Wednesday, April 26, 2017

Sepa katha

කැමතියි - අකමැතියි.... ස්ට්‍රේට් අයියාගේ සෝබන!


ඉතින් මචංලා උඹලට මතකනේ මගේ කුළුදුල් ම කොලු එක්ස්පීරියන්ස් එක.... ඒක ලැබුනෙ මට අවුරුදු 17 දී... උඹලගේ භාෂාවෙන් ආඛ්‍යාතයෙන් කියනවා නම් මගේ පෙට්ටිය කැඩුවේ උදිතයා...ඒ මට අවුරුදු 17 දී. උදිත අයියාගෙන් ලැබුනු ඒ පළමු සැප මගේ මුළු ආතල් ලෝකයම සැපවත් කලා. සැප විතරක් නෙමෙයි.... ඒ විශේෂ දවසින් පස්සෙ මට සෙක්ස් වලින් දවසින් දවස අත්දැකීම් එකතු කරගන්න පුළුවන් වුනා....ඒ හැම දෙයක්ම ලැබුනේ උදිත අයියාගෙන්....උදිතයාටම විතරක් ලියලා දීපු පොඩි කොල්ලෙක් මෑන්ස් අමු ලොල්ලෙක් කරලා ගත්තා කිව්වොත් හරි. 

කොහොම හරි මගේ පලමු අත්දැකීමෙන් පස්සෙ මට දිගටම උදිතයාගෙ ගල් කොල්ලා වෙලා ඉන්න වුනා. වෙලාවක් ලැබුන ගමන් උදිතයා මට කෝල් කරලා මාව නොයෙක් තැන් වලට අරන් ගියා....හෝටල් කාමර වලට, පාලු පිට්ටනි පිටිපස්සට, අත හැරලා දාපු බාගෙට හදපු ගෙවල් ඇතුලට, කවුරුත් නැති වෙලාවට උදිතයාගෙ ගෙදරට, කවුරුත් නැති වෙලාවට මගේ ගෙදර, පාළු ලඳු කැළෑ ඇතුලට, රබර් වතු අස්සට, ඔය එකී මෙකී නොකී හැම තැනකටම වගේ මාව අරන් ගිහින් පොර සැප ගත්තා. ඔය අතරේ දවසක් උදිත අයියා මට දිලුම් අයියාව හඳුන්වලා දුන්නා.

දිලුම් කියන්නෙ උදිත අයියත් එක්ක එකම රූම් එකේ ඉන්න, උදිත අයියාගෙම කැම්පස් එකේ ඉගෙන ගන්න උදිත අයියාගෙ බෙසෙට් ෆ්‍රෙන්ඩා....හැබැයි දිලුම් අයියා නම් උදිත අයියාටත් වඩා අවුරුද්දකින් වැඩිමල්...ඒ කියන්නෙ පොරට අවුරුදු 27ක් විතර....ලුක් එක ගැන කියනවා නම් ඉතින් උදිත අයියා තරම්ම උස ඩයල් එකක් නොවුනට ටිකක් උස මහත හෙයාරි පොරක්... සික්ස් පැක් හොඳටම නොපෙනුනාට මොකද උදිත අයියත් එක්ක ජිම් එහෙම බහින නිසා දිලුමාගෙ බොඩි එකත් හෙන මැස්කියුලර්.... සිරාවට උදිත අයියාගෙ බොඩි එකත් එක්ක සැසඳුවොත් දිලුමාගෙ බොඩියෙ වෙනසකට තියෙන්නෙ උදිතයාගෙ වගේ සික්ස් පැක් එක හොඳටම කැපිලා නොපෙනෙන එකයි, හෙයාරි ගතියයි විතරයි..... අවංකවම කථා කලොත් මම නම් ආස දිලුම් අයියාගෙ වගේ බොඩි එකක් තියන කොල්ලන්ට..... මම ඒ ගැන දවසක් උදිත අයියාට කියපු වෙලේ පොරට හෙන ජෙලස් එකක් ආවා.... තත්වේ කොච්චර නරක වුනාද කියනවනම් එදා සෙක්ස් කරද්දී උදිතයා මට එක කිස් එකක් වත් දුන්නෙ නෑ.

දිලුම් අයියාගෙ බොඩි එක ගැන කියන්න ගිහින් ස්ටෝරිය පීලි පැන්න වගේ නේද මචංලා.... හොඳයි අපි ආපහු ස්ටෝරියට එමුකො...

ඒ වෙනකොට මට අවුරුදු 18 ලැබුවා විතරයි. ඔන්න දවසක් උදිත අයියා මම ස්ටොරිය මුලදී කිව්වා වගේම මට දිලුම් අයියාව හඳුන්වලා දුන්නා....හඳුන්වලා දුන්නා කිව්වට මේ මූණට මූහුණ නෙමෙයි.... මට දිලුම් අයියා ගැන ඩීටේල් වශයෙන් කිව්වා.

උදිත අයියා මට කිව්වා, දිලුම් කියන්නෙ උදිතයාගෙ හොඳම යාළුවාලු. ඒ නිසාම උදිතයාගෙයි දිලුමාගෙයි අතර රහස් කියලා දෙයක් නෑලු. කොටින්ම මමයි උදිතයයි අතර උන දේවල් හිස්පිල්ලක් පාපිල්ලක් නැතුවම උදිත අයියා දිලුම් අයියාට කියලා තියනවලු.

ඒක කිව්ව වෙලේ නම් මට උදිතයා ගැන පට්ට කේන්තියක් ආවා...ඒත් මොකද කේන්ති ගියා කියලා දෙකට නැමිලා පුක හපා ගන්න කියලයැ... අනික ඕවා පෙන්නන්න කියලා ගිහින් මම මොකටද නිකන් ටොකු ඇණ ගන්නෙ.

කොහොමහරි ඔන්න උදිතයා මට කිව්වා උදිතයාගෙ ෆෝන් එකේ තිබ්බ මගේ පික් එකක් දැකලා දිලුමාත් මම ගැන ඉන්ටරෙස්ට් කියලා.... ඒ කාලෙ ඉතින් මට වැඩිපුරම තිබ්බෙ රති ගාය නේ...ඉතින් මොකෙක් හරි මගේ ලුක් එකට ඉන්ටරෙස්ට් කියලා එහෙම කිව්වොතින් මගේ ඔළුව බ්‍රහස්පති ග්‍රහයා තරමට ලොකු වෙනවා.....වයසෙ වැරද්දනෙ බං. කොහොම හරි උදිත අයියා මට කිව්වා උඹ මගේ යාළුවටත් සළකන්න ඕනෙ කියලා....ඇත්තටම පොර මගෙන් ඉල්ලීමක් කරනවට එහා ගිය අණ කිරීමක් විදියට තමයි මට එහෙම කිව්වෙ.... මමත් ඉතින් හුරතලේට ඔළුව වනලා හා කිව්වා....

ඇත්තටම මේ දිලුම් කියන්නෙ මහා අමුතු ඩයල් එකක්.... උදිත අයියා කියපු විදියට දිලුම් අයියා කියන්නෙ ෆුල් ස්ට්‍රේට් පොරක්.... සාය කෑල්ලක් පේන්න බෑලු අර පැණි හැළියට වැටුණ ඇඹලයා වගේම තමයිලු. ඒ තරම් කෙල්ලන්ට ආස පොරක් තමයිලු දිලුම් කියන්නෙ...

කෝ ඉතින් මටත් කට තියාගෙන ඉන්න බෑනෙ... තිබ්බ කටකාරකමට ද කොහෙද මමත් උදිත අයියගෙන් ඇහුවා එහෙනම් මොන මගුලට ද අයියේ ඒ අයියා කොල්ලො ගහන්න ඉන්ටරෙස්ට් කියලා. මට උත්තරයක් ලැබුනා...ඒ හොඳ පැණි බේරෙන ටොක්කකුත් එක්කමයි.

කොහොම හරි උදිත අයියා කියපු විදියට දිලුම් අයියාට මට අරින්න ඕන නැතිලු....කොටින්ම පොරට කලිසමෙන් පක එළියට ගන්න අදහසක් වත් නැතිලු. මෑන්ස් ට ඕනෙ ඔය පොඩි පොඩි එක්ස්පීරියන්ස් ටිකක් ගන්නලු.....මට නම් ඔය උදිත අයියාගෙ රට පැටලුණ විග්‍රහයන් තේරුනේ නෑ.... ඒ වල තේරුම අහන්න ගිහින් ටොකු කන්න ඕන කමකුත් තිබ්බෙ නෑ.... අනේ ඉතින් මමත් ඕන පුකක් ප්‍රීති වෙසක් කියලා උදිතයා කියන හැම දේටම හා කියලා පොඩි එකෙක් වගේ ඔළුව වැනුවා. කොහොම කොහොම හරි ඔන්න දවසක් උදිතයා මාව පොරගෙ බයික් එකේ නග්ගගෙන කොළඹ කොනේ තිබ්බ අවිස්සාවේල්ල පැත්තට ගියා.... ඒ පැත්තෙ ඇලවල්-කුඹුරු-කෙත්වතු අස්සෙන් ගිහින් ප්‍රධාන පාරෙන් ගොඩක් ඇතුලට වෙන්න තිබ්බ අතුරු පාරක තරමක ලොකු ඉඩමක් ඇතුලෙ පොඩි ගෙයක් ගාව බයික් එක නතර කලා.

ඒත් එක්කම වගේ ඒ ගෙදර දොර ඇරගෙන සුදු පාට ජොකී බ්‍රීෆක් ඇඳගත්ත උස කළු හැන්ඩි ඩයල් එකක් එළියට බැහැලා අපේ බයික් එක දිහාවට ආවා.

ඒත් එක්කම වගේ ඒ ගෙදර දොර ඇරගෙන සුදු පාට ජොකී බ්‍රීෆක් ඇඳගත්ත උස කළු හැන්ඩි ඩයල් එකක් එළියට බැහැලා අපේ බයික් එක දිහාවට ආවා.

වාව් මචංලා....ඒ දර්ශනේ දැක්කම ගමන් මහන්සියත් කොහෙන් ගියාද දන්නෙ නෑ.... ඇඳලා හිටිය සුදු බ්‍රීෆ් එකෙන් දාර පොල්ලක් පොට්ටනියක් වගේ කැපිලා පේන්න තිබ්බා.... ඒ මදිවට පොරගෙ චෙස්ට් එක..... හොඳ ගානට හැදුන මසල්ස් උඩ මයිල් යහමින් වැවිලා තිබ්බා....ඒ වගේම අත් වල මසල්ස්, ෂෝල්ඩර්ස්, කළවා දෙක.....අම්මෝ, පට්ට!... පට්ට පට-පට!! පොරව දැක්ක ගමන් මට ඉබේටම වගේ මගේ තොල් කොණක් ඇඟිල්ලකින් පිරිමැද්දා....කියන්න බෑනෙ බං....විහිළුවටවත් කෙළ පෙරුනොත් එහෙම.

"මොකද බං පරක්කු?... ගෙදර 4 වෙද්දී ෆ්‍රී කරලා ජනකයාට දෙන්න ඕන කියලා මතක නැද්ද?" අපේ ලඟට ආපු අර කළු උස මහත හැන්ඩි අයියා උදිත අයියාගෙන් ඇහුවා.

"හරි හරි බං.... 4 වෙන්න තව පැය කීයක් කියලා තියනවද.... උඹ කෑගහලා මේ පොඩි එකාවත් බය කරනවා." උදිත අයියා හෙල්මට් එක ගලවා බයික් එකෙන් බහින ගමන් අනික් අයියට කෑගැහුවා.

"මේ ඉන්නෙ මලින්ද...මම උඹට කිව්වේ.....මලින්ද මේ ඉන්නෙ මගේ බොක්කා දිලුම්" උදිත අයියා මගේ හෙල්මටය ගලවා මාව උස්සලා බිමින් තියන ගමන් අනෙක් අයියාව මට හඳුන්වලා දුන්නා.

ඔය අතර මම දැක්කා දිලුම් අයියා මගේ දිහා මහා පෙරේත කමකින් බලාගෙන හිටියා වගේ.... හරියට මෑන්ස්ට මාව එක හුස්මට ගිලලා දාන්න ඕනෑ කමක් තිබ්බා වගේ....

"කොහොම ද කොල්ලො?.... මූ කිව්ව ද උඹට මෙහේ එක්කගෙන එනවා කියලා?" දිලුම් අයියා මගේ උරහිස වටා අතක් දමා ගනිමින් ඇහුවා.

"න්..නෑ අ..අයියේ" මමත් ලැජ්ජාවට ද කොහෙද ගොත ගහමින් උත්තර දුන්නා.

"ඒකනෙ...ඒකනෙ බ්‍රෝ" දිලුම් අයියා කින්ඩියට වගේ උදිත අයියට කෑ ගැහුවා.

"මොනාට කියනවද හුත්තෝ.... මූ මගේ ලොල්ලා....මට ඕන තැනකට, ඕන වෙලාවකට අරන් යන්න පුළුවන්." උදිත අයියා මගේ තට්ටමකට පහරක් ගහන ගමන් කට කොණකින් හිනා වෙමින් කිව්වා.

"උඹ නම් හැදෙන්නෙ නෑ බං...කවදාවත්!" දිලුම් අයියත් හිනා වෙන ගමන් කිව්වා.

"ඒක නෙමෙයි මාලි.... මේ ලඟ පොඩි ඇක්සිඩන්ට් එකක් වුන මගේ යාළුවෙක් ඉන්නවා....මම ගිහින් ඌව බලලා එන්නම් උඹව එක්කරන් යන්න.... උඹට පුළුවන්නෙ මේ දිලුම් අයියත් එක්ක ඉන්න?" උදිතයා කට කොණකින් ලාවට හිනාවෙන ගමන් මගෙන් ඇහුවා.

'මේ ලඟ ඉන්න පොඩි ඇක්සිඩන්ට් එකක් උන යාළුවෙක්?.... පුක තමයි! මූ එනවා මාව අන්දන්න.... මූ හිතුව ද දන්නෙ නෑ මම මේ කොණ්ඩෙ බැඳපු චයිනිස් දත් දොස්තර කෙනෙක් කියලා..... මම දන්නෙ නැද්ද මූටයි මූගෙ යාළුවටයි ඕන දේ....' මම මගේ හිතෙන් මටම කියා ගත්තා.

"හ්..හා අයියේ" අවසානයේ මමත් මගේ ඔළුව හොලවලා උදිත අයියා කිව්ව දේට එකඟත්වය පළකලා.

ඔහොම ටික වෙලාවක් අපිත් එක්ක කතා කරකර හිටිය උදිත අයියා පැය කීපයකින් එන්නම් යැයි කියා බයික් එකේ නැඟලා එතනින් යන්න ගියා. බයික් එක නොපෙනී යනකල්ම බලන් හිටිය දිලුම් අයියා මගේ කරට අතක් දාගෙනම ගෙය ඇතුලට මාව එක්කන් ගියා.

"මේක අපේ කැන්ඩි යාළුවෙක්ගෙ ගෙයක්... දන්නෙ නැද්ද සෙට් එකට බොන්න ඕන වුනාම, පිස්සුවක් කෙළින්න ඕන වුනාම, කෙල්ලෙක් අරන් එන්න වගේ ඕන වුනාම....මේක තමයි ඉතින් අපේ පාටි පැලස් එක." දිලුම් අයියා මාව කාමරයක් ඇතුලට එක්කරගෙන යන ගමන් හිනාවෙමින් ම කිව්වා.

කාමරයට ඇතුලු වුන අපි ඒකෙ බිත්තියක එල්ලලා තිබ්බ එල්.ඊ.ඩී ටීවි එක ඉස්සරහා තිබ්බ සෝෆා එකේ වාඩි වුනා.

"මොනවා හරි බලමුද මලින්දයා?" දිලුම් අයියා ඇහැක් ගහමින් මගෙන් ඇහුවා.

"හ්..හා අයියේ"

සෝෆාව උඩ තිබ්බ රිමෝටයෙන් ටීවී එක ඔන් කළ දිලුම් අයියා ඒකෙ ස්ට්‍රේට් වැලක් ප්ලේ වෙන්න දැම්මා.

'ම්ම්ම්....මේකා කලින්ම වැඩ-කිඩ-ටික ලෑස්තිකරන් ඉඳලා වගේ'

ටීවී එකේ තිරයෙන් දිස්වුනේ පොඩි ඒෂියන් කෙල්ලෙක්ට බ්ලැක් ඇමරිකන් පොරක් ක්ලාස් රූම් එකක තියන් හුකවන සීන්කෝන් එකක්...ස්ට්‍රේට් වැල-වරකා මට නොඇල්ලුවත් මේ ප්ලේ වෙන එකේ නම් පොඩි කික් එකක් තියෙනවා වගේ...

ගතවුනේ විනාඩි කීපයයි...දිලුම් අයියා පොරගේ කටහඬ අවදි කලා. "උඹ කැරි සබ්ජෙක්ට් කාරයා නේද?"

'අනේ හුකේ!....තෝ ඒ ගැන නොදන්න තොත්ත පකා!' මමත් හිතෙන් මටම කියා ගන්න ගමන් ඔව් යැයි හඟවන්න සිහින් හිනාවක් සමඟම මගේ ඔළුව හෙලෙව්වා.

"උදිතයා උඹට හුකපු නැති තැනක් නෑ නේද?.....ඌ මට කියලා තියනවා ඌට කෑල්ලගෙන්වත් ලැබෙන්නැති සැපක් උඹෙන් ලැබෙන්නෙ කියලා" දිලුම් අයියා ටීවි එකේ වැල බලනගමන් පොරගෙ බල්ජ් එක අතගාමින් ඇහුවා.

"මොකක්....උ...උදිත අයියගෙ.....කෙ...කෙල්ලටත් වඩා" ආශාව නිසාද කොහෙද මට ඉබේම වගේ ගොත ගැහුනා. ඇත්තටම හොඳ වැඩුණු පිරිමියෙක්ගෙ ගෑණිට වඩා හොඳට ඌගෙ ලොල්ලා ඌට සැපදෙනවා කියලා ඒ ලොල්ලට ඇහුනොත්.... ඊටත් වඩා සතුටක් ඒ ලොල්ලාට නැතිතරම්.

"ම්ම්ම්...ඔව්... ඌගෙ කෑල්ලගෙ කිම්බට වඩා උඹේ හිල පට්ට සැපලු...ඒවා අහලා උඹව මීට් වෙලා බලන්න මටත් සිරාවටම ආසා හිතුනා" දිලුම් අයියා මගේ ගලක් පොරගේ අතින් පිරිමදින ගමන් කෙඳිරි ගෑවා.

"දැන්..මීට් වුනානෙ....මම මොනාද කරන්න ඕනෙ අයියෙ" දිලුම් අයියාගේ මුහුණ දිහා බලමින් මම කෙඳිරිගෑවා.

"මම සබ්ජෙක්ට් කාරයෙක් නෙමෙයි බං.....ඔය ලොකු දෙයක් ඕන නෑ...නිකන් ලාවට මොනවා හරි කරපන්!" දිලුම් අයියා මගේ අනිත් ගලත් අතගාමින් කිව්වා.

'සබ්ජෙක්ට් නෙමෙයි?.... ඔය ස්ට්‍රේට් කියන හැම හු-පුතාම කියන බයිලාව තමයි ඒ.... අපි නොදන්න සබ්ජෙක්ට්-ස්ට්‍රේට් තියරිය.' මම මගේ හිතෙන් කොක් හඬ ලා හිනාවෙමින් මටම කියා ගත්තා.

"මම අයියගෙ පොල්ල අත ගාන්නද?" මම නිකන් බබා වගේ අහිංසක විදියට ඇහුවා.

"ම්ම්ම්....අතගාපන්!...හැබැයි එළියට ගන්නෙ නැතිව." දිලුම් අයියා කෙඳිරිගාමින්ම කිව්වා.

'අනේ හුකේ!... මූ නම් සීරියස්ලි සයිකො කැරැක්ටර් එකක් ද කොහෙද.... පයිය අත ගාන්නලු ඒ පක ජොකාගෙන්වත් එළියට නොගෙන.....සිරාවට!' මම මගේ හිතෙන් මටම කියා ගන්න ගමන් දිලුම් අයියාගේ ජොකාගෙ උඩින් පොරගේ භාණ්ඩය හුරතල් කරන්න පටන් ගත්තා....

අම්මට!.... මූට එකසියගානට නැගල ද කොහෙද.... නොදැක වුනත් සැකයක් නැතිව කියන්න පුළුවන් පොරගේ පොල්ල අඟල් 9ක් වත් ඇති කියලා..... උදිත අයියගේ පොල්ල සයිස්ම වගේ තමයි. මට නම් දැන් කටට කෙළත් උනනවා වගේ.... ඒ අතර පොරගෙ ජොකාගෙ යට පැත්තෙන් අත දාලා මෑන්ස්ගෙ උණුසුම් බෝල දෙකත් යහමින් මසාජ් කරන්න මම අමතක කළේ නෑ..

සැප සාගරයක රතියෙන් රත් වෙවී ඔහොම විනාඩි කීපයක් කෙඳිරිගාමින් ගෙවිලා ගියා.

ඔහොම විනාඩි කීපයක් ගතවුනා. ඒ අතර එක පාරටම දිලුම් අයියා පොරගෙ පුක මගේ මුහුණ උඩින් ඇසුරු සැනින් ඉවත් කරගනිමින් නැඟිට්ටා....අනතුරුව මගේ කොන්ඩෙන් මිටට අල්ලාගෙන සෝෆා එකෙන් බිමට ඇද දමා ඒ මැද වාඩිවුනා.

එක අතකින් අතේ ගහමින් හිටිය දිලුමා අනික් අතින් නැවත මාව සෝෆාව ඉස්සරහට ඇදලා අරන් පිටිපස්ස හැරෙව්වා.

"වාව්!.... අම්මාමාමා!..... සුදු ස්මූත් කැරි දොදොල් පුකක් බං උඹට තියෙන්නෙ....ම්ම්ම්ම්....ආහ්..ආහ්...ආආආහ්... පට්ට සයිස්!... උදිතයා මේකෙ පැය ගානක් හුකවනවා ඇතිනේද බං....පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ.... ෂා!!!" මම දික්කරන් හිටිය තට්ටම් දෙකට 'චට' 'චට' ගාමින් පහරවල් කීපයක් මාරුවෙන් මාරුවට ගගහා, මිරිකමින් දිලුම් අයියා කෙඳිරිගෑවා.

මගේ ඔළුවට එකපාර විදුලියක් කෙටුවා වගේ මම උදිත අයියත් එක්ක සෙට් වුන පළවෙනි දවස මතක් වුනා.... ශකීරා ගුරුමෑණියන්ගෙන් ඉගෙන ගත්ත ‘පුක් වැනුම’ නර්ථනය කරලා එදා උදිතයාව පිස්සු වට්ටපු විදිය....මට හිතුනා අදත් පොඩ්ඩක් ඒක අත්හදා බලන්න ඕනෙයි කියලා.

මගේ පුක දිහා මහා කෑදරකමකින් බලන් හිටිය දිලුම් අයියාගෙ මුහුණ ගාවට මම ගෑවී නොගෑවෙන තරමටම මගේ පුක ලං කරා.... ඊලඟට මම ටිකක් ඉස්සරහට නැමී මගේ බෝල තට්ටම් දෙක විතරක් හිතෙන් මවාගත් 'වකා-වකා' තාලයට යහමින් හොලවන්න, පද්දන්න ගත්තා.

"ෆක්ක්ක්ක්!..... ෆක්! ෆක්! ෆක්!.... මගේ කෑල්ලටවත් මෙහෙම පුකක් නෑ හුත්තෝ!!!.... පට්ටටටටටටට මචං!" ඇසුරු සැනින් මහා කෙඳිරිල්ලක් එක්ක දිලුම් අයියා මගේ පුකේ දාරය අස්සේ පොරගේ මුහුණ මහාම මහා කෑදරකමකින් වගේ ඔබාගත්තා.

"ඔයාට තමයි මේක රත්තරං.... අද දවසෙම මේක ඔයාගේ" කෙඳිරිගාමින් ඒ ලැබූ අවසරයෙන් මම දිලුම් අයියාගේ කොන්ඩෙන් අල්ලාගෙන පොරගෙ මූණ තව තවත් තදට මගේ පුක අස්සේ ඔබා ගත්තා..

ටික වෙලාවක් මගේ පුකේ පැණි සුවඳ රස විඳපු දිලුම්කාරයා මම පොරට දුන්න 'දිවේ සාත්තුවම' පෙරලා මට ආයෙත් දෙන්න පටන් ගත්තා..... මුලින්ම මගේ වල්ල ගාව ඉඳන් පුකේ හිල ගාවට වෙනකල් පොරගේ දිවෙන් උණුසුම්ව තෙත් කරන් ගියා. හිල ගාව නැවතුන දිලුමා, දිලුමාගෙ දිවේ මුළු ශක්තියම යොදලා මගේ හිල ෆක් කරන්න පටන් ගත්තා.... හරියට පැණි රස කිරි තේකක් පීරිසියකට දමා දිවෙන් තොල ගා රසවිඳිනවා වගේ. අවංකවම කිව්වොත් උදිත අයියාවත් කවදාවත් මගේ පුක මේ විදියට රස බලලා නෑ...."ආආආහ්! අහ්..ආහ්! ම්ම්ම්!" ඒ ලබපු අමර සැපට මට ඉබේටම වගේ මගේ නැඟපු පයියට අත ගියා.

ඔහොම ටික වෙලාවක් ගතවුනා.... එක පාරටම පැණි උතුරන මගේ පුකෙන් දිලුම් අයියා පොරගේ මූණ ඉවතට ගත්තා.

"ඔතන බිම උඩ අතට හාන්සි වෙයන්!" ටිකක් සැරෙන් වගේ දිලුමා මට අණ කළා.

ඒ වෙනකොට සෙක්ස් වලින් හොඳහැටි පදම් වෙලා හිටිය මට වෙන්න යන දේ ඉබේටම වගේ තේරුම් ගියා. වෙලාව තවත් නාස්ති නොකර දිලුම් අයියාගේ අණට කීකරු වෙමින් මමත් සීතල මැදපු සිමෙන්ති පොළවේ උඩුබෙලි අතට බඩුවක් වගේ අමු නිරුවතින් හාන්සි වුනා.

පිරිමින් කාමයෙන් මත් කිරීම කළාවක් නම් මම ඒකෙ පිකාසෝ කෙනෙක් කියලා උදිත අයියා මට නිතරම කින්ඩි දානවා.... කින්ඩියට කිව්වත් ඒකෙ ඇත්තක් නැත්තෙමත් නෑ... ඒ කතාවත් මතක් කරගෙනම ඉස්සරහා හිටගෙන අතේ ගහමින් මම දිහා කෑදරකමකින් බලන් ඉන්න දිලුම් අයියාට පේන්න යටි තොලත් හපාගෙන මගේ නිපල්ස් දෙක ඇඟිලිතුඩු වලින් මිරිකන්න ගත්තා.

ඒත් එක්කම මටත් පේන්න ඇහැක් ගහන ගමන් මගේ කකුල් මැදි කර ගනිමින් හැඩිදැඩි දිලුම් අයියා මගේ ඉදිරියේ දණ ගසා ගත්තා.

එක අතකින් පොරගෙ ජූස් වෑහී දිළිසෙන කළු පයිය අතගාමින්, අතේ ගහමින් ඉස්සරහට නැමුන දිලුම් අයියා මගේ මයිලක්වත් නැති ස්මූත් ගල් දෙක මැද ලෙවකමින් හොඳ කෙල පාරවල් තුන හතරක් ගැහුවා.....ආයෙත් කෙළින් උන පොර, පොරගෙ සෙවල වෑහෙන පයියටත් කෙළ පහරවල් තුන හතරක් ගසා තවරාගත්තා.

සිදුවෙන්න යන දේ හිතෙන් මවාගත්ත මම දිලුම් අයියට ඇහෙන්න සරාගීව හීන් කෙඳිරිල්ලක් පිටකළා. "ආහ්...ආආආහ්.....ආහ්....ආඅහ්!"

ඒත් එක්කම දිලුම් අයියා මෑන්ගෙ සෙවළ වෑහෙන කළු දාර පොල්ල මගේ ඇට දෙකේ මැද්දත් ගෑවෙන විධියට මගේ ගල් දෙක මැද්දෙන් ඔබාගත්තා....

"ගල් දෙක හොඳට තද වෙන්න ලං කරගනින් සුදූ...." දිලුම් අයියා පොරගෙ අත් දෙක මගේ කිහිලි දෙක යටින් යවලා මගේ ඇඟ අයියාගෙ හොඳින් වැඩුණු හෙයාරි බොඩියට තද කරගෙන ලොක් කර ගනිමින් කෙඳිරුවා...

ඒ අණ පිලිපදින්න මටත් ඒක අමුතුවෙන් කියන්න ඕන වුනේ නෑ... මම පොරගෙ පක මගේ ගල් දෙක මැද්දේ හොඳට තදට හිරවෙන්න කකුල් දෙක ලං කරගත්තා.

වාව්!... ඒක නම් අමුතුම මිහිරක්.... හැඩිදැඩි පිරිමියෙක්ගෙ වැඩුණු පකක් ලාබාල ලොල්ලෙක්ගෙ මයිලක්වත් නැති සුදෝසුදු සිනිඳු ගල් දෙකක් මැද්දෙ හිරවෙලා තියෙනකොට දැනෙන සැප වචනයෙන් විස්තර කරන්න බැහැ....

ඒත් එක්කම කිසිම අවසරයකින් තොරව මගේ සිනිඳු දෙතොල් අතරෙ දිලුම් අයියාගෙ රළු දෙතොල් හරිම අකාරුණික විධියට හිරකරගත්තා. ෆක්!... ඒ වගේ සරාගී හැඟීමක්..... වචනයෙන් විස්තර කරන්නත් ගොඩක් අමාරුයි. ඒ තරමටම ඒකෙ කාමුක ගතියක් තිබුනා.

වැඩි වෙලා ගියේ නෑ, තොල් මරමින්ම හිමින් හිමින් තාලයකට මෙන් දිලුම් අයියා මට ගල් කපන්න ගත්තා....ටික වෙලාවකින් ඒ වේගය වැඩිවුනා.... නැවත වේගය අඩු වුනා.... ඒ විධියට එක එක වේගයෙන් වෙලාවකට ගල් දෙක හරහා ඇතුලට....තවත් වෙලාවකට ගල් දෙක මැද්දෙ රවුමට.... තාලයකට මෙන් ගල් කැපුවා. ඒක නම් පුදුම සැපක්..... අඟල් 8ක 9ක පකක් කළවා දෙක මැද්දෙ සැපට හිරවෙලා කැපෙද්දී තියන සැප අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනෙ.

"සැපද සුදූ?... ආහ්...ආහ්...ආආආහ්" ගල් කපමින්ම දිලුම් අයියා මගේ දිව සූප්පන ගමන් කෙඳිරුවා.

"ඔ...ඔව්...ඔව් අයියේ." මමත් දිලුම් අයියාගෙ තොල් උරා බොමින් දිලුම් අයියාව හොඳට තදින් බදාගත්තා.

ගල් කැපෙද්දී මගේ වල්ල ටච් වෙන නිසාද නැත්තම් අයියා ගහපු කෙළ පහරවල් වැඩි නිසාද දන්නෙ නෑ පොරගෙ පයිය මගේ ගල්දෙක හරහා කැපෙද්දී 'චක-චක-චක' හඬ මුළු සාලය පුරාම රැව්දුන්නා.

ඔය අතරෙ දිලුම් අයියා තවත් වේගය වැඩිකලා.... දැන් නම් අපි දෙන්නගෙ ඇඟවල් දාඩියෙන් තෙතබරිත වෙලා ගිහින්....ඒ දාඩිය දැමූ ඇඟවල් ඇතිල්ලෙද්දී 'චිරිස්-චිරිස්' ගාමින් එක එක සද්දවල් පිටවුනා. ඒ හැම දෙයකටම වඩා අපි දෙන්නගෙ කෙඳිරුම් හඬින් මුළු සාලයම දෙවනත් වෙලා ගියා.

"ආහ්...ආආහ්.... ෆක්!...... උඹ මගේ පොල්ලට ආසද සුදූ?... ආහ්?" දිලුම් අයියා මගේ බෙල්ල පැත්තක් කිස් කරන ගමන් බෙල්ලෙ දිගට ඇදී ගිය දහඩිය පහරක් ලෙවකමින් කෙඳිරිගෑවා.

"ඔ..ඔව්..... ගො...ගොඩාක්!" මමත් දිලුම් අයියාගෙ පුකේ බෝල තට්ටම් දෙක මිරිකන ගමන් කෙඳිරුවා.

"අපි උදිතයට හොරෙන් සෙට් වෙමු?.... උඹ කැමතිද උදිතයට හොරෙන් මගේ ලොල්ලෙක් වෙන්න?.... කියපන්කො සුදූ... ආහ්?" දිලුම් අයියා මට ගල් කපන ගමන් පිස්සුවෙන් මෙන් කියවන්න ගත්තා.

"හ්..හා.... අයියා කැමති වෙලාවකට කෝල් කරලා ගෙන්නගෙන මගෙන් සැප ගන්න....උදිත අයියා දැන ගන්න ඕන නෑ" මම දිලුමාව තව තවත් මෝල් කළා.

"පට්ට....කොපු පැකට් එකක් නෑ... නැත්තන් උඹව වඩාගෙන හුකවනවා සුදූ" දිලුම් අයියා ආයෙත් මගේ දිව සූප්පන්න පටන් ගත්තා.

ඔය අතරේ එක පාරටම දිලුම් අයියා මගේ ගල් දෙක මැද්දෙන් අයියාගෙ සෙවල වෑහෙමින් ගැහෙමින් තිබ්බ කළු දාර පක එළියට ඇදලා ගත්තා.... ඒත් එක්කම පොර විදුලි වේගයෙන් වගේ කෙළින් හිටගෙන මට දණ ගහගෙන කට ඇරගන්න කියලා අණ කරද්දී වෙන්න යන සීන් එක මට ඉබේට වගේ මීටර් වුනා.....මමත් මගේ කට යහමින් ඇරගත්තා.

මදක් නැමුනු දිලුම් අයියා මගේ කටට කෙළ පහරවල් පිට කෙළ පහරවල් තොගයක් ගැසුවා..... පේන විදියට නම් දිලුම් බුවාට පදමට රත් වෙලාවගේ. ඒත් එක්කම තවත් තත්පරයක්වත් අපතේ නොයවා පොරගෙ ජූස් වෑහෙන කළු දාර පක මගේ කට ඇතුලට එබුවා.... ඔබලා පයියෙ අඩියටම යනකන් බස්සලා තත්පර ගනනක් එහෙම්මම ගැග් වෙන්න තියාගෙන හිටියා.... මට හුස්ම ගන්නවත් පුළුවන් කමක් තිබ්බේ නෑ.... තේරුණ විදියට නම් ඒ පක මගේ කටේ අඩියටම උගුරෙනුත් පහලට බැහැලයි තිබුනේ. කොටින්ම මෑන්ගෙ පයිය උඩ පබ්ලික් හෙයා මගේ නහයෙ , කට ඇතුලෙ පවා ගිහින් තිබුනා.... ඒ වල දාඩියයි කොලෝනුයි ජූස් පාරවලුයි වැදිලා නහයට දැනුනු මිහිරි කාමුක සුවඳ මට දැනුත් දැනෙනවා දැනෙනවා වගේ.

"ඔහ් ෆක්!!! මචං, මට...මට බඩු යන්න එන්නෙ... බඩු යන්න එන්නෙ" මගේ උගුරු අඩියේ හිරකරන් හිටියට සෙවල වෑහෙන පක එළියට ඇදලා අරන් දිලුමා පිස්සුවෙන් වගේ අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා.

"ආහ්....ආආහ්! කැරි ටික වක්කරපන් කට පිරෙන්නම.... ආහ්... ආහ්.... කට පිරෙන්නම දීපන් අයියේ.... ආහ්..ආආහ්...ආආහ්හ්!" මට දිලුම් අයියගෙ නහර ඉලිප්පී පැණි වෑහෙන කළු දාර පක දැක්කම පෙරේතකමට ඉබේටම කෙළ ගිලුනා. හරියට පොඩි එවුන් ස්වීට් කෑම දැක්කහම කෙළ ගිලිනවා වගේ. මම පුදුම අසාවකින් කට ඇරගන්න ගමන් කෙඳිරිගෑවා.

ඒ නිසාමද කොහෙද දත්මිටි කාගෙන, යටි තොලත් හපාගෙන වේගයෙන් අතේ ගහමින් හිටිය දිලුම් අයියා දණ ගහගෙන හිටිය මගේ කටට පොරගෙ මැද ඇඟිල්ල ඇතුල් කලා. මමත් පොඩි එකෙක්ට ලොලිපොප් එකක් හම්බුනා වාගේ පොරගෙ මැද ඇඟිල්ල සූප්පන පටන් ගත්තා.

ඔය වෙලාවෙම එකපාරටම ගිණිකන්දක් පුපුරා විදාරණය වුනා වගේ දිලුම් අයියාගේ නහර ඉලිප්පුන කළු දාර පයියෙන් විද්ද පළමු උකු උණුසුම් කැරි පහර මගේ තොල් දෙක අමුතුම මිහිරකින් තෙතබරිත කළා.

ඒත් එක්කම දිලුම් අයියා විදුලි වේගයෙන් වගේ මගේ කොන්ඩෙන් ඇදලා අරන් ආයෙත් මගේ කටේ අඩියටම පොරගෙ පැණි වෑහෙන පොල්ල බැස්සුවා.... මට දැනුනා එක දිගට උණු උණු උකු කැරි පහරවල් හය හතක් මගේ උගුරු දණ්ඩ අඩියටම විදිනවා.

මට නම් පුදුමෙනුත් පුදුමයි....කොල්ලෙක්ට එකපාරකට මෙච්චරක් කැරි විදිනවද?.... ගනන් කලොත් දිලුම් අයියා කැරි පාරවල් හත-අටක් විද්දා... මගේ මුළු කටම කැරි රසෙන් තෙතබරිත වෙලා ගියා වගේ.... කටට ලැබුන ඒ අමුතුම මිහිරියාවත්, හිතේ තිබ්බ දෝරේ ගැලූ සෙක්සි ෆීලින්ග් එකත් නිසාම වෙන්න ඇති ඇඟිල්ලකින්වත් නොඅල්ලපු මගේ පයියෙන් ඉබේම වගේ එක පිට එක කැරි පහරවල් කීපයක් විද්දේ...

කොහොමහරි ඔහොම වෙලාව තවත් විනාඩි දෙක-තුනක් පමන ගෙවී ගියා...

දිලුම් අයියත් පොරට ගිය අන්තිම කැරි බිංදුව වෑහෙනකන්ම ඇසුත් වහගෙන පොරගේ පයිය මගේ කටේ ඔබාගෙන හිටියා.... ටික වෙලාවකින් ගැස්සි ගැස්සි මගේ කටේ ලතාවකට කීප වාරයක්ම ඇරපු මෑන්, පොරගෙ කැරි බේරුන බාගෙට බැහැපු පොල්ල මගේ කටෙන් එළියට ගත්තා.

"හහ්..හහ්..හහාහා... උඹට මගේ කැරි පාරේ ටේස්ට් එක වැදුන ගමන් ඉබේම කම් වුනා නේද?...." දිලුම් අයියා මට ඇහැක් ගහලා කින්ඩියට කට කොනකින් හිනාවුනා.

"න්..නෑ... උදිත අයියා පුකේ අරිනකොට මට කම් වෙලා තියනවා" මමත් කෙළින් හිට ගන්න ගමන් ඇඟට පතට නොදැනීම වගේ කිව්වා.

"ඌ උඹට කටට දෙද්දී උඹට කම් වෙලා තියනවද?" හති අරිමින් ඉන්න දිලුම් අයියා ආයෙත් මගෙන් ප්‍රශ්ණ කළා.

"න්...නෑ" ඒ පාර නම් මම අවංකවම උත්තර දුන්නා.... මොනා වුනත් ඒක ඇත්තනෙ.... කවදාවත් මට උදිත අයියා කටේ හුකද්දී කැරි ගිහින් තිබුනේ නෑ.

"ම්ම්ම්.... උඹ කාගේ පකට ද වැඩියෙන්ම ආස?.... මගේ ද උදිතයාගෙද?" දිලුම් අයියා මගේ ඉණ දෙපැත්තෙන් අත් දෙක යවා, මගේ පුකේ තට්ට්ම් දෙක හොඳින් මිරිකන ගමන් කෙඳිරුවා.

ඒ වෙනකොට අවුරුදු 18 එළිපත්තේ හිටිය මට තැනේ හැටියට ඇණේ ගහන විදිය අමුතුවෙන් පුරුදු වෙන්න ඕන වුනේ නෑ... ජීවිතයේ සෙක්ස් වලින් මම මගේ වයසටත් වඩා පදම්වෙලයි හිටියේ.

"ඔ..ඔයාගෙ" මම බොරු හුරතලයකින් වගේ කෙඳිරුවා.

"එළ-එළ!!!... මට උඹේ නම්බර් එක දීපන්... අපි අනිද්ද උදේ වරුවට කොහේහරි යමු!.... මට උඹට සැපට පුකේ හුකවන්න ඕන මාලි" දිලුම් අයියා නැමී මගේ තොල් දෙක උරන්න පටන් ගන්න ගමන් සෙක්සි විධියට කෙඳිරුවා.

'ට්‍රීං-ට්‍රීං-ට්‍රීංං' ඒ ගෙදර බෙල් එකේ හඬ.

"අන්න අර වේසිගෙ පුතා ඇවිල්ලා උඹව අරන් යන්න.... ඉක්මණට ලෑස්ති වෙයන්." දිලුම් අයියා මගේ ටී ෂර්ට් එක අහුලලා දෙන ගමන් කිව්වා.

එදා ඉඳලා මම උදිත අයියටත් හොරෙන් දිලුම් අයියාත් එක්ක සෙක්ස් කළා.... සමහර දවස් වලට උදිත අයියා සෙට් වෙන්න කතා කලාම බොරු කියලා කට් කරලා දිලුම් අයියත් එක්ක සෙට් වෙලා සෙක්ස් කරපු දවස් තිබුනා.... මහ ලොකුවට ස්ට්‍රේට්-ස්ට්‍රේට් කියලා ලේබල් ගහ ගත්තට මොකද දිලුම් අයියා පොරගෙ කෑල්ල මඟ ඇරලා ඇවිත් මට ඇරපු දවස් අනන්තවත් තිබුනා.... කොටින්ම දවසක් පොරගෙ කෑල්ලගෙ බර්ත් ඩේ පාර්ටි එකට ගිහින් හවස ඇවිත් මට හුකපු දවසකුත් තිබුනා. මුලින් මුලින් කැමතියි-අකමැතියි වගේ පෙන්නලා බොරු සෝබන දාන ස්ට්‍රේට් කියන ගොඩක් කොල්ලන්ගෙ පයිය අපි වගේ උන් දණ ගහ ගත්ත ගමන් විදුලි වේගයෙන් නහුතෙට නගින බව කවුරුත් අමතක කරන්න එපා මචංලා....... ඒක තමයි සදාතනික සත්‍ය.

-END-

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :