Saturday, May 7, 2016

Unknown

යාළුවෙක්ගෙ යාළුවෙක්එක්ක



මේක උනේ 2007 අවුරුද්දෙදි. එතකොට මම කැම්පස් එකේ ඉගෙන ගන්නවා. ඒ අවුරුද්දේ අපිට හොස්ටල් ලැබුනේ නෑ. ඒ නිසා බෝඩිමේ හිටියේ. මගේ යාලුවෙක් හිටියා එයාගේ ඉස්කෝලේ යාලුවෙක්ගේ රූම් එකේ.

ඔන්න මේ කියන දවසට පස්සේ දවසේ අපි ටි්‍රප් එකක් යන්න හිතාගෙන හිටියේ. බෝඩිමට දුර නිසා මගේ යාළුවා කිව්වා එයාගේ යාළුවගේ රූම් එකේ රෑට ඉඳල උදෙන්ම යමු කියලා.
මමත් කැමති උනා මටත් ලේසි නිසා. ඉතින් මම රෑට කාල 9.30 විතර යාළුවගේ රූම් එකට ගියා. මගේ යාළුවා එයාගේ යාළුවා අඳුන්වල දුන්නා.

ටික වෙලාවක් අපි කතා කර කර ඉඳලා 10 ට විතර නිදාගන්න ලෑස්ති උනා. ඒත් ඇඳන් දෙකම තනි ඒවා. හොස්ටල් වල ඩබල් ඒවා නෑනේ. ඒ නිසා අපි ඇඳන් දෙක එකතු කරා.

මම බිත්තිය අයිනේ. (මම ඇෙ`දන් වැටෙයි කියල එහෙම නිදා ගත්තේ. ) මගේ යාළුවා අනිත් කොනේ. එයාගේ යාළුවා මැද. එයාගේ නම අසංක. අපි කට්ට කලුවරේ නිදා ගත්තේ.

මම ගොඩක් වෙලාවට නිදාගන්නේ උඩු අතට. අත් දෙක ඇඟ දෙපැත්තේ තියාගෙන. රෑ 11 ට විතර අසංක (මගේ යාළුවගේ යාළුවා ) මගේ ඇගට අතක් දැම්මා.

මම ගනං ගත්තේ නෑ නිදි මරගාතේ නිසා. තව ටික වෙලාවකින් එයා මුනින් අතට හැරුනා. ඇඳේ ඉඩ මදි 3 දෙනෙකුට. ඒ නිසා මගේ අත් දෙක දෙපැත්තේ තිබ්බම එයාගේ ඇඟට මගේ අත යට වෙනවා.

කොහොමහරි පොර මුනින් අතට හිටියම උගේ පොල්ල මගේ අත උඩට සෙට් උනා. ඒක යාන්තමට කෙලින් වෙලා. මට අත ඇදල ගන්නත් බෑ. පොර ටිකක් විතර උස මහතයි.

යකඩ උස්සන ඇඟක් නෙවෙයි. ඒත් ටිකක් ෆිට් බොඩියක්. ඒ වෙද්දී මම ගේ සීන් ගැන අහල විතරයි තිබුනේ. අසංක සරම ඇඳලා තිබුන නිසා එයා දගලද්දී මගේ අතට දැනෙනවා හොඳට.

මම අල්ල එයාගේ පොල්ලට හිටින්න හැරෙව්වා. අසංක ආයෙත් දගලද්දී එයාගේ වල්ල මගේ අල්ලට හිටියා. මම කොල්ලෙක්ගේ අල්ලලා තිබුනේ නෑ ඊට කලින්.

ඒ නිසා මට ආස හිතිලා මිරිකන්න හිතුවා. බයෙත් බෑ මගේ යාළුවගේ හොඳම යාලුවෙක් නිසා. ඒත් අසංක එහෙමම හිටපු නිසා මම යන්තං අතගෑවා.

පොරට ගානක්වත් නෑ. මම දිගටම අතගෑවා. පොරට කෙලින් වෙන්න පටන් ගත්තා. සරමට පිටින් උනාට පොල්ලේ හයිය යකඩේ වගේ දැනුනා.

පොර මට තවත් ලං වෙලා කකුලක් දැම්ම මගේ ඇගට. ඊට පස්සේ එයාගේ රෙද්ද පෙරෙව්වා මගේ අගටත් එක්ක. මට තේරුණා එයා වැඩේට ආසයි කියල.

මම හෙමින්ම එයාගේ සරමේ ගැටේ ලිහල දැම්මා. පොර නිදි වගේම එහෙමම හිටියා. මම සරම අස්සට අතදාල පොල්ල අල්ල ගත්තා.

ඊට පස්සේ එයාගේ එක අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා මම. පොර නිදි බොරුවට. හැබැයි පොල්ල නැග්ගා හොඳටම. මිරිකුවට යකඩේ වගේ. පොරගේ කකුලක් මගේ ඇඟ උඩ නිසා අතේ ගහන්නත් ලේසි මට.

මම එයාගේ සරම පහලට දැම්මා මට ලේසි වෙන්න. ඊට පස්සේ එයාගේ පැත්තට හැරිලා අනිත් අතින් වල්ල මිරිකුවා. පොරට ඉන්න බෑ වගේ. පොර මට ලේසි වෙන්න ටිකක් උඩට වුනා. පොරගේ පොල්ල මගේ පපුව හරියේ තියාගෙන මම අතේ ගැහුවා වල්ල මිරිකන ගමන්.

ඔහොම පැය බාගයක් විතර ගහද්දි යකඩේ හොදට රත් වුනා. ඒ පාර පොර මගේ ඔලුවට අත තියල මාව පහලට තද කළා.

මමත් ඉතින් පහලට වුනා. පොල්ල කිස් කරලා මූනේ අතුල්ල ගත්තා. අසංක එයාගේ පොල්ල අතින් කෙලින් කරලා මගේ තොලට තියල තද කළා. මට නිකම්ම කට ඇරුනා. එයා කටට බැස්සුවා.

මටත් ආස හිතුනා ගොඩක්. ඒක යකඩේ වගේ හයිය නිසා දිගටම ඉරුවා. එයත් මගේ ඔලුව අතගගා එහෙමම හිටියා. සැරින් සැරේ පොල්ල එහා මෙහා කළා. (ඉස්සරහට පස්සට කට ඇතුලෙම ).

හුග වෙලාවකට පස්සේ එයා මගේ ඔලුව තද කරගෙන හෙමින් කටට ඇරියා නවත්තන්නේ නැතුවම. ඒක නැවතුණා. මට දැනුනා කට ඇතුලේ රස්නෙට. පොර බඩු යවලා. මට ලැජ්ජ හිතුනා. බය උණා මගේ යාලුවට කිව්වොත් කියල.

එයා ඊට පස්සේ සරම ආයෙත් ගැට ගහගෙන අනිත් පැත්තට හැරිලා නිදා ගත්තා. එළිවෙනකං ආයේ මගේ පැත්තට හැරුනේ නෑ. උදේ මට උගේ මුණ බලන්නත් ලැජ්ජයි වගේ. පොරට ගානක්වත් නෑ. වෙනසක් පෙන්නුවෙත් නෑ.

අසංක හොඳ කෙනෙක් කියල හිතුනා. එයා වුන දේ මගේ යාලුවටවත් කිව්වේ නෑ. අපි ඊට පස්සෙත් කීප වතාවක් ඒ වගේ සෙට් උණා.

අයිතිය - boyformuscled

With Friend of my Friend's  

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :

2 comments

Write comments
sinidu
AUTHOR
May 8, 2016 at 8:07 AM delete

http://bestrixx.blogspot.com
අලුත් ගේ සීන් බලන්න

Reply
avatar
sinidu
AUTHOR
May 8, 2016 at 8:09 AM delete

http://bestrixx.blogspot.com
අලුත් ගේ සීන් බලන්න

Reply
avatar