීපයකින් මගේ තොලේ වලින් තොලේ ඇතහැරපු සුරංග අයියා මගේ අතක් අරන් අයියගෙ ග්‍රීන් කලෙර් ට්‍රැක් රනින් ෂෝර්ටෙ බලේජ් එක උඩින් තිබ්බා. අම්ම ගහයි බැටි එකෙන් කිව්වලු.... දැන්නම් ඒ ග්‍රීන් පාට ට්‍රැක් ෂෝර්ටෙ බල්ජ් එක හිරවෙලො තියන විදියට පයිය ෂෝර්ට ඉරාගෙන එළියට පැන්නෙ නැත්තම් තමයි පුදුමෙ..... ඒ තරමට ඒක ටෙන්ට් ගහලො. ඒ අස්සෙ මගේ පකත් ඩෙනිමයි ජොකයි අස්සෙ නැගලා අමාරුවෙන් තෙරපෙනවා....කොයිවෙලේ හරි ජොකත් ඉරාගෙන මගේ පකත් එලියට එයි කියල මට හිතුනා.

ඒත් එක්කම මම සුරංගගෙ ස්කිනි එක ගලවලෙ පැත්තකින් විසි කලා.....සුරංගත් මගේ ග්‍රීටී ෂර්ට් එක ගලෙවලෙ පිටි පස්සට විසි කලො..... ඒ එක්කම සුරංග අයියා මගේ ඩෙනිමෙ ඛෙලේට් එක ගලවලො සිපර් ඇරලා කලිසම මගේ කලෙව වෙනකන්ම බැස්සුවා.

මගේ ඇස් දෙක බාගෙට වැහෙනවත් එක්කම ආරාධනාවකින් තොරවම සුරංග අයියා ටෙන්ට් ගහලෙ තියන මගේ පොලේලෙ මම ඇඳන් හිටිය ක‍ණ ජොකා උඩින් මසාජ් කලො...

‘උඹ කැරි සබ්ජෙක්ට් කාරයෙක් නේද?.... අපේ මලේලිට හොරෙන් මගේ දිහා බලෙන් ඉන්න හැටි මට නෝට් නෑ කියලද උඹ හිතුවෙ?’ සුරංගයා කින්ඩියට වගේ ඇහුවා.

‘ඔව් ඉතින් අපි තමයි සබ්ජෙක් කාරයො.... එතකොට සබ්ජෙක්ට් කාරයන්ගෙ පොලු මසාජ් කරන එකා මොකාද දන්නෙ නෑ’ මමත් අත්හැරියෙ නෑ... දුන්නා කණ රත්වෙන උත්තරයක්.

සුරංග අයියා අයියගෙ ට්‍රැක් ෂෝර්ට මිනිහගෙ කලවා ගාවට බස්ස ගන්න ගමන් ආයෙත් කින්ඩියට හිනාවුනා. මගේ ඇස් කෙලින්ම යොමුවුනේ සුරංග අයියා ඇඳලො හිටිය අළුපාට ක‍ණ බ්‍රෑන්ඩ් ජොකා ගාවටයි.... පොර ඒ ජොකාට පට්ට සෙක්සි විදියට පෙනුනා.... හැබැයි ජොකා නම් ඉක්මණටම ඉරෙනවා ෂුවර්. මොකද ඒක උපරිමයෙන්ම ටෙන්ට් ගහලො තිබුනෙ... පේන විදියට පොල්ල උඩ අතට තමයි තිබුනෙ.

‘කට වහගෙන හැරියන්.....’ සුරංග මාව ඉස්සරහා තියන බිත්තිය පැත්තට හරවන ගමන් කිව්වා. ‘ඔක්කමට කලින් මට උඹට එදා බස් එකේ ගැහුවා වගේ ජැකක් ගහන්න ඕනෙ’

මම මගේ අත් දෙකෙන් ඉස්සරහ තිබුන බිත්තියට වාරුවෙලො යහමින් මගේ පුක දික්කළා.... ඒ ආරාධනයත් එක්ක සුරංග අයියා මගේ ජොකාට උඩින් පොරගෙ බල්ජ් එක මගේ පුකේ හැම තැනම පිස්සුවෙන් වගේ ඇතිල්ලුවා... එක පාරක් පොරගෙ ජොකා පන්නලා පක එළියට අරන් මගේ ජොකාට උඩින් පුකේ දාරෙ උඩ තියාගෙන කෙඳිරි ගාමින් ඇතිල්ලුවා. ටික වෙලාවකින් ආයෙත් ජොකා ඇතුලෙට පක ඔබාගෙන ආයෙත් මගේ පුක හැමතැනම් ඒ බල්ජ් එක ඇතිල්ලුවා. ‘මෑන්ට ඒ තරම්ම එදා ජැක හිතට වැදිලො වගේ’ මම මගේ හිතෙන් මටම කින්ඩියට කියාගත්තා.

ඒ එක්කම සුරංග අයියා ආයෙත් එයාගෙ කටහ`ඩ අවදි කලා.

‘මගේ පිටි පස්සට පලෙයන්..... ගිහින් දණ ගහ ගනින්’

සුරංගට ඕන දේ ගැන මට ඉවෙන් වගේ තේරුනා....මම සුරංග අයියාගෙ පිටිපස්සෙන් දණ ගහ ගන්නවාත් සමගම පොර පොරගෙ අත් දෙකෙන් ඉස්සරහ තිබුන බිත්තියට වාරුවෙලො මෑන්ගෙ බෝලෙ පුක මගේ මුහුණ ගාවට දික්කළා. ඒත් එක්කම දෙපැත්තෙන්ම පොරගෙ ඉනෙන් අල්ලලා ජොකා පිටින්ම පොරගෙ පුක මගේ මුහුණෙ ඔබා ගත්තා. ම්ම්ම්ම් ඒ සුවඳ තාමත් මට මතක් වෙනවා වගේ. මම පිස්සුවෙන් වගේ පොරගෙ පුක ජොකා පිටින්ම හැම තැනම ලෙව කෑවා.

‘ජොකා බස්සලො කාපන් කොලේලො...වරෙන්’ සුරංගයා හීන් කෙඳිරිලේලෙක් එක්ක කිව්වා.

ඒ ආරාධනයත් එක්ක මම සුරංග්යගෙ ජොකාව පොරගෙ දණහිස් ගාවටම ඇදල පාත්කළා. ඇසුරු සැනින් මහා කෙඳිරිලේලෙක් එක්ක මෑන්ගෙ මුළු පුකම මගේ මුහුණෙ අතුලේලෙ ගත්තෙ මහාම මහා කෑදරකමකින් වගේ... ඒ තරම්ම ඒ වෙලොවෙ මම මෝල්වෙලා හිටියෙ.

‘ම්ම්ම්... ආහ්.. ආහ්... ආආආහ්, කොලේලො......පුකේ දාරෙ දිගේ දිව ගෙනියපන්......ආහ් එළ එළ`... නියමයි’ සුරංග කොඳුරන ගමන් මගේ කොන්ඩෙන් ඇදල අරන් පොරගෙ පුක ඇතුලෙට තව තවත් ඔබා ගත්තා.

‘දැන් උඹේ දිවෙන් මගේ හිලේ ෆක් කරපන්.....අන්න හරි.... ආහ් ආහ් කොල්ලො....එහෙම තමයි.’ සුරංග අයියා ඉස්සරහ බිත්තිය අල්ලෙගෙන පොරගෙ එක කකුලක් මගේ උරහිස්ස උඩින් දාන ගමන් කිව්වා.

අම්මෝ.... මේකගෙ පකේ සයිස්..... වටේ මයිලේ ටි්‍රම් කරපු අගල් 8ක් වත් දිග දාර කළු පකක්.... වල්ලත් එක්ක දැන් තමයි භාණ්ඩෙ හොඳටම පෙනුනෙ..... ඒක දැක්කම ඇත්තටම මගේ කටට කෙළ ඉනුවා. ඉවසන්නම බැරි තැන මම වල්ල අල්ලලා උස්සලා වල්ල යටට මගේ මුහුණ ඔබාගෙන පොරගෙ සුවඳ වින්දා.... ඇසුරු සැනින් ඊලෙගට මම කලේ පොරගෙ ඇට දෙකම එක සැරේට කටේ ඔබාගෙන සක් කරන්න පටන් ගත්ත එකයි.

‘ආආආහ් අහ්..ආහ් ම්ම්ම්’ සුරංගට හයියෙන් කෙඳිරිගෑවුනා.

ආයෙත් මම පොරගෙ වල්ල ගාව ඉඳන් සුරංගයගෙ පුකේ හිල ගාවට වෙනකන් මගේ දිවෙන් තෙත් කරන් ගියා. හිල ගාව නැවතුන මම මගේ දිවේ මුළු ශක්තියම දාලා පොරගෙ හිලෙ ෆක් කරන්න පටන් ගත්තා.

ඔහොම විනාඩි කීපයක් ගතවුනා. එක පාරටම සුරංග අයියා මගේ උරහිස් උඩින් පොරගෙ කකුලෙ අරන් ඉස්සරහට හැරුනා.

‘වෙලොව අරන් සැපක් ගන්න දැන් වෙලොව නෑ කොලේලො.....’ මගේ උල් වුන නිපල්ස් කොනිත්තන ගමන් සුරංගයා කිව්වා.

ඒ එක්කම පොර මගේ කට ලගට පොරගෙ ඇට දෙක ගෑවෙන්න නොගෑවෙන්න තරමට ලෙං කරලෙ පොල්ල මගේ ඇස් දෙක ගාවටම ලං කරලෙ හයියෙන් තාලෙට අතේ ගහන්න ගත්තා.

‘අහ් ආහ් ම්ම්ම්හ්, ආආආහ් ප්ලිස් මගේ....කටට බස්සපන්කො?’ මම සුරංගයගෙ පොල්ල දිහා පෙරේත කමින් බලන ගමන් ඉලේලුවා.

‘උඹ ආසද මගේ කළු පොල්ලට?..... ආහ්?..... දවසෙම කටේ තියාගෙන ඉන්නවද?’ සුරංග කෙඳිරිගගා අතේ ගහන ගමන් මගෙන් ඇහුවා.

මම මහා පෙරේත කමකින් ඔළුව වනනවත් එක්කම සුරංග ආයෙත් පොරගෙ කටහ`ඩ අවදි කලා. ‘හොඳට කට ඇරලො දිව එළියට දාපන්.... හොඳට’

ඒ අණ කිරීමත් සමරැම මම මගේ කට අරිමින් දිව එළියට දැම්මා.

‘රහද කියලො බලෙපන්’ සුරංගයා පොරගෙ කළු දාර පොල්ල දිගේ ගලා වැක්කෙරෙන ජූස් බින්දු කීපයක් මම දික්කරන් ඉන්න දිව උඩ අතුල්ලන ගමන් කිව්වා. වෙලාව අපතේ නොයවාම මම මහා පෙරේත කමකින් පොරගෙ ජූස් ලෙවකාලා රසවින්දා.

ඒ එක්කම සුරංග අයියා පොරගෙ ජූස් වෑහෙන යගදාව වගේ දිග මහත කළු පොල්ල මගේ කටේ එබුවෙ කිසිම පෙර දැනුම් දීමක්වත් නැතුවමයි..... අම්මෝ ඒ පක මගේ කටින් එකයි.

තවත් කිසිම දෙයක් සුරංගයට කරන්න ඉතිරි නොකර පොරගෙ රස වෑහෙන කළු දාර පක මම මගේ කටේ තව තවත් ගැඹුරට බස්ස ගත්තා.

‘තව මදි තව මදි.... තව බස්ස ගනින්.... අඩියටම මචං..... වල්ල ගාවට වෙනකන්ම’ සුරංගගේ අණෙන් මම පොරගේ පුකට මගේ අත්දෙකම තියලෙ තදකරගෙන ඒ කළු පයිය මගේ කටේ අඩියට බස්ස ගත්තා.

වෙලොව ගෙවී ගියා.... සුරංගගෙයි මගෙයි ආතල් එක ආතල් ගේමක් බවට පත්වුනා... සුරංග අයියා තරගයකට වගේ මගේ කොන්ඩෙන් ඇදගෙන කඳුලු පනිනකන්ම මගේ කටේ හුකන්න ගත්තා. මාව මගේ පිටිපස්සෙ තියන බිත්තියට හේත්තු කරලො කට දෙපැත්තෙන් කෙළ වැක්කෙරෙනකන් විදුලි වේගයෙන් හුකාගෙන හුකාගෙන ගියා.

මේ අතර අතරින් පතර මගේ කටින් එළියට ගත්ත සුරංගගෙ කෙළ වෑහෙන පොල්ල මගේ මුළු මුහුණෙම ඇතිලේලුවා. ඒ අවස්ථාව ඇත්තටම හරිම රාගිකයි... ඒ වගේම පුදුම උද්වේගකරයි. දොරෙන් එහාපැත්තෙ ලෝකයේ එහා මෙහා අවිදින සිය ගනනක් මිනිස්සු ගැන වගේ වගක් නැතිව අපි දෙන්නම ලිංගිකව මුසපත්ව මහ හඬින් කෙඳිරිගාමින් තමයි හිටියෙ.

මම ආයෙත් පොරගෙ පයිය මගේ කට ඇතුලෙට ඔබා ගත්තා..... උඩ ඉඳන් යටට යට ඉඳන් උඩට.... යට ඉඳන් උඩට උඩ ඉඳන් යටට.... මම ලතාවකට වගේ සුරංගගේ පොල්ල ඩීප් ත්‍රෝට් කලා...... පොරගෙ ලොකුවට එලේලෙන ඇට දෙක මිරිකන ගමන් පොලේලෙ සක් කලා.... 

මට තේරුම් ගියා මම පොරගෙ වල්ල මිරිකන වාරයක් වාරයක් පාසා පොරගෙ පොල්ලන් ජූස් වෑහෙන බව.... මම මගේ කටෙන් පොරගෙ පොල්ල එළියට අරන් පයියෙ ටොපාගෙ හිල උඩ මගේ දිවෙන් කිති කැව්වා...... ඒ ගමන්ම මෑන්ගෙ ඇට දෙකත් මිරිකුවා. මම දැක්කා සුරංගයගෙ පයියෙ ටොපාගෙ හිලෙන් ජූස් පාරක් එනවා.... මම මහා කෑදරකමකින් ඒ හැම දෙයක්ම රසවත්ව ගිල දැම්මා.

ඒ එක්කම සුරංග අයියා, දණගසාගෙන ඉන්න මගේ අත් දෙකෙන්ම අල්ලල මගේ පිටිපස්සෙ තියන බිත්තියට තියල තද කරගත්තා.... මට වෙන්න යන දේ ඉවෙන් වගේ තේරුනා.... මමත් මගේ කට යහමින් ඇරගත්තා.

මදක් නැමුනු සුරංග අයියා මගේ කටට කෙළ පහරවලේ පිට කෙළ පහරවලේ තොගයක් ගැසුවා..... ඒත් සමගම තවත් තත්පරයක්වත් අපතේ නොයවා පොරගෙ ජූස් වෑහෙන කළු දාර පක මගේ කට ඇතුලෙට එබුවා. තත්පර විනාඩි ගානට පෙරළුනා....මගේ ඇස් වලින් කඳුළු බේරුණා.... කට දෙපැත්තෙන් කෙළ වෑහුනා.... ඒ තරම් විදුලි වේගයකින් සුරංග අයියා මගේ කටේ හුකන්න ගත්තා..... මගේ ඔළුවත් පිටිපස්සෙ තියන බිත්තියට වදිනවා වදිනවා වගේ... ඒත් නිකමටවත් සුරංගයාගෙ වේගයේනම් අඩුවක් වුනේ නෑ.

නමුත් හිටි හැටියේ සුරංගයා මගේ කටට ගහන එක නැවැත්තුවා.... මගේ කටේ බදු අරගෙන තිබ්බ පොරගෙ පොල්ල එළියට ගන්නවත් එක්කම ආයෙත් පාරක් මගේ කටේ ඇතුලටම එබුවා....මෙදාපාර පොරගෙ පයියෙ අඩියටම යනකන් බස්සලො තත්පර ගනනක් එහෙම්මම තියාගෙන හිටියා.... මට හුස්ම ගන්නවත් බැරිවුනා වගේ.... 

ඒත් පොර පොරගෙ පක මගේ කටේ අඩියටම උගුරෙනුත් පහලෙට ඔබාගෙනම හිටියා. මෑන්ගෙ ටි්‍රම් කරලො තිබ්බ පබ්ලික් හෙයා මගේ නහයෙ, කට ඇතුලෙ පවා හිරකරමින් තමයි පොර හැසිරුනේ.... ඔහොම දෙතුන් පාරක් විටින් විට පොරගෙ පොල්ල මගේ කටේ අඩියෙ හිරකරගෙනම ඉන්න මෑන් ක්‍රියාකලො.

වෙලාව ගෙවී ගියා.... දැන් නම් මගේ මුළු කටම රිදෙනවා වගේ.... අවසන් වතාවටත් සුරංගයා මගේ කටේ පොරගෙ පක හිරකරගෙන ඉඳලො එළියට ගත්තා... මම නොනවත්තාම කැස්සා.... හොඳට හුස්ම ගත්තා.... ඒ අස්සෙ මේකා කින්ඩියට හිනාවෙනවා.... මට මළපැනලා කොලේලෙගෙ පකට කෙළ පාරක් ගැහුවා.

එත් එක්කම සුරංගයා ආයෙත් පොරගෙ පක මගේ කටේ එබුවා. පොර මෑන්ගෙ අත් දෙකෙන්ම මගේ කොන්ඩෙන් අලේලලා පක ඇට දෙක ගාවට වෙනකන්ම බස්සලෙ ආයෙත් හුකන්න පටන් ගත්තා. මමත් අතහැරියෙ නෑ... මමත් පොරගෙ තට්ටම් වලින් ඇදලා අරන් තව තවත් පොරගෙ පොල්ල මගේ කටට බස්සගත්තා.... ටික ටික වේගය වැඩිවුනා.... ඔන්න ආයෙත් සුරංග අයියා විදුලි වේගයෙන් මගේ කටේ හුකන්න ගත්තා.

පොර මගේ කටේ ගැග් කරමින් විදුලි වේගයෙන් ගැහුවා. කට ඇතුලෙ කෙලින්, හරස් අතට, උඩු තල්ල වදින්න මේ හැම තැනකටම සුරංග අයියා පොරගෙ පක බැස්සුවා.... කොයි තරම් වේගයෙන් ඒක කලාද කියනව නම් මුළු රූම් එකේම රැව්දෙන්නෙ ‘චක-චක’ ‘චක්-චක’ ගාන සද්දය විතරමයි... ඒ පොර කටේ හුකන වේගයට පොරගෙ ඇට දෙක මගේ නිකටෙ වැදෙන සද්දය කියලො පස්සෙ මට තේරුම් ගියා. ඔහොම තවත් විනාඩි කීපයක් ගෙවී ගියා....

මමත් සුරංගත් නොනවත්වා කෙඳිරිගාන්න පටන් ගත්තා. පේන විදියටනම් මට වගේම සුරංග බුවාටත් පදමට රත් වෙලොවගේ. පොර ටිකෙන් ටික තවත් වේගය වැඩිකරන්න පටන් ගත්තා.

‘ෆක් මචං, මට...මට බඩු යන්න එන්නෙ... බඩු යන්න එන්නෙ’

‘නියමයි... මගේ කටට දීපන් කොලේලො.... කටට දීපන්’ මම පුදුම අසාවකින් කට ඇරගන්න ගමන් කෙඳිරිගෑවා.

ඒත් සමගම සුරංග අයියා පොරගෙ කකුල්වල ඇගිලි තුඩු වලින් ඉස්සෙමින් මගේ මුළු කොන්ඩෙන්ම ඇදලො අරන් පොරගෙ පදම් වෙලො තියන කළු සෙවල බේරෙන පොල්ල මගේ උගුරුදණ්ඩ ඇතුලෙටම බැස්සුවා. ඒත් සමගම ජොකා ඇතුලෙ හිරවෙලො තිබුන මගේ පකෙන් උණුසුම් කැරි පහරවලේ හතරක් පහක් පමන විදිනවා මට දැනුනා.

‘මට බඩු යනවා...බඩු යනවා... අහ් ආආහ් ආහ් ෆක්’ ඒත් සමගම සුරංගත් මගේ උගුරුදණ්ඩ හරහා වේගවත් උකු උණුන්සුම් කැරි පාරවලේ හය හත් පාරක්ම විද්දේ මාවත් පුදුම කරමිනුයි.

එතැන් සිට මට වූයේ කුමක්ද කියා මට තාමත් හරියට මතක නෑ වගේ... මොකද ඒ වගේ සැපක් ඒ වෙනකොට මම රසිකගෙන්වත් අරන් තිබුනේ නෑ.

වෙලොව තවත් විනාඩියක් දෙකක් පමන ගෙවී ගියා...

සුරංග අයියා අන්තිම කැරි බිංදුව යනකන්ම මගේ කටේ ඔබාගෙන හිටිය පක මම ආයෙත් පාරක් සක් කලො.... පොර ගැස්සි ගැස්සි මගේ කටේ ලතාවකට ඇරිය සුරංග අවසානයේ පොරගෙ කැරි පෙරුන පොල්ල මගේ කටෙන් එළියට ගත්තෙ කින්ඩි හිනාවකුත් දාන ගමනුයි.

‘වරෙන්, උඹත් මගේ කටට දීල ගහපන්....’ සුරංග අයියා දණගහ ගන්න ලෑස්තිවෙන ගමන් කිව්වා.

‘උඹ මගේ කටේ අරිද්දි මට බඩු ගියා මචං.... ජොකා ඇතුලෙම.... අතේවත් නොගහා’ මමත් කින්ඩියට හිනාවෙමින් සුරංග අයියාට ඇහැක් ගහන ගමන් කිව්වා.

‘පට්ට මචං.... වෙලොවක උඹව වඩාගෙන හුකවන්න ඕනෙ’ සුරංග අයියා මාව නැගිට්ටවන ගමන් සෙක්සි විධියට කිව්වා.

‘මලිත්....’

‘මොකක්?’

‘අයියෙ මලිත්..... පොර අපිව හොයනවත් ඇති’

‘ෂිට් වරෙන් වරෙන් ඉක්මනට ඇඳ ගනින්.... යන ගමන් රෙස්ට් රූමට ගිහින් ෆ්‍රෙෂ් වෙලො යමු.’ සුරංග අයියා මගේ ටී ෂර්ට් එක අහුලලා දෙනගමන් කිව්වා.

කොහොම හරි අපි යන ගමන් ෆ්‍රෙෂ් වෙලා මොකුත් නොවුන ගානට සුරංග අයියගෙ හවුස් එක පැත්තට ගියා.... ඈත තියාම අපිව දැක්ක මලිත් අපේ පැත්තට ආවා.

‘කොහෙද ඕයි තමුසෙලා අතුරුදහන් වුනේ?’

‘මේ මේකගෙ යාළුවෙක්ගෙ වැඩකට පාරෙන් එහා පැත්තට ගියා’ මම බොරුවට සුරංග අයියට බනිනවා වගේ කිව්වා.

‘එහෙනම් තොපි දෙන්නම බඩගින්නෙ හිටහලේලො.... අම්මා හදාගෙන ආපු සැන්ඩ්විචස් ඔක්කම තමුසෙගෙ හවුස් එකේ උන් බඩජාරියො වගේ ගිලලා දැම්මා’ මලිත් කින්ඩියට හිනාවෙන ගමන් කිව්වා.

‘ආහ්, කමක් නෑ මලේලියා.... අපි එන ගමන් එළියෙන් කාලා ආවෙ....’ සුරංග මාව පෙන්නමින් කින්ඩියට කට කොනකින් හිනාවුනා. 

‘සමීරය නම් බඩ පිරෙන්නම කෑවා’

ෂිට් විළිලැජ්ජාවෙ බෑ.... මේකගෙ කට තියගෙන ඉන්න බැරි හැටි. මට ඉබේම බිම බැලුනා.

‘තමුසෙලො දෙන්නම මරු බඩුදෙක....යකෝ කාපු දෙයක් අනිත් උන් එක්ක ඛෙදාගෙන කන්න පුරුද්දක් නැති හැටි’ මලිත් තරහවෙන් පුපුර පුපුර යන්න ගියා.

තවත් කින්ඩි කතාවක් නොඅසා මමත් සුරංග අයියා දිහා නොබලාම මලිත්ගෙ පිටුපස අවිදන් ගියා.

‘මේ වලේ සුරංගයව නම් කවදාවත් හදන්න බෑ.... බෑ බෑ බෑමයි.’ මම හිතෙන් මටම තරහවෙන් කියාගත්තා.

අයිතිය - sameeraKolla

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :