Tuesday, July 26, 2016

Unknown

මගේ වයස අවුරුදු 15 දී අසංක අයියත් එක්කම දවසක්.











එදා අසංක අයියත් එක්ක ඒ වැඩේ වුනාට පස්සෙ මට එයාව හැම වෙලේම මතක් වුණා. 

මම ගෙදර ගිහින් අම්මිට තාත්ති ගැන මුකුත් ම කිව්වෙ නෑ. 

ඊට අවුරුදු දෙක තුනකට පස්සෙ දවසක අපේ ගෙදර කට්ටිය ගමේ මළ ගෙයක් වෙලා යන්න ලෑස්ති වුණා. 

ඒත් මට ටර්ම් ටෙස්ට් නිසා මට යන්න විධිහක් නෑ පස්සෙ මම කිව්වා මම තනියම ඉන්නම මොකටද බය වෙන්නෙ කියලා. ඒත් ගෙදර අය ඒකට එච්චරම කැමති නෑ වගේ. පස්සෙ තාත්ති අසංක අයියට එන්න කියලා එයාගේ ගෙවලුත් අපේ ගම පහු කරගෙන යන්න ඕන. ඉතින් එයා දවසකටනෙ කියලා එන ගමන් ආව ඒ කියන්නෙ සිකුරාදා මට එදා විභාගෙ ඉවරයි. අම්මිල පහුවදා එනව.

ඉතින් මෙන්න මෙයා හවස මම ඉස්කෝලෙ ඇරිලා එනකොට ඇවිල්ලත් එක්ක. මෙයා එළියට වෙලා මම එනකම් බලා ඉන්නවා. ඊට පස්සෙ දෙන්නම වොෂ් දාගෙන ආවා ඊට කළින් එදා වාගේම සිගරට් එකකුත් ගහගෙන ජොක පිටින් හිටියා. මට පෙනුනා ඒ වෙලාවෙත් එයාගේ පයිය හොඳටම නැගල කියලා. 

එයාගේ දාඩිය සුවඳට මාවත් ඇවිස්සුනා. මෙයා මනමාළ හිනාවක් දාලා සිගරට් එක බිලා වොෂ් එකක් දාගෙන එන්න කියලා ගියා එයා ටවල් එක ඇඳගෙන ජොකා ගලවල දාලා ගියේ. ඊට පස්සෙ මම පළවෙනි වතාවට එයාගේ ජොකාව ඉඹලා බැලුවා. 

හ්ම්ම්ම්ම්.......මළ කෙළියයි මෙන්න මේ යකා ඒක හෝදන්න කියල අරන් යන්න ඇවිත් ආ.......කෝ ඕක දෙන්න මෙහාට කියල ඉල්ලුවා මමත් එක පාරටම ගණ දෙවි නුවණ පහළ වුනා වගේ කිව්වා මම මේ අව්වට දාන්න හැදුවෙ අයියෙ කියලා කිව්වා. මෙන්න ඒපාර මෙයා කියනවා නැ පැටියො හෝදලම දාමු හොඳට අව්ව තියෙන නිසා වේලෙයි ඉක්මනට ඒ නැතිවුනොත් ඒක ඔයා ළඟ තියාගන්න කිව්වා.

ඊට පස්සෙ මෙයා එළියට ඇවිත් ටවල් එක ගලවලම ඇඟ පිහිදාන්න ගත්තා ඒ පාර මට කියනවා ඔයාගේ ටවල් එක සුවඳයි මල්ලියෝ කියලා. පස්සේ මම ඇහුවා ඔයා ඒක ඉම්බද කියලා ඒ පාර එයා කියනවා ඔවු ඇයි ජොක්කු තරම් නම් සුවඳ නෑ කියලා. 

ෂුවර් එකටම මෑන්ස් දැකලා. මම එයාගේ ජොකා ඉඹිනවා. ඊට පස්සෙ මෑන්ස් අහනවා ඔයාගේ ෂොටක් නැද්ද මල්ලි කියලා මම කිව්ව ආ ඔයා වැඩිය මහත නැති නිසා මගේ ඒවා ඇති කියලා දෙන්න හදද්දි කියනවා ෂෝටවල් ඕනත් නෑ නේද අපි ජොක්කු දාගෙන ටිකක් නිදා ගමු මට නිදිමතයි කිව්වා.

පස්සෙ අපි ජොක්කු දෙකක් දාගෙන නිදාගන්න ඇඳට ගියා. ඊට පස්සෙ මෙයා කියනවා එකවුන්ටන්ට් මහත්තයගේ පුතාගේ ඇඳේ සැප ෂා.......හ් කියලා. ඊට පස්සෙ අපි දෙන්න ඇඳේ ඉනිද්දි එයා මගේ ළඟට ඇවිත තුරුල් කරගෙන අහනවා දැන් ඔයාට බය නෑ නේදකියලා. 

තොලක් දාන්න පටන් ගත්තා.අම්මට හුඩු මෙයාට නැගල දැන්මම ජොක්ගෙ අස්සෙන් පයිය එළියට එන්න පොරකනවා. බල්ජ් එක පිම්බිලා අසංක අයියට ආසාව වැඩි කමට කෙඳිරි ගගා අහනවා එදාට වඩා ඔයා දැන් ලොකු නිසා ඔයාට දැන් මේවා ගැන තේරෙනවා නේද කිය කිය අහනවා. මේ වෙද්දි මටත් හොඳටම නැගලා. 

මොකද මේ මෙයා නැගිටලා කියල අහන ගමන්ම එදා ව‍ගේම මම ඇඳගෙන හිටපු ජොකාගෙන් මගේ පයිය එළියට ඇදල ගත්තා. “ අම්මේ මෙයාගේ ලොකු” කියල කියන ගමන් ඒක තව තවත් මිරිකන්න පටන් ගත්තා මට දැන් ඉන්න බෑ පුපුරන්න එන තරමට මෝල්.

එකපාරටම අසංක අයියා මගේ එක දිවෙන් තෙත් කරන්න ගත්තා පයියෙ දාරෙ මැද ලෙවකද්දි ඒකෙන් ජූස් බේරෙනවා වගේ මට දැනුනා අසංක අයියත් ස් ස් ස් කියල සද්ද කර කර ජූස් ටික උරනවා හරිම රසයි පැටියෝ කිය කිය. ඊට පස්සේ මම එයාගේ තඩි පොල්ල එළියට ගත්තා. 

අම්මෝ ඒකත් මාරම සයිස්. මම එක පාරටම අනිත් පැත්තට හැරිලා එයාගේ පොල්ල ලෙවකන්න පටන් ගත්තා. එයා හෙමින් හෙමින් මගේ ජොකා ගලවල පැත්තකට කරනවත් එක්කම මමත් එයාගේ ජොකාව ගැලෙව්වා. දැන් අපි දෙන්නම හෙළුවෙන් ඇඟේ නූල් පටක් වත් නෑ.

දැන් අසංක අයියා මගේ පුකට දිව දාන්න ගත්තා මට එක පාරටම කෙඳිරි ගෑවුනා. එයා ඒ තරමටම සෙක්සි විධිහට ඒක කළේ දෙන්නම නාලා හිටපු නිසා සබන් සුවඳයි. පුක හැම තැනටම එයාගේ දිව පිස්සුවෙන් වගේ දුවනවා. මගේ පුක කෙළ වලින් නාවල අසංක අයියා එක පාරටම අහනවා පැටියෝ මම මේක කඩන්නද කියලා මගේ ඇස් උඩ ගියා මේ තඩි පොල්ල බැස්සොත් මගේ පුක ඉරිල යයි කියලා.

ඊට පස්සේ එයා කිව්වා නෑ නෑ පැටියෝ ඔයා බය නම් මම ඔයාට එහෙම කරන්නෙ නෑ අපි ගලක් කපලා බඩු ටික යවා ගමු කියලා. එයා මගෙන් අහනවා ඔයා අතේ ගහල බඩු යවල තියෙනවද කියලා. මම ඔලුව වැනුවා. මේකත් දැන් ලේසි නෑ කිව්වා. 

එයා කියනවා අද අපි දෙන්න උපරිම සතුට විඳගමු ආයෙ මේ වගේ දවසක් එන්න බැරිවෙයි කියලා. ආයෙත් අසංක අයියා ඇඳේ දිගා වුණා එයාගේ පයිය ඊයක් වගේ දික් වෙලා මා දිහි බලා ඉන්නවා. මගේ එකත් එහෙමයි. මම නැවිලා ඒක ලෙවකන්න ගත්තා එයාට කෙඳිරි ගෑවුණා ආසාව වැඩි කමට

ඔහොම ටික වෙලාවක් සෙල්ලම දාලා එයා එක් පාරටම දඟලන්න පටන් ගත්තා මගේ ඇඟ උඩට ඇවිත් උණූ උණූ කැරි පාරවල් හත අටක්ම මාගේ මූනෙයි ඇඟ හැම තැනමයි දැම්මා. ඒත් එක්කම නැවිලා මගේ එක වේගයෙන් උරන්නයි ගහන්නයි ගත්තා. 

මම දඟලනකොට එයා මාව එයාගේ උඩට අරගෙන අතේ ගැහුවා මටත් කෑ ගහගෙනම අසංක අයියගේ ඇඟෙය් මූණෙයි පුරාම කැරි ලෝඩ් එකක්ම ගියා. ඒවා දිවෙන් ලෙව කකා අපි දෙන්නා එහෙමම බදා ගෙනම තුරුල් වෙලා හති ඇරියා. 

හොඳටම හවස් වෙනකම් දෙන්නටම හෙළුවෙන්ම නින්ද ගිහින් තිබුණා. රෑට කෑම කාලා වොෂ් දාලා නිදා ගන්න ගියා ඒ අතරෙදිත් දෙතුන් වරක් අපි සෙට් වුණා. අපි දෙන්නා ජොක්කු දෙ මතක් වෙන්නත් එක්ක මාරු කර ගත්තා.

අයිතිය - Denvor Bertholomeuze


When I Was 15 Years - With Asanka Ayiya

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :