Thursday, May 5, 2016

Unknown

මියුසිකල් එකේදි ගැන්ග් රේප් වුනු හැටි



මම ගිර්ලිශ් ටයිප් කෙනෙක්. එෆ් බී එකෙන් ටොප් අයත් එක්ක චැට් කරල සෙට් වෙලා තියනව.

ඔහොම චැට් කරද්දි මට තව ගර්ලිශ් යලුවෙක් සෙට් උනා.

ඌ තමයි මට පුරුදු කලේ කොල්ලොන්ව හොයාගෙන මියුසිකඅල් වලට යන්න.

එහෙම ගිය පලවෙනි දවසෙම අපි දෙන්නට නියම ටොප් කොල්ලො දෙන්නෙක් සෙට් උනා.
උන් දෙන්න මියුසිකල් එක ඉවර වෙලා උන්ගෙ සෙට් එකෙන් වෙන් වෙලා ගෙදර යනකොට තමයි අපි දෙන්නව සෙට් උනේ.

ඊට පස්සෙ උන් දෙන්න ඒ ල`ග තිබුන පාලූ වත්තකට අපිව එක්කන් ගිහින් අපි දෙන්නට කටට දීල ගල් කැපුවා.

කොල්ලො දෙන්න අපි දෙන්නව මාරු කර කර සැප ගත්තා. ඉතින් මට මේ වැඩේ නියමටම හිතට ඇල්ලුවා.

ඊට පස්සෙත් අපි දෙන්න දිගටම වෙලාවක් තියන වෙලාවට ඔහොම ගිහින් කොල්ලො සෙට් කර ගත්ත.

සමහර දවස් වලට දෙන්නෙක් සෙට් වෙනවා. සමහර දවස් වලට එක්කෙනෙක්. ගෘෘප් වලට නම් අපි අහු වෙන්නෙ නැහැ.

මට යලුවත් කියල තියෙන්නෙ ගෘෘප් වලට නම් අහු වෙන්න හිතන්නවත් එපා. උන් මාර රැග් දෙන්නෙ.

මොකද ගොඩක් උන් බීල ඉන්නෙ. අනික කොල්ලො සෙට් ගනන් එකතු උනම උන් සත්තු වගේ කියල.

කොහොම හරි මගෙ යලුව ජොබ් එකකට ඩුබයි ගියා. ඌ එහෙ සැලූන් එකක වැඩ.

උගෙත් කතා කෝටියක් තියනව එහෙ ඉඳන් කරපුව. මම පස්සෙ ලියන්නම්කො එවත්.

මම ටික කාලයක් මුකුත්ම නැතිව හිටිය වේලි වේලි. අන්තිමට මම තනියම මියුසිකල් එකකට ගියා.

ගිහින් ටික වෙලාවක් කැරකි කැරකි හිටිය. ගෘෘප් වලින් ඛෙරෙන්නත් ඔනනෙ.

කොහොම හරි ටික වෙලකින් මට නෝට් උනා මන් දිහා කොල්ලෙක් බලනව. හරිම අහින්සක පාට එකෙක්.

අවුරුදු 19ක් විතර ඇති. ඒ ලෙවල්ස් පංති වල වගේ. කැමා ශොර්ටක් ගහල හිටියෙ.

බොඩි ෆිට් එකක් ඇඳල. මිනිහ මාත් එක්ක හිනා උනා මත් ලතවකට හිනා උනා.

කොල්ල ඇහැක් ගහල පොට්ටනිය මිරිකුව. මිරිකල සිග්නල් එකක් දීල කලුවර හරියකට ගියා.

මාත් දැන් මෝල තද කරන් ඒ පැත්තට ගියා. දෙන්න කිට්ටු උනාම මිනිහ ඇහුව කටට ගන්නවද කියල.

මාර බේස් වොයිස් එකක් කොල්ලට තිබුනේ. මම කියුව නැතිව ඉතින් අපි වෙන මොනා කරන්නද අනේ කියල කොල්ලගෙ පොට්ටනියෙන් ඇල්ලුව.

මිනිහත් ඊට උඩින් මගේ අතින් අල්ලල තව තද කර ගත්තා බල්ග් එකට.

ටික වෙලාවක් හොඳට අල්ල අල්ල ඉන්න කොට පොල්ල නැගගෙන එනව දැනුන අතට.

මිනිහ අහනව අපේ සෙට් එක ඉන්නව එහා පැත්තෙ මියුසිකල් එකේ. ඔක්කොටම ෆන් එකක් දෙනවද කියල.

මම ටග් ගාල පොල්ල අතඇරල අපෝ බැහැ එහෙම නම් මම යනව කියල පොඩ්ඩක් ඈතට උනා.

කොල්ල ඒ පාර අපෝ අකමැතිනම් කමක් නැහැ.

බය වෙන්න එපා එහෙනම් මගේ එක කටට ගන්නවකො කියල මගේ උරිස්සෙන් අල්ලලා බිමට පාත් කලා.

මම එතනම නැමිල ඇණ තියාගෙන මිනිහගෙ කලිසමේ සිප් එක ගලවල කලිසම පත් කලා.

ඇඳල හිටියෙ කලුපාට බී්‍රෆ් ජොකෙක්.

ඒකට උඩින් වල්ල ටිකක් ඉබල හපන්න යද්දි කොල්ල කියුව ජොකා තෙමන්න එපා අයේ ඇඳන් ඉන්න අමරුයි පොල්ල කටට ගනින් කියල.

මිනිහම ජොකා පහත්කලා.

අන්ගල් 5.5 විතර පොල්ල එච්චර දිග නැහැ. හැබැයි මහතයි.

ඇට දෙකත් පොල්ල නැගල නිසා උඩටම ඇලිලා. ඒත් පිම්බිල තියනව පොඉට්ටනි දෙකක් වගේ දෙපැත්තට.

දැක්කහම ආස හිතෙන බාන්ඩයක්. නහරත් ඉලිප්පිල තියෙන්නෙ පොල්ල නැගල නිසා හොඳට.

මම පොල්ල කටේ දාගෙන හොන්ද සක් එකක් දුන්න.

මිනිහට පී්‍ර කම් ඇවිත් මගේ කෙල එක්ක මික්ස් වෙලා චක චක ගගා දැන් මම කටට ගන්නව. ඔහොම විනාඩි 5ක් වගේ කටට ගත්ත.

මම ඇට දෙකත් හොඳට පොඩි කලා. දිවෙන් ලෙව කෑවා. ඇට දෙක කටේ ඔබාගෙන කොල්ලට සුපිරි ෆුන් එකක් දුන්නා.

කොල්ල දැන් කෙඳිරි ගගා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන ඉන්නව.

ටික වෙලාවකින් කොල්ල මගෙන් ඇහුව පුකේ අරින්නද කියල.

මම නැගිටල මගේ පර්ස් එකෙන් කොන්ඩම් එකක් අරගත්ත. මිනිහ කියනව ඕවා ඕන නැහැ ඕයි. කොන්ඩම් නැතිව අරිමුලු.

මම කියුව අපෝ කීයටවත් බැහැ. එහෙනම් කටට අරගෙනම බඩු යවමු කියල.

කොල්ල ඒ පාර කියුව එහෙනම් ඕකේ කොන්ඩම් එක දාපන්. දාල අරින්නම් කියල. ඒ කරල මම කොන්ඩම් එක දැම්ම.

දාල මමත් කලිසම බාගෙට ගලවල එතන තිබුන ගහක් අල්ලගෙන ඉස්සරහට නැමුන.

කොල්ල කෙල ටිකක් පොල්ලෙයි මගේ හිලෙයි ගාල පොල්ල හිලට බැස්සුව. පොල්ල ටිකක් තදට ඇතුලට බැස්ස.

දැන් කොල්ල හිමීට මට අරින්න ගත්ත. හැබැයි හිමීට ගැහුවෙ ශොට් දෙක තුනයි. මිනිහ ස්පීඩ් වැඩි කර කර හනුම වගේ මට කෙලින්න ගත්ත.

මට ආහ්... ආහ්... කියවෙනවා. ඒ අස්සෙ ස්පීඩ් එකට පතක් පතක් ගගා සද්දෙත් එක්ක.

මාව ඉස්සරහට විසි වෙනව මුගෙ ස්පීඩ් එකට. මම ගහ බදාගෙන හිටිය.

කොල්ල මගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන ගහල ගහල පුක ඇතුලෙම බඩු යැව්ව.

පස්සෙ එහෙම්ම පොල්ල එලියට අරන් කොන්ඩම් එක ගලවල පැත්තකට විසිකරල මම යනව කියල මිනිහ යන්න ගියා.

මමත් කලිසම ඇඳගෙන ආයෙ මියුසිකල් එකට ගියා. ඔහොම තමයි ස්ටේ්‍රට් කොල්ලො.

ගොඩක් ඔයවගේ තැන් වල මීට් වෙන කොට වැඩේ කර ගත්තට පස්සෙ ඉන්නෙ නැහැ. ඒ උන්ගෙ හැටි.

සමහර වෙලාවට කනටත් දෙකක් ගහල කුනුහරපෙනුත් බැනල යන්නෙ.

මාත් අයෙ මියුසිකල් එකේ කැරකි කැරකි හිටිය. තව එකෙක් සෙට් වෙයි ද කියල.

එත් කවුරුත් සෙට් උනේ නැහැ. මියුසිකල් එකත් දැන් ඉවරයි.

මම දැක්ක අර මට ඇරපු එකා අයෙ ඉන්නව ටැප් එකක් ල`ග වතුර බිබි. මිනිහ ශිර්ට් එකත් ගලවල කරේ දාගෙ දාඩිය එකයි ඇෙ`ග්.

නටල හොඳට. මම ගිහින් ලන් වෙලා හිනාවක් දැම්ම.

මිනිහ ල`ගට ඇවිත් අහනව තෝ තාම මෙතනද වේසි. මම අච්චර ඇරලත් තව මදිද කියලා.

මම කියුවා මදි නිසානේ අනේ තාම කැරකෙන්නේ. ආයේ පාරක් දෙන්නද සැපක් කියලා.

මිනිහා කියුවා හරි එහෙනං දැං නං මේ හරියෙ බැහැ. ටිකක් එහාට වෙන්න බාගෙට හදන ගෙයක් තියනවා. එතනට යමු.

හිටපං මම චූ කරලා එන්නම් කියලා ටෙයිලට් එකට ගියා.

ගිහිං ඇවිත් යමං කියලා මට ඉස්සරහින් කොල්ලා යනවා.

මම කොල්ලගෙ පස්සෙන් යනවා.

ටික දුරක් ගිහිං බාගෙට හදපු ගේකට අපි ඇතුල් වුනා. හැබැයි එතන පාරේ ලයිට් එකට හොඳට එලියයි.

බිත්ති උස්සලා නිසා කාටවත් පේන්නේ නැහැ.

අතුල්ට ගියාට පස්සේ මම කොල්ලගෙ පොට්ටනිය හොඳට අල්ලලා මිරිකන ගමන් තොලක් දාන්න මූණට එබුනා.

එතකොට මිනිහා මාව අතින් තල්ලූ කරලා කම්මුලට එකක් ගැහුවා. ගහලා කියුවා ඒ හුකාරිස් හරියන්නේ නැහැ පොන්නයා.

තෝ මගේ කෑල්ල ඈ. පහත් වෙලා කටට ගනිං වේසි. කියලා. එච්චරම රිදෙන්න නෙමෙයි ගැහුවේ.

අපෝ මෙයාගේ ගනං කියලා මම පහත් වෙලා කොල්ලගේ කලිසමයි ජොකයි පහත් කරලා පොල්ල කටට ගත්තා.

විනාඩි දෙතුනකින් මිනිහා මාව නැගිට්ටවලා මගේ කලිසමයි ජොකයි ගැලෙව්වා කකුල් පාමුලටම වෙනකං.

ඒ කරලා ආයේ පහත් කරලා ඉන්දවලා කටට දෙන්න ගත්තා. කටට දෙන ගමන් කොල්ලා ටිකක් පහත් වෙලා සාක්කුවෙන් ෆෝන් එක අරන් ඔබන්න පටන් ගත්තා.

මම බය වුනා වීඩියෝ කරනවා කියලා. මම කියුවා වීඩියෝ නම් කරන්න එපා කියලා.

කොල්ලා ෆොAන් එක ආයේ සාක්කුවට දාගන්න ගමන් කියුවා වීඩියෝ නෙමෙයි පොන්න වේසි තෝව අද අපි රේප් කරන්නේ දැං ගනිං කියලා.

එතකොටම වට පිටෙන් චර බර ගාලා කොල පොඩි වෙන හ`ඩකුත් ආවා.

මට මොකද වෙන්නේ කියලා හිතා ගන්න බැරි වුනා.

ඒත් මෙතනින් දුවන්න ඕන කියලා හිතිලා නැගිටලා දුවන්න හදනකො කකුල් දෙක පැටලිලා කොල්ලගෙ ඇ`ග පැත්තටම වැටෙන්න ගියා.

කොල්ලා තදින්ම මාව අල්ලගන්නවත් එක්කම දෙපැත්තෙන් තව දෙන්නෙක් ඇවිත් අත් දෙකෙන්ම අල්ලගත්තා.

අල්ලගෙන ආයේ මාව බිමට ඇදලා වාඩි කෙරෙව්වා. කොල්ලා කියනවා තොගේ මාර ගනං නේද අර වෙලේ තිබ්ඛෙ.

අපේ සෙට් එකට ආතල් එකක් ඉල්ලූවහම. කැරියා අපේ සෙට් එකේ තව 13ක් ඉන්නවා.

අද ඔක්කොම උඹෙන් සැප අරන් තමා උඹව යවන්නේ. ද`ගලන්නේ නැතිව මැරුං නොකා හිටපං වේස බඩුව කියලා.

මිනිහා මෙතනට එන්න කලිංම කට්ටියට කියලා ඇවිත් තියෙන්නේ. ෆෝන් එක අරං මැසේජ් එකක් දීල තියෙන්නේ අනිත් උන්ට එන්න කියලා.

මම දැන ගත්තා මට වැඩේ හරි තමයි කියලා. මට දැන් අ`ඩනවා. මම අ`ඩ අ`ඩ කියුවා අනේ මට මට කරදර කරන්න එපා යන්න දෙන්න කියලා.

උන් හයියෙන් හිනා වෙලා තොට කරදර නෙමෙයි කටෙයි පුකෙයි කරන්නේ.

ඉ`දා ගනිං මේක කියලා එතන හිටිය හෙන උස මහත බොඩි බිල්ඩින් කරන හෙන සියිස් එකෙක් උගේ ශෝට පහත් කරලා පොල්ල මගේ කටේ එබුවා.

ඒකත් එච්චරම සයිස් එකක් නෙමෙයි. ඇ`ග තිබුනට උගේ පයිය කොටයි. එච්චර මහතත් නැහැ.

නෝමල්ම ගනන්. දැං පොර මගේ කන් දෙකෙන් අල්ලගෙන මගේ කටේ අරිනවා.

අනිත් උන් හිනා වෙවී වටේ ඉඳගෙන බලාගෙන ඉන්නවා. උං ඉතුරු කරගෙන ආපු බෝතලයක් එතන තියාගෙන ගහන්න ගත්තා.

ඒ ගමන් එක එක කතා කියනවා. එකෙක් අර කොල්ලගෙං අහනවා උඹට කොහොන්ද බන් මේ ලොල්ලව සෙට් උනේ.

මාත් වටේම මීටරේ දැම්මා. අද හිටියෙ නැහැනෙ බන් වැඩිය කවුරුත් කියලා. අරූ කියුවා උඹලා ඉතිං දන්නවනේ මගේ වැඩ.

මට නැවෙන්නැති පොන්නයෝ ඉන්නවද බං මේ ඒරියා එකේ කියලා.

එතකොට එකෙක් කියනවා ඔව් ඔව් උඹ උඹේ කෑල්ලට වඩා කටට දීලා ඇති වෙටි ඉන්න ලොල්ලන්ට කියලා. කට්ටියම හිනා වුනා.

අරූ කටට දෙන එක නැවැත්තුවා. නවත්තලා නැගිටපං කියලා මාව නැගිට්ටවලා මගේ ඇ`දුං ඔක්කොම ගැලෙව්වා.

දැං මගේ ඇෙ`ග් නූල්පොටක් නැහැ. මගේ ගර්ලිෂ් ගතියටම හරියන්න මගේ එකත් හරිම පොඩියි.

නැග්ගට පස්සෙත් අ`ගල් දෙකක් වගේ තමයි තියෙන්නේ. ඇට දෙකත් පොඩිම පොඩියි.

ඒක කට්ටියට නෝට් වුනු ගමන් හිනා වෙවි ෆෝන් වල ලයිට් ගගහ බැලූවා. හැබැයි ඒකට හරියන්න පුක නම් තියනවා හෙනට නෙරලා.

ඒක දැකපු වෙලේ ඉ`දං පට පට ගාලා පුකට වදිනවා. චටා්ස චටාස් ගගා.

ඊට පස්සේ හෙන කෙට්ටු කොල්ලෙක් ඇවිත් ආයේ මාව දන ගස්සලා උගේ කලිසම ගැලෙව්වා.

ජොකත් පාත් කරා. උගේ නම් ඇෙ`ග් ගානට නෙමේ පොල්ල. හෙන තඩි පොල්ලක්.

අ`ගල් 8 ක් විතර දිග අ`ගල් 5 ක් විරත මහත තඩි පොල්ලක්. දැං මිනිහත් මගේ කටේ අරිනවා තියගෙන.

ඊල`ගට ආවේ සුදුම සුදු ගානට ඇ`ගපත තියෙන කොල්ලෙක්. මිනිහත් කලිසම පාත් කරලා පොල්ල එලියට දාාල මගේ කටේ එබුවා.

ඒකත් නෝමල් සියිස් එකක්. දැං අරුංගේ බෝතලේ ඉවරයි.

ඊට පස්සේ එක එකා එක එක පැති වලිං ඇවිත් මගේ ඔලූවෙං ඇද ඇද කටට දෙන්න ග්ත්තා.

එකෙක් විනාඩි දෙක තුනක් කටට දෙනකොට තව එකෙක් ඒ පැත්තට ඔලූව ඇදලා අරං උගේ පොල්ල කටේ ඔබනවා.

කවුද කියලා මූන පේනේනෙ නැහැ.

කලිසං ජොක්කු දනිස් ගාවට පාත් කරං ශර්ට් ටී ශර්ට් උඩට උස්සං ඉන්න එක විතරයි පේන්නේ.

ඒ අතරේ මහත පොලූ ටිකක් සයිස් ඒවා සාමාන්‍ය ගාන පොලූ තියනවා. සමහර පොලූ කලූයි.

සමහර ඒවා තලෙලූයි. ඒ අතරේ තිබුනා අ`ගල් 10 විතර හෙන සයිස් පොලූ දෙක තුනකුත්.

මහතත් ඒවගේ අ`ගල් 6 ක් 7 ක් විතර ඇති. එකක් කලූම කලූ එකක්. අනික් ඒවා සාමාන්‍ය පාට.

කලූ ලොකු පොල්ල තියන එකාගෙයි සාමාන්‍ය පාට තියෙන එකෙක්ගෙයි ඇට දෙකත් හෙනම සියිස්.

මට ඒ වගේ පොලූ ආයේ තවම හම්බු වෙලා නැහැ.

කොහෙම හරි දැං පැයක් විතර තිස්සේ එක එකා මගේ කටට කරලා දැං ඔක්කොම උන් දෙතුන් පාරක්ම මගේ කටේ ඇරලා ඉවරයි.

අර මාව මෙතනට අරන් ආපු කොල්ලා කියුවා අඩෝ මම මූට පුකෙත් ඇරියා ඇඹරෙන්න. නියමට දීගෙන ඉන්නවා.

ඔන්න බලපල්ලා කියලා මාව නැගිට්ටවලා මගේ පිටිපස්ස පැත්තෙං ඇවිත් ඛෙල්ලෙං අල්ලා ඉස්සරහට නැව්වා.

නවලා එක පාරටම පයිය පුක අස්සට එබුවා. මට තරු විසිවුනා. මට හයියෙං කෑ ගැහුනා. ඌයී.... කියලා.

අරුං ඔක්කොම හිනා වෙනවා. මං විදියටම පොන්න විදිහට කටහ`ඩ හදාගෙන උනුත් ඌයී.. ගානවා.

අරූ දැං මුල ඉඳලම හයියෙං මට අරිනවා. අරින ගමන් කියනවා පොන්න වේසි කෝ තොගේ කොපු දැං කියලා.

මම කිසි දෙයක් කියන්න ගියේ නැහැ. අරූ අරින වේගෙට මං ඉස්සරහ ඉන්න කොල්ලෙක්ගේ ඉනෙං අල්ලං ඉන්නවා හයියෙන්.

ඌ උගේ පොල්ල මගේ කටට දෙන්න පටන් ගත්තා. ටික වෙලාවක් අරූ ඇරලා වෙන එකෙක්ට චාන්ස් එක දීලා අයින් වුනා.

ඊල`ගට ගියේ අර තඩි කලූ අ`ගල් 10 පයිය තියන එකා. ඌ නං හිමීට පොල්ල ටික ටික බැස්සුවා.

එතකොට මට ඇරපු එකා කියනවා අඩෝ තෝ හනිමුන් ගිහං ද ඔය පොන්නයට ලව් කරන්නේ‘

ඕකට කෙලපං උඹේ දාර පයිය කටෙං මතුවෙන්න කියලා. එතකොට ඒ කොල්ලා කියනවා හිටපං බං ස්ටාර්ට් එක විතරයි ලාවට දෙන්නේ.

නැත්තං මූට මෙතන සිහිය නැතිවෙයි කියලා. ඔක්කොම හක හක ගාලා හිනා වෙනවා.

දැං අර දාර පයියෙන් අර කොල්ලා මගේ ඉනෙං අල්ලගෙන හිටු කියලා අරිනවා. මට කොඳිරි ගෑවෙනවා.

ඒ අස්සෙ එක එකා මාරුවෙන් මාරුවට මට කටට දෙනවා තං මිරිකනවා තට්ටං වලට ගහනවා. එක ජෝගියයි එතන.

ඔය අතරේ මාව වැඩේට සෙට් කරගත්ත කොල්ලා මට පුකේ අරින කටට දෙන ඒවා ෆ්ලෑෂර් ඔන් කරලා ෆොටෝ ගහගත්තා.

වීඩියෝ කළා. උංගේ මූනු වැදෙන්නේ නැති වෙන්න. පොලූ විතරක් වැටෙන විදිහට.

අර තඩි පොල්ලවල් කටට දෙන ඒවා හොඳට ගත්තා. කැමරාවටම ඉන්න කියලා ඇට උරන ඒවා එහෙමත් ගත්තා.

තව එකෙක් මාරුවුනා පිටි පස්සට අරින්න. ඔහොම එක එකා මාරුවෙනවා. මට දැං මාර අමාරුයි.

අමාරුව වැඩි කමට මාව දෙතුන් පාරක්ම බිම දන ගැස්සුනා. එතකොට අරින එකාට මල පනිනවා.

මගේ ඉනෙන් අල්ලා ඇදලා අරං ආයේ හුකන්න ගන්නවා.

මේ නිසා එකෙක් ගිහිං උගේ බයික් එකකින් ඉටි කොලයක් ගෙනැල්ලා බිම එලලා මාව ඩොගී ස්ටයිල් තියලා අරින්න ගත්තා.

වෙලාව දැං පැය දෙකහමාරක් විතර ගිහිං ඇති.

ඔහොම එක එකා මාරුවෙන් මාරුවට මට පුකේ අරිනවා. කටට දෙනවා.

කවුරු කටට දෙනවද කවුරු පුකේ අරිනවද කියලා මට තේරෙන්නේ නැහැ.

මට දැනෙන එකම දේ පුක පැලෙන්න වගේ එන එකයි කට පිරෙන්න තියන සෙවල වල ලූනු රසයි.

මූනෙත් හැම තැනම එක එකාගේ සෙවල. කවුරු හරි අත දාදා තං මිරිකන නිසා තං දෙකත් පුපුරු ගහහනවා. දනවා ඉන්නබෑ.

දැං පැය තුනකට වැඩියි. අන්තිමට මට අමාරු වැඩි කමට කෙඳිරි ගෑවෙනවා.

මුං බීලා මල් ගහලා නිසා බඩු යන්නෙත් නැහැ. ඔහොම පැය හතරක් විතර එක එකා මට මට පුකේ ඇරියා. කටට දුන්නා.

අන්තිමට එක එකාට බඩු යන්න ආවා. කටට දෙන ගමන් තමයි ඔක්කොම බඩු යැව්වේ. කට ඇතුලෙම යැව්වා.

එකෙක්ගේ බඩු කට ඇතුලෙ ගිය ගමන් මම තුක් ගාලා බිම දානවා.

එච්චරයි කරන්න ලැඛෙන්නේ තව එකෙක් කට ඇතුලට පොල්ල ඔබනවා බඩු යන්න ලං වෙලා.

ඔහොම දාහතර දෙනාම මගේ කටේම බඩු යැව්වා. මට වමනෙට එන්න වගේ.

ඇත්තම කියුවොත් දැං මතක් කරද්දි ආතල් උනාට ඒ වෙලේ නං මට මාවම එපා වුනා.

ඔක්කොම බඩු යවලා ඉවර වෙලා ජොක්කු කලිසං උඩට උස්සගෙන ඇඳගත්තා.

මාත් වැනි වැනි අමාරුවෙන් ඇඳගත්තා. මට කෙඳිරි ගෑවෙනවා.

ඒ අතරේ අර මාව මෙතනට ඇදගෙන ආපු කොල්ලා මගේ පර්ස් එක අරගෙන ඒක අදිනවා.

ඒකේ තිබ්බා රුපියල් දෙදාහේ කොලේකුයි. සීයෙ කොල දෙකකුයි.

ඌ දෙදාහ ගත්තා. මම වචනයක්වත් කියුවෙ නැහැ. පස්සෙ මගේ අයිඩෙන්ටිය අරගෙන උගේ ෆෝන් එකෙන් ෆොටෝ ගත්තා ඒක.

මගේ ෆෝන් එක අරගෙන උගේ ෆෝන් එකට කෝල් එකක් අරං නම්බරේ දාගත්තා.

ඊට පස්සේ සිම් එක ගලවලා අතට දීලා ෆෝන් එකත් ඌ තියා ගත්තා.

නම්බර් එක මාරු කලොත් ගෙදරට හොයාගෙන එනවා කියුවා.

කොහොම හරි මුං මාව අතාරිනකොට පාන්දර 5 ත් පහුවෙලා.

ටික ටික එලියත් වැටීගෙන එනවා. උං ඔක්කොම මට කෝචොක් දාගෙන බයික් වල නැගලා ගියා.

මාව අත ඇරපු ගමං මං ගියේ ටැප් එකක් ගාවට මියුසිකල් එක තිබුන ග්‍රවුන්ඩ් එකේ.

ගිහිං කටයි මූණයි හෝදගෙන මම ගෙදර ආවා.

ඊට පස්සේ ඉඳලා මගේ නම්බර් එකට කෝල් කර කර එක එක තැන් වලට ගෙන්න ගෙන එක එකා මගෙන් සැප ගන්නවා.

එක එකාගේ තව යාලූවන්ට මාව සෙට් කරනවා. ඒ අතරේ උංට රීලෝඩ් දාන්න පාටි දාන්න මගෙං සල්ලිත් ගන්නවා.

දැං නං ගෘෘප් සෙක්ස් වලට පුරුදු වෙලා තියෙන්නේ. ඇත්තටම එහෙමත්ම ලස්සන කොල්ලෙක් ඇරෙන්න එකෙක් එක්ක හිටියහම දැං නං දැනෙන්නෙත් නැහැ.

මොකද අරුං යක්කු වගේ මට අරින්නේ. අඩුම හතරක් පහක් එකතු වෙනවමයි මට අරිනකොට.

ඒ අතරරෙ මාසෙකට දෙතුන් පාරක් අලූත් එකෙක් දෙන්නෙක් නැත්නං සෙට් එකක් මගෙං සැප ගන්නවා. ඒ කතාත් මං පස්සේ ලියන්නම්.

අයිතිය - සැපකතා

Gang rape at the musical show 

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :