Sunday, February 21, 2016

Sepa katha

පළවෙනි පාර ටොප් වුනු හැටි



මම චැට් එකේදි අඳුන ගත්තා කෙනෙක්. එතකොට මට වයන 22 යි. එයාට 19 යි. එයා සුරජ්.

අපි ටික දවසක් චැට් කලා. එයා නුවර. මම කොළඹ. දවසක් එයා මට කෝල් කලා එයා කොළඹ කියලා. මම එයාව ෆොටොස් වවින් දැකල තිබුනා. 19 යි උනාට හොඳට හැදිලා.
අඩි 6ක් විතර උසයි. හැන්ඩ්සම් බෝයි කෙනෙක්. එයා කියුවා කොළඹ වැඩකට ආවා යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර ඉන්නේ තනියම කියලා.

මම එහෙ ගියා. මෑන් හිතුවටත් වඩා ලස්සනයි, පිජාම එක ගහල හිටියේ. මම ගෙට ගියා.

එයා මට කූල් ඩ්‍රින්ක් එකක් දීල ජනෙල් දොරවල් වැහුව. මම වොශ් එකක් දාන්නම් කිව්ව. පස්සෙ මම වශ් එකක් දාගෙන අවා. ටවල් එකයි මගේ අන්ඩර් වොර් එකයි විත්‍රයි ඇඳල හිටියේ.

එයා මාව බදා ගත්තා. අපි පැය බාගයක් විතර තොල් ඉරුවා. පස්සෙ මම එයගෙ ශර්ට් එක ගලවල දැම්ම. නයිස් බොඩි. මතක් වෙනකොටත් නගිනව.

පොඩ්ඩක් හෙයාරි. මගේ බොඩි එක ස්මූත්. මම එයාගෙ තන් උරන්න ගත්තා. මෑන් කෙ`දිරි ගානවා.

‘ඌහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් ආඅහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......’

පස්සෙ මෑන් මගේ කන් පෙති ලෙව කලා තන් උරන්න ගත්. පට්ට ආතල්. එයා මගේ තන් උරන ගමන් මගේ ටවල් එක ගලවල ජොකා පිටින් පක අතගෑවා.

මම එයාගෙ පුකේ තට්ටම් මිරිකුවා. විනාඩි 10 ක් විතර මගෙ තන් උරල මෑන් පහත් වෙලා මගේ ජොකා හෙමින් හෙමින් ගැලෙව්වා.

ගලවල මගේ ඇට දෙකයි පොල්ලයි මරුවෙන් මරුවට ඉරුවා. පැය කාලක් විතර. මම මෑන් ව නැගිට්ටවල පිජාමා එක ගලවලා එයගෙ එක උරන්න ගත්.

මගේ එක 7යි, සාමාන්‍ය අන්කට් එකක්. මෑන්ගෙ 8 යි. හෙන තික්, කට් එකක්.

මම මෑන් ගෙ විනාඩි 5 ක් විතර සක් කරල අනික් පැත්ත හරවල ඈස් හෝල් එක ලික් කරන්න ගත්. මෑන් කෙ`දිරි ගානව. පස්සෙ මම කිව්ව මගෙත් ලික් කරන්න කියලා. මෑන් මරුවට කලා. දිව පුක අතුලටම දාලා ලික් කලා.

පස්සෙ මම මෑන්ව ඇඳේ උඩු බැලි අතට නිදිකරවල ඇඳ උඩ නිදාගෙන තොල් උරන ගමන් ගල් කැපුව. විනාඩි 10 න් විතර ගල් කපල 69 සිස්ටම් එකට අයේ සුක් කරන්න ගත්ත.

මෑන් මගේ සුක් කරන අතරෙ මම මෑන්ගෙ පුකට අන්ගිලි ගහන්න ගත්. කෙල දදා අගිලි ගැහුව.

ඇගිලි තුනක් විතර දාන ගානට ආවට පස්සෙ මම නැගිටල මෑන්ගෙ කකුල් දෙක කරට අරගෙන මගේ පක බැස්සුවා. කොන්ඩම් තිබුනෙ නෑ.

මෑන්ට කලින් කවුරුත්ම දාල නෑ. මමත් කාටවත්ම දාලා තිබුනෙ නෑ. ඉතින් පලවෙනි පාර ඔබනකොට මෑන් මර හඬ දුන්නා.

පස්සෙ කෙල නාවලා අයෙ බැස්සුවා. ඊට පස්සෙ ශේප්. හෙමින් හෙමින් පටන් ගත්තු මම වේගෙ වැඩි කලා. විනාඩි 20 කට විතර පස්සෙ ගැහිල ගැහිල මට ඇතුලෙම බඩු ගියා.

තවත් විනාඩි 5 ක් විතර මම පොල්ල එයාගෙ පුක ඇතුලෙ දාගෙන ඉඳල එලියට ගන්න කොට කැරි ටික එලියටත් ආවා. මමම මෑන් ව කිස් කරගෙනම හිටියා.

ඊට පස්සෙ මම මෑන්ගෙ අතේ ගහන්න පටන් ගත්. විනාඩි 5 කින් විතර දැනුන මෑන්ට යන්න එනව කියල. මම පොඩ්ඩක් ඉස්සුනා.

මෑන්ගෙ මුලු ලෝඩ් එකම මගේ මුනේ, කොන්ඩේ, ඇඳේ හැම තැනම. උනු උනුවෙ හරිම උකුයි.

තවත් විනාඩි 10 ක් විතර කැරි ගොඩේම එකට බදාගෙන කිස් කරගෙන ඉඳල දෙන්න වොශ් එකක් දාගත්ත.

පස්සෙ මරු අතල් තව අය එක්ක ගත්තා. ඒව පස්සෙ කියන්නම්.

අයිතිය - ආකාශ්

First Time As A Top

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :