Saturday, July 2, 2016

Unknown

සමීරගේ දිනපොත 01 - නේවි එකේ රසික අයියා



හැමදේටම කලින් මම ගැන කියන්නම්කො’ දැන් මගේ වයස අවුරුදු 23 යි’ මේ සීන්කෝන් එක වෙනකොට මගේ වයස 19යි’ හරියටම ඒ ලෙවල් කරලා ගෙදර ඉන්න දවස්වල’

උස අඩි 5යි අඟල් 11’ ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ බැඩ්මින්ටන් සෙල්ලම් කලා’ මතක ඇති කාලෙ ඉඳන් ජිම් එකටත් යනවා’ කොහොමහරි ඇත්ලටික් බොඩි එකක් මම දන්න කාලෙ ඉඳලම මේන්ටේන් කරගෙන ගියේ කොල්ලෙක් වුනාම ටිකක් පිලිවෙළකට, ගතියකට ඉන්න ඕන නිසාමයි’

දැන් මම ආයෙත් ස්ටෝරියට එන්නම්කො’ කලින් කිව්වා වගේම මේ සීන්කෝන් එක වෙනකොට මට අවුරුදු 19යි’ එදා සෙනසුරාදා දවසක්’ කාලෙකට පස්සෙ ගෙවල් ගාව උන් ඔක්කම සෙට් වෙලා ග්‍රවුන්ඩ් එකේ ක්‍රිකට් ගහන්න යන්න සෙට් වුනා’

ඉතින් ජොබ් වලට යන නොයන හැම කොල්ලයි බල්ලයි ම එදා නිවාඩු දවසෙ හවස 4ට විතරඔය විධියට ග්‍රවුන්ඩ් එකට සෙට්වුනා’ කට්ටිය කාලෙකට පස්සෙ ඉස්සර වගේම සෙට් වුන නිසා අපි හැමෝම පට්ට ෆන් එකකින් තමයි හිටියෙ’’

ඔය අතරෙ වෙලාවත් ගෙවිලා ගියා’ හරියටම හවස 6’30ට විතර එකා එකා හැමෝම දාඩිය පෙරාගෙන හැමෝගෙන්ම සමුඅරගෙන ගෙවල් වලට යහපත් වුනා’

මමත් ඉතින් හැමෝටම ගුඩ්බායි පාරක් දීලා අපේ ගෙවල් ගාවම ඉන්න තවත් පොරවල් දෙන්නෙක් එක්ක ගෙදර එන්න පිටත් වුනා’ එයිනුත් එකෙක් කෑල්ල බලන්න කියලා මගින් වෙන්වෙලා ගියා’ ඉතුරු වුනේ මමයි රසික අයියයි විතරයි’’

ඔව්, ඒ ඉතිරිවුන එකාගෙ නම රසික’ මෑන් එයාර්ෆෝස් එකේ වැඩ කරන්නෙ’ පොර මට වඩා අවුරුදු 4ක් වැඩිමල්’ ඒ වෙනකොට අවුරුදු 23යි’ පට්ටම පට්ට බොඩි එකක් පොරට තියෙන්නෙ’’

මිනිහා නිවාඩුවට ගෙදර ඇවිත් හිටියත් උදේ පාන්දරම කිලෝමීටර් ගානක් දුවන්න යන එකයි, හැමදාම ජිම් එකට යන එකයි නම් නැවතුනේ නෑ’ හිතාගන්න පුළුවන්නෙ කොහොම ෆිට්නස් එකක් පොරට තියෙන්න ඇතිද කියලා’ කොහොමහරි රසික අයියා මෙගේ බුදු ෆිට් එක’’

මතක ඇති කාලෙ ඉඳන් අපි දෙන්නා පිස්සු නැටුවා’ එයාර්ෆෝස් එකට ගියත් ඉඳලා හිටලා හරි ෆෝන් කරනවා’’ ඒ තරම් එළ බුවෙක් තමයි රසික අයියා කියලා කියන්නෙ’

ඒ දවස්වල ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවල් වල වැලක් බල බල අතේ ගහපු වාර අනන්තවත් ඇති’ ඊටත් වඩා වාරයක් අපි දෙන්නා වැල බල බල මාරු ගහපු අවස්ථා වැඩියි’ ඔය වගේ ඉස්සර ඉඳන්ම අපි අතරෙ පොඩි පොඩි සීන්කෝන් සිද්ධවුනත් ඊට එහා දෙයක් කරන්න තරම් ඒ දේවල් දුරදිග ගියේ නෑ’

ඇත්තම කිව්වොත් කොලු සීන් වලට ඒ කාලෙ ඉඳන්ම ඉන්ටරස්ට් වෙලා හිටිය මට නම් ඒ දේවල් දුරදිග ගෙනියන්න ආසාවක් තිබුනත් පොරට නම් ඒ ගැන වගේ වගක් තිබ්ඛෙ නැති ගානයි’’ ඔය නිසාම පොරගෙ බොඩියට පිස්සු වැටිලා හිටිය මම ඒ ඇවිල්ලා තිබ්බ ඇම්ම ආවා වගේම යට කරලා දැම්මා’

ආයෙත් මම ට්‍රැක් පැන්නා වගේ නේද’ හොඳයි ආපහු ස්ටෝරියට එමුකො’ ඔන්න දැන් මමයි රසික අයියයි ග්‍රවුන්ඩ් එකේ ඉඳලා ගෙදර එන්න පිටත් වුනා’ වෙලාව දැන් 7ටත් කිට්ටු කරලා’

වටේම පට්ට අඳුරුයි’ ඉතින් කළුවරේ පිස්සු කියව කියව ආව අපේ කථාව වෙනස්ම පැත්තකට හැරුනේ රසිකයා ඉස්සර අපි කරපු දේවල් මතක් කරන්න ගත්ත සිදුවීමත් එක්කමයි’ ඔය අතරෙ රසික අයියා දාපු ටෝක මට තාම මතකයි’’

‘මචං සමීර, උඹට මතකද ඒ දවස්වල අපි නටපු පිස්සු?’’ පට්ට නේද මචං?’

‘ඔව් රසික අයියෙ’ මට නම් තාමත් මතක්වෙනවා’

‘මතකද ඒ දවස්වල අපි ගෙදර කවුරුත් නැතිවෙලාවට වැල ගෙනත් බලනවා?’’ අතේ ගගහා’’ රසිකයා ඇහැක් ගහන ගමන් මගේ කරට අතක් දා ගත්තා’

‘මූ මොකාටද මේ එන්න යන්නෙ?’’ මොකාට ආවත් යකා එන පාර නම් නියමයි පුතෝ~ මම මටම හිතෙන් කියා ගන්න ගමන් ‘අනිවා’’ පට්ට සැපක් නේද ඒ දවස්වල අපි ගත්තේ?’ කියලා කිව්වා’

‘ඇයි මතක නැද්ද අපි කෙල දාලා මාරු ගහන්නෙ?’’කොහොමද සැප?’

‘උඹ එයාර්ෆෝස් ගියාට පරණ වලත්තකම් නම් අමතකවෙලා නෑ නේද බං’

අපි දෙන්නාම මුහුණට මුහුණ බලාගනිමින් බඩවල් අල්ලාගෙන හිනාවෙන්න පටන් ගත්තා’

‘ගෙදර යන්න කලින් මගින් නැවතිලා යමුද කොල්ලො?’’කාලෙකින් ඒ වගේ සැපක් ගත්තෙ නෑ’ රසිකයා පොරගෙ ට්‍රැක් බොටම උඩින් පොරගෙ බල්ජ් එක අතගාන ගමන් කිව්වා’

‘යකෝ මූ සිරාද කියන්නෙ?’’ මූ මේ තරම් ෆෝවර්ඩ් වුනේ කවදා ඉඳලද?~ මගේ හිතේ දහසකුත් ප්‍රශ්ණ කරණම් ගහන වෙලාවෙ මමත් බලා ඉන්නෙ නැතිව මගේ කටහ`ඩ අවදිකලා’

‘කොහාටද රසික අයියෙ යන්නෙ?’

‘ග්‍රවුන්ඩ් එක පිටිපස්සෙ බාගෙට හදපු ගෙවල් පේලියක් තියෙන්නෙ’ මේවෙලාවටෑඉ පැත්තෙ කවුරුත් නෑ’වරෙන්කො’ යමු ඒ පැත්තට’

අන්තිමට මමයි රසික අයියයි ඒ බාගෙට හදපු ගෙවල් පැත්තට ගියේ මෝල් අමාරුව වැඩිවෙලා කියල අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් නෑනෙ’

කොහොම හරි කතාවෙන් කතාව අපි ඒ පාළු බාගෙට හදපු ගෙවල් පැත්තට ආවා’’ දැන් නම් වෙලාව 7’15ට විතර ඇති’ ඒ පැත්ත නම් පට්ටම පාළුයි’ ලයිට් එකක්වත් පාරක දාලා නෑ’ ඒ තරම් කළුවරක් ඒ පැත්තෙ තිබුනෙ’

වැඩේ හරියන්නෙ නෑ’ රසිකයයි මායි දෙන්නම අපේ ෆෝන්ස් දෙක එලියට අරන් ඒ එළියෙන් කොහොමහරි බාගෙට හදපු ගෙවල් පේළියෙ මැද හරියට වෙන්න තියන ගෙයක් අතුලට රිංග ගත්තා’’

අර මොකාද පිටි පස්සෙ වැටුන මොකාද වගේ රසිකයා පිටිපස්සෙන්ම ගිය මම, අන්තිමට නතරවුනේ ඒ ගෙදර අතුලට වෙන්න තියන කාමරයක් ඇතුලෙ’ හොඳට වටපිට බලලා පොට් එක ක්ලියර් කරගත්ත රසිකයා පොර පිටිපස්සෙ තිබ්බ බිත්තියට හේත්තුවුනා’

ඒ එක්කම රසික අයියා පොරගෙ බල්ජ් එක මිරිකන්න අතගාන්න පටන් ගන්න ගමන් මම දිහා බලලා කින්ඩියට වගේ හිනාවුන විධිය මට නම් තාමත් මතකයි’

‘කෝ උඹත් ටී එක ගලවපන්කො’’ රසික අයියා තොල හපාගෙන පොරගෙ බල්ජ් එක අතගාන ගමන් කිව්වා’

ඒ ආරාධනයෙන්ම මමත් මගේ ටී ෂර්ට් එක ගලවලා රසිකයගෙ ස්කිනිය දැම්ම තැනටම විසික් කලා’ ඒ එක්කම රසික අයියා මගේ ඉස්සරහට ආවා’’ මමත් මගේ පිටි පස්සෙ තිබුන බිත්තියට එහෙම්මම හේත්තු වුනා’

මම ඉස්සරහට ආපු රසිකයා පොරගෙ බල්ජ් එක අතහැරලා ට්‍රැක් ෂෝර්ටට උඩින් මගේ බල්ජ් එක අතගාන්න මිරිකන්න පටන්ගත්තෙ හීනියට ආපු කෙඳිරිල්ලක් එක්කමයි’

‘උඹේ පොල්ල හොඳ ගානට හැදිලා වගේ’’’ රසික අයියා මට කොඳුරපු විධිය අදටත් මට ඊයෙ වගේම මතකයි’ ඒ එක්කම කිසි ආරාධනයක් නැතිව මමත් රසිකයගෙ බල්ජ් එක පොරගෙ ට්‍රැක් බොටමට උඩින් අතගාන්න මිරිකන්න පටන්ගත්තා’

එහෙම්මම විනාඩියක් දෙකක් ගතවෙලා යන්න ඇති’ මට අහසෙ තාරකා මණ්ඩලයම පෙනුනෙ රසිකයා ඊලගට කරපු දෙයත් එක්කයි’

රසික අයියා එකපාරටම මාව බිත්තිය පැත්තට හරවලා ඒ බිත්තියටම තියලා හේත්තු කරගෙන මගේ ට්‍රැක් ෂෝර්ට පිටින්ම පොරගෙ බල්ජ් එක පුකේ අතුල්ලමින් හොඳ ජැකක් ගහන්න පටන් ගත්තා’

ඉස්සර අපි වැලක් බලබල මාරු ගැහුවත් මේ වගේ දෙයක් නම් කරලා තිබ්ඛෙ නෑ’ ඒ දවස්වල කරලා නොතිබුනට මොකද ජැක වැදෙද්දි මම නම් කිසිම අකමැත්තක් පෙන්නන්න ගියේ නෑ’ මමත් හොඳට පුක දික කරගෙනම හිටියා’

ඔහොම විනාඩියක් විතර ගෙවිලා ගියා’ දැන්නම් පොරගෙ පක යකඩයක් වගේ ගිණියම් වෙලා’ ට්‍රැක් ෂෝර්ට ඇඳලා හිටියට මොකද මගේ පුකේ දාරෙ මැද්දෙ පොරගෙ පක හොඳට උණුසුම්ව ඇතිල්ලෙනවා’ එක පාරටම ඒ උණුසුම නැතිවුනා’’ මටත් ඉබේම පිටිපස්ස බැලුනා’

රසික අයියා බිම දණගහගෙන එක පාරටම මගේ ට්‍රැක් ෂෝර්ට දණහිස් ගාවට පාත්කලා’’ ඒත් එක්කම ඉස්සරහින් මගේ බල්ජ් එකෙන් අල්ලලා ජොකා පිටින්ම මගේ පුක පොරගෙ මුහුණෙ ඔබා ගත්තා’

ආතල් නම් කෝටියයි’ මම මගේ අත් දෙකෙන් ඉස්සරහ තිබුන බිත්තියට වාරුවෙලා යහමින් මගේ පුක දික්කළා’’ ඒ ආරාධනයත් එක්ක රසිකයා මගේ ජොකාවත් දණහිස් ගාවටම ඇදල පාත්කළා’

ඇසුරු සැනින් හීන් කෙඳිරිල්ලක් එක්ක මගේ මුළු පුකම පොරගෙ මුහුණෙ අතුල්ල ගත්තෙ මහාම මහා කෑදරකමකින් වගේ’

මගේ තට්ටම් පලල් කරලා රසික අයියා කෙළ පහරවල් පිට කෙළ පහරවල් එල්ල කලා’’ ඒ එක්කම දිව මගේ ඇට දෙක අඩියෙ ඉඳන් පුකේ හිල ගාවට වෙනකන් ඇදගෙනගියා’ දැනුන සැපටද කොහෙද මගේ කකුල් දෙක මටම වාරු නැතිව වගේ හැගීමක් ආවා’

ඒ හැගීම තේරුනාද මන්දා රසික අයියා දණ ගහගෙනම මගේ එක් කකුලක් උස්සලා පොරගේ උරහිසකින් දමාගත්තා’ දැන්නම් මගේ පුකේ හිල හොඳටම පෑදිලා කියලා මටම තේරෙන්න ගත්තා’

තත්පර විනාඩි ගනනට පෙරළුනා’’ හැබැයි පොර නම් මගේ පුකේ හිල අත හැරියෙ නෑ’’ පුකේ හිල අතරින් රසිකයගෙ දිව එක එක පැත්තට බහිනවා මට තේරුනා’ ඒ දැනුන දිව්‍ය සැප මතක් වෙනකොට දැනුත් මගේ පොල්ලෙන් ජූස් වෑස්සෙනවා’

තවත් නම් බලන් ඉන්න බෑ’ ඕන පුකක් දැන්නම් ප්‍රීති වෙසක් කියලා හිතලා මම මගේ කකුල මෑන්ගෙ උරහිසෙන් අයින් කර ගත්තා’ ඒ එක්කම රසිකයගෙ පැත්තට හැරුන මම පොරට පේන්න මගේ දිවෙන් තොලකට තෙමාගත්තා’

සිද්ධවුන දේ හොඳහැටි තේරුන නිසාද කොහෙද මෑනුත් කෙළින් හිට ගත්තා’ ඒ එක්ක මම පොර ඉස්සරහා දණගසා ගත්තෙ හීන් කෙඳිරිල්ලක් එක්කමයි’

වැඩි වෙලාවක් අපතේ යවන්නේ නැතිව මම රසික අයියගෙ ට්‍රැක් බොටම පොරගෙ දණහිස් ගාවට වෙනකන් ඇදලා දැම්මා’’ රතුපාට සී කේ බ්‍රෑන්ඩ් බ්‍රීෆ අස්සෙ තෙරපිලා තියන පොරගෙ බල්ජ් එකේ සයිස් එක දැක්කම ඇත්තටම මගේ කටට කෙළ ඉනුවා’

මම මගේ අත් දෙකින්ම රසිකයගෙ පුකෙන් අල්ලලා මගේ පැත්තට ඇදලා අරන් බ්‍රීෆ අස්සෙ තෙරපෙන බල්ජ් එක ලික් කරන්න කිස් කරන්න පටන්ගත්තා’ ඒත් එක්කම රසික අයියත් නිකන් හිටියෙ නෑ’’ පොරත් මගේ කට බලෙන්ම ඇරගෙන පොරගෙ බල්ජ් එක ජොකා පිටින්ම මගේ කටේ ඔබන්න ගත්තා’

ටික වෙලාවක් ගෙවිලා ගියා, දැන් නම් මගේ කට රිදෙනවත් එක්ක’  මගේ කට දෙපැත්තෙන් බේරිලා වැටෙන කෙළ වලින් පොළවත් හොඳටම තෙතබරිත වෙලා’ ඔන්න ඒ එක්කම රසිකයා මගේ කටේ ඔබාගෙන හිටිය පොරගෙ බල්ජ් එක එළියට අරන් කටහඬ අවදිකලා’

‘කට ඇරපන් මචං’ හොඳට ඇරපන්’’’ රසික අයියගෙ අණින් මමත් මගේ කට ඇරියා’ ඒත් එක්කම මගේ මුහුණ ගාවට එබුන පොර මගේ කට ඇතුලට හොඳ කෙළ පහරවල් දෙක තුනක් ගැහුවා’’ තවත් තත්පරයක් වත් අපතේ යවන්නෙ නැතිව පොර පොරගෙ බ්‍රීෆ දණහිස් ගාවට බස්ස ගත්තා’ ‘මගේ කෙළ ටික ගිලින්නෙ නැතිව තියාගෙන හිටපන් කොල්ලා’’

අම්මා ගහයි කිව්වලු’’ අම්මෝ, රසිකයගෙ කළුපාට දාර පක’’ අඩුම ගානෙ ඒක අගල් 9ක් තරම් වත් ලොකු ඇති’’ නහර හිටන් මතුවෙලා’’ ඒක දැකපු මට ඒ දවස්වල තිබ්බ පයියමද කියලත් හිතුනා’

ඒ තරම් ඒක වෙනස් වෙලා’ පක වටේ මයිල් ගානට ටි්‍රම් කරලා’’ ඇට දෙකත් පට්ට සයිස්’ ඒක නම් පට්ට පයියක්’ ඇත්තටම ඒක පයියක් නෙමෙයි පයි රාජයෙක්’

ආසාව වැඩිකමටම නිසාද කොහෙද මම මගේ උනුසුම් තොලෙන් රසිකයගෙ ටොපාව පිරිමැදල ඇවිත් තිබුන ජූස්ටික පෙරේත කමින් ලෙවකෑවා’ ඒ එක්කම රසිකයගෙ පුක දෙපැත්තෙන් අත් දෙක තියලා ඇදලා අරන් ඒ ගිණියම්වුන පොල්ල මගේ කට ඇතුලටම ඔබා ගත්තා’

ටික වෙලාවක් හීනියට කෙඳිරි ගාමින් මගේ කට ඇතුලෙම පක ඔබාගෙන හිටිය රසික අයියා ටික ටික පොරගෙ පක මගේ කට ඇතුලෙම එහෙට මෙහෙට කරන්න පටන්ගත්තා’

එහෙම විනාඩියක් දෙකක් ගත වෙන්න ඇති’ හොඳ හොඳ සෙල්ලම් පස්සට කියනවනෙ’’ඔන්න එක පාරටම රසිකයා මගේ කොන්ඩෙන් ඇදගෙන කටේ හුකන්න පටන්ගත්තා’’

ඔහොම විනාඩි කීපයක් ගතවෙන්න ඇති’ දැන්නම් පොර මගේ කට බදු අරගෙන වගේ’ එකසිය ගානට වේගෙන් කටේ හුකනවා’ ඒ හුකන ගමන් පක එළියට අරන් මගේ කට ඇතුලට කෙළ පහරවල් ගහනවා’ මගේ මුළු මුහුනෙම ඒ දාර කළුපක අතුල්ලනවා’’ වැඩ කෝටියයි’’

ඒ අතර පොරගෙ වල්ලත් මගේ කටේ ඔබනවා’ මොන දේ වුනත් මමත් වැඩේ අතහැරියෙ නෑ’ කවදා ඉඳන් බලාගෙන හිටපු දෙයක්ද මේ සිද්ධවෙන්නෙ’ මමත් මහා ඕනෑ කමකින්ම රසික අයියගෙ පක ලොව ලොව හිටියෙ මගේ පකත් එක අතකින් මසාජ් කර කරම බව පස්සෙ මට තේරුම් ගියා’

‘නියමයි කොල්ලා නියමයි’අහ් අහ් අහාහ’ හොඳට දිවෙන් ටොපා අතුල්ලපන්’ ඔහොම්මම උඹේ කට මගේ වල්ල ගාවට වෙනකන්ම බස්ස ගනින්’එල එල`’නියමයි`’ ආයෙත් පාරක් කරපන්’ ආහ’ ආහ් අහ්’’ ආආආහ’’ රසික අයියාට කෙඳිරිගෑවුනෙ පොරටත් නොදැනීමයි’

රසික අයියත් එන්න එන්නම මෝල් වුන නිසාද කොහෙද මගේ කටට ටිකක් හයියෙන් හුකාගෙන ගියා’ කොච්චර වේගයකින් මගේ කටට හිකුවද කියනවනම්, මට වැඩියෙන්ම අහුනෙ ඒ වෙලාවෙ චක චක ගාල පොරගෙ ඇට දෙක මගේ නිකට ගාව වදින සද්දෙම විතරමයි’

ඔය අතරෙ, රසිකයා කෙලයි ජූසුයි පෙරෙන පොරගෙ කළු දාර පොල්ල අයෙත් මගේ කටින් එලියට අරන් පොරගෙ බෝල ඇට දෙක එකටම අල්ලා මගේ කට ගාවට ලං කලා’ මමත් නිකන් හිටියෙ නෑ’’කෙඳිරි ගගා ඒ ඇට දෙක සූප්පන්න ගත්තා’ ලෙව කන්න පටන් ගත්තා’

ඔහොම ටික වෙලාවක් ගතවුනා’’ එක පාරටම රසික අයියා මගේ කටින් පොරගෙ ජූස් වෑහෙන පොල්ල එළියට අරන් මාවත් හිට්ටවල පිටිපස්ස හරවලා ඉස්සරහ තියන බිත්තියට තියල තද කරගත්තා’

ඔහොම ටික වෙලාවක් ගතවුනා’’ එක පාරටම රසික අයියා මගේ කටින් පොරගෙ ජූස් වෑහෙන පොල්ල එළියට අරන් මාවත් හිට්ටවල පිටිපස්ස හරවලා ඉස්සරහ තියන බිත්තියට තියල තද කරගත්තා’ ඒ එක්කම පොර ටිකක් නැමිලා මගේ ස්මූත් ගල් දෙක මැදට හොඳ කෙල පාරවල් තුන හතරක් ගැහුවා’

‘මේ යකා මට ගලක් කපන්නද කොහෙද යන්නෙ’ කපපන් මචං කපපන්’ මේ වෙන්නෙ මම හීනෙන් දැකපු දෙවල්මනෙ’ මම මෝල් ප්‍රීතියෙන් මටම හිතෙන් කියා ගත්තා’

රසිකයා ආයෙත් කෙලින් හිටගෙන පොරගෙ ජූස් පෙරෙන පොල්ල මගේ ගල් දෙක මැද්දෙන් තියල මගේ කිහිලි දෙක යටින් කොල්ලගෙ අත් දෙක යවලා ලොක් කර ගත්තා’

‘මචං, යටින් නෙමෙයි පුකේ දාරෙ ගාවින් ඔබලා කපපන්’’ මම පිටිපස්ස හැරිලා කෙඳිරිගාමින් කිව්වා’

ඇසුරු සැනින් ගල් දෙක මැද්දෙන් පොල්ල ඉවත් කරගත්ත පොර මගේ පුකේ දාරෙ ලඟින්ම ආයෙත් පොරගෙ පොල්ල එබුවෙ හීනියට ආපු කෙඳිරිල්ලක් එක්කමයි’

‘කකුල් දෙක හොඳට ලං කර ගනින් කොල්ලා’’ එතකොට තමයි හොඳට කැපෙන්නෙ’ රසිකයගෙ අණ පිලිපදින්න මට අමුතුවෙන් කියන්න ඕන වුනේ නෑ’ මම පොරගෙ පක දෙපැත්තෙන් මගේ ගල් දෙක හොඳට තදට ලං කරගත්තා’

මේක නම් හුකන සැපක’ වැඩි වෙලා ගියේ නෑ, හිමින් හිමින් ගල් කපන්න ගත්ත රසිකයා මගේ මූන පැත්තකට හරවලා තොලක් මර මරම ගල් කපන්න ගත්තා’

ඔන්න දැන් අපි දාඩිය පෙරාගෙන’ ඒ අස්සෙ මගේ කටේ දිව සූප්පන ගමන් රසිකයා මට ගල් කපනව’ එක එක වේගයෙන්’’එක වෙලාවකට රවුමට, තව වෙලාවලාවකට හෙමින්’’ තවත් වෙලාවකට වේගයෙන්’ ඒ අතරෙ පොරට යහමින් ජූස් ඇවිල්ල තියන නිසාද කොහෙද මට තේරුනා පොරගෙ පක හොඳට මගේ ගල හරහා චක චක ගාමින් කැපෙනවා’

ඔය අතරෙ රසිකයා තවත් වේගය වැඩිකලා’’ එක පාරටම මම ගැහෙන්න අරන් වගේ කෙඳිරි ගාන්න ගත්තා’ මම ඉවෙන් වගේ දැන ගත්තා මට බඩු යන්න ලග බව’ ඒ වෙනකොට මම මගේ පකවත් අල්ලමින් නෙමෙයි හිටියෙ’’

හිතන්න අමුතුවෙන් සිද්ධවුනේ නෑ’ අතේවත් නොගහාම මගේ පයියෙන් පැන්න බඩු පාරවල් තුන හතරක් මගේ ඉස්සරහ තිබුන බිත්තියේ එක පිට එක වැදෙනවා බලන් හිටියෙ හරියට පුදුමයෙන් වගේ’

ඒ සිතුවිල්ල මැකී යන්නටත් කලින්ම මහා කෙඳිරිල්ලක් එක්ක රසිකයගෙ පකෙන් පැන්න සුදු උකු උණුසුම් කැරි පහරවල් පහ හයක් එක පිට එක මගේ ගල් දෙක හරහා විදින්න පටන් ගත්තා’ කොටින්ම කියනවානම් මගේ ඇට දෙක යටටත් එක කැරි පහරක් වැදුනෙ මාවත් පුදුමකරගෙනයි’

ඒ තරම් ඒ වෙලාව හරිම උණුසුම්, රාගිකයි’ඒ වගේම කාමුකයි’ රසික අය්යා මාවත් තදින් අල්ලගෙන තොල මර මර පොරගෙ අන්තිම කැරි බිංදුව යනකන්ම මගේ ගල් කප කපම හිටියා’ පට්ටම සැපක’

ඔහොම විනාඩි පහක් විතර හිටිය අපි එකින්නෙකාගෙන් වෙන්වුනා’ මම මහා වල් හිනාවක් දාන ගමන් ඉස්සරහා පැත්ත හැරුනා’ රසික අයියත් මට ඒ වගේම වල් කින්ඩි හිනාවක් දැම්මා’

මම ලැජ්ජාව පැත්තකට තියලා රසික අයියගෙ උල් වෙලා තියන නිපල්ස් දෙක මරුවෙන් මාරුවට ඉරුවා’ රසිකයා මගේ කොන්ඩෙන් ඇදලා පොරගෙ නිපල්ස් වල තිබ්බ මගේ ලිප්ස් පොරගෙ ලිප්ස් වලට තියලා තද කරගත්තෙ මහා ලොකු කෑදර කමකින්’

ඔහොම විනාඩි පහක් විතර තොල් මරපු අපි ගලවපු ඇඳුම් එකිනෙක ඇඳගත්තා’’ ඇත්තටම අපි කළුවරේම ගෙදර යන්න පිටත් වුනේ වෙලාව දැකලා දෙලොව රත් වෙලයි’

‘මචං සමීරයො’’කාලෙකින් මෙහෙම සැපක් ගත්තෙ නෑ බං’සිරාවට`’

‘ඔව් රසික අයියෙ’’ මමත්’

‘අපි හෙට අනිද්දා කොහෙ හරි යමුද?’’ හොඳ සැපක් අරන් එමු’

‘පට්ට මචං’’ යමු’ මම රෙඩි’’ එවරෙඩි’ මම හිනාවෙන ගමන් රසිකයට ඇහැක් ගැහුවා’

අයිතිය - sameeraKolla

සබැඳි කතා : - 

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :