Friday, July 1, 2016

Unknown

සමන් ගෙයි මගෙයිපන්සලේ ආතල් එක



කොල්ලනේ , මම ආකාශ්. මටත් අස හිතුන මෙගේ ිඑදරහ එකක් කියන්න. මට තාම 19 යි . මේක උනේ දැන් අවරුද්කට විටර කලින්.

එදා අපේ පන්සලේ ලොකු හාමුදුරුවෝ විතරයි තනියම ඇබිත්ත කොල්ල එක්ක. හාමුදුරුවෝ අසනීප ගානේ නිසා අපේ ගෙදරට පණිවිඩයක් එව්වා පුලුවන්නම් මාව එවන්න කියල රෑට නවතින්න. හදිස්සියක් උනොත් ඇබිත්ත කොල්ලට තේරුමක් නැහැ කිව්වා කාට හරි උදව්වට කතා කරන්නවත්.
පන්සලේ ජ්ිැ වලට ඉතින් කවදත් අපි බැහැ කියන්නේ නැහැනේ අම්ම මට යන්න කිව්වා රෑට කොල්ලටත් බත් එකක් අරන්. මම ගියෙත් 9.30 ට විතර. යනකොටත් හමුදුරෝවෝ නිදා ගන්න ලෑස්ති වෙලා ඛෙහෙතුත් බීල.

මට කිව්වා ඔය ළමය සමන් (ඇබිත්ත කොල්ල) ට කියල නිදාගන්න තැනක් ලේස්ති කරගන්න බොහොම පින් ආවට කියල. මාත් ඉතින් හොඳමයි හාමුදුරුවනේ කියල සමන් එක්ක ආවාස ගෙඉ පිටිපස්සට ගියා. පස්සේ මම බත් එක සමන්ට කන්න දුන්නා. මම එදා තමා ඌත් එක්ක ටිකක් කතා කලේ පන්සලට ඇවිත් ටික දවසක් උනත් වැඩිය දැකල තිබ්බේ නැහැ.

සමන් පොඩි හාමුදුරුවන්ගේ ගමේ රුක්එසදබ වෙන කෙනෙක්. වයස 15 යි. යන්තම් දැලි රැවුල වැවිල යටි තොල රතු පාටයි. කෙට්ටු තලෙලලු කොල්ලා. සරම විතරයි අඳින්නේ. උඩට පාට ියසරඑ එකක් උඩ ඉදන් යටටම බොත්තම් තියන.

ඉතින් විස්තර කතා කර කන ගමන් පිරිවෙනේ ලු ඉගන ගන්නේ. එත් ඉගනීමට කිසි ආසාවක් නැහැ වගේ. ගමේ ගති එකක් වත් උගේ අඩු නැතුව තියනවා. මට සමන් කතා කලේ සුදු මහත්තය කියල ..මම කිව්වා මට නම කියන්න අකාෂ් කියල කියල. උට ලැජ්ජි ලු එහෙම කියන්න. හාමුදුරුවොත් බනිවිලු. මම කිව්වා එහනම් ඕන එකක් කියා ගන්න කියල.

ඉති බත් කාල ඉවරවෙලා ජසට්රුඑඑැ එකක් තිබ්බ නම් මරු කියල. මට පුදුම හිතුන සමන් ජසට්රුඑඑැ බොනව කිව්වම. මම ඇහුව ඔයා ගව තියේද කියල. මට කිව්වා කාටවත් කියන්න එපා කියල ියසරඑ එකේ උඩ සාක්කුවෙන් 2 ක් ඇදල අරන් මටත් එකක් දුන්න. මම වැඩිය බොන්නේ නැති උනත් සමන් දුන්න නිසා බෑ කිය්යන් හිතුනේ නැහැ. අපි එලියට ගියා..

ලාවට හඳ එලිය වැටිලා පරිසරය හරි නිහඬයි. සමන් ලොක්කෙක් වගේ දුම් වළලු අරිනවා මට හිනා. මම කිව්වා වයසට නෙවේ වැඩ කියල පොඩි එකාගේ. සමන් ගත කටටම අහනවා කොහෙද දන්නේ නැහැ පොඩි කියල. මට හිනා මම කිව්වා මම ඉතින් සේරම දැකල නැහැනේ තාම මම කිව්වා. පොඩි නේන්නම් 15 ක් කිව්වම කියල. ඒ පාර කියනවා සුදු මහත්තය දන්නා තරම් තමා ඒ කියල.

ඇත්තට............? මට නිකන් ම කියා උනා. එහෙනම් අද බලන්න පුළුවන් මෙයාගේ ලොකු ඒවා.. මම සමන් ට බඩට 1 ක් ගහන ගමන් කිව්වා. ඌත් පැන්න ගමන් මගේ පස්සට ගැහුවා. මට තේරුණා මුත් ගණක පොරක් තමයි කියල අහිංසක වගේ හිටියට.

මේ එනකොට අපි දෙන්න හොඳ ගානකට ෆිට්. ඉතින් ජසට්රුඑඑැ එකත් ගහල ඉවරවෙලා අපි ඇතුලට ගියා. දැන් මම කොහෙද සමන් නිදා ගන්නේ මම ඇහුවා. පොඩි හාමුදුරුවන් ගේ ඇඳ තියනවා සුදුමහත්තය එකේ නිදා ගන්න. මම කිව්වා අපොහමුදුරුවන් ගේ දේවල් පාවිච්චි කරන්න හොඳ නැහැ කියල.

මම ඇහුව ඔය නිදා ගන්නේ කොහෙද කියල . පිටි පස්සේ කාමරේ බිම පැදුරක් දාන් කිව්වා ..මම කිව්වා එහෙනම් මාත් එන්නම් එතෙන්ට මටත් පැදුරක් දෙන්න කියල. කමක් නැද්ද සමන් ඇහුව මම කිව්වා අය්යෝඅපි දැන් යාළුවොනේ ඔයි මි වෙනස් කියලා හිතන්න එපයි කියල.

පස්සේ අපි දෙන්න පිටිපස්සේ කාමරේට ගිය එක වටේ චිත්‍ර කතා වල පිටු අලවල.. පිස්සු කාමරයක් පොඩි රේඩියෝ එකක් තිබ්බ. සමන් එයාගේ පැදුර එලන් මට එකක් හෙව්වා... තිබ්බ එකම පැදුරේ බාගේකම පන් කොළ කැඩිලා. හරි වැඩේ දැන්.... සමන් කිව්වා සුදුමහත්තය මගේ පැදුරේ ඉන්න මට මේක හොඳයි කියල.

මට මච ිැඑ ...මම කිව්වා එහෙම නෙවේ පැදුරු 2 එක ළග දාලා පන් කොළ කැඩුණු පැත්ත යට කරන්න අනිත් පදුරට කියල. ඊට පස්සේ අපි එහෙම කරා දැන් තනි පැදුරක් වගේ. පස්සේ අපි කොට්ට 2 ක් දැන් ඇල උනා. මට සමන් ගේ රෙද්ද පොරවන්න දීල එය සරම පොරෝගන්නවයි කිව්වා. මදුරෝවත් ටිකක් ඉන්න නිසා ජදසක 1 ක් පත්තු කරලා ආවා සමන්.

ඉතින් නිදා ගහන්න ගිහින් අපි දෙන්න ඔය වල් පල් කතා කරා.... කෙල්ලෝ ගැන සෙක්ස් ගැන.. සමන් කියවා වල් පත්තර තියනව නම් ගෙනත් දෙන්න ලු එයාට.. මට හිනා.. මේවා කතා කරන අතරේ මටත් ටිකක් නැගල සමනුත් උඩු බලි අතට හැරිලා හිටියේ පයිය තියන තැනින් ටිකක් උඩට ඉස්සිලා මට පේනවා.

මම කිව්වා 15 කට ඔබින වැඩ නෙවේ මෙකොල්ලගේ තියෙන්නේ කියල.... සමන්ට එකට තද උනා. මම කිව්වනේ මම පොඩි නැහැ කියල.. සුදුමහත්තය කියන්න බලන්න ඔයාට වඩා මගේ පොඩි මොකක්ද ඕන නම් උස අඩු ඇති අගල් 4 ක් කියල ? මම ඇහුව ිමරු ද ඒක විතර ද කියල... ඔව් ඕන නම් බලන එකයි ඇත්තේ කියල මු නොන්ඩියට වගේ කිව්වා.. මේ වෙනකොට මටත් පදකක හඳට සමන්ටත් නැගල මට හොදට පේනවා.

මම පැන්න ගමන් මෙන්න මෙක පොඩි කියල පයියෙන්ම අල්ල ගත්ත...... ඒක නැගල යකඩේ වගේ... අප්පට සිරි පොඩිනැහැ නේන්නම් හෙන ිසzැ . මගෙත් අගල් 7 ක් විටර ඒ දවස් වල මුගේත් එගානටම වගේ. මට බුදු අම්මෝ කියවුනා... සමන් කියනවා එකනේ කිව්වේ හලෝ.. පොඩි නැහැ කියල, මට අතාරින්න හිතුනේ නැහැ ඒක... මම සරම උඩින් අල්ලන් හිටියේ මම එහෙමම ප්ිි්ටැ කරන්න ගත්ත පොල්ල... සමන් එපා කිව්වෙත් නැහැ...

අල්ලනවා අල්ලනවා හොඳට බලා ගන්නවා ිසzැ එක නැත නම් ආයේ දවසක කියයි මම පොඩියි කියල සමන් කියනවා. මම දැන් හොඳට සමන් ගේ එක මිරිකනවා. පස්සේ මම සරම පහතට කරලා හොඳට ඇල්ලුවා...මයිල් හොඳට වැවිල ...මාර ලොකුයි පොල්ල නම් බුරියටත් උඩින් දිගි එක. මම සමන් ලගට කිට්ටු වෙලා බදා ගත්ත..

ෂිර්ට් එකේ බොත්තම් පන්නල දැම්ම සරමත් කකුලෙන් පන්නල දැම්ම දැන් මෙකක බ්නැා. මමත්මගේ එ ියසරඑ එකපන්නල ශෝර්ටත් ගලවල දාලා ජෝකා පිටින් සමන්ට තුරුල් උනා... සමන් ට මෙබ එක වැඩි වෙලා කතාවක් වත් නැහැ.

මම සමන්ගේ ඇත අරන් මගේ වදන් උඩින් තිබ්බ... අම්මෝ සුදු මහත්තය මේකත් යකඩ යක් වගේ නේ.. ඔන්න කතාව පටන් ගත්තා. මම කිව්වා අල්ලලල්ම බලන්න කියල, සමන් මගේ ජෝක පහත කරලා ටොප් එක ගහල හොඳට ඇල්ලුවා.. අපි දෙන්නම දැන් හොඳට අල්ලගන්නවා .

මම සමන්ගේ ඇරැ උඩ නැග්ග අප දෙන්නම දැන් හෙළුවෙන්. පයිය වල් 2 නැගල එකට පටලෙනවා. මම සමන් ට ලිප්ස් වලට කිස්ස් එකක් දුන්න.. එත් උට ඒවා පුරුදු නැහැ මම බලෙන්ම ලිප්ස් පාරක් දුන්න අල්ලලා. ඌ කැමති නැහැ වගේ පස්සේ මම කන් පෙති ලෙව කාල ඛෙල්ල කිස්ස්ස් කරා එකට නම් ඌ කැමැති උනා..

ඉට පස්සේ හිමීට නිප්ප්ලේස් උරලා මුළු පපුවම ලෙව කාව... ලපටි කොල්ලා නිසා මර සොෆ්ට් බඩ එහෙම ගානට ිය්චැ එක තියනවා... මුළු බදාම කිස්ස් කරනෝ කොට සමන් ඇඹරෙන්න ගත්ත... පොල්ල නැහැල වැඩි කමට මගේ මුනෙත් වදිනවා... මත එක පර කටට ගත්තේ න.. හිමීට පහලට ගිහින් ඇට දෙක උරන්න ගත්ත..

පොල්ල කිස් කරා විතරයි... සමන් ට දැන් උපරිම වගේ... අනේ ගන්න සුදුමහත්තයා මට ඉන්න අමාරුයි ...මම සමන් ගේ ටොප් එක හිමීට කසජන කරා.. ටොප් එක මර ලොකුයි මේ කටින් එකයි. මම මුළු පොල්ලා මට පුළුවන් උපරිම ගිල ගත්ත.. මගේ ඉස්සි ඉස්සි පහත උනා... මගේ කට දෙපැත්තෙන් සමන් ගේ වමසජැ බේරෙනවා... සමන් පුක උස්ස උස්ස දෙනවා..

සමන් ගේ කටින් ආඃ අහ්හ් සද්දයකුත් එනවා...මම සමන් ඇදල අරන් මගේ එක කටට දුන්න කොල්ලා උරණව පිස්සුවෙන් වගේ මම මගේ ඇගිලි ඔලුව පුරා යැව්වා.. මම කරා වගේම සමන් මගේ නිප්ප්ලේස් උරලා මගේපුක අත ගාල මාර අතල් එකක් දෙනවා.. මම සමන් දන ගස්සවල සමන්ගේ පයිය කකුල් දෙක අස්සෙන් අරන් උරන්න ගත්ත.

සමන් දැන් මේ ලෝකේ නෙවි වගේ... මම එහෙන්ම ඇදිල සමන්ගේ තට්ටම් කිස්ස කරන්න ගත්ත... ඊට පස්ස ඒ අතරේ දිව දාලා පුකේ හිල් ලෙව කෑවා... හොන්දටද පුක තෙත් කරා.... එගමන් මම ටහේ ගහනවා සමන්ට... ආඃ ආඃ සද්දයක් එනවා උගේ කටින්... මම හොඳ කෙල තලියක් පුකට ගහල මගේ ටොප් එක සමන්ගේ පුකට තියල තද කරා...මු කෑගැහුව...

අනේ සුදු මහත්තය මම කවදාවත් කරලා නැහැ පස්සේ.. රිදෙනවා කියල...මටත් කොහොම හරි අරින්නම ඕන.... මම ඇහුව ක්‍රීම් මොනවා හරි නැද්ද කයල... අනේ නැහැ.. පොල් තෙල් තමයි තියෙන්නේ කිව්වා.... එත් පොල් තෙල් දැම්මහම චාටර් හැම තැනම ගෑවෙනෝ හේදුවට යන්නෙත් නැහැ. මට හොඳ සාැ් 1 ක් අවා.

මම කුසියට දුවල බිත්තරයක් කඩල එකේ සුදු මදේ පොඩි යෝගට් කොප්පෙකට දාන් ආවා..මොනාද ගිහින්ගේනාවේ සමන් අහනවා.. මමකිව්ව කටවහන් ඉන්නවා කියල මම ආයේ සමන්ගේ පක උරන්න ගත්තඅ.. සමන් මගේ උගුරටම ගහනවා ඉස්ස්සි ඉස්සි මමත් එදච් ලෙව කකා උරනවා සේරම වමසජැ බොනවා.

අයෙත් සමන් අනිත් පැත්ත හරවල පුකට අතල් එක දුන්න හොඳට... සමන් කකුල් 2 පල කරලා දෙනවා මම බිත්තර සුදුමදේ පුකට ටිකක් දාලා මගේ ටොප් එකෙත් ගාගෙන අයෙමත් හිමීට සමන්ගෙ පුකෙ හිලේ බැස්සුව ඒ පාර නම් හොන්ඩ ට ලිස්සගෙන අමරුවක් නතිවම බහිනව.... පුරුඩු නති කොල්ල නිස මුට ටිකක් අමරුඉ....

ආආහ්හ් ආඅවු අවූ ගානව සමන්. එත් මෙක කරන්නත් එපැයැ... අ අ මුලු බර දීල සමන්ගෙ ඇන්ග උඩ හන්සි උනා.. ඒ එක්කම මගේ පයිය සමන්ගෙ පුක ඇතුලටම බැස්සා... අනේ සුදු මහත්තය රිදෙනවා... මට දුකත් එක්ක කොල්ල ගැන... මගේ එකත් ලේසි පහසු එකක් නෙවෙ නෙ... මම හිමීට උස් පත් වෙන්න ගත්ත.

සමන් හ්හ්හ්ම්ම් හ්ම්ම් ගානව දැන්... අමාරුව අඩුයි වගේ දැන් මම තව බිත්තර සරු ටිකක් ගහන ගමන් ම පුකේ හිල ගාවට වැක්කෙරුව මාර පුක සමන් ගෙ ...මයිල් ගහක් වත් නැති බොඩි එක.. මම සමන්ව තට්ටම් 2න් අල්ලල පස්සට ඇදල අරන් ඩොගී ස්ට්යිල් එකට ගහන්න ගත්ත දැන්නම් ගේමක් නතුව බහිනව පුක අතුලෙ....මම තියන උපරිම හයිය දාල හුකන්න ගත්ත ...සද්දෙත් එනවා චොක් චොක් ගලා...

සමන් මගෙ තට්ටම් 2න් අල්ලල ඇරව ගන්නව හිටු කියලා... සමන්ටත් මාර ආතල් වගේ....තව හයියෙන් සුදු මහත්තයා...මට ඉන්න බැහැ...සමන් කියනවා....මම පයිය එලියට අරන් සමන් ව උඩු පැත්තට හරවල පුකට කොට්ට 2ම තියල උස්සල ගත්තා... අයෙත් මගේ බාව අරගෙන පුකේ හිලට බස්සුව...හුග් ගෑවා සමන්.. මම පතුලටම බැස්සුව කකුල් 2 පලල් කරන් හො`දට ගැහුව... ඒ ගමන් සමන් අතේ ගහන්න ගත්ත..මගේ දනිස් 2 පදුරෙ වැදිල රිදෙනවත් එක්ක...එත් මම අත් ඇරියෙ නැහැ.

මටත් දැන් යන්න වගේ... සමන් නම් මේ ලොකේ නෙවේ දැන්.... ටිකක්කින් සමන් ට යන්න ආවා... වෙගෙන් පුක ගස්සගෙන කෑගහගෙන බඩු ලෝඩ් එකම මගෙ ඇ`ග පුරාම විද්දා. මගේ මුනෙ ඉ`දන්...මහා කැරි ගොඩක්....ඒ එක්කම මමත් මගේ කැරි සේරම යනවත් එක්කම සමන්ගෙ අ`ග පුරාම යැව්වා පුකෙන් අදල අරන්.... මාර කරි ලෝඩ් එකක් ගියේ... අපි දෙන්නටම මාර හති....

පස්සෙ සරමෙන් කැරි පිහිදන් අපි දෙන්නම එලියට ගිහින් ලිදෙන් ඇග හොද ගත්ත....පස්සෙ අයෙත් ඇදුම් ඇදගෙන අපි තේ බීලා ජොයින්ට් 2 කුත් ගහලා නිදා ගන්න ගියා... මම සමන්ට කිට්ටුවෙලා කිස් එකක් දුන්න කමුලට... සමන් හිනා වෙලා කියනවා.. මාර පොරක් තමයි හාමුදුරුවො තනියට ගෙන්න ගත්තෙ කියල..

මම පුක මිරිකල අහුවා ඇය් අයෙ එන්න එපාද එහෙනම් කියල.... නැහැ නැහැ කව්ද එහෙම කිව්වෙ.. එන්න හැම දාම උනත්.. මාත් පාලුවෙන් ඉන්නෙ සුදු මහත්තයා කියල. මම සුදු මහත්තයට ගොඩක් කැමතියි මේව අපි දෙන්න විතරක් දැනගමු... කියල මගෙ අත පපුව උඩින් තියන් නිදා ගත්තා. මම සමන්ගෙ පයිය අල්ලගෙනම නිදා ගත්තෙ.

සමන් ගෙයි මගෙ සීන් එක තාම යනවා.... ඔයලටත් ෆන් එකක් ගන්න හිතන් ලිව්වෙ...

අයිතිය - Aakash

Saman & Me At Temple

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :