Friday, September 9, 2016

Sepa katha

ස්වීමින් පූල් එකේ ෆන් එක



මම සන්ජය. ඔයාලට මතක ඇතිනේ මගේ කලින් ස්ටෝරි එක. මගේ කසින් මල්ලි එක්ක වෙච්ච. මම දැන් මේ කියන්න යන්නෙත් මම ඒලෙවල්ස් කරන කාලේම වෙච්ච දෙයක්.

මම ස්කූල් ස්විමින් ටීම් එකේ හිටියා. ඉතිං ඒ දවස් වල හැමදාම හවස ස්වීමින් ප්‍රැක්ටිස් යනවා. ගොඩක් වෙලාවට හවස 4න් පස්සේ පූල් එකේ වැඩිය කට්ටිය නැහැ. ඉතිං ප්‍රැක්ටිස් කරන්න ලේසියි. එක දවසක් මම ස්වීමින් ප්‍රැක්ටිස් ගියා.

එදා ටිකක් පරක්කු වුනා මට ක්ලාස් එකක් තිබුන නිසා. මම යනකොට පූල් එකේ කොල්කෝ 3 දෙනෙක් විතරයි හටියේ. ඒකත් ඉතිං හොඳයි කියලා මම චේන්ජින් රූම් එකට ගිහිං ඇඳුම් ගලවලා ස්වීමින් ට්‍රන්ක් එක ඇඳගෙන ඇවිත් නාලා පූල් එකට ගියා.

පූල් එකමෙම අඳුරනඑවුන් එකෙක්වත් හටියේ නැහැ. මමත් ඉතිං මගේ පාඩුවේ පීන පීන හිටියා. ටික වෙලාවකින් අපේ කොලජේ එකේ ප්‍රිෙෆක්ට් අයිය කෙනෙකුත් ආවා ස්වීමින් වලට.

මම උෟ දැකලා තියනවා. ඒත් මම ඌව එච්චර ගනන් ගන්නේ නැහැ. මම එතකොට 12. ඌ 13. සුදුයි. උසයි. සෙක්සි බොඩි එකක් තියෙන්නේ. නම හසන්. ඌ මාත් එක්ක හිනා වුනා.

මාත් ඉතිං හිනාවක් දැම්මා. නැත්නම් හරි නැහැ නේ. උගේ ස්වීමින් ට්‍රන්ක් එකෙන් උගේ පක එලියට පනින්න දඟලනවා. තඩි පොල්ලක් කියලා මට හිතුනා. මම ඒත් වැඩිය බලන්න ගියේ නැහැ. තව කොල්ලෝ ඉන්නවානේ. වැඩේ චාටර් උනොත් මගේ කර්ඩ් කුඩු.

ටිකව වෙලාවකින් අර හිටපු කොල්ලෝ 3 දෙනත් ගියා. දැන් මායි අර ප්‍රිෙෆක්ට් අයියයි විතරයි පූල් එකේ. මම ඉතිං ටික ටික මූට ලයින් දාන්න පටන් ගත්තා. ඌත් මට ලයින්. මට තේරුනා මූව දා ගන්න එච්චර අමාරු වෙන්නේ නැහැ කියලා. ටික වෙලාවනින් ඌ මගේන අහනවා,

'දැන් වෙලාව කීය ද දන්නේ නැහැ නේද?' කියලා.

මම කියුවා 5ට විතර ඇති කියලා. පස්සේ අපි දෙන්නා විස්තර කතා කර කර හිටියා ටිකක් වෙලා. මෑන් කියුවා ඉස්සර ස්වීමින් ටීම් එකේ හිටියා. පස්සේ එක්සෑම් ලඟ නිසා අයින් උනා කියලා. මිනිහා නරකම නැහැ වගේත මම නිකමට ටෙස්ට් කරලා බලන්නත් එක්ක ඇහුවා ග්ර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්නවද කියලා.

නැහැ කියුවා. වෙලාවක් නැහැලු. මට හිනා. පස්සේ මගෙන් ඇහුවා මට ගර්ල් කෙනෙක් ඉන්නවද කියලා. මම කියුවා නැහැ කියලා. මෑන් මගෙන් අහනවා

'ඇයි කෙල්ලන්ට කැමති නැද්ද?' කියලා.

මමකියුවා එහෙම විශේෂ කැමැත්ක්ක වත් අකමැත්තක්වත් නැහැ කියලා. තාම හරියන කෙනෙක් හම්බ උනේ නැහැ කියුව්වා.

ටික වලොවකින් මම කියුවා මම යනවා අයියේ. දැන් හවස් වෙලා කියලා. මම පූල් එකෙන් උඩට ආවා. පස්සේ එයත මගේ පස්සේන් අාවා එහෙනම් මාත් යනවා. දැන් ඇති වගේ කියලා. මාටත් ඕන වුනේ එයාව චේන්ජින් රූම් එකට එක්කගෙන යන්න.

අපි දෙන්නම කියව කියව චේන්ජින් රූම් එකට ආවා. මම ශවර් රූම් එකට ගියා නාන්න. මම හැරිලා බලනකොට හසන් අයියා මගේ පිටිපස්සේ.

මම දැනගෙන හිටියා මෙයා මගේ පස්සේන එන බව. එක පාරටම හසන් මගේ උරහිසෙන් අතතියලා 'මාත් ජොයින් වෙන්නද වොෂ් එකක් දා ගන්න' කියලා ඇහුවා.

මම වින්ක් කරලා කියුවා 'නෝ ප්‍රොබ්ස්' කියලා. පස්සේ එයා ශවර් රූම් එකේ දොර ලොක් කරලා මගේ ලඟට ආවා.

ඇවිත් හිමින් ඇහුවා තරහද කියලා. මම හිනා වෙලා නැහැ කියුවා. පස්සේ එයා ශවර් එක වහලා මාව හෙමින් බදාගෙන කිස් කළා. දැන් අපි දෙන්නාගෙම බොඩීස් එකට තද වෙලා. මට දැනෙනවා එයාගේ පොල්ල නසැගලා. එයා මාව පිස්සුනේ වගේ බදාගෙන කිස් කළා. පස්සේ මගේ නිපල්ස් උරන්න ගත්තා.

මට මාර ආතල්. මම එයාගේ ස්විමින් ට්‍රන්ක් එක දනහිස ගාවටම වෙනකං පාත් කලා. කොන කපපු මහත පකක් 6.5ක් විතර ඇති. මම ඒක උරන්න ගත්තා. මෑන් කෙඳිරි ගානවා. පස්සේ එයා පහලට ඇවිත් මගේ පොල්ල එලියට අරන් අතේ ගහන ගමන් මගේ ඇට දෙක උරන්න ගත්තා. මාර ආතල් එකක් දුන්නේ.

ඊට පස්සේ මෑන් මට ගල් කමන්න පටන් ගත්තා. විනාඩි 3 4ක් යනකොට මෑන් බඩු විද්දා. මගේ කකුල් දෙකෙන් කැරි බේරෙනවා. පස්ස මම අපහු මිනිහට කටට දුන්නා. පුකේ අරින්න ගියේ නැහැ. කොන්ඩම් තිබුනේ නැති නිසා.

මට ලේසියෙන් බඩු යන්නේ නැහැ. ගොඩක් වෙලා යනවා. විනාඩි 10ක් විතර යනකොට මට බඩු යන්න ලන් උනා. මම කැරි ටික හසන් අයියගේ කට ඇතුලෙම යැව්වා. මිනිහ මාර ආසාවෙන් උරලා බිව්වා.

පස්සෙ අපි දෙන්නම වොෂ් කරගෙන ගෙදර යන්න ලැහැස්ති වෙලා එලියට ආවා. එතකොට කළුවර වැටීගෙන අනවා. හවස 6.30ට විතර ඇති. මට හසන් අයියව දාලා යන්නත් ලෝබයි වගේ. එයාටත් එහෙමයි. පස්සේ මම ඇහුවා ගෙදර යන්න පරක්කු වෙනවා කියලා. එයා කියුවා නැහැ ඇයි අහුවා. මම කියුවා අපේ ගෙවල් තියෙන්නේ ලඟ. ඇවිත් යනවද කියලා.

එයා කැමති වුණා. මම එයාව ටැක්සි එකකින් අපේ ගෙදර එක්ක ආවා. අපේ ගෙදර මොකෙක්වත් නැහැ. අම්මලා එන්නේ රෑ වෙලා. ගෙදර ඉන්නේ සර්වන්ට් ලේඩි කෙනෙකුයි අපේ බල්ලයි විතරයි. මම එයාව කෙලින්ම අප්ස්ටෙයාර් මගේ රූම් එකට එක්ක ගියා. සර්වන්ට් අපිට කූල් ඩ්‍රින්ක්ස් ඇන්ඩ් බිස්කට්ස් අරන් ඇවිත් දීලා ගියා. ඒවා කාලා බීලා අපි දෙන්න වල් පල් කතා කර කර හිටියා. හසන් අයියා අපහු මාව බදාගෙන කිස් කරන්න පටන් ගත්තා.

'උඹ මාර කියුට් මල්ලි' කියලා මගේ ලිප්ස් කිස් කරන්න ගත්තා. අපි විනාඩි 10ක් විතර තොල දාම්මා. මට දැන් අපහු හෙනට නැගලා. මම හසන් අයියාගේ ඩෙනිම් එකේ සිපර් එක ඇරියා.

ටී ශර්ට් එකත් ගැලැව්වා. දැන් එයා ඩාර්ක් ග්‍රීන් අනඩර්වෙයා එක පිටින්. මාර හොට් සෙක්සි බොඩි එකක් හසන් අයියට තියෙන්නේ. හරියට රිතික් වගේ. පස්සේ එයා මගේ ඩෙනිම් එකත් ගලවලා දැම්මා. දැන් අපි දෙන්නම අන්ඩර්වෙයාර් පිටින් බෙඩ් එක උඩ බදාගෙන කිස් කරනවා. එයා මගේ මුළු බොඩි එකම කිස් කළා. මට මාර ආසයි.

මම එයාගේ පොල්ල එලියට ගත්තා. ඒකෙන් ජූස් බේරෙන්න අරන්. මම උරන්න ගත්තා. එයා ආසාවෙන් කෙඳිරි ගානවා. මම හොඳටම කෙල දාලා සක් කළා. ටික වෙලාවකින් එයාට බඩු යන්න එනවා කියලා කිව්වා. මම දිගටම සක් කළා. ටිකකින් මගේ උගුරටම කැරි ගන්ගාවක් විද්දා. වාව්... අපි විනාඩි 10ක් විතර බදාගෙන නිදා ගත්තා.

ඊට පස්සේ මම එයාව අනිත් පැත්ත හරවලා එයිගේ පුකේ හිලට දිව දැම්මා. හසන් අයියා ආතල් එක වැඩිකමට කෙඳිරි ගානවා. ආහ්.. මගේ මල්ලියෝ.. මට ඉන්න බෑ....

මම හොඳට පුකට දිව දාලා අතාල් දුන්නා. පස්සේ මම කොන්ඩම් එකක් අරන් මගේ පොල්ලට දා ගත්තා. මගේ පොල්ල 7ක් විතර දිගයි. මහතයි. අන්කට්. එයා කියුවා රිද්දන්න එපා කියලා. මම කිස් එකක් දීලා කිව්වා බය වෙන්න එපා පැටියෝ කියලා.

මම හොඳට එයාගේ පුකේ හිලට ලුබ්රිකන්ට් දාලා මගේ පොල්ල බස්සන්න පටන් ගත්තා. මුලින් හසන් අයියා ටිකක් කෙඳිරි ගෑවා. මම ඇහුවා රිදෙනවද? එලියට ගන්නද? කියලා. එයා කියුවා අවුලක් නෑ ඔහොම කරන්න කියලා.

මම විනාඩි 15ක් විතර හසන් අයියට පුකේ ඇරියා. පස්සේ මට බඩු යන් ලන් වුනාම පොල්ල එලියට අරන් කටට දුන්නා. ආහ්...... එයා ඔක්කොම උරලා බොනකොට මට මාර් ආතල්.

පස්සේ අපි දෙන්නම වොෂ් එකක් දාගෙන ඇඳුම් ඇඳගත්තා. ඒත් එක්කම වගේ අපේ අම්මලා ආවා. මම හසන් අයියව මගේ හොඳ යාලුවෙක් කියලා ඉන්ට්‍රඩියුස් කරලා දුන්නා. පස්සෙ මම එයාව අපේ කාර් එකෙන් ගෙදරට ඩ්‍රොප් කළා.

කාර් එකෙන් බහින්න කලින් එයා ආපහු සැරයක් මාව බදාගෙන කිස් එකක් දිලා කියුවා අපි හෙට කොලේජ් එකේදි මීට් වෙමු කියලා. අපි ගුඩ් නයිට් විෂ් කරලා වෙන් උනා. පස්සේ එයා සතියකට සැරයක්වත් අපේ ගෙදර එනවා. නැත්නම් මම එයාගේ ගෙදර යනවා. තාම එහෙමයි.

අයිතිය - Sanjaya

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :