Saturday, September 10, 2016

Sepa katha

ගෙවල් ලග class එකට ආපු රශ්මි නන්ගියා



මම ඔයාලට කලින් කතාවේදී කිව්ව සදමිනී ඇන්ටිගේ මහත්තයා මතකද නිශාන් මාමාව ඒ මාමා ගෙදර class කරනවනේ. ඉතින් මේ මම කියන්න යන්නේ එහේ class ආපු නංගි කෙනෙක් ගැන ඒ නංගි ගමේම ප්‍රසිද්දයි. 

මමකියපු එක ඔය ගොල්ලොන්ට තේරෙන්න ඇතිනේ. ඒ නංගිට කොල්ලො ගොඩක් ඉන්නවා. සමහරු ගෙදරටම ගෙන්නවගෙන සෙට් වෙලා. ඔන්න ඔය වගේ කතා තමා ගමේ යන්නේ. 

මම නම් කටකතා විස්වාස කරන්නේ නෑ. ඒත් ඒනංගි 64 දාලා අපිට නගින්නම බලන විදියට මමත් හිතුවා ගමේ අය කියන කතාව ඇත්ත මේකී බඩුවක් තමයි කියලා. හරිදැන් අපි වෙච්ච සීන් එකට එමුකෝ.

මේ සිද්දිය වුනේ වෙසක් මාසේ ඒ කිව්වේ මැයි මාසේ. කවුරුත් දන්නවනේ මැයි වල කට්ටිය වෙසක් කූඩූ හදනවාකියලා. ඉතින් නිශාන් මාමාටත් පේන්නේ නැති නිසා class ඉවරවෙලා රශ්මි නංගිව නවත්තගෙන වෙසක් කූඩූ හදාගන්න.


මාත් එවෙලේ එහේ ගියා නිකන්. උඹලා දන්නවද අර කාඩ්බෝඩ් එකේ කැටයම් කපලා හදන වෙසක් කූඩුව. ඉතින් ඒකිටත් නිශාන් මාමා ඒ කූඩුවක් හදන්න කියලා. ඒකිට ලස්සනට රවුමක් ඇද ගන්න බැහැ. මක මක අදිනවා. 

අපිටත් ඉතින් කවකට්ටක් නැතුව ලස්සනට රවුමක් අදින්න බැහැනේ. ඉතින් නිශාන් මාමා ඒකිට කියලා දුන්නා කවකට්ටක් නැතුව කොලකෑල්ලක් නවලා සිදුරු දෙකක් විදලා ‍රවුම් අදින විදිය ඒත් එහෙමත් ඒකිට බැහැ. 

බලාගෙන ඉදලා බැරිම තැන මම කිව්වා "අපේ ගෙදර නම් කවකට්ටක් තියෙනවා. ඒත් හොයන්න ඕන. මම හොයාගෙන එන්නම්" කියලා. 

එතකොට නිශාන් මාමාකිව්වා රශ්මිට "රශ්මිත් ගිහින් අරන් එන්න" කියලා. මමනේ දන්නේ අපේ ගෙදර කවුරුවත් නෑ. මම විතරනෙව අද ගෙදරකියලා. මම කිව්වා "ඕන නැහැ මම හොයාගෙන එන්නම්" කියලා. 

මම කවකටුව අරගෙන යන්න ගෙදර ආවා. ඒකිත් මගේ පස්සෙන්ම එනවා. ගෙදර කවුරුවක් නැති නිසා අහල පහල ගෙවල් වල අය දැක්කොත් හැදෙන කතා නිසා මම බය වුනා. ඒත් කවුරුවත් පේන්න ඉදියේ නෑ. කොහොම හරි මේකිත් මාත් එක්කම ගේ ඇතුලට ආවා.

කවකට්ට හොයන්න දෙයක් තිබුනේ නෑ. ඒක මගේ මේසේ උඩම තිබුනා. මම ඒක අරන් යන්න හදද්දි මේකී මගේ කාමරේට ඇවිත්. මම රශ්මිට කිව්වා " හරි නංගි හම්බ වුනා. අපි යමු" කියලා. මේකී කියනවා "ඇයි හදිස්සි අපි පොඩ්ඩක්වෙලා ඉදලා යමු. 


දැන් එනකොට කිව්වේ කවකටුව හොයන්න ඕන කියලනේ "මේකී අමුතු බැල්මක් දාලා ඒක කිව්වේ මටත් නිකන් මොකද්ද වෙලා ගියා දාපු බැල්මට. "ඉදලා මොනවා කරන්නද?" කියලා මමත් ඇහුවා. 

"කරන්න නම් ගොඩක් දේවල්තියෙනවා." කියලා මේකී මගේ ඔලුව අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන දැම්මා නේද තොලක් හරියට නිකන් මගේ තොල් දෙක වැකුම් ක්ලීනර් එකකට අහුවුනා වගෙයි. දමලා අදිනවා. 

ඒ ගමන් තොල විකනවා. මට ඕවා ඉතින් එච්චර පුරුදු නෑ. ඒත් ඒකිදාන සෙල්ලම් එක්ක මගේ සෙල්ලම් ටිකකුත් දාලා මමත් ඒකිට තොල දැම්මා. ඇයි ඉතින් ඒකි බඩුවක් වුනාම හොදට practice ඇතිනේ කොරලම. 

මමත් ඒකිව බිත්තියට තද කරන් තොල දාන ගමන් මූන බෙල්ල දිගේ පහලට කිස් කරගෙනඑනවා. ඒකිත් මගේ කරට නැගලා බිත්තියට හේත්තුවෙලා තොල දානවා. කෙල බේරෙනවා දෙන්නගෙම කටෙන්. ඒකිට slim ඇගක් තියෙන්නේ ඒක නිසා ඒකි එච්චර බර නැහැ. 

අපි විනාඩි 10 විතර තොල දාලා දන්නෙම නැහැ වෙලාව ගිහින්. මම ඒකිට කිව්වා "අපි දැන් යමු. නැත්නම් සැක හිතාවි. මට ඔයාගේ number එක දෙන්න මම ඔයාට කතා කරන්නම්පැටියෝ" ඒකිටත් දුකයි පටන් ගත්තා විතරනේ. ඒකි මගෙන් අහනවා "අයියේ අද හවස් වෙනකල් ගෙදර අය එන්නේ නැහැනේ. අපි වැඩේ ඉවර කරලා ආපහු එමු." මාත් හා කියලා ගියා නිශාන් මාමලහට.

අපි දෙන්න එක්තු වෙලා කූඩූව හදනවා ඒ අතරෙ අපි අපේම කියලා කූඩුත් හදනවා. නිශාන් මාමාට පේන්නේ නැති නිසා හොදයි. අපි දෙන්න වාඩි වෙලා හිටියේ පුටු සැටියේ දිග පුටුවේ. ඒත් නිශාන් මාමා වාඩි වෙලා හිටියේ තනි පුටු දෙකතියෙන පැත්තේ. 


අපි දෙන්නා ගෙදර අය එනවද බල බල නිශාන් මාමා ඉස්සරම පොඩි පොඩි ආතල් ගත්තා. දැන් ඉදන්ම එන්ජිම ‍රත් කරලා තිබුනම දවල් ඉදන් හවස් වෙනකල් හොදට වැඩ ගන්න පුලුවන්නේ. මම ඉදන් ඒකිගේ ගැට මිරිකනවා ඇදුම උඩින් ඒ අතරේ ඒකි මගේ පයිය කලිසම උඩින් අත ගානවා. 

අපිත් ඒ අතරෙ හිමීට කූඩුව හැදුවා. තොලක් දාන්න දෙන්නටම ඕනකම තිබුනට වැඩක් නෑ. ඇයි ඉතින් තොලක් දාන්න පටන් ගත්තොත් ඉන්න තැන මතක නැති වෙනවනේ. ඊට පස්සේ දන්නෙම නැතුව කාට හරි අහුවේවී. අනික සද්ද නැතුව තොලක් දාන්න පුලුවන්ද. නිශාන් මාමට පේන්නේ නැතිවුනාට ඒකටත් එක්ක හොදට ඇහෙනවනේ. 

අපිත් ඉතින් පොඩි පොඩිට ආතල් එක ගත්තා. සදමිනී ඇන්ටිත් එතනින් යද්දි හිනා පාරක් දාගෙනම යනවා. ඒකිට තේරෙන්න ඇති මට නැගලා තියෙන නිසා. අනික මගේ වැඩකිඩ ටිකත් මගේ කැරැට්ටුවත් සදමිනී ඇන්ටි හොදටම දන්නවනේ. 

රශ්මිත් මගේ කොට කලිසමත් ඉස්සෙන විදියට දන පොල්කට්ට ගාව ඉදන් පයිය ගාවට උඩට අත ගානවා මාව රේස් කරන්න. මාත් ඉතින් ඒ ටිකම කලා. ඒකිගේ ගලත් අත ගෑවා පෑන්ටිය ගාවටම සාය ඉස්සෙන්න. 

කොහොම හරි වැඩේ ඉවර වෙන්න කිට්ටුව මම නැගිටලා අරකිට අපේ ගෙවල් පැත්තේ වැඩේ ඉවර කරලා එන්න කියලා ඉගියක් දීලා නිශාන් මාමාට කිව්වා "තව ටිකයිනේ තියෙන්නේ මම ගෙදර යන්නම්" කියලා. එතකොට නිශාන් මාමා කියනවා. "ඇති යන්තම් ඉවර කලා. දෙන්න එක්ක එකතු වෙලාවත් මේක ඉක්මනට හදාගන්න බැරිවුනානේ. හා හා ගිහින් එන්න." අපි දෙන්නට හිනා අපිනේ දන්නේ කූඩූ හදපු හැටි.

මම ඒ ගමන්ම ගේ පිටිපස්සට ගියා සදමිනී ඇන්ටිවත් හම්බ වෙන්න. සදමිනී ඇන්ටි මාව දැක්ක ගමන් කියනවා. "කොල්ලා ඉතින් ලස්සන වෙනකොට අපිව අමතක වෙනවා. වෙන කෙල්ලෝ අල්ලගෙන" මේකී නිකන් අමුතුවට කිව්වා.


"පිස්සුද එහෙම කෙල්ලෙක් නෑ." මමත් කිව්වහම කියනවා "මම දැක්කා රශ්මි ගාව ඉද්දි ඔයාට නැගලා කියලා" "ආ ඒකද එයා තමයි පටන් ගත්තේ. මගේ නැන්දිගේ හිත රිදුනද? මම ඔයාට ආදරෙනේ පැටියෝ" මම එහෙම කියලා සදමිනී ඇන්ටිව බිත්තියට තියන් කිස් කරා. මම කිව්වා" මම දැන් යන්න ඕනි පැටියෝ" කියලා මම ගෙදර ආවා.

මම ඇවිත් රශ්මි එනකල් බලන් හිටියා. එයත් පැය 1/2 විතර පස්සේ ආවා. මම ඒකිව ගේ ඇතුලට ගන්න ගමන් කවුරුවත් බලන් ඉන්නවද බලලා දොර වහගත්තා. ඒකිටත් හදිස්සිය දොර වහලා අනිත් පැත්ත හැරෙන්න වුනේ නෑ මේකී මාව kiss කරන්න ගත්තා. මමත් kiss කරලා ඉවර වෙලා ඒකිගේ අත අල්ලගෙන කාමරේට ගියා. 


යන ගමන් මම ඒකිට කිව්වා සදමිනී ඇන්ටි අපේ වැඩේ දැනගෙන කියලා. මේකි බයවෙලා ගියා. "සදමිනී ඇන්ටි නිශාන් සර්ට කියාවිද දන්නේ නෑනේ? "මම කිව්වා "බය වෙන්න එපා සදමිනී ඇන්ටිත් එක්කත් මම ඉදලා තියෙනවා. ඕනනම් අපි තුන් දෙනාම දවසක සෙට්වෙමු." මේකිට පුදුමයි. 

"හිමිජ්ජා වගේ ඉදියට මෙයත් මරු මරු වැඩ කරලා තියෙන්නේ ඔයා සදමිනී ඇන්ටි එක්ක කතාකරගෙන මට කියන්න මම ආසයි. " මම ඇහුවා "ඔයා මීට කලින් කෙල්ලෝ එක්ක ඉදලා තියෙනවද?" කියලා. "අපෝගොඩක් අය එක්ක ඉදලා තියෙනවා" මාත් ඉතින් හිනාවක් දාගෙනම රශ්මිව ඇද උඩ පෙරලගෙන තොල දැම්මා.

අපි දෙන්නම නිශාන් මාමාලාගේ ගෙදරදි හොදට charge වෙලා තිබුන නිසා කෙල පෙර පෙර විනඩි 15-20 විතරතොල දැම්මා. ඒ අතරේ මම ඒකිගේ ගැට මිරිකනවා. ඒකිත් මගේ ඉන වටේ කකුල් දෙක යවලා මාව තද කරගෙන ඉන්නවා.


අපි ඇදේ පෙරලි පෙරලි තොල දැම්මා. ටික වෙලාවක් මම ඒකිගේ ඇග උඩ ටික වෙලාවක් ඒකි මගේ ඇග උඩ. රශ්මිම තොල දාලා ඉවර වුනාම මගේ ඇදුම් එකින් එක ගලවන්න පටන් ගත්තා. T-shirt එක ගලවලා මගේ පපුව අත ගානවා හරි සනීපයි. 

එකී එක පාර ඇදුම් ගැලව්වේ නැහැ. ටිකෙන් ටික තමයි ගැලෙව්වේ. මගේ කලිසම ගලවන්න කලින් මගේ මල්ලියාව උඩින් අත ගාලා ටික වෙලාවකට පස්සේ ගලවලා දැම්මා. දැන් මම අමු හෙලුවෙන්. 

මමත් "හා දැන් ඔයාගේ වාරේ පැටියෝ" කියලා මම ඒකිගේ ඇදුම් ගලවන්න පටන් ගත්තා. මම ඒකිව ඇද උඩින් වාඩි කරවලා ‍රශ්මිට පිටිපස්සෙන් මම ඇදේ වාඩි වෙලා හිමීට බ්ලව්ස් එක ගැලෙව්වා. ඒ ගලවන ගමන් පිට අත ගෑවා ඒකිගේ. ඒකිගේ පිට මාර සිනිදුයි. මම අතගාන කොට ඒකි ඇබරෙනවා. 

මන් එහෙම්මම සායත් ඇදලා දැම්මා. දැන් ඒකි බ්‍රාරා එකයි පෑන්ටියයි පිටින්. මම ටිකක්වෙලා රශ්මිගේ හැඩ බැලුවා. ‍රශ්මිත් එකේක ඇක්ශන් දානවා නිකන් model කෙනෙක් වගේ. ඒ ඇක්ශන් දැක්කම මට ඒවා ආයිමත් බලන්න පුලුවන් වෙන්න මම ඒකිගේ photo ටිකක් ගත්තා. මම ඒකිව ඇදට ඇදලා අරන් බ්‍රාරා එකෙන් ගැටේ එලියට අරන් මිරික මිරික කටේ දාගෙන ලෙවකන්න පටන් ගත්තා. 

මම ලෙව කනකොට ඒකිත් ගැට මගේ කට ඇතුලට එබුවා මට දැන් හුස්ම ගන්නත් අමාරුයි. මම ලෙව කන එක නතර කරලා පෑන්ටිය පැන්නුවා. ඒක පන්නලා ඉවරවෙලා ඒකිගේ ගල දිගේ හුත්ත ලගට ලෙව කාගෙන ගියා. ඒකිට ඇම්ම වැඩි වෙලා මම දෙන ආතල් එකට මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා හුත්ත අස්සට තද කර ගත්තා. 

මාත් ඉතින් හිටු කියලා මෑ මල ලෙව කකා ඉදියා ගොඩක් වෙලා එකිට දෙපාරක්විතර විද්දා. මගේ මූන පුරා මාත් ඔක්කොම ජූස් බීලා අයිත් පාරක් තොල දැම්මා. ඊට පස්සේ මට සැප දෙන්න ඒකි පටන්ගත්තා. රශ්මි මාව ඇදට තල්ලු කරලා මගේ රිට වගේ තිබ්බ පයිය කටට අරන් උරන්න පටන් ගත්තා. 

මටත් බඩු ලෝඩ්එකක් එකිගේ කට ඇතුලටම විද්දා. ඒකිත් ඒ ටික බීලා ආයිමත් මගේ බැහැලා තිබුන පයිය එක්ක සෙල්ලම් කරා ඒකත් අමුතු වැඩක්නේ ඉතින්. මෝල් ගහක් වගේ විනාඩි දෙක තුනකට කලින් තිබුන එක දැන් කෝට්ටුවක් වගේ වෙලානේ. ඒවුනාට ඒ කෝටුව ආයි මෝල් ගහක් වෙන්න වැඩි වෙලා ගියේ නෑ. 

ඇයි යකෝ අගර දගර දදා ඒකට දෙන ආතල් එකට එහෙම නොවුනොත් තමා පුදුමේ. මාත් ඉතින් කොල්ලෝ දුසිමක් විතර ලොකු කරල තිබුන එකට බස්සන්න පටන් ගත්තා. කලින් ඇරවගෙන තිබුන හන්දද ජූස් හන්දද දන්නේ නෑ හිර නැතුව නිකන්ම බැස්සා. මාත් ඉතින් බිම ඉදන් ඇද පැද්දෙන විදියට ඒකිගේ කකුල් දෙක කරේ තියන් ඇරියා. 

මම වැඩියෙන්ම කැමති වුනේ ඒකි ඇරව ගන්න එකට ඇග උඩ නැගලා උල තියාගෙන. මම කියන්නත් කලින් ඒකි පුකටත් බස්සව ගත්තා. අපි පැය ගානක් ඇරියා. ඒ ඉවර වෙලා bath roomඑකට ගිහින් වොශ් එකක් දාගෙන එහෙම්මම ඇවිත් ඇදුම් නැතුවම වල් පල් ටිකක් කතා කරලා අයිමත් සෙට් වෙන හැටි අහගෙන phone number එකත් ඉල්ලගෙන අපි එහෙම්මම බදාගෙන ගැට මිරික මිරික පුක මිරික මිරික නිදා ගත්තා පැය දෙකක් තුනක්. 

ඒ මුලු time එකේදිම අපි අලුත් දෙයක් කරගෙන නිදා ගත්තේ. ඒ මම එකිගේ හිල ඇතුලට දාගෙන දෙන්නම belt එකක් දාගෙන හිටිය එකයි. ඒකෙත් අමුතුම ලල් එකක් තියෙනවා. ගන්න ආතල් එකටයි ඇතුලේ රස්නෙටයි දිගටම නැගලා තිබුනා. මට වගේම ඒකිටත් ඒකෙන් ආතල් එකක් තියෙන්න ඇති. 

එලියට ගද්දි ඉතින් තැම්බිලා මරුවට ජූස් බේරෙනවා. ඒකි ආයි සෙට් වෙන්න හිතාගෙන ගියා. ඒකිත් එක්ක සෙට් වෙච්ච කතාවක් පස්සේ දාන්නම්. කතාවේ හොදනරක කියලා comment කරන්න. ගිහින් එන්නම්.

උපුටා ගැනිමක් - මුල් හිමිකරුට ස්තූතිය.

Rashmi Nangi At Class - 

Sepa katha

Message from admin - Sepa katha -

මෙහි පලවන බොහෝ අදහස්, අසත්‍ය හා නිර්මාණාත්මක විය හැකි බැවින්, ඒවා සත්‍ය සිද්ධින් ලෙස නොසලකන්න. කෙසේ වෙතත් මෙහි එන බොහෝ සිදුවීම්, සමාජයේ සිදුවන සිදුවීම් වන අතර, අප අඩවිය ඒ කිසිදු සිද්ධියක් ප්‍රවර්ධනය කිරීමට හෝ, නිෂේධනය කිරීමට බලාපොරොත්තු නොවන්නෙමු. ඔබ අවුරුදු 18 අඩු අයෙක් නම්, කරුණාකර මෙම අඩ වියෙන් ඉවත් වන්න. ස්තූතියි.
Many ideas are being published, and that would be false, and creative, please ignore as the real events. However, it comes in many events, from the real society, and that none of our site, to promote or, are not expected to be negative. If you are 18 years less one, please remove from this site. Thank you.

Subscribe to this Blog via Email :