Tuesday, August 2, 2016

Unknown

අක්කාව බලලා මල්ලිව ගත්තා වගේ



වැඩකුත් නැහැ කතා ලියලා ඔන්න එකක් ලියනවා. සිංග්ලිෂ් ලියපු එකක් සිංහලට හරවන්න හිතුවත් ඔන්න ඔහේ මමම එකක් ලියනවා. සිරා සිද්දි සමග මනෝ සිද්දි පටලවා ලියා ඇති බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

අපේ අක්කා හෙන කෑල්ල. කෑල්ල වුනාට මොකද සෙට් වුණු කොල්ලොත් එක්ක දීගේකට නම් යන්න බැරි වුණා. හේතුව ඉතින් එයාගේ වුවමනාවට වඩා වැඩි වුණු කාමාශාව තමා. හික්ස් මම වගේමයි. ඉතින් අවුරුදු 30 පනින්න කිට්ටු වෙද්දී අම්මලා එයාට යෝජනා ගෙන්න ගත්තා. 

ඔය එක එක සයිට්ස්වල එහෙම දාලා. ඉතින් ඔය අතරින් දෙතුන් දෙනෙක් අක්කව බලන්නත් ආවා. එකෙක් ආවා අපේ ගෙවල් කිට්ටුව ආමි පොරක් මාර හැන්ඩියා. අක්කා කෙසේ වෙතත් අවුරුදු 20ක් වුණු මගේ හිත වගේම ගතත් සලිත් වෙලා ගියා.

නමින් රුවන් කියලා කියමුකෝ. මිනිහා හෙන චැටර් බොක්ස් එකක්. කොහොම හරි මගුල තීන්දු වුණා. මෙයාට බඳින්න නම් තව අවුරුදු දෙකක් ඉන්න ඕනෙලු. හුක කිව්වා. අක්කා තවත් නාකි වෙනවා. එයාගේ මෝලත් තව වැඩි වෙයි. 

ඉතින් මෙයා නිවාඩු එන සැනින් එන්නේ මෙහෙ. දෙන්නා ඉතින් ආවම යමරෙට වැඩ. ආයේ ඉතින් මට මොකෝ මම නොදැක්ක වගේ ඉන්නවා. මම ඉතින් හීනෙන්වත් හිතුවේ නැහැ මෙයා සබ්ජෙක්ට් කියලා. ඉතින් සිද්දිය වුනේ මෙන්න මෙහෙමයි.

එදා රෑ හ`ච නොපායපු මූසල දවසක්. ඕ ජෝක්ස් එකක් කලේ. ඉතින් මිනිහා දවසක් දුවන් ආවා මෙහෙ. අක්කා ගෙදර නැහැ. මොන මගුලක ගියාද කියලා මම දන්නෙත් නැහැ. ඉතින් ගෙදර හිටපු එකම එකා වශයෙන් මට එයා එක්ක කතා කරන්න සිද්ද වුණා. ඉතින් සුපුරුදු පරිදි නම ගම ඔව්වා මේවා විස්තර කතා කරන්න ගත්තා. යකෝ මම මේ මූත් එක්ක හරියට කතා කරනවමයි.

මම ෂර්ට් නැතුව කොහොමත් ඉන්නේ ගෙදර ඉන්නකොට. එදා පට්ට රස්නේ දවසක්. ඉතින් පොරත් පොරගේ ෂර්ට් එක ගැලෙව්වා. අම්මේ කට්ට කළු සික්ස් පැක්ස් බොඩිය. මම ඉතින් කොහොම ඉවසන්නද? ඒ දිහා අම්බානෙක බලන් හිටියා කියලා මටම තේරුනා. තේරෙයි කල්යයි කියනවනේ. අයියටත් ඒ බැව් මීටර්. ඉතින් ආයේ මම ටොපික් එකක් ඇදලා අරන් ඇස් ඉවතට ගත්තා. එදා එච්චරයි.

ඉතින් ඔහොම කාලය ගියා මයේ හිතේ අවුරුද්දක් විතර. ඉතින් අයියා එක්ක ආයේ තනි වෙන්න මට අවස්තාවක් ලැබුනෙම නැහැ. ඉතින් අයියලාගේ ලොකු එක්සිබිෂන් එකක් තිබුනා. මාත් ඕකට ගියා ගෙදර සැවොම එක්ක. 

ඉතින් එදා රෑ මියුසිකල් එකක් තියෙනවා මට ඉන්න කියලා අයියා මාව නවත්තගත්තා. අයියෝ මහා පීචං සංගීතයක් මට එහෙම්මම එපා වුනා. අයියා කිව්වා එපා වෙනවානේ. යන් අපිට මෙහෙ කාමර දීලා තියෙනවා. එහෙ ඇලර්ට් එකක් දාමු කියලා.

ඉතින් ගියා. මේක ස්කෝලයක් වගේ. ඒ කිව්වේ ගුරු විද්යාලයක්ද කොහෙද. එයාලගේ ක්වාටස් තමා මෙයාලට දීලා තියෙන්නේ. මෙයාටත් වෙනම රූම් එකක් තිබුනා. ඉතින් ඕකට ගිහින් අපි වොෂ් දාගෙන නිදාගත්තා. ඉතින් එදා නිදාගත්තා. මට රෑ ඇහැරුණා. අයියා හිටියේ නැහැ ඇඳේ. මම ඉතින් නැගිටගෙන ගියා. සංගීතේ ඉවරයි. කා බී සැවොම එහා මෙහා වැතිරිලා.

මම ගව්වක් දුර යන්න ඕනේ වැසිකිලියට. ඉතින් ඔහේ යනකොට. ඒ පැත්තේම ගරා වැටුණු බිල්ඩිමක් තියෙනවා. ඒක අස්සේ සද්ද ගොඩයි. මම නිකන් ඔලුව දාලා බලද්දී කට්ටිය යමරෙට බොනවා. අයියත් හිටියා පැත්තක. අම්මටසිරි මම එතකොටයි දැක්කේ පොන්නයෙක්ව ඩෙස්ක් එකක් උඩ තියාගෙන එක අයියා කෙනෙක් උට අරිනවා. තව එකෙක් කටට දෙනවා. මට චී කියලා හිතුනා.

මම එවෙලේම ආවා. අයියා ටිකකින් ආවා. මම ඇහුව්වා කෝ පොන්නයට ඇරලා ඉවරද කියලා. අයියගේ කට අරුනා. මොකක්. මම කලේ නැහැ මම එතන බිව්වා විතරයි. ඔයා මොනාද දැක්කේ. ලැජ්ජයි අයියේ කියලා මම හැරුනා. එහෙම කලේ නැහැ මල්ලි කියලා. එයත් ඇවිත්. බුදියගත්තා.

අක්කට මෙව්වා කියන්න එපා කියලා එයා පිටිපස්සෙන් මාව බදාගත්තා. එයාගේ උණුසුම් වුනු මල්ලිව මගේ පුකේ දාරේට ගානට හේත්තු වුනා. මම ඒ වෙනකොට මම ගේ කෙනෙක් කියලා තේරුම් අරන් තිබුනේ. ඔය ඉස්කෝලේ කොල්ලොත් එක්ක කටට ගන්න ඒවා ඔය වගේ පොඩි පොඩි එව්වා මම ඒ වෙනකොට කරලා තිබුනේ.

එයා මගේ ඔලුව ඉඹින්න ගත්තා. මම උඹට ආදරෙයි මල්ලියෝ කියලා එයා මාව එයාගේ පැත්තට හරවා ගත්තා. මම සද්ද නැතුව හිටියා. උඹ තරහද. මම බොන්න විතරයි ගියේ. එහෙම කියලා එයා එක පාරටම මගේ තොල් කිස් කළා. උඹ මට කැමතියි කියලා මම දන්නවා. එහෙම කියන ගමන් හොඳට මගේ තොල් දෙක ලෙවකෑවා.

මම ඒ රසට එහෙම්මම වශී වුනා. මම හිතන්නේ පැය බාගයක් විතර. ඊට පස්සේ අයියා. මාව ඇ`ද උඩ පෙරලලා මගේ ඛෙල්ල දෙපැත්ත ලෙවකන්න ගත්තා. එයාගේ රවුල් කොට ඇනෙනකොට අමුතුම කිතියක් මට දැනුනේ. එයා එහෙම්මම මගේ නිපල්ස්දෙක දිවෙන් තෙත් කළා. එයා මාර සොෆ්ට් එකට ඒක කලේ. මගේ බඩ දෙපැත්ත දිවෙන් තෙත් කරගෙන පහලට ගිහින් මගේ කලිසම ගලවලා පයිය එක පාරටම කටේ දාගත්තා. අම්මේ සැප.

පුදුම ආදරේකින් මගේ දිහා බලාගෙන අයියා එයාගේ කට උස පහත කරන්න ගත්තා. මට සිහිසන් නැතුවයි ඒ වෙලාවේ හිටියේ. කටෙන් එලියට අරන් මගෙන් ඇහුවා ආසයිද පැටියෝ කියලා. මට කතා කරගන්න බැරුව හිටියේ. මම ඔලුව වැනුවා. එයා එහෙම්මම ටොපා විතරක් කටේ දාගෙන් හයියෙන් සක් කෙරුවා. මගේ මුළු ශක්තියම එයාගේ ඇගට ගියා වගේ මට දැනුනේ.

මම ඇන්දේ මෙට්ටේ අල්ලාගෙන දැගලුවා. එයා පයිය වටේටම ලෙවකෑවා. ඇට දෙක දිවෙන් තෙත් කළා. එයා කකුල් දෙකෙන් මාව උස්සලා මගේ පුකේ හිලට දිව තිබ්බා. හම්මේ එහෙම සැපක්. එයා දිවෙන් පුදුම සැපක් දුන්නේ මගේ හිලට. මගේ ලව් ජූස් වැක්කෙරෙන්න ගත්තා. එයා ඒවත් කටේ දාගත්තා. ඊට පස්සේ එයා උඩට ඇවිත් මට දාපන් කොල්ලෝ කිව්වා. මට තේරුනේ නැහැ.

ඊට පස්සේ කිව්වා මට පුකේ ඇරපන් කියලා. මම පුදුමෙන් වගේ බලාගෙන හිටියේ. කෝ ඉතින් කියලා එයා කිව්වා. මම කලින් ඕව කරලාම නැහැ. අනේ බබා වෙන්න එපා බන් මාළුවන්ට පීනන්න පුරුදු කරන්න ඕනෙද කියලා. එයා කොට්ට දෙකක් උඩ පුක තියලා දැන් දාපන් කිව්වා. හෝව් කෙල ටිකක් දාලා දාපන්. අප්පිරිය නැත්තම් ලෙවකාපන් කිව්වා. මම කෙල ටිකක් දාලා දැම්මා. මගේ පොඩි පක බුස් කියලා ඇතුලට ගියා.

අයියා අම්බරුනා හැබැයි. මම ටික ටික පම්ප් කළා. හයියෙන් හයියෙන් කියලා අයියා මූණ දෙක කරන කිව්වා. මම පුළුවන් සේරම කළා. අම්මේ මට මාරම සැපක් ආවේ. හීනෙන්වත් හිතුවේ නැහැ පුකේ අරින එක මේ වගේ ආතල් එකක් කියලා. මාව බුදි කරලා එයා මගේ ඇ`ග උඩ පයින්නත් ගත්තා. මට මාර ආතල් එකක් එන ගමන් කවදාවත් නොගියපු බඩු කන්දරාවක් ගියා.

හම්මේ මල්ලියෝ කියලා. එයා එහෙම්මම මගේ අග උඩ වැටෙන ගමන් තොලක් දාන්න ගත්තා. දැන් මගේ වාරේ කියලා එයා හැරුනා. හම්මේ ඒක දාගත්තොත් මන් මැරෙයි. අනික කලින් දාගේනමත් නැහැ. මම අනේ බැහැ අයියේ කිව්වා. අයියෝ බලහන් එච්චර ලොකු නැහැ කෝ කියලා ලයිට් එක දාලා පෙන්නුවා. අනේ බැහැ අයියේ එපා.

අක්කත් මුලදී බය වුනා. දැන් ඔය එයාම බලෙන් පුකේ ඇරවගන්නේ. ඇරගන්නකොට මාර ආතල් ඇරගෙන බලපන් කිව්වා. මට එතකොට මතක් වුනේ මම මහා පව් වැඩක් නේද් කලේ. මේ මගේ අක්කා බඳින්න ඉන්න මහත්තයා නේද කියලා. මම ආසාවක් තිබුනත් කැමති වුනේ නැහැ. එහෙනම් ඔන්න ඔය ගලක්වත් කපන්න දීපන් කියලා. එයා ඇ`ග උඩට ගොඩ වෙලා මගේ කලවා අතරේ එයාගේ එක තියලා උස් පහත වෙන ගත්තා.

මට මේ වෙලාවේ මාර වරදකාරී හැ`ගීමක් හිතට ආවේ. මම කපලා බිම දාපු කෙහෙල් ගහක් වගේ ඔහේ හිටියා. එයා කෙඳිරි ගාගෙන ඉස්සිලා අතේ ගහන ගමන් ඔක්කොම බඩු ටික මගේ අන්ගේ හැලුවා. මං රෙද්දක් දෙන්න කිව්වම. ඕකට මොකටද බන් රෙදි කියලා මගේ ඇෙ`ග් තිබුණු ඔක්කොම එව්වා එයා ලෙවකාලා ගිල්ලා. මට පුදුමත් හිතුනා. දැන් නිදාගමු කිව්වා. මාව තුරුල් කරන නිදාගත්තා.

මම හිතේ තිබුණු දේ එයාට උදේ කිව්වා. උඹ අකමැති නම් මම තවදුරටත් මේක කරන්නේ නැහැ. ඒ වුනාට අද රෑ විතරක් අපි අන්තිමට ඉමු ප්ලීස් කියලා එයා පින්සෙන්ඩු වුනා. බැරිම තා මම කැමතිවුනා. එදා රෑත් මං නැවතුනා. ඒ වගේම වුනා.

ඒ වුනාට එයා තිරිසනෙක් වගේ මට බලෙන්ම ඇරියා. මම පුදුම විදිහට අසරන වුනා. මට එපාම වුනා. මාව අල්ල ගන්න එයා ආයෙම උත්සහ කළා. මම මග හැරියා. එයා අක්කවත් බන්දා. බැන්දලා මෙහෙන් ගියා. මම ඒ ගෙදරට අදටත් යන්නේ උවමනාවකට විතරමයි. එයා මාව අදටත් අයිනකට, මුල්ලකට ඇදන් ගිහින් කිස් කරන්න උත්සහ ගන්නවා. මම බලෙන් ඒවගෙන් මිදිලා එනවා.

අයිතිය - panahata panaha


Sex With Brother In Law

Unknown

Message from admin - Unknown -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :