Thursday, July 7, 2016

Unknown

සමීරගේ දිනපොත - 04 -පොලිස් ඇන්ජලෝ එක්ක



හොඳයි, වැඩි කථා අවශ්‍ය නෑ, අපි ස්ටෝරියට බහිමුකො.... ඔන්න මේ සිදුවීම සිදුවුනේ හරියටම නුවන් අයියත් එක්ක මගේ අතර සිද්ධවුන සීන්කෝන් එකට පස්සෙ.

එදා සිකුරාදා දවසක්...

ඔන්න මේ සිදුවීමත් කලින් සිද්ධවුන සීන්කෝන් වගේම සිදුවුනේ හරියටම ඒ ලෙවල් ඉවර වෙලා ගෙදර ඉන්න දවස්වලම තමයි.... හරියටම කිවුවොත් හා හා පුරා කියලා මගේ ඩ්‍රයිවින් ලයිසන් එක ගන්න ට්‍රයල් යන්න පුරුදුවෙන දවසක සිද්ධවුන සිදුවීමක්.

හරි ඉතින් දැන් ස්ටෝරියේ පසුබිම ගැන කිව්ව එකේ අපි ඉක්මනට කථාවට යමුකෝ. කිව්වත් වගේ එදා සිකුරාදා හවස් වේලාවක්.... හරියටම හවස 5.00ට වගේ ඇති. මම අපේ අයියා කාරයා වැඩ ඇරිලා ආව ගමන් පොරගෙ බයික් එකත් අරන් පාරට බැස්සෙ බයික් එක පදින්න ටිකක් පුරුදුවෙන්න කියලා හිතාගෙනයි....
ඉතින් ඒ වෙනකොට ට්‍රයල් ඩේට් එකටත් ටිකක් ලංවෙලා තිබුන නිසා මම ටිකක් උවමනාවෙන්ම බයික් එක පැදෙව්වා.... කොටින්ම උවමනාවයි ආශාවයි වැඩිවෙලා තිබ්බ නිසාමද කොහෙද එදා මම බයික් එක අපේ ගෙවල් අතර අතුරු පාරෙන් මහපාරට දාලා රයිඩ් කරගෙන ගියා.

කොහොම කොහොම හරි ඔන්න මහපාරෙ බයික් එක පැදගෙන යනකොට කොහෙන්දෝ මන්දා විසිල් පාරක් ඇහුනා....ටිකක් තදට විසිල් පාර ඇහුන නිසා මමත් බයික් එක පාර කොනෙන් අයින් කරලාවටපිට බැලුවා....

අම්ම ගහයි බැට් එක පැලෙන්න කිව්වලු... අම්මෝ කළු සන් ග්ලාස් දාගත්ත වැඩිය ෆෙයාර් නැති කළු පොලිස් ඩයල් එකක් ඔන්න මගේ පැත්තට මළපැනලා වගේ විදුලි වේගයෙන් එනවා. මේ යකා ආව විධියට නම් මගේ කණ පලයිද කියලත් ඒ වෙලාවෙ මට නොහිතුනාම නෙමෙයි.

‘ඒයි... තමුසෙට කලර් ලයිට්ස් පේන්නෙ නැද්ද?.... මොකද වර්ණ අන්ධතාවය ද?’ ඔන්න මේකා සන් ග්ලාස් දෙක ගලවන ගමන් මගෙන් තරහෙන් වගේ ඇහුවා.

‘සො...සො...සොරි සර්..අයියෙ...’ මට ඒවෙලාවෙ බයටම ගොත ගැහුනා.

‘සර් - අයියා?..... එක්කො සර් නැත්තන් අයියා....මොකද ටැපලෙනවද?.... ගන්නවා ලයිසන් එක’ මේකා කින්ඩියටද කොහෙද හිනාවෙන ගමන් කිව්වා.

‘ම්ම්ම්....මේකා නම් පොලිස්කාරයෙක් කියලා කියන්න බෑ... පට්ට හිරට ඇඳපු යුනිෆෝම් එකට මූ නම් පට්ටම හැන්ඩ්සම්.... අත්වල පපුවෙ මසල්ස් යුනිෆෝම් එකට හොඳටම ඩිෆයින් වෙලා පේනවා.... ඒ මදිවට කොන්ඩෙත් ජෙල්ගාලා.....අමුතුම ගතියක් තියනවා’

මේ හැමදේම එක්ක සන් ග්ලාස් දෙකත් දා ගත්තම නම් මේකා පොලිස්කාරයෙක් නෙමෙයි නියම හොලිවුඩ් නළුවෙක් වගේ. හරියටම අපේ ක්‍රිකට් ටීම් එකේ ඇන්ජලෝ මැතිව්ස්ට පොලිස් යුනිෆෝම් එක අන්දලා ගත්තා වගේ.

පට්ටම හැන්ඩ්සම් පොරක්.... ෂුවර් ඇන්ඩ් ෂොට්, මේකාට නම් වැඩි වයසක් නෑ.... අවුරුදු 26ක 27ක කොල්ලෙක් වෙන්න ඕන.~ මම මගේ හිතෙන් මටම කියාගත්තෙ බයක් හා කාමුක හැගීමක් මුසුවුන අමුතුම හැගීමකින්.

මගේ වනචර හිතටත් ඉතින් වෙලාවක් අවේලාවක් කියලා දෙයක් තියෙන එකක්යැ.... එහෙන් මෙහෙන් කැරකී කැරකී එන කාමුක සිතුවිලි කුඩුපට්ටම් වෙලා ගියේ පොලිස් ඩයල් එක අහපු මේ ප්‍රශ්ණයත් එක්කමයි... ‘ඇයි, හෙල්මට් එක ගලවන්න තමුසෙට බුලත් දෙන්න ඕනද?’

‘න්..නෑ... අයි...අයියෙ... ම...මගේ ගාව ල...ලයිසන් නෑනෙ.... ලබන 24 වැනිදා ත....තමයි ට්‍ර...ට්‍ර...ට්‍රයල් යන්න තියෙන්නෙ’ මමත් හෙල්මට් එක ගලවන ගමන් බයටම ගොත ගගහා කිව්වා.

‘එතකොට තමුසෙට ලයිසන් එකත් නැද්ද?.... මාර ඩයල් එකක් තමයි.’ පොර සීරියස් විධියට මගෙන් ඇහුවා.

‘සොරි අයියෙ’ මමත් බිම බලාගෙන අහිංසක පාට් එකෙන් එහෙම කිව්වා. අර පරණ කථාවකුත් තියෙන්නෙ හැම විජ්ජාවකටම වඩා ගැල විජ්ජාව දැනගෙන ඉන්න එක වටිනවා කියලා. ඒ වගේම මේ වගේ වෙලාවක දාන්න පුළුවන් හොඳම ඇඩ් එක තමයි අහිංසක ඇඩ් එක. මමත් ඉතින් දාන්න පුළුවන් ඔක්කම සෙල්ලම් දාලා හොඳ ඇක්ටින් පාරක් දුන්නා.

කොහොම කොහොම හරි මේ වෙලාවෙ අවට අඳුරත් එන්න එන්නම වැඩිවෙමින් තිබුනා.... පාරෙ වාහනත් ගොඩක් වැඩියි වගේ. මිනිස්සු වුනත් තම තමන්ගෙ ගෙවල් වලට යන්න කළබලයෙන් එහාමෙහා යනවා මිසක් අවට ගැන කිසි අවධානයක් නෑ. දැන්නම් මටත් ගෙදර යන්න පරක්කු වෙනවා....ගෙදර උන් දැනටමත් කළබල වෙලා ඇති. අයියාකාරයා නම් ඌගෙ බයික් එක මම කොහේ හරි හොම්බ-කට සමතලාවෙන්නම හප්පලා කියලා හිතනවා ඇති.

‘සොරි කියල බේරෙන්න බැහැ.... ඕනම වැරැද්දකට පනිෂ්මන්ට් එකක් තියෙනවා’

~අම්ම ගහයි බැට් එකෙන් පුක පැලෙන්නම කිව්වලු..... පනිෂ්මන්ට්?.... යකෝ මේකා මාව පොලීසියට ගෙනියයිද?.... එහෙම වුනොත් නම් වස ලැජ්ජාව~ මම ගිනි බයෙන් මටම හිතෙන් කියව ගත්තා.

‘හරි හරි බං.... උඹ ඒ ටිකට බය වුනාද?.... මම විසිල් පාරක් ගැහුවෙ පොඩි ලිෆ්ට් එකක් ඉල්ලගන්න උඹ කොහේටද යන්නෙ කියල දැනගන්න...’ මෙන්න ඒ පාර මේ යකා ට්‍රැක් එක මාරු කරලා හිනාවෙන ගමන් එහෙම කිව්වා.

‘මො මො මොකක්?’ මට කියවුනේ එච්චරයි.

‘මම ඇන්ජලෝ... ටිකකට කලින් ඩියුටි ඕෆ් වුනේ... මගදි මගේ බයික් එක කැඩුනා... මේ ඒක ආයෙත් ස්ටේෂන් එකේ දාලා එන ගමන්.... උඹව බය කලානම් සොරි කොල්ලො’ මෑන්ස් මට අතට අත දෙන ගමන් කිව්වා.

‘මො මො මොකක්?.... ඇ ඇන්ජලෝ?.... යකෝ මේකා මගේ හිත කියෙව්වාවත්ද?....’ මමත් හිනාවෙන ගමන් මගෙන්ම ආයෙත් ප්‍රශ්ණකර ගත්තා.

‘මොකක්ද කල්පනා කරන්නෙ?’ මගේ මූණ ගාවට එඛෙමින් ඇන්ජලෝකාරයා කින්ඩියට වගේ ඇහුවා.

‘ඇන්ජලො.... වාව් මේකා නම් ඇන්ජලෝ මැතිව්ස්ගෙ එකකුස උපන් ගෝතයෙක්ද කොහෙද... පැත්තෙන් බැලුවත් ඉස්සරහින් බැලුවත් මේකානම් ඇන්ජලෝ මැතිව්ස්ම වගේ තමයි...පට්ට’ මගේ හිතත් තනියම කියවන කියවිල්ල නතර කරන්නෙම නෑ වගේ.

‘න් නෑ අයියෙ... අව්ලක් නෑ... ඔයා කොහෙටද යන්නෙ... මම ඉන්නෙ ෆ්ලවර් රෝඩ් එකේ.’

‘අයියෝ... ඒ කියන්නෙ මේ ලග තියන ලේන් එකක නේද?.... සොරි මචං ටයිම් වේස්ට් කලාට.... අවුලක් නෑ උඹ පලයන් මම වෙන එකෙක්ගෙන් ලිෆ්ට් එකක් ඉල්ල ගන්නම්’ ඇන්ජලෝ අයියා මගේ පිටට තට්ටු කරන ගමන් කිව්වා.

‘අව්ලක් නෑ අයියෙ.... කියන්නකො ඔයා කොහෙටද යන්නෙ?... මමත් මේ බයික් එක පුරුදු වෙන්න යන ගමන්නෙ.... මම ඔයාව ඩ්‍රොප් කරගෙන යන්නම්’

‘සිරාවට?... මම ඉන්නෙ සමගි පටුමගේ.... මෙතන ඉඳලා මෙයින් රෝඩ් එකේ බස් හෝල්ට්ස් 4ක විතර දුර’

‘අයියෝ මම දන්නවා ප්ලේස් එක.... නගින්නකො....මම ඩ්‍රොප් කරගෙන යන්නම්’ මමත් දොහොත් මුදුන් දීලා ආරාධනය කලා. ඇයි යකෝ මේ වගේ සෙක්සි පොරකට ලිෆ්ට් එකක් ඉල්ලපුවම නොදෙන හරකා කව්ද?..... ඒ හැමදේකටමත් වඩා මට තිබ්බේ වෙනම ආශාවක්.... ඒ පොරව මගේ පිටිපස්සට හිර කරගෙන මෝල් ෆීලින්ග්ස් අස්සෙ පොඩි සිල්ලර ආතල් එකක් විඳ ගන්න.

‘එළ එළ... තැන්කිව් කොල්ලා...’ ඇන්ජලෝ අයියා බයික් එකේ හැන්ඩල් එකේ එල්ලලා තිබ්බ හෙල්මට් එක අරන් දා ගන්න ගමන් කිව්වා. ‘....හැබැයි ඉතින් මේන් රෝඩ් එකේ ලයිසන් නැතුව යන උඹව ආයෙත් පොලීසියට අහුවුනොත් උඹත් ඉවරයි, උඹත් එක්ක යන මගේ ජොබත් ඉවරයි.’

‘බයවෙන්න එපා හලෝ.... යුනිෆෝම් ඇඳගත්තු කොල්ලෙක් බයික් එකේ ඉඳිද්දි මොකෙක් කියලා බයික් එක නවත්වන්නද?’ මමත් ඇන්ජලෝකාරයාගෙ විහිළුවට විහිළුවෙන්ම උත්තර දුන්නේ බයික් එකත් ස්ටාර්ට් කරන ගමන්මයි.

‘සිරාවටම පොලීසිය වගේ කාක්කො, නාකි පප්පලා ඉන්න තැනක මේ වගේ ඩීසන් කොල්ලොත් ඉන්නවද?.... එහෙම වෙන්න පුළුවන්ද?’ ඔය වගේ එක එක ජාතියේ ප්‍රශ්ණ වැලක් සමග යටි හිතෙන් පැටලී හිටිය මට එකවරම මගේ පිටි පස්සෙ හිරට තදට හිරවී යන පොලිස් කොල්ලගෙ හස්කි කටහඬ ඇහුනා.

‘මචං උඹේ ඒජ් කීයද?’

‘20 යි... ඒ ලෙවල් කරලා රිසාල්ට් එනකන් ඉන්නෙ’

‘ආහ්, මේ ඒ ලෙවල් කරපු පොඩි කොල්ලෙක්නෙ.... ඉන්නෙ නම් නිකන් බී කොම් කරපු පොරක් වගේ’ ඇන්ජලෝකාරයා ටිකක් උස් හඬින් කින්ඩියට එහෙම කිව්වා.

‘එහෙම තමයි අපි.... එතකොට අයියා?’

‘මට මේ නොවැම්බර් වලට 26යි.’ ඇන්ජලෝකාරයා උත්තර දුන්නා.

‘අයියා මෙහෙ පොලිස් ස්ටේෂන් එකේද වැඩ?.... ගොඩක් කල්ද මෙහෙට ඇවිත්?’ මමත් බයික් එක රයිඩ් කරන ගමන් ආයෙත් ප්‍රශ්ණ කලා.

‘මම කොළඹ පොලිස් හෙඩ් ක්වාටස් එකේ අයි ටී ඩිපාර්ට්මන්ට් එකේ වැඩ කරන්නෙ.... මෙහෙ ස්ටේෂන් එකට ආවෙ මේකෙ නෙට්වර්ක් වැඩ වගයක් කරන්න....මායි තව ඔෆිසර්ස්ලා තුන් දෙනකුයි.’

‘ආහ්, ඒක මිසක්.... මමත් හිතුවා දැක්ක ගමන් අයියා අනික් පොලිස්කාරයො වගේ නෙමෙයි කියලා.’ මට ඉබේටම එහෙම කියවුනා.

‘මො මොකක්?....ඇයි ඒ?’ ඇන්ජලෝ අයියා හිනාවෙමින් ඇහුවා.

‘නෑ ඉතින්....අපි ඔය පාරෙ යනකොට දකිනවනෙ පොලිස් යුනිෆෝම් ගහ ගත්ත අය..... අයිය ඒ වගේ නෙමෙයි.... ඩීසන්ට් ලුක් එකක් තියනවා, ඒකයි.’ මටත් කට තියාගෙන ඉන්න බැරි කමට ඔහේ කියෙව්වා.

ඒක අහපු ගමන් ඇන්ජලෝ කාරයා බකස් ගාල හයියෙන් හිනා වුනා. පොර මගේ ඉන දෙපැත්තෙන් අත දාලා මාව හයියෙන් අල්ලගෙන දිගටම හිනාවෙන්න ගත්තා.

‘උඹ පොලිස් ඔෆිසර් කෙනෙක්ට පොලිසියේ ඉන්න උන් ගැනම කින්ඩි දානවා නේද?..... හරි-හරි....මම උඹ කියපු දේවල් මට ඇහුනෙ නෑ කියලා හිතාගන්නම්කො’

ඒක අහපු ගමන් මටත් පොලව පලාගෙන යන්න තරම් හිතුනෙ නැතුවාම නෙමෙයි.... මොනා කරන්නද?... මගේ බ්‍රේක් නැති කට කපාගන්න කියලද?... මමත් මේකගෙ කින්ඩි ගොඩේ නොන්ඩි ගගහා ඉස්සරහා බලාගෙන අහිංසක විදියට හිනාවක් දැම්මා.

කොහොමහරි කාලයත් ටිකෙන් ටික ගෙවිලා ගියා.... හමාගෙන ආව හුළං පාර කපාගෙන මහපාරෙ බ්ලොක් එක අස්සෙ කලර් ලයිට්ස් වලට නවත්ව නවත්ව අපිත් ටෝකක් දාගෙන එන ගමන්. මේ හැමදේම අස්සෙ තවත්-තවත් දේවල් නොදැනීම සිද්ධවෙන්න ගත්තා. ඒ සිද්ධවුන කුඩා සිද්ධි හුදෙක්ම තනි සිද්ධියක් පමණක් නොවුනෙ ඒවල යට සැගවිලා තිබුනු ශෘංගාරාත්මක බව නිසා බව මට අදටත් තේරුම්ගන්න පුළුවන්.

එක අවස්ථාවකදි ඇන්ජලෝ අයියා මගේ ඉන දෙපැත්තෙන් අත්දෙක තියා ගත්තා.... තවත් අවස්ථාවක මගේ උරහිස් වලට එබිලා කණ ගාව කාමුක හඬින් කෙඳිරුවා.... ඒ හැම දේකටම වඩා එක් අවස්ථාවක පොර ඉන දෙපැත්තෙන් අත් දෙක යවමින් මගේ ගල් දෙක සිනිඳුවට අත ගාන්න ගත්තා.

මේ හැම සිද්ධියක්ම, සංඥාවකින්ම මට අමුතුම දෙයක් කියන්න උත්සහ කලා. අවස්ථා කීපයකදිම කාම ලෝකයේ පිණුම් ගහපු මට මේ සිම්පල් දෙකයි පනහෙ ඉගි තේරුම් බේරුම් කරගන්න ඇත්තටම අපහසු වුනේ නෑ.

‘උඹ සබ්ජෙක් ඉන්ටරෙස්ට් ද?’ මගේ ගල්දෙක අතගාමින් හිටිය ඇන්ජලෝ අයියා එකපාරටම දමලා ඇන්නා වගේ ඇහුවෙ සෙක්සි හිනාවකුත් දාගෙනමයි.

‘ම්ම්ම්ම්...’ බයික් එකේ සයිඩ් කන්නාඩියෙන් බලාගෙන මමත් අකමැත්තක් නැති බවට ඉගි කලා. හරි ඉතින් අපි හොඳ ප්‍රෝ සෙක්ස් ප්ලේයස්ලා වුනාට ඒවා කටක් ඇරලා ලෝකෙටම හඬ නගලා කියන්න ඕන නෑනෙ.... මොකා ඉස්සරහා වුනත් හිරි ඔතප් ගුණයෙන් හැදී වැඩුණ කොල්ලො ගානට ඇක්ටින්පාර දාන එක තමයි තැනට සුදුසු ඇණය.

‘මටත් හිතුනා දැක්ක වෙලාවෙම’ ඇන්ජලෝකාරයා කින්ඩියට හිනාවෙන ගමන් කිව්වා.

‘ඒ කොහොමද?’ මමත් බබාපාට් එකෙන් ඇහුවා.

‘නෑ ඉතින්...මාව දැකලා කන්න වගේ බලාගෙන හිටිය විධිය මම දැක්කනෙ......එක අතකට පුදුම වෙන්න දෙයකුත් නෑ බං.... අපි වගේ සෙක්සි කොල්ලො දැක්කම කෙල්ලො කොල්ලො කෙළ හලන එක අහන්නත් දෙයක්ද?’ ඇන්ජලෝකාරයා ආයෙත් හයියෙන් හිනාවුනා.

‘අනේ යනවා ඕයි යන්න.... සෙක්සි කොල්ලො...පුක තමයි’ මටත් විළිලැජ්ජාවටම කියවුනා.

‘සිරාවටම...මේකගෙ ඊගො එක නිකන් කාගො සයිස් ලොකු පාටයි. සෙක්සි කොල්ලො.... ඒක කිව්ව හැටි විතරක්.... ගොන් පයියා’ කටින් නොකියවුනත් මම මගේ හිතෙන් ඇන්ජලෝකාරයට පතුරු යන්න බැන්නෙ ලැජ්ජාවටමද කොහෙද.

කථාවෙන් කථාවෙන් ඔන්න අපි සමගි පටුමගටත් ආවා. මමත් බයික් එක සමගි පටුමගට හරවලා ඇන්ජලෝ අයියගෙන් අයියගෙ ගෙදර තියන තැන ගැන ඇහුවා.

‘දැන් කොහේ ගෙදර යනවද කොල්ලො?... ඔය පාරෙ දිගටම යමු... පාර කෙලවරේ තියන වත්ත ඇතුලෙ තියෙන්නෙ මෙහෙ ප්‍රජා ශාලාව... මේ ටයිම් එකට ඒ පැත්තෙ මොකෙක්වත් නෑ...’ ඇන්ජලෝ කාරයා මගේ කනට කෙඳිරිගාමින් කිව්වා.

‘සිරාවට?.... අනේ අයියේ කවුරුහරි දැක්කොත් චාටර් නාන්න වෙන්නෙ’ මමත් මගේ හිතේ කැකෑරෙමින් තියන සැක මුසුවුන බය පිටකලා.

‘යකෝ මමයි මේ පැත්තෙ ඉන්න එකා.... චා වෙනවනම් මම යයි ද එතැනට?...’ ඇන්ජලෝ කාරයා කින්ඩියට හිනාවෙන ගමන් කිව්වා.

මමත් පිටිපස්සට හැරෙමින් ඇන්ජලෝ අයියට ඇහැක් ගැහුවා. ‘එහෙනම් අවුලක් නෑ...උඹ චාටර් වුනත් කමක් නෑ මම චාටර් නොවී’

‘හුත්ත තමයි..’ ඇන්ජලෝ කාරයා හිනා වෙමින් කිව්වා.

ඒත් එක්කම වගේ එක පාරටම මොබයිල් ෆෝන් එකක් රින්ග් වුනා... ඇන්ජලෝ අයියගෙ ෆෝන් එක... මිනිහා ඉක්මණටම බයික් එක පැත්තකට කරලා නවත්වන්න කියලා ෆෝන් එකට ආන්සර් කළා.

‘ඔව් සර්.... මම ඒවා චෙක් කළා... අවුලක් නෑ දැන්.... හරි සර්... නෑ..නෑ... ඒකට කමක් නෑ... මම එන්නම්... ම්ම්ම් පැයක් විතර?... ඕකේ සර්’ ඇන්ජලෝ අයියා ෆෝන් එකට ආන්සර් කරපු විදිය මම වුවමනාවෙන් බලාගෙන හිටියා.

ඒත් එක්කම ෆෝන් එක කට් කරපු ඇන්ජලෝ කාරයා ‘කොල්ලො... මාර වැඩේ.. ඔෆිසර් කාරයගෙ වැඩකට කතා කළා... මට දැන් යන්න වෙනවා’

‘අවුලක් නෑ අයියෙ.... අපි වෙන දවසක සෙට් වෙලා මැක්සා සැපක් ගමු’ මම වටපිට බලලා ශේප් එකේ ඇන්ජලෝ කාරයගෙ කලිසමට උඩින් පොරගෙ පොල්ල අතගෑවා..... ෆක්..ෆක්...ෆක් පොර එකසීයයි දශම සීයකටම ෆයර් වෙලා.... හොඳ ලොකුවට පොල්ල අතට අහුවුනා වගේ.... මට ඉබේටම වගේ හීන් කෙඳිරිල්ලක් මටත් නොදැනීම පිටවුනා.

‘අද නම් මොනව හරි කරන්න ඕන මචං... උඹේ බයික් එකට නැගපු වෙලේ ඉඳන් මගේ පක නැගලා... ජූස් පෙරිලා ජොකා පට්ට තෙතයි ඇතුලෙ’ ඇන්ජලෝකාරයා පොරගෙ තොලක් හපාගෙන ආසාවෙන් කෙඳිරුවා. ‘යමන්කො....ආව එකේ ප්‍රජා ශාලාව පැත්තට.... උඹව බිත්තියකට හේත්තු කරලා ගලක් හරි කපන්න ඕනෙ මට...’

මමත් ක්ෂණයකින් බයික් එක ස්ටාර්ට් කරලා විදුලි වේගයෙන් අපේ ගමනාන්තය කරා බයික් එක පැදෙව්වා.

විනාඩි කීපයකින් අපි ගමන් කළ මාර්ගයේ කොනේ ඇතුලට වෙන්න ඇති අතුරු මාර්ගය අන්තිමට තිබූ කුඩා වසා දමා තිබූ ශාලාවක් අපේ ගමනාන්තය බවට පත්වුනා.

ඒත් සමගම ඇන්ජලෝ අයියා හෙල්මටය ගලවා බයික් එකෙන් බැස මටද ඇතුලට එන්නැයි ඇහෙන් ඉගි කරමින් ප්‍රජාශාලාව වෙත ගොඩවුනා. පාළු අවට පරිසරය දිහා වටපිට සෝදිසි කරමින් මමත් ඇබ්ජලෝ අයියාගේ පිටුපසින් ගමන් කලේ හිතේ කැකෑරමින් තිබූ කෘතුහලයත් ආශාවත් මිශ්‍ර වූ අමුතුම හැගීමකින්.

කොහොමහරි අපි දෙදෙනාම ප්‍රජාශාලාවේ වසාදමා තිබූ දොර තල්ලු කරමින් ඇතුලට ආවා... ඒ ක්ෂණයකින් ක්‍රියාත්මක වූ ඇන්ජලෝ අයියා ප්‍රජාශාලාව ඇතුලතින් ලොක් කළා.

ඒත් සමගම ගතවූයේ තවත් තත්පර කීපයයි.... ඇන්ජලෝ අයියා මාව අසල තිබූ බිත්තියකට හේත්තු කර ගනිමින් තොල් දාන්න ගත්තා... විටින් විට මගේ ටී ෂර්ටය ද උස්සා තන් දෙක ලෙවකමින් නිපල්ස් සූප්පන්නටද අමතක නොකල ඇන්ජලෝ අයියා හැසිරුනේ රති සුවයෙන් සිහි විකල් වූවෙකු වගෙයි.

මම ඇන්ජලෝ අයියාගේ කොන්ඩයෙන් ඇද පොරගෙ තොල් මගේ රතියෙන් නලියන තොල් අතරේ හිරකරගත්තා.... කාලය ගෙවී ගියා.... ඔය අතරේ තොරක් නැතිව අපි අපේ දිවවල් සූප්ප සූප්ප තොල් මරා ගත්තා. මාර ෆීලින්ග්ස් ඒ වෙලාවෙ තිබුනෙ. ඔය අතරෙ තොලවල් උරන දිවවල් සූප්පන සද්දෙ චක චක ගාමින් පාළු පරිසරයට එකතුවුනා.... හැබැයි අපිට නම් ඒ ගැන වගේ වගක් වත් නැති තරම්.

‘වෙලා නෑ කොල්ලො... අදට ගලක් කපමු..’ ඇන්ජලෝ අයියාගෙ දැනුම්දීමත් එක්කම පොර එකපාරටම මාව අසල බිත්තිය පැත්තට හරවලා හේත්තු කරගෙන මගේ අළු පාට ස්පෝර්ට් බොටම පිටින්ම පොරගෙ යුනිෆෝම් එක ඇතුලේ පදම් වෙලා තියන බල්ජ් එක පුකේ අතුල්ලමින් හොඳ සැපට ජැකක් ගහන්න පටන් ගත්තා.

දැන්නම් පොරගෙ පක යකඩයක් වගේ ගිණියම් වෙලා..... යුනිෆෝම් ට්‍රවුසර් එක ඇඳලා හිටියට මොකද මගේ පුකේ දාරෙ මැද්දෙ පොරගෙ පදම්වුන පයිය හොඳට උණුසුම්ව තාලෙට ඇතිල්ලෙනවා.

‘ම්ම්ම්ම්....වා..වා..වා..වාව් නියමයි අයියේ.... ආහ්... ආඅහ්....’ ඇස් දෙකත් පියාගෙන මගේ පුකට දැනුන රති මිහිරි උණුසුම රිසි සේ විඳ ගත්තා. මම වගේම ඇන්ජලෝ අයියාත් ඒ රති මිහිර රසවිඳිනවා කියා තේරුනේ මෑන්ස්ගේම කටින් විටින් විට පිටවුනු දරුණු කෙඳිරිලි හ`ඩවල් නිසාමයි....

ඔය විධියට රති ආශාව දෝරේ යමින් හිටිය මම එකපාරටම ඉස්සරහා පැත්තට හැරිලා බිත්තියට හේත්තුවෙමින් ඇන්ජලෝ අයියා ඉදිරියේ දණගසා ගත්තා.... ඒත් එක්කම පොර පට්ට හිරට ටයිට් එකට ඇඳගෙන හිටිය පොලිස් යුනිෆෝම් එකේ කලිසම දෙපැත්තෙන් අත් දෙක යවමින් මෑන්ස්ගෙ බේරිලා තියන පුකේ තට්ටම් වලින් අල්ලා ඇන්ජලෝ කාරයාගෙ පදමට නැගලා තියන බල්ජ් එක මම මගේ මුළු මුහුණේම අතුල්ලන්න ගත්තා.

ඒ අවසරයෙන් මගේ කොණ්ඩෙන් අල්ලාගෙන ඇන්ජලෝ අයියා පොරගෙ බල්ජ් එක මගේ මුහුණට තව තවත් සැරෙන් තදින් අතුල්ලන්න ගත්තා....

ම්ම්ම්..... දාඩිය සුවඳත් මෑන්ස්ගේ පර්ෆියුම් සුවඳත් සෙක්ස් සුවඳ සමග මුසුවෙලා මගේ නහයට අමුතුම සුවඳක් දැනුනා....මේක ලියන මේ මොහොතේත් ඒ රති සුවඳ මගේ නහයට නැවුම්ව දැනෙනවා දැනෙනවා වගේ.

වේලාව ගෙවී ගියා.... රති සුවයෙන් නැලවී ගිය අපේ සිතුවිළිත් කාලය සමග මුසුවුනා.... ඔය අතරේ ඇන්ජලෝ අයියා එකපාරටම අයියගෙ යුනිෆෝම් ට්‍රවුසර් එකේ ඛෙල්ට් එක අන්ලොක් කරලා ට්‍රව්සරයෙ සිපර් එක ඇරියා....ඒත් එක්කම පොරගෙ ට්‍රව්සරය මෑන්ස්ගෙ කලවා දෙක ගාවට බස්ස ගන්න ගමන් මම දිහා බලලා ඇහැක් ගැහුවා.

මගේ නම් ඇස් දෙක කෙලින්ම යොමුවුනේ ඇන්ජලෝ අයියා ඇඳලා හිටිය රතුපාට න‍ධණෑශ බ්‍රෑන්ඩ් ජොක් බ්‍රීෆ් ටයිප් ජොකා ගාවටයි.... පොර නම් ඒ ජොකාට පට්ට සෙක්සි විදියට පෙනුනා....

ඒත් එක්කම මට පොරගේ චෙස්ට් එක බලන්න පට්ට ආශාවක් ආවා.... මම ඒ ආපු සිතුවිල්ලත් එක්කම පොරගෙ යුනිෆෝම් එකේ බොත්තම් අරින්න උත්සහ කළා.... ඒත් ඒ ආපු සිතුවිල්ල සිතුවිල්ලකටම සීමා කරමින් ඇන්ජලෝ අයියා එකපාරටම මගේ අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන තදින් ඒ ක්‍රියාව නැවැත්තුවා.

‘උඹට මොනාද ඕන?’ ඇන්ජලෝ අයියා ටිකක් රළු විධියට මගෙන් ඇහුවා....

‘මට....මට අයියගෙ නිපල්ස් සූප්පන්න ඕන...’ මමත් ලැජ්ජවක් නැතිව එක එල්ලයේ කිව්වා. එකඅතකට මොන පයියකට ලැජ්ජා වෙන්නද?....වෙන්න ඕන හැම සැන්තෑසියම සිද්ධ වෙලා කෙල්ල ගෙට අරගෙන වැඩක් තියනවා කියලයැ...

මමත් ඇන්ජලෝ කාරයට තවත් යමක් කියන්නට හෝ කරන්නට අවසරය නොදෙමින් එකපාරටම පොරගේ යුනිෆෝම් එක උඩ පැත්තට ඉස්සුවා....

අම්මා ගහයි බැට් එකෙන් කිව්වාලු.....අම්මෝ.... ඒක නම් ඇගක් නෙමෙයි.... කැටයම් කපපු ග්‍රීක ප්‍රතිමාවක් ද කොහෙද?.... කළුපාට බොඩියේ චෙස්ට් එක, ආර්ම් මසල්ස්, ගොඩක් තදින් නැතත් ගානට තිබ්බ සික්ස් පැක් එක..... ෆක්... මාව නිකන් කාමයෙන් රතියෙන් මුසපත් කළා වගේ හැගීමක් ආවා.

‘ආසද?...’ ඇන්ජලෝ කාරයා මම ආශාවෙන් බලාගෙන ඉන්න විධිය දැකලා කින්ඩියට වගේ ඇහුවා.

වචනයෙන් උත්තර දෙනවාට වඩා මගේ කට ඉස්සර වුනා..... මම මගේ දිව ඇන්ජලෝ කාරයාගේ බුරියේ ඉඳන්, චෙස් එකේ සිට නෙක් එක දක්වා මුළු ශරීරය පුරාම ගෙනගියා.... අවසානයේ පොරගේ උල්වුන නිපල්ස් මාරුවෙන් මාරුවට ශබ්ද නගමින් හිතේ හැටියට සක් කලා.... ඇන්ජලෝ අයියාගේ කටින් ආව හීන් සැර කෙඳිරිල්ල මාව තව තවත් උනන්දු කළා.....

අවසානයේ කාම ගින්නෙන් පිච්චෙන ඇන්ජලෝ අයියා නැවතුනේ මාව යලිත් පොර ඉස්සරහා තදින් බලෙන් මෙන් දණ ගස්සවමිනි.

ඇන්ජලෝ අයියගෙ රතුපාට න‍ධණෑශ බ්‍රෑන්ඩ් බ්‍රීෆ අස්සෙ තෙරපිලා තියන පොරගෙ බල්ජ් එකේ සයිස් එක දැක්කම දැන්නම් ඇත්තටම මගේ කටට කෙළ උනන්න පටන් ගත්තා... වැඩි වෙලාවක් අපතේ යවන්නේ නැතිව මම මගේ අත් දෙකින්ම ඇන්ජලෝ කාරයාගෙ පුකෙන් අල්ලලා මගේ පැත්තට ඇදලා අරන් බ්‍රීෆ අස්සෙ තෙරපෙන බල්ජ් එක ලික් කරන්න කිස් කරන්න, සක් කරන්න පටන්ගත්තා.

ඒත් එක්කම ඇන්ජලෝ අයියත් නිකන් හිටියෙ නෑ.... පොරත් මගේ කට බලෙන්ම ඇරගෙන පොරගෙ බල්ජ් එක ජොකා පිටින්ම මගේ කටේ ඔබන්න ගත්තා.

ටික වෙලාවක් ගෙවිලා ගියා, දැන් නම් ඇන්ජලෝ කාරයාගෙ රතුපාට බී්‍රෆ් එක මගේ කෙළ වලින්ම නෑවිලා....

‘අහ් ආහ් ම්ම්ම්හ්, ආආආහ් කැරි පක මචං....මගේ කටට බස්සපන්කො?’ මම ඇන්ජලෝ අයියාගේ ජොකා අස්සේ උඩ අතට තෙරපෙමින් තියන දාර පක දිහා පෙරේත කමින් බලන ගමන් ඉල්ලුවා.

‘කටට ඕනද මගේ කළු පොල්ල?..... ආහ්?.... ඇනජලෝ කාරයා කෙඳිරිගගා මගෙන් ඇහුවා.

මම මහා පෙරේත කමකින් ඔළුව වනනවත් එක්කම ඇන්ජලෝ අයියා ආයෙත් කටහඬ අවදි කලා. ‘හොඳට කට ඇරපන්.... හොඳට’

ඒ අණ කිරීමත් සමගම මම මගේ කට අරිමින් දිව එළියට දැම්මා.

අම්මා ගහයි බැට් එකෙන් කිව්වලු.... අම්මෝ, අරූගෙ කළුපාට දාර පකේ සයිස් එක.... ඒක නම් අගල් 9ක් වත් ලොකු මිසක් ඊට අඩුනම් නෑ.... පක වටේ නහර හිටන් මතුවෙලා.... ලීක් වුන ජූස් ගෑවිලා කළු පකේ නිකන් තෙල්ගාලා වගේ ශයින් වෙළා....පක වටේ මයිල් ගානට ටි්‍රම් කරලා.... ඇට දෙකත් පට්ට සයිස්... ඒක නම් පට්ට පයියක්...

එකපාරටම මගේ ඇස් නිලංකාර වුනා, හුස්ම හිරවුනා වගේ දැනුනා, කට දෙපැත්තෙන් කෙලත් යහමින් බේරෙනවා වගේ.... විනාඩි කීපයක් ගියාමයි මට පියවි සිහියක් ආවේ. අර කැරි ඇන්ජලෝ වේසාවා මාව මරන්නද කොහෙද යන්නෙ.... මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන පොරගෙ මුළු දාර කළු පයියම ඔබාගෙන කැරි කින්ඩි හිනාවක් දාගෙන ගැග් කරවනවා....

අම්මෝ මගේ මුළු උගුරම රිදෙනවා වගේ.....මම නිකමට වගේ එක අතකින් මගේ උගුර අතගාලා බැලුවා....ෆක් අරූගෙ මස් පොල්ල හිරවෙලා මගේ උගුරත් නිකන් පිම්බිලා වගේ.... මට මම ගැන කැරි ආඩම්බරයක් හිතුනා....මම නිකටේ වැදිලා තියන ඇන්ජලෝ කාරයාගෙ වල්ල අල්ලලා පොරගේ කළු මස් පොල්ල තව තවත් මගේ කට ඇතුලට ඔබා ගත්තා.

‘ඔහොම මදි.... කට ඇරපන් මචං..... හොඳට ඇරපන්....’ ඇන්ජලෝ අයියගෙ අණින් මමත් මගේ කට හොඳහැටි විවෘත කළා.

ටික වෙලාවක් කෙඳිරි ගාමින් මගේ කට ඇතුලෙම පක ඔබාගෙන ගැග් කරගෙන හිටිය ඇන්ජලෝ කාරයා ටික ටික පොරගෙ පක මගේ කට ඇතුලෙම එහෙට මෙහෙට කරන්න පටන්ගත්තා.

එහෙම විනාඩියක් දෙකක් ගත වෙන්න ඇති... එක පාරටම මේ යකා මගේ කොන්ඩෙන් ඇදගෙන හුසේන් බෝල්ට් මීටර් 100 දුවනවා වගේ විදුලි වේගයෙන් කටේ හුකන්න පටන්ගත්තා....

කෙළ පාරවල් වලට තෙත බරිත වෙලා තියන ඇන්ජලෝ කාරයගේ වල්ල ~චට-චට~ ගාමින් මගේ නිකටේ වදින හඬින් මුළු ශාලාවම දෙවනත් වෙලා වගේ.

විනාඩි කීපයක් ගෙවිලා ගියා... ඇන්ජලෝ අයියාගේ ගොරහැඬි කෙඳිරිලි හඬවල් මාව තවතවත් දිරිමත් කළා වගේ....මම තව තවත් මගේ කට විවර කළා.... ඒ ආරාධනාවෙන්ම පක එළියට අරගත්ත පොර මගේ කට ඇතුලට කෙළ පහරවල් කීපයක් ගැහුවා...

ඒ එක්කම කෙළවලින් හා ජූස් බේරෙන පොරගෙ දාර කළු පොල්ල මගේ මුළු මුහුණෙම අතුල්ලන්න ගත්තා... ඒවිතරක් නෙමෙයි, අතරින් පතර මෑන්ගෙ කළු ලොකු ඇට දෙකත් මගේ කටේ ඔබන්න ගත්තා.

වැඩ කෝටියක් වුනත්, මොන තරම් වැඩේ බරපතල වුනත්, මමත් මගේ ජොබ් එක අතහැරියෙ නෑ... ආතල් එකටමද කොහෙද මහා පෙරේත කමකින් ඇන්ජලෝ අයියගෙ පක ලොව ලොව හිටිය මම, මගේ මෝල් වෙලා තියන පකත් අළු පාට බොටම උඩින් එක අතකින් මසාජ් කරන්න පටන් ගත්තා.

‘අහ් අහ් අහාහ්...නියමයි කොල්ලා නියමයි.... හොඳට දිවෙන් ටොපා අතුල්ලපන්......එල එල...නියමයි... ආයෙත් පාරක් කරපන්..... ආහ් ආහ් අහ්.... ආආආහ්’ ඇන්ජලෝ අයියා කෙඳිරි ගෑවා.

ඔය අතරෙ, ඇන්ජලෝ කාරයා කෙලයි ජූසුයි පෙරෙන පොරගෙ කළු දාර පොල්ල මගේ කටින් ඇදලා එලියට ගත්තා.... ඒත් එක්කම පොරගෙ කළු ලොකු ඇට දෙක එකටම අල්ලගෙන මගේ කට ගාවට ලං කලා.

මමත් නිකන් හිටියෙ නෑ.... මේ වගේ චාන්ස් හැමදාම නෑ හැම තැනම නෑ කියලා ප්‍රසිද්ධ කථාවක් තියෙනවනෙ..... මමත් කෙඳිරි ගගා පොරගෙ ඇට දෙක සූප්පන්න, ලෙව කන්න පටන් ගත්තා.

ඔහොම විනාඩියක් විතර ගෙවිලා ගියා... ඇන්ජලෝ අයියා බිම දණගහගෙන මාව බිත්තිය පැත්තට හරවලා නැගිට්ටුවා... ඒත් එක්කම පොර එක පාරටම මගේ අළු පාට බොටම දණහිස් ගාවට පාත්කරලා ඉස්සරහින් මගේ බල්ජ් එකෙන් අල්ලගෙන ජොකා පිටින්ම මගේ පුක පොරගෙ මුහුණෙ ඔබා ගත්තා.

මම ඒ වෙලාවෙ ඇඳගෙන හිටියෙ රතු පාට නෝමල් ටයිට් ජොකෙක්... මොනා වුනත් මට නම් ඒ වෙලාවෙ ආතල් කෝටියයි. මම මගේ අත් දෙකෙන් ඉස්සරහ තිබුන බිත්තියට තවත් හොඳින් වාරුවෙලා යහමින් මගේ පුක දික්කළා....

ඒ ආරාධනයත් එක්ක ඇන්ජලෝ කාරයා මගේ ජොකාවත් දණහිස් ගාවටම ඇදල පාත්කළා. ඇසුරු සැනින් හීන් කෙඳිරිල්ලක් එක්ක මගේ මුළු පුකම පොරගෙ මුහුණෙ අතුල්ල ගත්තා... ඒත් එක්කම මගේ තට්ටම් දෙක පලල් කරලා ඇන්ජලෝ අයියා කෙළ පහරවල් පිට කෙළ පහරවල් එල්ල කලා.... ඒ විතරක් නම් කමක් නෑ.... පොරගෙ තෙතබරිත දිව මගේ ඇට දෙකේ කෙළවර ඉඳන් පුකේ හිල ගාවට වෙනකන් ඇදගෙන ගියා. ෆක්.... අම්මෝ, ඒ දැනුන අමා සැපටද කොහෙද මගේ කකුල් දෙක මටම වාරු නැතිව ගියා වගේ හැගීමක් ආවා.

වේලාව විනාඩි කීපයකින් ගෙවී ගියා.... රස නහර කාමයෙන් පිනවමින් හිටිය ඇන්ජලෝ අයියා දැන් මගේ පුකේ හිල පොරගෙ ඇගිල්ලකින් මසාජ් කරන්න පටන් ගත්තා....ඒ අතර මගේ පුකේ හිල අතරින් ඇන්ජලෝ අයියගේ තෙතබරිත දිව එක එක පැත්තට බහිනවා වගේ මට තේරුනා... සිරාවට ඒ දැනුන දිව්‍ය සැප මතක් වෙනකොට දැනුත් මගේ පොල්ලෙන් ජූස් වෑස්සෙනවා.

තවත් නම් බලන් ඉන්න බෑ....බෑ බෑ බෑමයි.... ඕන පුකක් ප්‍රීති වෙසක් කියලා මම බලෙන්ම ඇන්ජලෝ අයියව පැත්තකට තල්ලු කලා....

‘මොනාද හුත්තො කරන්නෙ?’ ඇන්ජලෝ අයියා සැරෙන් වගේ ඇහුවා.

‘මුකුත් නෑ...අයියෙ ප්ලීස් මට උඹේ පුක ලොවන්න ඕන’ මම පොළවේ උඩු අතට දිගාවෙන ගමන් දගකාර විධියට කිව්වා.

ඒ ආරාධනාවෙන් හිතපුරා දෝරෙ ගලමින් සතුටු වුන ඇන්ජලෝ කාරයා මගේ මුහුණ දෙපැත්තෙන් දණ ගහමින් පොරගෙ කළු දොදොල් පුක මගේ මුහුණ උඩ ඇතිල්ලුවා..... වාව්... ඒක නම් පට්ට ෆිට්නස් දොදොල් පුකක්... මම ආසාව වැඩි කමටම පොරගෙ ඉන දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන පොරගෙ පුක මගේ මුහුණේ ඔබා ගත්තා.... පොරගෙ දාඩිය, පොල්ලෙන් නොනැවතී වෑහෙන ජූස් පහරවල් වල හා මෑන්ස්ගෙ පර්ෆියුම් සුවඳ සමග මිශ්‍රව ආව ඒ රති සුවඳ ඒ මොහොතෙදී ඇත්තටම මට මාව පාලනය කර ගන්න බැරිවුනා....

ඒත් සමගම ඇසුරු සැනින් මගේ මුළු ඇගම මිරිකා, ඔබා, පාගා යන හැගීමකින් ගිණි කන්දකින් ලෝදිය පහරවල් වෑස්සෙනවා සේ ජොකා ඇතුලේ හිර වී තිබූ මගේ පොල්ලෙන් එක දිගට උනුසුම් කැරි පහරවල් එක පිට එක කීප සැරයක් විද මගේ මුළු ජොකාවම සුරාන්තයකින් තෙතබරිත කර හැරියා.

ටික වෙලාවකින් ඇන්ජලෝ කාරයා නැගිටලා මාවත් දන ගස්සලා ආයමෙ අර යගධාව වගේ දාර පොල්ල මගේ කටට බැස්සුවා.

‘ඉක්මනට යන්න ඕන කොල්ලෝ පරක්කු වෙනවා’

කියන ගමන් ආයෙම අර දාර සයින්න පොල්ලෙන් මගේ කටේ කරන්න ගත්තා. එක දිගටම විනාඩි 10ක් විතර කරාට පස්සෙ පොර කෑදර වනචර හඬකින් අහනවා...

‘මචං යන්න එන්නේ.. කටේම යවන්නද’ කියලා..

මම දැනෙන සැපට මුකුත්ම කියාගන්න බැරුව ඉන්නකොට ඇන්ජලෝ කාරයටගේ උණුම උණු උකු කැරි තලිය මගේ තල්ලට වැදෙනවා තේරුනා. ඊට පස්සෙ බඩු විද්දේ ටැප් එකක් ඇරිය වගේ. කැරි කට දෙපැත්තෙන්ම බේරුනා. කටට ගත්තු කැරි ටිකත් මම එලිට දාලා නැගිට්ටා.

‘හෙල්මට් නැතිව බයිසිකල් පැද්දට අදට දඬුවම ඉවරයි’

ඇන්ජලෝ කාරයා හිනා වෙවී කියන ගමන් තාම බාගෙට ගැහි ගැහි තියෙන දාර පොල්ල ජොකා ඇතුල්ට දාගෙන ටයිට් යුනිෆෝම් එක ඇඳ ගත්තා. මට නං වැඩිය දෙයක් කරන්න තිබ්ඛෙ නැහැනේ. කලිසම උඩට ඇද ගත්තා.

ආයේ දවසක හම්බුවෙන්න නම්බර්ස් මාරු කරගෙන අපි එදා වෙං වුනා...

අයිතිය - sameeraKolla

සබැඳි කතා : - 




Sameera's Diary - 04 - Police Anjelo

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :