Thursday, May 12, 2016

Unknown

ක්ලාස් ඇරිල රෑ ගත්තුආතල් එක



මේක උනේ මම පන්ති ගිහින් එන දවසක.

එදා රැ උනා පන්ති ඉවර වෙද්දි මම මිගමුව ස්ටෙෂන් එකට අවා කොච්චියේ යන්න.

වේලාව 8 වගේ ඒ වෙද්දි. ඉතින් මම පාර දිගේ එද්දි ඒ පාර දිගටම එක එක අය ඉන්නවා.

මම බෝ ගහ ගාවට එද්දි 25 වගේ ලස්සන කොල්ලෙක් හිටියා. මු මට ටෝක දනවා මට තෙරැනා.
මමත් ඉතින් මෝලෙන් හිටියේ දවස් 6ක් වගේ අතේ ගහලත් නෑ ඒ වෙද්දි.

මම එතන නතර උනා කොච්චියත් 8.20 තිබුණේ. මු දැන් මගේ දිහා බලනවා මමත් ඉතින් බැලුවා.

ටික වෙලාවක් යද්දි මු මගේ දිහා බලාගෙන මුගේ පොල්ල මිරිකන්න ගත්තා.

මටත් මේ වෙද්දි නැගලා. එත් ටිකක් බයත් වගේ මට. එත් මෝල ඊට වඩා වැඩියි.

මු දැන් මට ඔලුවෙන් කථා කරලා පාර පැත්තට ගියා. මමත් හිමිට මුගේ පස්සෙන් ගියා.

ගිහින් රේල් පාරට ගිහින් චු දාන්න වගේ පොල්ල එලියට අරගෙන ඉන්නවා.

හම්මේ තඩි පොල්ලක් අගල් 9ක් වගේ. මට තවත් මෝල දැන්.

මමත් හිමිට එතනට ගිහින් හිට ගත්තා. මු මගේ පැත්තට හැරැනා. මම මුගේ පොල්ල අල්ලන්න ගත්තා.

මගේ අතෙන් එකයි පොල්ල ආසාවේ බෑ මට. මු මගේ එකත් මිරිකන්න ගත්තා එලියට අරගෙන. මාර අතල් මට.

දැන් මු කිවුවා රේල් පාර අයිනේ පාළු ගෙයක් තියෙනවා එතනට යමු කියලා.

අපි ගියා එතනට. ගිය ගමන් මු මගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා අම්මේ සැප. උරනවා උරනවා මට ෆුල් සැප.

එතන ඉද්දි තව එකෙක් එතනට සෙට් උනා. ඌට 27 වගේ. මුත් මගේ එක උරන්න ගත්තා. දැන් දෙන්නාම උරනවා සැප කොහොමද ඉතින්.

උරලා 25 කොල්ලා අර අනිත් එකාට අරින්න ගත්තා. අරූ මගේ එක උරනවා. මුට අරූ අරිනවා. පට්ට අතල්.

මට බඩු යන්න අවා. අරූගේ කටේම මම බඩු යැවුවා. අරුත් පුකේ ඇරලා ඇතුලෙම බඩු ඇරියා.

අනිත් එකත් අතේ ගහලා බඩු යැවුවා. පට්ටම ආතල් ඒක.

මීගමු ඒ රේල් පාරේ හැමදාම ඒ වගෙ උන් ඉන්නවද කොහෙද.

චාටර් උනුත් ඉන්නවද කෙහෙද එතන. එත් ගත්තු ආතල් එකනම් සුපිරි.

අයිතිය - puncha2

After class fun at night  

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :