Sunday, July 10, 2016

Unknown

ගිහාන් සහ නැන්දා ගේ කතාව



මම ගිහාන් වයස 26 යි. මගේ මාමා ඉන්නේ රට, මාමා රට ඉඳල එවන සල්ලි වලින් නැන්දා ගෙයක් හනන්න ගත්ත, අපේ ගෙවල් ගාවම, ඉතින් ඒ ගෙදර හදන නිසා නැද්ද ටික දවසකට අපේ ගෙදර නවතින්න ආවා. 

නැන්දා ලස්සනයි, ඒ උනාට මට එහෙම දෙයක් නැන්දා ගැන කලින් හිතිලා නැහැ. නැන්දගේ නම ස්වර්ණා, වයස 45 ක් උනාට තාම ඉන්නේ කෙල්ල වගේ ලස්සනට ඇඳලා, ෆෙෂල් දාලා එහෙම.

දවල්ට ගෙදර ඉන්නේ නැන්දයි මමයි විතරයි. ඔන්න දවසක් නැන්දා මට කතාකරනවා ඇහුනා. පුතා පුතා ඇයි නැන්දේ. නැහැ පුතා එක පාරට මගේ කම්පියුටර් එක වැඩ කරන්නේ නැතුව ගිය නේ. අනේ එක කැඩිලද දන්නේ නැහැ. (නැන්දා මාමත් එක්ක කතා කරන්න ස්කයිප් වලට පොඩි ඩෙස්ක්ටොප් කම්පියුටර් එකක් තියාගෙන ඉන්නවා) මම නැන්දගේ කාමරේට ගියා. ආහ් නැන්දා දිය රෙද්ද පිටින්.

නැන්දා තල එලුයි, දිග කොණ්ඩයක් තියෙනවා පුක ගාවට වගේ, අද තමා මම නැන්දගේ ලස්සන හරියටම දැක්කේ, දිය රෙද්ද ට ලොකු රවුම් පුක් ගෙඩි දෙක හොඳට පේනවා, මාර සෙක්සි කන්දක් නේ නැන්දට තියෙන්නේ, මම කියාගත්ත. මට දැන් මේක දැකල නැගගෙන එනවා. පොඩ්ඩක් බලල හදල දෙන්නකෝ පුතා පුලුවන්නම්. එහෙම කියල නැන්දා එයාගේ ලොකු පුක් ගෙඩි දෙක වන වන බාත්රූම් එකට ගියා. මට දැන් ඉන්න බැහැ.

මගේ පයිය එකසිය ගානට නැගල. මේකිත් එක්ක සැපක් ගන්න තියෙනවනම්. එත් බයයි නැන්දා නේ. හරි නැන්දේ මම හදන්නම්, මම හිතන්නේ වයිරස් වෙන්න ඇති නැන්දේ. නැන්දා දැන් බත් රූම් එකේ වොෂ් දානවා. නැන්දගේ රූම් එකට අපහු එන්න වෙන්නේ නෑ. එක නිසා කොම්පුටෙර් හැදිල්ල පැත්තක තියල මම වට පිට බැලුව. ඇඳ උඩ නැන්දගේ ගලවපු ඇඳුම්, යට අදුමුත් එතන. ශා ලස්සන පෑන්ටි එකක්. මම වට පිට බලල එක ඉබින්න ගත්ත .

ශා එකේ සුවඳ. මට දැන් ඉන්න බෑ, මම මගේ පයිය අරන් එකේ අතුල්ලන්න ගත්ත. ශා. අහ් පුතා හරිදනැන්දා බාත්රූම් ඉඳන් අහනවා. මම ටක් ගල කොම්පියුටර් එක දැම්ම. අහ්හ් වෙලා තියෙන්නේ ප්ලග් එක බුරුල් වෙලා. එකයි ඕෆ් වෙලා තියෙන්නේ. එත් එහෙම කියන්න හොඳ නැහැ. හ්ම්ම්ම්ම්නැන්දේ මේකේ පවර් සප්ලයි එක ගිහිලා වගේ’. ‘අනේ දැන් මොකද කරන්නේ’. කියාගෙන නැන්දා දිය රෙද්ද ඇඳලා එලිය ආවා.

ශා මේකිට තියෙන්නේ මාර වල් ඇගක්. ඕනේ පිරිමියෙක් මේකට වශී වෙනවා. නැන්දා අත් දෙක උස්සල කොන්ඩෙ බොලේ වගේ බැන්ද. තන් දෙකත් පුකට දෙවෙනි නැහැ. හ්ම්ම්ම්ම්ම්මට දැන් ඉන්නම බැහැ. පයිය යකඩේ වගේ නැගල.

මට බයයි නැන්දා මේක මගේ කලිසම අස්සෙන් දකීවි කියල. මට මගේ ආසාවල් ගලා ගෙනවා ආවා. නැන්දේ මේකේ පවර් එක ගිහිල්ල වගේ. මම මෙසේ යටට ගිහින් ප්ලග් එක තද කරන්නම් ඔයාට පුළුවන් ද මේ රීසෙට් බටන් එක ඔබන්න. පවර් බටන් එක නෙවෙයි’. මම ගෑනිව රැවට්ටුව.

නැන්දා කම්පිටුර් ගැන මෙලෝ දෙයක් දන්නේ නෑ. නැන්දා පුටුවේ ඉඳ ගත්ත. මම රිංගුවා මෙසේ යටට ප්ලග් එක දන්නා වගේ. බොරුවට ප්ලග් එක දන්නා වගේ ඉඳන් නැන්දගෙ බෝක්කුව බලන්න තමා මට ඕනේ. අහ්හ් ඒ උනාට බෝකුව පෙන්නේ නැහැ දිය රෙද්ද දනිස්සට වඩා ගොඩක් පහලින් තියෙන්නේ. මොනවා කරන්නද. මට මාර අප්සට්. හරි යන්නේ නෑ නැන්දේ. ඔයා හරියට රීසෙට් එබුවද. පුතා මම කියන්නම් මම ප්ලග් එක දාන්නම් ඔයා රෙසෙට් කරන්නකියල නැන්දා එක පාරට මෙසේ යටට ගියා.

අහ්හ් මට හිත ගන්න බැහැ, නැන්දා දෙකට නැවිලා පුක් ගෙඩි දෙක උඩ දාගෙන මෙසෙයට. මට මරුවට පුක් ගෙඩි දෙක පේනවා. දිය රෙද්ද පුක් ගෙඩි දෙක මැද දාරේට සෙට්වෙලා මාර සෙක්සි. නැන්දේ ඔහොමම ඉන්න ප්ලග් එක තද කරගෙන. හදන්න පුළුවන් වෙඉ මම හිතන්නේ’.

මම මගේ පයිය එලියට අරන් අතේ ගහනව පුක දිහා බල ගෙන. මේකිත් පුක උස්සගෙන දීගෙන ඉන්නවා. මට දැන් බඩු යන ගානට නැගල. පොඩි රිස්ක් එකක් ගන්නේ නැතුව මුකුත් වෙන්නේ නැහැ . මට අද මේකට හුකන්න ඕනේ. නැන්දේ ඔයා තද කරනවා මදි ප්ලග් එක කියල මම නැන්දගේ පුකට හේතු වෙලා තද කරා.

දැන් මගේ පයිය නැන්දගේ පුකේ තද වෙලා. මම එහෙම තද කරගෙනම හිටිය. නැන්දත් ටිකක් මා දිහාවට තද වෙලා එයාගේ ගැට දෙක අතගාන්න පටන් ගත්ත. දැන් මට තේරුනා අදනම් වැඩේ හරි කියල. මම විනාඩියකින් විතර එහෙම්මම නැන්දගේ පිට උඩට පාත් වෙලා එයාගේ පිට කිස් කළා. දැන් නැන්දගේ දියරෙද්ද යටින් ගැලවිලා. ගැට දෙක ගස්ලබු ගෙදි දෙකක් වගේ එල්ලෙනව.

මම හෙමින්ම අත් දෙක යටින් දාල කුක්කු දෙක අතගාන්න ගත්ත. බලන් ඉන්දිම ඒක හයි වෙන්න පටන් ගත්ත. නැන්දට නැගිටින්න ඕනැ වගේ පෙනුන නිසා මම නැන්දගේ පිටින් නැගිටලා නැන්දට නැගිටින්න දුන්න. ඊට පස්සේ නැන්දා කෙලින්ම මගේ ඇස් දෙක දිහා හරිම වල් විදියට බැලුව, ඒ බලපු බැලිල්ලට මාව හීතල වෙලා ගියා.

පුතා දැන් ඉලංදාරියෙක් වලා වගේ, නැන්දටත් හුකන්න ඕනැ වෙලා නේද?’ . ඒ වෙලාවේ මගේ පයිය නස්තාරෙටම නැග්ග, අගල් 7 ක් විතර දික් වෙලා වගේ. එච්චර කවදාවත් දික් වෙලා නෑ. වැල සයිට් බලල අතේ ගහද්දී වැඩිම වුණොත් අගල් හයක් විතර දිග ඇති., ඒත් මේක සිරාම සිද්දියක්නෙ. නැන්ද හෙමින්ම මා ගාවට ඇවිල්ල මට තොලක් දැම්ම, මාත් නැන්දගෙ දිව සූප්පු කරන්න ගත්ත. හප්පා නැන්ද ගාව තියෙන සුවඳ.

නැන්දෙ දිය රෙද්ද් ගලවමුදමං ඇහුව. එහෙම කියල නැන්ද උත්තර දෙන්නත් කලින් මං දිය රෙද්ද ඇදල බිමට දැම්ම. දැන් නැන්දගේ ඔක්කොම එලියෙ. හප්පා හුත්තෙ තියෙන මයිල් කන්දරාව, ඒත් ඒක ලස්සනට පීරල වගේ තියෙනව.

නැන්ද මගේ පිට පැත්තේ තියාගෙන හිටපු අත් දෙක හෙමින්ම ඇග දිගේ පාත් කරගෙන කලිසම ඇතුලෙන් යටට දැම්ම, නැන්දගේ එක අතක් පයිය ගාව, අනිත් අතින් මගේ තට්ටම මිරිකනව. යකෝ බැන්දට පස්සෙ ගෑණියෙක්වත් මෙච්චර සැපක් දෙන එකක් නෑ. මට ඒ වෙලාවේ ආහ් . ආහ් . කියල කෑ ගැහුණ.

ඊට පස්සෙ නැන්ද මගේ කලිසම පාත් කරල පයිය කෙලින්ම කටේ දා ගත්ත,. දෙපාරක් උගුර ඇතුලටම දා ගනිද්දි පයියෙන් බඩු යන්න වගේ, මම දගලද්දී නැන්දා පයිය මිරිකල අල්ලගෙන එයාගේ මූණට තියා ගත්ත. චස් ගාල කැරි ටික විද්ද ඒක නැන්දගේ මූණ පුරාම. මුළු සරුවාංගෙම තිබුණ කැරි ටික පිට වුණා වගේ.

ඊට පස්සේ නැන්දා නැගිටල ගිහින් ඇඳේ වාඩි වුණා. කකුල් දෙක පලල් කරල අත දාල හුත්ත ඇතුලෙන් පොඩි ප්ලාස්ටික් කෑල්ලක් අර ගත්ත. ඒ ඩිල්ඩෝ එකක්. මං හිතන් හිටියෙ නෑ නැන්ද මෙච්චර සෙක්ස් බඩුවක් කියල. මාමට කොච්චර සැපක් දෙනව ඇද්ද.

මම බාතෘෘම් එකේ ඉන්නකොට පුතා ගැන හිත හිතා මැස්ටෘබේට් කලා. ඒ වෙලාවේ ඇතුලට දැම්ම එක තියාගෙනම හිටිය, ඩිල්ඩෝ එක ගහගෙන ඇවිදිනකොට මාරයිනෙ පුතානැන්ද කිව්ව. මම ගිහින් පූසට ඇගිල්ල දාල ටිකක් කැලතුවා. ඒක හොඳටම තෙත් වෙලා. ඇගිල්ල ගහල කලතනකොට ලීක් වෙච්ච ඒව මයිල් එක්ක කැලතිලා චස් චස් චස් ගාල ඇහෙනව.

ඒකෙන් එන සුවඳේ බැරිව. මගේ පයිය ආයිත් නැගීගෙන අව. මම ටිකකින් පයිය ඒකට දාල ගහන්න ගත්ත. ඔහොම පැය බාගයක් විතර ගැහුව, එක පාරක් කැරි ගිය නිසා දැන් පයිය ලේසියෙන් බහින්නෙ නෑ, පොඩි කාලේ නැන්ද ගැන හිත හිතා හිටපු ඒව මටක් කර කර දැන් නැන්දට ගහනවනෙ කියල හිතල වේගයෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.

දැන් නැන්ද කියනව . ඔතනට ගැහුව ඇති සුදු, අපි යටට දාමුද’ . මම මුකුත් නොදන්න බබා පාට් දාල ඒ කිව්වෙ නැන්දෙ?’ කියල ඇහුව. පුතේ ඔයා පුකේ අරින්න කැමති නැද්ද?’ කියල නැන්ද හරිම සෙක්සි විදියට ඇහුව. මට දැන් ඉවසන්න බෑ.

එහෙම කියපු නැන්ද ඩොගී ස්ටයිල් එකට නැවිල යටින් එයාම ඇගිල්ල දාල පුකේ හිල ලොකු කළා. ඊට පස්සේ ඇගිලි දෙකක් දාල පයිය දාන තරමට ලොකු කළා. පුක් ගෙඩි දෙක සට සට ගාල හෙල්ලෙනව. කෙනෙක්ගේ පුකකට පයියක් දාන එක හිරිකිත වැඩක් වුණත් ඒ වෙලාවේ ඒක ලොකු සැපක්.

මම මුලින්ම එයාගේ පුක ඇතුලට දිව දැම්ම, මට හිතාගන්නත් බෑ ඒ වගේ දෙයක් මං කරන්නෙ ඇයි කියල. ඒත් දිව දාගෙන දාගෙන ඒක ට සැප දුන්න. නැන්ද ඇස් දෙක උඩ දාගෙන ආ ආහ් ආහ් කියා කෑ ගහනව. ඊට පස්සෙ පයිය නැන්දගෙ පුකට දාල තද කලා, තියෙන සැප. නැන්ද ඊට පස්සෙ කකුල් දෙක ලං කරල පුක තද කළා.

දැන් පයිය හොඳටම හිර වෙලා, ගහන්නත් බැරි ගානට මිරිකෙනව. ආහ්ඔහොම ටිකක් කරනකොට ආයිත් බකස් ගාල පුකේම බඩු ටික ගියා. පයිය ගත්තාම නැන්දගේ පුකෙන් සුදු පාටට මගේ කැරි ටික ලීක් වෙනව. පස්සෙ අපි දෙන්නම බාත් රූම් එකට ගිහින් නා ගෙන කෑම කාල සෙක්ස් ගැන කතා කර කර හිටිය.

ඉතින් එදා දවස එහෙම්මම ගෙවිල ගියා. පහුවෙනිදත් මම හොරෙන්ම නැන්දගේ ගෙදරට ගිහින් සැප ගත්ත. ඔය විදියට මාස ගාණක් දවාලට ගෙදර කට්ටිය නැති වුණාම මම නැන්දගෙන් සැප ගන්නව. දවසක් උදේ පාන්දරම ටිං ටිං ටිං ගාල ගේට්‍ටුව පැත්තෙන් ඇහුණ. ඒ ලියුම් ඛෙදන්න.

ලියුමෙ තියෙන්නේ මගේ කොරියන් ජොබ් එක ගැන. මාව තේරිලා. ඉහේ මලක් පිපුණ වගේ. ඒත් එක්කම හිතේ ලොකු දුකක් ඇති වුණා. අනේ මට නැන්දව දාල යන්න වෙනවනේ. මොනව කරන්නද, ඇරත් නැන්දව මට අයිති නෑනෙ.

Gihan and Auntie's Story 

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :