Wednesday, April 26, 2017

Sepa katha

අවුරුද්දට ගමේ ගිහින් චාමර අයියත් එක්ක වෙච්ච සීන් එක


අපේ අම්මලාගේ ගෙවල් කොළඹින් ටිකක් දුර පළාතක තියෙන්නේ. අවුරුද්දකට දෙපාරක් හරි අපි එහෙ යනවා ගෙදර කට්ටිය. දැන් මට වයස විසි හතරක් වෙනවා, මේ සිද්ධිය ගියා අවුරුද්දේ වෙච්ච ඇත්තම සිදුවීමක්. ඒ පැත්තේ ඉන්න අයිය කෙනෙක් තමයි චාමර කියන්නේ.

ඒ අයියා ගොඩක් සුදුයි, ලස්සනයි. ජිම් ගියේ නැති වුනාට ලස්සන ඇඟක් තිබ්බා චාමර අයියට. එයාට ඒ වෙනකොට 26ක් වයස. ඒ පැත්තේ ඕනේ කෙනෙක් චාමර අයියව දන්නවා මොකද එයා ගමේ මිනිස්සු එක්ක හොඳට කතා බහ කරලා හිතවත්ව හිටපු නිසා. චාමර අයියා අඩි 5 අඟල් 8ක් වගේ උසයි. මේකේ ගොඩක් කතාවල ඉන්නවා වගේ සික්ස් පැක් තියෙන මොඩ්ල් ටයිප් කොල්ලෙක් නෙවේ චාමර අයියා, මිනිහ ගමේ හැදුනු නියම එළ කොල්ලෙක්. ජිම් ඇඟක් නොතිබ්බට සෑහෙන පෞරුෂයක් චාමර අයියගේ ඇඟේ තිබ්බා.

ඉස්සර ඉඳන් මම චාමර අයියට ආසයි. ඒත් ට්‍රයි කරන්න බයයි මොකද මිනිහ මේවට කැමති නැති වුනොත් හෙන ලැජ්ජාවක් වෙන නිසා. අපි ගිය අවුරුද්දේ එහෙ ගිය වෙලාවේ ඒ පැත්තට හොඳටම වැස්ස. අම්මලා ගෙවල් ඇතුළටම වෙලා හොඳට හිටියා. මම ඒ පැත්තේ ඇවිද්දා වෙනද වගේ වටපිට පොඩ්ඩක් බලලා පොඩි රස්තියාදුවක් ගහන්න හිතාගෙන. ඒ පැත්තේ මම දන්න හොඳ ෆිට් කොල්ලෝ ටිකක් හිටියා උන් මල්ලිලා ටිකක්. හැම අවුරුද්දෙම අපි සෙට් වුනාම ක්‍රිකට් ගහනවා. මේ පාර ක්‍රිකට් ගහන්න හිතෙන්නෙත් නෑ වැස්ස නිසා.

දවසක් හවස මම චාමර අයියලාගේ ගෙදර ගියා ගෙදර ඉන්නේ එයයි අම්මයි තාත්තයි මල්ලියි. මල්ලි ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර නෑ ඌ වැඩ කලේ කොළඹ නිසා. චාමර අයියා මම එහෙ යනකොට ශෝටක් විතරක් ගහගෙන ටීවී බලනවා. ඇන්ටි කුස්සියට වෙලා වැඩක්. “ආ උඹ ආවද? හිටහන් ප්ලේන්ටියක් වක්කරන්න. “ චාමර අයියා මගේ කරට අත දාගෙන කුස්සියට ගියා. පොරගේ අත යට මවිල් මගේ උරහිසේ වදිනවා. මගේ පයියත් නැග්ගා ඒකට. චාමර අයිය කුස්සියට ගිහින් ප්ලේන්ටි තුනක් හැදුවා මටයි, අම්මටයි එයාටයි. ප්ලේන්ටිය බීල ඉවර වෙලා ඇන්ටි ‘පුතේ මම කඩේට ගිහින් එන්නම් කියල පොද වැස්සේම කුඩයක් ඉහළගෙන ගියා”

අයියයි මමයි අපේ තේ දෙක අරගෙන සාලෙට ඇවිත් ටීවී ඒක ඉස්සරහා වාඩි වුනා. එළියේ හොඳටම වහිනවා. “අම්ම එන එකක් නෑ බන් ගොඩ වෙලාවක් යනකන්. එයා වැස්ස අඩු වෙනකන් කඩේට වෙලා ඉදී, ඉතින් මල්ලියා මොකද වෙන්නේ මේ දවස් වල” අයියා බොහොම සාමාන්‍ය විදිහට ඇහුවා. “වැඩ තමයි අයියේ, විශේෂයක් නෑ. මේ පාර වෙනදට වඩා වහිනවා. පට්ට සීතලයි නේද ?”. “ඔව් බං මේ පාර වැස්ස වැඩියි. කෑල්ලක් හිටියනම් කියල හිතෙන්නේ මේ කාලෙට තමයි.” චාමර අයියා හිනා වෙවී කියලා එයාගේ කකුල් දෙක පොඩි ටේබල් ඒක උඩින් තිබ්බා. මම හොඳට දැක්කා ඒක ඇතුලේ පයිය නැගලා පුපුරන්න වගේ පිම්බිලා තියෙනවා. 

මගේ ඒක ආයේ නැග්ගා ඒක දැකල. “කකුල් දෙක බිම තියාගෙන ඉන්න එපා බං. මේසෙ උඩින් තියාගෙන බලහන් අවුලක් නෑ.”. “ඕනේ නෑ අයියේ. මෙහෙම අවුලක් නෑ.” “යකෝ අවුලක් නෑ බං උඹ වාඩිවෙච්ච විදිහටම ඉන්නේ නිකන් හිරිවැටිලා වගේනේ බං, ඔන්න ඕක උඩින් කකුල් දෙක තියපන්ම” කියලා අයියා මගේ කකුල් දෙක අරගෙන ටීවී එකයි අපේ සෝෆා එකයි අතර තිබුණු පොඩි මේසේ උඩින් තිබ්බා. මගේ පයිය නැගල තියෙනවා ඒ වෙලාවේ අයියා දැක්කා. ඌට හිනා ගියා එකට “මොකෝ මේ කොල්ල, සීතල වැඩිවෙලා ද?” “ඉතින් අයියේ උඹෙත් නැගලනෙ හොඳටම” මම ඒ පාර කිව්වා. “ගණන් ගන්න එපා කොල්ලොනේ බං” චාමර අයියා ගානක් නැතුව කිව්වා.

එතනින් එහාට යන්න ඕනෙකමක් එයාට නෑ වගේ. මම ඉවසල ඉවසල බැරිම තැන ඇහුවා “අයියේ මට ඔයාගේ ඒක පෙන්නන්නකො, මම ආසයි” කියල. චාමර අයියා මුකුත් කිව්වේ නෑ. ටික වෙලාවක් මං දිහා බලාගෙන ඉඳලා නැගිට්ටා. මම හිතුව, හරි මූ මට ගහන්න හදන්නේ කියලා. මම “සොරි අයියේ” කිව්වා. චාමර අයියා දොර ගාවට ගිහින් දොරලොක් කරලා ඒක ලයිට් එකක් විතරක් ඉතුරු කරලා අනෙක් ලයිට් ඕෆ් කළා. මගේ ඉස්සරහට ඇවිත් ෂෝට ගලවලා වීසි කළා.

දැන් අයියා මගේ ඉස්සරහ අමු හෙළුවෙන්. සුදුයි, ලාවට මවිල් වැවිලා. එයාගේ පයිය අඟල් 6 ගානක් වගේ ඇති. රෝස පාට ටොපෙන් ප්‍රීකම් ගලාගෙන අවා. මම ඇඳුම් ගලවලා එතන දන ගහගෙන කටට ගත්තා. මම අතෑරියේ නෑ අයියට දෙන්න පුළුවන් උපරිම සැප දුන්නා. ඒ පයිය සුදුයි, මහතයි ඔක්කොම කට ඇතුලට දාගත්තම උගුර ඇතුළේ වදිනවා දැනෙනවා. මම එහෙම වෙලාවට පයිය එලියට අරන් අතේ ගස්සන ගමන් ඇට දෙක සූප්පු කළා. චාමර අයියට ඉන්න බෑ. ආතල් එකට කෑ ගහනවා. “ඔක්කොම ගනින් මචන්”, “ඇතුළටම දා ගනින්”, “ටොපා දිවෙන් ලෙව කාපන්” කිය කිය අයිය කෑ ගහනවා. මවිල් ගානට කපල තිබුණු නිසා කිසිම අවුලක් නෑ මම ඇති වෙනකන් ටොපා ලෙව කකා කටට ගත්තා. ටික වෙලාවකින් අයියා කෑ ගහන්න ගත්තා “යන්න එන්නේ, කොහොමද දාන්න ඕනෙ කියලා. මම පයිය උරණ ඒක නවත්තලා අතේ ගස්සන්න පටන් ගත්තා පයිය මුනට ලං කරගෙන. 

ටික වෙලාවකින් අයියා “අහ්හ් පටියෝ, එනවා” කියලා මගේ මූණ වැහෙන්න බඩු ලෝඩ් එකක් විද්දා. මම ඇස් දෙක වහගත්තා. මූණ පුරාම රස්නෙට බඩු ගලාගෙන ගියා. මම ආයේ කටට අරන් ඉතුරු බඩු ටික දිවෙන් ලෙවකාලා මගේ තොල් දෙක උඩට වැටුණු බඩු ටික බිව්වා.

අයියා මාව ඇදල අරගෙන තොලක් දාන්න ගත්තා. විනාඩි පහක් විතර තොල දාල ඉවර වෙලා මාව නවලා අයියා මගේ පුකට දිව දාලා අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. ඒ ආතල් ඒක නම් මට ජීවිතේට අමතක වෙන එකක් නෑ. මතක් වෙනකොටත් පොල්ල නගිනවා. චාමර අයියා මගේ පුක ඇතුළටම දිව දාල ලෙවකන ගමන් ඒක අතකින් මගේ අතේ ගස්සනවා. මට බඩු එන්න ලං වුනා ඉක්මනටම ආතල් ඒක නිසා. මම අයියට කිව්වා අයියේ යන්න හදන්නේ කියලා. චාමර අයියා එයාගේ පුක මගේ පයිය ගාවින් තියාගත්තා. මගේ සම්පූර්ණ බඩු ලෝඩ් එකම චාමර අයියගේ තට්ටම් දෙක උඩයි පුකේ හිල උඩයි. චාමර අයියා එතනට ඇඟිල්ල දාලා ඉතුරු ඒ බඩු ටික ඔක්කොම අතට අරගෙන කටේ දාගත්තා.

ටික වෙලාවක් හති ඇරපු අපි දෙන්නා නාන කාමරේට ගිහින් ඇඟ හෝදගෙන එලියට අවා. මේ සම්පූර්ණ සිද්ධියටම පැය භාගයක් වගේ යන්න ඇති. ඒ වෙනකොට වැස්ස අඩු කරගෙන එනවා: “මල්ලියා අපේ අම්ම දැන් එයි බං. හෙට මුකුත් වැඩක් නැත්නම් අපි දෙන්නා නාන්න යන් ද දවල් වරුවේ. ආතල් එකක් ගමු බන්. උඹත් හෙන දසය නේද දැන් ?” චාමර අයිය එයාගේ ශෝටට බහින ගමන් කිව්වා. මගේ උගුරේ තාම බඩු රහ දැනෙනවා වහේ. “සෙට් වෙමු හෙටත්, අයියේ අපි දෙන්න අද රෑට අතේ ගහන්නේ නැතුව ඉමු නේද, හෙට මට හොඳ ලෝඩ් එකක් ඕනේ” මම කිව්වා.”එළ බං මම ගහන්නේ නෑ, හෙට හොඳට හිරි ඇරගමු” මම අයියගේ කම්මුලට කිස් එකක් දීල අපේ ගෙදර ඇවිත් නිදාගත්තා. ඒ වෙනකොට හවස 7ට වගේ ඇති.

පහුවදා උදේ11 ට වගේ අපි දෙන්නා නාන්න යන්න සෙට් වුනා ඒ හරියේ තියෙන ටිකක් ප්‍රසිද්ධ දොළ පාරක. ඒක තියෙන්නේ පාරෙන් ටිකක් ඇතුලේ දවල් වරුවට මොකෙක් වත් එන්නේ නැති නිසා ඕනේ දෙයක් කරගන්න පුලවන්. ඒ දවස්වල වහින නිසා කොහොමත් දවල්ට ඒ හරියට මිනිස්සු එන්නේ නෑ කව්රුත්. චාමර අයියගේ බයික් එකේ අපි එතනට ගියා. ඇඳුම් ඔක්කොම ගලවලා යට ඇඳුමුත් ගලවලා අපි වතුරට බැස්සේ. පට්ට සීතලයි. මම චාමර අයියව බදාගෙන හිටියා සීතල අඩු වෙන්න. පැයක් විතර ඇති වෙනකන් අපි දෙන්නා නෑවා. චාමර අයියා පට්ට ලස්සනයි, ඇඟේ මුකුත් නැතුව වතුරේ බැහැගෙන ඉන්නකොට. නාල ඉවර වෙලා චාමර අයිය තුවාය අරගෙන මාව පිහදම්මා.

අපි දෙන්නා ඒ වෙලාවේ ඒ ළඟ ගලක් උඩට වෙලා හිටියේ. කවුරුහරි ආවනම් හොඳට පේනවා. අපි ඒවා ගැන හිතුවේ නෑ මේ ගන්න ආතල් ඒක සුපිරියටම ගන්න හිතාගෙන හිටියේ. අයියයි මමයි දෙන්නම ඇඟේ නූල් පොටක්වත් නැතුව හිටියේ. චාමර අයියගේ ඇඟේ මවිල් අඩුයි. පොල්ල හරියේ මවිල් කපලා. එයාගේ බෝල ගෙඩි දෙකක් වගේ ලස්සන ලොකු පුකක් තිබ්බා. ඒ පුකත් කිරිටොපිය වගේ සුදුයි. හිල රෝස පාටයි. පයිය වගේ තමයි. ටොපා පට්ට ලස්සන රෝස පාටයි. කටට ගත්තම අතාරින්න හිතෙන්නේ නෑ.

චාමර අයියයි මමයි විනාඩි දහයක් වගේ තොල දැම්මා, කෙල මාරු කර කර තොල් හප හප ඇති වෙනකන් තොල දැම්මා. ඊටපස්සේ අයියා එයාගේ අත් දෙක මගේ ඉණ උඩින් තියලා මගේ මුළු ඇඟම ලෙවකන්න ගත්තා. පට්ට සීතලෙන් ඉඉන්න වෙලාවක කොල්ලෙක් මුළු ඇඟම කිස් කර කර උරනකොට එන ආතල් ඒක ගැන හිතාගන්න පුළුවන්නෙ ? අයියා මගේ මුලු ඇඟම කිස් කරලා මාව ගල උඩින් වාඩි කෙරෙව්වා. එහෙම වාඩි වුනාම මගේ කකුල් දෙක දොළ පාරේ. අයියා දොළට බැහැලා නැවිලා මගේ පයිය උරන්න ගත්තා. විනාඩි 10කට වඩා අයියා පට්ට ආතල් එකක් මට දුන්නා. හොඳටම පයිය උරලා ඉවර වෙලා අයියා එයාගේ බයික් එකේ තඑල්ලලා තිබුණු කලිසම් සාක්කුවෙන් ඊසිග්ලයිඩ් පැකට් එකක් අරගෙන ආවා.

ආයේ විනාඩි පහක් විතර මගේ පොල්ල හොඳට උරපු අයියා ඊසිග්ලයිඩ් පැකට් ඒක කඩලා මගේ පයියට දාපු කොන්ඩම් එකේ තවරලා එයාගේ පුකේ හිලෙ ගාගත්තා. මම ඇඟිලි තුනක් විතර ගහලා අයියගේ ජම්බෝල පුක වැඩේට ලෑස්ති කළා. අයියා හොඳට පුකේ හිල ලූස් කරගෙන මගේ ඉස්සරහින් ඇවිත් මගේ පයිය උඩ හෙමින් වාඩි වුනා. “අහ්හ්” ගෑවුණා අයියට මුලින්. නමුත් හෙමින් සැරේ මගේ සම්පූර්ණ පයිය ම අයියේගේ පුක ඇතුලට ගියා. ටික වෙලාවක් අයියා හෙල්ලෙන්නේ නැතුව ඉඳලා පහසු කරගත්තා.

ඊටපස්සේ ටිකක් ටික අයියා මගේ පයියෙන් ඇරගන්න පටන් ගත්තා. අයියා හිටියේ මට පිටිපස්ස හරවලා. මගේ පයිය උඩ චාමර අයියගේ සුදු බෝල පුක උඩටයි පහළටයි යනවා මට හොඳට පේනවා. මගේ පයිය අයියගේ ඇඟ ඇතුළටම ගිහින් බව තේරුනේ ගහනකොට එන සද්දෙන්. “නවත්තන්න එපා මචන්, තව ගහපන්. උඹ ඊයේ මට දීපු ආතල් එකට තමයි මේ” කිය කිය චාමර අයියා මගේ පොල්ලෙන් ඇති වෙන්න අරගත්තා.

ටික වෙලාවකට පස්සේ මම මගේ පයිය චාමර අයියගේ පුකෙන් එලියට ගන්නේ නැතුවම එයා එක්ක හෙමින් නැගිට්ටා. වතුර මට්ටම අපේ දණහිස් හරියට තිබුණේ. මම ගල් තලාව උඩින් අත් දෙක තියාගන්න කියලා චාමර අයියට අරින්න ගත්තා. ඒ අරින ගමන් චාමර අයියගේ කණට දිව දාලා, කන හපලා කොන්ඩේ අතගාලා අයියට ආතල් එකක් දුන්නා. අපි විනාඩි 10ක් විතර ගහල ඉවර වුනාට පස්සේ චාමර අයියා මහන්සියි ටික වෙලාවක් ඉමු කියලා නැවැත්තුවා. මම චාමර අයියගේ පුකේ හිල දිහා බැලුවා ඒක හොඳටම ලොකු වෙලා තිබුණා. චාමර අයියාගේ පයිය කටට අරන් ආතල් එකක් දීපු මම අයියගේ පුකේ හිලට ඇඟිලි ගහලා ආයේ සූදානම් කළා.

චාමර අයියා කකුල් දෙක පළල කරගෙන හිල ඈත් කරලා දුන්නා. දැන් අයියට ගානක් නැහැ. අපි මුහුණට මුහුණ බලාගෙන තොල් උරණ ගමන් මම අයියට ඇරියා. මට බඩු යන්න ලං වෙනකොට මම කොන්ඩම් ඒක ගලවලා අයියගේ කටට දුන්නා. අයියා කටට ගත්තේ නෑ එයාගේ ඇතුලේ යවන්න කිව්වා. මම කොන්ඩම් එකගලවලා පුක ඇතුළෙම බඩු ටික යැව්වා. චාමර අයියා පුකට ඇඟිල්ල ගහලා ඒ බඩු ටික එලියට දැම්මා. ඊටපස්සේ අයිය මට දීපු ආතල් එකට හරියන සැපක් මමත් එයාට දුන්නා. ඇති වෙනකන් ඕනේ විදිහකට පුකේ අරින්න මම දුන්නා. අයියා එයාගේ බඩු ලෝඩ් එකත් නිදහස් කලේ මගේ පුක ඇතුලේ.
වැඩේ ඉවර වෙනකොට පට්ට මහන්සියි අපිට. එදා දවස අද වෙනකන් හොඳට මතකයි. මම මේ පාරත් ඉන්නේ ගමේ ගියාම අයියත් එක්ක සෙට් වෙලා පට්ට ෆන් එකක් ගන්න. චාමර අයියා තාම ඉන්නවා, අපි දෙන්නා අතරේ වුනු තවත් ඇත්ත සිද්ධියක් මම වෙන දවසක ලියන්නම්.

අයිතිය - ShamalG

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :