Tuesday, May 3, 2016

Unknown

ඔෆිස් එකේදි සුපවයිසර් අයියා සෙට් වුන හැටි



මේක සිද්ද වුනේ අපේ ඔෆිස් එකේදි. අපේ ඔෆිස් එකේ මේ ටිකේම එක පැත්තක තියන ටොයිලට්ස් වගයක් රෙපෙයාර් කරනවා. ඒ වැඩ සුපර්වයිස් කරන්න එනවා කොල්ලෙක්.

එයා මාර ගති. එච්චර උස නම් නැහැ. ආමි ලුක් එකක් තියෙන්නේ. මාර බල්ග් එකක් මිනිහට තිඛෙන්නේ. මම ආපු දවසෙම දැක්ක පොර කිසි කෙනෙක් එක්ක කිසි කතාවක් බහක් නැහැ. හිනාවක් නැහැ. වැඩ දිහා බලන් ඉන්නවා. මාත් කොහොමත් වැඩිය නෝන්ඩි වෙන්න යන්නේ නැහැ.
ඒත් මම ටිකක් ල`ගින් ගියා එහෙට මෙහෙට. ඒත් කිසිම ප්‍රතිචාරයක් නැහැ. ඒත් ඔහොම යනකොට ටික දවසකට පස්සේ මූ ටිකක් විතර ෆ්ලෙක්ස්බල් වෙලා කියලා මට හිතුනා.

ඒ වුනත් කිසිම කතාවක් බහක් නම් නැහැ. ඒ ටොයිලට්ස් හදන නිසා අපි ගියේ ඒක පාස් කරගෙන වෙන ටොයිලට් එකකට. එක දවසක් මම ඒ ටොයිලට් එකට යනකොට මිනිහත් ආවා ටොයිලට් එකට. මම ගනන් ගන්නේ නැතිව ආවා. පොරත් මාව ගනන් ගත්තේ නැහැ. ඔහොම දවස් දෙක තුනක් වුනා. මම වැඩේ අත ඇරලම දැම්ම.

එක දවසක් මට හදිස්සි වැඩ වගයක් ඇවිත් හය විතර වෙනකම් මම ඔෆිස් එකේ හිටියා. එදා මම හටය විතර වැඩ නවත්තලා ටොයිලට් යනකොට මෙනන් මූ ඉන්නවා ටොයිලට් එක ල`ග. පොරත් වැඩ ඉවර වෙලා යනන් ලැහැන්ති වෙනවා.

මම කිසි කතාවක් නැතිව ටොයිලට් එකට ගියා. ගිහින් ඇවිත් ඒක ඇතුලෙම තියෙන වොෂ් බේසින් එකෙන් මූන හෝදනකොට පොර ආවා ඇතුලට. ඇවැත් කිසි කතාවක් නැතුව යුරිනල් එකේ පම්ප් එකක් දැම්ම. මට බලන්න ආසා හිතුනත් මම බැලුවෙ නැහැ. නෝන්ඩි වෙයි කියලා බයට. මොකද මම ඔෆිස් එකේ තැනක් තියන් ඉන්නේ.

පොර පම්ප් එක දාලා වොෂ් බේසින් එක ල`ගට ආවා. මම හිතාගත්තා උගෙත් කිසි උනන්දුවක් නැති නිසා ගනන් නොගොන ඉන්න. ඒත් ල`ගට ඇවිත් පොර ඇහුවා

‘මල්ලි අද මොකද මෙච්චර පරක්කු වෙලා’ කියලා.

මම කියුවා ‘නැහැ අයියේ හදිස්සි වැඩ වගයක් තිබුනා’ කියලා.

පොර ඒපාර ඇහුවා ‘මල්ලි මම හෝදගන්නද’ කියලා. මම එතකනුත් මූණ හෝදනව පහත් වෙලා. මම ‘හා හෝදගන්න’ කියලා හැරෙනකොට තමයි දැක්කේ පොර උගේ එක එලියේ දාගෙන ඒක හෝදන්න ඇවිත් ඉන්නේ කියලා.

හෙන ලොකු පොල්ලක්. නැගලත් නැතුව මාරම ලොකුයි. පට්ට සයිසුත් එක්ක. මම කොහොමත් හිතාගෙන හිටියේ පොරගේ එක මේවගේ පත සයිස් ඇති කියලා. මොකද ඇ`දල ඉන්න කලිසම් වලත් බල්ග් එක පිම්බිලා තියෙන්නේ හැමදාම. දැන් පොර හො`දට ටොපා ගහලා පොල්ල හෝදනවා. මම ඕන දෙයක් වෙන්න කියලා බලාගෙනම හිටියා. ඒ පාර් පොර වල් හිනාවක් දාලා අහනවා”

‘මල්ලි මොනාද බලන්නේ’ කියලා. මම කියුවා

වෙන මොනාද ඔයාගේ ඔය යකදාව වගේ තියන පොල්ල දිහා තමයි’ කියලා. ඒපාර පොර අහනවා

බලන්න විතරද ආසා. අල්ලන්න තලන්න එහෙම ආස හිතෙන්නේ නැද්ද’ කියලා.

පොර එහෙම කියුවට පස්සේ මාත් හිනාවක් දාලා ‘මොකද නැත්තේ. මම හිතුවෙ නැහැ ඔයා කැමතිවෙයි කියලා’ පොල්ල අතින් ඇල්ලුවා. රබර් කෑල්ල වගේ අතට අහුවෙනවා. ඒ වෙද්දිත් අල්ල පිරෙන්න පොල්ල හො`දට දැනෙනවා.

ඊට පස්සේ මම පොල්ල අල්ලගෙනම බිම වාඩිවෙන් හදනකොට පොර කියනවා ‘මෙහෙම බෑ බබෝ දොර වහලා ඉමු’ කියලා පොරම අර පොල්ල වන වන ගිහින් දොර වහලා අවා. මට නම් දැන් ඉන්න බැහැ. අරක අලි හො`ඩයක් වගේ දෙපැත්තට පැද්දෙනවා.

ආවට පස්සේ මම පොල්ල අල්ලන් බිම වාඩිවෙලා ඒක අතේ ගහන්න ගත්තා. ටික වෙලාවකින් පොර මගේ ඔලුවෙ පිටිපස්සෙන් අල්ලා පොල්ල මගේ කටට එබුවා. තාම පොල්ල සෙමි හාර්ඩ්. රබර් කෑල්ල වගේ කටට දැනෙන්නේ. මම පොල්ල උරනන් පටන් ගත්තා. දැන් ටික ටික පොල්ල හාර්ඩ් වෙනවා.

විනාඩි පහකින් විතර අයියට හො`දටම නැග්ගා. දැන් පොර පිස්ස වගේ මගේ කටේ කරනවා. මාත් මාර ආසයි මගේ ඔලුවෙන් අල්ලන් කටට කරනවට. පොරගෙ පොල්ල නැග්ගට පස්සේ 9.5 වගේ දිග හෙනම මහත පොල්ලක්. මම අමාරුවෙන් කට ඇරන් හිටියේ. ඒක උගුරටම යනවත් එක්ක. කට දෙපත්තත් රිදෙනව.

පොරට කිසි ගානක් නැහැ. මගේ ඔලුව පිටිපස්සේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන දිගටම මගේ කටේ අරිනවා. ඔහොම විනාඩි දහයක් විතර කරනකොට පොරට ප්‍රී කම් ආවා. ඒව මගේ කට දෙපැත්තෙන් බේරිලා යනවා. පොරට දිගටම ප්‍රී කම් යනවා. මටත් මාර ආතල්.

ටික වෙලාවකින් පොර කටට දෙන එක නවත්තලා කලිසමයි ජොකයි තව පහත් කරා. කරලා ඇට දෙක එලියට ගත්තා. අම්මෝ ඇට දෙකත් මාර සයිස්. ඇත්තටම පොර නම් නියම පිරිමියෙක්. මාර මැචුවර්ඩ් පොරක්. පොල්ල් 180 ට නැගලත් ඇට දෙක පහලට එල්ලෙනවා. මම ඇට දෙකෙන්ම අල්ල අල්ල මහපටගිල්ලයි දබරගිල්ලයි රවුමට හිටින විදිය ඇට දෙක මැදි කරගෙන දෙපැත්තට හෙල්ලුවා. පොරට හිනතත් ගියා.

‘මල්ලි ඇට දෙකත් හො`දට කන්න’ කියලා අයියා කියුවා. මම ඇට දෙකම කටේ ඔබාගෙන හො`දට සූප්පු කරලා අයියට හො`ද ෆන් එකක් දුන්නා. මිනිහ ‘ආහ්.. හ්ම්...’ ගගා කෙ`දිරි ගානවා. ඒත් එක්කම පොල්ල අතේ ගහනවා.

ටිකකින් පොර මාව උස්සලා අරන් බිත්තියට හේත්තු කරා. කරලා මගේ ශර්ට් එක උඩ බොත්තන් ටික ගලවලා බැනියමට උඩින් මගේ නිපල්ස් අතගාන්න ගත්තා. මම ශර්ට් එක පොඩි වෙන නිසා ඒක ගලවලා දොරෙන් එල්ලුවා.

ඊට පස්සේ පොර මගේ බැනියම උස්සලා මගේ නිපල්ස් උරන්න ගත්තා. අම්මෝ පොර මගේ තන් දෙක අත්දෙකෙන් මිරික මිරික උරනවා. හපනවා. මට ඉන්න බැහැ. ආතල් එකට කෙ`දිරිත් ගෑවෙනවා. එතකොට පොර තව වැඩියෙන් මිරික මිරික උරනවා. උරන ගමන් මගේ අත අරන් උගේ එක උඩින් තියාගත්ත. මම දැන් උගේ එක අතේ ගහනවා.

ටික වෙලාවකින් පොර මගේ කරෙන් අල්ලා පහත් කරලා ආයේ කටට දෙන්න පටන් ගත්තා. ඒ ගමන් ටිකක් නැමිලා මගේ තන් දෙක මිරිකනවා. ඒ එන ආතල් එකටත් එක්ක මම ‘පොක් පොක්’ ගගා දුන්න හො`ද සක් එකක් පොරගේ දනිස් පැන නැති වෙන්න. ඒ අතරේ එක අතකින් පොල්ල ශේක් කරන ගමන් අනිත් අතින් ඇට දෙකටත් හො`ද මසාජ් එකක් දුන්නා.

ටිකකින් පොර ආයේ මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන වේගෙන් මගේ කටට කරන්න පටන් ගත්තා. ඒ කරන ගමන් තව වේගේ වැඩිකරා. මටත් දැන් හො`ද ගනන්. මූ හරියට මගේ කට බදු අරන් වගේ කරන්නේ. මට හුස්ම ගන්නත් බැහැ.

ගහන අතරේ සැරින් සැරේ පොල්ල එලියට අරන් අර යකදාවෙන් මගේ මූනේ හැමැතැනටම තට්ටු දානවා. ආයේ කටට ඔබලා කටේ අරිනවා. ප්‍රී කම් කටෙන් එකයි. සෙවල වගේ මූනේ හැමතැනම. ටිකවෙලාවකින් අයියා කෙ`දිරි ගාගෙන මගේ කට ඇතුලෙම බඩු යැව්වා. කැරි තලි තලි විද්දා පස් පාරක් විතර. මට හො`ද රස්නෙට උකුවට දැනුනා. මම බඩු ටික බිමට හැලුවා. ආයේ පොර ටික වෙලාවක් පොල්ල මගේ කට ඇතුලෙ ඔබාගෙන හිටියා එක අතකින් මගේ ඔලුව පිටිපස්ස පැත්ත හිමීට අතගාන ගමන්. අනිත් අතින් මිනිහගේ මූනෙ දාඩිය පිහිදානවා.

ටික වෙලාවකින් පොල්ල කට ඇතුලෙම බැස්සා. බැස්සා කියලා වැඩි වෙනසක් නැහැ ඒ පොල්ලේ. රබර් කෑල්ල වගේ වෙනවා විතරයි.

ඊටපස්සේ මාව නැගිට්ටවලා මගේ කලිසමේ සිප් එක ඇරලා මගේ එක එලිටය අරන් මට අතේ ගහන්න කියුවා. එයා මගේ පිටිපස්සෙන් ඇවිත් මගේ කිහිලි දෙක යටින් අත දාලා මගේ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා. බැහැපු වල්ල මගේ පස්සේ අතුල්ලන ගමන්. ටික වෙලාවකින් මටත් බඩු ගියා.

පස්සේ මම කට හෝදගෙන යන්න ලැහැස්ති වුනා. අයියගේ එකත් දැන් හො`දටම බැහැලා. ඒත් පොල්ල නම් කියුවා වගේ සයිස් තාම. ඇට දෙක නම් කලින්ටත් වඩා පහත් වෙලා හෙන දිගට එල්ලෙනවා. මම ආයේ ඇල්ලුවා වල්ල ආසාවට. ටික වෙලාවක් මිරික මිරික ඉන්නකොට අයියා කියනවා

‘ආයේ ෆෝම් උනොත් පුකත් පලලාගෙන තමා අද ගෙදර යන්න වෙන්නේ’ කියලා.

මම හිනා වෙලා කියුවා ‘පුක පලාගන්න මෙතන බැහැ වෙන තැනක ඒක කරමු’ කියලා.

අයියා ඇහුවා ‘හෙට මොකද කරන්නේ මල්ලි’ කියලා.

මම කියුවා ‘හෙට අනිවා ඔෆිස් එන්න ඕනි ඒ රිපෝට් එක තමයි අද හවස් වෙනකන් හැදුවෙ’ කියලා.

ඒ පාර පොර කියකවා ‘එහෙමනම් අන්තිම හරියට දාන්න මට කියලා කටේ අරගත්තු එකත්’ කියලා.

මට බකස් ගාලා හිනා ගියා. පොරත් හිනා වෙනවා. රවාගෙන ඉන්නකොට වගේ නෙමෙයි අයියා හිනා වෙනකොට මාර ලස්සනයි. හරි හුරතල් පාටයි.

මම කියුව්වා ‘අයියා ප්ලීස් මාව චාටර් කරන්න එපා. මම මේකේ ඉ`දලා ඉවරයි’ කියලා.

ඒ ගමන අයියා කියුවා ‘පිස්සුද මල්ලි. මාත් මැරි කරලා බඛෙකුත් ඉන්න කෙනෙක්. ඔයාව චාටර් කරනවා කියන්නේ මාත් චාටර් වෙන එක තමයි.’ කියලා. මගේ ඔලුව අතගෑවා.

පස්සේ අපි දෙන්න එකටම පාරට ඇවිත් ගෙවල් වලට ගියා. එන ගමන් එයා කියුවා මන් සීන් එකට කැමති බව දැන ගත්තලු මිනිහගේ පොට්ටනිය දිහා බලන විදියෙන්.

මම ඇහුවා ‘ආ කොල්ලො අල්ල ගන්නද පොට්ටනිය පුම්බගෙන ඉන්නේ’ කියලා.

පොර කියනවා ‘ලබා උපන් විදිය තමයි ඉතින්. පොල්ල සයිස් නිසා කවුරුත් ආසයි. කොල්ලෝ කෙල්ලෝ කියලා නැහැ. හම්බුවෙන ගුලකට ඔබනවා’ කියලා.

දෙන්නම එදා ඉ`දලා ෆිට්. අපි දිගටම නෝන්ඩි වෙන්නේ නැතිව සෙක්ස් කරනවා. මගේ ජීවිතේට එයා වත් එයාගේ ජීවිතේට මං වත් කිසිම බාධාවක් වෙන්නේ නැහැ. ඒ කතා පස්සේ කියන්නම්.

අයිතිය - coolkolla

With Supervisor at Office

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :