Saturday, September 10, 2016

Sepa katha

මම විඳපු හොඳම අත්දැකීමක්


මේක වෙනකොට මට 23යි. මම දවසක් මගේ යාළුවෙක් එක්ක කැන්ඩි ගියින් එනකොට ලේට් වුන හින්දා එයාගේ ගෙදර නැවතුනා.

එයා හරිම ලස්සනයි. 6' විතර උසයි. බොඩි බිල්ඩින් කරලා ඇඟත් ලස්සනයි. පොඩ්ඩක් සුදුයි. අපි රෑට නිදාගන්න ගියා. අපි නිදාගත්තේ එයාගේ බෙඩ් එකේ. ඒක සිංගල් බෙඩ් එකක්.

එයා ඇඳගෙන හිටියේ තද ශෝර්ට් එකක්. ඒකට එයාගේ පොල්ල හොඳට පෙනුනා. වොශ් එකක් දාගෙන එයා ඒක ඇඳගෙන ආවම මට ඉබේම ඒක දිහා බැලුනා.

එයා ඒක දැක්කත් මුකුත් කියුවේ නැහැ. මට හොඳටම ෆීලින්ග්ස් ආවා ඒක දැකලා. ශෝර්ට් එක ගලවලා බලන්න හිතුනා. කොහොම හරි මම මාව පාලනය කරගෙන බෙඩ් එකට ගියා.

මම ගියත් මතක් වෙන්නේ ඒක. මම හිමින් සැරේ එයාගේ ඇඟට කිට්ටු වුණා. තනි බෙඩ් එක හින්දා අපි පොඩ්ඩක් ලං වෙලා හිටියේ. මම ඊට පස්සේ මගේ පස්ස ලාවට තද කළා. මට දැන් දැනෙනවා එයාගේ පයිය. මම හිමින් සැරේ මගෙ පයිය අතගාන්න පටන් ගත්තා. මට දැන් ඉන්න බෑ.

මම තව පොඩ්ඩක් තද කළාම එයත් මට තද කලා. ඊට පස්සේ එයා මගේ පස්ස අත ගෑවා. මට ෆුල් හැපි. ඊට පස්සේ එයා මාව එයාගේ සයිඩ් එකට හරවලා කිස්කලා. ඒ අතරේ මම එයාගේ පොල්ල ටච් කලා. ඒක මම දැකපු ලොකුම එක.

9.5 විතර ඇති. හෙන මහතයි. මයිල් ගහක්වත් නැහැ. ශේව් කරලා. මට කිව්වා සක් කරනන් කියලා. මමත් ආසාවෙන් විනාඩි 15 ක් විතර සක් කලා. කෙල හොඳට දාලා සක් කලා. එයාට ඉන්න බෑ දැන්. දඟලනවා. මමත් ෆුල් එ්ක කට ඇතුලට දාගෙන සක් කරනවා.

එයා මගේ ඔලුවට අත තියලා මගේ කට ඇතුලටම දාන්න ට්‍රයි කරනවා. කෙල වැක්කෙරන්න සක් එක දුන්නා. ඊට පස්සේ එයා මාව එක පාරටම උඩට අරගෙන කිස් කලා. මම ඊට පස්සෙ එයාගේ පයිය මගේ ඈස් එක ලඟින් තියාගත්තා. ඒක හොඳටම නැගලා.

මම හිමීට ඇතුලට දාගන්න ට්‍රයි කලා. ඒත් මට රිදෙනවා. කොහොම හරි මම ඒක ඇතුලට දාගත්තා. අමාරුවෙන් දාගත්තට පස්සෙ ශේප්. මම ඒක උඩ ඉඟගෙන ෆක් කරගත්තා. විනාඩි 20ක් විතර හොඳට උඩ පැන පැන මම ගහගත්තා. 

එයා මගේ නිපල්ස් මිරිකනවා. මම ෆක් කරගන්නවා. ඊට පස්සේ මම කියුවා මට ටයඩ් කියලා. එයා මාව අනිත් පැත්තට හරවලා එයා ෆක් කරන්න පටන් ගත්තා. කරන ගමන් මාව කිස් කරනවා. මම කියුවා මට හයියෙන් ගහන්න කියලා. එයත් හයියෙන් ගහන්න පටන් ගත්තා.

ඊට පස්සේ මාව අනිත් පැත්තට හරවලා ඩොගී සිටයිල් ගැහුවා. මට ටිකක් රිදුනත් එක්ක. ඒත් තිබුන ෆන් එකට ඒවා මට ගානක් නැතුව ගියා. ඊට පස්සේ මම අායිත් ඒක උඩ ඉඳගෙන ෆක් කර ගත්තා. ඊට පස්සේ එයා මාව සයිඩ් එකට තියලා ගැහුවා.

ඒකනම් මරු ශොට් එක. ඊට පස්සේ එයා කියුවා මට දැන් ඉන්න බෑ යවන්න ඕන කියලා. මම කියුවා එපා කියලා. පස්සේ අපි පොඩ්ඩක් නිකන් හිටියා. මොකද දිගටම ගැහුවනම් එයාට බඩු යනවා. ටිකක් වෙලා ඉන්නකොට එයාගේ බැස්සා.

අපි විනාඩි 10 ක් විතර ඉඳලා මම ආයිත් සක් කරලා එයාගේ එක නැග්ගුවා. එයා ඊට පස්සෙ මගේ කකුල් දෙක දෙපැත්තට කරලා ආයිත් ඇතුලට දැම්මා. දැන් මට ෆක් කරන ගමන් එයා මාව කිස් කරනවා. අර තඩි පොල්ල මගේ පුක ඇතුලේ උඩටයි පහලටයි හයියෙන් යනවා.

ඒ විදියට මට විනාඩි 15ක් විතර ඇරලා කියුවා එයාට යවන්න ඕන කියලා. මම කියුවා හා කියලා. ඇතුලේ යවන්නේ නැතුව ඕන තැනක යවන්න කියුවා. එයා පස්සේ ස්පීඩ් එකෙන් ගහලා එක පාරටම පොල්ල එලියට අරන් මගෙ මූණට බඩු දැම්මා.

උගේ කැරි හෙන තොගයක් මගේ මූණ දිගේ වැක්කෙරෙනවා. මම හිතන්නේ කෝප්ප භාගයක් විතර කැරි තිබුණා. යනව යනව ඉවරයක් නැහැ. ඊට පස්සේ එයා මගේ මුණ රෙද්දකින් පිහිදාලා මගේ ඇඟ උඩ නිදාගත්තා විනාඩි 15ක් විතර.

ඊට පස්සෙ එයා වොශ් එකක් දාගන්න ගියාම මම අතේපාරක් ගහලා බඩු යැව්වා. පස්සෙ එයා මාව තුරුල් කරගෙන නිදාගත්තා. දැනටත් අපි දෙන්නා සෙට් වෙනවා. මට එයා දවසක් කාර් එක ඇතුලේ ගහපු හැටි මම පස්සේ කියන්නම්.

අයිතිය - Shevan

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :