Wednesday, July 13, 2016

Unknown

මට වයස අවුරුදු 12 දී



මම මේ කතාව ලියන්නෙ ඉස්සෙල්ලම. පළමුවෙන්ම වැරදි අඩුපාඩු ඇතොත් සමාවෙන්න. මේ සිද්ධිය වෙනකොට මට වයස අවුරුදු 12 ක් විතර ඇති. මගේ තාත්තා වැඩ කළේ ආණ්ඩුවේ ලොකු කන්තෝරුවක ගණකාධිකාරිවරයෙක් හැටියට. ආණුඩුවෙ රස්සාවක් නිසා එයාට ස්ථාන මාරු ලැබෙනවා. අපේ ගෙදර අම්මයි මමයි අක්කයි ආච්චි අම්මයි විතරයි ඉන්නේ.


මේ දවස්වල තාත්තා වැඩ කළේ කොළඹින් හුගක් ඈත පැත්තක. තාත්තා එහෙ නතර වෙලා හිටියෙ. දවසක් ඉස්කෝලෙ වැඩකට තාත්තට ආරාධනා කළා. ඉතින් මම ඒ ඉන්විටේශන් එකත් අරගෙන තනියම ගියා තාත්තගෙ කන්තෝරුවට. යනකොට තාත්ති හිටියේ නෑ. මට බය හිතුනා. ඊට පස්සෙ ඒ කට්ටිය කිව්වා වාඩිවෙලා ඉන්න කියලා තාත්තා දැන් එයි කියලා. ඒ ගොල්ලො මට කන්න බොන්නත් දුන්නා. ඉන්නවා ඉන්නවා ඒත් තාත්තා එන පාටක් නෑ.

දැන් ඔෆිස් ඇරෙන්නත් ළගයි. මට බයත් එක්ක. එගොල්ලෝ මා දිහා බල බල මොනවද කතාවෙනවා. මට මුකුත් තේරුණේ නෑ. පස්සේ එක අංකල් කෙනෙක් අංකල් කිව්වට හුගක් තරුණයි. එයා ඇවිත් කිව්වා පුතා යමු මම ඔයාව තාත්තා ඉන්න තැනට ඇරලවන්නම් කියලා. එහෙම ගිහින් එයා ගෙදරක් ළගට ගිහින් කතා කළා. මේ ඉන්නෙ .................... මහත්තයගේ පුතා. මහත්තයා එනකම් තියාගන්න කියලා. ඒ ගෙදර හිටියෙ ඇන්ටි කෙනෙකුයි තව ළමයි දෙන්නෙකුයි විතරයි. මම හිතුවෙ තාත්තා එහෙ බෝඩිං වෙලා ඉන්නවා කියලා.

මට ටිකක් සැක හිතුනා ඒ අයගේ හැසිරීම. වැඩිය එළියට ආවෙත් නෑ. ළමයි දෙන්න එක්ක කතාවට වැටෙන්න හිටියට ඒ අය ආවෙත් නෑ. පස්සෙ තාත්තා ආවා. ආව ගමන් මාව දැක්කා විතරයි ගල් ගැහිලා වගේ බලන් හිටියා. ඔයා කොහොමද මෙහාට ආවේ කියලා ඇහුවා. මම කිව්වා ................ අංකල් තමයි ඇරලුවේ කියලා. ඊට පස්සෙ තාත්තට කේන්ති ගිහින් වගේ හිටියා. මට හිතුනා මේ තාත්ගේ වෙන පවුලක් ද කොහේද කියලා . ඒත් අහන්නයැ.

ටිකකින් මා එක්ක විස්තර කතා කරල තාත්තා මට කිව්වා මේ දවස් වල වැඩ වැඩියි. දැන් ආයෙත් රාජකාරි වැඩකට යන්න ඕන කියලා. මම කිව්වා දැන් එතකොට මම මොනවද කරන්නෙ කියලා. ඉතින් තාත්තා කිව්ව බය වෙන්න එපා පුතා හෙට උදේන්ම යන්න. දැන් එන්නකො මාත් එක්ක කියල මාව එක්ක රගෙන ගියා මාව ගෙනැත් ඇරලපු අංකල් ඉන්න දිහාවට. තාත්තා එයා එක්ක මොනවද කතා කරල. මට කිව්වා පුතේ අද රෑ මෙහෙ ඉඳල හෙට උදේ යන්න කියල. මමත් වෙන කරන්න දෙයක් නැති නිසා හා කියල අම්මට කෝල් එකක් දෙන්න කිව්වා.

ඊට පස්සෙ මම එහෙ හිටියා. ඒක තනිකඩ නිවාසයක් පුංචි කාමර ගොඩාක් තියෙන එකක්. ඒ අංකල් මට සරමක් දුන්නා ඔයා ඕක නවල ඇඳ ගන්න කියලා. මට සරම් ඇඳල පුරුදුත් නෑ ඒත් අමාරුවෙන ඇඳ ගත්තා. මට තේ හදල දුන්නා. මට කිව්වා ඇග හෝදගන්න නැත්නම් නාගන්න කියලා. මමත් බාත්රුම් එකට ගිහින් නෑවා. ඇවිත් අර සරම ඇඳ ගත්තා. ඊට පස්සෙ අර අයියා (අංකල්) මම එනකොට ජොකා පිටින් සිගරට් එකක් බිබී ඉන්නවා. මම එදා තමයි පිරිමියෙක් ජොකා පිටින් ඉන්නවා දැක්කෙ. තාත්තවත් එහෙම ඉන්නවා මම දැකල නෑ.

පස්සෙ රෑ කෑම කාලා දත් මැදල නිදන්න ලෑස්ති වුණා. අයියා කිව්වා මම ඔයාට මෙතන මේ පැදුරක් දාලා දෙන්නම් කියලා මමත් වෙන කරන්න දෙයක් නැති නිසා හා කිව්වා. ඇත්තෙන්ම මම එදා තමයි ඉස් ඉස්සෙල්ලම පැදුරක නිදා ගත්තෙ. ඉතින් මට දැන් නින්ද යන්නෙ නෑ. පැදුරෙ නිදාගෙන පුරුදු නැති නිසා මට ඇඬෙනවත් එක්ක. මහ රෑ හයියෙන් වහින්න ගත්තා විදුලිත් කොටනවා මට තවත් බයයි. මට නින්දෙන්ම ඇඩෙනවා. පස්සෙ අර අයියා අහනවාඔයා අඬනවද කියලා. පස්සෙ එයා මගෙන් අහනවා ඇයි අඬන්නෙ කියල. මමු මුකුත් කිව්වෙ නෑ. ඊට පස්සෙ එයා කව්වා හරි එහෙම නම් ඔයා මෙතනට එන්න කියල මමත් ගියා. ඊට පස්සෙ ඒ අයියට මම ගැන දුක හිතිලා කියනවා අඬන්න එපා මම ළග ඉන්නවනෙ කියලා ඔළුව අත ගෑවා. ඒ අයිය ළග මාර සුවඳයි. ඒ වගේම රස්නෙයි. එයා මගේ කඳුළු පිහදැම්මා. ඒ ඇඳ ඇත්තටම දෙන්නෙකුට ඉඩ මදියි. දෙන්නම ඇඟේ ගෑවෙනවා. අයිය මාව ළගට අරන් නිදා ගත්තා. එයා මගේ පිට අත ගෑවා මට පුදුම සනීපයක් දැනුනෙ. මමත් ළගට වෙලා ම හිටියා. මට අයියගේ ඇග පහළින් රස්නෙට යමක් දැනුනා.

එයා තව තවත් මට ළං වුනා. අයියගෙ බඩට පහළින් රස්නෙ හොඳින්ම දැනුනා. ඒ යකඩයක් වගේ පස්සෙයි මට තේරුණේ ඒ එයාගේ පයිය කියලා. අයියා ටික ටික මගේ සරම අස්සට අත දාලා මගේ පුක අතගෑවා. මාව කිස් කළා මම එක පාරටම දැගළුවා. ඒ පාර එයා කියනවා මමම ආදරේටනේ ඉඹින්නෙ කියලා. මටත් දුක හිතුනා ඇත්තටම එදා මාව බලා ගත්තෙ එයා නේ ද කියලා.

ඔහොම ඉන්නකොට එයාගෙ සරම හොඳටම ගැලවිලා එයාගේ පයිය මගේ ඇග දිගේ හොඳට වදිනවා ඒක මාර ලොකුයි. එයා මගෙන් අහනවා ඔයා මෝල්ගස් දැකලා තියෙනවද කියල. මම බලනවා මෙයා මොනවද මේ කියන්නෙ කියලා. අයියා මාව ඉඹලා මගේ අත අරන් එයාගේ ලොකු පයිය උඩින් තියලා කියනවා ඔන්න පැටියෝ මගේ මෝල්ගහ කියලා. මමත් එක් ඇල්ලුවා අම්මෝ එකෙ ලොකු අගල් 7 කට වැඩියි. මෙයා මගේ පයියත් මිරිකලා කෙළින් කළා. ඊට පස්සෙ පහළට ඇවිත් මගේ පයිය කට ඇතුළට දාගත්තා. දාගෙන උරන්න ගත්තා. මගේ පුකටත් දිව දැම්මා.

ඊට පස්සෙ එයාගේ තඩි පයියත් මට උරන්න කිව්වා මගේ කටෙන් එකයි පයිය. උරන්න පැටියෝ උරන්න උරන්න කිය කිය අයිය කෙඳිරි ගානවා. ඊට පස්සෙ එයා එක පාරටම නැගිටල ගිහින් ලයිට් එක දාලා ආයෙත් ආවා. ඇවිත් අමු හෙළුවෙන්ම මගේ සරමත් ගලවලා දාලා මාව බදා ගත්තා. ඊට පස්සෙ ඇහුවා අපි හුකමුද පැටියෝ කියලා. ගොඩාක් වෙලා එක එක විධිහට ඉඳලා කැරි ලෝඩ් එකක්ම විද්දා. පස්සෙ මාව බදා ගෙනම නිදා ගත්තා. එළිවෙනකොටත් එයා මාව තුරුල් කරගෙන ගල් කැපුවා. පස්සෙ දෙන්නම උදෙන්ම නාලා මාව බස් එකට ගෙනැත් ඇරලුවා. බස් එකේ වාඩි කරලා තාත්තට කියන්න එපා පැටියෝ කියලා කිස් එකක් දීලා ගියා. ඔය තමයි මගේ පළමු අත් දෑකීම.

අයිතිය - Denvor Bertholomeuze


When I Was 12 Years 

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :