Friday, September 9, 2016

Unknown

උසස් පෙළ අවසන් වූ පසු මගේ මධුසමය


සුරංග සර්ව මම අඳුන ගත්තෙ උසස් පෙළ කරන කාලයේ දී. එයා අපේ ඇප්ලයිඩ් සර්. පොඩි කොල්ලෙක් කැම්පස් අවුට් වුණ ගමන් ඇවිත් තියෙන්නෙ කැම්පස් සිලෙක්ට් වෙනකම් ගෙදර ඉන්න බැරි නිසා. මිනිහ මාර දක්ෂයා අපිට ඇප්ලයිඩ් ඉගැන්නුවෙ ආයෙ ටියුෂන් යන්න තියල නෙවෙයි.

දක්ෂයා වගේම මාර හැන්ඩියා. මාරම සෙක්සි ලුක් එකක් තිබ්බෙ. කොල්ලො හැමෝම බැලුවෙ සර් එක්ක ෆිට් වෙන්න වෙන මොකකටවත් නෙවෙයි. අර සර් ටැලන්ට් නිසා හා ලස්සන නිසා. ලස්සන කිව්වට නිකම් නෙවෙයි ල..ස්..ස්..ස්..ස්..ස්..ස්..සන පොරක්. පොඩි එකා නිසා අපේ ක්ලාස් එකේ හැමෝම වගේ ෆිට්.

මාත් එක්ක ගොඩාක් ෆිට් වුණා ආ ... මට කියන්න බැරි වුණානේ මේ වෙන කොට මම තමයි කොලේජ් එකේ හෙඩ් බෝයි...ඒ කියන්නෙ හෙඩ් ප්‍රිෆෙක්ට්.. ඉතිං නයා අරින්න නෙවෙයි. කථාවට එන්ටර් වෙන්නයි කිව්වෙ.

දවසක් ඉස්කෝලෙ උත්සවයක් අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනේ. උත්සවයක් වුණාම ප්‍රිෆෙක්ට්ස්ලට හෙන කට්ටක් නෙ කන්න වෙන්නෙ. තැන් තැන් වල හිට ගෙන ඉන්න වෙනවා පොඩි එවුන්ව පාලනය කරන්න. කොල්ලෝ මට බයයි.

ඒත් ආදරෙයි ඒකයි වැඩි ඡන්ද හම්බුණේ. ඉතිං එදා මම හිටගෙන ඉන්නකොට සුරංග සර් එතනින් යන්න ආවා එතන ඉඩ මදියි යන්න. මම පුළුවන් තරම් පිටිපස්සට වෙලා ඉඩ දුන්නා. ඒත් යනකොට ඇඟේ ගෑවෙනවා. සර් මට පස්ස් හරවගෙනම එතනින් යනවා මගේ බල්ජ් එක සර්ගෙ පස්සෙ වැදුණා.

සර් ගෙ පස්සත් නිකම් බෝල ගෙඩි දෙකක් වගේ වදිද්දි තප්පර ගානක් වුණත් මට නම් ආතල් කෝටියයි. සර් ලාවට හැරිල බලල තැන්ක්යූ කියාගෙන ගියා. මාව ෆුල් හොල්මන්. මට එකසිය ගානට නැගල. කාටවත් වැඩිය නෝටිස් වුණේ නෑ. කටවල් ඇරගෙන ස්ටේජ් එක දහා බලාගෙන.

තව දවසක් මට කලන්තයක් වගේ ඇවිත් සික් රූම් එකට ගියා මම ඇඳට වැටුණා විතරයි මට මොනවා වුණාද කියල දන්නෙ නෑ කාටවත් කිව්වෙත් නෑ. මට ඇහැරෙනකොට මගේ ඇඳුම් බුරුල් කරල තිබුණා. කලිසමත් පන්නල ජොකා හොඳට පේනවා. සර් කාමරේට ඇවිත් දැන් හොඳයිද ඔයාට කියල ඇහුව. ඒ අහනකොටත් ඇස් දෙක මගේ ළග.

ටික කලක් ගෙවුණා සර් කැම්පස් සිලෙක්ට් වෙලා ගියා ගියාට පුළුවන් හැම වෙලාවෙම ඇවිත් අපට ඉගැන්නුවා. කෝ ඉතින් කියන්න වෙන්නෙ නෑ නේ. කොහොම කොහොම හරි ඒ ලෙවලුත් ආවා සර් අමතර පන්ති දාලා අපට ඇප්ලයිඩ් විතරක් නෙවෙයි ෆිසික්ස් පවා ඉගැන්නුවා. නොතේරෙන දේවල් මට විශේෂයෙන්ම කියල දුන්නා ඒ අතරෙ හරියට හැදුවෙ නැති වුණාට සැරත් කළා.

හරි හොඳ නිසා හැමෝටම පහක් දාන ගමන් හග් කරල විෂ් කළා මගේ කොල්ලනේ හොඳට ලියපල්ලා මම යන කැම්පස් එකටම උඹලත් එන්න ඕන කියලා. මාව වැඩියෙන් හග් කළා කියලා මට දැනුනා. යන ගමන් මට පෑනක් අරගෙන දුන්නා හොඳට ලියන්න කොල්ලෝ කියලා. සර්ගේ ඇස්වල අමුත්තක් තියෙනවා කියල මට දැනුනා. ඒත් එක්කම කිව්වා උඹ මල්ලි විභාගෙ පාස් නොවී මට අහුවෙන්න එපා කියලා.

විභාගේ ඉවර වෙලා මට කෝල් එකක් ආවා. යමුද පොඩි ගමනක් කියලා. මටත් විභාගෙ ඉවර නිසා මමත් පැනල හා කිව්වා. යාලුවො ටිකත් ගමනක් දාගෙන හිටපු නිසා ඊට ඉස්සරින් යන්න කථා කර ගත්තා උන්ව මගදි මීට් වෙන්න. දැන් මම ටිකක් ලොකු නිසා ගෙදරිනුත් අවුල් නෑ.

අපි දෙන්නා කතා කරගත්ත විධිහටම සුරංග සර් මගට ඇවිත් හිටියා මාව ගන්න. එයාගෙ මාමගේ කාර් එක අරගෙන ඇවිත් තියෙන්නෙ. මාමා රට ගිහින්ලු. කාර් එකට නැග්ග හැටියෙම කිව්වෙ මට සර් කියන්න එපා දැන් මම ඔයාගේ සර් නෙවෙයි ඒ නිසා සුරංග කියන්න කියලා.

අපි දෙන්න ලස්සන බල බල මග දිගට නවත්ත නවත්ත ආවා. එක තැනක ලස්සන බලන්න බැහැල ගියාම මගේ පිටි පස්සෙන් ඇවිත් එක පාරටම මාව පිටිපස්සෙන් බදාගෙන කිස් එකක් දීලා මම ඔයාට ආදරෙයි කොල්ලෝ කිව්වා. මාව හිරිවැටිලා ගියා. අසංක අයිය එක්ක ගල් කැපුවට කටට ගත්තට මෙහෙම වෙලා නෑ.

ඊට පස්සෙ අපි කාර් එකේ එන ගමනුත් සැරින් සැරේට නවත්තලා කිස් කළා. මගේ හිත සතුටින් පිරිල. එයා කියනවා එදා ඕන කමින්මලු ඉස්කෝලෙදි පස්ස අතුල්ලගෙන ගියේ කියල. ඒත් එක්කම සික් රූම් එකේදී ඇඳුම් බුරුල් කරලා ජොකා උඩින් ඉම්බලු. තව ජොකාව පහත් කරල බැලුවලු. හිනා වෙවී කියනවා. මම ගැහුවා පාර දෙක තුනක් තරහවට නෙවෙයි සන්තෝසෙට.

අපි හොටෙල් එකක නැවතුනා. පහළින් කෑම වේලාසනම කෑවා. කන ගමන් කියනවා හොඳට බඩ පිරෙන්න කන්න මහන්සි වෙන්න තියෙනවා කියලා. අපි උචට ඇවිත් දත් මැදලා හොඳට නාගත්තා. ඊට පස්සෙ නිදාගන්න ඇඳට ගියා. මගේ ළගට ඇවිත් මුදු දෙකක් අරගෙන කියනවා අද අපේ වෙඩින් එක කියලා හිතල මේවා දාගමු කියලා.

මට ඇඬුනත් එක්ක. එයාම මගේ ඇගිල්ලකට මුද්දක් දැම්මා. මමත් එහෙම කළා. පස්සෙ අපි බදාගෙන කිස් කළා. දැන් දෙන්නටම හොඳටම මෝල්. දෙන්නම ඇඳේ පෙරලුනා. ටිකෙන් ටික තොල් සූප්පුවක් දැම්මා. මම ඇඳන් හිටපු සරම ගැලෙව්වා. මමත් එයාගේ සරම ගැලෙව්වා. එයා එක පරටම පහත් වෙල් මගේ පොල්ල උරන්න පටන්ගත්තා. ඊට පස්සෙඇට දෙකත් ලෙව කෑවා. මටත් ඉන්නම බෑ.

මමත් එයාගේ පොල්ල කට ඇතුළට දා ගත්තා. හොඳට හිතේ හැටියට සූප්පු කළා. මම එයාගේ පුකේ දාරෙ දිගේ දිව එහාට මෙහාට ගෙනිච්චා. කෙළ ටිකක් දාලා ලික් කළා. එයා මට කියනවා මල්ලියෝ පොඩි පොඩි දේවල් කළාට මම තවම වර්ජින් කියලා. මටත් සතුටෙ බෑ. මමත් එහෙමනේ. ඊට පස්සේඑයා කෙඳිරි ගගා කෑගහන්න ගත්තා මල්ලියෝ ඔයා කඩන්න කඩන්න කියලා. මම කිව්ව ඉස්සරවෙල අයිය මගේ කඩන්න කියල.

එයා ඒ පාර මාව ඉඹලා මගේ කකුල් කරට අරගෙන පුකේ හිල පාදල දිවෙන් තෙත් කළා ඊටපස්සෙ කෙළ පාරක් ගහල බුරුල් කරල් ඇගිලි දෙකක් දැම්මා මට කෑගැහෙන්න ආවා. පහත් වෙලා තොලක් දාන ගමන් ටිකෙන් ටික එයා බැස්සුවා ටික වෙලාවක් ඉඳලා ගහන්න ගත්තා. ගහල ගහල බඩු යවන්නෙ නතුව මට කිව්වා දැන් ඔයා කඩන්න කියල. මමත් එයාව පෙරලගෙන ඉඹලා පුක ලෙව කාලා මගේ පයිය බැස්සුවා එයා මර හඬ දීලා කෑගැහුවා.

ඒ වෙන කොට මගේ තඩි පොල්ල එයාගේ පුක ඇතුළටම බැහැලා. මමත් ටික ටික වේගය වැඩි කර කර ගහන්න ගත්තා එක එක අතට හරවලා දෙන්න හොඳට හුකා ගත්තා. එක පාරටම මම ගැස්සිලා උණු උණූ කැරි පාරවල් හත අටක්ම එයාගේ පුක ඇතුළටම විද්දා. දැන් එයා මගේ පුකේ අරින්න ගත්තා වඩාගෙන කරට අරන් ගහලා ගහලා එක පාරටම ඇඳේ පෙරලගෙන කැරි පාරවල් කීපයක්ම යැව්වා.

ඊට පස්සෙ ආයෙත් වොෂ් එකක් දාලා හෙළුවෙන්ම පහුවදා දවල් වෙනකම්ම බදාගෙන නිදා ගත්තා. දවස් දෙක තුනක්ම අපි දෙන්නා හනිමූන් එක ගත කළා.

අයිතිය - Denvor Bertholomeuze

My Honeymoon After A/L

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :