Friday, July 1, 2016

Unknown

චන්දන අයියට කෑම අරන්ගියා



චන්දන අයියට මේ වෙනකොට වයස 24යි. වැඩෙ කලේ හොටෙල් එකක. එයා හරිම සුදුයි. ඒත් කෙට්ටුයි. උසයි. ලස්සනයි.

දවසක් එහෙ ගෙදර අය ට්‍රිප් එකක් ගියා. එයාට යන්න උනේ නැහැ. අපේ ගෙදරට තමයි ඌට කන්න දෙන්න කියල කිව්වෙ.

ඉතින් එදා නයිට් කරල ආව චමින්ද අයියට දවල් කන්න කෑම එක මම ගෙදරට අරන් ගියා.

යනකොට අයියා අඳුම් මාරු කරනවා. මම කිව්වා අයියෙ කෑම ගෙනාවා කියල. අයියා අපෙ කසින් කෙනෙකුත් වෙනව. පස්සෙ මේසෙ උඩින් තියන්න කියල ඌ ජොකා පිටින් ටොයිලෙට් එකට ගියා.

මාර සෙක්සි ලූක් එක. ටොයිලෙට් එක තියෙන්නෙ එලියෙ. උගෙ සරම හෝදල වේලෙන්න වැලෙ දාලා තිබුනා.

මම කෑම එක මේසෙ උඩින් තියල උගේ කාමරෙ දිහා බලුව. උගෙ සරමක් ඇඳ උඩ තිබ්බා.

නිල් පාට බතික් සරම. මම අයිය දැන්මම එන්නෙ නැති නිසා සරම අරන් ඉඹලා බැලුවා. මාර ආතල් සුවඳක් ඒකෙ තිබ්ඛෙ. මම සරම අරන් මගේ බාවට තියල තද කර ගත්තා.

මල කෙලියයි අයිය රූම් එකට ආවා. ඌ ඇහුව මොනවද යකෝ මගේ සරම එක්ක කරන්නෙ කියල.

ලමෙන්න මෙහට සරම දීපන් කියල ඌ උදුරල ගත්තල මාව ගිඩි ගිඩි ගාලා ගැහෙනවා.

මගේ බාවත් හොඳටම නැගල. ජොකා එතනම ගලවලා දාලා අයිය සරම ඇඳ ගත්තා. මාව වෙවුලනව වගේ දැන්.

මට දැන් කරන්න දෙයක් නැති නිසාම මම ඇහුව ශේප් එකටත් එක්ක, අයියෙ කන්නෙ නැද්ද කියලා. දැන් බැහැ බන් මල්ලි පොඩ්ඩක් නිදාගෙන පස්සෙ නැගිටල කනව කිව්වා.

ඌ ඇඳ උඩට ගිහින් උඩුබැලි අතට හැරිල නිදාගත්තා. ශිර්ට් එකක්වත් නැහැ. සරම ඇඳන් ඉස්සරහ පොට්ටනිය අතගගා නිදිය ගන්න හදනව.

බයට බැහල තිබ්බ මගේ පොල්ල ඒක දැකල අයෙත් නැග්ගා. මම ඇඳන් හිටියේ ස්පොර්ට් ශොර්ට් එකක්. ජොකෙක් ඇඳල නැති නිසා ඒකට මගේ නැගපු බාව හොදට පේනවා.

අයිය එක පරටම නැගිටල ගිහින් ඉස්සරහ දොර වහල ආවා. මට තේරුනා වැඩේ හරි කියල. අයිය ඇවිත් මාව ඇදල අරන් ඇඳේ දාගෙන මගේ කලිසම ගැලෙව්වා.

ගලෝලා උගේ සරම අස්සට මට එන්න කිව්වා. දැන් දෙන්නම එකම සරම ඇතුලෙ. මාර අතල්.

අයියගෙ එක ගැස්සි ගැස්සි මගෙ ඇඟේ වදිනව දැන්. අයිය මට තොලක් දාලා සරම අයින් කරා.

මට කටට දුන්නා. මම එදා තමයි අයියගෙ බාවෙ මහත දැක්කේ. අගල් 8 ක බාවක්. මහතයි. එත් බාව කලුනම් නැහැ. මාර ලස්සනයි.

ටොපා රතුම රතුයි. අයියත් මගේ එක උරන්න ගත්තා. අපි දෙන්න 69 දැම්මා. දාල අයිය මට අරින්න ඇහුවා. මම කිව්වා බැහැ කියල.

අයියා මාව බලෙන් නමලා අරින්න හැදුව. මමත් නිකන් හිටියෙ නැහැ. දගලලා බැහැ කිව්වා. පස්සෙ අයිය මගේ බාවෙන් ඇදල අරන් තොලක් දැම්මා.

අයිය කේන්තියෙන් මගේ කටේ අරින්න ගත්තා. මගෙ එකත් අයියා මාරුවෙන් මාරුවට ඉරුවා.

අයියනම් හොඳ පුරුදු සකර් කෙනෙක්. මම දන්නව අයිය දම්ති කියල තව අයිය කෙනෙක් එක්ක සෙට් වෙනව කියල. ඒත් උන් නෝන්ඩි කොල්ලො නෙමේ. මාත් එහෙමයි.

ඒ කතා මම පස්සෙ කියන්නම්. පස්සෙ අපි දෙන්න තොල දාල අතේ ගැහුව. අයියගෙ දාර පොල්ල උඩ මගේ බඩු ලොට් එක හැලුව.

අයිය ඒ බඩු අරන් අතේ ගහල එයාගෙ බඩු මගේ බාව උඩ හැලුවා.

අයියෙගෙ නිල් සරමෙන්ම මම බඩු පිහිදගෙන ගෙදර ඇවිත් වොශ් එකක් අරන් ශේප් එකේ හිටියා.

දැන් ඌ මැරි කරලා. බබාල 3ක් ඉන්නව. දන් නම් සෙට් වෙන්නෙ නැහැ.

අයිතිය - pragaath

 With Chandana 

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :