Wednesday, July 6, 2016

Unknown

සමීරගේ දිනපොත - 03 -අයියාගේ හොඳම යාළුවා එක්ක



සමීරගේ දින පොතේ මුල්ම පිටු දෙකට ලැබුන උණුසුම් ප්‍රතිචාර නිසා, ඔන්න මම හිතුවා තවත් කල් දාන්නේ නැතිවම සමීරගේ දිනපොතේ තුන්වැනි පිටුවත් එළිදක්වන්න ඕනෙයි කියලා. ඉතින් හැමදේකටම කලින් කියන්න දෙයක් තියනවා... ඒ තමයි මගේ මුල් ස්ටෝරිස් දෙකම කියවපු නොකියවපු ප්‍රතිචාර දක්වපු නොදක්වපු හැමෝටම තෑන්ක්ස් කියලා කියන එක. ඔන්න හැමෝටම තැන්කියු කිව්වා.

ඔන්න මේ කියන්න යන සිදුවීම මට සිද්ධවුන අනෙක් සිදුවීම් වලට වඩා ගොඩක් වෙනස් තාලයෙ සිදුවීමක්.... ඇත්තටම කිව්වොත් නොසිතන වෙලාවක නොසිතන විදියක, නොසිතන තැනක සිද්ධවුන පට්ට පතුරු අහඹු සිදුවීමක්.

මේ අහඹු සිදුවීම සිද්ධවුනේ මගේ ඒ ලෙවල් රිසාල්ස් අවිත් ටික කාලයකට පස්සෙ.... හරියටම කිව්වොත් සුරංග අයියත් එක්ක සිද්ධවුන සීන්කෝන් එකට මාස කීපයකට විතර පස්සෙ.

ඒ වෙනකොට අපේ අයියා.... අයියා කිව්වෙ කසින් අයියා. එයාගෙ අම්මා නැතිවෙලා. ඒ නිසා පොඩි කාලෙ ඉඳන්ම එයාව බලාගත්තෙ අපේ අම්මා. ඉතින් එයා අපේම අයියා කෙනෙක් වගේ අපේ ගෙදරම තමයි මේ වෙනකල්ම ඉන්නෙ. මේ අයියා මටයි මල්ලිටයි පට්ට ආදරෙයි. අපිටත් ඉතින් මෑන්ස්ට වැඩිය කෙනෙක් නෑ.... මේකා වැඩිය යාළුවො ආශ්‍රය කරන පොරකුත් නෙමෙයි.

අනේ ඉතින් අව්වටයි වැස්සටයි තියෙන්නෙ එකම කුඩයයි කියනවා වගේ පොර ෆිට් එකේ ඉන්නෙත් එකම යාළුවෙක් එක්ක විතරයි.... මෑන්ගෙ නම නුවන්.... වයස අවුරුදු 26ක, අඩි හයක් විතර සුදු උස මැක්සා බිල්ට් බොඩි එකක් තියන ප්‍රසිද්ධ බෑන්ක් එකක වැඩකරන ගමන් ප්‍රොෆෙෂනලි රගර් ගහන පොරක් තමයි නුවන් කියලා කියන්නෙ. ඇත්තටම මට පොරව දැක්ක ගමන් පට්ට ආසාවක් හිතුනා.....
ඒ දවස්වල මම මෑන්ස්ව මතක් කර කර අත මරපු වාර අනන්තවත් තියෙන්න ඇති.... කොටින්ම මෑන්ගෙ එෆ් බී එකේ දාලා තියන ෆොටෝස් බල බල අනන්තවත් අතේ ගහල ඇති.

හැබැයි ඒ ඔක්කම ආතල් පස්ස දොරෙන් පැනලා ගියේ මෑන්ස්ව ටික ටික අඳුනගන්න ලැඛෙනවත් එක්කමයි. මොකද මේ නුවන් කියන පොර පට්ට ස්ට්‍රේට් පොරක්.... ඒක පොරගෙ කථාවලින්, හැසිරෙන විධියෙන් මම තිතට තේරුම් ගත්ත දෙයක්.

කොහොම කොහොමහරි ඔන්න නුවන් අයියා කියන්නෙ අපේ අයියත් එක්ක කොලේජ් යනකාලෙ ඉඳන්ම බොක්කෙන් හිටිය පොරක්...ඉතින් ඒ කාලෙ ඉඳන්ම අපේ ගෙදර නිතර නිතර යන්න එන්න පටන් ගත්තා.... කාලයත් එක්කම මෑන්ස් අපේ ගෙදර මම ඇතුලු හැමෝගෙම හිත දිනාගන්නත් පුළුවන්වුනා.....

විශේෂයෙන් මාත් එක්ක පොර හොඳට ෆිට් වුනා. ඔය අතරෙ නුවන් අයියා සෙල්ලම් කරන රගර් මැචස් බලන්න යන්නත් අපි පුරුද්දක් කර ගත්තා....ඔය විධියට පොර වගේම පොරගෙ ෆැමිලි එකත් අපේ ෆැමිලි එකත් එක්ක පට්ට ෆිට් වෙලයි හිටියෙ.

ඔන්න ඔන්න කථාවෙ පීලි ආයෙත් පැන්නා වගේ...අයියා ගැන කියලා අයියගෙ යාළුවා ගැනත් කියන්න වුනා.... ආයෙ කථාවෙ පටන් ගත්ත තැනට යමුකො... ඒ කියන්නෙ අපේ අයියා ගැනනෙ මම කිය කිය හිටියෙ.

ඉතින් ඔන්න අපේ අයියා දවසක් අපේ අම්මට කිව්වා එයා හොඳ කෙල්ලෙක්ට ලව් කියලා..... ඒ එෆයාර් එක මාස දෙක තුනක ඉඳන් ඇදිලා ගිහින් තියෙන එකක්. ඉතින් අපේ අයියා කාරයත් දන්නෙ නැද්ද.... හචිමක් ගියත් අම්මට කියන මිනිහා. ඉතින් අයියගෙයි නුවන් අයියගෙයි චරිත සහතික නිසාම කොහොම කොහොම හරි ඔන්න අම්මගෙනුත් මේ පලහිලව්වට ග්‍රීන් ලයිට් එක වැටුනා.

ඔන්න ටික දවසකින් අපේ අයියා මල්සර හී විද්ද කෑල්ල අපිට හඳුන්වලා දෙන්න කියලා අපේ ගෙදරටම එක්ක ආවා. කෙල්ලගෙ නම ශෙරිල්. කාලයත් එක්කම කෙල්ලට අපේ ගෙදර මම ඇතුලු හැමෝගෙම හිත දිනාගන්නත් පුළුවන්වුනා.

දන්නෙම නැතිව සති කීපයක් ගෙවිලා ගියා....

ඔය අතරෙ එක්තරා බ්‍රහස්පතින්දා දවසක රැයක නුවන් අයියා ලොකු ට්‍රැවලින් ස්පෝර්ට්ස් බෑග් එකක් එක්ක අපේ ගෙදරට ආවා. ‘යකෝ මේකාට මොන මළ යකෙක් වැහිලද?’ මේ සීන්කෝන් එක දැක්ක මම, මගේ හිතෙන්ම ප්‍රශ්ණ කළා.

නෑ, ඇත්තටම මේකයි වෙලා තියෙන්නෙ.... නුවන් අයියා පොරගෙ අක්කත් එක්ක වලියක් දාගෙන. මෑන්ස්ට මළ පැනපු පාර පොරගෙ ජිම් බෑග් එකට ඇඳුමක් දෙකක් දාගෙන දවස් දෙක තුනක් ඩිසපියර් වෙලා ඉන්න කියලා හිතලා ගෙදරින් ඇවිත්. මේකා මෙහාට තමයි කෙළින්ම ඇවිත් තියෙන්නෙ.

අනේ ඉතින් අපරාදෙ කියන්න බෑ අපේ අම්මටයි අයියටයි මේක ඒගොල්ලන්ගෙ ඉහේ මලක් පිපුන ගානට තමයි තිබුනෙ.
‘ඔය තරහ යනකන් පුතා මෙන්න මෙහෙට වෙලා දවසක් දෙකක් ඉන්න.... ඔයාගෙ අක්කටත් ඔයා නැතිව බෑනෙ.’ ඔන්න අපේ අම්මා එක පැත්තකින් කියනවා.

‘ඒක තමයි කොල්ලා....උඹ කොහෙවත් යන්න ඕන නෑ... මෙහෙට වෙලා හිටපන්... මොකද උඹට මෙහෙ අළුත් තැනක් කියලද’ අපේ අයියත් අම්මට නොදෙවෙනිව ඔන්න නුවන් අයියට මුට්ටිය අල්ලනවා.

මේවා අහගෙන ඉන්න මට නම් හිතුනා යකෝ ඇත්තටම අපේ අයියගෙ යාළුවා ශෙරිල් ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් නුවන්වත්ද කියලා.

කොහොමහරි ඉතින් ඔන්න නුවන් අයියා එදා අපේ ගෙදර නැවතුනා. මෑන්ස්ට නිදා ගන්න අපේ ගෙදර ගෙස්ට් රූමත් ලෑස්ති කරලා දුන්නා. කොහොම කොහොම හරි ඔන්න එදා බ්‍රහස්පතින්දා රැයත් ගෙවිලා ගියා....

පහුවදා සිකුරාදා, උදේ පාන්දරම නුවන් අයියා ජොගින් කරන්න ගිහින්.... ඔය අතරෙ අයියයි අම්මයි වැඩට යන්න ලෑස්ති වෙනවා. මල්ලි කාරයා කොලේජ් යන්න ලෑස්ති වෙනවා. මම ඉතින් පුකට එළිය වැටෙනකල් නිදියන මිනිහනෙ....ඒ වෙනකොටත් මම තාම නිදි.

කොහොම හරි, අම්මයි අයියයි මල්ලිටයි පරක්කු වෙන නිසා ගෙදර එළියෙන් වහලා යතුර ඉස්සරහා මල් පෝච්චිය යටින් තියලා ගිහින්. ඒ ගැන නුවන් අයියටත් වේලස්සනින් කියලා තියන්න ඇති. ඇයි ඉතින් නුවන් කාරයා කීයට එයිද කියලා කව්ද දන්නෙ?.... ඊටත් වඩා මේ මම කීයට නැගිටියිද කියලා කව්ද දන්නෙ?.... කොහොමහරි සීන්කෝන් එක සිද්ධවුනේ එහෙමයි.

ඔන්න කොහොමහරි වෙලාවත් ගෙවිලා ගියා... උදේ 08 උදේ 09 වුනා... උදේ 09 ටිකකින් 10 වුනා... 10 අන්තිමට 11 වුනා. දැන් ඉතින් මගෙන් අහන්න එපා මම ඒ වෙනකොටත් නිදියගෙන හිටියද කියලා... නිවාඩු කාලෙට නැගිටින නිදියන වෙලාව ගැන කාටද ගැරන්ට් කරලා කියන්න පුළුවන්.

කොහොම කොහොමහරි ඔන්න උදේ 11ට මමත් හා හා පුරා කියලා ඇඬෙන් නැගිටලා නිදිමරගාතෙ ටවල් එකත් අරන් වොශ් රූම් එකට යන්න පිටත් වුනා. වොශ් රූම තියෙන්නෙ අපේ ගෙස්ට් රූමට එහා පැත්තෙ. ඉතින් වොශ් රූමට ලං වෙන්න ලං වෙන්න මට මහා අරුම පුදුම සද්ද ටිකක් ඇහෙන්න ගත්තා....

ඒ සද්ද කෙල්ලෙකුගෙයි කොල්ලෙකුගෙයි කෙඳිරිලි සද්ද කියලා කියන්න ඉතින් මට අමුතුවෙන් විභාග පාස් කරන්න ඕන වුනේ නෑ. ගෙස්ට් රූම ඇතුලෙන් තමයි සද්දෙ එන්නෙ. ‘යකෝ මොන හුත්තක්ද?....මේ රූමෙ ඉන්නෙ නුවන් අයියනෙ...’ මම මගේ හිතෙන් මටම කියා ගන්න ගමන් ගෙස්ට් රූම ලගට ගියා.

පේන විධියට නම් රූමෙ දොර සම්පූර්ණයෙන් වැහිලා නෑ. යාන්තමට දොර ඇරිලා... එළියට සද්දෙ එන්නෙ ඒක තමයි. ඇරලා බලන්න තියන දෙයක් ඔබලා බලන්නෙ මොකටද කියල හිතලා මමත් යාන්තමට ඇරිලා තියන හිඩැසින් කාමරය ඇතුලට ඇන්ටනාව දැම්මා.

ඇන්ටනාව දැම්මා තමයි.... දැම්මට වැඩිය හොඳයි නොදැම්මා නම්. මේ මොන හුත්තක්ද?... මට පේන දේ ඇත්තමද කියලා බලන්න නිදිමරගාතෙන් තියන ඇස් දෙක පිහලා ආයි පාරක් රූම ඇතුලට ඔළුව දැම්මා. අම්මා ගහයි කිව්වලු.... අපේ අයියට බඩුම තමයි.

මෙන්න නුවන්කාරයා අපේ අයියගෙ පෙම්බර වල්ලභ සුපෙම්බර කෑල්ල ශෙරිල්ගෙ හුත්ත ලෙව කනවා.... ඒ වේසිත් කකුල් දෙක කොත්මලේ වේල්ල වගේ පලල් කරගෙන ඉන්නවා.

‘අනේ නුවන් අයියෙයෙයෙ..... මට යන්න ඕන අනේ.... කවුරුහරි ආවොත්... මම කිව්වනෙ මෙහෙ රිස්කි කියලා... අනේනේනේ ප්ලීලීලීස් අයියො’

‘ඔයා බයවෙන්න එපා කෙල්ලෙ... කවුරුත් මෙහෙ නෑ... මලිතුයි ඇන්ටියි ඔෆිස් ගිහින් එන්නෙ හවස් වෙලා.... පොඩි මල්ලියා කොලේජ් ගිහින්... අනිත් එකත් උදේම ක්ලාස් ගිහින්.... මෙහෙ සේෆ් නැත්තන් ඔයාට මෙහෙට එන්න කියන්නෙ නෑනෙ සුදූ..... කෝ ඉතින් දැන් ඕක පලල් කරගන්න පැටියො.... ම්ම්ම්ම්.....ජූස් බේරෙනවා.....නියමාමාමාමායි’

අම්මෝ පට්ට සීන් එක... නිකන් බ්ලූ ෆිල්ම් එකක් වගේ. මුන් දෙන්නව අපේ අයියට අතේ මාට්ටු කරලා දෙන්න ඕනකම ආවත්... කොහෙද ඉතින්... අපෙත් වලත්තකම අතහැර ගන්න බෑනෙ.

ඔන්න ඔහේ තව ටිකක් වෙලා බලමු කියල හිතාගෙන යාන්තමට ඇරුන දොර අස්සෙන් තව ටිකක් ඔළුව රූම ඇතුලට ඔබාගත්තා... ඔබා ගත්ත වේගෙ වැඩිහින්දාද කොහෙද ඔළු ගෙඩියත් ඩෝං ගාලා දොර අයිනෙ වැදුනා. මොනා කරන්නද.... නරක වෙලාවට වෙන දේවල්නෙ.

ඔන්න ඒ පාර මුන් දෙන්නා එකසිය ගානට බයවෙලා මම දිහා බලන් ඉන්නවා... මමත් විදුලි වේගයෙන් රෑමෙ දොර වහගෙන ගෙස්ට් රූමට එහා තියන ශවර් රූම් එකට රිංග ගත්තා....

‘මළ හුත්තයි`මුන් දෙන්නා එකතුවෙලා මේ අහිංසක මාව මරලා පොළව හාරලා වළලයිවත්ද?...’ ඔය වගේ විකාර සිතුවිලි මගේ හිතේ කැකෑරෙද්දී කොච්චර වෙලාවක් ශවර් එක යටට වෙලා හිටියද කියලා මටවත් හරියට මතක නැති වුනා....

කොහොම හරි නාගෙන ශවර් රූමෙන් එළියට ඔළුව දැම්ම මම එළියේ පාරිසරික තත්වය යහපත් බව තේරුම් ගත්තා. ඔන්න ඊට පස්සෙ විදුලිවේගෙන් දුවන් ගිහින් මගේ රූමට පැනලා දොර වහගත්තා.... ඔහොම ටික වෙලාවක් යද්දි මෙන්න මගේ රූමට කවුද තට්ටු කරනවා.

‘සමීර.. මල්ලි දොර ඇරපන්... මට උඹත් එක්ක ටිකක් කථාකරන්න ඕන’ නුවන් කාරයා වෙව්ලන හඬින් කථාකලා.

‘මොනා කථා කරන්නද?.... මට වදනොදී යන්න නුවන් අයියෙ’ මමත් මළ පැනපු හඬින් උත්තර දුන්නා.

‘ශෙරිල්ව මම ඇරියා’

‘ශෙරිල්ව අරියද? නැත්තන් උඹ ශෙරිල්ට ඇරියද?’ මම කින්ඩියට වගේ කටේ කොනකින් හිනාවෙන ගමන් ඇහුවා.

‘අඩෝ ප්ලීස් මල්ලි... මේ ගැන අයියට කියන්න එපා කොල්ලො.... ප්ලීස් ප්ලීස්... අවුරුදු ගානක ෆ්‍රෙන්ඩ්ෂිප් එක නැති කරගන්න බෑ මචං’

‘ෆ්‍රෙන්ඩ්ෂිප් එක?.... පුක තමයි උඹේ ෆ්‍රෙන්ඩ්ෂිප් එක`’ඇයි යකෝ මූට ඔය ෆ්‍රෙන්ඩ්ෂිප් එක ගැන උගේ යාළුවගෙ කෙල්ලට හුකද්දි තේරුම්ගන්න බැරිවුනාද? එක්කෝ මේවා කියන මූට පිස්සු, නැත්තන් මේවා අහන් ඉන්න මට පිස්සු.

කොහොම හරි ඔන්න තව පැයක් විතර ගියා... බඩගිනිත් එක්ක...මගේ ගෙදර මම හිරකාරයෙක් වගේ වෙලා....

එක අතකට මොන පුකක්ද?....මේ අවලන් වැඩ කරපු එකා එපැයි ලැජ්ජ වෙන්න.... ඒවා දැකපු.... නැත්තන් හොරෙන් බලපු මම මොකට ලැජ්ජ වෙන්නද? ඕන පුකක් කියලා හිතලා මම මගේ රූමෙන් එළියට බැස්සා. මෙන්න නුවන්කාරයා රූම එහාපැත්තෙ බිම ඉඳගෙන ඉන්නවා.... පොර මගේ දිහා බලනවත් එක්ක මම ඌව නොදැක්ක වගේ කිචන් එක පැත්තට ගියා.

ඔහොම කිචන් එකට ආව මම, ෆ්‍රිජ් එක ඇරලා වතුර බෝතලයක් අරන් වතුර බිව්වා. ඒත් එක්කම ඔන්න නුවන් කාරයා කිචන් එක ඇතුලටත් ආවා.

‘සමීරයා... උඹ දැන් මේක මලිත්ට කියනවද?..’ නුවන් අයියා කනට ඇහෙන නොඇහෙන ගානට මගෙන් ඇහුවා.

‘මට කියන්න වෙනවා... දැන් නුවන් අයියා මෙහෙන් යන්න’ මමත් නොරුස්සන ගානට කියලා දැම්මා.

‘ඒකද මල්ලියාගෙ ෆයිනල් ඩිසිෂන් එක?’

‘ඔව්’

‘ප්ලීස් මචං, මේක ගැන තව පාරක් හිතලා බලපන්.... උඹ ඕන දෙයක් කියපන් මම කරන්නම්.... ප්ලීස් මචෝ.’ නුවන් අයියා මගේ ලගට එන ගමන් අහිංසක විදියට ඉල්ලුවා.

අනේ මම දන්නෙ නෑ... මගේ තියන වල් කමටද නැත්තන් තියන නැහැදිච්ච කමටද... ‘උඹ ඕන දෙයක් කියපන් මම කරන්නම්’ කියලා කිව්ව ගමන් මගේ ඇස් දෙක ගියේ නුවන් කාරයගෙ ඩෙනිමෙ බල්ජ් එක ගාවට.

ඒක වුනේ මටත් නොදැනීම වගේ.... එක තත්පරයකදි මගේ පාලනයක් නැතිකම මටත් නොදැනීම නුවන්ගෙ වාසියට පෙරළුනා. මොකද ඒ සීන්කෝන් එක තිතට ගානට නුවන්ගෙ මීටර් එකට අහුවුන නිසා.

නුවන් අයියා සීන් එක තිතට පොරගෙ මීටරයට සැකහැර අහුකරගන්න මගේ ඇස්දෙක දිහාත් මම බලන් ඉන්න පොරගෙ බල්ජ් එකදිහාත් මාරුවෙන් මාරුවට කීප පාරක්ම බලනවා යාන්තමට වගේ මට මතකයි.

‘ප්ලීස් කොල්ලො.... තවපාරක් හිතලා බලපන්.... ප්ලීස්...’ නුවන් අයියා පොරගෙ බල්ජ් එක මට පේන්න අතගාන ගමන් මට හස්කි වොයිස් එකකින් කෙඳිරුවා.

ෆක් ෆක්..ෆක්..ෆක් පොරට මගේ වල්කම අතටම මාට්ටු වෙලා වගේ. දැන් නම් මට පොළව පලාගෙන යන්න හිතෙනවා.... එක විනාඩියකදි මගේ තිබ්බ ඝට සේදිලා පෙගිලා දියවෙලා ගියා වගේ. මට එක සැරේටම පොළව දිහා බැලුනා.

ඒත් එක්කම නුවන් කාරයා ඔන්න දැන් මගේ ලගටම ඇවිත්. පොර තාමත් පොරගෙ බල්ජ් එක මට පේන්න අතගානවා... මිරිකනවා. ෆක්... ලැජ්ජාව පැත්තකට තියලා ආයි පාරක් ඔළුව උස්සලා පොරගෙ භාණ්ඩය දිහා බලන්නත් හිතෙනවා.... දැන්නම් ගානට පදමට ටෙන්ට් ගහලා ඇති.

බිම බලාගෙන හිටිය මම දැක්කා නුවන් අයියගෙ කකුල් දෙක.... පොර ඔන්න දැන් මගේ ඉස්සරහටම ඇවිත්...

ඒත් එක්කම නුවන් අයියා මගේ අතක් අරන් පොරගෙ ටෙන්ට් ගහපු ටයිට් ඩෙනිමෙ බල්ජ් එක උඩින් තියාගත්තා. මටත් නොදැනීම මගේ කටින් හීන් කෙඳිරිල්ලක් පිටවුනේ මගේ අතට දැනුන කාමුක උණුසුම් ගතිය නිසාද කොහෙද...

‘මොකද බලන් ඉන්නෙ?... හිතේ හැටියට අතගාපන් කොල්ලො...’ නුවන් මගේ නිකටෙන් අල්ලලා පොරගෙ තොල් දෙක මගේ තොල් අතරෙ හිර කරගත්තා.

එළියෙ සෙල්ලම් කරන්න යන්න අවසරය බලන් ඉන්න ලමයෙක්ට අවසරය ලැබුනා වගේ සතුටක් මගේ හිතට ආවා.... මීට පැය භාගයකට කලින් මගේ හිතේ තිබුන තරහව දැන් තොරක් නොමැති රාගයක් බවට පත්වෙලා වගේ.

මම හිතේ හැටියට ලැබූ අවසරයත් සමග නුවන් අයියගෙ ටෙන්ට් ගහපු බල්ජ් එක අතගෑවා... මිරිකුවා... ආයෙත් අතගෑවා. නුවන් අයියත් ආසාවෙන් මගේ තොල් උරා බිව්වා. ඔය අතරෙ, මගේ කටේ ඇතුලෙ නුවන්ගෙ දිව සෑම අහුමුල්ලකටම ගියා වගේ දැනුනා... පුදුම කාමුක හැගීමක් ඒ වෙලාවෙ මට ඇතිවෙලා තිබුනෙ.

ඒත් එක්කම......

‘අම්මෝ... පට්ට සයිස් බල්ජ් එක... ඕක හිර කරලා මට ජැකක් ගහපන්කො අයියෙ...’ මම නුවන් අයියගෙ ටෙන්ට් ගහපු බල්ජ් එක අතගාන ගමන් කෙඳිරුවා.

ඒ ආරාධනයත් එක්කම නුවන් අයියා එකපාරටම මාව ෆිරිජ් එක එහාපැත්තෙ පැන්ට්‍රියට පැත්තට හරවලා හේත්තු කරගෙන මගේ ට්‍රැක් නයිලෝන් ෂෝර්ට පිටින්ම පොරගෙ පදම් වෙලා තියන බල්ජ් එක පුකේ අතුල්ලමින් හොඳ ජැකක් ගහන්න පටන් ගත්තා.

‘ම්ම්ම්ම්....වා..වා..වා..වාව්` නියමයි කොල්ලො’ මම ඇස් දෙක පියාගෙන මගේ පුකට දැනුන මිහිරි උණුසුම රිසි සේ විඳ ගත්තා.

ඇත්තටම ඒක හරිම මිහිරි උණුසුම් හැගීමක්... නුවන් අයියාත් මගේ පුක හොඳට රසවිඳිනවා කියා තේරුනේ මෑන්ස්ගේම කටින් විටින් විට පිටවුනු දරුණු කෙඳිරිලි හඬවල් නිසාමයි....

‘කැරි දොදොල් පුකක් බං උඹට තියෙන්නෙ.... ම්ම්ම්ම්.... ආහ්.. ආහ්... ආආආහ්’ නුවන් අයියා මගේ කන පිටුපසට කෙඳිරුවා.

පොරගෙ ටෙන්ට් ගහපු බල්ජ් එක මගේ පුකේ නයිලෝන් ට්‍රැක් ෂෝර්ට ට උඩින් එක එක තැනට, එක එක කෝණ වලට, එක එක තාලෙට ඇතිල්ලෙද්දි.... ම්ම්ම්ම් ඒ හැගීම නම් ඇත්තටම මිහිරියි.

ඔහොම විනාඩියක් විතර ගෙවිලා ගියා... දැන්නම් පොරගෙ පක යකඩයක් වගේ ගිණියම් වෙලා..... ට්‍රැක් ෂෝර්ට ඇඳලා හිටියට මොකද මගේ පුකේ දාරෙ මැද්දෙ පොරගෙ පදම්වුන පයිය හොඳට උණුසුම්ව තාලෙට ඇතිල්ලෙනවා. ඒත් එක්කම එක පාරටම ඒ මිහිරි උණුසුම නැතිවුනා වගේ මට දැනුනා.... මම ඒ සමගම සිද්ධවෙන දේ බලන්න පිටිපස්ස පැත්තට මගේ ඔළුව හැරෙව්වා.

මම දැක්කා නුවන් කාරයා හරිම නොඉවසිලිවන්ත කමකින් පොරගෙ අළු පාට ෂර්ට් එකේ බොත්තම් ඇරලා පැත්තකට විසි කරනවා. මගේ ඇස් දෙක මුලින්ම යොමුවුනේ නුවන් අයියගෙ චෙස්ට් එකේ උල් වෙලා මගේ පැත්තට දික්වෙලා තියන නිපල්ස් දෙකට... පොර එක නිපල් එකකට රින්ග් එකක් දාලා....

අම්මෝ, පට්ට සෙක්සි ඩිෆයින් වුන චෙස්ට් එකක්....ආසාවටම මම මගේ ඔළුව පිටිපස්සට හරවගෙන ඉරෙක්ට් වෙලා වගේ තියන නිපල් එකක් කටේ දාගෙන සූප්පු කරන්න ගත්තා.... ම්ම්ම්ම්... වැඩේ හිතට අල්ලලද කොහෙද මෑන්ස් කෙඳිරි ගගා මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන මගේ මුළු මුහුණෙම පොරගෙ නිපල්ස් මාරුවෙන් මාරුවට ඇතිල්ලුවා.

‘ක්‍රික්.... ක්‍රීක්‍රීක්’

මට ඇහුනෙ ඒ සද්දෙ විතරයි.....එක පාරටම මොකක් මොනවිධියට සිද්ධවුනාද දන්නෙ නෑ.... මම දැක්කෙ මගේ දෙකට ඉරුණ ටී ෂර්ට් එක බිම වැටිලා තියනවා විතරයි.... පස්සෙයි මට හරියටම සීන්කෝන් එක මීටර් වුනේ... මේ යකා හල්ක් වගේ මගේ ෂර්ට් එක දෙකට ඉරලා විසිකරලා. මම බනින්න කට ඇරියත් කොහෙද....එක වචනයක් වත් එළියට ආවෙ නෑ. එක අතකට ඒකෙත් අමුතුම සෙක්සි ගතියක් තියනවා කියලා මට ඒ වෙලාවෙ හිතුනා. කවදා කාපු ටකරම්ද මේවා කිව්වලු.

ඒත් එක්කම එක පාරටම මගේ වටේ පිටිපස්සෙන් අත් දෙක දාලා මගේ නිපල්ස් දෙක මිරිකන ගමන් නුවන් කාරයා මෙහෙම කිව්වා. ‘උඹ කලින් සබ්ජෙක්ට් ඉන්ටරෙස්ට් කියලා දන්නව නම් මම උඹට හැමදාම පුකේ අරිනවා.... දොදොල් වගේ කැරි පුකක් බං උඹට තියෙන්නෙ’

ම්ම්ම්.... ඒ වචන ඇහිලා මට මහ හඬින් කෙඳිරිගෑවුනා. මූ නම් සෙක්ස් ගෝඩ් ෆාදර් කෙනෙක් ද කොහෙද... සෙක්ස් කරන පාට්නර්ව පිස්සු වට්ටන්න මේකා හොඳට ඉගෙනගෙන තියනවා වගෙයි.

‘කලින් ශෙරිල් එක්ක වුන සීන් එක උඹ මලිත්ට කියනවද?’ නුවන් අයියා ටිකක් සැරෙන් වගේ එක පාරටම මගෙන් ඇහුවා.

මේකා තාමත් වෙච්ච සීන් එකට බයේ වගේ ඉන්නෙ... හිටපන් දෙන්නම් මමත් තරු විසිවෙන්නම කියල හිතලා මම මෙහෙම කිව්වා. ‘ඔව්, එහෙම සීරියස් දෙයක් නොකියා බෑනෙ’

අම්මා ගහයි බැට් එකෙන් කිව්වලු.... මෙන්න මේක ඇහුනා විතරයි මේකා මාව ඉස්සරහ තියන පැන්ට්‍රිය පැත්තට හරවලා පැන්ට්‍රියටම තියලා හිරකර ගත්තා.

‘එහෙමද?.... එහෙනම් මම උඹව අද හුකවලාම මරනවා’ නුවන් අයියා මගේ කනකට ලංවෙලා තර්ජනාත්මකව කිව්වා. මට නම් ඒ වචන ඇහුනෙ තර්ජනාත්මක විධියකට වඩා මහා අමුතු කාමුක ආයාචනයක් විධියටයි.... කොහෙද ඉතින්, අපිට පකක් අතට දීලා කනට දෙකක් ගැහුවත් හිතෙන්නෙ ආදරයට කන අතගෑවා කියලනෙ... අර කථාවකට කියනවා වගේ මොකද්ද එකක දාලා මොකද්ද එකක් කෙලින් කරත් ඕවා නම් අපේ හදන්න හම්බවෙන්නෙ නෑ...

‘එව්වා හඳේ හලෝ.... උඹට වැඩිය කැරියො මට සෙට් වෙලා තියනවා.’ මමත් පොරව තව තවත් කෙන්ති ගස්සවන්න කින්ඩියට හිනා වෙමින් එහෙම කිව්වා.

ගතවුනේ තත්පර කීපයක් විතරයි, මෙන්න් මේ යකා මගේ ෂෝර්ට් එක, එක පාරටම පහලට මගේ දණහිස් ගාවට ඇදලා දැම්මා.... එත් එක්කම ජොකෙක් වත් නොඇඳ හිටිය මගේ ඛෙයා තට්ටම් දෙකට ‘චට’ ‘චට’ ගාමින් පහරවල් දෙක තුනක් මාරුවෙන් මාරුවට ගසමින්, මිරිකමින් හිටිය මෑන්ස් විදුලි වේගයෙන් පොරගෙ ඩිනිමයි, බ්‍රීෆ් ජොකයි පොරගෙ දණහිස් ගාවට බස්ස ගත්තා.

මට ඕනවුනේ පොරගෙ දාර පයිය බලා ගන්න... මම ඔළුව ආයෙත් පිටිපස්ස පැත්ත හරවලා පොරගෙ භාණ්ඩය දිහාවට මගේ ඇස් දෙක යොමුකලා.

අම්මෝමෝමෝ` අම්මා ගහයි කිව්වලු... අතින් ගහලා පයිනුත් ගහයි කිව්වලු.... ඒ පයියෙ සයිස්```.....

‘ෆක්ක්ක්ක්’ මට කියවුනේ එච්චරයි..

‘ම්ම්ම්... උඹ ආසද ෆක් කරගන්න?.... මගේ දාර පක උබේ බෝල දොදොල් පුක ඇතුලෙ හිරට හිරේ අඩියටම බහිද්දි කොහොමට තියෙයිද?..... ම්ම්ම්ම්ම්..... කියපන්.... උඹ ආසද?..... කියපන්?’ නුවන් අයියා පොරගෙ පැණි වෑහෙන දාර පොල්ලෙ ටොපා මගේ පුකේ දාරෙ දිගේ අතුල්ලමින් කෙඳිරිගෑවා.

‘ප්ලීස් මචං... ප්ලීස්.... මට හුකපන්.... ප්ලීස් කොල්ලො.... මට තවත් නම් බලන් ඉන්න බෑ.... හුකපන් මචං...’ මගේ කටින් මටත් නොදැනීම පිටවුන වචන ගැන අදටත් මට හිතාගන්නවත් බෑ.

‘ඛෙගින් දැට් මච් හාහ්?.... යූ වෝන්ට් දිස් තට් මච් මචං?.... කෝ උඹගෙ කලින් දාපු පොර ටෝක්ස්?’ නුවන් කින්ඩියට හිනා වෙමින් මිමිනුවා.

‘ප්ලීස් මචං.... ප්ලීස් ෆක් මී’ ලැජ්ජාව පැත්තකින් තියලා මම ආයෙත් සැරයක් මට ඕන කරන දේ ඉල්ලුවා. මේ වගේ වෙලාවට මොන ලැජ්ජාවක්ද?... ඒක පිටි පස්සට තියලා තද කරගන්න තමයි ඕන මේවගේ වෙලාවට.

‘උඹට ඕන කරන දේ දෙන්නම්.... හැබැයි...ප්‍රොමිස් වෙයන්.... උඹ අද කලින් වුන කිසි දෙයක් කාටවත් කියන්නෙ නෑ කියලා.... ප්‍රොමිස් වෙයන්.....’ නුවන් අයියා පොරගෙ පැණි බේරෙන පක ආයෙත් මගේ පුකේ අතුල්ලන්න වුනා. ‘.... උඹට මේක උඹට ඕන කරන වෙලාවල්වලට උඹට ඕන කරන තැන්වලදි දෙනවා ප්‍රොමිස් වුනොත්.... මොකද කියන්නෙ කොල්ලා...ආහ්හ්... ආහ්හ්?’

‘ප්‍රො...ආහ්...ප්‍රො...ආආආහ්....ප්‍රො...ප්‍රොමිස්... ෆක්, ගෝඩ් ප්‍රොමිස්````’ මම ගොත ගහමින් කෙඳිරිගෑවේ දෝරෙ ගලන රාගයත් එක්කමයි.

ඒත් එක්කම මට මගේ පුක ඉරාගෙන යන තරම් වේදනාවක් දැනුනා.... සිද්ධවුන දේ ගැන මට අමුතුවෙන් තෝරාබේරා ගන්න වුවමනාවක් වුනේ නෑ... නුවන් කාරයා කිසිම ලූබ්, ක්‍රීම් එකක් තියා කෙළ පොදක්වත් නොගහා අමුවෙන් හිරට හිරේ නමුණුකුළට හෙණ ගහනවා වගේ විදුළි වේගයෙන් මට හුකන්න ගත්තා.

මට මතක විධියට මගේ පපුව වටේ එතිලා තිබ්බ නුවන්කාරයගෙ දකුණු අත මම හයියෙන් හැපුවා.... හැබැයි මොන දේ කලත් නුවන් අයියගේ ග්‍රහණයෙන් මිදෙන්නට නම් මට හීනෙකින්වත් බැරිවුනා. රසික අයියයි සුරංග අයියයි මට ඇරලා තිබ්බට මොකද මේ වගේ හුකන ඇරිල්ලක් මම උන්ගෙන් කරගෙන තියා ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් බා ගන්න ත්‍රිබලකවත් දැකලා තිබ්ඛෙ නෑ.

‘දගලන්නෙ නැතුව හිටපන් ටිකක්.... මම කිව්වනෙ.... අද මම උඹව හුකවලාම මරනවා....’ නුවන් අයියා හුකන ගමන් මගේ කණ ලගට කෙඳිරුවා.

ඒත් සමගම මගේ කකුලක් ඔසවා ගත් නුවන් අයියා ඒ කකුල මම ඉස්සරහා තිබ්බ පැන්ට්‍රිය උඩට වෙන්න හිරකරගත්තා. ඔය මොන දේ කළත් නුවන් කාරයාගෙ හුකන වේගය නම් එක තත්පරයකින්වත් නැවතුනේ නෑ. වේගය වැඩි නිසාද කොහෙද පොරගෙ පක වරින්වර මගේ හිලෙන් පිටතට පැන්නා.... කෙළ පොදක් ගහන්නැතිව අමුවෙන් වැඩේ පටන්ගත්තට මොකද දැන් නම් මගේ පුක් හිල ඇතුලෙ පොරගෙ පකෙන් පදමට ලීක් වෙච්ච ලව්ජූස් එකසිය ගානට තැවරිලා. 

විනාඩි ගනනාවක් එහෙම පුකේ හුකපු නුවන්කාරයා එකපාරටම ගැහිල්ල නවත්වලා මාව පොරගෙ පැත්තට හරව ගත්තා..... ෆිල්ම් වල කෙල්ලො-කොල්ලන්ගෙ ලව් සීන් එකක් වගේ මගේ සිනිඳු තොල් අතරෙ පොරගෙ රළු තොල් දෙකත් හිරකරගත්තා. අම්මෝ... ඒ වගේ රාගික හැගීමක්..... වචනයෙන් විස්තර කරන්න ගොඩක් අමාරුයි. ඒක ඒ තරමටම කාමුකයි... රාගිකයි.

දැන්නම් නුවන් අයියා මගේ මුළු කටම රෙන්ට් එකට අරන් වගේ. එක වෙලාවකට මගේ කට ඇතුලෙ අස්සක් මුල්ලක් නෑරම පොරගෙ දිව ගමන් කරනවා. තවත් වෙලාවක අපි දෙන්නගෙම දිවවල් කාමුකව පටලවනවා...

ඔය අතරෙ නිමක් නැතිව පොරගෙ කටින් මගේ කටට කෙළ පහරවල් ටොන් ගනනින් ගලාගෙන එනවා....මගේ කටෙනුත් ඒවිධියටම කෙළ පහරවල් පොරගෙ කට ඇතුලට යනවා. ඔය විධියට මාව බදාගෙන විනාඩි කීපයක්ම නුවන් අයියා මට තොල දැම්මා.

ඔය අතරෙ තොල දාන ගමන් එකපාරටම නුවන් අයියා මාව වඩා ගත්තා. මටත් වෙන්න යනදේ ඉවෙන් වගේ තේරිලා මගේ කකුල් දෙක පොරගෙ ඉන වටේ බඩුවක් වගේ පටලවා ගත්තා. මොකද අපි ඉතින් මේවගේ සෙක්ස් වල ටක් ටික් ටුක් වැඩවත් නොදන්න ටොෆි චොක්ලට් කන බබාලා නෙමෙයිනෙ.

ඒ අවසරයෙන් මෑන්ගෙ ජූස් පෙරෙන පොල්ලත් මගේ පුකේ හිලට ලේසියෙන්ම ඇතුල් කලා. මොල් අමාරුව උපරිම වී හිටිය නුවන් අයියා මගේ හිල පලල් කර-කර මාව උඩ දමමින් පත පයිය වේගයෙන් එහා මෙහා අරින්න පටන් ගත්තා. ‘සී සෝ අප් ඇන්ඩ් ඩවුන් - සී සෝ අප් ඇන්ඩ් ඩවුන්’ ඔය අස්සෙ ඇබිත්තන් කාලෙ මොන්ටිසෝරියේදි ඉගෙන ගත්ත පොයම් එකකුත් මට මතක් නොවුනාම නෙමෙයි.

‘ආහ්...ආආහ්....ආහ්...ආහ්.... හුකපන් මචං..... හොඳට හුකපන්..... පුකේ අඩියටම බස්සපන්....ආහ්...ආහ්...ආආආහ්`’ මෝල් අමාරුවෙන් පරතරයටම ගිහින් හිටිය මමත් උඩ පනිමින් නුවන්ගෙ පොල්ල මගේ පුකේ අඩියටම බස්සගත්තා.

‘ආහ්.... ආආහ්... මදි මචං ඔය මදි...තව හොඳට පුක තද කරගනින්.... පක.. එළියට....පනින්නෙ....නැති වෙන්න.... ආහ්... තද කරගනින්``’ නුවන් අයියා මගේ ඛෙල්ල කිස් කරන ගමන් ඛෙල්ලෙ දිගට ඇදී ගිය දහඩිය පහරක් ලෙවකමින් කෙඳිරිගෑවා. ‘අම්මෝ`.... මේකාට නම් හොඳට එක්ස්පීරියන්ස් තියන පාටයි..... එක්කො ටොන් ගානට වැල් බලලා තියනවා... නැත්තන් කොහෙද මේ යකා මේ විධියට හැසිරෙන්නෙ.’ ඔය අතරෙ මමත් මට මගෙ හිතෙන්ම කියා ගත්තා.

කොහොම කොහොම හරි දැන් නම් මුළු කිචන් එකම දහඩිය සුවඳයි, සෙක්ස් සුවඳයි, ලව් ජූස් සුවඳයි කවලම් වුන අමුතුම සුවඳකින් පිරිලා වගෙයි. ඈත අවට ශබ්ද, වාහන ශබ්ද, මිනිස්සුන්ගෙ දුරින් ඇහෙන ශබ්දවල්.... ඒ කිසි දෙයක් ගැන අපි දෙන්නටම වගේ වගක් නෑ වගෙයි.... නුවන් අයියයි මමයි ඒ වෙනකොට හිටියෙ අපේම කාම ලෝකයක මත්වෙලා වගෙයි. හරියටම අළුත බැඳපු කපල් එකකට ෆ්‍රී ටයිම් එකක් ලැබුනා වගෙයි.

වෙලාව තත්පර ගනනින් මිනිත්තු ගනනින් ගෙවී ගියා. නුවන්කාරයා මාව හරව හරවා එක එක විදියට පුකේ ඇරියා.... ඇත්තටම මොනවා වෙනවාද මොනවා කරනවාද කියලවත් හිතන්නමට වෙලාවක් තිබුනෙ නැති ගානයි... එක විනාඩියකදි මාව වඩාගෙන හුකනවා... තව විනාඩියකදි මාව බිම දාලා මගේ කකුල් දෙක කරේ තියාගෙන හුකවනවා.....

තවත් විනාඩියකදි මාව මුනින් අතට නිදි කරලා මගේ පිට උඩ නැගගෙන හුකනවා..... ඊලග විනාඩියෙදි මාව ඩොගී ස්ටයිල් එකට තියන් හුකවනවා..... ඔය අතරෙ නුවන් කාරයාගෙ ගොරෝසු කෙඳිරිලි හඬවල් වගේම මගේ කෑගැහිල්ල අතරෙ මට ඇහෙන එකම සද්දෙ ‘චටස්-චටස්’ ගාන සද්දය විතරයි. ඒ ‘චටස්-චටස්’ සද්දය කෙසේ වෙතත් ඒ සද්දය ඇහුන විධිය මතක් වෙනකොට නම් තාමත් මගේ ඇග හිරි වැටිලා යනවා වගෙයි.

රාග තාල වැයෙන ඔය අතරේ එක පාරටම නුවන් අයියා මගේ පුකේ අඩියෙන් පොරගෙ පක එළියට ගත්තා.... ඒත් එක්කම පොර විදුලි වේගයෙන් වගේ කෙළින් හිටගෙන මට දණ ගහගෙන කට අරින්න කියලා අණ කරද්දී වෙන්න යන සන්තෑසිය මට ඉබේට වගේ මීටර් වුනා.

මමත් ඉතින් සැදී පැහැදී නුවන් අයියාගේ ඉනෙන් අල්ලගෙන පොර ඉස්සරහා දණ ගහගත්තා. නුවන් අයියා වේගයෙන් අතේ ගහන ගමන් දණ ගහගෙන හිටිය මගේ කටට පොරගෙ මැද ඇගිල්ල ඇතුල් කලා. මමත් දන්න සෙල්ලම් ඔක්කම කළඑළි මංගල්‍යයක ඉදිරිපත් කරනවා වාගේ පොරගෙ මැද ඇගිල්ල සූප්පන ගමන්ම මගේ පොල්ලත් අතේ ගස්සවන්න ගත්තා.

‘උඹට මොනවද ඕනෙ?.... ආහ්...ආආහ්... කියපන් කොල්ලො?.... ආහ්...ආහාහ්`’ නුවන් අයියා කෙඳිරිගාමින්ම පොරගෙ ජූස් වෑහෙන පොල්ල එකදිගටම අතේ ගැස්සුවා.

‘ම්ම්ම්.... ආහ්.... දීපන් මචං..... දාතු ටික වක්කරපන් කට පිරෙන්නම.... ආහ්... ආහ්.... කට පිරෙන්නම දීපන් මචං.... ආහ්..ආආහ්...ආආහ්හ්`’ මට නුවන් අයියගෙ නහර ඉලිප්පී පැණි වෑහෙන දාර පක දැක්කම ඉබේටම කෙළ ගිලුනා. හරියට පොඩි එවුන් පැණි රඹුටන් දැක්කහම කෙළ ගිලිනවා වගේ.

රාග තාල එක-එක ස්වරයෙන් එක-එක මාත්‍රාවට වැයෙන ඔය වෙලාවෙම විසූවියස් ගිණිකන්ද විදාරණය වුනා වගේ නුවන්කාරයාගෙ නහර ඉලිප්පුන දාර පයියෙන් එක උකු උණුසුම් කැරි පහරක් මගේ තොල් උඩට විද්දා.

ඒත් එක්කම නුවන් අයියා විදුලි වේගයෙන් වගේ මගේ කොන්ඩෙන් ඇදලා අරන්, ඇරගෙන හිටිය මගේ කටේ අඩියටම පොරගෙ පොල්ල බැස්සුවා.... මෑන්ගෙ පක උඩ ගානට ට්‍රිම් කරලා තියන මයිල් උඩ මගේ නහය හිරවුනා... ඇත්තටම කියනවා නම් හිර කලා. කොටින්ම පොර මට හුස්ම ගන්නවත් බැරි වෙන්නම මගේ උගුරු දණ්ඩ අඩියටම පොරගෙ ධාතු වෑහෙන පොල්ල බැස්සුවා.

‘ආහ්... ආහ්.... ආහ්..... ගනින්...ගනින්.... කට පිරෙන්නම ගනින්.... ආආහ්... ආහ්....ආහ්හ්හ්...... ඔක්කම බඩුටික උරවලා ගනින්..... වාව්’

ඒත් එක්කම පිටාර මට්ටමේ වැවක වැව් බැම්ම කැඩිලා ගියාක් මෙන් එකපිට එක, එක දිගට උණු උණු උකු කැරි පහරවල් හය හතක් මගේ උගුරු දණ්ඩ අඩියටම විදින කොට අතේ ගසමින් හිටිය මටත් එකපිට එක කැරි පහරවල් කීපයක් විද්දා.....

එතැනින් පස්සෙ මොකක් වුනාද කියා තාමත් මට හරිහැටි මතකයක් නෑ... මුළු අවටම නිකන් නිලංකාර වෙලා වගෙයි..... මොකද ඒ වගේ සැපක් නම් ඒවෙනකල් මම කාගෙන්වත් අරන් තිබුනේ නෑ....කාගෙන්වත්.

කොහොමහරි ඔහොම වෙලාව තවත් විනාඩියක් දෙකක් පමන ගෙවී ගියා...

නුවන් අයියත් පොරට අන්තිම කැරි බිංදුව වෑහෙනකන්ම මගේ කටේ ඔබාගෙන හිටියා.... ආසාවටද කොහෙද පොරගෙ බාගෙට නැගලා තියෙන පක මම ආයෙත් පාරක් සක් කලා.... පොරත් ගැස්සි ගැස්සි මගේ කටේ ලතාවකට කීප වාරයක්ම ඇරලා, පොරගෙ කැරි පෙරුන බාගෙට බැහැපු පොල්ල මගේ කටෙන් එළියට ගත්තා.

‘මොකද කියන්නෙ?.... උඹ මම ගැන මලිත්ට කියනවද?’ නුවන් අයියා මාව නැගිට්ටවන ගමන් කින්ඩියට වගේ ඇහුවා.

‘ඇයි?... කිව්වෙ නැත්තන් උඹ මොනවද මට දෙන්නෙ?’ මමත් නුවන් අයියට ඇහැක් ගහලා කින්ඩියට කට කොනකින් හිනාවුනා.

‘ම්ම්ම්.... උඹටද?....’ නුවන්කාරයා මගේ ඉන දෙපැත්තෙන් අත් දෙක යවා, මගේ පුකේ තට්ට්ම් දෙක හොඳින් මිරිකුවා. ‘අද ඉඳලා බලපන්කො මම උඹට කරන දේ...’ නුවන් අයියා මගේ තොල් උරන්න පටන් ගන්න ගමන් සෙක්සි විධියට කිව්වා.

එදා ඉඳලා නුවන් අයියා මැරි කරලා රට යනකල්ම අපි සෙක්ස් කළා.... මගේ ඇඳ උඩ, අපේ කිචන් එකේ, බාත් රූම එකේ, සාලය මැද, පොරගෙ ගෙදර සාලෙ මැද, පොරගෙ රූම් එකේ, පොරගෙ බාත් රූම් එකේ විතරක් නෙමේ මහ රෑ පාළුවට ගිය බාගෙට හදපු ගෙවල් ඇතුලෙ, කාර් එක ඇතුලෙ වගේ පබ්ලික් ප්ලේසස් වල පවා අපි සෙක්ස් කලා.

ඒ කාලේ මතක් වෙනකොට නම් ඇත්තටම සුන්දරයි... ඒ වගේම ගොඩක් හැගීම් ඇවිස්සෙන සුළුයි. හරියට ‘අන්ත්‍රාවයි...වහා ගිණි ඇවිලෙන සුළුයි`’ කියනවා වගේම තමයි.

අයිතිය - sameeraKolla


Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments
Anonymous
AUTHOR
March 23, 2023 at 8:27 AM delete

Wow🥺

Reply
avatar