Monday, December 19, 2016

Sepa katha

ගෙවල් ලඟ ඇන්ටි අක්කා


ඔන්න ඉතින් මම තව අලුත් කතාවක් ගෙනාවා ඔයාලට මේක ඉතින් එක පාර වෙච්ච සීන් එකක් නෙවෙයි. මේකවුනේ අපේ ගෙවල් ළග ඇන්ටි කෙනෙක් එක්ක ඇත්තටම කිව්වොත් අක්කා කෙනෙක් වයසින් අක්කා කෙනෙක් අවුරුදු30-35 වගේ ඒ වුනාට මම කතා කරන්නේ ඇන්ටි කියලා. එයාගේ නම සදමිනි. 

එයා නර්ස් කෙනෙක් 2005 වගේ බැන්දේ. ඒ අපේ ගෙවල් ලග මාමා ඒ මාමා ලමයිට class කරනවා. කොහොම හරි බැදලා අවුරුදු 2 විතර යනකොට සර්ගේ ඇස්පෙනීම ටික ටික අඩු වෙලා ගියා. මාත් ඉතින් අපේ අම්මා එක්ක එහේ නිතර යනවා ගෙවල් ලග නිසා. කොහොම හරි කාලයගෙවුනා. 

ඒ ඇන්ටිත් මට විහිලුවට "සුදේශ්ගේ ලස්සන දැන් ලස්සන වෙලානේ" කියලා මට එහේ යනකොට කියනවා. "දැන්කෙල්ලෙක් එහෙමත් ඇති" ඔන්න ඔය වගේ හෙන ටෝක් දෙන්නේ. මාත් ඉතින් 10 වසරේ ඉද්දී හෙනට මෝල් වෙනකාලේ හින්දා මට සදමිනී ගැන ආසාවක් ඇති වුනා.

මාත් ඉතින් එහේ ගියාම මට ඉන්න බැරි වෙනවා එයාගේ ඇග හිනාව ඔන්න ඔවා දැකලා. මාත් ඉතින් ඔන්න දවසක්එහේ ‍හැන්දෑවේ 6 විතර ගිය වෙලාවක ඉන්න බැරිම තැන කවුරුත් නැද්ද බලලා කාමරේට රිංග ගත්තා. ඊට පස්සේ මමසදමිනී ඇන්ටිගේ අදුම් එහෙම මේසේ උඩ දාලා තියෙනවා දැක්කා. 

මාත් ඉතින් එතන තිබුනා පෑන්ටිය අරන් ඉබින්නගත්තා මාර සුවද මට කවුරුවත් එයි කියලා බය තිබුනත් ඒක අමතක වෙලා මට නැගලා හොදටම. පෑන්ටිය රස විදලා ඉවරවුන මම කවුරුවත් එන්න කලින් මාරු වෙන්න ඕන නිසා චූටී කප් තියෙන බ්‍රාරා එක ගත්තා ඒකත් ඇති වෙනකල් ඉබලාජූස් බේරෙන ටොප බ්‍රාරා කප් වල ඇතුලේ ඇතිල්ලුවා එතකොට සදමිනී ඇන්ටි ආයි අදිනකොට ඒවා එයාගේ ආස හිතෙනචූටී තන් පැටියෝ දෙන්නගේ ගෑවෙනවනේ. 

මට ඒකේ බඩු යවන්න ඕන වුනත් අහුවෙන නිසා හිත පාලනය කරන් ඒකතිබ්බ තැන තියලා යන්න හැදුවා. හුටා මෙන්න ඒකිගේ මහත්තයා කාමරේට ආවා. මන් එහෙම්මම ඇද උඩ වාඩි වෙලාසයිඩ් එක මාරු කරලා එලියට යන්න හැදුවේ ඇස් පේන්නේ නැති නිසා අවුලක් නෑනේ. ඒත් දරුවා අතේ හිටිය නිසා මමඉන්න බව මීටර් වුනා. මගෙන් ඇහුවා කාමරේට ආවේ මොකද කියලා. 

මට බය වෙච්ච පාරට දාඩිය දාලා. මම කිව්වා "මගේඔලුව පොඩ්ඩක් කකියනවා පොඩ්ඩක් හාන්සි වෙන්න ආවා" කියලා හෙමීට ශේප් වුනා. ඇස් පේන්නේ නැති වුනාටමෝඩයෙක් නෙවෙයිනේ. ඊට පස්සේ මම dangerous වැඩ කරන්න ගියේ නෑ. ඒ වුනාට එහේ ගියා බය වුනත් නැත්නම්සැක හිතනවනේ. ගෑනිටත් කියන්න ඇති මන් හොරකන් කලාද දන්නේ නැති නිසා පොඩ්ඩක් හොයලා බලන්න කියලා.

කොහොම හරි කාලය ගෙවිලා ගියා. මිනිහට ගෑනිව ශුවර් නෑ. ගෑනිට එකේක මිනිස්සූ ඉන්නව කියලා ගෙදර රන්ඩුසදමිනීට phone එකක්වත් පාවිච්චි කරන්න දුන්නේ නෑ තියෙන සැකේට. ඒත් ඉතින් මම කලින් කිව්වා වගේ නර්ස්කෙනෙක් නිසා night duty වගේ යනකොට ගෙදරට විස්තර කියන්න phone එකක් ඕනනේ. 

කොහොම හරි සදමිනීඇන්ටි phone එකක් ගත්තා. ඒත් ඒ මාමා class එන කොල්ලොන්ට කියලා phone එකේ calls රෙකෝඩ් වෙන්න හදාගත්තා. දැන් ඉතින් china කටු වලත් තියෙනවනේ. ඒත් ඇන්ටි ඒකට කැමති නෑ. මගේ ඔත්තු බලන්න phone එකේ calls රෙකෝඩ් වෙන්න දාලා කියලා ගෙදර රන්ඩු. 

මහත්තයා ඉස්සරහම phone එක දීලා මට ඒක off කරලා දෙන්නලු. ඒත්මහත්තයා කියනවා ඒක හදලා දෙන්න එපා කියලා. කොහොමහරි දවසක් ඒ මාමා ගෙදර නැති වෙලාවක අම්මයි මායි එහේගිය වෙලාවේ මට අරක off කරලා දෙන්න කිව්වා. මම කිව්වා" නිශාන් මාමා දැනගත්තොත් මට බනීවි." කියලා. අපේ අම්මාකිව්වා"ඔන්න ඕක හදලා දෙන්න දැන් ගෙදර නෑනේ. ඒක හින්දා දන්නේ නෑනේ."කියලා. ඊට පස්සේ ඉතින් මාත් එකදාගන්න කියලා වැඩේ කරලා දුන්නා.

කොහොමහරි ඔහොම කාලය ගෙවීගෙන ගියා. මට සදමිනී ඇන්ටි ගැන තිබුන ආසාවත් මම එන්න එන්න ලොකු වෙද්දීවැඩි වුනා. මගේ ගාව computer එකක් තිබුන නිසා මට ඒ මාමා chip එක දුන්නා සින්දු ටිකකුයි photo ටිකකුයි දාලදෙන්න කියලා.මගේ ගාව chip reader එකක් තිබුනේ නැහැ. ඒත් phone එකට දාලා ඒක computer එකට ගහලා දාන්නපුලුවන් නිසා මම ඒ වැඩේ කරලා දුන්නා. 

පරන ගායකයෝ ටිකකගේ සින්දු ටිකකුයි පොඩි ලමයිගේ photos තිබ්බ folder එකකුයි දාලා දුන්නා. පස්සේ සතියකට විතර පස්සේ ඒ ඇන්ටි මට phone එක දෙනවා "මේකේ සින්දු තියෙන තැන්හොයාගන්න බැහැනේ සුදේශ්" කියලා. මාත් ඉතින් phone එක අරන් file manager වල folder වල යනවා සින්දු තියෙනතැනට සදමිනීත් මන් වාඩි වෙල ඉන්න පුටුවට ජැකක් ගහලා බලන් ඉන්නවා. 

මලකෙලියයි මගේ phone එකේ තිබුන වැලphoto ටිකක් chip එකට copy වෙලා. මම බය වෙලා පස්ස බැලුවා සදමිනී ඇන්ටි බලන්ද ඉන්නේ කියලා. එයා ඒවෙලාවේ අහක බලන් මම ටක් ගාලා ඒ ටික delete කරා. මගේ phone එක android නිසා storage එකේ තියෙන ඒවාchip එකට copy වෙනවා. මාත් සින්දු තියෙන තැන පෙන්නලා දුන්නා.

ඊට පස්සේ දවසක මම එහේ ගියාම ඒ ඇන්ටි මගෙන් අහනවා"සුදේශ් මේ මොනවද දාපු photos ජරා ඒවනේ" කියලාකිව්වා. මම ඩිම්වෙලා ගියා. මම හිතුවා ඒ කියන්නේ මම ඔක්කොම delete කරලා නෑ කියලා. ඊට පස්සේ මේකි මට photo එකක් පෙන්නුවා. 

ඒක දැක්කහම තමා මගේ බය නැති වුනේ. ඒකේ තිබ්බේ පොඩි කොල්ලෙක් පොඩි කෙල්ලෙක්ටකලිසම ඇතුලේ මල්ලියා පෙන්නන සීන් එක. ඔය ගොල්ලෝ ඒක දැකලා ඇතිනේ fb pic වල. මම ඇහුවා"ආ ඕකද ඕකමොකක්ද"කියලා. කොහොම හරි ඒ කතාවත් එතනින් ශේප් වුනා. 

එත් එක දවසක් සදමිනී ඇනටි මහත්තයා ඉස්සරහමගෙන් අහනවා"සුදේශ් ඔයා ජරාව බලනවද" එතකොට ඒ මාමා කියනවා "සුදේශ් එහෙම නෑ. එයැයි ඕවා බලන්නේනෑ"කියලා. මටත් උන් හිටි තැන් අමතක වෙලා තිබුනේ මාත් නියම කොල්ලෙක් කියලා පෙන්නන්න මමකිව්වා" කොල්ලෝ බලද්දී මාත් ඉතින් බලනවා"කිව්වා එතකොට තමයි මට කිව්ව එකේ බරපතලකම තේරුනේ.

ඊට පස්සේ ඉදන් සදමිනී ඇන්ටි මගේ දිහා දිගටම බලන් ඉන්නවා සමහර වෙලාවට. මම බලන් ඉන්න බව දැක්කත්අහක බලන්නේ නෑ. මට ආස හිතුනත් මම හැගීම් පාලනය කරන් හිටියා. ඒත් මට යහතින් ඉන්න හම්බවුනේම නෑ. සදමිනීගේ 64 මායම් නිසා මන් වගේ අහින්සක කොල්ලෙක් නාස්ති වුනා. මන් එහේ නිතරම යන්න පුරුදු වුනා. 

දවසක් 11 වසරේ විතර කාලේ මන් අම්මා එක්ක හැන්දෑවේ 6.30-7.00 විතර වෙලාවක එහේ ගියා. එහේ ගේ පිටිපස්සේ පැත්තට නානලිද ගාව පේනවා. මන් ගිය time එක හොදයි. සදමිනී ඇන්ටි වැඩ ඇරිලා ඇවිල්ලා ලිද ගාව නානවා. ඒ වෙලාවේ කලුවරනිසා වැඩිය පේන්නේ නෑ. අම්මත් ගේ පිටිපස්සේ ගෙදර කට්ටිය එක්ක කයිය ගහනවා. මන් ඉතින් සදමිනී ඇන්ටි නාන දිහාබලන් හිටියා. 

මන් බලන් ඉන්නවා දැක්කා. මාත් එක්ක හිනා වුනා. මාත් ලැජ්ජ වෙලා අහක බලන්නේ නැතුව දිගටම බලන්හිටියා. ඔන්න ඉතින් ඇග අතුල්ලන්න පටන් ගත්තා. දමලා අතුල්ලනවා බලන් ඉන්න හරි ආසයි. කට්ටිය ඉන්න හින්දදදන්නේ නෑ අනිත් පැත්ත හැරිලා ගැට අතුල්ලනවා. ඉදලා හිටලා අපේ පැත්තත් බලනවා. මන් බලාගෙනම හිටියා. ගැටඅතුල්ලලා ඉවර වෙලා ගල් දෙක අතුල්ලන්න රෙදි ගල උඩ කකුලක් තියා ගත්තා. 

රෙදි ගල උඩ කකුල තියන් දිය රෙද්දඋඩටම උස්සන් ගල අතුල්ලනවා. මට නැගලා යමරෙට කලුවර නැත්තන් හුත්ත බලාගන්න පුලුවන්. කට්ටිය කතා කර කරඉන්න නිසා ඒවා දැක්කේ නෑ. මාත් ඉතින් show එක රස වින්දා.ගල සුදුම සුදුයි ආසාවේ බැහැ. එදා ඉතින් ගෙදර ගිහින්දෙතුන් ගමනක් අතේ ගහලා තමා නිදිය ගත්තේ. මට තාම හිතාගන්න බැරි වුනා ඒකී මට පේන්නම ගල හරවගෙන උඩටමහුත්ත පේන තරමටම දිය රෙද්ද උස්සගෙන කුනු ඇතිල්ලුවද නැද්ද කියලා. ඇයි යකෝ ගැට අතුල්ලද්දී අනිත් පැත්තහරවගත්තේ මොකටද? මට මාර අස්පට් වචනයක්වත් බය නැතිව දාන්න තිබුනා ඒකිගේ හිතෙත් මන් ගැන idea එකක්තිබුනනම්.

ඔන්න ඉතින් සදමිනී ඇන්ටිත් මන් ගැන හිතනවා කියලා දැන ගන්න මට පුලුවන් වුනා. ඒත් එදා වගේම සදමිනී ඇන්ටිduty off වෙලා ආපු හැන්දෑවක්. එදත් ඉතින් අර විදියටම අම්මයි එහෙ ඇන්ටිලයි ගේ පිටිපස්සේ දොරට දකුණු පැත්තේකයිය ගහනවා මම දොරේ උලුවස්සට ජැකක් ගහගෙන එතන ඉන්නවා. සදමිනී ඇන්ටි දොරට වම් පැත්තේ නාන්න ලේස්තිවෙනවා. 

ඔන්න ඉතින් සදමිනී ඇන්ටි දිහා මම බලාගෙන හිටියා. මෙන්න මේකි දිය රෙද්ද ඇදගෙන දිය රෙද්දේ යට කටින්අල්ලගෙන එක පාරටම සායයි පෑන්ටියයි මන් බලන් ඉද්දිම මගේ ඉස්සරහ ගැලෙව්වා. මම හුත්තේ මයිල් දකිද්දිම අහකබලා ගත්තා. මන් බැලුවේ අතන කයිය ගහන කට්ටිය මේක දැක්කද කියලා. වෙලාවට නෑ. දන්නවනේ ඉතින් කයිය ගහද්දීඉන්න තැන මොනවද වෙන්නෙ කියලවත් හොයන්නේ නෑනේ. මම ආයි සදමිනී ඇන්ටි දිහා බැලුවා. 

ඒ වෙලාවේ කලුවරවුනත් මීටරයක් වගේ ඈතින් සදමිනී ඇන්ටි හිටිය නිසා වෙච්ච සිද්දිය මම හොදට දැක්කා. මම බලන් ඉන්න බව දැකලාලස්සන හිනාවක් දැම්මා. මන් එදා තමා දැනගත්තේ වැඩේ හරි කියලා.

එදා ඉදලා මම කැත නැතුව කවුරුවත් නැති වෙලාවට සදමිනී ඇන්ටිට පේන්නම ඇන්ටිගේ චූටි ගැට දෙක දිහා චූටි ඇගදිහා බලනවා. ඇන්ටිටත් ගානක් නෑ. මට 64 පෙන්න පෙන්න මාව පෝම් කරනවා. ඉද්ලා හිටලා "සුරේශ් තව ලස්සනවෙලා. දැන් කෙල්ලෙක් එහෙමත් ඇති" මාර ටෝක්ස් දෙන්නේ.

ඔන්න මම පෙරුම් පුරපු දවස ආවා. එදා අපේ ගෙදර කවුරුවත් නෑ. ඔන්න ඉතින් සදමිනී ඇන්ටි මොනවද හොයාගෙනඅපේ ගෙදර ආවා. ගෙදර කවුරුත් නැති නිසා මම මගේ මල්ලියා එක්ක සෙල්ලම් කර කර හිටියේ. වැඩිය නැගලා තිබුනේනැති නිසා කතා කරපු ගමන් ගියා දොර අරින්න. "කෝ ගෙදර කවුරුවත් නැද්ද සුරේශ්" "නෑ අම්මලා ගමනක් ගිහිල්ලා හවස්වෙනකම් එන්නේ නෑ. එන්න ගේ ඇතුලට" "මම අම්මව හම්බවෙන්න ආවේ. අපේ ගෙදරත් කවුරුවත් නැහැ. 

මාරකම්මැලියි" මගේ ඉහේ මලක් පිපුනා මාර චාන්ස් එකනේ. මේකී මගේ මල්ලියා ලාවට නැගිටලා කියලා දැක්කා. "සුරේශ්ගේ ඇතුලට වෙලා දොර වහගෙන මොනවද කලේ" මටත් ඉවසන්න බැරුව හිටියේ මන් ඒක අහපු ගමන් මම පැනලා එයාවකිස් කරා. මේකී මාව තල්ලු කරලා" මේ මොනවද මේ කරන්නේ කවුරු හරි ආවොත්" එකී බය වෙලා. "බයවෙන්න එපාකවුරුවත් එන්නේ නෑ. ඔයා අකමැතිනම් කියන්න මම ඔයාට කරදර කරන්නේ නෑ. මට ඉවසන් ඉන්න බැරි වුනා." 

"පිස්සුද රත්තරන් මම අකමැති නෑ. මමත් මෙච්චර දවසක් ඔයා ගැන හිතුවා. ඔයාට ඒවා දැනුනේ නැද්ද?" මම ආයි පැනලා බදාගෙනඔලුව වටේ අතදාගෙන හොදට තොල දැම්මා. නිරාහාරව ඉදිය එකෙට්ට කෑම ටිකක් හම්බවුනා වගේ. මම සදමිනීවපුටුසැටියේ හාන්සි කරගෙන කට තොල් ඉරුවා. ඒක වචන වලින් කියන්න බැරි තරමට සොදුරු අත්දැකීමක්. ඒක කොච්චරහොදද කිව්වොත් අපි දෙන්නා විනාඩි 20-30 විතර තොල දාලා.

මම එයාගේ ඇග උඩින් නැගිටලා "එන්න යමු කාමරේට මෙතනට වඩා එතන හොදයි. මම කරන විදියට ඔයාකැමතිද?"කියලා ඇහුවා. "ඔයා ඔය කරන විදිය ගොඩක් හොදයි සුරේශ්. මට ගෙදරදි තොල් දාන්නේ ඉදලා හිටලා එයාට මටසැප දෙන්න බැහැ පේන්නේ නැති නිසා" මම ඉක්මනට අක්කගේ කාමරයට ගිහින් අක්කගේ makeup සෙට් එක අරගෙනආවා මගේ කාමරයට "ඔයා කොහෙද ගියේ සුරේශ්" සදමිනී ඇන්ටි විලාසිතා කරන එකේ වැඩ දාන එක්කෙනෙක්නෙමෙයි."මම ඔයාව හැඩ කරන්න මේකප් සෙට් එක ගෙනවා.ඔයා මේකප් දාලා ලස්සනට ඉන්නවා මම දැකලා නැහැනේ. 

ඔයා barth room ගිහින් wash එකක් දාගෙන එන්න" එයත් බාත් රූම් එකට ගියා මගේ තුවායත් අරන්. මම ඒ අතරේකිව්ටෙක්ස් ටිකකුත් ලේස්ති කරන් ඉදියා. ටික වෙලාවකට පස්සේ ඇන්ටි එලියට ආවා තුවායත් ඇදගෙන මම ඇදලා ලගටඅරගෙන සුවද බලල බෙල්ල වටේ ඉබින ගමන් ටවල් එක ගැලෙව්වා. "නෝටියා. හදිස්සිය නේ මගේ ඇග බලන්න. කෝමටත් බලන්න ඔයාගේ ඇදුම් ගලවන්න" මෙන්න මේකී මගේ ඇදුම් ගැලෙව්වා. මන් ඒකිට කිව්වා "කෝ ඔයාව තව හැඩකරවලා ගන්න ඇද උඩින් වාඩි වෙන්නකෝ" මේකිත් වාඩි වුනා.මාත් ඉතින් බිම ලැගගෙන මගේ උකුල උඩ එයාගේ කකුලතියාගෙන මාත් ඉතින් එයාගේ කකුල් දෙක අත ගගා කිව්ටෙක්ස් ගෑවා. 

ඒ අතරේ මට නැගපු පයිය සදමිනී ඇන්ටි කකුලෙන්අතගානවා ඇට දෙක අත ගානවා. මට මාර සනීපයි. කකුලේ ගාල ඉවර වුන මම කකුල් දෙක කිස් කරලා කකුල් දෙකපාමුල දනගහ ගත්තා. මම නිකන් වහලෙක් වගේ. එයත් කකුල් දෙක මගේ ඇග වටේ දාගෙන මාව කකුල් දෙක අතරේ හිරකර ගත්තා. මම මෙහෙම සැපක් ජීවිතේට අරන් තිබුනේ නැහැ. ඒ අතරේ මම එයාගේ ගල අතගාන ගමන් මයිල් පිරුනු චූටිහුත්තත් ඉදලා හිටලා අත ගගා අත් දෙකෙත් කිව්ටස් ගෑවා. 

ඒ ඉවර වෙලා මම හොද මේකප් පාරකුත් දැම්මා. අම්මට සිරිදැන්නේ මේකිගේ හැඩ පේන්නේ සුදට සුදේ ‍රතුම රතු පාට චූටි තොල් දෙක. මම ඒකිව ඇදේ පෙරලගෙන ඇගම ලෙවකෑවා උඩ ඉදන් පහලටත් පහල ඉදන් උඩ්ටත්. ගැට දෙක ලෙව කද්දී තමා මේකීගේ මේ චූටියට තිබ්බ ගැට දෙක ලොකුවෙන්න ගත්තා නිකන් පපඩම් පිපෙනවා වගේ. ආසාවේ බැහැ. දැන් නිකන් බෝනික්කෙක් වගේ. සුදට සුදේ. 

ටික ටික මමඉන හරහා ඉඹගෙන පහලට ආවා. ඇවිත් හුත්ත ලග ගානට නතර වෙලා මයිල් පිරුනු චූටී හුත්ත ඉබලා වැඩ පටන් ගත්තා. ඒකීට ජූස් පිරිලා හෝ ගාලා යනවා. ඒකෙන් මට තේරුනා මම එයාව මෙච්චර වෙලා ඇතිවෙන්න සතුටු කරලා තියෙනවාකියලා. මම දෝරේ ගලා යන ජුස් අපතේ නොයන්න හොදට ලෙව කෑවා මෑ ඇටේටත් දිව දදා සුද්ද කර කර හිටියා. පොඩිඇඹුල් ගතියක් තිබුනත් කලින් රස විදලා නොතිබුනු නිසා මගේ ආසාව තවත් වැඩි වුනා. 

මමත් ඇගිල්ලෙන් ඇගිලි දෙකටඇගිලි තුනට යනකන් පිලිවෙලට හිමින් දදා මෑ මල කැලැත්තුවා. ගෑනිට ඉන්න බෑ දගලන ගමන් කෙදිරී ගානවා. කෙදිරිගාන විදියට මම තවත් වේගේ වැඩි කලා. ජූස් යනවා නිකන් උල්පතක් වගේ මාත් කිසිම දෙයක් අපතේ හැරියේ නෑ."දැන්ඕක විතරක් කලා ඇති රත්තරන් මට ඕවා යවලා යවලා මහන්සියි." මටත් තවත් ජූස් බොන්න ඕන වුනත් තව ස්ටෙප්ගොඩක් තියෙන නිසා ඒක නවත්තලා ආයිත් තොලක් දැම්මා. ඒකී කියනවා "කෝ දැන් ඔයාගේ මල්ලියා මට කටටදෙන්න. 

ඔයා මෙච්චර වෙලා මගේ නංගියාට කරදර කලානේ දැන් මගේ වාරේ" කියලා මේකී මාව ඇද උඩට තල්ලු කරලාමගේ මල්ලියාව අතට ගත්තා. ඒකී එක සැරේම වැඩ පටන් ගත්තේ නෑ. හිමීට මගේ මයිල් පිරුනු ඇට දෙක ලෙව කකා හිමීට බාර් එක උඩට අයිස් පලම ලෙව කන වගේ ආවා. මගේ දණ්ඩත් කෙලින් වෙනවා. ඊට පස්සේ සදමිනී ඇන්ටි මගේ පෙරසම පස්සට කරලා මගේ ටොපාව දිවෙන් ලෙවකනවා. ඒ අතරේ ටොපාගේ සිදුරටත් දිව දාන්න ට්‍රයි කරනවා. කොල්ලෝ දන්නවනේ අපේ ටොපා කොච්චර සෙන්සිටිව්ද කියලා. 

ඔන්න ඉතින් මගේ මල්ලියා එච්චර සන්වේදී නිසා අඩන්න පටන් අරන් ජූස් බේරෙනවා. ඒවා ඔක්කොම එයා ලෙවකාලා එක පාරටම මගේ ටොපා විතරක් නැතුව ඇට දෙකලගට එනකල් මගේ පයිය කටේ දා ගත්තා. දාගෙන ඉදලා ගොඩක් වෙලා හුස්ම හිර වෙනකල් විතර ඉදලා මගේ පයියට blow job එකක් දුන්නා. ඒක කටට ගන්න විදියට මගේ ටොපා ගිහින් ඒකිගේ උගුරේ වදින හැටි මට දැනුනා. එක පාරටදෝරේ ගලායන්න අතේ ගහනකොට යනවටත් වඩා මට කැරි ගංගාවක් ගියා. ඒකිගේ කටින් බේරිච්ච කැරි මගේ පයිය උඩ ඉදන් පහලට බේරේනවා. සදමිනී ඒ ඔක්කොම ඇද උඩට බේරෙන්න කලින් ලෙව කෑවා.

අපි එහෙමම ටික වෙලාවක් ආයිත් තොල දැම්මා. ඊට පස්සේ මම එයාගෙන් ඇහුවා " සදමිනී ඇන්ටි මම දැන් මගේ එක බස්සන්නද?" එහෙම ඇහුවම එයා හිනාවෙලා කියනවා "මාර හදිස්සියක්නේ සුරේශ්ට තියෙන්නේ. ඒක කරන්න දෙන්නබැහැ. මම pregnent වුනොත් ඔයා මගේ ලමයව බලාගන්නවද?" ඇහුවා. "අනේ ඇන්ටි මම ඇතුලේ යවන්නේ නෑ." මටනිකන් මොකද්ද වගේ. 

"මම විහිලුවට කිව්වේ මම ඔයාට එපා කියනවද මට ඔයා වගේ සුදු කොලු පැටියෙක් ලැබේවිනේ" මාත් ඉතින් සදමිනී ඇන්ටිට හැම ආරකින්ම හිකුවා. පසුපස ආර ඉදිරිපස ආර පැති ආර හැම විදියකින්ම කරා මම වැල වලදැකලා තිබුන. මම කැමතිම වුනේ doghy style එකට. ගොඩක් වෙලා කරලා මට මහන්සියි. මම ඇන්ටිගෙන් ඇහුවා "මම ඇන්ටිගේ පුකේ හිලට අරින්නද?" කියලා. 

"අපෝ පිස්සුද මට රිදේවි අනික මම කලින් කරලා නැහැ" මේකී බය වෙලා "අපෝඒක එච්චර රිදෙන්නේ නැහැ. පස්සේ ආතල් වැඩියි." ඒකී අහනවා "සුරේශ් කොහොමද ඒක දන්නේ?"කියලා. "මම sex film වල දැකලා තියෙනවනේ" කොහොම හරි ඒකි කැමති කරවා ගත්තා. මුලින්ම ඒකිට කියලා මගේ පයිය කෙල වලින් නාවගත්තා. ඊට පස්සේ මමත් ඒකිගේ පුකේ හිල ලෙව කාලා හිලට දිව දාලා එහෙම හිල පදම් කරගත්තා. 

මම එයාගේ පස්සටලන් කරලා එක පාර බැස්සුවා. පව් සදමිනී ඇන්ටිට ඇඩිලා රිදුන තරමට මම එහෙමම ටිකක් වෙලා අල්ලගෙන ඉදලා හිමීට හිකුවා. එන්න එන්න වේගේ වැඩි කලා. මේකීටත් දැන් මේක හොදට වැදිලා මේකී මට සපෝට් කරනවා. ඔහොමත් ඉතින්අපි හැම ආරකටම කරා අන්තිමේදී මම පයිය හිලෙන් එලියට ගත්තා ඒකේ ගූ ගොඩයි. 

මම ඇහුවා "දැන් ඇති නේද? පස්සේ කරමු ආයිත් දවසක. මට මේවා හෝදගන්නත් ඕනනේ" ඒකීටත් ඇති වෙලා "ඔව් අදට ඇති මටත් මහන්සියි" අපි දෙන්නමඑකට වොශ් එකක් දාගත්තා. මම එයාගෙන් එයාගේ පෑන්ටිය ඉල්ල ගත්තා. ඒක සතියක් විතර ඉඹලා තව එකකට මාරුකරන සෙල්ලම එදා ඉදලා පටන් ගත්තා. එයත් මට අමතක වුනොත් මතක් කරලා දෙනවා. 

එදා ඉදලා මම එහේ ගියාමකාටවත් නොපෙනෙන්න එයාව ඇදලා අරන් kiss කරනවා. ඉදලා හිටලා සෙට් වුනත් එක්ක. ඔන්න ඔහොමයි සදමිනීඇන්ටිගේ කතාව වුනේ පස්සේ එයාට කොලු පැටියෙක් හම්බ වුනා. එහේ නෑදෑයෝ හැමෝම මට විහිලුවට කිව්වා"දරුවානිකන් සුරේශ් වගේ සුදුම සුදුයි" කියලා. ඒ කියන හැම වතාවේදිම සදමිනී ඇන්ටි මාත් එක්ක හිනා වෙනවා. මට මාරආඩම්බරයක් දැනුනේ මම 11 වසරෙදිම තාත්තා කෙනෙක් වෙච්ච එක ගැන. කතාවේ හොද නරක කියලා comment එකක් දාන්න අමතක කරන්න එපා හොදේ.

උපුටා ගැනීමකි. මුල් හිමිකරුට ස්තූතිය.

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :