Wednesday, May 4, 2016

Unknown

පයිප්ප ලයින් එක හදන්න ආපු කොල්ලා




මේ සිද්දිය වෙලා දැන් අවුරුද්දක් වගේ වෙනවා. අපේ ගෙදර කට්ටිය ට්‍රිප් එකක් ගියා දවස් තුනකට වගේ. අපේ අම්මගේ ෆැමිලි එකත් එක්ක.

මට ඉම්පෝටන්ට් එක්සෑම් එකක් තිබ්බ නිසා මම විතරයි ගෙදර හිටියේ. සාමාන්‍යයෙන් මම එහෙම ගෙදර නවතිනවා.

මොකද ෆැමිලි ටි්‍රප් මට වැඩිය දැරවන්නේ නැහැ.

ඉතින් යන්න කලින් අම්ම මට වැඩක් පවරලයි ගියේ.

අපේ සින්ක් ලයින් එකේ පොඩි බ්ලොක් ඇනඩ් ලීක් එකක් තියන නිසා ඒක රෙපෙයාර් කරන්න වැඩේ තමා ඒක.
අම්මා ඒකට කට්ටියක් ෆික්ස් කරලා මගේ නම්බර් එක දීල තිබ්බා. ඒ ගොල්ලෝ එන්න කලින් මට කෝල් එකක් දෙයි කියලා.

ඉතින් අම්මලා ගිය දවසේ උදේ 10ට විතර කෝල් එකක් ආවා අර ටැප් ලයින් එක හදන කෙනාගෙන්.

එයා හවස 5ට වගේ ආවට කමක් නැද්ද ඇහුවා. මාත් ඕකේ කියලා කළම්බු වල පොඩි රවුමක් ගහලා ලන්ච් එක එහෙමෙ අරන් හවස 4.30 වගේ ගෙදර ආවා.

ආපු ගමන් ටක්ගාලා නාගෙන පොඩ්ඩක් ෆ්රෙෂ් උනා. මොකද 5ට අර කට්ටිය එන නිසා.

උන් ආවට පස්සේ කොච්චර වෙලා යයිද කියලා කියන්න බැහැනේ.

5.15 වගේ අපේ ඩෝ ඛෙල් එක රින්ග් වුනාම මම ගිහින් දොර ඇරියා. ඇවිත් හිටියේ ලයින් එක හදන කෙනා තමා.

මේ වෙනකොටත් මම සුදු ටවල් එක විතරයි ඇඳගෙන හිටියේ.

අර බෝයි ලා නිල් ටීෂර්ට් එකයි තද නිල් ඩෙනිම් එකකුයි තමා ඇඳන් හිටියේ.

මම බෝයිව ඇතුලට එක්කන් ගිහින් තැන පෙන්නලා මගේ රූම් එකට ආවා මොනා හරි නම් මට කතා කරන්න කියලා.

මමත් දැන් ටවල් එක පිටින් ඇඳට වැටිලා පොඩි සිගරට් පාරක් උරාගෙන හිටියා.

රූම් එකේ දොරත් පොඩ්ඩක් ඕපන් වෙලා තිබ්බේ. එලියෙන් බලනකොට මගේ ඛෙඩ් එකයි මාවයි කෙලින්ම පේනවා.

නාපු ගමන් නිසයි සිගරට් එකේ ආතල් එකටයි මාව ෆෝම් වෙලා දන්නෙම නැතුව මම මගේ ටූල් එක ටවල් එකට උඩින් අත ගාන්න ගත්තා.

ඔහොම ටිකක් අතගාපු මම මගේ අත ටවල් එක අස්සට දාලා ලාවට ස්ට්‍රෝක් කරන්න ගත්තා. සිගරට් එක තව අදින ගමන්.

ඔහොම ටිකක් වෙලා යනකොට මම නිකමට වගේ පිටිපස්ස හැරිලා දොර දිහා බැලූවා.

මෙන්න බොලේ අර බෝයි මන් දිහා බලන් ඩෙනිමට උඩින් එයාගේ සෙට් එක අත ගානවා.

කොල්ලත් හැන්ඩි. අඩි 6 ක් වගේ උස. ස්ලිම් බොඩි එකක් තියෙන්නේ. පොඩ්ඩක් විතර කලූයි.

මමත් ඕන පුකක් කියලා ටවල් ටක අයින් කරලා දැන් අතේ ගහනවා.

ඒ අවසරයෙන් අර කොල්ලා කෙලින්ම රූම් එකට ඇවිත් එයාගේ ටී ෂර්ට් එක ගලවලා දාලා ඩෙනිම් එකත් ගලවලා දාලා ජොකා පිටින් හිටියා.

මම කොල්ලට සිගරට් එක දික් කරලා ඛෙඩ් එකට එන්න කියලා ඔලූවෙන් කියුවා.

සිග්නල් එක තේරුම් ගත්තු කොල්ලා සිගරට් පාරක් උරන ගමන් ඛෙඩ් එක උඩට ඇවිල්ලා කෙලින්ම මගේ පොල්ල කට ඇතුලට දාගත්තා.

කොල්ල නම් හොඳ පුරුදු කාරයෙක් වගේ.

මගේ අ`ගල් 6 යේ මහත පොල්ල කිසි ගේමක් නැතුව කට ඇතුලට ෆුල් ඔබා ගත්තා විතරක් නෙමෙයි උගුරටම දාගෙන සක් එකක් දැම්ම නිකන් ස්ලොව් මෝෂන් එකේ.

කොල්ලා පයිය කෙල වලින් නාවලා ලූබ්රිකේට් කරලා සක් එක දානවා.

දැන් මගේ පයියෙ නහර ඉලිප්පිල තවත් පිම්බිලා ලැඛෙන ආතල් එකට. මම ඇස් දෙකත් වහගෙන ඒක රසවි`දිනවා.

විනාඩි 5ක් වගේ සක් කරපු කොල්ලා එකපාරටම මගේ ඇට දෙකත් ලෙවකන්න ගත්තා.

මට නිකන් කරන්ට් වැදුනා වගේ. බෝල දෙක එක්ක සෙල්ලම් කරපු කොල්ලා එතනින් පහලට ගියේ මගේ ඈස් එක රිම් කරන්න.

මමත් සීන් එක මීටර් වෙලා කකුල් දෙක උස්සලා හොඳට සප් එක දුන්නා.

ඈස් එක රිම් කරනකොට දැනුන ආතල් එක නම් කියලා වැඩක් නැහැ. එහෙම සැපක් මට මීට කලින් සෙට් වෙලාම නැහැ.

දන්න කොල්ලෝ දන්නවා ඉතින් එකේ ආතල් කික් එක.

ටිකක් වෙලා ඈස් එක රිම් කරපු කොල්ලා ආයෙත් මගේ පොල්ල කටේ දාගෙන සක් කරලා.

දැන් නම් ස්ලෝ මෝෂන් නෙමේ ස්පීඩ් මෝෂන්. ටොපාව විතරක් කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තහම මට නිකම්ම බඩු යන්න වගේ ආවා.

මම කොල්ලගෙ ඔලූවෙන් අල්ලලා තල්ලූ කරන්න හැදුවත් කොල්ලා නෙමෙයි නවත්තන්නේ.

කොල්ලා තව හයියෙන් සක් එක දානවා.

දැන් කෙල වලට ලූබ්රිකේට් වෙලා තිඛෙන පයියෙන් චකස් චකස් ගාලා සද්දෙකුත් එනවා.

ඇට දෙක දිගේ කෙල බේරෙනවත් එක්ක.

විනාඩි 2ක් වගේ යනකොට මගේ මුලූ ඇ`ගම වෙව්ලගෙන බඩු ලෝඩ් එකක් කොල්ලගේ කටෙයි මූනෙයි ඇඟෙයි ඛෙඩ් එකෙයි හැමතැනටම විද්දා.

හිතන්නවත් වෙලාවක් නැතිවුනා. මම එහෙමම ඇස් දෙක පියන් ඛෙඩ් එකට වෙලාම හිටියා.

මට තේරුනා කොල්ලා ඛෙඩ් එකෙන් බැහැලා ඇඳුම් ඇඳගෙන රූම් එකෙන් එලියට යනවා.

පස්සේ කොල්ලා එයාගේ වැඩ ටික ඉවර කරලා ගියා.

ඊට පස්සේ ඒ කොල්ලව මට මීට් උනේම නැහැ.

අයිතිය - vinsanda

With Plumber Boy 

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

1 comments:

Write comments